Minden amit tudni akartál a Type-R-ről
Rossz hírem van annak, aki azt hiszi, ha Hondát vesz nem lesz többé gondja az autóval. Ha egy 1.4-es Civicről beszélünk az nagyjából így is van.
Normálisan volt használva
60 ezernél ledobta a henger fejet( senki nem tudja mért). Belső visszapillantó leszakadt( be akartam állítani). Ajtó leszakadt(zsanér). Fényezés elkezdett leperegni..., 120 ezernél ismét hengerfejezés... stb.
Csoda autó Citroentől
A kis szappan operán igen is látszik, hogy nagyon igyekeztem az autót rendbe hozni de sajnos több kevesebb sikerrel. A kizárólag márka szervizekbe járás igen fárasztó és költséges volt. Mindig jeleztem a szervizekben mi a gond az autóval ám egyszer sem kaptam egy ajánlatot hogy maradjon az autó hosszabb vizsgálatra.
Álló helyzetben is rohanni látszik!
Kapóra jött, hogy a Ladám elkezdett 15l enni, így kezdetét vette a kiválasztás. A japán turbós csodák(3000GT,300ZX) az első körben kiestek a csillagászati javítási költségekkel és az alkatrészek nehéz beszerezhetőségével. Maradt a Fiat Coupe, T. Celica, M. Eclipse és persze a Calibra.