Útitársaim

Mivel és merre

  2008. április 22. - Nagy_Dániel Címkék: cerally 2008

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Vége a napnak, vége a versenynek
2008-08-23 22:05:00

Időközben szépen ránkesteledett az éjszakai futamok hangulatával emelve a verseny izgalmát. Igen sok ember

Kicsik és nagyok
2008-08-23 18:21:00

Menetfelszerelésem része egy inverter, ami 220 volt feszültséget állít elő az autó 12 voltos rendszeréhez

Így mulatunk
2008-08-23 16:51:00

Tény, hogy itt Máriapócson lényegesen tizennyolcévenfelülibb az autómosás mint Kilitin, ám ezúttal sem

Újabb brutális szögek
2008-08-23 13:36:00

Rendkívüli rajongásról tesz tanúbizonyságot az, aki Budapestről, vagy attól nyugatabbra fekvő településről


Csúnya esős idő van ma. Nagybányai csúcsforgalom. Hiába vettem frissítő zuhanyt reggel a WC-ben, mégis olyan izé vagyok ma reggel. Távol álljon tőlem, hogy általánosítsak, de ennek ellenére határozottan úgy érzem, hogy a nagybányai közlekedési morál felülmúlja a budapestit. Az első szembetűnő dolog, hogy a zebrán átengedik a gyalogost. Döbbenetes. Kétszer két sávos út, és az autók megállnak, ha valaki át akar menni. Azért nem úgy, mint Münchenben, de a budapesti gyakorlatnál mindenképpen engedékenyebbek. A dugóban a tolakodás is kisebb lendülettel megy, meg mintha kevésbé lennének hajlamosak a kereszteződésben bent ragadni. Pozitív élmény.

 
A tegnapi találós kérdés az volt, hogy milyen autóval jöttem. A helyes megfejtés a Ford Ranger, a megfejtőt ebben az esetben is kollegáim fogják keresni. Két elengedhetetlen útitársam van nekem itt, az otthontól távol. Az egyik a GPS-em a másik meg ez a Ford, amelyet a Frank Autótól kaptunk. Ezek nélkül azt hiszem komoly gondjaim lennének. Persze olyan is van,  hogy az egyik csinál gondot a másik meg megoldja. Tegnap ugyanis egy jó megközelítési irányt kerestem a ralihoz, mint írtam, nemigen volt nézői pont. Egyszer csak a Garmin azt mondta, hogy itt most menjek jobbra, én meg ha a Garmin ilyet mond, akkor jobbra megyek. Egy erdei út volt, gondoltam a Rangerrel nem lesz gond. Nem is volt gond (legnagyobb megdöbbenésemre), összkerék, hátul diffizár, meg felező, és alapjáraton, mászott át komótosan mindenen a nagy vas. Csak hát mint később kiderült, a hegyek között elveszítette Garmin a műholdak egy részét, ezért eléggé pontatlan útmutatást adott. Hamar olyan helyen találtam magam, ahol láthatóan általában nem járnak. Garmint megrovásban részesítettem, a Rangernek meg piros pontot adtam és visszaevickéltem az aszfaltútra.


A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr94436713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ciri 2008.04.22. 11:21:18

Na, akkor tényleg nyertem.

ommm 2008.04.22. 11:38:31

Ennél kevesebbel nem is lett volna érdemes nekivágni.

lütyő 2008.04.22. 12:57:50

hányadék product placement poszt
garmin meg ranger mi???

cowy 2008.04.22. 14:08:51

A Ranger méreteihez képest elég jól mozog terepen (kifejezetten fordulékony), főleg ha mindent bekapcsolsz rajta és jó gumi van alatta. Viszont hátsó diffizár nincs rajta, csak az első és hátsó tengelyt zárja össze négykerék módban.

Nagy_Dániel 2008.04.22. 14:17:40

Szerintem van hátul diffizár. Ha négykerékbe teszem automatikusan bekapcsol, és ha kiveszem négykerékből, azt egy gombbal lehet utána kikapcsolni. A műszerfalon lévő jelzőfény is erre utal.

okoska · http://www.kalandrover.hu 2008.04.22. 14:28:52

Tie!

Gyere, megjöttek a tanulóóóók! :))

hu_ba 2008.04.23. 20:37:01

A Rangerben sperr van hátul (mint a B2500-ben,D22 Nissanban)Az L200-ban van zár.
süti beállítások módosítása