Vegyünk-e autót nőktől?

  2008. október 28. - Koncz_János Címkék: használtautó daewoo matiz hölgytulaj

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Gázt neki, hadd piruljon!
2014-07-15 16:32:56

Figyelem! Az út paraméterei miatt személygépkocsival nehezen járható! Behajtás csak saját felelősségre!

Ne baszakodj a sorssal! +18
2014-02-01 18:02:05

Egy kellemes nyári napon négy rokonszenves ausztrál diák meglóg a suliból, bedobják a szörfdeszkát meg a

Időutazás nyolcvan DeLoreannel
2011-06-17 07:00:00

Alapvető spirituális tapasztalat, hogy a világon minden mindennel összefügg – ez teszi rejtelmessé

Tedd meg, értük
2011-02-23 12:08:45

Vagy ötszáz soros ódát írok erről a pár másodperces szpotról, vagy semmit. Inkább semmit, Önök anélkül

 

Autót hölgytulajdonostól - közkedvelt mondat a használtautó-hirdetésekben. Azt igyekeznek sugallni vele, hogy a kérdéses jármű évente négyezer kilométert futott, azt is egyetlen útvonalon, a garázs meg a hipermarket között, nap nem égette, szél nem fútta, eső nem áztatta, viszont folyton folyvást takarították, patikatiszta állapotban tartották.

Vélemények az azonos című cikkünkről.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr76735336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WP12 2008.10.28. 15:56:51

"először vezet kölcsön trabit "

Bambano, má' bocs, de a kétütemű trabi/varnyú üzemeltetéséhez nekem is külső segítséget kellene igénybe vennem :-))) (Valahogy ez kimaradt az életemből hál' istennek).

Tarkin kormányzó 2008.10.28. 16:15:18

Egy nő képtelen vigyázni az autóra. Főleg ha nem ő vette. Családunk női tagja egy Toyota Aygo-val rója a km-eket. Vadonat újan vettük. Megkértem, hogy ne legyen olyan trágyadomb benne és rajta, mint a G Astrában/Astrán volt. Nem is volt, amíg én takarítottam. Aztán meguntam a dolgot. Ugyanis aki nem tesz semmit az autó tisztasága érdekében, annak meg sem fordul a fejében, hogy miért nem szabad saras lábbal a köszöbön taposni, miért kell a gyerekre rászólni, hogy na mocskolja össze az ülést ésatöbbi. Magára hagytam szegény kisautót és kíváncsian vártam, hogy mikor lesz annyira tragikus, hogy kitakarítsa vagy lemossa. Hát nem tudtam kivárni. Megint csak nem tudtam nézni szerencsétlent, kitakarítottam. A nő a legigénytelenebb lény a földön ha autóról van szó. Felejtsük el ezt a női tisztaság és rend szeretetet. Én nem ismertem olyan nőt, akinek erre igénye lett volna. Minden takarításnál egy zacskó szemetet dobok ki a kocsiból. Aztán megy a csodálkozás, hogy a BMW-ből mindenki ki van tiltva. Az új módszerem az, hogy ha koszosnak látom a kocsit, elviszem az ismerős autókozmetikushoz. Ja, hogy ez több ezer Ft? Ja, hogy ez akár két naponta előfordul? Ja, hogy ez hiányzik a családi kasszából? Hát igen... Talán el lehet akkor kezdeni vigyázni a tisztaságra.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.28. 16:22:03

Miért nem szabad sáros lábbal a küszöbön taposni?
Azé' ezek használati tárgyak ám, nem ereklyék.
Elmondanám, hogy én se szoktam a belsőt takarítgatni. Néha kirázom a gumiszőnyeget, 3-4 havonta. Meg ujjal letörlöm a port az indexkarról.

qmatch 2008.10.28. 16:24:50

Nem érdekel, hogy 1 nő hogyan teszi tönkre az autóját, csak az enyémet kímélje meg !!!
Nincsenek előítéleteim - csak tapasztalataim....
Hála Istennek, hogy a legtöbb nőről messziről látszik, hogy AZ, így a bajok megelőzhetőek - a parkolóban hagyott autók persze továbbra is potenciális célpontok. Talán meg kellene szüntetni a koedukált parkolókat...?

Sabc 2008.10.28. 16:33:39

Igénytelen vagy AP, azért. De nembaj, téged már így szeretnük. :))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.28. 16:37:49

@AP : Akkor te nem szoktál indexelni?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.28. 16:39:28

Abban mondjuk igazad van hogy az autó használati tárgy, én is beülök sáros cipővel, de azért amint alkalmam van rá (sajnos néha 1-2 hónap is :( ) akkor kitakarítom + lemosom.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.28. 16:40:15

Ez nem igénytelenség.
Vagy használunk egy autót, vagy díszítjük.
Az index végét pöcögtetem, egy ujjal.

isti77 2008.10.28. 16:46:31

"Miért nem szabad sáros lábbal a küszöbön taposni?"

Egy kicsit zavarba jöttem, amikor az utolsó néhány kommentet, főleg az idézett mondatot olvastam.
Én 14 éve vezetek, de most hirtelen egyetlen olyan helyzet jut eszembe, amikor RÁLÉPEK a küszöbre: amikor nagy ritkán a tetőcsomagtartót felteszem, és a pókot rátekerem a "teherre" (utoljára az előző autómnál tettem így, évekkel ezelőtt).
Ettől eltekintve mindig átlépem, ki-és beszálláskor is. Sőt, még a sáros lábamat sem rugdosom le rajta (inkább az utcán törlöm le, mielőtt beszállok).

Mindennapi használatnál miért kell a küszöbre rálépkedni??

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.10.28. 16:47:33

Ha az ember folyamatosan mossa, meg prszívózza, meg törölgeti az autót, elkopik.

A jótékony porréteg megvédi az UV sugárzástól a műanyag elemeket, a hátsó ülésen lévő dzsuva meg a mindenféle vigyélelideoda rokonoktól a futóművet.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.10.28. 16:49:05

A küszöb meg azért van az autón, hogy legyen mit rugdosni, ha sáros az ember lába, és azt azé má mégse akarja bevinni.

WP12 2008.10.28. 16:49:07

AP, igazad van az autók használati tárgyak. Én a saját jó közérzetem érdekében tartom kívül-belül tisztán azt a helyet, ahol naponta 1-2 órát vagy esetenként jóval többet eltöltök.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.10.28. 16:50:59

pont leveri a nagyját, a gumiszőnyegen meg összegyűlik az apraja, oszt, ha porcog, ki lehet önteni az útszélén, ha eszébe jut az embernek...

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.10.28. 16:52:41

De tényleg, miért nem szabad rálépni egy autó küszöbjére, meg rugdosni? :o

papracing 2008.10.28. 16:52:59

Nőtől,meg öregembertől SOHA!!!

kockásfülűnyúl 2008.10.28. 17:08:03

Kábé kéthavonta esek neki én is kozmetikázni a kocsit, de akkor kockásfülűné is beszáll. Ez nem igénytelenség. Nem taxi, ha valakinek nem tetszik, nem ül bele oszt kész. Viszont a kozmetika nem karbantartás, azt akkor kapja amikor szüksége van rá. Rendszeresen csekkolom Rózsit, igaz ebben nincs társaságom.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.28. 17:12:04

Nem az ülés vagy a kormány poros, hanem a padlószőnyeg.. Ott elfér a kosz.
Nálam a műszaki dolgokon van a hangsúly, nem azon, hogy kopogós-e a műanyag, vagy dzsuvás-e az alja (igen, és igen)

El Curros 2008.10.28. 17:53:21

Tipikus történet,nem veszek nő keze alól autót.
Továbbá nyugdíjastól sem,aki buszkén jelenti ki,hogy ehhez még szerelőnek nem kellett hozányúlnia.
Hidegen padló vs.kritikusan alulterhelt motor.50e-nél hordós a henger,szippantja az olajat,erő már semmi.
Inkább veszek fickósan vezető,de műszakilag "szabálykövető" egyéntől.

El Curros 2008.10.28. 17:54:52

hozhattam volna magammal még egy Z-t...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.10.28. 18:12:20

Gondolom már elment valami anyázásba a topik, de leírom:

Nőtől soha. Műszakilag szétdőlt, esztétikailag megcsonkított és belülről szemétdomb hangulatú kocsi nem kell...

A nők a legigénytelenebb tulajok, elég betekinteni egy női kocsi utasterébe, az maga a hányinger. "Majd a Józsi kitakarítja"

A legszebb az volt, amikor nőismerősöm kocsijában el akartam tenni kis aprót a hamutálba (én kis naív, mert én is dohányzom, csak a csikket kipattintom és kifelé hamuzok), kihúztam a hamutálat és a meglepi: Olyan tele volt, mint amikor kibontasz egy csomag cigit és felülnézetből rátekintesz. Az ablakokra nem kellett hővédő fólia, sötétbarnák voltak a nikotintól...

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.28. 18:16:04

El Curros: momentán nem árulok autót, de szóljak ha eladó lesz?
csivik vötöji hecsbekk

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.10.28. 18:16:52

Ja, családos embertől is necces, mert:

a., anya is használja, tehát az előző bevágás
b., a gyerekek belül szétcsokizzák, kiszakítják, tetőkárpitot kinyomják
c., a babakocsi és egyéb családos tárgyaktól (gyerekülés elöl) az ülések, a csomagtér is agyon van karistolva.
d., alig van meghajtva, ellusul a vas, mert "jajj Bélám, a gyerekek, a nagyi fél, óvatosabban)

Alternatív 2008.10.28. 18:31:01

Elárulom a nagy titkot: a nőnek az autó egy baromi nagy retikül.

Ugyanolyan rumli, kosz, ottfelejtett vagy valamire még esetleg jó vickek-vackok tömege van benne, mint a retiküljében. A csomagtartóban nylonszatyrok, összecsukott ládák - megkérdeztem, hogy szándékozik-e mostanában ötven kiló almát venni, azt mondta: nem, de bármikor úgy adódhat.

Feleségem jól vezet (pl. ügyesebben tolat, mint én), de már az is nagy szó, hogy elmegy tankolni. A kocsi időnkénti ellenőrzése, keréknyomás, stb. az én dolgom, ilyenkor ellenőrzöm a többi rendszert is. Minden évben megkérdi, biztosan kell-e minden évben olajat cserélni... Pedig szintén műszaki, csak egyszerűen nem hallotta meg pl. azt, hogy kezd lyukadni a kipufogó.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.10.28. 18:31:15

Hehh, 1.2-es Ignis? Biztos nem kamu, áááá, dehogy... Loller faszláma...

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.28. 18:45:19

Ez annyira jellemző ám, a "férfi karbantart, nő lepadkázik", hogy nagyon nem is érdemes beszélni róla..
Mind tudjuk, hogy így van, hihetetlen módon ez az első téma amiben össznépi konszenzust vélek felfedezni.
A Dacia Logan meg egy fos kétmillióért.

Agr3ssor 2008.10.28. 18:52:23

A "hölgy tulajdonostól" számomra ezt jelenti:
-a kuplungja valószínűleg szarrá van égetve.
-a motor sokat pörgött hidegen, mert ugye 4000-es fordulattal kell reggel elindulni, nehogy lefulladjon.
-a váltó fogaskerekei valószínűleg nap, mint nap meg lettek számlálva...
-a kinyomócsapágy valószínűleg a lábpihentetés miatt ment szarrá...
-nem sok olajat tudott a szőke tünemény a nívópálca kicsi lyukán beönteni...
-valószínüleg aki kereket is az első szerencsétlen balfasszal cseréltet, biztos képes odafigyelni a fontos műszaki dolgokra.
-valószínüleg a lehető legjobb olajat kapta, a többi alkatrészről nem is beszélve... (nem az ár dominált)
-meg arról, hogy a sok köcsög autószerelő úgy bassza át a laikusokat, mint a huzat
-az autóra való költekezés kimerült a "Hello Kitty-s" üléshuzatban.

De megvan az "idős úrtól" féle szövegre is a reakcióm... Én vagyok az autókereskedők réme!! Ezt sokan mondták már nekem, és soxor ki is derült...

Persze tudom, hogy vannak nagyon erős kivételek, de általánosságban szerintem ez megállja a helyét...

kockásfülűnyúl 2008.10.28. 18:54:02

Há pedig én a következő Bond alá Logant raknék. Hű, hogy rakétázna má!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.10.28. 18:58:37

Az öreg tulajok a másik kedvenceim. Az isiásztól nem tudják a kuplungot használni és csak visít a motorr 8000-en indulásnál és az utca végéig egyesben, szigorúan! :P

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.28. 18:59:12

Az "idős úrtól" szövegre mi a reakció?
Ezek után érdekelne.. :))

kockásfülűnyúl 2008.10.28. 19:03:09

AP-

ABBAN TEMETNI EL AMIT SZÉTKÚRT!!!

Ubul1 2008.10.28. 19:27:01

Anyád, ejj ez a fránya kissebbségi komplexus már megint kikezdte az eszed helyét...

Loona 2008.10.28. 19:30:43

Nő létemre tuti nem vennék autót nőtől... Soha. Tuti szétbarmolta, nem figyelt semmire... Hallottam én már olyat is, hogy hölgyike a saját autójáról azt se tudta, hogy benzines vagy dízel!!!! (Minek is, kutas úgyis megtankolja.)
Tuti nem ellenőrzi hetente az összes folyadékszintet, nem figyel az apró jelekre.

(Idős úrról: terepjárómat öreg pesti doktor!!! bácsitól vettem. Az autó állítólag soha nem volt terepen, unokákat hordtak vele suliba... Na, mint utólag kiderült, ebből semmi nem igaz...)

Ubul1 2008.10.28. 19:34:34

különben tényleg csodálatos látni egyes vén alkesz taták gánydombjait látni, kocsiban, ívheggesztővel felheftelt sárhányókonzol, belül szigszalaghegyekkel összegányolt elemek, spárgával összehúzott szakadék az ülésen... stb stb. "mert hogy arra nincs mibül, a kevís nyugdíjbul kitartást is alig nyögünk!"
A másik kategória a motor nyugdíjastól,, azoknak az eredeti színét a rászáradt évtizedes dzsuvarétegtől már nem is látni... Ami lehet hallé a helyi pocsolyából pecázva, kannyásbor szárazanyagtartalma, meg káposztalé. Persze ezek szigorúan a KGST hálósszatyrából a kormányra akasztva ráfolyatva. A blokkot meg lehetetlen megállapítani hogy ki is készítette az olajsártól diszkréten elrejtve ami a gyártás időpontjától gyülemlik rajta.

Ubul1 2008.10.28. 19:36:38

Loona, minek is neked terepjáró? Tán az aktatologatás mellett amatőr triál versenyző vagy?
UNIMOG rulez!

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.10.28. 19:55:03

Azt nem tudja senki, hogy miért nem szabad rugdosni a küszöböt?

Бабаяга 2008.10.28. 19:58:34

Mint azt nevem is elárulja, a gyengébb nem képviselője vagyok. A cikkben leírtakkal teljesen egyetértek. Pl.: anno kaptam a páromtól egy trabit, amit örömmel használtam, majd amikor már a gyermekektől nem fértünk el benne, anyósomnak ajándékoztuk. Anyósom ápolta a kocsit: 98-as benzint tankolt bele és újra fényeztette, bár kilakatoltatni elfelejtette előtte. Féket, aksit soha nem ellenőriztetett, ő modern nő, így ügyesbe oldotta meg mindig a vizsgát és a zöldkártyát. Közben nőttek a gyerekek és munkába álltam, amihez gyakran vittem a családi autót, de a gyerekeket nem, így a férjem visszasírta a trabit. No, akkor döbbentünk: kormányozni a párom se tudta, mivel amióta átadtam nem kapott zsírzást szegény, a gumik is azok voltak, amiket tizenkét éve én vettem. A második piros 3 ajtós szamarát fogyasztjuk, mindkettő női autó volt, ez egyet jelentett azzal, hogy kuplung beteg.
Ami a mosatást illeti: A férjem kocsiját egy év alatt egyszer mosattam én le, amikor már utasként se volt kedvem beleülni. Én rendszeresen mosatom, mert utálom, ha koszos leszek a kocsimtól.
Az autó szerelők engem utálnak, mint női tulajt, mert én tudom, hogy mikor volt olajcsere és eleve nem hiszik el, hogy évente nő létemre több, mint 20 ezret teszek a kocsimba. Sőt, elvárom, hogy a használt autómat úgy javítsák, hogy az mindig menetkész legyen. (Tud valaki olyan szerelőt, aki nem néz le egy 10 éves 2110-s ladát és elhiszi, hogy nem csak tecsóba járok vele?)

Бабаяга 2008.10.28. 20:05:29

Életem első felében két pasinak is meg kellett mutatni, hogy miként kell trabiba tankolni. Pedig az elsőnél még jogsim se volt, de már láttam, hogy mások úgy tankolnak, hogy felnyitják a motorháztetőt. Az első trabim (6v-s volt és nagykorú) úgy indult, hogy csavihuzival kellett rövidre zárnom. Karácson előtt szakadt el a kuplung bowdenem, vettem újat, kicseréltem, atrix krémmel zsíroztam. Ünnepek után szerelők jót röhögtek a krémen, de mengdicsértek. Amíg nem tudtam elmenni a szerelőhöz, néhány napig úgy jártam. A wartburgunk fűtés csöveit pedig manikür készlettel szereltem, hogy ne folyjon tovább a víz. (Aztán persze irány a szerelő.)

no_holy_shit 2008.10.28. 20:28:28

1, mocsok/rumli:
- mutterom: takarit(at)ja
- fateromnal rumpli es kosz. Takaritva akkor van ha evente 1x kitakaritom
- sajat kocsim: rumli, de takaritok

2, serulesek:
- sajat kocsim hosszutavon hasznalva: egy karc sincs, cserebe egyszer alaposan csattantam vele
- mutter kocsija:
- egyszer nekiment a kapunak
- egyszer fater nem vette eszre hogy epp csukodik a kertkapu es vegig huzta a kapu a hatuljat
- egyszer nekimentem vele a jardapadkanak

- Fater kocsija:
- egyszer nekiment vele az Auchannal egy karonak
- egyszer nekitolattam egy fanak (ferfi letemre :-P)
- a varoban folyamatosan nekimentek (lerongyoltak az egyik oldalt, parkolaskor, stb stb) az ilyen (tolunk fuggetlen) parkolasi baleseteknek koszonhetoen sokkal rosszabbul nez ki mint a fenti Matiz

3, Technika
- mutterom: valtas... valtani kene. lefele es felfele is... (lampamagassag allitas mindig alacsonra allitva...)
- ismeros csaj(en kocsimban): 3-sban 2000-2500 fordulat kozott gazelvetelre nagyot rant a motor (1.3 diesel CR). Egy ido utan rajottem hogy a laba a kuplungon es ilyenkor nem aktiv a terhelesvaltasi csillapitas (PT1 szuro), (meg ugye en ilyenkor mar 4-semben jarok ha nem kell gyorsitani...)
- en: 45 ekm utan neha mar csuszik a kupplung, kopog a futomu, es neha sikerul megszamolni a fogakat a valtoban
- faterom: 180ekm budapest utan kellett kuplungot cserelni
- ismeros srac 1 (gepeszmernok mint en): ugy jart, hogy kb 2 liter hutofolyadek hianyzott
- ismeros srac 2 (szinten gepeszmernok mint en, öve volt a az a kocsi ami most az ismeros srac 1-e): behalt a vetilator, szethult a futesradiator, (atkototte egy kollega neki), majd igy jart vele addig amig le nem hulott a jarokerek a vizpumparol. Ekkor leszedte rola a rendszamot es vett a bordo B3 audi 80 2.0 8V helyett egy bordo B4 audi 80 2.0 8V-t. szetszerelte, hogy majd megjavitja. (2 ev utan rajott, hogy nem fogja megcsinalni es draga a garazs amit berel neki es nekem adta)
- haverom kocsijaban akkor mocsok volt hogy az anyja vitte el autokozmetikaba. Viszont karc nincs a kocsin, cserebe az elozo kocsijat 3 naposan TK-törte
- masik haveromnal mindig pöpec a kocsi. de neha felek melette.

Бабаяга 2008.10.28. 20:39:32

Az én kocsim se makulátlan. 1. a verda a kertben áll, a gyerekek bicajozni tanultak. Többször is találkoztak a kocsimmal. 2. Az utcából akartam beállni a kertbe. Szemből jött egy kiscsaj drága autóval, nagy önbizalommal. Gondolta elfér mellettem. Hát nem meghúzta a kocsimat. Majd elhajtott. Két elem sérült.
(Az előző kocsimmal egyszer nekem is sikerült figyelmen kívül hagynom egy tűzcsapot.) 15 év alatt egyszer.

Nolet 2008.10.28. 20:42:50

MÉg valami eszembe jutott:

Az a legdurvább, ami sokszor fordul elő nőtulajokkal, hogy az iszonyú mennyiségű por annyira felgyülemlik az autóban, hogy a szellőzőrendszer azt fújja, illetve keveri az utastérben. Én azonnal köhögőrohamot kapok...

Elektro (törölt) 2008.10.28. 20:43:19

Élvezetes olvasmány... Yókat röhögtem

Ivan Kozirev 2008.10.28. 20:44:22

Kíváncsiságból beírtam a használtautós keresőbe, hogy "orvos". Vicces, hogy ezt tényleg kiemelik sokan. Egyáltalán, mitől jobb tulaj egy orvos? Ha elromlott, meggyógyította vagy megröngenezte, mielőtt szerelőhöz vitte?

Ilyen is volt: "első tulajdonos hölgy volt, a második orvos" :)

Redline (törölt) 2008.10.28. 20:45:58

"Miért nem szabad sáros lábbal a küszöbön taposni?
Azé' ezek használati tárgyak ám, nem ereklyék."

A klotyó is használati tárgy, mégsem szarunk az ülôkére. Kultúra.

T-boy (törölt) 2008.10.28. 20:46:53

A "könnyű" kuplung hátrány pl.VW Polo
esetén:nőismerősöm 10! percig simán
álldogál rajta végeláthatatlan dugóban.
Enyhítő körülmény,hogy alapjáraton.
Egyébként jól vezet,az 5 éves kocsi
karcmentes.

Бабаяга 2008.10.28. 20:48:52

Szerintem azzal kéne reklámozni inkább a használt kocsikat, hogy gyermekmentes volt egész eddigi életében. Nálunk a gyerek a fő mocsok forrás a kocsiban.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.28. 20:53:15

Az orvos finom ember, precíz, igényes.
Elvileg..

Redline (törölt) 2008.10.28. 20:54:32

"első tulajdonos hölgy volt, a második orvos"

A harmadik meg nyugdíjas. Esetleg nyudíjas doktornô. Békenobeldíjas.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.28. 20:57:13

Ubika: a Dácsiát kizárólag azért hoztam fel, hátha lesz egy jó kis kommentözönös vitatkozás. De nem haraptak rá.
Nincs köze a komplexusaimhoz. Kisebbségi pont nincs, egyébként azt egy S-el írják, te bunkó fasz. :)

Krisi 2008.10.28. 20:57:13

Gondolom már mindent kitárgyaltatok, bocs ha lesz ismétlés.

A sérülések szerintem a pont "le kell szarni" kategória, főleg egy olcsó fehér autónál. Kell venni esszeh forintért fehér festékszórót, ráfújni a horzsolásra, és ha nem 30 centiről nézik, akkor senki meg nem mondja, hogy karcolva volt.

Ami gond, az a motor. Sok nő egyszerűen nem tudja, hogy a váltónak és a kuplungnak mi a szerepe, csak úgy megszokásból nyomogatják, amikor már szenved az autó, akkor 5 perc múlva felváltanak 6000-es fordulatról. Új autókban pláne, ahol 5000 alatt nem is hallatszik a motor búgása.
Műszerfalat meg szintén nem nézik, sok hülye mutató minek van rajta?

És hogy végképp elkönyvelhessen mindenki hímsovinisztának, elmondanám, hogy szerintem a forgalom legveszélyesebb résztvevői a 40 feletti mobiltelefonozó hölgyek. Ha meglátok egy ilyen kombót, akkor legszívesebben arrébb teleportálnám magam egy másik kerületbe.
Ez nem vicc, már többször törtek az életemre! Főleg a kétkerekűekre veszélyesek, biciklisek, motorosok vigyázzatok!

A jól vezető hölgyek meg most gondolom jót nevetnek ezen, és nem veszik magukra :)
(Nővérem pl. férfiakat megszégyenítő módon jól vezet, csak hogy ellenpéldával is szolgáljak)

Inka70 2008.10.28. 21:10:40

A blogot végigolvasva jókat röhögtem, szörnyülködtem. De szerintem csak két féle tulajdonos létezik:
1, aki odafigyel a járgányára, takarít(at)ja, javít(at)ja ha kell ha szükséges. Itt a hangsúly az odafigyelésen van.
2, akit nem érdekli az autója működése, karbantartása, csak használja. Aztán ha valami grimbusz van szét teszi a karját.
Egyébként tisztaság ügyben Barbarával értek egyet. Legfőbb szemétforrás a gyerkőc. Bár szerintem ez is odafigyelés és nevelés kérdése.

Redline (törölt) 2008.10.28. 21:16:15

"A sérülések szerintem a pont "le kell szarni" kategória, főleg egy olcsó fehér autónál. Kell venni esszeh forintért fehér festékszórót, ráfújni a horzsolásra, és ha nem 30 centiről nézik, akkor senki meg nem mondja, hogy karcolva volt."

Hogy lehet valaki ekkora igénytelen állat?

qualitaet 2008.10.28. 21:18:23

Apám már kicsi koromban is megmondta:

Egy autónak a három dolog árthat a legtöbbet.A nő,a gyerek és a kutya...

LyukasBogrács 2008.10.28. 21:31:01

Ez a cikk ramutatott arra, hogy mi a kulonbseg a kozott, ha egy kocsinak csak tulajdonosa van, gazdaja viszont nincs.

Бабаяга 2008.10.28. 21:32:56

Kedvenc nyugdíjas korú doktornéni ismerősöm jut az eszembe: Fábiája 17 alatt nem nagyon fogyasztott, mivel körzeti orvosként a betegeket látogatva 2-3 km-nél nem tett meg többet soha és a bevásárlásait is útközben bonyolította. A kocsi belsején pedig sokat rontott, hogy az unokáit is gyakran fuvarozta.
Az én kocsim akár egy hónapig is kultúr, ha nem ülnek bele a gyerekek, de ha én fuvarozom őket, akkor a semmiből is tudnak morzsát gyártani, papírfecnit szétszórni.
Igazi, autójával összenőtt férfi ismerősöm, pedig büszkén mesélte, hogy tett olajat a kocsijába, mivel rájött, hogy mit jelent az a kicsi lámpa a műszerfalon. Tőlem tudta meg, hogy 10-15 ezrenként kéne cserélni és nem 40-50 ezer után. Nem nem függő a dolog. A vezetés se. Csoda pacikkal bíró autó képtelen volt nagybajszos soförrel besorolni a gyér szombati forgalomban az M0-ra, mivel nem volt rutinos vezető. Család férfibarátja nem áll velem szóba amióta kiderült, hogy 130-nál durrdefektet kapva én álltam félre egy karcolás nélkül az M7-n. Ő pedig két-három havonta kozmetikáztatja az Octáviáját az apróbb parkolási malőrök miatt.

LyukasBogrács 2008.10.28. 21:55:08

Nekem egyszer volt egy ismerosom (hogy), neki volt Mazda MX-3-asa.

-negy kereken negy kulonbozo abroncs
-horpadasok korbe
-onzaro biztossagi ov visszajelzoje hol sipol, hol nem. nekem kellett kiiktatnom
-bokaig ero kosz: posta, hajkefe, beszaradt koromlakkos uveg, zacskok

Felnyitottam motorhaztetot:
-a fekfolyadek-tartaly zarosapkaja hianyzott, a folyadek minimumon.

Menettulajsonsagok:
-sebessegmero nem mukodik
-motor: folyamatosan akadozik (benzinszurot en csereltem)

De azert kedveltem. Fozott nekem, torlgette a homlokomat, amikor a kocsit szereltem.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.10.28. 22:09:43

Redline 2008.10.28. 21:16:15

Nemá egy városi autót fényeztessen valaki, csak mert kicsit lecsapták a sarkait...

Megállsz a tecsóban, és kezdheted előröl az egészet.

A fösték meg azért kell rá, hogy ne lukadjon ki a vas a rozsdától.

Igénytelen akkor lenne, ha kályhaezüstöt ajánlgatna. :D

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.10.28. 22:15:08

Monnyuk volt egy haverom, amelyik a szürke metálfestéket azzal javítgatta itt-ott.

Nah, az kicsit tényleg sokkoló volt, de abban is volt igazság, mert a betonkeverő a tetőn, meg a brigád a kocsiban, úgyis leverte újra meg újra.

Így viszont nem lukadt ki.

Aztán némi rendesebb fényezés után a hölgy tulajdonosától elkerült valami másik emberhez, aki még mindig vidáman hajtja -kb 6 éve- és örül neki, hogy milyen jó vásárt csinált... :D

LyukasBogrács 2008.10.28. 22:17:42

Egy masik ismeros holgy eppen arulta a kocsijat. En pedig kocsit kerestem megvetelre.

Megtekintettem, es szoltam, hogy alacsony a hutoviz szintje. O, neki van egy kannaval, mar hozta is es tekerte volna le az olajbetolto sapkat...

Mar banom, hogy szoltam. Olyan vicces lett volna a feher kocsi feker kodben...

Ubul1 2008.10.28. 22:19:30

AnyádnakPalánkot 2008.10.28. 20:57:13
Dehogy nincs komplexusod. És amiért megtalállak:
mindig szem előtt vagy mint egy darts-tábla, pláne hogy szerencsére edel haverod azóta a halál faszán rohad,
és mert még mindíg szórakoztat a hónaljszagú erőlködésed.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.10.28. 22:19:48

És tényleg jó vásár volt, mert a munkaeszköz autó rendben volt tartva.

Egy centit nem ment túlhasznált olajjal, a ciripelő fékek azonnal ki lettek cserélve, a szilentek is, az alvázvédelme is rendben volt, mert minden tél előtt alámászott, és bekente, ha kellett, stb.

Szal lehet igénytelenezni, de előbb vennék egy olyan autót, amelyikkel dolgozni jártak, mint egy olyat, amelyik csillivilli, de nem tudok róla semmit, csak azt, hogy orvos, nyugger, vak nénié volt.

Redline (törölt) 2008.10.28. 22:20:03

"Nemá egy városi autót fényeztessen valaki, csak mert kicsit lecsapták a sarkait..."

Életemben nem csaptam le egyetlen kocsi sarkát sem (sem az enyémet, sem másét). Hogy lehet valaki akkora béna állat, hogy egy álló tárgynak nekimegy?

"Megállsz a tecsóban, és kezdheted előröl az egészet."

Lehet azért nincs összebaszva az autóm, mert nem állok meg a tecsóban ;)

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.10.28. 22:27:30

Redline 2008.10.28. 22:20:03

Jahkérem, aki tanyán lakik, és csak focipályán vezet, annak nincsenek ilyen gondjai.

;-)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.10.28. 22:53:04

Redline 2008.10.28. 22:20:03

Én úgy vettem a vasat, hogy a lökös négy sarka le volt karcolva. Hja, budapesti autótól nem lehet csodát várni. Viszont gyorsan átnéztem a motorteret és gyári, tiszta légszűrő, gyári olajszűrő és szép tiszta és megfelelő mennyiségű folyadékszintek voltak és nem volt lemosva a motor (az nekem mindig gyanús). A sarkokra visszatérve, nem is javíttatom ki, mert a Tuskónál hiába állsz messzebb, mindig jön egy barom, akinek az üres parkolóban is _melléd kell_ állnia. Egy karist nem oszt-nem szoroz a sarkának már.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.28. 23:26:44

Íme, vásároljatok idős hölgy tulajtól automata váltós, megkímélt Suzukit!


www.langlovagok.hu/html/galeria/2589.shtml

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.28. 23:27:54

Komplexusom van a rám vadászó internetes névtelen bunkóktól. Irtózom tőlük, mint a leprától.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.28. 23:30:04

Aki képes leírni 24 óra leforgása alatt a "kissebbségi" és "Purlitzer-díj" kifejezéseket, továbbá mindenben megmondja a frankót, lefikázza a komplett luxusautókínálatot, és egy mondatban három szarvashibát ejt el, az nekem ne ugasson se stílusról, se komplexusokról, se semmiről.
Befejeztem, a továbbiakban nem reagálok a provokációidra.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.10.28. 23:32:41

Visszasírjátok már Edelweiss-t, ugye-ugye? XP

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.10.28. 23:45:28

Anyádnakstb

Már az elején mondtam, hogy gyanús az, aki mossa az autóját...

Rocko- 2008.10.29. 00:09:04

AnyádnakPalánkot 2008.10.28. 23:26:44
nem Te akartál anyukádnak automatát? ;)

Krisi 2008.10.29. 00:09:47

Redline, látom nem jött át a mondanivalóm, fussunk neki mégegyszer :)

Adott egy fehér(!) színű koreai tömegautó legolcsóbb modellje városi használatra, amin van pár apró, de látványos karc.

Ekkor választhatsz, hogy elviszed szervizbe, ami drága és átvernek, vagy megcsinálod magad.
Amennyiben utóbbit választod, akkor fogsz egy smirglit, kicsit megdörzsölöd, letisztítod, és ráfújod a fehér festéksprét. Ennyi.

Az igénytelenség meg nem tudom mi kapcsán jött szóba, nem egy milliós autóról van szó, ahhoz én sem kókányolnék ilyet, de egy Matiznál szerintem simán belefér.
Igényes ember más kategóriás autóval jár :D

Rocko- 2008.10.29. 00:10:10

KuKori · csendrendfegyelem.blog.hu/ 2008.10.28. 23:32:41
Dehogyis. VISTA.

hülegyerek 2008.10.29. 00:39:01

AnyádnakPalánkot:csá,ne legyen komplexusod.Én erre azt szoktam tanácsolni:soha ne ereszkedj a szintjére mert a rutinjával simán legyőz.

D e n i e l 2008.10.29. 01:29:24

Azt az autót kerülni kell amit eleve hangsúlyozottan úgy hirdetnek, hogy hölgy tulajdonostól eladó! Ki kellene próbálni, de szerintem 95%-ban egy férfi veszi fel ilyenkor a telefont és ad le egy jó szöveget, hogy az autó az Ő nevén van, de a felesége vezette mindig..... A legtöbb nőnek semmi érzéke a vezetéshez, számukra ismeretlen az autó működése és nem is érdekli őket. Ezért nem foglalkoznak semmivel addig amíg megy az autó alattuk. Csapágy, fogaskerék, futómű, váltó, kuplung részleteiben ismeretlen, de anyaguk miatt (vas vagy mi) tartósságot sugárzó kifejezések számukra. A hosszabb élettartam miatt nem fognak elkövetni semmilyen átgondolt kíméletes használati technikát. Simán felhajtanak a több centis padkára is akár 20-al, "ja csak egy kis döccenő a gumi majd csillapítja a zökkenést, mert azért van".....

Agr3ssor 2008.10.29. 07:39:32

Anyádnak Palánkot: Hát erröl most nem tudnám a gyűjteményt előhozni, de közel hasonló, mint a nőké...
-Vidéki idős bácsitól való autó, aki 3. kocsiként használta...
-Azok a botlábú műszaki analfabéták, akik megálltak a fejlődésben a 4 sebességes Ladánál. Főűton szigorúan 60-al közlekednek (szigorúan másodikban), az autón spóroló Olcsójánosok, akik az olajon szarrágóskodják ki a Cavinton árát a szánalmas nyugdíjukból... Elindulás hidegen reggel csakis tiltási fordulatszámon... Kuplung persze fixen megtartva közben, ott ahol éppenhogy fog, csak inkább szénné égeti az egész szart... Ja, és elindulás után kulung 3/4-ig felenged, onnantól lábrtartó funkció...
Az a baj, hogy a két réteg elég közel áll egymáshoz... De a keverék, az öreg nénike... Szemüveg a kormány felső részét súrolva... Ezek nem tudják, hogy az autó elejét érezni kell, nem pedig látni???

XSun (törölt) 2008.10.29. 09:44:03

A nők vs tiszta autó.
Na hát igen az én ismeretségi körömben lévő nőknél ez valahogy nem jön össze.
Az egyik emserősnek egy Renault Scenic -je van a másiknak pedig egy X3 -as BMW.
A két autóban annyi a közös hogy belülről olyan állapotban van, hogy félek bármihez hozzáérni mert hátha elkapok valami halálos fertőző betegséget.
A belső tér tökig sáros koszos, mindenféle csikk és ételmaradékok mindeneflé a kocsiban. A belső terek összekarcolva, rugdosva.

szusza 2008.10.29. 09:54:39

Drága Férfiak!

Ennyi okos hsz után hadd kérjek tőletek valamit. Legyetek szívesek szervezni nekünk, vezetni szerető (tudó), de műszakilag alig hozzáértő (mert a tanfolyamon nem tanították meg), szép, okos, ügyes és érdeklődő nőknek egy tanfolyamot, melyen megtanulhatnánk az autók lelkének ápolását és a vezetéshez szükséges műszaki ismereteket, fortélyokat. Plíz.
Köszönöm.

kockásfülűnyúl 2008.10.29. 11:02:01

Mélyre ható műszaki ismereteket nyújtó ingyenes tanfolyam!

Tisztességes szándékú férfi vagyok, van egy feleségem, meg lesz három gyerekem.

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.10.29. 12:53:50


KuKori

te meg paraszt vagy....
"(én kis naív, mert én is dohányzom, csak a csikket kipattintom és kifelé hamuzok)"

szóval még szemetelsz is.
Köszönöm szépen a hálás utókor nevében.

Koncz_János 2008.10.29. 13:17:06

Asszem, ezt a dohányzásos témát is kedvem lesz feldolgozni a közeljövőben.:-)))

kockásfülűnyúl 2008.10.29. 13:32:33

Ez a csikkes téma nekem is tetszik!

Én akkor hagytam fel ezzel a rossz szokással, mikor egy ilyen kipöckölt csikk anyám hajában landolt, aki mögöttem ült. Elfelejtettem, hogy a hátsó ablak is le van tekerve.

Azóta az utcán is inkább fél óráig szorongatom ha nem találok kukát.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.29. 15:16:22

Köszönöm a tanácsokat. Én is hallottam már, hogy nem szabad lesüllyedni a szintükre, mert ott legyőznek a rutinjukkal. Innentől ignore, aztán meglátjuk, mennyi idő után kopik le.

Automatát javasoltam anyámnak, de nem stiftet.. Az már volt neki kettő, utálta őket, mint a szart.
Egyébként gyorsabban jár, mint én. :))

Super aGyuri 2008.10.29. 21:22:30

Hát először is: gratulálok a cikkhez, nagyon jól szórakoztam és találó, de komolyan.

Másodszor: valóban nem szívesen vennék hölgytulajdonostól autót, de még kevésbé 18-20 év körüli férfi tulajtól. Legkevésbé meg céges "kulcsos kocsit" vennék.

Apropó, tegnap szignáltam egy szerződést, melyben egy alig 4 éves, ámde 225,000 km-t futott, életciklusa végéhez ért (benzines) Focus Kombit adott el a cégünk 500e + Áfáért. Kíváncsi vagyok, mennyiért és hány kilométerrel lesz meghirdetve a hasznaltauto.hu-n. Nagyon megkímélt, 45.000 km? Mondjuk?

Harmadszor: a volt főnököm (FÉRFI!!!) alatt az M7-esen porig égett a Saab 9000-es (98-ban történt). Az autót újonnan vette, talán 94 környékén. Az eredeti olajszűrő volt benne.

Szerencsénkre pár hónappal az eset előtt volt (nem szak)szervizben a kocsi (nem olajcserén, hanem pont egy ilyen check engine lámpa miatt) - így sikerült megnyernünk a kártérítési pert -, de őszinte leszek: tőlem tudta meg a főnök, hogy az autóban bizonyos időközönként olajat és szűrőket kell(ett volna) cserél(tet)ni. Ő azt hitte, csak akkor kell szervizbe vinni, ha elromlik :)))

Anyukám viszont évente szervizelteti a 15 éves Daihatsu Cuoréját, 96.000 km-rel ;-) (2001-ben használtan vettük 93.000-rel, és ez hótkomoly)

Super aGyuri 2008.10.29. 21:31:39

Kedves Szusza!

Bocs a gyenge tréfáért, de Murphy törvényét idézve: ha minden kísérlet csődöt mondott, olvasd el a használati utasítást. :)

Az autóhoz kapott kezelési kézikönyv végén van egy táblázat arról, hogy milyen karbantartási feladatokat milyen időközönként (illetve hány kilométerenként) kell elvégeztetni.

Olajcsere (szűrővel együtt!!!) mindenképp évente javasolt, bár mondjuk anyukám esetében (450 km/év) talán nem hal bele az autó, ha csak kétévente.

Érdemes zöldkártyával együtt megcsináltatni, azt is úgyis évente kell (de hogy azt minek, azt ne kérdezd, azon kívül, hogy 8000 Ft/év sarc az államnak).

Üdv,

SaGy

Super aGyuri 2008.10.29. 21:40:14

Közben eszembe jutott egy jópofa kérdés. A múlt heti autós Expresszben olvastam egy Ferrari-hirdetést, mely szerint az autó "nagyszerviz után" eladó. Zárójelben pedig egy 2,5 millió Ft-os összeg szerepel.

Na most, fogalmam sincs, mit jelent a "nagyszerviz után" (mondjuk vezérműszíjat is cseréltek?), de szívesen végigbogarásznám a ferraris számla egyes tételeit.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.10.29. 23:38:29

töröttszárnyú angyal 2008.10.29. 12:53:50

Te méregzöld tökéletesség, te... Pff...

Evita1 2008.10.30. 14:04:03

ÉN csak szeretném ha nem csak a rossz vélemény alakulna ki a női vezetőkről. Ugyanis vannak nők akik nagyon jól és ügyesen vezetnek. Ennek példáján hozom fel anyumat: 20-on valahány évesen tanult meg vezetni, még az apu tanitotta. Abban az időben még lehetett ilyet... S csak vizsgázni kellett elmenni. Anyum nagyon sokáig egy autósszervizben ill autósboltban dolgozott,tehát ismeri ezeket az autós kütyüket. Nagyon sokáig trabija volt, nagyon szerettem én is ám!
Szóval: nem olyan régen vett/ek anyumék egy kis suzukit.Ez egy 13 éves zöld kis kicsi kocsi volt,de munkába menni,meg vásárolni jó volt. Idős,orvos házaspáré volt. A hátsó ajtót pl ki se nyitották. De anyum a mai napig nagyon vigyáz rá,s én is le vagyok szidva ha nem porolom le a lábam belépés elött.
S egy karcolás van rajta összesen,de azt is valaki "poénból" meghuzta kulccsal. NAgyon vigyáz rá ez a lényeg! NEm kell rögtön elitélni a női (suzukis) vezetőket,mert van a ki jól vezet. (Ismerösöm minden suzukisra azt mondja h béna szuzukis...De már ő is látta hogy anyum nagyon jól vezet:D) Multkor is nem ment 1 1/2 hétig fura hangot adott ki a Suzuki amikor elindultunk és a legközelebbi benzinkútra álltunk is be és mindent egyedül ellenőrzött. Ez alatt pl keréknyomás meg ilyeneket értek.

szusza 2008.10.30. 14:18:57

Kedves Super aGyuri!

Köszi a tanácsokat, bár én konkrétan nem erre gondoltam... Évente viszem szakszervizbe a verdát, olajat, szűrőt, meg ami kell, cserélnek, szóval nincs az autó elhanyagolva. Inkább arra gondoltam, hogy jó lenne azokat a műszaki ismereteket alaposabban ismerni, amelyek ahhoz szükségesek, hogy az ember (lánya)ne tegye tönkre idő előtt a motort, a kuplungot stb. Szeretem az autókat, kezdő autóbuzerina vagyok, és érdekel a technika.

Üdv, Szusza

Kockásfülűnyúl:

ki mondta, hogy ingyenes????

2008.10.30. 18:48:58

Evita1 ez nagyon durva, ugye ez ilyen stílus paródia féle dolog volt?

Super aGyuri 2008.10.30. 21:34:45

Kedves Szusza!

Nagyon szívesen, de ezek szerint ezeken az alapinfókon már fényévekkel túl vagy.

Ha a karbantartást rendben elvégezteted, akkor a motort - hál'Istennek - elég nehéz normál használatban tönkretenni. Egyébként is, én csak olyan általánosságokat és ál-okosságokat mondhatnék, hogy 'nem tesz jót az autónak, ha sokáig áll' (ezt Anyukámnak is magyarázom, hogy legalább kéthetente egyszer járassa meg), meg hogy 'érdemes néha hosszabb útra menni vele'.

A kuplunggal kapcsolatban pláne nincs jó ötletem, mert én magam is azért vettem automata kocsit, mert a pesti csúcsforgalomban az ember mást sem csinál, mint a kuplungot gyötri.

Viszont ha ilyen komolyan érdekel az autó(d), érdemes lenne bejelentkezni egy olyan vezetéstechnikai tréningre, ahol saját kocsival vehetsz részt, és egy nálam sokszázezerszer avatottabb, profi oktató biztos sok érdekeset tudna mondani.

Egy biztos: nem szabad azokra hallgatni, akik szerint 'nyomni kell neki, hogy el ne lustuljon' - mert nem lustul el. Persze a 'sose menjen 3000 fölé a fordulatszámmérő' típusú megszállott a másik véglet.

Üdv,

SaGy

eszkep 2008.10.31. 10:45:02

Többször előforduló szitu:
Télen, -6 fok, reggel fél hét, budai vároldal emelékedőn felfelé. Nő beül a diesel autóba, indít, majd AZONNAL elindul padlógázzal, emelkedőn felfelé.

kockásfülűnyúl 2008.10.31. 14:32:42

szusza-

én adnám a leckét, de hogy így rákérdeztél, gondolkodóba estem:D

szusza 2008.10.31. 15:15:37

kockásfülűnyúl

:)))))))))))))))
ej, de messze van Írország.....

kockásfülűnyúl 2008.10.31. 20:15:15

Jja, há egy csöppet le vagyok szabályozva.

Ped Noisser 2008.11.02. 00:42:03

Hali,
Nekem is van orvos ismerősöm. A kocsiját hetente takarítja, szakszervízbe viszi az eső kotyogásnál/villanásnál/sípolásnál, és íratja a szervízkönyvet szorgalmasan. Garázs, sem cigi, sem evészet, sem sáros láb a kocsiban, koszos és nagy dolgok szállítása szigorúan megtervezve.

Nekem is van kisautóm. Időnként lemosom, és takarítani is szeretem, és kell bele illatosító is :) Amúgy szívesen foglalkozom vele, csak a guminyomás-ellenőrzést útálom, és egyáltalán nem bízom a szerelőkben, mert biztos vagyok benne, hogy csak azért, mert nő vagyok, trehány munkát végeznek ("úgysem veszi észre" indokkal). Szemetek.

Egyszer húztam meg az oldalát még az előzőnek egy lökhárítóval, mikor úgy kellett kiállnom a kertből, hogy colra körbeállták a kocsikihajtót, de az egyik még bele is lógott. Itt is én hibáztam, végig kellett volna csöngetni az összes szomszédot, éjfél tájékán, hogy húzza el a belét a kocsikiállónkból. Most is úgy állnak kint, hogy belógnak, egy percet sem haboznék.

weres 2008.11.03. 10:17:28

Jó múltkor sógornőm végignézta, ahogy a Mamut parkolóházban szőke kiscsaj 5-ös golffal úgy parkolt, hogy megakadt az autó egy másikban, mert szar ívben akart parkolni, de ő erőltette tovább és végighúzta az oldalát. Na az ilyenektől ments meg URAM! Én többet meg nem állok parkolóházban. A suzukis gyökér a múltkor olyan helyre állt be, hogy nem tudta kinyitni az ajtót és 6-szor nekibaszta izomból a mellette állónak. Felment a vérnyomásom, pedig csak néztem. Na az ilyenek törlik a lábukat a küszöbbe szerintem.És hány nő vezet jogsi nélkül, mert bevonták neki, mivel 8 hónap alatt 6 balesetet okozott és fingja nincs a kreszről. A nyugdíjasok, meg azért balfaszkodnak, mert nem látnak. Ezért mennek 40-nel. A papa be is vallotta, de legalább nem ül autóba, csak ha muszáj.
Én hetente lemosom az autót, belül törölgetek és nem a felni a legfontosabb számomra, hanem, hogy üzemmelegen nyomjam csak neki.
Na az asszony is a másik fele. Még jó hogy külön autónk van. Neki szerencsére egy 20 éves unoja van. Soha ki nem takarította, le nem mosta, semmi. Egy idő után én sem nyúltam hozzá. Ha neki nem fontos, nekem mindegy. Majd lemossa az eső. Olajat nem cserélt benne 3 éve, mondjuk nem is nagyon használta. Taknyos zsepik mindenhol, undorító fertő!
süti beállítások módosítása