Heti merítés

  2008. október 05. - Nyegleo Címkék: népítélet

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Minden amit tudni akartál a Type-R-ről

Rossz hírem van annak, aki azt hiszi, ha Hondát vesz nem lesz többé gondja az autóval. Ha egy 1.4-es Civicről beszélünk az nagyjából így is van.

Normálisan volt használva

60 ezernél ledobta a henger fejet( senki nem tudja mért). Belső visszapillantó leszakadt( be akartam állítani). Ajtó leszakadt(zsanér). Fényezés elkezdett leperegni..., 120 ezernél ismét hengerfejezés... stb.

Csoda autó Citroentől

A kis szappan operán igen is látszik, hogy nagyon igyekeztem az autót rendbe hozni de sajnos több kevesebb sikerrel. A kizárólag márka szervizekbe járás igen fárasztó és költséges volt. Mindig jeleztem a szervizekben mi a gond az autóval ám egyszer sem kaptam egy ajánlatot hogy maradjon az autó hosszabb vizsgálatra.

Álló helyzetben is rohanni látszik!

Kapóra jött, hogy a Ladám elkezdett 15l enni, így kezdetét vette a kiválasztás. A japán turbós csodák(3000GT,300ZX) az első körben kiestek a csillagászati javítási költségekkel és az alkatrészek nehéz beszerezhetőségével. Maradt a Fiat Coupe, T. Celica, M. Eclipse és persze a Calibra.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr52697036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gomulka Béla 2008.10.06. 10:37:04

Edelweiss, te meg most elárultad, híre megy, és az ADAC kimondja rád a fatvát!

Agr3ssor 2008.10.06. 11:13:12

Edelweiss:
Nem fixen csal az óra, hanem a sebesség növekedésével nő a különbség.

Secu 2008.10.06. 12:22:15

ráadásul ha chip, és eds is van benne, akkor a tiltás se ott van ahol a gyári volt..

Kifordított kacagány 2008.10.06. 13:19:32

Agr3ssor 2008.10.06. 11:13:12
viszont nem százalékosan

Secu 2008.10.06. 12:22:15
nem mindegy? ha ki is hozott belőle annyit, ilyen tempó mellett nemsokára már csak nyugdíjas bringásokkal versenyezhet

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.10.06. 16:10:50

Citroen ügy:
Annyit tennék hozzá, hogy valami gikszer a tulaj felől is lehet. A szövegezése alapján egyszerű ember lehet, talán nem ért nagyon műszaki dolgokhoz.
A hibakódok ügyében egyértelmű a dolog, a szakadt kárpit és hasonlók is a szerviz sara.
A rejtélyes nyikorgások, zúgás-búgás azonban néha a normális működés része. Átlagember nem veszi észre. Jó hallású embert néha zavar, félőset meg egyenesen pánikba ejt.
Ha ilyen ijedős ember pökhendi és/vagy simlis, trehány szervizessel találkozik, akkor lesz a fentihez hasonló história.

Kifordított kacagány 2008.10.06. 18:35:42

a szerviz dolga, hogy kiszolgálja a kuncsaftot. akármilyen is. ha az az igénye, hogy megvizsgálják az autóját, akkor azt kell tenniük. majd kielégítő választ kell adni a felmerült kérdésekre.

qualitaet 2008.10.06. 21:43:34

"Nem százalékot csalnak, hanem fixen 5-7 km/h-t."

A gyártók a tesztelők no meg a törvény is százalékban méri a km órák "csalását" :

74.125.39.104/search?q=cache:2tb7ouRS1pkJ:www.radarforum.de/forum/lofiversion/index.

occcs 2008.10.07. 00:01:32

Amúgy egy 1991. évjáratú Calibráról írt, amiben C20XE motor van, aminek a gyári végsebessége 223km/h.
Bár ettől függetlenül tényleg csal az óra.

[] (törölt) 2008.10.07. 00:40:38

"A gyártók a tesztelők no meg a törvény is százalékban méri a km órák "csalását""

Százalékban *limitálja*. Max +7% lehet, lefele semmi.

Vagyis limitálTA, mert az 57es paragrafusnak jelenleg nincs melléklete:
bundesrecht.juris.de/stvzo/__57.html

Erre tuti van valami EU-rendelet. De kötelezô csalás nincs elôírva sehol.

Speedman 2008.10.07. 09:27:38

Na, én vagyok az a calibrás akiről vitatkoztok.
edelweiss:
1. a végsebesség gps-szel lett mérve
2. a km órám viszont csak 225-öt mért, ugyanis a váltóméret (17"-nál /40-es) helyett /45-öst tettem fel. A magyar közútakra még ez is sok.
3. ha tényleg annyit megy(ment) a gép amit te gondolsz, hogy a franba tudott leszakadni a GTC Turbo rólam( gyári adat 220km/h végs.)? Vagy az is 25-tel kevesebbet tud mint amit megadnak gyárilag?
Frissítem az ítéletemet képekkel is, ami lemaradt vhogy az ítéletből.
üdv.

qualitaet 2008.10.07. 13:16:58

Speedman

Hogy lehet, hogy az efféle bravúrokat a vadonat új tesztautókkal a nyugati szaklapok tesztelői az istennek nem tudták abszolválni, bezzeg itt Kelet-Európában sorra döntögetik a rekordokat ugyanezen járművek több évtizeddel és sokszázezer km-rel a hátuk mögött :)
Hogy, hogy nem ezen a tájon még a nagyobb teljesítményű, sokkal nyomatékosabb és évtizedekkel fiatalabb márka és kategóriatársaik is rendre leszakadnak róluk. Röhej.:)DDDDD

Speedman 2008.10.07. 19:41:23

qualitaet

Úgy lehet okoskám, hogy:
1.a mai autók a környezetvédelmi előírások miatt már rendesen le vannak fojtva azaz csak papíron(vagyis csak a főtengelyen) tudja hozni a gyár által megadott teljesítményt.
2.a különféle extrák és biztonsági cuccok beépítése miatt legalább 200kg nehezebbek.
3.a calibra az egyik legáramvonalasabb autók közé tartozik még mindig.
4. az én autóm nincs leharcolva sem külsőleg, sem motorikusan.
Ha te is egy buzukis vagy nem is írok tovább, mert ez neked úgy is felfoghatatlan adatok.

[] (törölt) 2008.10.07. 19:58:40

Nem az új autókról van szó, hanem a korabeli Calibrákról.

A többi hülyeségedet most nem részletezném, majd szétszednek helyettem mások.

Minden Áron 2008.10.07. 22:09:27

Az édel az egy propelleres-szemellenzős Speedman, nem fáraszd magad, reménytelen...
Volt ilyen autóm is, 1988-as, 2.0 16v, hengerenkénti injektor, 1156 kg, eléggé kockaforma, gyári vége 200 km/h ott 5800-at forgott a főtengely (de nem ott szabályzott le), 225-el lehetett tolni, hátszélben 235 is kijött (nem vicc). A hangsúly a 1156 kg van, lehányom az opelt, de a súlya nagyon közelít ehhez az értékhez, a motor pedig 150Le (calibra.atw.hu/news.html)...
Miért ne mehetne annyit, ráadásul az alaktényezője 0,26cw volt... Én csak turbósban ültem, de az már egy más világ (harmadikból 180-nál elváltani aljas)...
Edel, edel...

qualitaet 2008.10.07. 22:25:23

Komoly szövegértelmezési problémáid lehetnek, ezért megpróbálom egyszerűbben:

Hogy a faszba lehetséges, hogy tizenéves hulladékok rendre gyorsabbak idehaza, mint vadonat új korukban Németországban?

Komám, ez a "papír-főtengely párhuzam" mindent visz, vétek lenne téged okítani.
Jobb ha így maradsz, legalább mások is fetrenghetnek a röhögéstől a későbbiek során.

"4. az én autóm nincs leharcolva sem külsőleg, sem motorikusan."

Bezzeg az a nyomorult GTC igencsak le lehetett pukkanva hisz elvileg 223 km/h-t megy papíron a tiéddel egyetemben.
Egy percig sem kérdés, hogy azonnal leszakadt, hisz abból a "szarból" már újkorában is elszállt az erő, míg te akár 3 kilóval is repeszthetsz ha 20"-os kerekeket raksz fel, rágányolsz még egy spoilert, beöntesz némi adalékot no meg rendesen kipórszivózod a hamutartód és beakasztasz egy-két vaniliaszagú Wunder Baumot...

"Ha te is egy buzukis vagy nem is írok tovább, mert ez neked úgy is felfoghatatlan adatok."

Ja.Ha nem váltok feljebb negyediknél...:)

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2008.10.07. 22:38:07

Minden Áron 2008.10.07. 22:09:27

Rohadjak meg, de ha "gyári vége 200 km/h ott 5800-at forgott a főtengely", akkor hogy a jó istenben ment 225öt, hátszélben (jézusom...) meg 235öt? :-)

Biztos én vagyok a hülye, de ha az én autómra 302 km/h a végsebesség a gyár szerint, akkor nem hiszem, hogy elmegy 325ig, hátszélben meg akár még 335ig is. Ja, és ez új, nem 20 éves...

Komolytalanok vagytok :-)

qualitaet 2008.10.07. 22:44:09

A PORSZÍVÓ- t így irják helyesen, bocs.

Shadowbull 2008.10.07. 23:25:30

"a mai autók a környezetvédelmi előírások miatt már rendesen le vannak fojtva azaz csak papíron(vagyis csak a főtengelyen) tudja hozni a gyár által megadott teljesítményt."

höhö :)

epp a minap csapattam egy euro4-es geppel. elegge le volt fojtva, csak 507 lovat tudott :))))

sb

[] (törölt) 2008.10.08. 09:18:41

"Miért ne mehetne annyit, ráadásul az alaktényezője 0,26cw volt..."

Ennél az Audi A2 3L Cw-je is jobb, de BIZTOS ETTÔL ment annyira :DDD

(Öreg, feldughatod a Cw-det keresztben, ha egy majdnem 20 éves kehes motor ketyeg a motorháztetô alatt.)

Shadowbull 2008.10.08. 09:21:29

"ráadásul az alaktényezője 0,26cw volt."

Az alaktenyezo nem mond semmit onmagaban. Tudni kene a homlokfelulet nagysagat is...

sb

Speedman 2008.10.08. 09:40:41

Minden Áron: Igazad van ezeket nem lehet megyőzni. Csak álmodnak milyen lehet 200 felett menni a pályán és mocskolják aki ezt állítja. A turbós meg tényleg egy más világ. Ha találnék egy megfelelőt talán lecserélném a 16V-t rá.
shadowbull: a folytást nem a lóerő visszafogásra értettem, hanem a környezetvédelmi előírások miatt(euro4-euro5) a keréken leadott lóerő kevesebb lesz a gyári adatnál. Na, mondjuk egy 500LE gépnél ezt a veszteséget meg sem érzed.
qualitaet: Te biciklivel jársz, hogy ilyen okosakat mondassz?
"Hogy a faszba lehetséges, hogy tizenéves hulladékok rendre gyorsabbak, mint vadonat új(helyesen: vadonatúj)korukban Németországban."
Most kivételt teszek veled és elmagyarázom.
Figyelj, mert csak egyszer írom le! Vegyük alapul, hogy mindkét autónak jó a motorja (Az is lehet, hogy már volt az enyém felújítva. Nem tudom, de a kompressziója a gyári adatot hozza).
Az GTC 2.0 Turbóból 2 változatot állítottak elő. Egy 200LE és egy 170LE változatot(ezt addig, amig nem jött az 1.6 turbó a maga 180LE-vel). Gondolom, hogy nem a 200LE változattal versenyeztem, mert az 215-nél tuti nem szakad le.
Egy autónak a gyorsulása a kg/LE-től függ alapvetően.
A GTC Turbó 1425kg/170LE.
A Calibra 1175kg/kb.165-168LE.
Számitsd ki és meg fogsz lepődni.
A végsebességnél meg az alaktényező is számít amiben a Calibra simán veri a GTC-t.
"míg te akár 3 kilóval is repeszthetsz, ha 20" kerekeket raksz fel"
Na, ezt épp úgy rosszul tudod, mint azt, hogy a nőknek nem kell dezodor.
Ha a gyári aluf.-nél nagyobb, szélesebb kerekeket(és persze súlyosabbat) teszel fel, csak rontod a menettulajdonságot(értem ezalatt a gyorsulást és a végsebbességet).
Anyám, te tényleg biciklivel jársz!

[] (törölt) 2008.10.08. 09:51:17

"Csak álmodnak milyen lehet 200 felett menni a pályán"

HEHEHEHEHE

Tényleg arról álmodom, hogy bárcsak lenne egy jó kis 20 éves (na jó, 17) lelakott elsôkerekes sport-Vectrám, akarom mondani Calibrám, már dobnám is ki az E92t a picsába.

"hanem a környezetvédelmi előírások miatt(euro4-euro5) a keréken leadott lóerő kevesebb lesz a gyári adatnál."

Ne zavarjon, hogy a keréken mérik :)

"a különféle extrák és biztonsági cuccok beépítése miatt legalább 200kg nehezebbek."

Akkor is magasabb a LE/kg arányuk. Arról nem beszélve, hogy a 200 kg nem haszontalan tömeg, hanem olyan biztonsági elemek halmaza (merevítô elemek, légzsákok), amik lehetôvé teszik, hogy túlélj olyan baleseteket, amiktôl egy papundekli Calibrában megdöglenél.

"az én autóm nincs leharcolva sem külsőleg, sem motorikusan."

Az Opel motorjaira nyilván nem vonatkoznak a fizika törvényei, nem kopnak. A kompresszió 20 év után is olyan, akár az elsô napon! :DDD

Shadowbull 2008.10.08. 09:53:31

"shadowbull: a folytást nem a lóerő visszafogásra értettem, hanem a környezetvédelmi előírások miatt(euro4-euro5) a keréken leadott lóerő kevesebb lesz a gyári adatnál. Na, mondjuk egy 500LE gépnél ezt a veszteséget meg sem érzed."

Figyi, a teljesitmenyt MINDIG a fotengelyen merik, akarmilyen emisszios ertek is ervenyes. Abban mar van elteres, hogy pl. beleszamoljak-e a mellekaggregatokat, vagy nem, de ezt a DIN meg a SAE szabvanyok egeszen pontosan szabalyozzak, de attol meg a fotengelyen mernek.

sb

Shadowbull 2008.10.08. 09:55:04

A hajtaslanc vesztesege meg olyan 15-25% korul mozog, ezert nagyon nem lenne mindegy, hogy az 500 lo a hatso kereken ebred, vagy a fotengelyen :)

sb

Shadowbull 2008.10.08. 10:00:04

"Ne zavarjon, hogy a keréken mérik :)"

De nem.

sb

[] (törölt) 2008.10.08. 10:03:27

Nem teszik fel ôket padra?

[] (törölt) 2008.10.08. 10:10:22

Akkor bizony tévedtem!

[] (törölt) 2008.10.08. 10:12:55

A mérés viszont egységes kell legyen, tehát az Opel ugyanúgy bukik a hajtásláncon.

Shadowbull 2008.10.08. 10:13:31

A katalogusban megadott teljesitmenyertek az a fotengelyen leadott maximalis teljesitmeny, nem pedig a kereken leadott.

Motorfekpadon merik.

sb

Shadowbull 2008.10.08. 10:14:38

"A mérés viszont egységes kell legyen, tehát az Opel ugyanúgy bukik a hajtásláncon."

Persze. Es marhara nem fugg az emisszios szabvanytol.

sb

Agr3ssor 2008.10.08. 13:46:26

Speedman: Bár rengeteg pontban nem értek veled eggyet, most a szívem megnyugtatásáért mégis félig-meddig a védelmedbe szállok... Te itt aztán mondhatsz, amit akarsz... Tudom, mert ezt éltem át én is...
Kb. egy hete vettem észre, hogy a Népítélet hozzászólásomat a sok nagyokos szarrá fikázza, amit én teljes jóindulatból felraktam, és igyekeztem minden lényeges infót megosztani... Hosszú is lett... (Renault 19 Chamade 16v)

Ők lenézik a hozzánk hasonlókat, akik nem akarnak 10 évig fizetni egy új autót...
20 éves autó nem mehet gyári végsebességet... Miért ne?? Ti az én R19-esemről képről megállapítottátok, hogy szarrá van hajtva... De azért 16 évesen vitte (kb.fél éve) a gyári 215-öt... (1x mentem annyit) Arról nem is beszélve, hogy a Renault 19 clubon van egy gyerek, aki felrakta a Diesel váltóját, és 235-öt ment, a SZAR RENAULT 19-esével... Ja, bocs, az enyém 5.-ben is elforogna a pirosig (7000), ha szeretném... De nem szeretném, ez más tészta...

Az hogy a srác szakértelmét nekiállnak egyesek fikázni, az megintcsak undorító... Hol van az előírva, hogy egy autótulajdonosnak értenie kell az autószereléshez???

Szóval ne aggódj Speedman... Azért néznek le az E92-ből, mert kicsi a pöcsük, és valamivel kompenzálni kell!! Mi meg őket nézzük le oké?? Mert a BMW-sek általában vagy kőgazdak kispöcsűek, vagy kopasz álmaffiózók, vagy olyan hülyegyerekek akik kinyírnak az 1000 éves cápájukkal 6 embert egy érdi buszmagállóban...

Ne aggódj, van aki elhiszi, hogy a 20 év körüli autó is lehet jó... Aki meg ezért hülyének tart, az hülyének tartja pl. a Winkler Robit is (GolfIIgti), vagy a Bazsó Gábort is akrár. (ha jól tudom van egy öreg 240SX-e)
De biztos annak van igaza, aki a új/közel új autóból fikázza népet... Tényleg!!! A Ti Népítélet irományotok hol van?? Ja, kocsitok sincs... A banké baze...

Shadowbull 2008.10.08. 14:08:18

"Mert a BMW-sek általában vagy kőgazdak kispöcsűek, vagy kopasz álmaffiózók, vagy olyan hülyegyerekek akik kinyírnak az 1000 éves cápájukkal 6 embert egy érdi buszmagállóban..."

Höhö :) Kezdodik :)

sb

Shadowbull 2008.10.08. 14:10:55

"Arról nem is beszélve, hogy a Renault 19 clubon van egy gyerek, aki felrakta a Diesel váltóját, és 235-öt ment, a SZAR RENAULT 19-esével..."

Ezek szerint ha berakok egy hoszabb hatodikat a Mondeomba, akkor akar 300-zal is mehetnek?

sb

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2008.10.08. 14:22:53

Shadowbull 2008.10.08. 14:08:18

"Höhö :) Kezdodik :)"

:-) (Van egy olyan sejtésem, hogy ezzel a kispöcsű dologgal mindig a valóban kispöcsűek jönnek elő...)


Agr3ssor

Szerintem itt nem lenézésről van szó. Szerintem Edelweiss-ból meg a többiekből sem a lenézés szól, hanem csupán kétkednek azon, hogy egy 17 (!) éves Calibra jobban (!) megy, mint új korában. Akárhonnan nézzük, képtelenség. És akkor jön a tulaj, magyarázza az alaktényezőt meg a szélesebb/keskenyebb kereket, aztán valaki bejön dízel váltós Renault 19cel is ami szintén majd' 240et megy... Legalább ti elhiszitek amit mondotok? :-)

Kifordított kacagány 2008.10.08. 14:54:39

ööö, nem lenne egyszerűbb feltenni valahova egy videot, ami egyértelművé tenné, hogy mennyire is megy a vas? csak hogy ne kelljen tovább meddő vitát folytatni.
meg most már kiváncsi is vagyok rá.

qualitaet 2008.10.08. 15:52:36

"qualitaet: Te biciklivel jársz, hogy ilyen okosakat mondassz?


Nem. 22 éve (két év Audizást leszámítva) BMW-vel.És a legelső saját (323i) pontosan annyi lóerős volt mint a jelenlegi Calibrád.Bár ennek itt semmi jelentősége...

"vadonat új(helyesen: vadonatúj)"

Az még hagyján, hogy a "mondasz"-t is két sz-szel írod, de még a fenti baromsággal is tovább égeted magad.:)
Mutass egy idézetet ahol egybe írják, és intézünk egy főszerepet neked Edeweiss-szal a "MANTA 2" vagy a "CALIBRA" című filmben.

"Figyelj, mert csak egyszer írom le! Vegyük alapul, hogy mindkét autónak jó a motorja (Az is lehet, hogy már volt az enyém felújítva. Nem tudom, de a kompressziója a gyári adatot hozza)."

És ez elég ahhoz, hogy a 17 éves autód gyorsabb legyen mint egy gyári új Calibra, aminek 223 km/h a vége?

Az új Astra szintén 223-at megy papíron.

209.85.135.104/search?q=cache:2Zycr9lqFyIJ:de.cars.yahoo.com/23112007/292/fahrbericht-opel-astra-g
ENNEK ELLENÉRE "leszakad" a csodaparipádtól.:))))

Gondolom még mindig nem érted mi a kérdés...

"míg te akár 3 kilóval is repeszthetsz, ha 20" kerekeket raksz fel"

Ezt én iróniának szántam, pontosan arra nézvést amikor a kerékméret variálásával indokoltad a nagyobb végsebességet.
Persze működik az ilyesmi, csak nem 150 le-nél...

Nem akarlak megbántani, de tényleg ennyire hülye vagy, vagy csak különórákat veszel?

qualitaet 2008.10.08. 16:03:20

"Mert a BMW-sek általában vagy kőgazdak kispöcsűek, "

Jó páran megszopathattak már, nyilván azért vagy ennyire jól tájékozott a méreteket illetően.

De a legeslegjobban akkor is ez tetszik:

"Csak álmodnak milyen lehet 200 felett menni a pályán"...

Nos, ez egészen hatodikos koromig valóban így volt ,amíg Anyámék autót nem váltottak ...:)DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

qualitaet 2008.10.08. 16:18:17

"vagy olyan hülyegyerekek akik kinyírnak az 1000 éves cápájukkal 6 embert egy érdi buszmagállóban..."

Ja, az ilyen hülye gyerekektől óvjon a jó isten. Az érdi BMW-s hülye gyereknek nem volt jogosítványa, A Népítélet-béli hülye gyereknek meg nem volt fékje, miközben kilóhetvennel száguldozott.

qualitaet 2008.10.08. 16:25:10

"Ja, kocsitok sincs... A banké baze... "

Megtisztelő, hogy bankként aposztrofálod kicsinyke trezoromat, ahol a törzskönyv lapul. :)

Agr3ssor 2008.10.08. 16:46:20

Ha azt szopatásnak nevezzük, hogy villognak és 2 centire beleállnak a seggedbe a xenonfényszórójukkal, mert ők aztán valakik és menni akarnak, akkor igen... Azt persze nem veszik észre, hogy te éppen előzöd a román kamiont és ha akarnál sem tudnál elmenni előle... Ő meg érkezik 230-al hátulról, abszolút szabályosan... Ha ezt vesszük, akkor igen szopattak már...
Ha már a méreteknél tartunk, akkor megnyugtatnálak, hogy jut nekem nő elég, meg is van elégedve mind... És még BMW-m sincs...
Shadowbull: Nem fogsz 300-al repeszteni, mert a motorod karakterisztikájából adódóan (gondolom Zetec-E, vagy Duratec-HE) 5500-5900 között leadja a max lóerőt, és onnan csak ordít nem húz... Ráadásul 5000 felett meg a nyomaték erőteljesen elindul lefelé...

Videó a 235-ről... renault19club.atw.hu Ott a fórum... Lehet kötözködni, meg veszekedni...

www.youtube.com/watch?v=TxoMe49NLko

Egyébként csak jelzésképpen, hogy van ilyen...

Agr3ssor 2008.10.08. 18:48:17

Qualitaet: Annak a hülyegyereknek történetesen még volt fékje, amikor 170-el száguldozott... Hozzáteszem hajnali órákban, és sietett... Az nem baj, hogy egyetlen autó sem volt még a környéken sem akkor?? Szerinted lehetséges, hogy egy rendszeresen karbantartott autón is elromlik néha valami??? Főleg, ha idősebb??? Mindenféle előjel nélkül???
Bocs, lehet hogy egy kicsit sok volt a kérdés egyszerre...

Speedman 2008.10.08. 19:53:51

Szevasz qualitaet!
Na, csapjunk bele a lecsóba(megint)!
"Mutass egy idézetet ahol egybe írják és intézünk egy főszerepet..."
Rendben. Helyesírási kéziszótár. Kérem a főszerepet.
"És ez elég ahhoz, hogy a 17 éves autód gyorsabb legyen..."
Látom nem oldottad meg a matek házit( a kg/le-set) amit feladtam neked. Válaszom: igen.
Tudod van egy olyan érzésem, hogy el sem olvastad az ítéletemet csak fröcsögni jársz ide. :((
Ha olvastad volna tudnád, hogy chippelve van. +18LE
A nagyobb kerék méretre csak te gondolod, hogy jobban megy. Az ítéletemben én azt írtam, hogy szebb lett tőle.
Mellesleg tettem fel képeket is róla, akit érdekel mégnézheti.
Ez a BMW kontra mekkora pöcs meg akkora gáz. Az autószerelő haveromnak is az van mégis kurvára rendes. Én speciel nem vennék, mert nem tetszik,nekem inkább a Saab 95 jön be. De ez az én problémám.:))
Az, hogy edelweissnek nem jön be a calibrám leszarom. Nem neki írtam az ítéletemet. Lecserélhetném akár holnap a Peugeot én is egy nagyobb presztízs autóra, de ez engem nem érdekel.
Kacagány: sajna ez már idén nem valószínű, hogy meglesz az időjárás miatt, de tavasszal igérem meglesz.

[] (törölt) 2008.10.08. 21:49:27

"Ezek szerint ha berakok egy hoszabb hatodikat a Mondeomba, akkor akar 300-zal is mehetnek?"

Persze papa. De csakis ha elôbb megcsippeled, STP varázsadalékot öntesz bele, veszel a Homasitában a motorháztetôre egy spoilert ami majd jól az aszfaltra nyomja a meghajtott (elsô) kerekeket, és beszappanozod a karosszériát hogy alacsonyabb legyen a Cw-érték (jobban siklik a levegô, ugyebár) :)

[] (törölt) 2008.10.08. 21:57:22

"Szerinted lehetséges, hogy egy rendszeresen karbantartott autón is elromlik néha valami?"

Az összes visszajelzô lámpa világít, fék hol van / hol nincs, a hátsó híd álltó helyében leszakad az udvaron, de a kocsi "karban van tartva". Na elmész te a picsába.

qualitaet 2008.10.08. 22:32:52

"Azt persze nem veszik észre, hogy te éppen előzöd a román kamiont és ha akarnál sem tudnál elmenni előle... Ő meg érkezik 230-al hátulról, abszolút szabályosan.."

És? Ezek szerint ilyen nagy falat egy 215 km/h-s, hasonlóan "szabályos" Agressornak egy román kamion? :)))

Arról volt szó ,hogy csak levillogtak, nem? Abból még nemigen derül ki a faszméret. Ennek ellenére gyanúsan jólinformált vagy a BMW-sek bránerét illetően.:)) Netán ki is lógatták a picinyke lőcsüket is az ablakon az ominózus manővert követően? Rosszabbra gondolni sem merek, de mindjárt rájövök...

"Hozzáteszem hajnali órákban,"
...hunynak el az esetek 90%-ában a boyracer virtus áldozatai.

"Szerinted lehetséges, hogy egy rendszeresen karbantartott autón is elromlik néha valami??? Főleg, ha idősebb??? Mindenféle előjel nélkül???"

A folyamatosan világító ABS kontroll-lámpa gondolom nálad a "rendszeres karbantartás" és a "mindenféle előjel" tipikus esete.:)))

Speedman

"Rendben. Helyesírási kéziszótár."

Ne kamuzz, scannelj :)

"Tudod van egy olyan érzésem, hogy el sem olvastad az ítéletemet"
Bevallom férfiasan ,hogy nem. Ebben meg kell hogy kövesselek.
Ilyeténformán a chiptunning is elkerülte a figyelmemet.
De ha már itt tartunk... Honnan tudod, hogy az valóban +18 LE?

"A nagyobb kerék méretre csak te gondolod, hogy jobban megy."

Valakivel keversz...

"Ez a BMW kontra mekkora pöcs meg akkora gáz. Az autószerelő haveromnak is az van mégis kurvára rendes."

Tényleg rendes. Nem elég,hogy BMW-je van, két olajcsere közt a még a kukiját is megmutatja. Sőt ha akartok, tusolni is lehet...! (XoXo)
Opelek és fiatal srácok mellett nyilván Renault-tal is foglalkozik...
Áááá, most már értem honnan vagytok mindketten ilyen jól informáltak.

"Ha már a méreteknél tartunk, akkor megnyugtatnálak, hogy jut nekem nő elég, meg is van elégedve mind.."

Eleinte nem értettem, hogy jön ez ide.
Most már világos.
Nekem nem kell magyarázkodnod, manapság ez megszokott... :)DDDDDDDDD

Kifordított kacagány 2008.10.08. 22:35:03

csak ne olyan legyen mint a belinkelt r19-es video

[] (törölt) 2008.10.08. 22:52:27

"De ha már itt tartunk... Honnan tudod, hogy az valóban +18 LE?"

Ne legyé má fasz, rá volt írva a dobozára! :)

Wadindián 2008.10.09. 01:03:36

A kilóméterórák jelenleg 10Km/h-nál pontosan mutatnak(+-5%), onnan fölfele európában 0- +10% az előírás, ezért a gyártók +5%-ra állítják be. Amerikai modellek végig pontosan mutatnak +-5%tűréssel.
A végsebességet a gyártók teljes megengedett össztömegre adják meg.

Wadindián 2008.10.09. 01:17:16

"a folytást nem a lóerő visszafogásra értettem, hanem a környezetvédelmi előírások miatt(euro4-euro5) a keréken leadott lóerő kevesebb lesz a gyári adatnál. Na, mondjuk egy 500LE gépnél ezt a veszteséget meg sem érzed."
A teljesítményt ma is, meg 10 éve is, a főtengelyen mérték. Ezért lehet, hogy más váltóval szerelt modellek (aminek sanszos, hogy mások a veszteségei pl.:hidrodinamikus- (bolygóműves)autómata/szárazkuplung-hagyományos mechanikus kézi) ugyanazt a teljesítményt tudják leadni.

Shadowbull 2008.10.09. 07:35:32

"A végsebességet a gyártók teljes megengedett össztömegre adják meg. "

A DIN 70020 szerint a vegsebessegmeresnel az ures tomeget + a vezetot (75kg) kell figyelembe venni. Ugyanez ervenyes a gyorsulasra es a rugalmassag meresere is.

sb

Speedman 2008.10.09. 07:58:39

qualitaet:
Na, figyelj ide te kis köcsög. Az, hogy odapucsítassz minden BMW-snek, az a te dolgot. Meg az, hogy lelkesen hajolsz le a szappanért nekik. Csak azért írsz ilyeneket, hogy benyalj a többieknek ezzel a szöveggel. Ilyen szövegért errefelé nem csak téged, anyádat is megb*nák! Innen kezdve hanyagolj, mert a szádon húzom ki a gerincedet.

[] (törölt) 2008.10.09. 08:17:13

"A kilóméterórák jelenleg 10Km/h-nál pontosan mutatnak(+-5%), onnan fölfele európában 0- +10% az előírás, ezért a gyártók +5%-ra állítják be. Amerikai modellek végig pontosan mutatnak +-5%tűréssel."

Egy km-óra SOHA nem csalhat lefele, felfele is max 7% lehet az eltérés. Általában fix +5..7 km/h az eltérés.

[] (törölt) 2008.10.09. 08:18:27

"Ilyen szövegért errefelé nem csak téged, anyádat is megb*nák! Innen kezdve hanyagolj, mert a szádon húzom ki a gerincedet."

Ez aztán nagyon komoly érv volt. Nálatok az oviban ez már keménynek számít? :)

ipari_fostalicska 2008.10.09. 08:38:55

szerintem valaki(k)nek most nagyon el lett rontva a napja.

Minden Áron 2008.10.09. 09:55:57

Csak mellékesen, a mostani autóm 1,5 16v 90 le, gyári vége 187 km/h, gyorsulása 10,7 sec 100km/h-ra, súlya 1040 kg, a fotót mellékelem, ez is megy 200-at pedig 1994-es az autó... Ja ez is 5800-at forog kétszáznál, a sőt a cikkben szereplő Type-R accord váltója is 5800-at forog 200-nál, sőt egy vti is...

totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=50010
két éve írtam, most reggel fordult át az órán a 381000 km. Nem padon, pályán csináltam a képet, és nem is a gyöngyösi lejtőn. Az autószerelő haverom ült mellettem, fosott is rendesen, hogy 200-nál fényképezek...

Az ítéletet nem tudom kiegészíteni, valamiért nem jó az e-mail cím, vagy valami hasonló, de most itt megteszem.
Azóta volt még egy törés, egy állat, szintén karácsonykor beletolta az elejébe a teherautóját, a kerékjárati ívek is könyörögtek, egyéb apró sérülés is összejött, így komplett kasznimunkát kapott az autó, 85000huf festés 92000huf kasznimunka (szélvédő, komplett első borítás, két javítóív, apró javítások ajtón, tükrön, ledobja a gyári feketét, megfúlyattam legyen szép). 250000 km-nél kuplungmunkahenger 18700huf, két első felső lengőkar 18000 huf/db (japán, 555) kompletten, csavarral anyával, sajtolt szilentel stb. zacsiban. Talpas 2 db, nem emlékszem pontosan, 10000 alatt volt darabja, lambda szonda 5600huf (JC-s), kuplungszettet megvettem, még nem cserélték (62000 huf) kéne már lassan. lapkás a szelephézag állítása. megprobálta a kollega, a szelepfedél tömítés csere, szar volt, olajpára, gyárit osztrákból, most jó (4500huf)... Ami durva volt, eltört a fűtés állító karocska, mert szorult (nem gondoztam), gyári 5000 huf darab, szintén a sógoréktól, leszartam, van pénzem. Tegnap észrevettem, a vízpumpám engedi a vizet, csere lesz (gyorsan), árat nem tudok.
Ilyet meg szégyellek leírni - téli gumival 85000 km csak utána kuka...
Ma akkor sem lehet ilyen minőségű új autót venni, márkaszervízbe meg nem viszem, mert szégyen amit ott csinálnak autószerelés címén.
Lehet, hogy sóher vagyok, hiába futná másra, de egy másfél milliós autón 5 év alatt 500-800 kilót lehet veszíteni, vagyis havi 10000-15000 huf (ráadásul négyzetesen csökken az amortizáció, konvergál a nulla felé), egy új 5 millás autón meg havonta 50000 huf veszteség van (ha van hitel akkor még több). Osztán lehet, hogy új, de ennyiben ki is merül a külömbség... Sajnos...

Wadindián 2008.10.09. 10:53:43

Volt szerencsém olyan helyen dolgozni, ahol prototípus műszerfalakat programoztam fel, azután kalibráltam (nem célgépben, hanem PC+illesztő periféria). Kézzel, egyenként.
10Km/h+-5%, innen felfele 0-+10% a tűrés (Európában, Amerikában végig +-5%).
A műszaki életben nincs abszolút pontosság, csak nem volt elég pontos a mérés ahhoz, hogy kiderüljön a hiba.
Ezért találták ki a tűrésmezőt, így eldönthető melyik a jó és melyik nem.
Azért % mert így relatív, tehát nagy sebességnél nem kell pontosabbnak lenni, mint kis sebességnél.
A végsebességmérésnek meg utánanézek, addig is BOCS a tévedésért.

qualitaet 2008.10.09. 16:46:57

"Ez a BMW kontra mekkora pöcs meg akkora gáz. Az autószerelő haveromnak is az van mégis kurvára rendes."

Egyszer már elszóltad magad ,Honey!

"Na, figyelj ide te kis köcsög"

Látom durván szereted, Cicamica...
Ezek szerint te szoktál a fiú lenni!


" Az, hogy odapucsítassz minden BMW-snek, az a te dolgot."
Ahogy te is, hisz milyen szépen megvédted csípőből a Szerelő Bácsit...

"Meg az, hogy lelkesen hajolsz le a szappanért nekik."

Pucsítás, hajolás, szappan...
Hűű, de jól informált vagy!

"Csak azért írsz ilyeneket, hogy benyalj a többieknek ezzel a szöveggel."

Látom a nyalás nálad főben járó bűn, bár ezen a kis szerelős kalandod után a kutya sem csodálkozik :)))))

"Anyám, te tényleg biciklivel jársz!"

Te mondtad 10.08. 09:40-kor....
Látom már akkor is megtetszettem, és rögtön milyen szép nevet is adtál, te kis érző lelkű Ratyi:))))

Ilyen szövegért errefelé nem csak téged, anyádat is megb*nák!
Meghiszem azt! Ha nem mondod akkor is világos,hogy felétek nagyon szeretik a fiúkat, nem kell bizonygatnod.
Milyen kis cuki vagy, rögtön ez jut eszedbe!
Nem mondtad, hogy "Anyád" már foglalt általad?!

"Innen kezdve hanyagolj, mert a szádon húzom ki a gerincedet."

Megint elszólod magad, immár sokadjára.
Ez is valami új szexuális póz, te kis buzi?

Speedman 2008.10.09. 18:10:08

Úgy látom a számitógépet mögül nagyon laza vagy . Mit szólnál egy személyes találkozáshoz qualitaet? Gondolom te is egy 50 kilós buzzancs vagy aki csak az anyját b*szta meg még.
Edelweiss: az nálam lepereg, ha az autómat szidják. Mindenkinek szíve joga azt a márkát szeretni amije van, de az ilyen pöcs gyereket mint Q. nagyon nem bírom. Nem ismer, de mocskol.

Agr3ssor 2008.10.09. 19:04:09

Kedves Edelweiss, meg Qualitaet! Akkor most gépjárműtechnika óra, első lecke következik... Minden rohadt autónak kigyullad az összes hibajelző lámpája, ha ráadod a gyújtást... És képzeljétek el, hogy ha elindul a motor akkor ezek szerencsés esetben kialszanak... Ebböl látszik, hogy annyiszor láttatok autót élőben, mint nőt ruha nélkül kábé... (születésetek pillanata nem számít bele, ne csaljatok!!!)

Szóval nem értem ezt a villog az összes hibajelzőm dumát, mert nekem menet közben csak az ABS-em világított... Amit mellékesen 2 olyan szerelő is megnézett, aki lehet hogy kicsit jobban ért az autókhoz mint ti...
Gépjárműtechnika 2. lecke. Az ABS lámpa sárga, ha ez nem tűnt volna fel... Tudok egész jó szemészeket ajánlani... A komoly hibák esetén piros lámpa gyullad fel, olyankor meg kell állni... Eddig értitek??
Hatalmas szakértelmetekkel olyan autót ugattok le, aminek olyan hülyék vagytok a fékrendszeréhez, mint a huzat... Nem hogy nem láttatok, de még nem ishallottatok ilyenről... (Swiften, meg Matizon nincs ilyen) Szóval akkor továbbra sem értem miért veszélyes az, ha egy Bendixes R19 ABS-e ég??? Légyszíves magyarázzátok el, mert eddig csak a pofátok járt, hogy Atyaúristen, hogy lehet azzal közlekedni...

BMW téma... Látom elég sokan rámordulnak erre a kuki témára... Látom fején találtam a szöget... Ez a "nem én vagyok a hülye, hanem te" típúsú vagdalkozás, pont olyan mint ti... Ovi szint... Ha nem haragszotok, én ebböl inkább kimaradnék mostantól...

215... Egy rohadt szóval nem mondtam, hogy annyival közlekedek az autómmal... Csak hogy megtehetném... Szövegértés?? Ismerős tananyag alsóból?? Úgy látszik nem... Az is csoda, ha 130 fölé megyek... Nem sietek maffiózósdit játszani a BMW-mmel sehova...
Egyébként ti csukott szemmel közlekedtek nap mint nap??? Csak hogy mindenki orrba-szájba védi a BMW-s tulajokat... Gondlom azért, mert valahol ti is szeretnétek/szeretitek magatokat "felsőbbrendűnek" érezni???

Ez a probléma a Totalcar olvasóközönségével... Vagy a pirosra festett fékdobú Swiftesek ugatnak a Sztrítrészing matrica mögül, vagy a györkér "presztizsautós" majmok, akik szarba nézik azt akinek nincs legalább "háromfeles vényolcasa" a segge alatt...

Agr3ssor 2008.10.09. 19:12:49

Friss sztori, kimaradt... Ma Érden elsétáltam egy kábé 5 évés 530d mellett... A hátsó gumikon kábé fél miliméter volt a barázda... Lehet hogy vizes úton elöbb megállok a Renault-ommal szar ABS-el meg 90% Bridgestone Potenza gumikkal, mint az a bohóc...

Minden Áron!! Te vigyázz mit beszélsz!! Öreg autód van!! És még csak nem is BMW!!! A Pöcsöd is túl nagy!!! :)

[] (törölt) 2008.10.09. 22:09:16

"És képzeljétek el, hogy ha elindul a motor akkor ezek szerencsés esetben kialszanak..."

De a Renault-ban kurvára nem aludtak el.

Vergôdhetsz itt még egy sort, de csak magadat égeted. Azé majd a hirdetésbe írd bele a "karbantartott" mellé, hogy "hölgy tulajdonostól" :DDD

Taxi vót, de patent!

Kifordított kacagány 2008.10.09. 22:49:11

azért egy olyan autóról nem mondanám, hogy műszakilag rendben van, amelyiknek az udvaron állva leszakad a futóműve. valószínűleg jogos a feltételezés, hogy ha a futómű el volt hanyagolva, akkor a fék is.

amúgy muszáj anyázni?

[] (törölt) 2008.10.09. 23:39:29

"valószínűleg jogos a feltételezés, hogy ha a futómű el volt hanyagolva, akkor a fék is."

Ez nem feltételezés, konkrétan benne volt a népítéletben, hogy elment a fék. De persze elôtte még 2 hónapig világító ABS lámpával járkált az istenbarma, mert azt hitte, az csak tájékoztató jellegû.

Agr3ssor 2008.10.10. 07:19:29

Látom még mindíg nem érted... Attól, hogy az ABs lámpa világít, attól még közlekedhetsz az autóval... Mutass nekem egy műszaki leírást, ami ezt megcáfolja... Látszik, hogy olyan sötét vagy az autókhoz, mint az éjszaka... A fék meg azért ment el, mert a vezérlőpanelen kiégett egy áramkör... Aminek semmiféle előjele nincs... És annak mi köze van a világító ABS-hez?? Ha szép nem vagy, akkor legalább hülye ne legyél...
Futómű... Ez dettó... Torziós te szerencsétlen... Tudod te mi az?? Persze nem, csak a pofád jár... Miután megvettem az autót, rá 1 hónapra törött el... Külsőleg nem látszik szintén... De minek is magyarázom?
Atomfizikáról vitatkozom olyan hülyékkel, akik azt sem tudják hány fokon fagy a víz...

Agr3ssor 2008.10.10. 07:25:08

"De a Renault-ban kurvára nem aludtak el."

Bazmeg te már akkor is hiányoztál az általános iskolából, amikor az egyesszám, meg a többesszám volt a lecke... Gyök!!! Csak az ABS világított vili???
A te szüleid se abba rokkantak bele, hogy iskolába járattak az biztos...

Szerintem inkább az égeti magát, aki olyan dologról alkot véleméynt, amihez segg hülye, (mint kiderült)...

Minden Áron 2008.10.10. 08:13:43

A szakmám miatt (építész) kissé flúgosabb vagyok az átlagnál, ezért és puszta perverzióból tartok kizárólag öreg verdát (az ész érveket már leírtam), ráadásul még mindíg jól néz ki, ja és a "rákkendroll" életérzés is jobban esik benne, bár öregszem, így egy kis illúzió megmarad... A farkam mint egy "hatos rendszer", csak rövidebb, szerintem tök mindegy kié mekkora, csak fogjon a cerka... Szar mikor nem tudsz gyereket csinálni a kurvanagy farkaddal...
Akkor is jól esik, hogy akik ismernek, tudják mennyit megyek (megint építész), látják mit kap (jót és rosszat) az autó és még mindíg megy. Oké, az igaz, ha kell valami neki, megkapja a lehető legjobbat, ezt aláírom...

De...

Segítek egy kicsit, hogy lássátok a fától az erdőt. Amit az emberiség nagy része fejlődésnek hisz, az tulajdonképpen egy helyben topogás, egy olyan állapot szinten tartása, mely egy bizonyos "érdekközösség" érdekében áll. Egy kicsit dogmatikusan, már a szekérnek is négy kereke volt... Az igazi fejlődés a kerék volt. Fordítom... Az autók állítólag fejlődnek, és a durván 100 év alatt ugyanúgy belső égésű motorral üzemelnek, gumi kell rájuk, olaj kell beléjük, embereket és egyébb dolgokat lehet velük szállítani, csak a csomagolás változik, a négy kerék maradt. Ne gyertek nekem i-drive-al meg a tököm tudja milyen biztonságos, stb. mert nem ez a lényeg, ezt nektek csinálják, hogy vegyé' autót, mer' az előző 5 éves már hulladék... Hol éltek... Házban? Ja, 1000 évvel ezelőtt hol éltek? A kontraszt sokkal nagyobb, a fejlődés ugyanaz... És nem vagyok környezetvédő majom sem, csak józan érzelmű ember...

Majd akkor veszek autót, ha olyan szemlélettel készült, ami figyelembe veszi azt, hogy legyen jövő. Egy kicsit magam ellen beszélek (nem lesz munkám), de kéne ennek a világnak egy igazi kemény válság (a végén háború), talán felébrednek az emberek... Félek, hogy megismétli magát a történelem... Akkor lesz majd fontos igazán az autód...

Egy hasonló hozzáállás. Jön a kliens, lóvé van szarásig, teszik neki az amit csináltam 180 m2-ben ott, de lehetne egy kicsit nagyobb, pl 400 m2, csak nem kell bele 4 háló. Legyen, levesszük a csírát, kap egy tuti kecót, nőtt vele együtt sok mindene, és élvezi, hogy a "kiemelt" érzékeire támaszkodva, bevonva a tervezés gyönyörű folyamatába részese lehetett valami olyannak amiről igazából fingja sincs (de elhiszi)... Felépül a kecó, ketten laknak benne a barátnőjével, se gyerek, se család, 400 m2-en. Egy ilyen háznak annyi értelme van, mint egy 10 millás luxusautónak... Tudom, gyarló az ember... Elhitettem vele, hogy valami nagyon nagy dolgot viszünk véghez, ez úgy hívjuk, parasztámítás... Szerintem... Az csak töltelék, hogy leteszek elé két variációt, az első 250 m2-ben hozza ugyanazt mint a másik 400 m2-ben, melyiket választja? Naná. hogy a nagyobbat.
Én meg elélek a 100 m2-ben szépen, nyugodtan.

Ja energiatakarékos legyen a ház, az a nagyon fontos, mert ő tekintettel van a környezetére, bár gyereket nem akar, de számít a jövő. Legyen egy 120 m2-es ház, nem energiatudatos, a fűtése 100×1 egység, az okos és tehetős energiatakarékosan akarja azt a 400 m2-t, aminek a fűtése 0,25×400×1 egység, pedig csak negyednyi energiaigénye van, és az már nagy szó... És akkor még az építőanyag igényéről, egyéb kötödő dolgokról nem is szólva.
Szerintem innentől kezdve minden vita gyerekessé válik. Inkább alázattal kellene élni az életet, ennek megfelelően gondolkozni, és "fogyasztani"... Aki ezek után "szembe jön velem", az egy kis csíra, nincs gyereke, vagy igazi űberparaszt... Pusztuljon... Mind...

Minden Áron 2008.10.10. 08:20:02

"Majd akkor veszek autót, ha olyan szemlélettel készült, ami figyelembe veszi azt, hogy legyen jövő."

Ez körülbelül olyan ívű fejlődésként értem, mint amilyen annak idején a kerék volt, nem kell 3 litert fogyasztó autó, mert az is fogyaszt. Mérnök vagyok, tudom, hogy mindenre van megoldás (tuti megvan már régen), csak még nem jött el az ideje, mert úgy is abból esszük amit adnak...

Minden Áron 2008.10.10. 08:22:58

- abból eszünk amit adnak... Elnézést...

Agr3ssor 2008.10.10. 08:37:13

"Na de szükségünk van nekünk dunyhára a szó nomád értelmében?? Lófaszt! Tehát mik vagyunk?? Fogyasztók. Szegénység, betegség, éhezés... Ezzel nem foglalkozunk. Mi kell nekünk? A színes magazinok, egy név az alsógatyánkon..."

(Idézet a Harcosok klubbjából...)

Tökéletesen értem mire gondolsz.

Shadowbull 2008.10.10. 08:56:27

"Mérnök vagyok, tudom, hogy mindenre van megoldás "

Ez igy, egy mondatban tobb mint megdobbento.


sb

Shadowbull 2008.10.10. 09:00:58

"Az autók állítólag fejlődnek, és a durván 100 év alatt ugyanúgy belső égésű motorral üzemelnek, gumi kell rájuk, olaj kell beléjük, embereket és egyébb dolgokat lehet velük szállítani, csak a csomagolás változik, a négy kerék maradt. Ne gyertek nekem i-drive-al meg a tököm tudja milyen biztonságos, stb. mert nem ez a lényeg, ezt nektek csinálják, hogy vegyé' autót, mer' az előző 5 éves már hulladék... Hol éltek... Házban? Ja, 1000 évvel ezelőtt hol éltek? A kontraszt sokkal nagyobb, a fejlődés ugyanaz..."


Ez az egesz gondolatmenet csak azt bizonyitja, hogy mennyire lovesed sincsen a temarol.

sb

Speedman 2008.10.10. 09:08:58

Agr3ssor!
Sok mindenben eltér a véleményünk edelweissel, de a ABS "ügyben" egyet kell értenem vele.Az ABS-nek nem az a feladata, hogy jobban fogjon a féked, hanem, hogy fékezés közben is irányítható maradjon. Pl.: Ha egy kanyarban hirtelen (bármilyen okból) fékezned kell az ABS-ed megakadályozza, hogy leblokkoljanak a kerekeid, azaz segít, hogy mégis betudd venni azt a kanyart. Ennek hiánya jobb kanyarnál szembejövő sáv, bal kanyarnál bokor v. fa. Mint minden biztonsági extra ez is a vészhelyzetekre van kitalálva, ezért nem érzékeled nap mint nap, de attól még fontos, hogy mindig jó legyen. A sárga kontrollámpa sem azt jelzi, hogy nincs féked, csak azt, hogy nem működik az ABS-ed.

[] (törölt) 2008.10.10. 09:47:00

"Inkább alázattal kellene élni az életet, ennek megfelelően gondolkozni, és "fogyasztani"... Aki ezek után "szembe jön velem", az egy kis csíra, nincs gyereke, vagy igazi űberparaszt... Pusztuljon... Mind..."

Az alázatba mennyire fér bele, hogy dögöljenek meg mások? Tükör van-e otthon nálatok?

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2008.10.10. 10:00:31

Minden Áron!

Akkor mért nem jurtákat tervezel baszki? Csak adod alájuk a lovat :-) (elnézést a stílusért)

"Az autók állítólag fejlődnek, és a durván 100 év alatt ugyanúgy belső égésű motorral üzemelnek, gumi kell rájuk, olaj kell beléjük, embereket és egyébb dolgokat lehet velük szállítani, csak a csomagolás változik, a négy kerék maradt. Ne gyertek nekem i-drive-al meg a tököm tudja milyen biztonságos, stb. mert nem ez a lényeg, ezt nektek csinálják, hogy vegyé' autót, mer' az előző 5 éves már hulladék... Hol éltek... Házban? Ja, 1000 évvel ezelőtt hol éltek? A kontraszt sokkal nagyobb, a fejlődés ugyanaz... És nem vagyok környezetvédő majom sem, csak józan érzelmű ember..." - kérdem én: te nem autóval jársz dolgozni? Meg nem autóval mentek teszkóóba? ...

[] (törölt) 2008.10.10. 10:06:37

"A sárga kontrollámpa sem azt jelzi, hogy nincs féked, csak azt, hogy nem működik az ABS-ed."

El vagy te tévedve. Az ABS szerves részét képezi a fékrendszernek, a szaggatott fékezést elektromágneses szelepek nyitásával éri el. Ha a hibás vezérlôegység téves módon kinyitja a szelepeket, kurvára nincs féked. Ja és úgy szórakozzatok az ABS-sel, hogy a pirotechnikai övfeszítôket és a légzsákokat is az ABS-vezérlôegység nyitja ütközésnél.

[] (törölt) 2008.10.10. 10:15:08

(Egyébként elég vicces dolog itt a technikai fejlôdésrôl kiselôadást tartani, mikor még egy szaros ABS mûködési elvével sem vagytok tisztában.)

Speedman 2008.10.10. 11:46:49

"Ha a hibás vezérlőegység téves módon kinyitja a szelepeket, kurvára nincs féked."
Hiba esetén pont ezért nem működik az ABS, hogy ez ne történjen meg.
Még a BOSCH által kifejlesztett elektrohidraulikus fékrendszernél is meghagyják a hagyományost( hidraulikust) hiba esetére, hogy ne történjen meg az amit te leírsz. Attól, hogy neked a kupédban(hiba esetén) letiltja az asr-t, esp-t stb. még a féked fogni fog. Vagy te trélerrel fogsz hazamenni, ha egyszer bejelez az ABS lámpád?

Wadindián 2008.10.10. 13:03:36

Accord Type-R:
"Hagyjuk a régi, jól besűrűsödött olajat a váltóban, mert az pont ideális a kopottabb szinkronok kenésére. Ha kicseréljük az olajat a nagyobb viszkozitású olajfilm nem lesz képes a megfelelő kenésre így szinkront is cserélhetünk az olajjal együtt amennyiben nincs szerencsénk"
Ezt csak én nem értem?

w a s d 2008.10.10. 13:08:39

@ Minden Áron 2008.10.10. 08:13:43

Szerintem meg az autó megtette 100 év alatt azt a fejlődést, amit egy ház. Mert ha az autó régen, meg most is csak 4 kerék egy vázon, meg benne a belsőégésű motor, akkor a ház régen és most is 4 fal + tető + nyílászárók.

Agr3ssor 2008.10.10. 14:14:46

ABS: A hibás vezérlőegység nem nyit semmiféle szelepet, mert pontosan úgy fejlesztették ki, hogy ez ne történhessen meg... Onnantól, hogy a kontroll lámpa ég, az ABS nem ugat bele a fékezésbe... Tehát nem megy el az üzemi féked miatta...
Speedman: Pontosan tudom, hogy mire való az ABS, nem is gondoltam hogy jobban fog a fék tőle... Azzal is tisztában vagyok, hogy nem feltétlenül hosszabb a fékút ABS nélkül, mint vele... Mellesleg ABS-el is faszán ki lehet pördülni fékezés közben... Ott van még a gumik, meg az útviszonyok tényezője... Amit sokan hajlamosak elfelejteni...
Mellesleg a forgalomban rohangáló autók több mint 30%-ában helyböl nincs ABS... Ők is életveszélyes idióták?? Az ABS azoknak kell feltétlenül, akik vészhelyzetben csak anynit tudnak, hogy kétlábbal beleállnak a fékbe... (ahelyett, hogy kikerülnék például az akadályt)
Edelwess: Köszönöm, hogy aggódsz a légzsákom, meg az övfeszítő elektronikám miatt, de sajnos még mindíg csak egy R19-esem van...
Félreértés ne legyen... Nem szeretem a Renault-ot, nem tartom megbízhatónak... Nem tartom praktikusnak... Nem is védtem az autót... Csak utálom amikor engem valaki felelőtlen hülye-fasznak állít be... Azért nem csináltattam meg az ABS-t kb. az autó árának a feléért, mert értelme sem lett volna, és mert semmi káros és veszélyes mellékhatása nem volt a világító ABS-nek... A fékem teljesen más dolog miatt szart be... Amit meg is csináltattam, és alaposan át lett vizsgálva ez egész elektronikai rendszere. Ennyi tellett tőlem...
Engem sokkal inkább zavar az, hogy az elmúlt 2 héten 3x ütköztem majdnem frontálisan... (Pedig szabályosan mentem) Az 1-es főúton 90-ről 30-ra kellett lassítanom egy előző teherautó miatt... A 7-es főúton meg olyan rénszarvastesztem volt, hogy a fűről hoztam vissza az autó jobb kerekeit... Ilyenkor áldom az urat, hogy ültetett autóm van... Szóval nem kell ide világító ABS lámpa, hogy gáz legyen... Elég egy hülye fasz hozzá, aki felülbecsüli autójának képességeit...
A Renault utódját már kicsit más szempontok alapján keresem. Legyen minél jobb futóműve, lehessen vele néha biztonságosan előzni, és legyen minél biztonságosabb és megbízhatóbb... És ne egyen túl sokat... (valóban, ilyen autó nincs...)

Shadowbull 2008.10.10. 14:38:12

"Az ABS azoknak kell feltétlenül, akik vészhelyzetben csak anynit tudnak, hogy kétlábbal beleállnak a fékbe... (ahelyett, hogy kikerülnék például az akadályt)"

Hehe :)

ABS mindenkinek kell.


Feltetlenul.

Meg ESP is.

sb

Speedman 2008.10.10. 15:23:39

"légzsákokat is az ABS-vezérlőegység nyitja ütközésnél"
Még csak az kéne! Szerencsére külön rendszerre van kötve.

Minden Áron 2008.10.10. 15:25:50

Felveszem a stílust...

Így kell...

"Ez igy, egy mondatban tobb mint megdobbento."

Azon mérnökök "pénzét" szeretem a legjobban megkeresni, akik azt mondják, -nem tudom megoldani- mert mint írtam mindenre van megoldás... Az nem mérnök...

"akkor a ház régen és most is 4 fal + tető + nyílászárók."

Szerinted mi? Ezt inkább hagyjuk...

"Akkor mért nem jurtákat tervezel baszki? Csak adod alájuk a lovat :-) (elnézést a stílusért)"

Leírtam, hogy törekszem a normális léptéket ráeröltetni minden megbízóra, el is mondom miért, általában sikerül is, az aki meg menthetetlen, azt meg is hagyom abban a tudatban, hogy jó ez így... Ettől még elitélem, nem vagyok empatikus, csak toleráns... Egyedül nem tudom megváltoztatni a világot, csak a részem tudom hozzá tenni...

"És nem vagyok környezetvédő majom sem, csak józan érzelmű ember..." - kérdem én: te nem autóval jársz dolgozni? Meg nem autóval mentek teszkóóba? ..."

Ott a válasz előtte. Leírtam, hogy én is "abból eszek amit adnak". Csak én lehúzom az utolsó értelmes bőrt is a verdáról, nem dobom el puszta divatból.

"Az alázatba mennyire fér bele, hogy dögöljenek meg mások? Tükör van-e otthon nálatok?"

Egy kicsit erős volt, oké... Alázatot az gyakoroljon, akinek kellene...

Az kérném a két fő okostól, írja már le a lényeget, hogy mi is változott alapvetően és ne a villanyablak, meg szervó, meg a technika így-úgy amúgy gondolat-szösszeneteket tessenek eröltetni. A belső égésű motorok két fő müködési elvét (legyen a harmadik, csak másodlagos) mikor találták fel? Melyik században? Értem én, hogy injektor, pdtdi, vagy láncos, 16v... Mi is változott?

Talán az építőiparban hamarabb eljön a nem megújuló energiaforrásra épülő "komfort" (ez a szó is megérne egy misét) halandó emberek által is megvalósítható változata. Sajnos mobilitás konfortjának fentartása a másik nagy üzlet, csak míg a lakókörnyezetet te alakíthatod, az autóiparba beleszólni nem oly egyszerű...

Hú, oké, elég lesz...

qualitaet 2008.10.10. 15:46:12

"Mit szólnál egy személyes találkozáshoz qualitaet? Gondolom te is egy 50 kilós buzzancs vagy"

Nagyon be vagy gerjedve...
Baszki' te tényleg tényleg mindig ilyenekről álmodozol?
Is?! Mé' még ki?

"BMW téma... Látom elég sokan rámordulnak erre a kuki témára... Látom fején találtam a szöget... Ez a "nem én vagyok a hülye, hanem te" típúsú vagdalkozás, pont olyan mint ti... Ovi szint... Ha nem haragszotok, én ebböl inkább kimaradnék mostantól..."

Belekezdetek az idióta személyeskedésbe, aztán meg mindig az siránkozik a legjobban,aki elkezdte, hogy "be kéne fejezni", főleg miután megkapja a magáét.
Holott a legelején én csak kérdeztem valamit, amivel szintén fején találhattam a szöget, de nagyon.

Az is tipikusan jellemző a magatokfajta, irigy,fullkomplexusos boyracerekre, hogy ha valaki szembesíti őket az egetverő baromságaikkal, amint kifogynak az érvekből mindenkit "lesuzukisosoznak" meg "lematizosoznak".
Ha meg kiderül, hogy BMW-sekkel van dolguk, akkor jön a kisebbségi érzésből fakadó irigykedés meg a pitikre jellemző BMW-s "felsőbbrendűség"-es meg a faszméretes nyomorult, senkiházi duma.
Ti beszéltek felsőbbrendűségről?
Az ilyen, már újkorukban is körberöhögött, évtizedes versenyhamutartók tulajai azok (tisztelet a kivételnek) akiknek mindig az első szavuk más márkák cikizése.
Hemzsegtek a TC-n.(Népítélet)
Sem Dipl. Ing. Edelweiss kollégám, sem én nem kezdem azzal a mondókámat, hogy ezt vagy azt lenéznék az olcsóbb autója miatt. Aki meg nekiáll személyeskedni persze, hogy megkapja a magáét, amit ugyebár csakis és kizárólag a saját olcsó kis felkóstolásának köszönhet.
A beteges bizonyítási kényszeretekből adódóan folyton a legyorsult ellenfeleket számoljátok.
( Na meg ,hogy megnéznek az utcán. Ezért mondjuk isten igazából hálásnak kéne lennem, olyan jóízüt röhögtem! :) ) Agressor koma minden második mondata a ((z) állítólag) leorganizált csajok számának bizonygatása körül forog.
Ettől nem csak egy végzett pszichológus fog gyanút...:))
Legyen ez a ti bajotok, gyerekek.
Csak utánna viseljétek férfiasan a közröhej tágyának szerepkörét,és legfőképp ne másnak tulajdonítsátok a mások lenézését, ami ugyebár alaphangon is a véretekben van.


"Egy hasonló hozzáállás. Jön a kliens, lóvé van szarásig, teszik neki az amit csináltam 180 m2-ben ott, de lehetne egy kicsit nagyobb, pl 400 m2, csak nem kell bele 4 háló. Legyen, levesszük a csírát, kap egy tuti kecót, nőtt vele együtt sok mindene, és élvezi, hogy a "kiemelt" érzékeire támaszkodva, bevonva a tervezés gyönyörű folyamatába részese lehetett valami olyannak amiről igazából fingja sincs (de elhiszi)... Felépül a kecó, ketten laknak benne a barátnőjével, se gyerek, se család, 400 m2-en. Egy ilyen háznak annyi értelme van, mint egy 10 millás luxusautónak...


Ja. A háta mögött csíra,meg paraszt....
De ismerem a magadfajtát!
Bezzeg amikor ott vagy és, amíg le tudod venni a munka közben hajbólkolsz össze-vissza mint a leggusztustalanabb lakáj és minden percben benyalsz a meleg szarig.
Ha meg észnél van az építtető és nem bratyizik egy iparossal akkor ugye gizda. (Pláne, ha BMW-s. Akkor még felsőbbrendű is.)
Ha meg esetleg a szerencsétlen megszegi azt az aranyszabályt, hogy a magadfajtákkal mindig meg kell tartani a három lépés távolságot akkor meg lehülyézed!

Milyen igaz a japán mondás: " Ha az alkalmazottnak, mesterembernek a kezed adod, a seggét mutatja"

"Elhitettem vele, hogy valami nagyon nagy dolgot viszünk véghez, ez úgy hívjuk, parasztámítás...

Ő elhiszi, meg ugye kifizeti.
Viszont ahogy elnézem a hozzászólásodat inkább te ámulsz, nem is kicsikét.
Akkor definiáljuk talán még egyszer a parasztvakítás fogalmát!! :))))

" szemlélettel készült, ami figyelembe veszi azt, hogy legyen jövő. Egy kicsit magam ellen beszélek"

Hát apám ezzel, a "szemlélettel" nem kell addig várni, hogy ne legyen munkád a jövőben.
Sőt, a mások zsebében való kotorászásba meg a forrongó irigységbe előbb-utóbb belepusztulsz, nem kell ehhez háború!

Kéjes örömet érzek amikor egy ilyen ürgét nem fizetünk ki, uram bocsá' még egy két füles is leeshet a "project" záróakkordjaként:)
Volt már ilyen,nem is egy, dont' worry...

Speedman 2008.10.10. 15:53:12

Én szeretnék egy-két fülest kapni tőled, csak találkozzunk már. Igaz utána tőből leszakítanám a kezed.

qualitaet 2008.10.10. 16:11:10

"Én szeretnék egy-két fülest kapni tőled, csak találkozzunk már. Igaz utána tőből leszakítanám a kezed. "

Rejszolj már egyet,vagy gyorsulj le valakit te szerencsétlen. Akkor talán megnyugszol...
A füleseket a kutyáim szokták osztogatni.
Nagy tűz biztos nem lenne, mert még azok a primitív pittek is behugyoznának tőled a röhögéstől.

w a s d 2008.10.10. 16:19:15

@ Minden Áron 2008.10.10. 15:25:50

Nem esett le, hogy azt, hogy a ház régen és most is négy fal, tető meg ajtó- ablak, azért írtam, hogy megpróbáljak rámutatni, hogy az autó sem csak 4 kerék meg valamilyen "robbanó"- motor?

w a s d 2008.10.10. 16:54:48

Fejlődésről: végülis majdnem ugyanaz beülni ma egy autóba, elfordítani a kulcsot, tekergetni a kormányt és nyomni a pedálokat, mint egyszerre kismillió dolgot állítgatni menet közben (pl. benzin/levegő arányt, előgyújtást, meg ki tudja mi mindent). Ha úgy jobban tetszik, egyszerűbb lett az autók kezelése, valamint komfortosabbak lettek.

Minden Áron 2008.10.10. 16:56:08

Kvali! Ne keverd össze az írásokat és a szerzőket...

Tudod miért jön hozzám a megbízó? Nem
azért mert én nyalom a seggét, hanem mert engem akar, qrva nagy külömbség. Mert neki én kellek.
Hál istennek munkám meg mindíg lesz, mivel ez egy örök szakma... A csíra paraszt az nem a pénzes buta megbízó (hozzáteszem kevés van), ő csak együgyű tudatlan akinek fel kell nyitni a szemét, a csíra paraszt az te vagy, csak egyszer tanulnál meg elolvasni valamit...
Amikor úgymond leveszem, csak kifizettetem vele a minőséget, amit az ő igényszintjére szabtam...

Te még gyűjtsd a zsebpénzt a kéróra, neked féláron megcsinálom az álmod...

Speedman 2008.10.10. 22:11:34

Minden Áron:Ne húzd fel magad. Ő csak egy buzzancs aki BMW-ről álmodik...

[] (törölt) 2008.10.10. 22:35:54

"Attól, hogy neked a kupédban(hiba esetén) letiltja az asr-t, esp-t stb. még a féked fogni fog."

Letiltott ABSnél fog, mert a rugók zárva tartják a szelepeket. Hibás mûködésû ABSnél, ha téves módon kinyitja a szelepeket, viszont integethetsz a fékhatásnak.

"Vagy te trélerrel fogsz hazamenni, ha egyszer bejelez az ABS lámpád?"

Elsô utam a szervízbe vezetne, nem vagyok akkora idióta, hogy 2 hónpaig járkáljak vele.

[] (törölt) 2008.10.10. 22:37:17

"Még csak az kéne! Szerencsére külön rendszerre van kötve."

MRS-sel kevertem, de féked ettôl még nem lesz.

[] (törölt) 2008.10.10. 22:45:42

"Mellesleg a forgalomban rohangáló autók több mint 30%-ában helyböl nincs ABS..."

Forrás?

"Ők is életveszélyes idióták??"

Gondolkodj egy picit, hogy mi lehet a különbség egy hibás mûködésû, meg egy kikapcsolt ABS között. (Segítek: az utóbbi nem vezérli a szelepeket.)

"Az ABS azoknak kell feltétlenül, akik vészhelyzetben csak anynit tudnak, hogy kétlábbal beleállnak a fékbe... (ahelyett, hogy kikerülnék például az akadályt)"

Bocs de marhára el vagy tájolva, az ABS *NEM* rövidíti a féktávot, éppen ellenkezôleg, hosszabb lesz tôle. Az ABS lényege pont az, hogy az autó fékezés közben is kormányozható maradjon:
www.bmw.com/generic/com_04/de/fascination/technology/technologyguide/content_reload.html?articleUrlStartanti_lock_brake_systemarticleUrlEnd

Azt is próbáld megérteni, hogy nemcsak mások, de a saját életeddel is játszol, ha hibás fékrendszerrel mászkálsz. Mire jó ez?

[] (törölt) 2008.10.10. 23:07:56

Asszem lezárhatjuk azzal, hogy a Vectra A alapjaira épült Calibrával az égvilágon semmi gond nincsen. A probléma azokkal van, akik azt hiszik, hogy ez egy sportkocsi.

[] (törölt) 2008.10.10. 23:12:54

Ja és minden köcsögösködés nélkül, egy karbantartott autó így néz ki:
www.bmw-teile-gebraucht.de/images/BMW-325I-E.JPG

Pedig lassan ez is nagykorú (nem az enyém).

qualitaet 2008.10.11. 01:17:59

"Te még gyűjtsd a zsebpénzt a kéróra"
"Ő csak egy ... aki BMW-ről álmodik..." "

Szó mi szó, ezt még nemigen mondták hosszú pályfutásom során. Frankón be kéne kereteztetni:))))))))))))

Agr3ssor 2008.10.12. 00:00:26

Komám... A hibás ABS nem nyitja ki a szelepeket... A hibás ABS között, meg a kikapcsolt ABS között tudod mi a különbség?? A hiba. De az eredmény ugyanaz... Hibát észlel, és kikapcsol...
Nem csak a saját életemmel, hanem másokéval is szórakozom???
Igazából leírtad az értelmi szinted, kábé már ott, hogy az egyesszám-többeszám megkülönböztetése gondot okoz, meg ott hogy a kilóméterórák fixen 5-7km/h-t csalnak... Szövegértés, meg szövegértelmezés vagy három helyen sikertelenül jött össze részedről...
Ebböl arra következtek (jogosan), hogy elöbb fogsz Te a hülyeséged, meg tájékozatlanságod miatt balesetet okozni, mint az én autóm műszaki hiba miatt... És ráadásul kikéred magadnak, hogy nem tudod milyen 200 felett száguldozni... Szép.
Szövegértelmezés megintcsak karó! Állítottam én, hogy feltétlenül rövidebb, vagy hosszabb a fékút?? Nem baszki... Akkor mit jössz azzal, hogy el vagyok tévedve??? Mivel vagyok eltévedve?? Egy határozott állításom nem volt abban a mondatban...
Kezdek ráébredni, hogy iskolai tanulmányaidat körülbelü az általános első, és második között hagytad abba...
Ja, és a legjobb!!! Forrás???? Hát tudod körülnézel... És ha nagy általánosságban azt veszed észre, hogy úgy 10-ből 3 autó olyan, ami még csak hírből sem ismerheti az ABS-t, akkor joggal következtethetsz arra, hogy 30% nagyjából... Bár nem vagyok benne biztos, hogy fogod is érteni, amit leírtam...
ABS-re, meg ESP-re mindenkinek szüksége van??? Akkor például az összes 2-es Golf tulaj, meg régi swift tulaj elmehet a p...csába mi??? Az a pár ember...

Világító ABS-el az első út a szervízbe vezet... És ott tudod mit csinálnak a világító ABS-eddel??? Lehet csak annyit, hogy kikötik a hibejelződet... (nem biztos hogy direkt, hanem lehet szimplán hülyék hozzá, és nem tudják megcsinálni) Fél másodperc alatt levágják, hogy madár vagy... Mondanak valami légbőlkapott hibát... Kifizettetnek veled úgy 200ezer forintot... Aztán menj, és örülj a frankó kocsidnak... Volkswagen szervízek undorítóak... Citroenek szintén... A Mercik között is van egy-két elég inkorrekt... Az egyik legjobb barátom a 740i-jét is egyetlen alkalommal vitte szakszervízbe... (igaz az 4 éves autó volt) Szóval rohanj egyből a szervízbe... Ki vannak éhezve erre a típúsra...

Agr3ssor 2008.10.12. 09:01:39

"Ja és minden köcsögösködés nélkül, egy karbantartott autó így néz ki:
www.bmw-teile-gebraucht.de/images/BMW-325I-E.JPG

Pedig lassan ez is nagykorú (nem az enyém)."

Te talán belelátsz??? A képről nem igazán derül ki az autó műszaki állapota... Még ha a motor hiányozna belőle, az sem látszana... Ebböl látszik, hogy számodra egy BMW csak jó autó lehet.
süti beállítások módosítása