És sikerült. Tudosítónk korábban jelentette,hogy elhoztam a kész fényezett elemeket a VMaxra Művész Zolitól. Szép munkát végzett, szépek lettek a festmények, de maga a Bianco Fuji fényezés is jól sikerült. Az egyes alkatrészeket sokkal szebben oldotta meg, mint korábban VMax Zsolt majma a bordót. A hűtő oldalsó burkolatát nem csak úgy egyben fújta, mint tót az anyját – bocsánat, tudom, hogy ilyet tót az anyjával nem csinál, illetve nem tudom, igazából lehet, hogy mégis -, hanem alaposan kiragasztgatta, és a kis rácsot külön feketítette.
Utólag örülök, hogy nem voltam lusta, és minden festhetőt leszedegettem, a kilométeróra borítását is beleértve. Az összeszerelés aztán jó kaland volt, igazából két óra alatt meg is voltam, csak a faridom madzagolásánál akadtam el egy kicsit. VMax Zsolt tanácsára a széthúzott madzagokat előzőleg egyesével felcímkéztem, melyik melyikkel találkozik majd. Aztán persze a nagy visszamadzagolásban a madzag- vagy szigszalag Murphy szellemében leesett két kis cetli, márpedig VMax Zsolt szerint ha csak egy-egy amorf kábelköteg van egymással szemben, még egy autóvillanyász is nehezen rakja össze.
Szerencsém lehetett, úgy a tizedik kombináció táján egyszerre csak lett jobb index is, hátsó lámpa is, meg még féklámpa is. Yeeeeaaaah!
Azt hiszem, jó az összhatás.
Aztán vettem még új akksit is, mert már tavaly nyáron is be kellett tolni a VMaxot, amikor optimistán leállítottam egy vasúti átjárónál. Ezzel kapcsolatos rossz hír, hogy az akksi, amit itt vettem, Unibat típusú. Felhívtam VMax Zsoltot még a vásárlás előtt, mit javasol, de nem vette fel, úgyhogy Mansont hívtam, aki Aarons Garage néven a wiw-en is megtalálható, egyrészt mert a rendes neve Áron, másrészt valószínűleg nem tudja, hogy Kanadában már vagy egy ilyen nevű hotrod-műhely.
És Manson felvette, és azt mondta, próbálta már a Vartát, ami nem jött be, ellenben az Unibattal egész jól elvan. Szóval vettem Unibatot, utána viszont visszahívott VMax Zsolt, aki természetesen arról biztosított, hogy az Unibatnak nem lesz elég az indítóárama. Indítóárama a Yuasának van, az Unibattal majd az lesz, mint a haldokló Yuasával, hogy nagy melegben, dugóban araszolva véletlenül lefullad az ember, és akkor a büdös életben nem indul többet, míg le nem hűlt, ami a 60 fokos aszfalton cirka négy óra.
Egyelőre a 8 fokban jól muzsikál az Unibat, aztán legfeljebb elcsettegek a Forexhez, hátha csak a neten nincs nekik VMaxba való spirálcellás akksijuk, és ha alaposan feltúrják a raktárat, mégis előkerül egy.