Újra egyben a VMax

  2008. március 22. - Winkler Róbert Címkék: yamaha vmax totalcar flotta

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra


És sikerült. Tudosítónk korábban jelentette,hogy elhoztam a kész fényezett elemeket a VMaxra Művész Zolitól. Szép munkát végzett, szépek lettek a festmények, de maga a Bianco Fuji fényezés is jól sikerült. Az egyes alkatrészeket sokkal szebben oldotta meg, mint korábban VMax Zsolt majma a bordót. A hűtő oldalsó burkolatát nem csak úgy egyben fújta, mint tót az anyját – bocsánat, tudom, hogy ilyet tót az anyjával nem csinál, illetve nem tudom, igazából lehet, hogy mégis -, hanem alaposan kiragasztgatta, és a kis rácsot külön feketítette.


Utólag örülök, hogy nem voltam lusta, és minden festhetőt leszedegettem, a kilométeróra borítását is beleértve. Az összeszerelés aztán jó kaland volt, igazából két óra alatt meg is voltam, csak a faridom madzagolásánál akadtam el egy kicsit. VMax Zsolt tanácsára a széthúzott madzagokat előzőleg egyesével felcímkéztem, melyik melyikkel találkozik majd. Aztán persze a nagy visszamadzagolásban a madzag- vagy szigszalag Murphy szellemében leesett két kis cetli, márpedig VMax Zsolt szerint ha csak egy-egy amorf kábelköteg van egymással szemben, még egy autóvillanyász is nehezen rakja össze.

Szerencsém lehetett, úgy a tizedik kombináció táján egyszerre csak lett jobb index is, hátsó lámpa is, meg még féklámpa is. Yeeeeaaaah!

Azt hiszem, jó az összhatás.

Aztán vettem még új akksit is, mert már tavaly nyáron is be kellett tolni a VMaxot, amikor optimistán leállítottam egy vasúti átjárónál. Ezzel kapcsolatos rossz hír, hogy az akksi, amit itt vettem, Unibat típusú. Felhívtam VMax Zsoltot még a vásárlás előtt, mit javasol, de nem vette fel, úgyhogy Mansont hívtam, aki Aarons Garage néven a wiw-en is megtalálható, egyrészt mert a rendes neve Áron, másrészt valószínűleg nem tudja, hogy Kanadában már vagy egy ilyen nevű hotrod-műhely.


És Manson felvette, és azt mondta, próbálta már a Vartát, ami nem jött be, ellenben az Unibattal egész jól elvan. Szóval vettem Unibatot, utána viszont visszahívott VMax Zsolt, aki természetesen arról biztosított, hogy az Unibatnak nem lesz elég az indítóárama. Indítóárama a Yuasának van, az Unibattal majd az lesz, mint a haldokló Yuasával, hogy nagy melegben, dugóban araszolva véletlenül lefullad az ember, és akkor a büdös életben nem indul többet, míg le nem hűlt, ami a 60 fokos aszfalton cirka négy óra.


Egyelőre a 8 fokban jól muzsikál az Unibat, aztán legfeljebb elcsettegek a Forexhez, hátha csak a neten nincs nekik VMaxba való spirálcellás akksijuk, és ha alaposan feltúrják a raktárat, mégis előkerül egy.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr2380983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ada 2008.03.22. 23:35:37

Hello Robert,

Pofas lett ezaltal a VMax... de

Nem tudsz aludni most igy Szombat 23 ora magassagaban? :-)

fury 2008.03.22. 23:39:50

Kedves Winkler Róbert!)))Elnézést,hogy itt hozom szóba,írtam már ezt,de..itt egy kedves blogozó irta nemrég,állítólag a Duna-Plaza mélygarázsában porosodik valahol egy DeLorean DMC-12es..ugy tünik,az egyetlen az országban..esetleg..))Nem-e lehetne valahogy felkutatni,és összehozni afféle teszt-szerüséget..tulajt meggyözve..ha esetleg igaz a hír..?Szerintem nagyon sokan jippíííáájééznénk örömünkben)))..ha eme-joggal klasszikusként említhető-autóról lenne egy "örömírás"..Nagyon tisztelt Csikós Zsolt Úrnak kifejezetten testhezálló feladat lenne)))..de Winkler Úr is abban ül egy bizonyos könyvborítón))))..Ennyi..röviden..ha láttok fantáziát a témában..Nagyon nagy örömömre szolgálna..Állitólag évek óta ott tárolják..Mindenesetre köszönöm-hogy szakított idöt"kuncsorgó"levelemre.)))További sok sikert,kedves Totalcar.Üdv.!

CSaB · http://www.domain.hu 2008.03.23. 00:09:30

Mindig ilyet akartam, pedig nem szeretem a mocikat.

leaf 2008.03.23. 00:44:36

Szia Winkli!

Az oldalsó szívóizének látszó tárgyon a Yamaha felirat milyen színű? Nagyon jól néz ki ezzel a finom kontrasztal! Meg összeségében is nagyon szép a gép, gratula hozzá!

Edd China 2008.03.23. 01:31:59

Nagyon jó lett, de több és nagyobb képeket is rakhattál volna fel.

Laller 2008.03.23. 01:48:04

KUTASSÁTOK FEL A dELOREAN-t!!!!!!

thetriggerhappy 2008.03.23. 02:01:30

csak engem zavar, hogy az egesz belsoseg lassan reklamblog lesz? itt vettem, o csinalta....vegigkovethetjuk, hogy a totalcar szerkesztosege hol javitja barterba' a jarmuparkjat?

EM 2008.03.23. 02:47:52

Nem tudom miért, de ha meglátok egy DeLoreant (képen természetesen) mindig elélvezek (nem igazibúl) csendben magamban :))
Szóval Robi egyet kell értsek Furyval. DeLoreant a népnek, ha már tényleg van egy a közelben.
Két-három embert ezek szerint már érdekel, szal már megérné :))

Ja, a motorod király! Éééés, kivállóan alkalmas De Loerant-ek felkutatására :p

Zs 2008.03.23. 03:42:21

a Duna Pláza mélygarázsában NAGYON sok érdekes járgány ácsorog, egész sorozatot lehetne írni róluk. az irodai oldalról menjetek be, aztán csak egyenesen!

fury 2008.03.23. 05:14:52

Köszönöm srácok az érdeklödést-reméljük,imáink meghallgatásra találnak))))))Esetleg,ha olvassa,aki mondta hogy ott van-erösitsen meg,kérem!!)))Köszönetem!!!Valahogy juttassatok vissza a jövőbe!)))))Ugyanis a Plázánál nem tudok plutóniumot tankolni))))Fogjunk egy villámot)))1.21 század Gigawatt?!?Atyaég..))))))))

feketenap 2008.03.23. 06:41:19

Elég borzasztónak hat, hogy egy ekkora dögöt ilyen vékony(nak látszó) csövek tartanak össze. Vagy csak a faridom ilyen karcsú?
A szín így összhatásában tényleg jó lett. Gratula.
De személy szerint engem zavar - úgy is, hogy nem az én mocim - hogy pl az akksi környékén rozsdavirágos a váz. Igaz, az idom eltakarja, és lehet rá mondani kit érdekel.

mattmetal 2008.03.23. 06:41:49

Szevasztok,
Penge verda lett a WMax !!!
(a "W" a tulaj után...)

A futóműtuning már saját munka, vagy így szerezted be a gépet?
(sztem nincs olyan évjárat, amin ez a felni van...viszont remek)

EMBEREK!!! (és CSaB)

Férfi ember nem lehet aranyos, a motor pedig nem "moci", legalábbis én ettől hányok.

Lally 2008.03.23. 06:48:02

Fluxuskondit a népnek!!

SuZo 2008.03.23. 06:48:26

Szerénytelen alapvéleményem szerint a Vmax kb. a ZAZ Tavriával van azonos szinten, ami az esztétikum okozta endorfinfelszabadulást illeti. Ettől persze még lehet jó motor is... :-))

Gergow 2008.03.23. 07:07:13

Állat lett!

Én mondjuk a lámpafészket is átfújattam volna. Nekem úgy tetszene, de ez így is állat!

Gratula W.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2008.03.23. 07:34:59

Fluxuskondenzátor nélkül nem lehet teljes életet élni! Kell a DeLorean! Keressétek meeeg! Robi, a motor jól néz ki, gratula!

csiky944 2008.03.23. 08:11:56

nagyon zsír lett Robi ;)

omm 2008.03.23. 11:10:48

azt hiszem DMC témát jegeljétek, talán sikerül némileg közelebb kerülni egyhez :)

Max egész jó lett, napfény kéne neki igazából.

zz 2008.03.23. 16:33:33

A DeLoreannel kapcsolatban megjegyezném, hogy a Winkler 47 kedvenc járművem c. könyvének 76-81. oldalán van egy írás a kocsiról, és a kipróbált példány épp a Duna Pláza parkolóból származik (ha jöl emlékszem, a rövid, néhány perces teszt is ott zajlott).
Csak tájékoztatásul.

karlmann 2008.03.23. 17:29:24

Igen a De Lorean valóben benne van a könyvben, de az egy rövid írás, amiben ki is van hangsúlyozva, hogy csak a parkolóban lett kipróbálva.
Szóval De Lorean DMC kell a népnek!!!

fury 2008.03.23. 19:21:36

köszi zz!!még nincs meg a könyv-de pótolom)))Kössze az infot.

kema1 2008.03.24. 12:28:19

Én is kiváncsi vagyok a dölorínre!

R3 2008.03.24. 13:14:00

A motor királyul néz ki!
Szebb mint reméltem!

A De Loeran-es ügyet meg én is pártolom.
süti beállítások módosítása