Rejtély az Autobahnon

  2008. szeptember 26. - Androczi Balázs Címkék: mercedes kémfotó autobahn

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Elmebetegségek a múltból
2015-05-06 17:59:08

Az ember húsz év hivatásos autóbuzulás után hajlamos azt képzelni, hogy mindent látott már, aztán előkerül

Ha vizes az út, lassíts!
2014-09-11 17:38:15

Meglehetősen unalmas dolog egy szerkesztőségben ülni egész nap, hisz mindenki a billentyűzetet üti – ilyenkor

Karácsonyi Hiéna 2013: Japán kombó
2013-12-21 09:00:00

A Kisautó blog egyik cikkében a minap egy japán zsákbamacskáról írtunk – csak a doboz kibontása után

Ésszerű autót a luxus helyett
2013-10-17 07:58:31

Nyolc éve vettem magamnak autót utoljára. Ezzel valószínűleg én vagyok a sereghajtó itt a szerkesztőségben.


Újabb saját készítésű kémfotót kaptunk egy Németországban dolgozó olvasónktól, aki Frankfurt mellett utazott az A3-as autópályán egy Golffal, amikor 200 körüli tempóval elhúzott mellette a képeken látható erősen elmaszkírozott próbakocsi. Az ilyenkor szokásos kvízkérdéssel fordult hozzánk: mi van a képen?

A fotó készítője szerint lehet Mercedes – az autópályán egy SL volt a hátvéd – de akár BMW is. Mi úgy sejtjük, az előbbi, méghozzá alighanem a Mercedes CLK utódja. Az autóról eddig csak annyit mondtak a Mercedesnél a ConceptFASCINATION tanulmány előzetese kapcsán, hogy a most futó CLK-val szemben nem a C osztály, hanem az E osztály alkatrészei köré épül majd, így nagyobb is lesz, mint az elődje, és az elnevezése is változik. Várhatóan E Coupéként mutatják be, a négyajtós E osztály bemutatója után, 2009 vége felé.

A képeken nem látszik túl sok részlet, néhány jellegzetes Mercedeses dizájn-fogáson kívül, amilyen az erőteljes ívű tető vagy a rövid első és hosszú hátsó túlnyúlás, de a hátsó kerekek környéke gyanús: olyan, mintha a kupé is viselné a ConceptFASCINATION szokatlanul bátor hátsó domborításait. Mit gondolnak, szép lesz?

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr83682926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Remol 2008.09.26. 14:30:52

Amikor ránéztem a képre, és még el sem olvastam a cikket, nekem is egyből a Mercedes ugrott be.
Utánna olvastam csak, hogy valszeg tényleg az.

Sir Shame 2008.09.26. 14:52:11

szerintem is CLK-utód gyanús.
Ha szép nem is lesz, de biztos nem lesz csúnya.
A mostani S-osztályra se mondanám, hogy szép, de az biztos, hogy nem csúnya.
Mondjuk érdekes

sharlax 2008.09.26. 14:55:03

Azt mondd meg hogy ha elhúz melletted egy ilyen 200-al, akkor hogyan készítesz róla olyan fotót mint a második?

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.09.26. 14:55:05

Szerintem meg egy régi darab, aminek nagyon elb.ták a fényezését. :)

Valaki mondja már meg, miért kell félévente új autótípusokat kiadni?

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.09.26. 14:58:50

"Azt mondd meg hogy ha elhúz melletted egy ilyen 200-al, akkor hogyan készítesz róla olyan fotót mint a második? "

Mert ő Hansmüller II tizedes, csak nem Oktáviával ment ma szolgálatba, hanem Golffal.

e1 · http://beszoltam.hu 2008.09.26. 15:05:48

Hát szerintem is Mercedes-Benz. És hogy miképp készül az ilyen fotó? Utána kell hajtani. ;)

csufár 2008.09.26. 15:29:39

ja. hogy csinált fotót egy 200zal elhúzó gépről? ő 190nel ment a golffal?

Rocko- 2008.09.26. 15:34:30

dettó mwerci ugrott be képről, szöveg nélkül.
vagy Trabant.

xkrisx 2008.09.26. 15:51:30

Oda van írva fölé hogy Hyundai! :-P

trolipotlo 2008.09.26. 15:58:33

Ezt a mergát/fiatbravot :) én is láttam az A81-en Stuttgartból Heilbronn fele menet. A vezetője tökre nem normális, kb. fél méterre mászott rá az előtte menőre, meg szlalomozott a 3 sávban, vszeg a távolságtartó radart és az oldaltapadást kellett tesztelnie.

Miután letolt mindenkit, eltűnt a távolban, úgy 240-nel.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.09.26. 16:08:10

trolipotlo 2008.09.26. 15:58:33

vagy csak céges buli után vitte haza a pool autót :)

ommm 2008.09.26. 16:20:03

Ahogy elnézem, ez nem a 220CDI verzió lesz :)

Acmee 2008.09.26. 16:32:13

Összképben tényleg Mercedes, egyértelműen... Sajna akkor átvették a GM-től a középen megtört csomagtartó-tető hátfalat :(

Liszti aki vagyok... 2008.09.26. 16:47:10

Ejha...
Kedden én is voltam a fricceknél, ugyanezt a kocsit láttam :)
Találgattunk mi is a kocsiban, hogy mi lehet ez...mármint milyen Merzsó, mert a csillag ott volt az elején :)
Jól megnézhettük, mert csomó ideig ott araszolt mellettünk egy kisebb dugóban...
A karosszériából nem lehetett sokat látni, a belsejéből mégúgysem...a műszerfal a szélvédő alatt, a középkonzol is le volt takarva valami sötét pléddel...
Egyébként egy elég tenyérbemászó képű kis mazsola vezette...
Fényképező sajna nem volt nálunk, gondoltam rá, hogy mobillal lefényképezem, de nem lett volna jó a kép...kissé régi a telóm...
Nahh, ennyi...csak gondoltam megosztom az élményem, ha már ennyien kérdezték :)

Üdv.: Liszti

2008.09.26. 16:57:44

mi van a képen: autó baz+,
mit vártál tengeralattjárót?

szilárdan... · http://www.flickr.com/photos/haazee 2008.09.26. 17:25:16

Mondjátok! Egy kereskedelmi forgalomban nem kapható járgány hogyan kaphat rendszámot? Erősen fake gyanús...

susuke01 2008.09.26. 17:39:21

f o r g a l m i rendszám nélkül nem közlekedhet.. szted miért pont ez a neve az ojjektumnak? ;)

mx3 2008.09.26. 17:44:49

Hülék. Ez a legujabb Knigth Rider és rádiotávirányitásu. Ott az antenna is.

kacsa! 2008.09.26. 17:51:10

Egyértelműen Merga.

Auto-InterCont 2008.09.26. 17:55:13

Szerintem rejtély.
Régebbi olvasóknak derenghet a Chevy Cobalt is! :)

a prof 2008.09.26. 18:36:37

tényleg, hogy kapnak ezek rendszámot? le kell vizsgázniuk? ha igen, onnan hogyhogy nem szivárognak ki képek és adatok? ha meg nem, akkor miafasz? és ha a fejlesztés alatt lévő autó a kamu rendszámmal a fékrendszer hibája miatt koccol? akkómivan?

ommm 2008.09.26. 18:55:27

a prof 2008.09.26. 18:36:37

Gondolom azért, mielőtt kiengedik a forgalomba, már több ezer kilométert futott mindenféle zárt tesztpályán szanaszét a világban.

a prof 2008.09.26. 19:18:04

ommm 2008.09.26. 18:55:27

na ja, de akkor mi szükség a forgalomban való tesztelésre? mit tud az autobahn, amit a merci saját bázisán nem tudnak mesterségesen előállítani? publicitás? szivárogtatás? a reakciókat tesztelik?

nyelv-ész 2008.09.26. 20:35:34

Úgy látom, senki nem veszi azt figyelembe, hogy Németországon kívül az autópályákon 130 körüli a sebességkorlát. Na most egy soxxxáz lóerős Mergát hol teszteljenek többszáz kilomáteren át 200 felett? Gondolom, az oválpályán már lefutotta a maga félmillióját, és most tesztelni kell azt is, hogy a recézett záróvonalon mennyire hangos a futómű 240-nél.

Más: komolyan gondoljátok, hogy egy német autógyár a saját hazájában ne kaphatna a tesztpéldányokra rendszámot???
Azért ne a magyar bürokraták fejével gondolkodjunk!

[] (törölt) 2008.09.26. 21:44:23

ez a 2009es E osztaly kupeja lesz.

kabrio is lesz belole.

zalkapone 2008.09.26. 21:51:24

"Mi ez, Mercedes? Nahát, már verdákat is gyártanak?" -Taxi-

[] (törölt) 2008.09.26. 21:51:54

"tényleg, hogy kapnak ezek rendszámot? le kell vizsgázniuk?"

nem kell vizsga, minden auto kulon belugyminiszteriumi engedellyel kozelekedik. legalabbis az atepitettek.

"és ha a fejlesztés alatt lévő autó a kamu rendszámmal a fékrendszer hibája miatt koccol? akkómivan?"

egyreszt kapsz vezetesi treninget erre az esetre (anelkul nem engednek volan moge), masreszt az uzembentarto kot erre biztositast. a rendszam nem kamu.

Jovanotti 2008.09.26. 22:27:46

Nekünk ugyanezt mutatták a gyárban, valóban az új CLK.
Egyébként Stuttgartban egy este több autót is láttunk, sőt az új E osztályt is, hasonlóan maszkolva.

Gomulka Béla 2008.09.27. 11:01:25

Ha minden arra járó kóbor magyar is láthatja, lefényképezheti, bekuldheti az ojságba, akkor ez már nem teszt hanem reklám. Mint a jajistenem-véletlenulkiszivárgott képek. Nyilvánvalóan az új kupé, nyilvánvalóan pont olyan lesz mint a BMW kupéja, csak teljesen más - rakás kamu ez (a marketingesek részérol), nem felfedezés.

Evil1979 2008.09.27. 13:48:16

egyértelmű MB
kilincs, dizájn vonal az oldalán
tuti fix

[] (törölt) 2008.09.27. 20:37:44

"Ha minden arra járó kóbor magyar is láthatja, lefényképezheti, bekuldheti az ojságba, akkor ez már nem teszt hanem reklám."

senki nem is tagadta, *reszben* az.
viszont egy csomo mindent nem lehet palyan letesztelni. hofuvast, sivatagi porvihart, zaport, navigaciot, magashegyi viszonyokat, stb stb.

Gomulka Béla 2008.09.27. 22:25:38

Záport igen, a tobbi esetében meg legfeljebb a Yeti Zeitung kozli le a fotókat.

Gomulka Béla 2008.09.27. 22:29:48

Egyébként érdekes hogy ki hol tesztel. Ez itt nagyon a világ vége, és hetekkel a hivatalos bemutató elott láttam az új 911-est egy korforgalomnál. (Ez esetben egy Boxter kulogott utána.)

Shadowbull 2008.09.28. 11:56:25

"mit tud az autobahn, amit a merci saját bázisán nem tudnak mesterségesen előállítani?"

Hat peldaul forgalmat. Meg a valo eletet.

Meg a fejlesztes vege fele tobb tucat autonak kell gyorsan sok kilometert megtenni.

Egy zart tesztpalyan ez igencsak koltseges mutatvany lenne.

sb

Gomulka Béla 2008.09.28. 20:48:40

Értem én, de miért takarják le? A valós életben kiderul hogy rángat a motor százhetvennél negyedikben, és erre válaszként átrajzolják a formát?

~Steve~ 2008.09.28. 21:54:06

Találgatások helyett...
Ezen a linken minden kérdésre megtaláljátok a választ.


www.netcarshow.com/mercedes-benz/2009-clc/

Shadowbull 2008.09.29. 08:04:22

„Értem én, de miért takarják le? A valós életben kiderul hogy rángat a motor százhetvennél negyedikben, és erre válaszként átrajzolják a formát?“

Hogyhogy miert? Azert mert a vegleges dizajn meg nem publikus. Viszont a karosszeriaelemeket ugyanugy tesztelni kell, mint az auto osszes tobbi reszet.

Egy uj modell bevezetese marketingszempontbol olyan mint egy hadmuvelet :) Pontosan meg van szervezve, hogy mikor milyen informaciok, reklamok, rendezvenyek segitsegevel ismertetik meg az autot a nagykozonseggel.

Nemigen tenne jot, ha megjelennenek a fenykepek egy felig kesz autorol, nem vegleges alkatreszekkel, logo muszerfallal, habszivacs kozepkonzollal, centis illesztesi hezagokkal. Mert egy eloszerias autonal minden ilyesmi teljesen termeszetes. Csak ezt a leendo ugyfelnek nem kell latnia.

sb

fogash 2008.09.29. 12:57:49

"Ezen a linken minden kérdésre megtaláljátok a választ."

Ja, a ROSSZ választ. Amit belinkeltél, az a már kapható C-Klasse Coupé, aktuálisan CLC névre hallgat. Ennek az elődje a C-Klasse Sportcoupé volt.

A fent látható maszkírozott autó meg az E-Klasse kupé (elődként CLK, gyári kóddal C209) utódja, ez is "középső" kupé lesz.

Limuzinban C-Klasse (W204), E-Klasse(W211), S-Klasse(W221).
Kupéban CLC (C204), CLK (C209), CLS (C216).
Most a középméret váltása van soron, így a W211-->W212, illetve C209-->C208. A limó februártól széria, a kupé később jön.

hottentotta 2008.09.29. 14:08:11

Mercedes lesz az, rémlik a designvonal ótósújságokból is.

Meg azért egy BMW-t ne egy SL kísérjen már :D

ccorsa (törölt) 2008.09.29. 20:10:00

Ha a kamion a kísérőautó, akkor ez egy Hyundai :)
süti beállítások módosítása