Kis dolgok, nagy dolgok

Gyönyörű helyeken zajlik a rali

  2008. április 21. - Nagy_Dániel Címkék: cerally 2008

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Vége a napnak, vége a versenynek
2008-08-23 22:05:00

Időközben szépen ránkesteledett az éjszakai futamok hangulatával emelve a verseny izgalmát. Igen sok ember

Kicsik és nagyok
2008-08-23 18:21:00

Menetfelszerelésem része egy inverter, ami 220 volt feszültséget állít elő az autó 12 voltos rendszeréhez

Így mulatunk
2008-08-23 16:51:00

Tény, hogy itt Máriapócson lényegesen tizennyolcévenfelülibb az autómosás mint Kilitin, ám ezúttal sem

Újabb brutális szögek
2008-08-23 13:36:00

Rendkívüli rajongásról tesz tanúbizonyságot az, aki Budapestről, vagy attól nyugatabbra fekvő településről


Miután elhagytam a szervizparkot a hegyek felé fordítottam az irányt. A táj a hegyek között valóban gyönyörű, nem csak én álltam meg fotózni az út szélén, hanem a többi sajtós, versenyző meg szervező is. „Gyönyörű a táj, igaz?” –kiáltott ki az autója ablakán egy helybéli. Megértem,  hogy az itt élők büszkék erre a helyre, valóban nagyon szép. Fent a falvak érintetlensége a megkapó, mintha nem is ebben a korban élnének az emberek. Az egyik mentőhelikopter egy ház udvarán szállt le, a kerítés előtt százmilliós autók várakoztak. Elgondolkodtató volt ilyen kis helyre sűrítve két ennyire távoli életet, anyagi helyzetet látni.

 
Az egyik rajthoz még csak az első autósok értek oda, köztük Carlos Sainz, aki békésen ellenőrizgette a guminyomást. Csodálatos volt az a vidék, erdők, hegyek, dombok látványa és patakok zúgása mindenfelé. Gondoltam, itt a nyugodt alkalom, beszélhetek egy kicsit Carlossal. Megvártam, amíg befejezi a beszélgetést egy másik versenyzővel, majd azt is megvártam, hogy az útszéli pisilés után rendezze versenyoverálját. Ekkor odaléptem a láthatóan megkönnyebbült világbajnokhoz és megkérdeztem: „Alkalmas lenne egy rövid interjú?” „Nem.” – jött a válasz. Hát ennyiben maradtunk. Ha ezt előre tudom, lefotózom pisilés közben, lefotosoppolom róla a ruhát és felteszem a gaylord.com-ra, ha van olyan.

 
Aztán lementem a gyors céljához. Érdekes módon itt zokszó nélkül beengedtek a pályára a rendezők, de olyan keskeny erdei út volt – amin néha jött 100-al egy öttonnás kamion – hogy inkább nem mentem be. Sajnos ez az egész eddigi romániai versenyre igaz. Gyakorlatilag nincs nézői pont. Vagy ha van, nagyon nehéz megtalálni. Kérdeztem ott valakit, hogy volt-e valami esemény, azt mondták csak annyi, hogy pár kamion elakadt valahogy az erdőben, és ezért útvonalat kellett változtatni. Palik László autóját sikerült megcsinálni, „sőt még előzött is” mondta az egyik bíró.

 
Aztán találtam egy jó helyet – talán az egyetlent – és onnan néztem jó sokáig a versenyt. Végre láttam a motorosokat is. Döbbenetes különbségek vannak. Az elsők úgy döngetnek azon a köves vacak erdei úton, hogy tényleg rossz nézni, akik a végén vannak, azok meg úgy mennek, ahogyan én hiszem magamról, hogy megyek, amikor ilyen helyen járok. Kívülről Robby Hummerje a legbrutálisabb, megy mint a bolond és ehhez úgy ordít a V8, hogy szem nem marad szárazon.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr73435891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

snblnd · http://www.digitalsport.hu 2008.04.21. 19:45:32

... én imádom ezt a vidéket, nagyon várom, hogy újra arra járjak, de sajnos most a másik lovon ülök ugyanazzal a seggel, ezért nem vagyok kint ... viszont a lőtéren találkozunk. :) Tavaly eröltetett menetben kb negyven percet gyalogoltunk be a fotósfelszereléssel az erdőbe a végeláthatatlan hosszúságú autónyi széles úton, az erdő hihetetlen sűrű volt, egy méterre sem lehetett belátni már ... néha esküszöm, vérszomjas brummogást hallottam, meg azt a hangot, ahogy a tévémaci köp fogmosás után, evés előtt. Majbexartam. Másnap valahogy nagyon hálás voltam a Garamvölgyi Zolinak, hogy bevitt kocsival a szelektív feléig. Volt ott egy régi kőbánya. Az valami brutál.

rallysgt 2008.04.21. 19:48:02

hajra robby !!!!!!!!!! eljen a v8 :D

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.04.21. 20:20:38

Az a Porsche Tech-Art-féle moddolt verzió volt, ez pedig nem az, egy másik jobb sorsra érdemes példány.

hehe, a Provident támogatja a blog.hu-t? 324thm az ellenőrzőkódom :D

vwgery · http://www.mp3puska.extra.hu 2008.04.21. 20:26:00

Ma a quadban a 3.4.helyeket uraljuk!

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.04.21. 20:39:14

"Ekkor odaléptem a láthatóan megkönnyebbült világbajnokhoz és megkérdeztem: „Alkalmas lenne egy rövid interjú?” „Nem.” – jött a válasz. Hát ennyiben maradtunk. Ha ezt előre tudom, lefotózom pisilés közben, lefotosoppolom róla a ruhát és felteszem a gaylord.com-ra, ha van olyan."

Kezd átmenni tuskóparasztba a tisztelt posztoló. Húzzon már a faszba ezzel a cerallyval. Istenem, rájött felnőtt korára, hogy nagyvároson (és Magyarországon) kívül is van élet... Beszarás.

kuciber 2008.04.21. 20:42:10

Mi is erre a környékre járunk ki quadozni. Tuti terepek vannak!

gerasz 2008.04.21. 20:44:23

sziasztok. anniy kerdesem lenne, hogy holnap Debrecen kozeleben lesz-e, es ha igen, hol gyorsasagi szakasz.
elore is koszi.

Squeky 2008.04.21. 20:45:20

sipike! ha nem tetszik, ne olvasd...ennyi!

e1 · http://beszoltam.hu 2008.04.21. 20:47:23

Sipike, te is kezdes átmenni tuskóparasztba. ;) Ha nem érdekel a CE rally téma, olvasd az Audi marketinges blabláját, senki sem kényszerít, hogy ezt olvasd.

Kifordított kacagány 2008.04.21. 20:57:31

sipike78 2008.04.21. 20:39:14
már tegnap elhúzott, most onnan írja a postokat

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.04.21. 21:24:26

"sipike! ha nem tetszik, ne olvasd...ennyi! "

Kb. csilliószor elmondták már (én is): anélkül, hogy elolvasnánk valamit, nem illik véleményt alkotni. Nem a témával van bajom, hanem a stílussal.

Tudom, én vagyok az állat, mert még pislákol bennem némi igényesség. Nem baj, pár év múlva úgyis kirohad belőlem is, és alkalmazkodom a hülye többséghez. Csak most még rosszul esik... Mind1.

ommm 2008.04.21. 23:32:11

hmm...ordít, ordít, és szimpatikus a Gordon, meg minden, de a gyári della, az gyári della. az elmaradt Dakar után nem hinném, hogy labdába rúghat fauvé ellen.
hiába szeretném, azért legyünk realisták.
süti beállítások módosítása