Compton City light

  2008. május 27. - ommm Címkék: mercedes pimp 200d

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Említettem már, hogy visszatérünk a W124-eshez, amit a Yetro-túrán láttunk.
Íme:

És az autó Carstyling lapja. Nézzük, nézzük, hümmögünk. Este halványan derengenenk a flaszteron a "broda" neon küszöbfényei, csillan a Dotz felni, feszülnek a gumihordók rajta. Airride, telifény. G-Unit Pimp felirat a hátfalon. Hmm...valaki itt elhitte a kommersz amerikai cukrozott taknyot, amit előszeretettel adnak el rap-ként. De sebaj, ettől még látszik, sok pénzt öltek bele, ám legyen, mindenkinek megvan a heppje.

Aztán közelebbről nézve...hoppá...egy pipaszárnyi erőteljesen lefelé görbülő kipufogó?

Most akkor ez tényleg egy kétkiló Dezső? Mind a 75 lovával?

Fuhh...itt valaki vagy a bolondját járatja velünk és a motorház alatt selymes V8 duruzsol, vagy annyira showcar, hogy kiállítástól-kiállításig utazik és erejéből annyira futja csak, hogy ólomnehéz testét átvonszolja a kiállítócsarnok küszöbén?

Ehhh... ezzel aztán nehéz lesz menekülni 187-es esetén. De még a sarki fűszeres is masszívan odaveri a Wartburg kombival (természetesen gengszterváltó, ha már...).

Ha nem 200D, akkor benyeltük, mint kacsa a nokedlit, de ha igen...

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr21489717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

perelj be! · http://pereljbe.blog.hu 2008.05.29. 12:55:02

Fundi,

egy gyors kérdés, ha megengeded:

Szerinted az Index jogászai egy per esetén mennyi idő alatt kennék el a szádat?

Na ugye.

Inkább te hallgass, mielőtt valaki megunja és úgy basz ki innen mint a macskát szarni.

pff.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.05.29. 13:15:00

Omm bácsi 323-mába könnyű belekötni. Autóbuzi elsőkerekes 1.6-al? :DDD
Meg lehetne tartani a 323-at, csak más márkán belül:)

Fundi_ 2008.05.29. 13:29:44

Nem vágok fel semmivel, de a hasonló hangvételű üzeneteidet tartsd meg magadnak, Te kis anonim perelj be név mögé bújkáló kis senki...!
Nagyon félek,hogy valaki - a te szavaiddal élve - kibasz innen....:) egyenesen reszketek:)
Mellesleg az index jogászairól inkább ne beszéljünk....:) Rokon ott dolgozik, de biztosan Ti sokkal okosabbak vagytok:)

Ember: a pert ha jól értelmezed a hozzászólást, utolsó, végső, legradikálisabb variánsként hoztam fel, aztán elidőztünk felette, ennyi!

Lassan pedig tényleg helytálló lesz a "megszólításod":)

Na respect ...

ommm 2008.05.29. 13:45:52

megszaLott · e36fanatics.hu/userpics/2_5.jpg 2008.05.29. 13:15:00

azért te csak ne féltsd oMm bácsit :))
jut annak idő és alkalom mókázni hátultekerővel :)
való igaz, saját még nincs. de dolgozunk rajta :D

Én 2008.05.29. 13:50:20

Roktiv: Pl. azért értek hozzá ennyire mert ez az autó a mostani formájában, nagyon jó alapja lehetne egy ütősebb motor/FÉK/FUTÓMŰ-nek is! Mert ennyi pénzből, (amivel sikerült elgányolni ezt a szép mercit, értsd: műanyag pisztoly légrugó és társai) ennyiből a srác már csinálhatott volna egy ütősebb verdát is.. ez nem a gettő manhattanban h lowrideres nagy fekete mercivel kell furákizni... it nagy fekete, erős, előzhetetlen mercivel kéne... :D
Gabesz: sokszor jártam az oldaladon, baszki szép ez a Vectra, meg jók a képek, de mi lenne ha a belsejéről is raknál fel képet (értsd: kormány műszerfal stb) ? Üdv! :)

gt 2008.05.29. 13:53:53

ezúton is gratulálok a cikk írójának.
tudatlanságáról tett tanúbizonyságot.
nekem teljesen más kalibarű tuningautóm van, japó párti vagyok, mégis fel tudom fogni,h ez a projekt miről szól.
és még kib@szott szakújságírónak sem tartom magam.
hát igen. itt tart ez az oldal.
de azért én továbbra is rendszeresen látogatom hagy röhögjek nagyokat.

üdv,
gt

tomnemtom 2008.05.29. 14:31:41

gut. enyémből még csak a sperr van meg :D

drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.05.29. 16:07:48

Ez a post VÉLEMÉNY. Kedves carstyling-os arcok, tudjátok, a vélemény egy adott dologról alkotott saját gondolatok összessége. És ha valalikinek az adott dolog nem tetszik, vagy nem úgy tetszik, az a szíve joga, nem?

Egyébként tetszik a W124, még a 200D is oké, nekem magával a stílussal van bajom. Elismerem a mögötte rejlő munkaórát, pénzt, ötletet, de nem az én világom. Ennyi.

Fundi: jogi okfejtésed pedig... hm. Szóval több sebből vérzik, na.

AP (törölt) 2008.05.29. 17:19:13

Jaja, autóbuzi elsőkerekes 1.6-al! Miért ne?

Nem mindenki szarja a pénzt, cirka 100le bőven elég közútra ha a magunk örömére autózunk, sőt még a gyors kanyarodáshoz se kell 472le és 1000nm.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.05.29. 17:32:02

ja mint mikor karotta a 100 lovas 1.6os astrával a vezetéstecnikai tréningen aszitte hogy húdejólnyomja, aztán mig ki lett röhögve hogy ezt csinálta szarul, azt csinálta, itt vesztett időt, be lett alázva rendesen :) pedig ő se ma kezdte...

Dom 2008.05.29. 20:34:04

Én,Hooshee:

Szerintem elég ha elmentek mondjuk a Bodenseere, vagy egy Wörthersee tourra,esetleg az Essen motorshowra, vagy bármelyik nívós tuningshowra..és láss csodát mindenhol krómot fogsz látni. Nem(csak) amcsitól vagyunk lemaradva, hanem Nyugat-Európától...
Üdv!

series_one (törölt) 2008.05.29. 20:59:42

Fundi_ 2008.05.29. 00:22:34

Ha egy ilyen cikk megjelent volna a kocsimról, biztos lehet benne a szerkesztő, hogy elbeszélgettem volna vele személyesen is!

és mit mondasz neki?

2. negatív reklám!

mért, cég vagy?
milyen hátrány ér téged ebből?
félsz, hogy kiröhögnek, akkor mégsem vállalod a géped, vagy mivan?


pedig az a honda egész jól sikerült.

series_one (törölt) 2008.05.29. 21:01:26

Fundi_ 2008.05.29. 11:25:04

hát tamás, kicsit másféle gyereknek ismertelek meg.

series_one (törölt) 2008.05.29. 21:02:46

Fundi_ 2008.05.29. 13:29:44

jóvan bazmeg, vegyé má vissza légy szíves.
a testvéreink évfolyamtársak voltak, ne arcoskodj itt, mert nem áll jól neked.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.05.29. 21:38:07

Fundi
Most nézem az iwiwen, a tuninghondások mind kamu-króm-oakleyt hordanak:DDD ?

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.05.29. 21:39:12

Omm.
Akkor jó irányba haladsz. Mindenki elsőkeréken kezdi:)

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.05.29. 21:45:42

AP 2008.05.29. 17:19:13
"Jaja, autóbuzi elsőkerekes 1.6-al! Miért ne?"

Értem én, hogy van anyagi vonzata is a dolognak, de vannak olcsó, olcsón fenntartható, viszonylag erős, jóhangú, hátsókerekes autók a piacon. Nem csak az E30 -ra gondolok, van más is.

Szerintem sokan azért vesznek elsőkerekes újabb autót annyi pénzért, mert valami presztízs-szagot éreznek az újabb autók felől, és "nehogy valami szakadt, régi verdában jelenjek meg".

Mindegy, én továbbra is azt tartom,hogy amikor az F1 dízel lesz, és elsőkerekes, akkor majd én is azt veszek.

AP (törölt) 2008.05.29. 21:49:53

öö

ez a presztizs-dolog hülyeség szerintem :)

egyszerűen egy tízéves japánban én speciel jobban megbízok, mint egy dupla olyan korú, mások által már hatszor széttaposott szétgyilkolt manta-capri-bmw trióban

hiába jobb játék hóban autózni velük, úgy hogy hétköznap is használod és mennie KELL, nem lehet huszonéves játékautót tartani, arra valami egyszerű megbízható japán kell

aztán persze lehet velem nem egyetérteni

AP (törölt) 2008.05.29. 21:51:27

"Mindegy, én továbbra is azt tartom,hogy amikor az F1 dízel lesz, és elsőkerekes, akkor majd én is azt veszek. "

Mindig is tudtam, hogy a BMW-seknek nagy az arca, de egy szutykos tizeniksz éves E-akárhányat F1-hez hasonlítani, hát, öcsém, nem vagy semmi.
Vagy esetleg a vezetéstechnikád hasonó szintű? Akkor miért nem téged látunk a tévében integetni a dobogón?
Sok internetes szájhős.. Ebben nagyok vagyunk.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.05.29. 21:57:09

Én is azt hallottam, hogy a tízéves japók megbízhatóbbak a 20 éves mantánál, sőt egy széttapostott E30-nál is, de a vezetés igazi élvezetét sajnos nem ezek nyújtják. Kíváncsi vagyok, mikor mész három kört plusszba, éjszaka, egy kihalt körforgalomban, végig vigyorogva. Vagy hányszor mész kerülőúton hazafele, hogy még egy kicsit vezethess. A vigyorogva vezetéshez nem kell hó, csak 6 henger, és sok-sok gumi. :)

Sabc 2008.05.29. 21:58:58

AP 2008.05.29. 21:51:27

Na mert a tízéves japán, az sokkal jobb. :)

series_one (törölt) 2008.05.29. 22:01:22

AP 2008.05.29. 21:49:53

vasárnap megyek autót venni.
huszonegy éves autóm lesz a tízéves helyett.
hetvenezer kilométeres lesz a száznegyvenezres helyett.
na ja, az öreg, mások által már háromszor széttaposott szarok...

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.05.29. 22:02:10

Nem az autómat hasonlítgatom egy F1-hez te szellemileg alultáplált. Hanem azt mondom, hogy akkor fasza valami, ha benzinnel megy, és hátul hajt. A dobogóról csak annyit, hogy nagyon ki tudod forgatni az ember szavait.
Sárgulj meg különben, a tizenix, 3as, és nemtizenix 5 mellé, vettem egy E46-ot is:PPP

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.05.29. 22:02:20

AP: mondjuk nemtudom a prelude mennyire egyszerű, nem négykerékkormányzásost vettél? :D

Sabc 2008.05.29. 22:04:31

haggyad, én azt várom, hogy AP vegyen már végre egy BMW-t, onnantől kezdve az lesz az isten. :))))

ommm 2008.05.29. 22:05:58

Ajjajaj, uraim, uraim.
Hogy világosabban lássuk a dolgokat:
- azért lett ez a 323-asom a többi után, mert kellett egy megbízható, szladgálós autó, amiben elfér a kutyám és a barátnőm is el tudja vezetni. hétköznapi, nyugijárgány
- munkámból kifolyólag relatíve sok más autót is vezettem már, és ha minden jól megy fogok is
- aki ismer, az tudja, hogy az alakulófélben lévő Szlovák Driftszövetség egyik vezetőségi tagja vagyok (ha volt Önök közül valaki a tavaly rendezett első, bemutató vresenyen, akkor midnen bizonnyal találkoztunk), ami nem nagy kunszt, de ingyen és bérmentve csinálom, cserébe a közös edzőautót (E30 325i) edzések alkalmával bármikor igénybe vehetem, így van lehetőségem zárt pályán agyat bomlasztani. időm már sajnos kevesebb.

Természetesen a hátsókerék a szívemhez nőtt, mint mindenkinek, akit kicsit is érdekel az autózás- és vezetés élvezete.
Az érem másik oldala az, hogy a mai közlekedési morál mellett ennek kihasználására vajmi kevés lehetőség van és ugye a közút nem versenypálya vagy lezárt parkoló.

Az F-em mellett a közelmúltban sikerült beszereznem egy relatíve megkímélt 2101-est, műszaki vizsgára való felkészítése folyamatban van, csak idő és némiképp pénzigényes is (főleg, ha az átépítésre gondol az ember, veterán sajna, már nem lehet). Sosem állítottam magamról, netán autómról, hogy über egy dolog és én vagyok Fittipaldi. De tanulok, ugyanúgy, mint mindenki más és remélhetőleg fejlődök is lassacskán. Habár ebben a korban nem is olyan egyszerű már tanulni a sok kötelezettség mellett.
Köszönöm a figyelmet.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.05.29. 22:08:47

"nem versenypálya vagy lezárt parkoló."
éjszakai körforgalom nagyon gáz? :)

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.05.29. 22:14:30

Különben az én csajom nagyon szereti a 325i-t, és rekord fogyasztásokat hoz ki belőle (6.7 hosszúban).
Vannak problémák is azért: városban nem bír ja sokáig a kuplungot, és egyszer poros úton olyan palikosan ellenkormányozott, és sánc lett belőle:)

series_one (törölt) 2008.05.29. 23:14:47

"AP 2008.05.29. 21:51:27

Sok internetes szájhős.. Ebben nagyok vagyunk."

márminthogy te IS?

AP (törölt) 2008.05.29. 23:51:19

ha nem tudnám fenntartani alatt arra gondolsz, hogy nem akarok 25 litert zabáló közúti autót tartani, akkor teljesen igazad van

a körforgalom lerajzolása már megvolt köszönöm, elégszer, de azt egy 200 ezres hegesztett difis zsugoros zsiguli is hozza, ahhoz nem kell bajor remekmű :) ha szétrúgod, nem ugyanannyiba kerül bele semmi, mint a bajorba, élményben meg szintén ott van, totál elektronikamentesen

AP (törölt) 2008.05.29. 23:52:31

az, hogy a csajod 6 literrel eljár a 2500-as hathengeressel, csodálatra méltó, de amikor utoljára hasonló kocsival tettem pár kört (jópárat, hahahaaa) egész konkrétan 24.5 literes fogyasztást regisztráltam százon

most vagy az volt szar, vagy valaki hazudik, háát nem tudom

AP (törölt) 2008.05.29. 23:53:41

amúgy látjátok, milyen szépen harapnak az emberek a hívószavakra?

"bmw, japán, német, használt, orosz"

csak jön a sok kis okos hozzászólás

generálom a forgalmat az oldalnak gyerekek, ezért minimum egy dedikált belsőség-tollat kérek karira!

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.05.30. 00:01:38

6.7 a minimum, ez volt eddig a legkevesebb, nem túl forgalmas úton, 80-100-al haladva.
Én 12-vel számolok, bár a múlt héten néztem,és 11.6-ot írt. 24-et, csak télen lehet kihozni, ha egész nap 2-ban játszol.
Miért hazudnék? Nem azt mondtam, hogy ennyit fogyaszt az autóm, hanem hogy egyszer ennyit hozott ki belőle a csajom.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.05.30. 00:03:00

Ha te vezettél volna már ilyen autót, akkor nem vettél volna valami kisebb motoros csodát...

Warren 2008.05.30. 00:05:36

Sokan meg csak néznek, hümmögnek, nevetnek, vagy/és bezárják azt :)

Sabc 2008.05.30. 00:20:23

AP, a négyezres vényolcasom nem eszik 24.5 litert, soha, semmilyen körülmények között sem. Még amikor szar volt a két lambda-szonda, akkor is 20 volt a maximum. Szóval gondold át az a 24 ésfelet. :)

Warren 2008.05.30. 00:40:06

Lehet hogy egyesben ment 100 km-t... :)

series_one (törölt) 2008.05.30. 00:51:31

sabc, ennek az apnek csak össze kéne már ollózni azt a márkó-veszprém szakaszt a waresz-zsiguli sikánnal meg a veszprém bevezetőt hazafelé és a várpalota előtti mókát aztán értelmezze ilyen használat mellett a tizennégy literes átlagot.
párszor utánaszámolna, hol baszta el, mert nem lehet ennyi.
:))))

Fundi_ 2008.05.30. 08:34:24

Series_one...

Azért szeretném tudni, ha már ilyen kedvesen "megszólítasz", hogy mégis ki rejtőzik a név mögött...!Névtelenül lehet nagyon büszkén anyázni...!Én legalább vállaltam a véleményemet(mint sokan mások)!
Ui.: ha megismertél volna, nem így nyilatkoztál volna, ergo nem ismersz...!
A dícséretet azért köszönöm..!

Megszállott, ha Téged az elégít ki,hogy az iwiw-es profilt nézegeted, ám legyen, akkor örülök...no comment...

Mielőtt jönnek a további "kakaskodó" kommentek, azért szálljatok magatokba Ti is egy kicsit(én is megteszem)...

AP (törölt) 2008.05.30. 09:19:49

Vezettem 525-ös E34-et, egy kis városi mókázás erejéig. Kapott 20 litert, ment belőle 78 km-t városban. (hogy milyen tempóban, arra boruljon jótékony homály, meg amúgy is május elseje előtt történt , meg stb) Pár beforgással megúsztam a dolgot, de nem sokat ment egyenesen.

Normális használatnál természetesen elhiszem, hogy akár a hihetetlenül kedvező 12 literből is elmegy, de akkor hol a feeling? Mivel tudom magamról, hogy úgyis eltolnám keresztbe mindenhol, nem merek ilyet venni.
Majd egyszer, mikor már valamennyire felnőttem a dologhoz. :))

zooo 2008.05.30. 12:02:52

Sabc: Lexusod van??? Úgy tudom az első generációs LS400-ak esznek hihetetlenül keveset (méretükhöz képest). 13l városban klímával... Nem gyenge egy 4000-es V8-tól :) Egyszer nekem is kell egy ilyen!!!

Viszont hihető AP 24.5l-es adata, a mi Micránk is megevett egyszer 27-et :):):):):) ez komoly!!! (ma már csak 9lit.)

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.05.30. 12:08:18

zooo: 540i

nézzétek meg indafotós képeim közt, tomnemtom hatos mazdája is el van kapva 20 fölött xD de mutatott végtelent is, csak azt nem tudtam lekapni sajna, majd találkozóra menet :)

series_one (törölt) 2008.05.30. 12:25:42

sabc vaze vettél egy lexust?
engedje meg hogy aztakurva.
:)))))
egyébként ennek a posztnak az előzményében ott van, hogy leesett az 540iről az önindító, mert eeeebaszta a júzer, de plusz egy kattintás az már sok)
:)))

Sabc 2008.05.30. 12:30:53

zooo: Nincs Lexusom. :) Ahogy AP mondaná, tizenéves német fostalicskám van. :)

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.05.30. 12:50:41

ja, a miénk is idén karácsonykor lesz 15, hogy repül az idő, ehh...

zooo 2008.05.30. 13:06:21

Sabc: német fostalicska... Na persze... Qrva jó a BMW ahogy a Lexus is! Ez már a gömbölyű 5-ös?

Az enyém karácsonykor lesz 22! :) És japán fostalicska 1.3-as 110KW-os tuning és turbo nélkül, gyárilag! No mi lehet az??? :)
Az első jó megfejtő kap egy Lenin mellszobrocskát ajándékba!

Sabc 2008.05.30. 13:12:32

Nem, ez a 88 és 95 között gyártott széria, az E34.

indafoto.hu/omm/image/978383-b1a22145/46115

Ez e.

Egyébként kocka Swift GTI?

ommm 2008.05.30. 13:15:53

Wankel lesz az :)
RX7
első szériás, 150 lovas, eszméletlen hanggal

zooo 2008.05.30. 13:35:31

ommm: :) Nincs mellszobor! 2. széria! A dátum valóban megzavarhat, az enyém '86 decemberi ami már épphogy a 2. gen. Amúgy talált! Végre egy hozzáértő!

zooo 2008.05.30. 13:40:35

Sabc: ommm eltalálta! És valóban eszméltlen hanggal!

A Bömi qrva jól néz ki! Gratula! Nekem ezzel és bordó színnel tetszik a legjobban.
Nem értek a Suzikhoz, a kocka GTI nem turbós?

ommm 2008.05.30. 13:42:31

ó, igen, bevallom csípőből tüzeltem, aztán döbbentem rá, hogy az első szériás SA/FB 135 volt szívó változatban max (ha jól tudom), szóval balta. de szép darab, gyere le a találkozóra, halljon a nép wankelt.

zooo 2008.05.30. 13:58:07

ommm: ma veszik meg... :( Meg fogom siratni mégha "csak" egy tárgy is. Első autóm. Megyek külföldre azért vált feleslegessé. Majd ha hazajövök és ha jól megy veszek egy FD-t (3.gen) :) A 8-as nem méltó utód...

Amúgy majdnem jól tudod, az enyémben 13B van ami injektoros, az első gen dupla karbis 12A 1146ccm, de valóban a későbbi 1. genes változatba már beletették a 13B-t ('84-től.)

Kurva anyadat Ommm 2008.05.30. 17:42:42

KÖCSÖG GECI OMM KIBASZOTT KURVA ANYADAT MIT KEPZELSZ TE BAROMARCU SUHANC GECIMAJOMFASZA??? KI VAGY TE BAZDMEG HOGY ITT FIKAZOD MAS MELOJAT BASZOD AZ ANYAD PICSAJAT TE GECI!!! TE SZLOVAK FASSZOPPANTO BUZI!!!
MEGSZALLOTT: TE ROMAN TETVES DISZNO A JO KURVA ANYADAT MEG AZT A BMWS TELIBEBASZOTT PICSADAT HA MIT VERED KICSI PÖCSÖD ARRA A LOFASZGECI 3ASA VAGY ARRA AZ ELBASZOTT 5ÖSRE TE FASZOPO BÜDÖS ROMAN DÖG!!!

b. 2008.05.30. 18:13:14

Ezt csak azért nem moderálnám, mert vicces, hogy ilyen primkó arcok is élnek a Földön :)))))))

ommm 2008.05.30. 18:41:33

2008.05.30. 17:42:42:
Most jobb?

Sabc 2008.05.30. 20:47:45

Kurva anyadat Ommm 2008.05.30. 17:42:42

Na menjél szépen hátra, és verd le azt a kurva lakatot!

europid 2008.05.30. 21:41:57

so-low
Most tudtam utánanézni a válasznak.
Nos az első:Nem téged véleményeztelek, hanem a kocsit.
Kettő:www.luftfahrwerke.de. Nézd meg, majd lesel.Ja, és nem ma kezdték, tehát, ha valaki úgymond valódi "carstylingos", talán hallott már ilyenről.Meg lehet venni, biztonságos, nem barkács.
Ilyen az én szintem:))
Lehet, hogy már nem olvasod, de a véleményemet a szívódízel-tuning relációról fenntartom.

so_low 2008.05.30. 21:59:50

europid: ismerem a g.a.s.-t...talán előbb hallottam róla, mint te :)) w124-hez nincs nekik airride...egyébként, akivel csináltuk az airt, ő 6 éve gyárt ilyen futóműveket...itthon kb háromnegyedét ő csinálta, ami az utakon szaladgál...enyém 2 éve van bent és semmi baj nem volt vele, biztonságosan működik...annyi, h erre nincs ráirva a g.a.s. logo és nem került ezért 500-al többe :)

so_low 2008.05.30. 22:20:25

jahhh...azt kifelejtetetm az előzőből, h műszaki vizsgán így simán átment az autó...rázópadon kitűnően szerepelt, a megfelelő értékeket produkálta...

Masterrob · http://gsrobi 2008.05.31. 01:02:52

Olvasom ezt a sok vakarék hozzánemértő hülye teljesen alaptalan együgyű hozzászólást ... ÚRISTEN ennyi fogyatékos van ebben az országban ??? Aki nem tudja értékelni a szépet az menjen játszon a faszával ne írogasson hülyeségeket !

Foximaxi 2008.05.31. 01:32:52

MTX 2101-ről miért nincs videó? :(

Foximaxi 2008.05.31. 01:34:23

Hát ezt nem ide. De hogy került át ide???

plumpy · http://www.garagecrew.hu 2008.05.31. 12:11:48

Jó, megszokhattuk már, hogy itt a Totalcar-on, és a "belsőség"-en a tuning az a leggusztustalanabb dolog, amit ember autóval tehet... Ha valami nem gyári, eredeti, az már biztos szar, és fujj, a tulaj meg egy idióta... Nem fogják megérteni sohasem, hogy aki tuningol, miért teszi. Nem is kell.
Nem fogák tudni sohasem értékelni ezeket a munkákat, nem értik meg, hogy miért áldozunk rá pénzt.
Azt sem fogják megérteni, hogy miért nem veszünk új autót inkább. Nem is kell emiatt idegeskedni. Ki így, ki úgy... Csak ugye úgyis mindig jön a vita.

Egyébként nekem sem tetszik a cikk hangvétele, megint idiótának tünteti fel a tulajdonost, ő a gonosz, ő a feketebárány, az autók megtestesült sátánja.
Nem tudom miért nem lehet elfogadni, hogy van, aki szereti piszkálni és átalakítani az autóját. Ettől még nem hülye. Ettől még vehet más új autót. Biztos jól érzi magát egy olyannal, de én nem biztos. Mert nem mindenki azt nézi, hogy hány éves, és mennyi húdefasza extra van benne...

Üdv:

Egy másik hülye Carstylingos faszacsávó...

szerintem... 2008.05.31. 12:59:11

Nem vagyok ommm szóvivője, meg egyáltalán senkije sem, de azért álljon már meg a menet. Hadd legyen már mindenkinek véleménye erről az autóról, akár bazári szarnak tartja, akár rajong érte. A fő vonal ommm-nál sem az volt, hogy most szép vagy nem ("De sebaj, ettől még látszik, sok pénzt öltek bele, ám legyen, mindenkinek megvan a heppje"). De legyen, külső dolgokon kár is vitázni. Az volt a szerző problémája, hogy egy ilyen kinézetű arc-autó (bocs) nagyon röhejes egy 75 lovas harmatgyenge olajkályhával. És ne mondja már senki, hogy itt a világ közepe egy ilyennel krúúúzolni a parton, mert ebbe ez való, és nem is kell több. Ugyanmár... Ne akarjon már többnek látszani, mit ami valójában. Nem kell ebbe feltétlenül V8 300 lóval, de azért egy 160-180 lóerős motort legalább megérdemelne, ha már so_low is volt olyan szerény és tudtunkra adta, hogy az ő buxájából jóval többre is telne...

És akkor jön Masterrob [2008.05.31. 01:02:52] is és a hozzá hasonló ízlésű emberek és elkezdik fogyizni azokat, főleg ommm-ot, akik esetleg merik venni a bátorságot (!), hogy leírják, hogy szerintük ebben a formában gagyi. Nem az, nem kell mindenkinek azonos ízlésűnek lenni, speciel nekem sem tetszik, de engedtessék már meg, hogy ne tetsszen.

Most lehet köpködni, de úgyse reagálok. Szép napot oFF

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.05.31. 22:58:50

Plumpi
Ha nagyon viszket a zsebed, és mindenáron építeni akarsz valamit, akkor miért nem restaurálsz, vagy megveszed a kedvenc autódat, és szépen rendberakod. Ja, hogy nem döngethetsz egy ilyennel a dizsi előtt a csajoknak? Értem.
Szerintem nagyon kevesen tudják felülmúlni a gyári tervezőket, ha mindenkinek ilyen jól menne az autórajzolás, és mérnökösködés, akkor fizetést kapna érte. Van pár kivétel aki tényleg jó, és láttam pár szép "tuningautót", de ritka, mint a fehérholló. Én azokat is elítélem, akik egy lerohadt gyári állapotú 20-as évekbeli autóból modern hotrod-ot épít, mert csak simán restaurálhatta volna is. Hotrod-ot meg építsen semmiből.

A Mercire visszatérve. A sok kársztájlingos förtelem mellett hattyú, egy tökéletes gyári állapotúhoz képest sem csúnya, sőt kicsit szép is.Csak én nem ezt választanám.
De hatalmas ellentmondás a dollárhintegetős pimpsége a fillérbaszó olajkájhával.

ommm 2008.06.01. 20:25:24

Nos, noch einmal és utoljára...

Való igaz, csípősebb lett a blogposzt (nem "cikk" ahogy egyes öntudatos kommentelők tudják), mint errefelé szokás. Ez még itt, így, ebben a formában nem működik.
Petivel, az autó tulajdonosával civilizált hangvitelben megbeszéltük, mit kifogásol rajta. A kritikát elfogadja a hangnemet kifogásolja.
Bár véleményünk különböző, a tisztesség megkívánja, hogy ezúton elnézését kérjem, ha személye, munkája túlzottan negatívan ítéltetett meg.
Vályi "oMmm" István

Plumpy · http://www.garagecrew.hu 2008.06.02. 15:16:09

Kedves megszaLott...
1. Plumpy, nem Plumpi, én is igyekszem "helyesen" leírni mások nevét.
2. A restaurálás már több esetben is megvolt, az egy nagyon más műfaj, a tuning és a restaurálás nem helyettesítik egymást, és nem egyenértékűek, a cél meg aztán végképp nem ugyanaz.
3. Nem viszket a zsebem, a tuning nem is azért van, hogy a sok ember el tudja valahogy jölteni a sok-sok fölöleges pénzét. Én arra költök, ami szerintem megéri. Lehet, hogy más hülyeségnek tartja, de más meg másra költ. Nem hülyézem le miatta, és nem kezdem el baszogatni, hogy te nem vagy normális, erre kölötd? Költhetnéd helyette fonalra is, és kötögethetnél...
4. Fogadjunk, hoyg a tuning szóról neked is a spoilerek tömkeleg jut eszedbe. Pedig van más irány is. Nem is kevés. A tuning nem egyenlő a spoilerrel.
5. Gyenge bele a motor. Igen, valóban nem egy driftgép, de ki mondta, hogy egy ilyen jelleggű autónak erősnek, vagy erősebbnek kell lennie? Nem egy barátom van, akit nem érdekel, hoyg csak 75 ló az autója, neki az a fontos, hoyg az ő ízlése szerint jól nézzen ki az autó, jól érezze benne magát. Nem szeret csapatni, nem érdeklik a lóerők ilyen szinten. Persze vannak olyanok is, akiknek csak az erő számít. Olyan hulladéknak néz ki az autó, hogy az szágyengyalázat, de az meg őt speciel pont nem érdekli. Miért kell feltétlen együttjárnia a "szépségnek" és "erőnek"?
6. Biztos lehetsz benne, hoyg nem azért van ebben a Mercedesben "fillérbaszó olajkájha", mert spórolni akar vele. A kiállításokra elmegy, közlekedni lehet vele, ha neki ez elég, miért ne?
7. "nem döngethetsz egy ilyennel a dizsi előtt a csajoknak". Ezt pont leszarom. Útálom a diszkót, és kapcsolatban élek, de ha épp társat keresnék, akkor sem a diszkó előtt dönetnék kocsival...
Megint általánosítás. A tuningautósok mind diszkós picsáknak akarnak arcoskodni a kocsijukkal... Hogyne.
De semmi baj...

Plumpy · http://www.garagecrew.hu 2008.06.02. 15:23:53

ommm, bocsánat, igazad van, blogposzt, és nem cikk. Sorry... A fene nagy öntudatosságban rosszul fogalmaztam, többet ígérem nem fordul elő...

véN 2008.06.02. 17:37:57

Bocs, nem olvastam végig az összes hozzászólást, tehát lehet, hogy már volt róla szó: mi az az AIRRIDE??

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.06.02. 19:37:17

Kedves Plumpy
Bocs a nevedért:)
A tuningról nekem a spojlerek, aluszárnyak, kékneonok, csomó fölösleges lcd, és nagyon zavaró döngetés jut eszembe.
Melyik az a másik irány? A motortuning már normálisabb, de én inkább erősebb autót vennék, minthogy legyen egy megbízhatatlan, egyszer-egyszer bivajerős vasam. Pl Karotta
SX-e. Ami elfogadható, az a fék, és felfüggesztés upgrade, mert gyorsabb és bíztonságosabb lesz tőle a vas. Bocs, hogy itt általánosítgatok, de ezt el kell fogadni. Én is elfogadom, hogy kopasz bunkó paraszt béjemvésnek néznek, pedig hajam is van, és végzettségem is:) A carstylingosokat (tisztelet a kivételnek) én 1.4-es autókra műanyagokat, neonokat aggatóknak nézem, akik spray-el lefestik az autók belsejét, és tényleg a diszkó előtt virítanak a kékneonjukkal:)
Nem azt mondtam, hogy gyenge bele a motor, hanem azt, hogy a dieselség nem fér össze a csomagtartóban fellelhető dollárkötegekkel, és a kiállításon mellé szórt dollárokkal. A dolláros pimpséghez illene egy szép hangú V6.
Különben Te elég civilizált tuningista lehetsz, mert nem anyáztál itt, mint a többiek:)

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.06.02. 19:39:24

véN 2008.06.02. 17:37:57

Olyan lowrider szerűség, csak nem tud ugrálni:D

so_low 2008.06.02. 21:19:06

ommm 2008.06.01. 20:25:24

köszi!

$$$GODFADHER$$$ 2008.06.02. 21:49:47

Mennyi nyalizója van ennek a So Low gyereknek?

Hát csúcs!

Miért nem keresitek fel és nyaljátok fényesre a seggét???

Ekkora szám lenne a magyaroknál egy öreg merga?

Na mindegy....

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.06.02. 22:14:11

Szerintem nem az öreg merga a nagy szám, hanem, hogy valaki úgy tuningol, hogy nem hányod össze magad, ha ránézel ;)

véN 2008.06.03. 09:14:15

Megszallott:
Köszi, közben már én is utánanéztem fórumokon. Számomra is az derült ki, hogy ez is, hasonlóan a lowriderekhez, inkább állás/nagyon lassú gurulás közben "használható" dolog, pl. egy gombnyomásra porigül.
Egyébként lowrider-es ismerősöm van, ők persze régi amcsi verdákba tettek ilyet, volt, amelyikben motor sem volt (!), de a kasztni gyönyörűen meg volt csinálva. Azt trélerrel vitték a találkozókra, ott pedig vidáman ugrabugráltak vele. Senkinek nem hiányzott bele motor.
Amúgy a bloghoz hozzászólva: aminek a tulaj megálmodta, annak tökéletesen megfelel (legalábbis neki), szerintem is jó lett a kocsi. Biztos sokan másra költötték volna ugyanazt a pénzt (pl. én is), de ez természetes.

Plumpy · http://www.garagecrew.hu 2008.06.04. 14:21:04

megszaLott

Cult Society, keress rá... Például. De van több is. Vagy a DUB. Abban már vannak LCD-k ez tény, de egyikük sem spoilerekkel operál.
Egyébként spoiler és spoiler között is van különbség, én, mint elvetemült japán fan sem szeretem a túlspoilerezett autókat. Vagy hülyére röhögöm magam egy autóra nem illő spoilerszett miatt. Persze.
De szerintem már értjük egymást. Csak tényleg nem szaratenm az általánosítást. (Persze, én is feszt megteszem néha néha, úgyhogy pofám befogtam)
Nem anyáztam, azzal nem megyünk sokra, de jól esik, hogy van aki ezt még észreveszi...
Csak próbáltam elmagyarázni "tuningos" szemszögből a dolgot. De szerintem meg is értették páran, többek közt te is szerintem felfogtad, mit akartam mondani.

Carstylingon is szétnézhetsz, ott is van egy pár komoly autó. Nem mondom, hoyg a legtöbbje nem olyan, amit te írtál, de természtesene nem általánosítunk, tehát nwem mind olyan. Csak szét kell nézni, és a gyöngyszemek meglesznek...

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.06.04. 15:09:14

Most nézem az autódat a carstylingon, jól néz ki, főleg a felnik. A matricákat leszedném az oldláról, de ez már az én szőrszálhasogatásom:) Gratula

W124 2008.06.07. 01:47:35

Hát halljátok tényleg láttam érdekes irományokat!
Nem vok nagy autószaki de én is D200-at akarok venni mert egyszerűen jó!
Lehet nem húz mint a vadbarom de nem is húzok magam után majd benzinkutat az tutti!Hol ér az annyit!DE tényleg minden elismerésem a tulajdonosé minek neki bele vényóc ha menni akar mint a hülye akkor ott a másik!!ENNYI

kis jóska 2008.06.08. 14:35:32

ez egy rakás fos!
Eröltetett egy valami!
A dub stílus egy alap amerikai autónál kezdődik és tudomásom szerint 20 coll-tól.

so_low 2008.06.15. 14:44:06

kis jóska: örülök, h ilyen jól ismered a stílust...csakhogy ez nem csak egy stílus, hanem egy márka is...rengeteg kiegészítőket csinál, pl felnit vagy hifit...nekem az egész hifim DUB...de sebaj...és nem kötelező hozzá amerikai autó, jóval inkább a felsőkategóriás nagy autókból lehet DUB stílust csinálni, amire kötelező nagy és lehetőleg krómfelni...viszont gondolom a profi belga zsűritagok nem véletlenül adták nekem a DUB kupát a márciusi carstyling shown :)

Janika · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=11672 2008.06.16. 18:00:26

Üzenem a cikk írójának,hogy mielött véleményt alkot egy autóról kicsit nézzen körbe!!!!!Mennyi igényesen épített autót lát az utakon???Mennyi elegáns nagykategóriás autót lát átépítve??Azok írnak kritikát akik nagyon irigyek és egy ezeréves családi kombival vagy egy Suzukival járnak dolgozni!Kedves KRITIKUS!!Van egy ajánlatom:Építs egy igényes nagykategóriás autót amit bárki megcsodál,amivel bárhol megjelenhetsz és nem égő!Ha kész vagy vele szólj és akkor MI LESZÜNK A KRITIKUSOK a Merci tulajával!
Üdv!

Tamás 2008.06.24. 21:19:09

Üdv mindenkinek!
Véleményem szerint igy írni egy autóról, ráadásul igy leszidni nem igazán ujsagíróhoz méltó munka. A motor terán vagyok felháborodva: miért baj az ha 2.0d? Lehet hpgy a tulajdonos nem szeret száguldani? ezért egyből le kell ugatni szegényt?!
Másfelől láttszik hogy a cikk írója nem vezetett még 200D-t, de még csak a népítéleteket sem olvasta. Ne mtúl dinamikus egy iylen autó, de normál közlekedésre pont alkalmas. "Ösztökél" az atuó a nyugodt tempóra. A mai világban ahol mindenki Alonsónak vagy Hamiltonnak érzi magát akinek gyors autója van igencsak elkelne több szívódiesel

Szénási Tibor 2008.06.24. 22:22:48

Hát ez Magyarország.... Ilyen cikket írnak egy, egyedi ötletek alapján, szépen és igényesen megépített autóról aminek tulaja már nem egy díjat nyert az autóval és a carstyling népes tábora is csak elismeréssel adózott neki. A cikkíró autóját megnézném szívesen, mert ugye a magyar szem sajnos a 13"-as (mű)króm spinneres dísztárcsához, az agyonmatricázott, méteres bojlerekkel díszített szépségekhez van szokva..... (szomorú) Tehát a cikk írója egy aljadék, akit nem nagyon engednék írni, max a saját blogját, amit aztán rajta kívül senki nem olvas el. Mert egy cikk írójának, minden esetben szubjektívnek, elfogultság mentesnek kell(ene) lennie.

Másrészt: miért baj a mai büntetések mértéke mellett a 2000-es dízel? KI AZ AKI 18-as krómfelnikkel, a "JÓ" magyar utakon 200-al hasít? Épeszű ember biztos nem. De amerikában sem száguldoznak ilyen autóval. Maradjunk annyiban, hogy "főzessél anyádal k*csög".... Tehát majd ha korrektebb autód lesz amit legalább annyi ember elismer mint so low mercijét, akkor írjál ilyen cikket. Addig meg nézz szét Magyarországon és nézd meg, hány ilyen minőségben megépített, letisztult formavilágú, nem összegagyizott autót találsz. (nem szponzorok hada által támogatott építéssel)

Vekiboy (carstyling)

kis jozska 2008.07.09. 16:31:48

Figyusz jó barát! Azt irtad hogy felső kategóriás autóbol lehet DUB stílusú autót épiteni! A W124 az felső kategória???Szerintem ez eggy E osztályos merci,igy nem felső.Akkor most miről beszélünk? És a motor teljesítményéről adatokat ill. képeket miért nem látunk?

MaSt-R 2008.07.21. 12:24:29

ez tényleg egy undorító szubjektív vélemény.ezzel az autóval nem 250nel kell teperni a szar magyar autópályán különben sincs szerintem olyan út ahol normálisan lehetne egy autóval 150 fölött menni mo-n.ezek a felnik meg tuti drágábbak voltak mint hogy 1-2 kátyúban száguldozáskor odaverje a tulaj őket..

300c · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=38029 2008.08.03. 17:40:59

Gratulálni tudok csak a cikk írójának!
Ezért tart itt az ország ahol tart,mert ilyen emberek élnek.

A lényeg:szép az autód és egyedi.
Ne törődj a tudatlanokkal.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.08.03. 19:27:13

Egyszerűen béna nigger stílust utánozni diesel autóval. Csillogjon, de ne fogyasszon!

Bazsee 2008.08.20. 00:43:09

Szánalmas, ha valaki csak ilyen stílusban tud megírni egy cikket. Nem áll hozzám közel az a stílus amit képvisel az autó, de az tény hogy ízlésesen, és igényesen van összerakva. A cikk kapcsán pedig egyből az jön le, hogy az író (nem pont az autóra) irigykedik, neki ilyen nem jött össze. És persze, a motorba mindenképpen bele kellett kötni. Abba a merci motorba, ami a világból kivisz, állítom a legtovább fognak futni, de szar...mert a hülye hozzáállása az, hogy egyből széjjel kéne tuningolni. Aki minden áron rombolni akar, az vágja haza a sajátját. Ez egy showcar ember! Az meg minek ír cikket aki ennyivel nincs tisztában.

Rocko- 2008.08.20. 22:05:06

minek kommentel az, aki ennyivel sincs tisztában. ez post, nem cikk.
rocko4.googlepages.com/blogponthu

PYTHON 2008.09.07. 15:05:30

Hihetetlen szomorú,hogy itt Magyarországon senkinek sincsen pénze semmire,és ezért unatkozik,és másét fikázza,akinek éppen van...Nem értem erre miért van szükség....

killing joke 2008.09.08. 23:05:05

az írást(?) elolvasva érlelődik bennem a gondolat hogy Yetrón megnézem én magamnak Omm vasát.
mi az ami alapot adhat ekkora nagy arcra?

a sok surmó itt csak álmodozik egy komolyabb autóra, és mikor felébred ,szépen beül a buzikiba.amin az összes átalakítás az egy collal nagyobb felni,meg a racsingmatrica.

arny 2008.09.11. 17:02:33

rohadjatok már meg mindenki a suzukit ocsárolja.nektek mien verda van a valagatok alatt??zsiguli?Opel corza??na azok aztán külömebbek.
So_low ne törödj ezzel a sok irigy surmoval nagyon szép a verdád és tudod akkor szoljanak be ha jobbat fel tudnak mutatni
ADDIG KUSS

BollaFeri 2009.01.04. 22:25:56

Egész érdekes cikket írtál erről az autóról. Lehet eddig csak matchbox-okat láttál közelről. Tény, hogy a motorja MÉG nem egy odavágós, - airride-al meg amúgy sem lehet száguldozni, de te biztosan jobban tudod - de amint láttam az adatlapján az is csere lesz. Tudod minden idő, és pénz kérdése, kíváncsi vagyok, hogy te mit vezetsz, mennyire "fasza" a géped, vagy egyáltalán tudod-e, hogy hol kell megtankolni. Elég nevetséges, hogy ebben az országban a hozzá nem értők kezdik el osztogatni azt, aki sokkal jobban ért hozzá...

stewee 2009.03.09. 20:03:21

IIIIMÁDOM az ilyen elbaszott felfogású embereket..... mert bazd meg ha nem tökéletes akkor az már szar!!!!ha 4000-es benzines lenne benne akkor az a baj hogy kopott a rendszám... vagy csak simán hogy "cukrozott takony". Mert ugyebár mindenki hülye csak én vagyok helikopter...
Amugy meg nem is tudtam hogy a saját stílusom, és az hogy nekem mi tetszik, és mi nem, attól függ hogy hol lakom....
Szánalmasok vagytok, de komolyan...

Cruisin 2009.04.19. 11:54:37

Idióóóták!
Vegyetek sevi' matizt és járjatok azzal!
A Magyarok azért nem jutnak egyről a kettőre mert ilyen barom mindegyik,mint a cikk szerzője!(Tisztelet a kivételnek)A lejáratás az megy szépen.Pfff...szánalmas!

_RaZeR_ 2009.07.21. 13:16:42

Hát... nekem nem stílusom ez az autó, sőt Japánfanatik vagyok, de qrvasok munka lehetett-van benne és ezt aki nem tiszteli b@ssza meg, vagy mutasson többet!
süti beállítások módosítása