Daliás idők

  2008. május 21. - Winkler Róbert Címkék: yamaha lol vmax fényképalbum

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra


Azt találtam ki, hogy mivel a VMaxra elég szép, XVII. századi japán vízfestmény került, hétköznap nem rakom fel a tanktáskát. Vétek eltakarni a két darumadarat, vízesést, bambuszligetet és tavacskát, háttérben Fudzsi szannal. Hanem akkor még egy kis cserép ruccolát se vihetek magammal: vagy elfér zsebben, vagy marad, ahol volt.


A nagy szükségben Tuza Danihoz fordultam, aki már a Tehén első üléseinek bőrözésével is oly' kiválóan vizsgázott: csináljon már nékem könnyen eltávolítható nyeregtáskát, ami alapban a hátsó ülésen van, és elfér benne egy esőruha, meg egy-két apróság.


Tuza Dani megvizsgálta a lehetőségeket. Bőr részemről kizárva – a VMaxhoz szerintem nem illik. Néztünk tehát egy műbőrt, merevítés nélkül, hogy adott esetben rá is lehessen ülni, A4-es alapterületen, hogy iratokat is gyűrés nélkül berakhassak, ha motorral mennék ügyintézni. Hátul tépőzár, oldalt patentek és segédszál, hogy könnyebb legyen fel- és leszerelni.


Két hét alatt el is készült, kimentem Csepelre a végső simításokra. Épp egy veterán Moszkvics kárpitozását csinálták, de valahogy nem azt kezdtem nézegetni, hanem Dani offline-korabeli fényképeit. Van ugyanis kirakva egy csomó fotóalbum a korábbi munkáival, hogy ha esetleg valakinek nem lenne ötlete, milyen bőrt vagy általában megoldást akar, kapjon ihletet.

És akkor egyszerre csak ott voltak ezek a képek, mármint az archívok. Az elsőnek a Bivalybasznádi Mad Max munkanevet adtam, és azóta csodálattal nézegetem. Nem olyan régi kép, mint gondolnánk, valamikor 1996-97 körül készült. A kiváló kárpitos rohambiliben, hegesztőszemüvegben, rojtos kormánnyel, kesztyű nélkül – kemény, de kissé hajmeresztő állapotok. Dani persze már akkoriban is vonzódott a kárpitosszakmához: az épített chopper nyerge egy kispolski ajtajából hajtogatott vasdarabra tekert birkaszőr volt.


Állat, mi?

Aztán Dani elgondolkozott egy pillanatra, beletúrt egy másik katalógusba, fellapozott egy Honda Gold Wingre épített dupla bőrfotelt, és így szólt:


- Tudod mit nem hittem volna akkoriban? Hogy ma lesznek olyan emberek, akik kifizetnek 120 ezret egy ilyen nyeregért.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr49480454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SsPL71 (törölt) 2008.05.21. 14:52:34

Hátizsák már nem is jó?
Abból is van motorosoknak való.

zon 2008.05.21. 14:58:38

Ez a szabadság, amit ha megszoksz,nem értékelsz. 10 évvel korábban az a motoros mit kapott volna egy hatósági személytől...

sirT 2008.05.21. 14:59:09

sztem eleg gány lett a tatyo....
de neked jo lesz:))

Bömös 2008.05.21. 15:00:46

Jók az "antik fotók" !
Elképzelem öreganyámat a vegyesbolt előtt. Látta Mariskám, megint bejöttek a németek ! Akkor a ruszkik most hol vannak ?

ommm 2008.05.21. 15:07:10

Korhű fotók ütősek. Ízirájder, öcsém!

Wector 2008.05.21. 15:24:04

Nem egyszeru precizen megcsinalni, hogy a heveder ne durja le a lakkozast, ne csuszkoralja ossze, es alljon is normalisan, pofasan.
'96-97 ilyen regen volt??

karlmann 2008.05.21. 15:28:14

Hát ha már mindenáron kellett egy ilyen tatyi, jobban jártál volna egy fekete vízlepergetős műanyag szövettel, amiből a hátizsákok is vannak. Ezzel a műbőr cuccal sokat fogsz szenvedni. A kosztól, meg a hőmérsékletinagdozástól randán meg fog repedezni.

senki 2008.05.21. 15:35:00

Látom, hogy vizsgára viszed a motort. A jövő hónapban lejár a műszakid!

szsrobert · http://szsrobert.fw.hu 2008.05.21. 15:49:13

Festetted volna inkább mattfeketére,vagy katonazöldre,akkor nem kellene problémázni a teszkóstatyron.Egy igazi motor csak M-A-T-T-F-E-K-E-T-E lehet,üres tölcséres kipufogóval,alufóliával a hátsó ülés mögött! :)

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.05.21. 16:26:06

Jaj, szegény Pannóniák...

Pcmg 2008.05.21. 16:48:49

Nem akarok senki leszólni, de ha ilyen problémám lenne, akkor simán besétálnék egy boltba, és vennék egy hátitáskát. Faszát. Feketét. Műbőrből. Hamár az tetszik. Kb fél órát vesz igénybe, és mibe, hogy töredékrészéből megúszod a költségeket.

Stanci 2008.05.21. 17:04:57

háááthallod, ezvalami irtószar lett. A nyeregtáskát raknád a fejedre is jobb lett vóna', de lelked rajta te jársz vele. Hajrá!

Edd China 2008.05.21. 21:27:08

Hát ez nagyon csúnya.
Kár érte, mert a festés nagyon tetszik, de ez a táska jól lehúzza.

Krisi 2008.05.22. 00:59:37

Szerintem olyan, mintha egy régi kameratáska lenne rá kendácsolva, eléggé lehúzza az összképet.
Egyik komám csinált MZ-jére bőr oldaltáskákat, na AZ odabasz, pláne ehez képest.

De ha Neked teccik, akkor megérte, én csak leírtam a véleményem, mielőtt valaki elkezdene osztani :)

M.H.F.U.B.TC.M.T 2008.05.22. 02:37:06

Ez a táska körülbelül annyira illik a motorhoz, mint öreganyámhoz a szűk lakkruha, de legalább nem takarja semmi azt a festést, amit fél méternél messzebbről egybefüggő koszrétegnek látni.
Gratulálok, mennyibe fájt ez a képzőművészeti csoda?

A régi képek viszont tényleg elég beszédesek :D

M.H.F.U.B.TC.M.T 2008.05.22. 02:48:37

Egyébként, ha cuccolni akarsz vegyél Barkast, minden egyébre megfelel egy háti tatyó, ahogy már mások is javasolták, amiből gondolom kimondottan motorosoknak készűlt is létezik.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.05.22. 07:35:26

Nem kell a ruccolát hurcolni, tartson egyet minden fontosabb helyen. Megél az a jég hátán is. Ha hagyja magszárba menni (megy az, ha nem hagyja is), elveti magát (saját magát) és hamarosan még a parlagfu''vet is elnyomja.
Ami a táskát illeti: a magaskormányos és rogyasztott nyerges pannóniához képest minden gagyi. A chopper, nemde, egy ósdi csattogó vizuális átalakítása. Bár lehet hogy csak a fotó segít.

zöldi 2008.05.22. 08:45:14

Nézem ezt a táskát,de béna lett.
Viszont a Pannóniának nagyon jó a formája..

Okta 2008.05.22. 09:33:14

Oldszkúl képek nagyon jók!

A Vmax egy tényleg "gyerekkori álommotor" nekem is, de ha lenne rá pénzem, csak kb. negyedik motornak tolnám be a garázsba... Ha túrázni akarsz Robi, vegyél egy arra való motort, különben marad a hátizsák és málhazsák. Ez kb. olyan, mintha egy Ferrarira rakatnál tetőboxot, hogy tudj hova pakolni... ;o) Szerintem...

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.05.22. 09:49:08

Jut csak eszembe: vajon hány rendo''r tud ku''lo''nbséget tenni hasiskender és ruccola ko''zo''tt? (Nem hasonlítanak.) Mielo''tt nekiáll valami zo''ldet cserépben hurcolni...
Meg, hogy ko''tekedjek: a vízfestményt lemossa az eso''.

Kérdés, maga biztosan tudja, a v-max motorja ugyanaz mint a venture royale-é?

kori 2008.05.22. 10:43:43

Ahoj, a táska valóban fura, de lényeg hogy Neked tetsszen. Hogy bírja a V-Maxon a hátsó Conti RoadAttack (SportAttack?)? :)

dhrbikes 2008.05.22. 17:33:50

És jól látom, hogy fordítva van felrakva?

baranyp 2008.05.22. 20:31:19

Én is úgy nézem.Nehezen tudnám elképzelni,hogy így lenne helyes forg.irányba. ??

huba 2008.05.22. 22:14:10

nemértetek hozzája! így jobban kapaszkodik!jól belevájja magát az útba :)

egyébként a táska vagy mi.. elég gáz szerintem is.

baranyp 2008.05.27. 21:37:59

Azóta megnéztem egy ilyen gumit.Fordítva van feltéve,gratula a gumisnak,meg neked is hogy nem veszed észre.
süti beállítások módosítása