Hol vannak az emberek?

Letáboroztak a versenyzők Veszprémnél

  2008. április 23. - Nagy_Dániel Címkék: cerally 2008

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Vége a napnak, vége a versenynek
2008-08-23 22:05:00

Időközben szépen ránkesteledett az éjszakai futamok hangulatával emelve a verseny izgalmát. Igen sok ember

Kicsik és nagyok
2008-08-23 18:21:00

Menetfelszerelésem része egy inverter, ami 220 volt feszültséget állít elő az autó 12 voltos rendszeréhez

Így mulatunk
2008-08-23 16:51:00

Tény, hogy itt Máriapócson lényegesen tizennyolcévenfelülibb az autómosás mint Kilitin, ám ezúttal sem

Újabb brutális szögek
2008-08-23 13:36:00

Rendkívüli rajongásról tesz tanúbizonyságot az, aki Budapestről, vagy attól nyugatabbra fekvő településről


Úgy tűnik itt a veszprémi részen csúcsosodik ki rali, legalábbis a jutaspusztai lőtéren látható az eddigi legkomolyabb infrastruktúra a szervizparkban. Ez mondjuk nyilván azért is van, mert itt még három napig lesznek a versenyzők. Akit érdekelnek a dolgok ide mindenképpen érdemes lejönni, mert ha jól láttam a szervizparkba beengedik a nézőket is. Lehet, hogy ez átmeneti és csak azért van így, mert a szokásosnak mondható gyér látogatás jellemző itt is, nem tudom.


Szóval itt a szervizparkban megfordul minden versenyző és a legtöbb csapathoz testközelbe oda lehet menni. Megadok egy GPS koordinátát, ha ezt beadjátok a navigációba, idehoz, ahol már segítőkész integetős emberek irányítanak… É 47fok 8,019perc és K 17fok 53,703perc. Felelősséget nem vállalok, ha esetleg valaki Záhonynál lyukad ki, engem ne okoljon.


Olyan érdekes egyébként, hogy tényleg itt van a Dakar mezőny élmenő java, és ehhez képest nagyon alacsony az érdeklődés. Nem értem miért van ez, vagy hogy lehet. A drift hétvégén, hogy messzire ne menjek, félórás sor állt a kolbászoshoz, itt meg megtudtam úgy ebédelni az étkezősátorban, hogy amíg ott voltam nem jött be senki. Furcsa.


Egyébként ma elromlott a wifim, legalábbis azt hittem. Mindenkit végigkérdeztem a sajtószobában, hogy nekik megy-e, de ment. Volt a falon aljzat, kérdeztem, hogy megpróbálhatom-e vezetékesen, de a francia szervező megkért, hogy inkább ne, nehogy tönkrevágjam a többi gépet. Belekezdtem, hogy az nem túl valószínű, de rendre utasított azzal, hogy én nem vagyok technikus. Hát nem. Miután a mobil internettel felszenvedtem az előző posztot, találtam egy kis gombot itt a gép sarkán. Megnyomtam, és láss csodát…


A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr40439479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baranyp 2008.04.23. 22:25:33

Gyenge a szerviz kamion.

brake 2008.04.23. 22:42:48

Azt hiszem országunkban hétköznap kevés ember ér rá nem dolgozni és versenyre menni nézelődni.Talán ez is magyarázat a kevés nézőre.+Nem a legközelebbi kiépített pályán vagy hasonlón van a látványosság.:-)

wifi 2008.04.23. 22:45:14

Hát igen, nem árt bekapcsolni azt a fránya wifit ha használni is szeretnéd:)
Ha Budapesten lenne most a mezőny, biztos többen lennének...

Pimpa 2008.04.23. 23:30:02

szombaton -feltéve,ha jó idő lesz - bizonyára többen lesznek a pályák mellett. ND! holnap keress a közelben egy olyan helyet, ahol ugrató vagy dobbantó van! a Rangerrel ugyis tudsz kószálni a pálya mellett a lőtéren... szerintem az már mint néző is tetszeni fog neked

_MrB_ 2008.04.23. 23:50:23

Szombaton leginkább munkanap lesz kivételesen. Szal szar időpontban szervezve akár pucér bulák is lehetnének, az érdemi érdeklődés teljes elmaradása garantált.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.24. 00:50:59

Szar idő + hétköznap + kutyát sem érdeklő esemény. Any other question?

varacskos 2008.04.24. 01:21:35

Majd holnaptól többen lesznek akit egy kicsit is érdekli az autósport az Veszprémben minden programját lemondta csütörtöktől és ez így helyes. első a rallye, utána a pihenés, majd a munka:)
"lessz is ott nagy evész,ivász."

Tytan 2008.04.24. 08:01:00

Ha minden jól megy, egy kis egyetemet elbliccelünk és megyünk ámulni :P Kihagyhatatlan!

SsPL71 (törölt) 2008.04.24. 08:36:31

Háát télleg nem vagy technikus, de még a lakktokodhoz sem értesz :)

Yoda88 2008.04.24. 10:03:59

Hát igen. Hétköznap kevés ember ér rá nem dolgozni. Szombat is munkanap == szívás. Én minden ORB, RTE, stb. futamon ottvagyok, de Debrecenböl lemenni Veszprémbe és másnap munka? Az necces. Valószínüleg ez az oka h kevés a néző.

Soviniszta 2008.04.24. 10:10:45

Faszomöccse, neked se notebook való, hanem morzegép...

szg 2008.04.24. 20:10:32

Hahaha! :)

Ezek szerint a francia szervező sem technikus, ha ilyen hülyeséget mond, hogy: inkább ne, nehogy tönkrevágd a többi gépet. :)

Egyébként meg kérdezni sem kell. Azért van (jobb helyeken) az UTP aljzat, hogy arról is tudj internetezni. Bedugod, és használod...
süti beállítások módosítása