Palik feldúltan érkezett

Holnap talán kiderül

  2008. április 24. - Nagy_Dániel Címkék: cerally 2008

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Vége a napnak, vége a versenynek
2008-08-23 22:05:00

Időközben szépen ránkesteledett az éjszakai futamok hangulatával emelve a verseny izgalmát. Igen sok ember

Kicsik és nagyok
2008-08-23 18:21:00

Menetfelszerelésem része egy inverter, ami 220 volt feszültséget állít elő az autó 12 voltos rendszeréhez

Így mulatunk
2008-08-23 16:51:00

Tény, hogy itt Máriapócson lényegesen tizennyolcévenfelülibb az autómosás mint Kilitin, ám ezúttal sem

Újabb brutális szögek
2008-08-23 13:36:00

Rendkívüli rajongásról tesz tanúbizonyságot az, aki Budapestről, vagy attól nyugatabbra fekvő településről


A mai nap második gyorsáról érkezett vissza Palik László. Azt hiszem nem túlzok ha azt mondom, őt várta a legtöbb néző a szervizparkban, és miután megérkezett, egyre csak gyűlt körülötte a sok rajongó.


A kissé viharvert autóval érkező Palik azonban meglehetősen feldúltnak látszott, ha jól értettem az itinerrel volt valami gondja. Szerettem volna vele beszélgetni többek között erről is, de nem volt alkalmas. „Problémáim vannak.” –mondta és elviharzott. Remélem holnap megtudakolhatom tőle, hogy pontosan mi történt.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr25440676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feketenap 2008.04.24. 18:36:40

Most, hogy megnéztem már pr fotógalérit a versenyről, Palik ide Palik oda, elismerésem azoknak, akik végigmennek.

vwgery · http://www.mp3puska.extra.hu 2008.04.24. 18:38:08

palik úrnak a robbanó motorral van gondja, meg a 4kerékkel

4Si · http://www.autoteszt.eu 2008.04.24. 18:46:49

Meg a buckákkal, amik felborogatják az autóját. :D

wzs 2008.04.24. 18:54:29

Én is indulatos lennék..ha szarrá törtem volna a kocsit-mert béna médialotyó vagyok..

krystian · http://detektorok.blog.hu/ 2008.04.24. 18:58:54

biztos nem tudott elég "hatékonyan kormányszöget venni"

ommm 2008.04.24. 19:31:32

- Le vagy sápadva Laci
- Az csak a make-up Gyulám.
- Problémáid vannak? Akarsz beszélni róluk?
- Au tóversenyzőst játszom, mindent feltekertem maximumra de mintha kék füstöt látnék.
- Á, ne szívas Laci.
- Dögölj meg Gyula...
- Kösz

rr 2008.04.24. 19:41:20

Miért nem tanul meg vezetni már végre ez a majom-Palik?

Bozambo 2008.04.24. 20:01:56

Igy szép az élet. Játszunk, játszadozunk, a
a mások pénzén. Azokén, akik dolgoznak és produktumot mutatnak fel.
S még fel is van háborodva. Megjegyzem én is.

wzs 2008.04.24. 20:16:53

Palik vagyok,fel vagyok háborodva...magától összetört a Nissan,megjelent elöttem a kanyarban Anikó,a Marsról...mi jöhet még??? ;-)

T-boy (törölt) 2008.04.24. 20:22:21

Az egyik Dakaron felváltva vezettek,2db
váltót sikerült leölni.Szerencsére van
akinek igy is megéri,hogy a Palik versenyen
tanul vezetni.A Kis Norbitól kérjen tanácsot,aki számitógépen tanult meg versenyez 0 költséggel,csak utána szerzett
jogositványt.Így egy kocsit sem volt sansza
összetörni.

Squeky 2008.04.24. 20:22:48

fúúde utálom ezt a palikot...nagypofájú köcsög...Problémáim vannak, hideg volt reggel a kakaóm...fákk:D

petyo 2008.04.24. 20:42:39

Milyen jó látni, hogy itt mindenki jobban vezet(ne) mint Palik. Nem érzitek magatokat nagyon szánalmasnak?

sporting1.6 2008.04.24. 20:51:35

Nem vagyok egy Palik-fan, de nézzük meg a centraleuroperally.com-on melyik napon ki volt a legjobb magyar:
stage1: Kiss
stage2: Szalay
stage3: Palik
stage4: Palik
stage5: Palik
Tehát ez a vezetni nem tudó majom mióta összetörte a kocsiját minden napon a legjobb magyar volt.
Szóval mint médiaszemélyiséget mindenki utálja csak bátran, ki-ki izlés szerint. Csak azt ne mondjátok, hogy nem tud vezetni.
Mindenesetre jellemző, hogy bármikor Dakarról vagy most pl. a CE Rallyról van szó, mindenki kórusban Palikot szidja. nem is a versenyről van szó, hanem hogy utáljuk Palikot. Ez a lényeg, ez a legfontosabb, hogy milyen béna. Isten bizony lehalkítom a TV-t, mikor F1-et közvetít vagy interjút ad. Ellenben ha versenyről van szó, maradnék a tényeknél. Jól emlékszem, hogy eddig a Dakaron ő érte el a legjobb helyezést a magyarok közül? Asszem jól emlékszem.
csak ennyit akartam mondani. Nem Palik-szerelemből, hanem a tények okán.

Walaki 2008.04.24. 21:22:43

Magyarok ezek, semminek se tudnak örülni...

Rave_Ace 2008.04.24. 21:25:39

ehhh
Írtam egy hosszú elbeszélést, de kitöröltem mert minek.
eyg a lényeg: sporting-nak igaza van.
Autósport nincs ha... és de...
eredmények vannak, aztán lehet magyarázni.

plac 2008.04.24. 21:39:04

En mindig kiakadok az F-1 kozvetitesein,
jo lenne mar ha valaki mas kozvetitene, mondjuk aki szakmailag van olyan kaliber mint Dávid Sándor.

Én mint pilótát nem akarom minősítani, nem tisztem, és azon se akarok poenkodni, hanyszor zuzta le a verdat.

Sajnos Magyarorszagon az autoversenyzes annyira penz -anyagi hatter-kerdese, hogy sok fiatal tehetseges srac annak hianyában
nem jut lehetőséghez, ellenben pénzzel kitömött finoman szólva nem kiemelkedően tehetséges emberek sztárversenyzőnek tiutáltatják magukat. Igaz ez a rallyra, a tereprallyra, és a pályaversenyzésre is.
Ez itt a legszomorubb. Szerintem.
Kontraszelekcios elven mukodik ez is, mint sok mas nalunk.

Barnuska 2008.04.24. 21:44:49

Én sem szeretem Palikot. De akármennyire nem szimpatikus el kell ismerni, hogy vezetni tud. sokan vannak akinek az az álmuk, hogy végig menjenek a Dakaron. Neki már sikerült, és bármennyire nem szeretem azt, ahogyan a forma 1-et kommentálja, a teljesítményét elismerem, mert nem vagyok irígy. Megdolgozott érte, megérdemli. Sőt tudjátok mit? szurkolok is neki, már csak azért is, mert ha Palik nincs, szerintem azt sem tudjuk mi a Dakar, és ha Palik nincs, akkor most nincs CE rally -vagy mi?- sem.
Én, -ismét mondom ÉN, aki egy senki vagyok- azt gondolom, hogy ha a Palik nevű médialotyo nincs, Magyarországon senkinek nem jutott volna eszébe hogy a Dakar mi is rendezhetnénk olyan autósport rendezvényt amire figyel a világ.
Ez az én véleményem, és csakis az enyém. Uff!

terezgatya 2008.04.24. 21:56:31

ja. tud vezetni... persze-persze.

emlékszünk az ominózus "170"-re ugye?

lófaszt tud vezetni. sok pénzt meg tud mozgatni, jó technikával indul és elbaumgartnerezik a pályán. én semmire sem tartom ezt a f@szt. btw hallgassatok meg egyszer német kommentárral forma 1-et. majd rájöttök, hogy milyen sötétségben él a magyar az RTL világában.

krystian · http://detektorok.blog.hu/ 2008.04.24. 22:06:08

terezgatya!

tudsz nekem információt adni, hogy mennyivel több pénzt tud ő megmozgatni, mint a többi magyar/nem magyar versenyző

Rave_Ace 2008.04.24. 22:12:13

Plac miért gondolod, hogy az autósport, csak magyarországon pénzkérdés?
Bárhol máshol a világon csak úgy odamennek a streetracing-esekhez és menő szerződést adnak neki?
Ugyan ne röhögtess.
A nagy nevek mögött mindig nagy családi lóvé van. Egyik sem simagöröngyösről jött pásztorlegény. mert annak a faterja, még maga is biciklivel jár, emhogy a gyereknek vegyen gokartot vagy valami komolyabb verdát.

És a dakart ne a Paliknak köszönjük, mert a Szalay álmodott róla, hogy Forma1-es pilóta lesz, csak rájött öreg már hozzá, így jött a dakar. aztán a 3-ik dakarján a Palik melléült navigálni, és stb stb stb....

emzsolt 2008.04.24. 22:13:25

Azért, még mielőtt elájultok ettól a majomtól azért induljunk ki abból, hogy egy autóversenyzőnél alapvető a sebesség élvezete. Már ez hiányzott, mert soha olyan közvetítést nem láttam, ahol rajta kívül bárki más megállt volna a dűne tetején lenézni, hogy mi következik. Természetesen azt tudom, hogy egy ennyire buta ember azt hiszi, hogy a homok is megáll 90 fokban és szakadék következik. Ha abban egyetértünk hogy ez az ember egy barom, mert a dillettantizmusával tönkreteszi az F1 élvezetét, akkor miért gondoljátok azt, hogy tud vezetni, amikor elméletben is akkora ökör, hogy mindenki utálja. Ezek után jönne az érzék, amire az ezer példából egy a defekt, amikor látszott, hogy nincs benne semmi ösztönös (persze tudatos sem),10 hétköznapi vezetőből 9 tudja érzi az ellenkormányzást, nem kell hozzá semmi különös. A most 7 éves fiam már 3 évesen gyönyörűen csusztatta keresztbe a Qvadját, mert ez természetes érzi.Összefoglalva soha semmi olyat nem láttam tőle, ami alapján, ha béna is Lacika, azt mondanám olyan amilyen de azért versenyző. A kiszolgálása hoz valamilyen szintű eredményt, persze a Himalájára is felvisznek a serpák akár végtagok nélküli mozgássérülteket is, akik felérnek a csúcsra ,de attól még nem hegymászók. A Palik egy buta, béna majom, bicskanyitogatóan idióta semmitmondó, kontár, süket dumával.

terezgatya 2008.04.24. 22:19:17

krystian

nem. de egy ilyen antitalentumnak, akinek megrögződése, hogy a forma1-es autónak teligázt kell nyomni, ha keresztbe áll, és aki képes egy Bowlert felborítani 40-nél egy balhátsó defekt miatt sosem lenne szponzora, ha nem a médiában recskázna...

krystian · http://detektorok.blog.hu/ 2008.04.24. 22:52:13

"sosem lenne szponzora, ha nem a médiában recskázna... ". Ebben igazad van.

csunyamalac 2008.04.24. 23:22:55

Szerintem pontosan a lóvé az, amitől ezt csinálhatja itt pár majom. Akár az F1 ben a zsoltika, a vlág szégyenére, most meg ez az idióta. Biztos vagyok benne, hogy számtalan sokkal tehetségesebb gyerek van az országban, csak ugye van aki a vezetésben tud nyújtani valamit, van aki pedig a furakodásban szereplésben, önmaga eladásában. Ezeknek áll a világ. Olyan a csávó kb, mint a hegymászók között a klein dávid. Ja, és nem vagyok irigy, nagyon örülnék ha ismét megjelenne a magyar autósportban néhány igazán tehetséges fickó.

T-boy (törölt) 2008.04.24. 23:30:56

Szegény "gyulám"meg se mer szólalni engedély nélkül,más vélemény felejtős.
A Mi Lacink már bemondja rég a vátóhibát/F1/,amikor a mérnökök még a monitor előtt gondolkodnak.

Úgy is versenyző lehetsz a apád pl.autókereskedő,és nem kédezi meg soha
hogy miért töröd a kocsikat.

AP (törölt) 2008.04.24. 23:55:18

egyszerű: feltekert mindent maximumra, aztán eléugrott néhány bokor

cowkie 2008.04.25. 00:06:21

emzsolt:

es ha majd a 7 eves gyereked egy masik 3 eves nyakan megy at a qvaddal akkor minden rendben lesz? mind idiotak vagytok!

Palik a 3 ajtós 2008.04.25. 07:40:35

Köszönöm a bíztató hozzászólásokat, és elnézést, hogy kicsit modortalan voltam. Visszaérkeztem egy nehéz nap után, és semmi másra nem vágytam mint, hogy eljussak a WC-ig. Problémáim voltak, bélproblémáim. Hetek óta nem ehettem bifidusz eszenziszt, meg antireguláriszt és amikor végre megjövök és rohannék kábelt fektetni (szarni) akkor ott terem az asok ember és mindenki kérdezni akar valamit.
És még valami, hova tünt a WC papír, hova tűnt a WC papír?

okoska · http://www.kalandrover.hu 2008.04.25. 08:22:43

Még mielőtt megveritek egymást.

Nem kell hasraesni a Mérföldes előtt. Ez technikai sport, pénzes technikai sport. Itt már jó ideje az a nyerő, aki többet tesz bele, és nem feltétlenül a tudásából.

Én eddig 1 darab versenyen indultam, amit megnyertem. Igaz, hogy nem a vezetési tudás alapján, hanem mert a seggem alá tolták a legkorszerűbb autót. Kellett is rá vigyázni, mert 100 km volt benne és még nem volt kifizetve:)))))))

Tehát ezek alapján írjatok a Nagy Úrról pro-kontra!

Csubakka Junior 2008.04.25. 08:28:50

A kesztyűtartóban nézted már?

Pretya 2008.04.25. 08:37:18

Szerintem is tud vezetni és ami a legfontosabb, hogy odateszi magát a Magyar Autósportért bármikor, bármilyen körűlmények között. Az, hogy olyan milyen a mentalitása az teljesen mindegy, az a lényeg, hogy sokat tesz a sportért.

Balázs65456 2008.04.25. 08:45:07

Miért kell nekünk magyaroknak lehúzni valakit aki eredményeket ér el? Utálom ezt a mi kis országunkban!! Többek között ezért is vagyunk a béka a segge alatt, és onnan is gyorsan süllyedünk. Nem kell emberileg szeretni (Schumachert se szwerettem), de el kell ismerni az eredményeit. Láttam a Palikot még Dabason a borulása előtt, látványosan gyorsabban jött a többieknél, a fél perccel előtte induló Kiss-t is megelőzte már és előtte volt közel egy perccel. És ahogy "Sporting" is írta azóta többnyire ő leggyorsabb magyar. Egy borulás meg időnként benne van ebben a sportban. McRea-t is (nyugodjon békéban) sokan hívták McCrash-nek mert vagy nyert vagy porrá zúzta a technikát.
Ha nem lenne a Palik egy rohadt média sem követné a versenyt, és a Palik által keltett nyilvánosság tette lehetővé mások számára is a szereplést és szponzorok szerzését.

ommm 2008.04.25. 09:09:10

McRea?
Chris McRea?
Hát már ő is?

Lowtyo: grat, ismét jól sikerült :))

terezgatya 2008.04.25. 09:56:30

palikot szeretni ősi román szokás

sokkal többet jelentene a magyar autósport számára, ha tényleg tehetséges emberek versenyeznének, vagy közvetítenék az F1-et (én a focit csak a kommentátorok miatt nézem).

meg ha eltakarodna az a sok dilettáns buzi az autók közeléből az RTL klubtól. gyulai, répa, colner, palik meg sorolhatnám....

SsPL71 (törölt) 2008.04.25. 10:10:41

Na, jóvan már. Lacika tehetségtelen, annyit nem tud megkülönböztetni az F1-ben, hogy a fekete füst a fékekből jön vagy a motorból.
Aki ennyire technikai antitalentum, nem hiszem, hogy egy technikai sportban eggyé tud válni azzal amit nem is ért.
Hogy egy ideje, nyomja ezt a dakart meg a segge alá tolnak sok pénzből készült csoda járgányokat és lassan kezdi kiismerni magát benne, meg, hogy nem kell annyira sajnálnia a technikát, mint a kisebb költségvetésű csapatoknak és ezen 1xerű oknál fogva gyorsabban mer menni az megint más kérdés.
Az megint más kérdés, hogy valakinek olyan befolyása van a médiában és más helyeken, hogy a saját hobbiját úgy rátudja erőltetni másokra, hogy még sokan azt is elhiggyék, hogy a sportért teszi ezt...az nagyon buta ember.
Más kérdés, hogy ügyesen megvan csinálva, hogy anno RTL-nek bevétele is származott a nézettségből, a Dakar közvetítésekből.
De, ez az egész akkor is a gazdagok, szórakozása. Mi kisemberek ezt nagyon nem érthetjük, hogy milyen erők mozgatják ezeket a dolgokat a háttérből.

emzsolt 2008.04.25. 10:14:34

Terezgatya nagyon igazad van.Cowkie te vagy az idióta, mert olyasmiről alkotsz véleményt amihez lövésed níncs. Az a 7 éves fiam a két elektromos autó után a harmadik qvadját koptatja. Ez a fokozatosság. Soha nem ül fel rá a komplett védőfelszerelés nélkül. Ez a biztonság.A terepjárómmal mindig a közelében vagyok. Ez a féltés.Emellett nagyon tehetséges. Ezért van értelme.

emzsolt 2008.04.25. 10:25:25

SsPL71 erről egy történet.Döntés született, hogy X verseny prológja egy fél város lezárásával legyen. Csodás, látványos, de sokan pampoghatnak. Ezért a szervezők úgy gondolkodtak, meg kell hívni ezt a majom Palikot, guruljon egy kőrt, akkor jön az RTL, akkor este szervez az RTL egy bulit, ezért van felfordulás, és mindenki kussol. Na így működik ez nálunk. Ezek a mai folyamatok, itt semmi nem összeegyeztethetetlen. Egy ilyen ember nem világosodik meg, és nem versenyzőt támogat, hanem ennek az összefonódásnak a gyümölcsét saját bohóckodására használja.

Rocko- 2008.04.25. 10:38:02

ommm 2008.04.25. 09:09:10
:DDDd

Lowtyo 2008.04.25. 12:04:21

ommm: Gőzöm sincs miről beszélsz :)

Bál 2008.04.25. 12:51:41

Nevetségesek vagytok...
Tipikus magyar mentalitás. Ezért tartunk ott ahol... Lehet h egy médiamajom ez a Palik, de attól még el lehetne ismerni azt, amit csinál. Ahogy az eredményei mutatják nem hiszem h annyira szarul vezet. De lehet h nektek van igazatok. Ti jobban vezettek, sőt már a 3 éves gyerekeitek is jobban vezetnek, jobban kommentálják a forma 1et, és többet tesznek a magyar dakar sportért mint a Palik.... Nem akarok nyalni neki, mert tőlem is távol áll a stílusa, de mutassatok fel vmit és utána ugassatok. Mindenki írigy kutya
LOL

Hasegawa 2008.04.25. 13:18:09

Hát a 170-nél azért egy kicsit máshogyan viselkedik az autó, főleg homokban.Szerintem csakis olyan ember szidhatna egy másikat ő is ízlelte már a témát amit a másik űz. Nem csak Palik, de más emberek is. Az hogy médiafigura hát akkor legyen az.Én is eladnám a fél karomat ha tudnék indulni egy ilyen versenyen. Ő meg így szerez támogatót. Csinálja. Az F1-et én se szeretem annyira a kommentek miatt, de nem Palikra figyelek, hiszen a versenyt nézem.

ui: Azért nem csak a pénz számit ennél a sportnál. Kiváncsi lennék hogy speciel meddig bírnám. Eléggé le tudja terhelni az embert ez a sport.

SsPL71 (törölt) 2008.04.25. 13:18:10

Bál: Persze azok miatt tart itt az ország akik a Palikot nem szeretik, az olyanok miatt mint a Palik, meg akik elismerik az ő "tudását", na azok miatt.
Meg akik Collin McRae-hez és Schummaher-hez hasonlítják, na elmentek ám a ......

Bál 2008.04.25. 13:36:50

SSPL71
Csupán arról van szó hogy ebben az országban kurvára rosszindulatú, kétarcú és ellenséges mindenki. Miért nem lehet közösen örülni a magyar sikereknek? Széthúzás van rohadtul. Még a sport sem tudja egyesíteni ezt a megbolondult társadalmat... Nah mind1. nem akarok most ebbe nagyon belemenni, mert még a végén politika lesz ebből is, és az nem érné meg.
Nem értem miért nem lehet elfogadni a Palikot úgy ahogy van. Nekem sem a stilusom az arc, de ez nem érdekel. Az a fontos, hogy magyar színekben versenyez, vagy nem? Ha más lenne ott, akkor meg azt kezdenétek ki...

SsPL71 (törölt) 2008.04.25. 14:25:47

Csodálkozol rajta, hogy rosszindulatúak, ellenségesek az emberek, amikor a dilettánsok paradicsoma virágzik? Jóhogy bakker. Te nem lennél felháborodva? Látom, az agymosás nálad sikeresen végbe ment.

Más magyar indulók is vannak, azokat szerinted valaki kikezdte, vagy én nem látom az összefüggéseket?

Godlike 2008.04.25. 14:44:11

Nem az a baj palikkal hogy ott van a versenyen, csinálja, kapja (mindegy) a pénzt és versenyezzen. Az hogy van e tehetsége vagy nincs azt nem olyanoknak kell megítélni akik még terepjáróban sem ültek nem hogy versenyeztek valaha. (én sem) Viszont ha ott ül a mikrofon előtt akkor és 1,5 órán keresztül vagyok kénytelen a süket dumáját nézni az már sok.
Nem tudom min nézik a versenyt a liftben de
hogy palik nem lát semmit az tuti. Nem tudja sisak alapján megkülönböztetni a pilótákat stb stb. Arról ne is beszéljünk
hogy szegény Gyulával milyen paraszt.
Menjen versenyezni addig sem közvetít. Az
RTL k-s dakar összefoglalót a kutya nem nézi mert több a reklám mint a verseny, kb ez a ce-rally magyar közvetítése is ilyen. A műsor sztem ott kezdődik ahogy a z eurosport adja a dakart!
Hajrá Palik remélem a hétvégén még versenyben lesz :D !!! (F1 spanyol nagydíj palik nélkül, imáim elértek oda ahova kell) :D

Bál 2008.04.25. 15:13:16

Nem ment végbe nálam semmi agymosás. Nyugodj meg. De attól még mert szar az ország helyzete úgy ahogy van, nem kell mindenkit zsigerből utálni, mert sikeres. Palik tevékenykedése a magyar motorsportban azért szerintem nem hat romboló hatással.. Autóbuzi, ahogy sokan itt is. És mellette egy médiaszemélyiség, akit lehet szeretni, nem szeretni. De miben kártékony? Azt nem értem. Ne mossuk már össze az igazi médiamocsok győzikével, meg az országszétkúró fletókával...
Nah de min1. Annyira én sem szeretem h itt védjem őt egész nap , csak kiborít ez az állandó ellenséges hozzáállás bármihez is.


Hasonló történet volt Baumgártner Zsoltié is... Ő még inkább nem szimpatikus nekem sem, de azért nem voltam olyan nagymenő, hogy azért mert nem ment neki, már olyan kijelentéseket tegyek, hogy basszus még én is jobban vezetnék egy forma1-es autót. Mindenki nagyon okos és nagyon profi autóversenyző a monitor előtt ülve. De ez van az élet más területein is. Kritizálni mindenki tud.

T-boy (törölt) 2008.04.25. 16:44:04

Lehet,hogy tévedek,de ennyi idős korban elkezdeni a terepversenyt nevetséges.
Főleg úgy ,hogy azelőtt csak akkor ment le az aszfalról,ha árokba esett.Ezt nem lehet
szimulátorról megtanulni,mint az aszfaltot.
Az északiak 8 hónapot autóznak havon-jégen,
lásd=rally F1,itt az eredmény.
Sokan kicsit "túlvállalják" magukat,pl.az
a magyar motoros/nem tudom mi a neve/aki
kb 15kg tulsúllyal indult a Dakaron.Nem
műszaki hiba miatt esett ki...

T-boy (törölt) 2008.04.25. 16:55:21

T.Bál kicsit elnavigáltad magad,ez nem az az oldal ahova irni szerettél volna.

Bál 2008.04.25. 17:10:30

Jah, ne haragudj T-boy... Igazad van. Lehet, h jobban tudod h én mit akarok csinálni...bocs. Meg se szólalok. Szídjátok csak a Palikot, ha az jó;)

SsPL71 (törölt) 2008.04.25. 19:27:53

Bál: van amiben egyetértek veled, van amiben nem.

Más:
A PL ha ilyen profi mások szerint akkor miért nem azzal foglalkozik amihez ért.
Miért kell neki H.ringet igazgatni + F1-et közvetíteni minősíthetetlen viselkedéssel a kollégájával szemben, + Dakar-ozni?

Valaki írta, hogy autóbuzi ő is, háát az F1-es megnyilatkozásai szerint olyan érzésem van gyakran, hogy az indexet meg a kormányt sem tudja megkülönböztetni. Na erre mondom én, hogy dilettáns.

Persze könnyen vagdalkozunk az internet adta lehetőségeket használva egy blog-on, de én feltudom mérni, hogy 40 évesen már nem kezdek bele a Dakarba. De, elképzelhető, hogy ha ugyan abban a cipőben járhattam volna végig azokat amiket PL is, akkor lehet, hogy ugyan ilyen vagy jobb eredményeket tudnék produkálni. Sőt azt mondom nem sztároltatnám magam a médiával showműsor szerűen, hanem majd az eredményeim beszélnek önmagukért.

emzsolt 2008.04.26. 07:56:47

T-boy! Az a motoros a H.Henrik volt, aki rájött, hogy a motoros mezőny végén küzdve, nem várhatja el a győzelemre hajtó autós élmezőnytől, hogy óvatosan körültekintően előzgessék. Belátta, ez egy verseny, nem egy kalantúra.
Bál! Én a fiammal példálózva azt próbáltam veled megértetni, hogy miként működik egy tehetséges gyerek fokozatos fejlődése egy technikai sportban. Szépen sorba lehet szedni a feltételeket.Ha ezekből valami hiányzik, nem kell erőltetni, de ha megvan, akkor a lehetőséget megadom a gyerekemnek.
Egyébiránt van terepjáróm, rallyztam is, nyeretem versenyeket is, és vertem meg széria ladával gr.2 es mezőnyt. De természetesen ez nem tartozik ide. Az csak a te véleményed, hogy csak az alkothat valakiről véleményt aki jobb nála. Nem Bál, ez nem így van, egy mozgássérült is véleményezhet egy labdarugót, mégha szegénynek nincs is lába. Sőt, igaza is lehet.

ZRobee 2008.04.26. 10:32:44

Nem értem miért nem jó Palik közvetítése!
Vagy ha valaki nem mondja folyamatosan, hogy mi történik nem fogjátok fel a kép alapján? Én díjazom Palikot, de nekem mindegy lenne ha csak a helyszíni hang lenne kommentár nélkül.
Egyébként nyílván nem egy Carlos Sainz, de lehet jobban vezet, mint az ide irogatók.

TOZO 2008.04.26. 13:28:36

Annyira felháborító amit ide írtok. Nem is értem! De tényleg nem!
Ha nem tetszik ahogy Palik közvetít, nézd máshol az F1-et, mondjuk a német RTL-en, ott legalább így sem érted, meg úgysem. Ha valamit az ember negyon akar abban előbb vagy utóbb hiba csúszik legyen az egy komment, vagy egy verseny, vagy csak egy sima kispályásfoci a grundon, ahol a tátongó helyzetet a kapufába rugod, magyarul nem értem miért jó ez az ellenségeskedés.
Idén Talmának nem mennek úgy a dolgok ahogy szeretné, és már sokan neki álltak leírni.---> Na ezért vagyunk mi "csak" MAGYAROK! (Ezen kellene már egy picit elgondolkoznunk)
süti beállítások módosítása