Heti merítés

  2008. szeptember 28. - Nyegleo Címkék: népítélet

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Törésteszt élőben

A románcnak egy balkáni kamionos vetett végett,így a tőréstesztjét élőben sikerült élve átvészelnem.

Megint a szervizek

Jött is a vezér, hogy máskor szóljak neki, ha ilyen problémák vannak, meg ugye nemsokára jön a 30.000-es szerviz is... Mondtam hogy ok, máskor szólok... És így váltottam szervizt...

Ő az uram Dögös Tökös Vörös verdátskáj@

Minden elromlott...legfőképp az idegeim!! A pszichiátria extra zárt osztályára juttatott ez a bitang verda!

Grand Tourismo a 80-as évekből

Mint már írtam, az enyém ABS-es, Bendix-es konstrukció... És elég problémásnak hittem... Pedig ez így nem teljesen igaz!! Ez a fékrendszer KATASZTÓFÁLIS ÉS ÉLETVESZÉLYES!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr55685453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

series_one (törölt) 2008.09.28. 12:53:28

"A nagynyomású pumpa hűtése miatt soha nem szabad negyed tankon alul járni a géppel(ez igaz minden autóra főleg a mai PD DIZELEKRE mondja Szaki bá)"

pdnek mióta van nagynyomású szivattyúja a tankban?
szeretem az ilyen embereket, fél füllel hallanak valamit, amit nem értenek, aztán nagy szakértelemmel előadják ezt másoknak saját tálalásban.

[] (törölt) 2008.09.28. 13:17:31

"Azon kívül a Qrvaannyát!"

szerintem meg annak az idiotanak a kurvaanyjat, aki 2 honapig vilagito ABS lampaval kozlekedik, igy veszelyeztetve magat es masokat.

mit gondolt ez a szerencsetlen tokkelutott, hogy a hibalampak csak tajekoztato jelleguek? disznek vannak?

románc cuvée 2008.09.28. 14:19:51

Grand Tourismo:
"Összességében ez egy nyers, hálás, gyönyörű ékszer, amire vigyázni kell!! Van a kategóriában megbízhatóbb autó (Golf2gti 16v), de az csúnyább…"- én kérek elnézést...XD

[] (törölt) 2008.09.28. 14:29:05

jaja, a gyonyoru ekszer, ket bekezdessel alabb meg a rohadt csigazabalok :)))

Higany 2008.09.28. 15:34:40

"Tartom a kényelmes 170-es tempót a 7-es főúton " [...] "Elment a fékem, és túléltem, pedig 5 perccel az eset elött 170-el mentem... Onnan mi a p...a fogott volna meg??? Szentek vigyáznak a kocsira... És rám, ha benne ülök!!"

Anyád... Kissé nyugtalanít, hogy ilyen Kamikazek rohangálnak az utakon... Főúton 170-nel önmagában is necces, pláne egy olyan kocsival ami nem is értem hogyan ment át a műszakin... B+

Kifordított kacagány 2008.09.28. 17:27:03

Higany 2008.09.28. 15:34:40
csak a rendszám ment át.

"A motor viselkedését leginkább a Mitsubishi 2.0 V6-os motorjához tudnám hasonlítani. A nyomaték, és teljesítménygörbéjük nagyon hasonló."
aha, hát persze

"Büntetlenül lehet őket a pirosig kergetni (nálam ez 7000), mert egyetlen árulkodó jele sincs annak, hogy bármi kárt okozna! "
mit vár, hogy hangosan sikoltozzon, hogy "ez nem jó nekem, idióta vagy!!"?

"A röhej, hogy mocskosul megnézik az utcán."
ja, azt nem csodálom. ritkán láthatnak ilyen széthajtott darabot. szerintem azt nézik, mikor dől rájuk.

Kifordított kacagány 2008.09.28. 17:30:13

Edelweiss 2008.09.28. 13:17:31
persze, megmondta, olyankor olyan mint a karácsonyfa. biztos néha elénekli mellette a dzsingülbelt, az angyalka meg jön megmenteni nehogy a lerohadt fékek miatt egy karácsonyfával kevesebb lődörögjön az utakon.

[] (törölt) 2008.09.28. 19:08:54

mondjuk azt azert szerintem batran kijelenthetjuk, hogy aki megvesz egy olyan autot, ahol eg kb az osszes hibalampa, az sikeres ember nem lehet.

gyik680 2008.09.28. 19:29:49

Igaza van a szerelőmnek,aki azt mondja hogy soha de soha ne vegyél francia és olasz autót.Németet is csak körültekintéssel.Csak japánt.Bár azt is mondja,hogy amiota az ügyfelei megfogadják tanácsait,azóta lassan mehet kapálni,mert nincs melója:(Lehet,hogy tényleg igaza van neki?

vivax 2008.09.28. 20:15:54

hát, a Smart az igen durva. Nagy mák, hogy nem ült a jobb1-ben senki.

clubman 2008.09.28. 20:20:55

series_one!
Szerintem nem olvastál figyelmesen. Arra gondolhatott, hogy mivel a nyomás alatt nagyon felmelegszik az üza a PD-ben, ezért a teli(bb) tankban a visszafolyt gázolaj jobban lehűlik. Szerintem.

clubman 2008.09.28. 20:28:28

gyik680!
Vegyél kínai autót! Azzal még nincs szerviztapasztalat. :-D A szerelőddel csak az a baj, hogy bele van buzulva a japánokba. Nekem 18 éves BX tédém van, semmi problémám vele. Nem egy márkatársam használ ennél is idősebb gépet, gond nélkül. Értő szerelővel kell karbantartatni/szereltetni. Minden márkának ez a titka. Amelyik szerelő befejezte a tanulást 17 éves korában, annak a faékhez képest minden bonyolult.

qualitaet 2008.09.28. 20:57:18

"Mert ennek nemhogy egy új Swift, hanem még egy 25i-s BMW sem ellenfele… (Kicsi súly (1080kg), sok ló (137Le)) "

R19:1080:137= 7.88 kg/ps

325i: 1125:171=6.58 kg/ps

Szerintem más fát hugyozz le ezzel a hamutartóval...

totyy528 2008.09.28. 21:04:40

mókás ez a renaultos srác. 22 éves tapasztalatával fikázza a dolgokat:-)

[] (törölt) 2008.09.28. 22:10:00

"mókás ez a renaultos srác. 22 éves tapasztalatával fikázza a dolgokat:-)"

hat... ha mashoz nem is, de a Renault 19 szerelesehez mostanra mar ert ;)

stonedraider · http://1sor.blog.hu/ 2008.09.29. 01:50:35

a forfourban a bal1ben űlve a csuklótörés sima fleó

Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2008.09.29. 07:01:45

Azért érdekes a rönyós srác pálfordulása. Pedig hányan el tudták volna mesélni neki ezt előre is:-)))

VAG 2008.09.29. 09:28:52

Smart: Durva! Mákja volt de mekkora...

Szervizek: hát igen ez idegesítő hogy hozzánemértők és még bele is szarnak... szereld magad jobban jársz...

Taunusz: Szép a gép, látszik hogy vigyáznak rá!

Renault: Hát ez fogoós mit is mondjak, öö :
HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHIHIHIIHIHIHIIHHEHEHEHE :D :D :D :D :D

Na most hogy kikönnyeztem magam a nevetéstől... Az első autóját mindenki szereti akármekkora szemét is... hálistennek én nem csalódtam ekkorát...

ommm 2008.09.29. 10:48:26

A Smartos kollégának bizony nem kicsi mázlija volt. Ezek szerint és valamit a Tridion utascella.

A szervizes már-már klasszikusnak mondható. Sajna.

A Taunus tényleg pöpec, hobbi szinten boldog lehet vele a tulajdonos.

Az R19 pedig? Valahogy így néz ki, mikor fiatal és bohó fejjel az ember minél kevesbb pénzből akar minél erősebb autót.
Átestem rajta jómagam is egy Kadett GSi-vel. Össze is törtem, ahogy illik. Azóta, akit tehetek, lebeszélek a "friss jogsival minél erősebbet" elvről. Főleg, ha limitált a büdzsé. Látom a Renault-os srác is saját kárán tanult. Szerencse, hogy nem esett baja.

Vizibolha 2008.09.29. 12:46:46

Azert az R19 tulajat es a szereloit is jol fejbe kene csapkodni, hogy dogkor ABSsel jar... ;/

.Walaky 2008.09.29. 16:50:21

17 évesen egy 2.9 Ghia scorpioval kezdtem első autónak, majd 19 évesen átültem egy Audi V8-ba ('92, 4.2 quattro 6seb kézi).. basszus ha embertelenül hulladék autót használtatok már.. :DD minden létező baja volt.. minden (!!!) folyadék fogyott bellőle.. és minden alkatrészt horror árba mértek. de ha ment akkor nagyon.. :D
szal nemcsak a franciák tudnak hulladékok lenni..

Most 22évesen újkorától családunkba (anyánál) szolgáló 2000-es évjáratú 1.4-es 323sedan mazdát hajtok, ő meg átült újba..
Nem kell ecsetelnem, hogy kbacottul hiányoznak a lóerők, de amíg az Audival minden indítás előtt az volt a fejemben, hogy beindul-e és hogy odaérek-e vele addig itt legfeljeb, hogy mien zenét hallgassak.. Ezért nincs az a lóerőmennyiség ami kárpótol.. :)))

Minden tiszteletem akik megvívják harcukat autójukkal legyen az bármelyik nemzet gyümölcse. Nekem Audi sok volt bár Fáy András közlekedésgépészetin végeztem autószerelő szakon.. :D

Kifordított kacagány 2008.09.29. 17:24:23

Vizibolha 2008.09.29. 12:46:46
miért, azért meg kellene dícsérni a szerelőt, hogy a futómű miatt sem szólt? lehet, hogy a francia autók hulladékok(vagy legalábbis az az autó), mint ahogy állítja, de az a szerelő, amelyik egy féloldalas félig leszakadt futóműnél nem szól, hogy cserélni kellene, az sem éppen az autószerelők gyöngye.

Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2008.09.29. 19:36:12

Kifordított kacagány 2008.09.29. 17:24:23

Lehet, hogy annyi mindent felsorolt már, hogy a félórás előadás végére elfelejtette említeni:-)))

Szendwich 2008.09.29. 20:03:59

ommm 2008.09.29. 10:48:26
Azóta, akit tehetek, lebeszélek a "friss jogsival minél erősebbet" elvről.

Azota mindig mondod, hogy a loeroket lehet batorsaggal potolni! Foleg ha limitalt a budzse. :))))

Kifordított kacagány 2008.09.29. 20:45:07

Peteetow 2008.09.29. 19:36:12
látod, ez elképzelhető:) mindenesetre ha így is volt, egész biztosan alig-alig erősködött:)

Szendwich 2008.09.29. 20:03:59
inkább egy bátor szarral erőlködjön, mint hogy erős szarral bátorkodjon:)

ommm 2008.09.29. 20:58:38

Szendwich 2008.09.29. 20:03:59

Nem, azért hülyék ne legyünk. Erősködni van lehetőségem elég, ráadásul a jelenlegi járgányom beszerzésekor addig nyújtózkodtam, amíg a takaró ért. Azóta valahogy nem akar kidögleni alólam. :)
Szívásból volt elég, most jobb így, de persze nem örökre :)

Szendwich 2008.09.29. 21:16:47

ommm 2008.09.29. 20:58:38
Vicc volt. Reggelente munkaba setalva szoktam neha latni egy kis autot, amire ez a matrica/kis rendszam/stb. van felrakva es mindig elmosolyodom rajta.

ommm 2008.09.29. 21:57:07

Szendwich 2008.09.29. 21:16:47
Van benne valami :)
Eszemben sincs felkapni a vizet.
Nincs miért :)

Lolalal 2008.09.29. 23:05:00

S320-ból smartba, onnan meg egy Priusba??? hát nem irigylem...

Kifordított kacagány 2008.09.30. 09:25:35

miért? vállalkozószellemű ember

Alhazred 2008.09.30. 09:27:53

a taunus kéne, nagyon

gyönyörű, és már alig van

Bq 2008.09.30. 13:06:21

Általában az első, rendszerint használtan vett járművével az ember úgyis megfizeti a tanulópénzt, akármennyire készül fel előtte, visz magával szakértő ismerőst/szerelőt... ha azok a bajok nem jönnek elő, amik köztudottak, majd szív mással:) Aztán, ha van hozzá némi affinitása, akkor legalább megtanul szerelni, és a következő hasonló gondnál már némi rutinnal fog bele a javításba. Ha nincs, akkor egy életre elmegy a kedve a "használt szaroktól" a szerelőknek kifizetett halom pénzek miatt, és utána csak újat vesz.
Ezért nem is baj szerintem, ha régebbi, egyszerűbb konstrukciójú jószágokkal kezdi az ember a pályafutását, könnyebb szerelni, javítani, általában olcsóbb az alkatrész, vagy van bontóban, és még akár sikerélménye is van az embernek, hogy úrrá lett a technikán:)

akos696 · www.focusauto.hu 2008.10.01. 11:24:48

totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=37411

Az ilyeneknek vágnám le a kezüket, igazi magyar kóklerek! Nem autó való nekik,hanem kapálógépből varázsolt kistraktor, járjanak azzal tecsóba!

akos696 · www.focusauto.hu 2008.10.01. 11:33:20

Bq:

Szerintem ez baromság! Kicsit utána kell járni a dolgoknak, melyik autó kiforrott konstrukció, azoknak mik a szériahibái, abból egy jól karbatartottat, és nagy gond nem lehet. Az első autóm egy 1990-es E30 316i volt óra szerint közel 200e-rel, és fele annyi szívás nem volt vele, mint anyám 1996-ban újonnan vett Bravo 1.6-jával. Vennék én Bravót, ha arról lenne szó, de csak 99 utánit. Mostani autóm sem épp fiatal, de az 5 év alatt, amióta megvan, csak kötelező dolgokat csináltattam rajta.

Kifordított kacagány 2008.10.01. 15:27:53

akos696 2008.10.01. 11:24:48
és ezt te mind el is hitted?

akos696 · www.focusauto.hu 2008.10.01. 16:42:12

Én el. Mondjuk a vezérműláncos blokk kidörzsölős kicsit sántít, de de a többit simán elhiszem.

Kifordított kacagány 2008.10.01. 19:26:07

akkor te nagyon hiszékeny vagy. mindenesetre prolongot ne vegyél:)

debiii 2008.10.03. 14:37:36

szerintem is hülyeség. nekünk két renault autónk is van, az egyik egy '93-as 19-es, a másik egy '96-os espace. a kopó alkatrészeken kívül csak azt kellett cserélni, amit az ügyetlen szerelő elbarmolt. mindkettő már jócskán túl van a 200 ekm-en, és nem jár annyit egyik sem a szerelőhöz, mint a nagybátyám méregdrága fullos audija. nem is beszélek sokat az isemrőseim között lévő német és japán autókról, amik literszámra nyelik az olajat és horribilis javítási számlákat fizetnek ki. a lényeg az, hogy bármilyen nemzet autója legyen is, jót kell kifogni, aztán normális szervizeléssel kell használni. nem világító ABS lámpával kell közlekedni. aki hülye, hogy megjavítassa, az ne is közlekedjen egy sportos autóval, mert a többi normális autóst veszélyezteti....

Agr3ssor 2008.10.05. 19:35:02

Szép napot! Megjött az idióta, életveszélyes, tökkelütött, sikertelen Renault-os srác... Jól esnek a fikázások, reagálok is szépen sorban rá...
Világít az ABS: Idézzem a kézikönyvet szó szerint?? Szerintem nem kell... A lényegét szerintem mindenki tuddja... Ha kivillan a lámpa, attól még a fék tökéletesen működik, csak a blokkolásgátló nem. Nem egyszer lett megnézetve a dolog, nem egy szerelővel. ÉS a végeredmény mindíg annyi volt: Nem édemes vele foglalkozni, úgysem lesz jó soha igazán... Aki azt kérdezi, hogy merek vele így közlekedni, annak pedig szeretettel küldenék egy szemüveget, mivel az ABS visszajelzője sárga, nem pedig piros... Tehát miért ne merjek?? A fékem mostmár hibátlan, be lett mérve minden áramkör, meg relé stb... Különben elmesélném, hogy sokan direkt kötik ki az ABS-t, mert csajoknak való, hogy ne pördüljenek ki a nagy pánikban... Meg ugye Neketek Nagyokosok, mert szerintetek ABS nélkül közlekedni életveszély... Az nem baj, hogy a kocsik 30%-ában nincs is...
170-es tempó: Szerintem az írásomban is ott volt, hogy hajnali órákban, siettem... A kényelmes jelzőt irónia illette volna. Veletek biztos nem fordult elő az életben soha, hogy siettetek valahova... És abban a szituban maximum magamat veszélyeztettem, erröl ennyit...
Csoda, hogy átment a műszakin: Tudod te egyáltalán mit néznek a műszakin kisbarátom??? Egy qrva lógó szilent, meg egy kotyogó stabilizátor/gömbfej sincs az autómban. A gátlóim gyári értékeket hoztak, a fékem fizikai részében (tárcsa, betét) van kb. 15ezer kilóméter... A kasztnin sehol egy rohadásfolt... És lehet te a 4-5 éves Matizoddal, vagy Altoddal elöbb esel le az útról, mint én... Arra mérget vehetsz...
Büntetlenül lehet a pirosba kergetni szöveg: Nem mindenki érezheti az autóját... És ne apád Suzukijából indulj ki Julikám...
2.0 V6 Galantos szöveg: Na, most arról van itt szó, hogy én sokat vezettem mind a kettőt, te meg gondolsz egyet és odaugatsz valamit, ami eszedbe jut a leírtakról... Érzed a különbséget a kettő között hangkártya??
Széthajtott Renault szöveg: Azért még így 16 évesen is meghálálja a teljesen szintetikus olajat... Szóval biztosan nagyon szét lehet hajtva... Meg a hangja is pont olyan...
Mellékesen egy jóbarátom 325i-je 1270 kiló... És kábé kamaz váltója van a Renault-éhoz képest... Úgyhogy matekozni nagyon jól tudsz, de az kevés negyed mérföldön... (Félreértés ne legyen, nem szoktam gyorsulgatni a géppel)
ommm: Valahogy így volt, ahogy Te gondolod, csak én nem törtem össze hála istennek...
Edelweiss: A te fikázásod, és véleményed már csak azért sem érdekel, mert olyan emberröl írsz véleményt, akit életedben nem láttál... Neten nagy a pofád, mert senki nem látja a ragyás fejed... Ne aggódj, ismerem az ilyen féléket... Az, hogy ki mihez ért??? Ne menjünk bele szerintem, mert azt sem tudod kit álltál le fikázni... Te biztos perfekt autószerelő vagy, úgy hogy közben teljesen más a szakmád...
Kifordított Cigánylány: Te is nagyon okos vagy... Ha végigolvastad az ítéletet, (és meg is értetted) akkor láthattad, hogy elég sok dolgot kicseréltem az autón... Szóval nem a "leszarom" féle magatartás miatt történt, ami történt... Hanem vannak szituációk, amikor csinálhat az ember amit akar... Arról meg hogy ki miért nézni meg az autómat, arról megintcsak sok fogalamad lehet... Már mondtam: Ne apád piros fékdobos Swift-jéből indulj ki...
Összegzés képpen: Világító ABS miatt még nem nagyon halt meg senki! Azért írtam le részletesen mindent, mert hátha majd valakinek segítségül szolgál az iromány... Az, hogy egyesek inkább törlesztik a banknak az autót 10 éveig, magánügy... Az, hogy másnak apuci tolja a segge alá, megint magánügy... De én ezt a fost a saját megspórolt pénzemből vettem, ami szintén magánügy... És inkább örüljetek annak, hogy jutott egy fiatalabb példány... Úgy bizony: Tanulópénz volt... De erröl szól az egész iromány...
És utóiratként: bármelyik autóban előfordulhat, hogy mindenféle előjel nélkül beszarik valami... Úgyhogy kár nagyokosan hülyeségeket pofázni... Lehet holnap veled történik meg...
A szerelőmről pedig annyit, hogy ha ennek a 3-4 nagyokosnak a tudását összeszoroznánk, és aztán a 16. hatványra emelnénk, akkor sem karcolná még kicsit sem... (egyáltalán tudjátok mi az a hatvány??)

Agr3ssor 2008.10.06. 09:32:05

A friss jogsival minél erősebbet elvről meg annyit, hogy amikor megvettem a Renault-ot, már megvolt kb 100000 balesetmentesen levezetett kilóméterem... Ha meg minél olcsóbban akartam volna nagyon erőset venni, akkor lehet inkább valami régi BMW-t vettem volna... (Ez kimaradt tegnap este...)
süti beállítások módosítása