A Mazda-találkozón láttam az utóbbi idők legjobb optikai tuning ötletét. Kati szólt, hogy nézzek már oda, milyen durva féktárcsa. Disco-Bluff az mondom, de a legjavából.
Még 2001 végén jártuk végig a Homasitát karácsonyi ötletekért, akkor találtam a Disco-Bluff nevű tuning alkatrészt. Vagyis egy, a felni és a dobfék közé csavarozott tárcsát, ami a tárcsafék hatását kelti. Jelen esetben a dobfék takarása csak másodlagos, inkább a meghökkentés volt a cél. Sikerült is, mert ha jól megnézzük, ez bizony egy körfűrészlap. Természetesen a másik oldalon is ott volt a párja a forgásiránynak megfelelően.
Az év tuning alkatrésze
Így szeresd a Saabod
2008-10-19 09:32:002000-ben alapítottam a Saab 900 Klubot , és azóta minden évben, ahogy közeledik az aktuális találkozó
Hogyan tankoljunk 59 litert a 45 literes tankba?
2008-10-16 23:34:00A varázspöcök egy szelep, ami a tágulási tartályból engedi ki a levegőt. Ha nem állunk meg 45 liternél
Segédeszköz a követési távolság megtartására
2008-10-06 02:10:00A találmány lényege, hogy a km/ó érték mellett a m/s értéket is feltüntetik egy kombinált skálán. Így a
Kályhatisztítás tolatókamerával
2008-09-24 14:51:00Már legalább három éve a garázsban pihen a napellenzőbe épített monitor és a tolatókamera. Azt hiszem
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
szab30 2008.06.29. 19:47:56
Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.06.29. 19:53:51
bendeguz 2008.06.29. 20:01:34
pistájka 2008.06.29. 20:33:43
vadparaszt 2008.06.29. 21:00:15
Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.06.29. 21:02:02
prophet 2008.06.29. 21:03:10
Oka az volt hogy az akkori ottani autók dögunalmas formájúak voltak, és millió db rótta az utakat mindegyik típusból.
Szal a külsejüket vmivel szebbé kellett tenni, illetve megkülönböztetni a többi kétszázezer egyformától.
Szerintem az optikai tuning azoknak való akiknek nem telik olyan autóra amilyenre vágynak.
Mert akinek csak Swiftre vagy Ignisre vagy Astrára vagy Fabiára telik az törődjön bele hogy tucatautója van.
Ha viszont van pénze vegyen sportkocsit, vagy luxusautót ... nekem sose jutott volna eszembe hogy elrondítsam az autóimat, igaz mindig olyan kocsijaim voltak amiből egy sem jött szembe akkor sem ha Szombathelytől Debrecenig autóztam.
Ráadásul az olcsó sufnituningtól csak még randább lesz az autó.
A normális viszont annyiba kerül amit az autója árához hozzátéve már egy nem-annyira-tucat autót is tudna venni ... az pedig nem csak a kinézetében különbözik a Swift-Astra-Golf szentháromságtól :D
Garp 2008.06.29. 21:26:20
vadparaszt 2008.06.29. 21:26:59
vadparaszt 2008.06.29. 21:28:50
SquareWire 2008.06.29. 21:38:51
Pesssszzzzentimre 2008.06.29. 21:45:15
somgaga 2008.06.29. 21:45:22
Ezután már csak az jön , hogy ablaktörlő lapát helyett fűrészlapot látunk legközelebb :-D
gylovag 2008.06.29. 21:50:10
Tiszta röhej! Egyszer lefényképezem.
Sándor István 2008.06.29. 22:18:51
hensen 2008.06.29. 22:23:37
GiXXXer 2008.06.29. 22:24:25
Ez viszont poénos, tetszik! Nekem nem tucatautóm van (nem is óccsó), és mégis állandóan azon töröm a fejem, hogy mivel dobhatnám fel egy picit, amivel még a gar is megmarad.
Szerintem én még egy 599GTB Fioranot sem hagynék érintetlenül! Ez felfogás kérdése, nem mindenki csóró, aki díszítgeti a kocsiját. Főleg, hogy sokszorosát rákölti időben és pénzben az autójára, mint egy ritkább sportkocsi vételára.
prophet:"Szerintem az optikai tuning azoknak való akiknek nem telik olyan autóra amilyenre vágynak."
És olyanról még nem hallottál, hogy NEM LÉTEZIK olyan autó, amilyenre vágysz?
James Glickenhaus szerinted miért rendelte a P4/5-öt?
Egyébként milyen autód van, amiből sohasem jön szembe másik? Maxbach Exelero?
ColT 2008.06.29. 22:26:49
Mindenesetre azért már jó állapotú az autó, pár száz ezer Ft után...
Easy Player 2008.06.29. 22:30:36
Szerintem
nearbia 2008.06.29. 23:09:18
Csubakka Junior 2008.06.29. 23:09:42
Ric e36 2008.06.29. 23:10:52
pipi 2008.06.29. 23:11:11
SquareWire 2008.06.29. 23:29:10
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 23:38:10
csatlakozom. én is ifjú vagyok (23), nem mondom hogy ótvar a tuningolt autó (de), viszont hülyét kapok a "sztrítracsing" meg "nófír" matricáktól, a gagyi ledektől, neonoktól...stb.
Szeretem a youngtimereket (na nem mindet), de sokkal jobban tetszik mondjuk egy E34-es 5-ös BMW (nem vágyom ilyenre, de mégis, a példa kedvéért) gyári állapotban, mint egy lesötétített, ledezett...stb. modell, pláne, ha közben öt vihog hátul az 524td felirat, vagy az 518-ason (ebből még volt, bizony) az "M" betű.
HoPe 2008.06.29. 23:40:21
A teszkótuning pedig mindenképp LOL, aki komolynak hiszi magát tőle, hááát...
Nálam amúgy a 12"-os spinneres krómdísztárcsás, kékledes ablakspriccnis, ál-cápaantennás matizok viszik a prímet:D
Leegor 2008.06.30. 00:01:34
L 2008.06.30. 00:02:14
The good boy 2008.06.30. 00:10:41
De láttam egy Codoba I-est, és legutobb egy sebességsárga (nem is tudtam van ilyen szinben) 4 ajtós Chevy (sicc!) Aveot, a komolynak tünő hátsó szárnyat, aminél vékony "pálcák" tartják a vasalódeszkát. Na az sem szebb látvány, el is rontották a napomat.:)
Szóval nem értem, egyesek mit gondolnak, amikor nekikezdenek egy ilyen barbár "munkának"?
Mint a már másik cikkben leirt hsz.-ben irt Astra F, lefalazva körbe, szinte a fényszóró sem látszik ki a morcositott motorháztető alól, a kazánezüst szerű fetékkel fújt autón tisztán látszanak a korábban kezeletlen hullámok, gitt és hegesztésnyomok. Persze a 245-ös gumimérethez kiszélesitett kerékjáratokban ott figyel a 165/65 R13-as gumi a lemezfelnivel:)
Az autónál már elinduláskor kérdéses, hogy fel tudja-e venni a városi tempót, de a hátán azért ott van a "sebesség 180.-nál kezdődik" felirat.
Én egyet értek vele, mert van róla tapasztalatom, az más kérdés, hogy nem hangoztatom:)
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.06.30. 00:21:19
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.06.30. 00:25:47
The good boy 2008.06.30. 00:27:52
megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.06.30. 00:29:28
miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.06.30. 00:33:34
én-e · http://www.ghitel.webs.com 2008.06.30. 00:37:51
De a leggagyibb szerintem amit mostanában láttam az egy Suzi Ignisen volt.
A disztárcsa olyan forgós volt.
Megállt a vas, fehér izompólóban kiszállt belőle egy nagyon sok időt szoláriumban töltő 160 cm / 40 kg srác, ajtó nyitva, Tesla minőségben dobozból szólt a "nemzetiségi" techno és nézte ahogy pörgött tovább a csillogós (NIKKELEZETT. :-) ) disztárcsa.
Majdnem összetörtem szerény gagyi tuningmentes VTEC Hondámat a látványtól!
Szivesen megmutattam volna neki, hogy mitől autó egy autó... de úgysem értette volna meg. A Dotz felnijeim sem tetszettek volna neki.. igy továbbhajtottam! :-)
Szegény.. még mindig pörög!!
:-)
Anonimus 2008.06.30. 01:01:03
fékbetétből persze a legolcsóbbat kéri a pultnál. ez is magyar specialitás, nincs min meglepődni :)
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.06.30. 01:30:55
future 2008.06.30. 01:39:43
Namost...akinek van 20 milkája egy ilyen kocsira, az MIÉRT tesz ilyet?
A másik ami az agyamra megy hogy az nfs most wanted megjelenése óta a "tunning autók" száma mintha valahogy felszaporodott volna... Minden szar golfon, astrán de még a 205-ös peugeot is ott figyel egy rozsdás kályhacső a kipufogó helyén, sokszor a fejem megfájdul a hangjuktól... Miért jó ha ordít?
danken 2008.06.30. 01:59:56
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.06.30. 02:07:15
vadparaszt 2008.06.30. 03:10:11
Pedig egyszerű. Olyan autót kell venni, ami már gyári állapotában is szép.
"a négy kerék eladó, mert nem fér el hátul"
És még be is írja! LOL :)))))
tr 2008.06.30. 03:17:15
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.06.30. 03:26:55
kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.06.30. 04:21:38
Ez rendben van, klassz.
anti 2008.06.30. 06:24:17
A nikkelezett Disco-Bluff pedig egyszerűen ocsmány!Egészen más kategória mint a fűrészlap.
Alhazred 2008.06.30. 07:05:23
Dr.Genya 2008.06.30. 07:25:40
Róbert 2008.06.30. 08:32:19
Gratulálok azok izléséhez, akiknek ez tetszik.
Az ilyenekből él meg a "kékneonipar".
Szerintem a pontos összefoglaló elnevezés a balkántuning lenne.
IQLight 2008.06.30. 08:36:55
dh 2008.06.30. 08:41:49
Égő Ákos · http://etanolblog.hu 2008.06.30. 08:43:57
Egy lapon sem lehet említeni a készen vásárolt kiegészítőkkel.
Moodshooter 2008.06.30. 08:44:36
dh 2008.06.30. 08:51:02
szakmernok 2008.06.30. 08:56:02
SzaboZE 2008.06.30. 08:58:16
vadparaszt 2008.06.30. 08:59:51
Süni · http://kep.tar.hu/escortmk2 2008.06.30. 09:17:02
Létezik tárcsaféktakaró dobfék imitáció !!!! Öreg bogarakra rakják, hogy megmaradjon a korhű látvány, mégis meg tudjanak állni.
Zsé 2008.06.30. 09:30:01
Fecó 2008.06.30. 09:36:11
Magam sem lennék képes agyonmatricázni, krómozni, szárnyazni a kocsimat. Egyetlen matricát voltam hajlandó feltenni a hátuljára, a 2.3 Turbo felirat fölé: "A másik gépem egy Gripen." Szerintem ez jópofa és illik a típushoz és a 75-ös belső átmérőjű (végig a leömlőtől) gyári kipufogóhoz, mivel SAAB.
Rengeteget kell mosolyognom, csóválnom a fejem, amikor - jellemzően Szutyukisok - próbálkoznak. Ha jókedvemben találnak, kis pedálnyomás és rémálmaiban SAAB hátsólámpákat fog üldözni, izzadtan ébred éjjel. Legtöbbször azért nem versenyzem, hagyom, hadd élvezzen el.
vadparaszt 2008.06.30. 09:38:05
vadparaszt 2008.06.30. 09:41:38
kowboy 2008.06.30. 09:43:30
Kajak nagyokat lehet mosolyogni :)
Csungi 2008.06.30. 10:16:30
Csungi 2008.06.30. 10:32:27
van 1 pici video is, csak a gép auto módban volt én meg részeg módban, de a lényeg látszik :)
hajaj 2008.06.30. 10:33:15
www.motorrevu.hu/leiras_motorteszt.php?id=438&nev=Agoston_Roni_RC174_replikaja
Emellett van egy-két olasz cég, ami foglalkozik dobfékek gyártásával, mind látványban, mind teljesítményben ütősek, de borzasztó drágák.
beleske 2008.06.30. 10:33:29
Gergow · http://zlgergow.extra.hu 2008.06.30. 10:34:47
Más:
Azért mert valakinek dobfék van hátul már ne vegyen alufelnit?
Nekem is dobfék van hátul és én is veszek alufelnit, mondjuk ilyen Disco-Bluff jellegű dolgokat az életben nem raknék fel az autóra.
onlinebtg.com/images/MOMO_CORSE_BLACK.jpg
Ilyenek lesznek fennt.
.Walaky 2008.06.30. 10:44:07
a kevesebb néha több. régi swift is lehet jó 4 jó kerékkel és lesötétítve.
A röhelyes kályhacsöveknek nem vagyok a híve.
DE! Vannal autók, amik úgy jók ahogy kijöttek a gyárból. Egy Jaguaron vagy maseratin mondjuk sztem csak rontani lehet.
crazy papa 2008.06.30. 10:52:04
rama 2008.06.30. 11:03:02
Egy igényes tejfölösdoboz-tuning golf+ zebramintás trabi a wörtherseen: www.flickr.com/photos/27030627@N05/2624371334/
Csungi 2008.06.30. 11:03:42
Fox888 2008.06.30. 11:06:33
Itt egy másik gyöngyszem: www.hasznaltauto.hu/1953333_porsche_924_1976
rama 2008.06.30. 11:06:50
antika 2008.06.30. 11:08:59
100-ból 99 gagyinak tűnik neked és akkor mi van. Mosolyogsz egyet és mégy tovább.
ha a gazdájának így tetszik!:)
Egyébként a haverom két hónapja jár sport suzival, gyári tuning. Sokan próbálkoztak vele, de nem tudták legyorsulni.
Omarion 2008.06.30. 11:24:18
Sajnos ez a nagy magyar virtus, ha valaki mást szeret, nem úgy gondolkodik mint "én" (esetleg csóróbb és csak a tömegcuccra tellik neki) akkor az izléstelen, looser, hülyegyerek, máglyára vele.
UI ha egyszer lesz kocsim gyári tuningos lesz :)
Sanyiqua 2008.06.30. 11:40:53
Nem kell szeretni a tuningot.
Nekem is "csak egy Astrám" van... ehe, ehe...igaz Bertone coupe turbo + gyári Irmscher optikai tuningal és Irmscher motorelektronikával + ezzel-azzal 255Le/420Nm...
Az összes luxusprémium majom meg elmehet a fenébe, mint gyorsulásban, mint megjelenésben. Nem mintha nem tudnék jobbat? szebbet? venni, de ez nekem tökéletesen megfelel.
Nem, nem kell szeretni a tuningot... Sokan azt sem tudjátok mifán terem az igényes tuning, hagyjuk már....
Sanyiqua 2008.06.30. 11:46:34
Fullbőr elöl recarok,2 zónás digitklíma, ülés fűtés, abs+esp+tc, navi+ bose hifi,minden elektromos, a xenont a futómű állítja. Mégis megmaradt egy kissé nyers sportkocsinak...csak egy általatok fikázott Astra... lol
Lacee 2008.06.30. 11:53:59
Persze lehet jönni, hogy fúújj olasz kocsi...de még mindig olcsóbban tartom fent, mint egy azonos értékű BMW-t, Audi-t, stb.
Sanyiqua 2008.06.30. 11:55:11
Giccset bárhol szerezhetsz fillérekért. De az igényes komoly tuningnak bizony eléggé borsos ára van, de utána úgy néz ki és úgy megy a járgányod, ahogy Te szeretnéd. Szubjektivitás? Hát igen. Az igényes tuning mindig egyedi és sosem lesz tömegcikk.
denyiro 2008.06.30. 12:15:14
Arch 2008.06.30. 12:25:52
Általában a hasonló felfogású emberek kezdenek el "tuningon" gondolkodni. Nézi a lehetőségeket, a pénztárcát, megint a lehetőségeket aztán dönt: jó lesz az, legalább MÁS. Csak mivel sok ilyesmi gondolkodású emberke rendel az oly' kevés katalógus kínálatából (rosszabb esetben tescópolcról), ezért a ritka is gyakorivá válik...
Szerintem innentől kezdődik a giccses szerok autón történő felhalmozása.
Nekem pl bejön a morcosítás (lemezből!), az igényes kasztnimunka stb, ami nem kínai tömegnyomott, öntapadós szar.
Egy jó kezű (ismerős v rokon) mesterember kis pénzből is tud igényes és egyedi megjelenést fabrikálni.
getdown 2008.06.30. 12:30:22
mugen 2008.06.30. 13:02:54
A művészetben azon műalkotások gyűjtőfogalma, amelyek hazug, illúziókra épülő elképzeléseket táplálnak az ember és a társadalmi valóság viszonyáról, az ember osztályhelyzetéről és személyiségének jellegéről, hozzáillő sorsáról. A művészeten kívüli művészeti-esztétikai szférákban ízléstelenül dekoratív vagy édeskésen idillikus, gyakran bárgyú humorral megalkotott mű, illetve kontár vásári portéka.
Maliciózus a kritikám? ...okkal :)
Arch 2008.06.30. 13:22:15
Omarion 2008.06.30. 15:40:52
c20let 2008.06.30. 15:44:49
a matrica is gagyi, meg ez is, nincs semmi gondom az ízléses opt tuninggal, de sztem egy ültetés, felni/gumi, meg eltüntetni minden feliratot, ez elég" Ott az igazság!!
Arch 2008.06.30. 16:05:36
A sok tíz-, neaggyisten 100 millásakat viszont jó pár ember megbámulja,körülveszi, fényképezi...míg a háttérben az utca embere (többség) kiszúrja messziről, maga elé bámul (vagy elfordul) és mikor továbbhaladt, na akkor azért még utoljára megnézi hátulról. "Na nehogy má' annak a fellengzős f@sznak még én is hízlaljam az egóját!"
Jó-jó. Persze sok embert abszolút hidegen hagynak a géperejűek és az sem tűnik fel neki, ha egy Lada IFA kerekeken gördül... Felőle aztán lehet az a kovácsolt magnézium felni ugyanúgy gyári, mint a küszöbneon LED-tetővel...
[@Részeg@] 2008.06.30. 17:34:21
Ezt a verdát láttam Evo gyorsulási versenyen...hát nem megy v.mi jól... :D
ON
Ha ez nem szánalmas, akko semmi se az...
Sizenine 2008.06.30. 18:33:36
"meg eltüntetni minden feliratot"
Ezt magyarázd meg kérlek, hogy miért jó és tuning, mert sose értettem. Szerintem ezzel azt a hatás éred el, mintha most vinnéd a fényezőhöz a kocsidat:D
A házilag morcosított suzukiktól ver ki a víz legtöbbször. Szegeden lakok és gyakran látok egy fehér swift I.-t, aminek az első lámpái fölött, audi-s led gyöngysor díszeleg. Ha esetleg a suzukisok lelkébe tapostam, megnyugtatnám őket, hogy ugyan itt van egy körbefóliázott lila, pizzafutár, szintén I.-es swift, ami nem nézki rosszul...
c20let 2008.06.30. 18:54:05
Sizenine 2008.06.30. 19:10:47
Viszont ha rámész egy kavicsra, megmondod, hogy fej vagy írás:)
alexis machine 2008.06.30. 21:46:09
Egy eltúlzott példa:
videos.streetfire.net/video/crazy-sleeper-station-lik_4454.htm
Tehát szerintem sokkal értelmesebb dolog, ha van egy gyári állapotúnak tűnő, erősebb autónk, mintha agyonaggatnánk szarokkal.
Valaki említette az e34-bmwt, ezzel pl simán meg lehetne tenni, hogy egy 525i hátsó jelét kicseréled 518i-re :) Az már poén :))
A feliratok eltűntetése is baromság, szerintem a legtöbb azzal együtt néz ki jól. A szárny meg legyen a gyári, nem véletlenül találták ki azzal. Végül azt is elmondanám, hogy a legtöbb esetben a hátsó lökösömön lévő horpadás is jobb mint a sok gagyi autó.
eszgabor 2008.06.30. 22:41:39
"1-2 kg leszorítóerő nem termel 1-2 liter plussz fogyasztást"
A kettő között nincs feltétlenül összefüggés. Tehetünk egy irdatlan nagy kockát az autóra, ami leszorítóerőt nem produkál, viszont eszik tőle rendesen, vagy tehetünk penge szárnyat, ami leszorítóerőt csinál hozzá illő többletfogyasztással.
vattar 2008.06.30. 22:49:15
Nekem az optikai tuning a letisztult formavilágot jelenti. Nem mondom, hogy ne legyen körbe spoilerezve az autó, de ne hótoló lap legyen az elején, és vasalódeszka a hátulján...
Az is igaz, hogy manapság minden népautó egyforma, unalmas és sokaknak ez nehezebben elviselhető, mint mondjuk a spinneres dísztárcsa. Ízlések és pofonok. Discovery channelen lehet látni két teljesen másképp gondolkodó csapatot(West Coast Customs és Chip Foose csapata). SZERINTEM a west coast-osok túlzásba viszik, és "gagyiznak" Chip Foose-ék viszont olyan kocsikat építenek, amelyek nagyon közel állnak a szívemhez. Mégis mindkét brigád hihetetlen lóvét keres, mert van igény erre is, arra is.
Naggyon uncsi lenne, ha egyformák lennénk, és egyformán gondolkodnánk...
Szeky 2008.06.30. 23:06:21
Csak, hogy egy off hozzászólás is legyen.
Nekem a Golf Astra Suzuki trió egyik tagját sikerült megvennem.
Egy árva + csavar nincs rajta, mert úgy szép, ahogy kijött a gyárból. Azért vettem, mert tetszett. Állt mellette egy régi Audi A8 4.2, én mégis az Astra G-t választottam uganannyiért. Persze az nem volt szempont, hogy évi 500.000 pénzzel drágább lett volna a másikat fenntartani, kizárólag a szépség döntött :)))
Kéretik nem leszólni a tömegautókat, ha másra nem is, a küllemre sokat adnak a tervezéskor, hiszen pont az a tömeg veszi ezeket, akik a megfizethető és szép kis autókra vágynak.
Egy Subaru Imprezza vitathatatlanul fejlettebb, sportosabb hajtó és futóművel rendelkezik, de aki szépnek mondja, az röntgenszemekkel rendelkezik, és csak a hajtásláncot látja, abban gyönyörködik. A tuningja pedig gyerekesnek és harsánynak tűnik, pedig pont azon az autón nem is a kinézet, hanem a a működés miatt van az a b@szott nagy szárny.
Pont tegnap láttam egy új Swiftet, Sötétmetálszürke, enyhén peres 10 küllős könnyűfém felnik, néhány csillógó krómozott kilincs, és díszítőelem, egyedi hátsó lámpák, komolyan gyönyörködtem benne, ízlésesen megszépített kis autó volt, második autónak, vagy egy fiatal párnak tökéletes és egyedi.
A Vadonatúj, S8 Audit, metálfeketében, pizzatál nagyságú féktárcsával, 2x2 krómozott kipufogóval, Világos bőrbelsővel, diszkrét S8 plakettekkel, szinte meg sem néztem ezután, nem győzött elém tolakodni, csak vessek már rá egy pillantást, hallgassam kicsit a V10 morajlását. Na jó, vetettem, egye fene, elfogadnám az Astra meg a Suzuki mellé.
Tehát még egyszer a gyengébbek kedvéért:
A Tuningolt Swift nem Mercedesnek akar látszani, hanem tuningolt Swiftnek. Azért csinálták. Ha Mercedesben akarnának utazni, akkor vennének egy mercit.
Nem röhögni!!
Azért írtam igazságot is... Szerintem
vwt4 2008.07.01. 09:39:52
AP (törölt) 2008.07.01. 14:06:23
AP (törölt) 2008.07.01. 14:09:43
3mm ültetés, kibaszottnagy ocsmány felni, amúgy meg gyári az egész csak kap két logót. mindez 5-8 milliótól már megkapható
közben meg egy kis swift/astra/golf/babámfasza melléáll éjszaka a neonokkal/ledekkel, és lehidal mindenki tőle :)
[] (törölt) 2008.07.02. 06:24:13
es mindezt egy Corsan, ami a budos eletben nem volt duplakipufogos? :)
[] (törölt) 2008.07.02. 06:48:30
3mm ültetés, kibaszottnagy ocsmány felni, amúgy meg gyári az egész csak kap két logót. mindez 5-8 milliótól már megkapható"
ostobasagokat beszelsz, mint mindig. gyurnak a motoron, a karosszeriaelemeken, de meg a belteren is. pont az a dolog lenyege, hogy visszafogottan es izlesesen van megcsinalva, ezert aztan a hozzad hasonlo, fogalom nelkuli, kissebbsegi komplexusos sotet emberek nem tudjak megkulonboztetni a szeriatol. de nem is az a celja, hogy feltunjon.
"közben meg egy kis swift/astra/golf/babámfasza melléáll éjszaka a neonokkal/ledekkel, és lehidal mindenki tőle"
almaidban. lehet, hogy ujdonsagot mondok, de az emberek nem VELED rohognek, hanem RAJTAD.
Aldo Moro 2008.07.02. 09:41:29
[] (törölt) 2008.07.02. 19:14:02
tobbnyire nem. van 1-2 gyar, akik pl minden motorhoz mas kipufogot adnak, de ez a ritkabb, es ott sem lehet megallapitani a pontos varianst. tehat aki rendelesre lop, annak megnehezited a dolgat. meg aztan szebb is felirat nelkul.