Heti merítés

  2008. szeptember 14. - Nyegleo Címkék: népítélet

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

A Népítélet eheti merítésében két különösen peches tulaj és egy kis költségvetésű rallyautó talált helyet.

A faszállítótól a rallyautóig

Örültünk,hogy milyen jó is lesz majd vele akár tűzifát is hazahordani. Telente hordok is a mai napig. De jártunk amatőr rally versenyekre is,először mint néző,majd gondoltunk egyet és elrajtoltunk mi is. Hehe, 60 lóerővel!!

Mi nincs még kicserélve?

Minden nap egy új élmény vezetni, és mindig kíváncsian várom hogy következőre mi fog tönkremenni :) Aki szereti a ritka, és egyértelműen a kihalástól veszélyeztetett autókat, annak csak ajánlani tudom ezt a típust :)

"A Defender 110-est néztem éveken keresztül..." aztán megvette

Ez alatt az idő alatt az autónak elszakadt 3 alkalommal a vízslagja, illetve kopogott valami a futóműnél. Csapágy kiment, vitte magával a féltengelyeket, agyat stb. Miután kihozom a szervizből, az M3-son elfolyt, gyakorlatilag kirobbant a vízcső, természetesen megsült a motor...

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr51663275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocko- 2008.09.14. 19:48:56

a V8 márcsak ilyen. de aki szereti, annak megéri.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2008.09.14. 23:02:37

Szegény defenderes kolléga meg elhitte, hogy németországból 6500 euróért majd kap egy 170ezret futott munkaautót. ROTFLMAO!!!! :-DDD

andand 2008.09.14. 23:22:04

Hat azert a tobbi defenderes itelet elolvasasa utan, nem is tudom mit mondjak...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.09.15. 08:31:02

Azért az a verseny szinvonalát jelzi amikor egy B Corsaval eredmény lehet elérni.Ha jól vágom ua. a kategória a régebbi civic VTI is .A V 8 meg tényleg pénz igényes szerkezet már csa a fogyasztását illetően.

Airnold · http://volvosagok.blog.hu/ 2008.09.15. 10:23:48

Az a defender lol...nomegpersze őszinte részvétem is...

guni 2008.09.15. 11:16:06

andand: Miért, szerinted mennyi a reális ára egy 9 éves definek?

csiky944 2008.09.15. 12:42:29

ára vagy értéke?
mert értéke mint olyan nincs,egy diesel Niva hogyismondjam....komolyabb

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2008.09.15. 13:29:51

Azért az sokat elárul a szóban forgó Defiről, hogy a GES-es levetett Defik se voltak ennyire agyonütve, pedig a GES-nél tíz éven át nem nagyon kímélték őket. Gyakorlatilag kulcsosautóként ütötték-vágták mindet terepen megállás nélkül, szóval hogy abban a 6500eurós gépben alsó hangon volt legalább 3-400ezer km terep, az is hótziher.

Nagyjából annyi esze volt az úriembernek, mint annak, aki vesz Münchenből egy 150ezret futott fiatal, vajszínű pápaszemes mercit. Ja, 150 ezret. MUHAHA. :-D

BTO11 2008.09.15. 18:24:26

reszkessetek emberek mert a lányom is 60LE B corsát hajszol a közuton.
D:))

Ivymike 2008.09.15. 18:53:47

Tie, a nagy észosztás közepette azért nyisd is ki a szemed:
"vettem 9500 EUR-ért"

a corsás csajszinak meg szurkolok! :)

Krisi 2008.09.15. 20:45:38

BTO11:
Az hagyján, de Anyámnak is 60LE B Corsa van, sőt, én is szoktam hajtani :)
Egyébként jó autó, én szeretem - ki ne szeretné azt az autót, amin megtanult vezetni :D
Gyurma:
Pont az a szép a ralliban, hogy nem mindig a legerősebb autó nyer. Ne keverd a gyrosulással, ott nyilván a Honda alázna :)

Dennis01 2008.09.15. 20:51:12

Eleg furcsa elkepzelni, hogy tuzifat hord egy ilyen kis auto versenymatricakkal megpakolva...
Bar biztos szelsebesen ott terem a fa a rendeltetesnek megfelelo helyen...:-DDD

andand 2008.09.15. 23:22:32

guni: nem az arra ertettem, arrol foglalmam sincs. Hanem, hogy a hibak amiket felsorolt nem tunnek egyedinek, sok mas tulajdonos (ahogy ertettem olyan is, aki ujonnan vette) is hasonlo rosszakat irt az autorol. Es akkor mar a "6500 euros, 170.000-et futott kocsitol mit var" megjegyzes nem allja meg a helyet, mert vehetett volna 10000 euroert is, akkor se biztos, hogy nem fut bele hasonlo hibakba.

gin74tonic 2008.09.16. 11:05:46

a defi muszaki szinvonala az ARO-eval (roman) kozel azonos, meg a kasztni is nagyjabol, a kozepso legbefuvo ranezesre csereszabatos, aztan e nyomon elindulva megnezzuk hogy az aro leanykori neve renault rodeo, 1971ben terveztek a renault ceg megbizasabol coventryben,(mivel a renault nem tervezett/epitett addig ilyesmit) epp mint a szoban forgo defiket, azonos idoben, akkor a hasonlosag mar nem eri varatlanul az embert. aztan a francia - roman kapcsolatok olajozta ido kereke elsodorta szegeny rodeot pitesti-ig, (fabry-s kepzavar:)) ott kapott egy Andoria motort, par roman mernoki kiigazitast hiszen mar a 70es evek vegen jarunk es kapott meg iszonyu trehany osszeszerelest igy mar csak neha emlekezik konnyes fenyszorokkal a regi idokre...

gin74tonic 2008.09.16. 11:12:01

bar a hibalistat ( a defiet ) olvasgatva lehet hogy urgeborbe varrt beka-securitate-emberek alruhaban (raadasul inkognitoban) supertitkosan felusztak mindenfele folyokon-tengeren a kiralyno szigetere es belepiszkaltak az eredeti tervekbe is ( egy ejjel ) hogy megbizhatosagban kozelebb hozzak a ket tavoli testvert ... ki tudja kiderul e valaha :DDDD

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2008.09.16. 15:16:50

Arra mondjuk marhára kiváncsi lennék, hogy honnan vetted, hogy a "szóban forgó defiket" 71-ben tervezték. :-DDD

Vé8 · http://audiv8.mlap.hu 2008.09.16. 15:30:24

Szerbusztok

A V8 tulaja vagyok, és eléggé megdöbbenten látom hogy peches tulajnak tituálnak :)
Az Autó lassan 16 éves, annyi kilométerrel amiröl egy Suzuki még csak álmodni sem tudna :) Tudtam mibe vágom a fejszém, és azt is tudtam az autóról hogy az elöttem lévö tulajok semmit nem cseréltek az autón, igy nem vettem zsákbamacskát. Ezért Peches sem vagyok az autóval, mivel az alkatrészeket még azelött cseréltettem rajta mielött még tönkrementek volna :) fö a biztonság :)

Üdv :)

gin74tonic 2008.09.16. 15:31:25

"A permanent four-wheel drive system as used since 1970 on the Range Rover, featuring a two-speed transfer gearbox with a lockable centre differential.
" csak egy mondatot kiemelve:)
akkortol datalodik a mai vervonal, es a maig meghatarozo kulso. tudom, most jon hogy de elotte is kockak voltak a defik...stb

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2008.09.16. 16:17:54

Ja, hogy ennyi, hogy a 80as évek elején megjelent 90-es és 110-esben a Range Rover 70-ben bemutatott hajtását alkalmazták? LOL

Ja, ez valóban azt jelenti, hogy a Defiket 71-ben fejlesztették. Az ne zavarjon, hogy a Series III-at 71-ben mutatták be, aztán 86-ig gyártották, és hogy az első tekercsrugós, állandó összhajtású 90-est meg 110-est ha jól emlékszem, 83-ban mutatták be...
Egyáltalán már a "tervezték" szó is nehezen áll helyt a Defender esetében, ugyanis nehéz lenne megmondani, hogy mit terveztek? A hajtást nagyjából készen kapta a Range Roverből, de még ez se igazán helytálló, ugyanis amikor 70-ben megjelent a Range, akkor még teljesen más váltója volt, mint amit a 80-as években a 90-es meg a 110-es kapott. A Range a kezdetek kezdetén 4 gangos kéziváltóval jött ki, amihez ráadásul a terepváltó is hozzá volt gyógyítva, egyetlen házban laktak, egy szerkezet volt az egész, és ez a cucc nem is szerepelt semmi más Land Roverben, csak a Range-ekben a 70-es években. A Defik elődjei már az ötgangos kéziváltót (LT77), és a hozzávaló különálló terepváltót (LT230) kapták meg a 80-as évek Range-eiből.
A bódén alig-alig farigcsáltak valami keveset a Series III-hoz képest... az alvázat alaposan átalakították, ez igaz, meg kapott új motorokat, váltókat (de a váltók is már játszottak a Range-ben akkoriban)...

Az, hogy az a Defi a népítéletben így szét volt esve, egyszerűen annak tudható be, hogy az előző tulaj nagy valószínűséggel agyonvágta, hosszú, baromi kemény munkával.
Én is ütöm-vágom az autómat, de pl. 4 év alatt a kerékcsapágyakhoz hozzá se kellett nyúlni, de nem is nagyon találkoztam még ilyesmivel, de ha gondolod, a kedvedért a legközelebbi egyesületi gyűlésen körbekérdezek a márkatársak között, hogy ők mennyire tapasztalják, hogy halnának a kerékcsapágyak...

Az meg, hogy megsütötte a motort... nos, attól, hogy eldurran egy vízcső, attól még nem sül meg egy motor, hacsak nem olyan hülye az illető, hogy megy tovább, mintha mi se történt volna.
Nekem is eldurrant már egyszer-kétszer a vízcső a Range-en, meg elég sokáig folyamatosan szivárgott is a vize az egyik csövénél, mégse sült meg, mert ha nem vót benne víz, vagy megálltam, vagy öntöttem bele.

Szóval egy csomó olyan momentum van a leírásban, amit szerintem épeszű autós nem csinál. Hallja, hogy iszonyú hangja van a kerékcsapágynak (mert ha már csak 50km van hátra a csapágynak, akkor annak már ott úgy kell üvöltenie, hogy túlordít mindent), de azért még csak hazajön vele Németországból, meg ilyen marhaságok, aztán meg van lepődve, hogy megáll, mint a szög... F.szé nem lehet kicserélni azt a nyomorult kerékcsapágyat? Tán másfél órás meló is lehet, ha közben még sört is iszunk, és az alkatrész is filléres.

gin74tonic 2008.09.16. 16:34:28

tie

en az aroval hasonlitottam ossze, azt lehet nem vetted eszre.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2008.09.16. 16:35:36

Az lehet, csak az volt a marhaság, hog az általad az Aroval összehasonlított Defendert 71-ben (vagy egyáltalán a 70-es években) tervezték. :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.09.16. 19:21:18

"Ezért Peches sem vagyok az autóval, mivel az alkatrészeket még azelött cseréltettem rajta mielött még tönkrementek volna :) fö a biztonság :)"
akkor te egy jövőbelátó vagy:-))

Vé8 · http://audiv8.mlap.hu 2008.09.17. 08:18:41

Hello

Nem egésszen :)
Az autó rendszeressen szervizelve van, és ha átnézik az autót már akkor megbeszéljük hogy kövre mit cseréljünk :) mik azok az alkatrészek amiket "nemsokára" cserélni kell :)
Az autót csak 3 havonta használom 3000km-re, a köztes idöben max 200km-t megy. Igy könnyü elölre tudni hogy mit kell csinálni rajta :) persze hogy voltak nem tervezett szerelések, mint pl a szervópumpa, kormánymü, stb...
süti beállítások módosítása