Heti merítés

  2008. április 21. - Nyegleo Címkék: népítélet

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Folyamatosan figyelve az ítéleteket az a tendencia látszik, hogy az autóvásárló csak addig számít, amíg le nem teszi a pénzt. A kocsi legyen bármilyen jó, szinte biztos, hogy rontja az értékelést a szakszervizek hozzáállása és a szolgáltatás minősége (ki nem cserélt, de felszámolt olaj, stb.) is hagy kívánnivalót maga után, tisztelet a kivételnek. Mostani válogatásomban erre is lesz példa.

Apuci kicsi fia rossz fát tett a tűzre.

Ja és nem azért beszélek róla múlt időben, mert eladtam, hanem mert apám elkobozta. Azóta sem tettem túl magam ezen a traumán.

Vigyázat! Mérsékelten vízálló!

Amikor egy kb. 10-15 cm mély víztócsa bukkant fel előttem (milyen ritka is ez Budapesten). Gondolom, mint bárki más, én is áthajtottam rajta, csakhogy az autó utána megállt! A "jó" hír aztán csak ezután fogadott: a motor "vízkárt" szenvedett, azaz víz került a légszűrő beömlőnyílásán keresztül az égéstérbe, aminek következtében elgörbültek a hajtókarok és a szerviz szerint ez egy 3 Millió(!!!) forintos motorcserét jelent.(...) eset rövid leírása a fővezérnek, egy hét várakozás, majd ugyanaz a válasz: "nem rendeltetésszerűen" használtam!

"A mai autókat direkt úgy csinálják, hogy kicsi fékeződjön a kerék..."

Ekkor újra azt mondták, hogy fő fékhenger a hibás. Meg is rendelték az alkatrészt újra. Kérdeztem tőlük, hogy ha egyszer más cserélték és akkor sem oldódott meg a hiba, akkor most mitől fog. Ekkor jött a professzionális válasz: "reménykedjünk, hogy jó lesz".

Kis örömök az életben. 6000KM után!

Még mindig imádom a kocsit, és idáig még mindig sikeresen elkerültek a gyerekbetegségek Pl: se nyikorgó ülés, se zörej, se nyekergő fékek...

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr20434968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dextercapo 2008.04.21. 10:51:18

nekem ez a vizkar a kedvencem . a jeep wranglernel volt egy visszahivas amikor a legszuro egy alkatreszet kivettek hogy 75centirol 100-ra nojjon a gazlomagassaga , es volt egy visszahivas a tuzfal csatlakozora , mert az normal hogy a szelvedo magassagaig vizben all az auto , ettol meg nem romolhat el az elektronika (ekkor a legszuro mar regen viz alatt van) :)
ezek az autok talan csak a kataloguslapon mukodnek jol .

karlmann 2008.04.21. 11:51:24

Nem vagyok egy Toyota fan ez tény. De 10-15cm mély gödörbe zicher, hogy nem megyek bele semmilyen kocsival sem, mert simán tönkremehet az egész futómű a felnivel együtt. Akár tócsa, akár nagyobb összefüggő vízfelület, ajánlatos kikerülni. Ha a kocsinak nem is lesz ilyen komoly gondja, a blokkra és a kipufogóra felcsapódó nagyobb mennyiségű víz olyan gőzt fejleszthet, hogy a szélvédőt hirtelen le tudja párásítani. Aztán lehet kapkodni a klíma, meg a venti kapcsolója felé, aztán vagy látom az előttem fékezőt, vagy nem.

SsPL71 (törölt) 2008.04.21. 12:16:20

Az hagyján, hogy gőz, de pl. katalizátoros "hétköznapi"(értsd: nem terepjáró) autóval sem gázolunk a szűgyig érő hóba, főleg ha meleg a katalizátor.
Ahogy karlmann is írta: a futóműről nem is beszélve, mármint a gödörbe, nem hajtunk bele ész nélkül 60-al.
A színházi lakkcipőben sem járunk dagonyázni az erdőbe.

Ciri 2008.04.21. 12:19:31

Itt van még egy kis se füle se farka csemege egy japán márka értékesítőjétől:


totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=76178

Ciri 2008.04.21. 12:21:26

Bocsi !

Francia márkát akartam írni.Bár a csávó olyan hülye, hogy szerintem nem is értékesítő.

oggy 2008.04.21. 12:24:50

Nem semmi autók ezek a Suzukik! Vennem kell 1-et! Óriási matricával az oldalán amin a "jel" le van ....va :-) !

dextercapo 2008.04.21. 12:33:38

tenyleg nem jarunk dagonyazni lakkcipoben , de a kozut ne legyen mar dagonya - sehol.
ha a kozuton tonkremegy az auto akkor vagy az auto vagy a kozut hibas .
utanaszamolt valaki annak hogy hany liter _tomeny_ viz kell egy legszuro feltoltesehez folyamatosan ?
inkabb az lehetett hogy a szervizben egy havernak kellett egy keveset futott blokk a gepebe .

karlmann 2008.04.21. 13:02:22

dextercapo

Érdekes felvetés. De az is meglepő, ha egy gyár olyasmit ír a garancicafüzetbe, hogy a vizet kerülni kell. Még jó, hogy a sok víz után a kis Gizmóból nem Szörnyecskék lettek.

flatliner 2008.04.21. 13:22:38

érdekes felvetés ez a gőzfejlesztősdi. mentem már át nem kicsi vizeken, és ezt a jelenséget még sose tapasztaltam...

(úgy sejtem, már annak is örülnöm kell, hogy az a baromi sok gőz ami fejlődött ezeken az alkalmakon, még nem robbantotta szét se a motorteret, se a kardánalagutat, huhh)

dextercapo 2008.04.21. 13:29:14

a garifuzet affele amerikai elmebaj kezd lenni . ami ott nincs leirva , azt szabadon lehet akarmeddig csinalni ?
mondjuk kezdjuk a legnyilvanvalobbal :
ha nincs benne hogy keruljuk a vizet , akkor keteltu lesz az auto ? gondolom ha egy pocsolya ki tudna utni az autot , akkor nekem minden autom mar reg tonkrement volna - nem lassitok ilyesmi miatt es jopar autot hasznaltam az elmult husz evben - egyszer sem sikerult feltolteni a legszuro rendszert vizzel .
eleve elkepzelheto hogy annyi vizet kapjon , valahogy telibe a torokba hogy az szetvigye a legszurot (mert ep , nedves legszuron nem menne at a levego , leallna a motor) es a mindenhol kikepzett lefolyokon sem tudna tavozni , igy beszivna ? furcsan hangzik . egylatalan hol sziv az az auto ? van egy porszivofej alakul szivotorka a padlon ?
ez mar onmagaban is sulyos tervezesi hiba - a beszivott por mennyisege es a homerseklet is csokken a torok emelesevel .

dinan 2008.04.21. 13:34:51

remélem a zöld suzukis küldi a jelentést a 6145. km után, 3 hét múlva várom!:)

négykarika 2008.04.21. 13:45:52

Ahhoz, hogy elgörbüljenek a hajtokarok, iszonyu mennyisegü vizet kellett szivnia az autonak. Elvileg ugyan nehany deci is eleg, de ennek egyszerre kell atjutnia a legszürön, ami nem tul valoszinü. Jaro motor mellett siman lehet kocsit mosni, es nem törtenik semmi, ha egy kis viz jut a szivocsonkba. Ugyanugy akkor sem, ha felhöszakadasban szaznyolcvannal tepünk. A legrosszabb, ami törtenhet, hogy elromlik a legnyelesmerö. A dolognak erösen lehuzas-szaga van. Csak olyan szervizben javittatni, ahol ott lehetsz es lathatod amikor szetszedik.
Szerintem.

Toomi 2008.04.21. 16:30:39

A zold szuzukisnak uzenem hogy "Dogoljel meg te hulye paraszt" Elhiszem hogy baromi jol latsz a gagyi-szar olcso xenonizzoiddal de tan megse kellene a tobbieket elvakitani, foleg nem ugy hogy utana ezen rohogsz. Azthiszem tobbek kozott miattad ilyen a kozlekedesi kultura amilyen, gondolom szikrazo napsutesben is kodlampaval jarsz hogy lassa a tobbi gyik hogy neked me'g kodlampara is tellik. Gratulalok.

Kifordított kacagány 2008.04.21. 16:51:40

mellesleg valószínűleg a probléma gyökere nem a xenon, hanem az, hogy nincs rendesen beállítva. ez a zöld suzukis egy idióta. ráadásul valószínűleg a fele sem igaz annak amit leír.

a toyotás hibát meg én is hihetetlennek találom. érdekesek lehettek a körülmények.

annak aki nem megy bele 10-15cm mély tócsába, annak üzenem, hogy szerencsés, hogy olyan utakon közlekedhet, ahol kikerülheti őket.

danken 2008.04.21. 17:11:40

Sztem ez a suzukis egy kamugép, haveromnak civikje volt mint céges autó, és ha haladsz akkor sokat eszik, 8 litert simán, de városban többet is ehet, ilyen barmok miatt van olyan érzése az embernek , hogy suzukisok=barmok, de ha talál még ilyen hülyét akkor tartsanak össze tényleg, szép csoportkép lesz a találkozón.

akarki 2008.04.21. 18:49:34

Jo ára van a mocicserének... 3 misi. Én most egy 177kw-os Merci motort lövök éppen, otthon 5 millió körül van a komplett motor ajánlatok alapján. Itt kint Németországban kell nekik a cseremotor, és adnak másikat. Komplett motor befecskendezőrendszer nélkül, csak 1.150.000 a két motor szállításával együtt... Ebben benne van egy új olajszivattyú, új főtengely, veztengely, dugattyúk... Valószínűleg első javítóméretes, (friss az infó, még nem kérdeztem vissza), de garanciát adnak ugyanúgy. Ha ennyiből megvan, akkor egy Benzines autóban mi kerül 3 millióba??? Uramisten... Illetve attól hogy belemész a tócsába és megáll... Ez csak az utolsó döfés lehetett neki szerintem. A papírszűrő megfogná a vizet. Ha annyi bekerül, akkor valami más is volt ott szerintem.

akarki 2008.04.21. 19:00:57

Vegyünk egy cégautót. Azok általában 1,6-osok 4 hengerrel. Akkor egy henger lökettérfogata 400 ccm. Ha veszünk egy 1:10-es sűrítést az egyszerűbb számolás miatt, akkor egyszerre 40 ccm víznek kéne bekerülnie az egyik hengerbe, hogy ez történjen. Mert a levegőt összenyomja annyira, hogy nem lesz baja a hajtókarnak. De mennyi víznek kell átjutnia a papírszűrőn, hogy 40 ccm csak magába egy hengerbe jusson? Mert a többibe is megy, meg nem mind kerül bele a csőből. Illetve a papírszűrőn hogy is juthat át, ha a rendszer nem sérült (amiért kizárólag a szakszervíz tehet, ha mindig oda vitték, még esetleges sérülés után is)? Meg mennyi víz lehet egy olyan tócsában? Annak nagy része szétcsapódik, kis töredék bejut, ami általában vissza is folyik. Nem hiszem hogy ez nem lehúzás volt...

szg 2008.04.21. 19:24:35

A Puntós szervizes történet
MESTERMŰ :)))

A katarzis sem marad el a végén :)

danken 2008.04.22. 01:22:18

swiftet akartam írni persze, nem civicek

T-boy (törölt) 2008.04.22. 14:36:08

Ekkora vizben csak Trabant szokott megállni,mert beázik a gyújtása.Egy régi
tip.diesel 40-50cm-es vizben sem áll meg,
csak a szivótorok legyen magasabban.

A Suzukisnak graulálok,én is minden 2-dik héten irni fogok=ismét mentem 6000-et és még mindig semmi nem ment tönkre...

T-boy (törölt) 2008.04.22. 15:14:45

Puntó tulajnak gratula!
Főleg miután "kiskugyáját"gondolom bevonta
az ügyintézésbe,minden sinre került.Vigasztalásul,a kis diesel Puntó kb.
ugyanannyit fogyaszt,viszont nem fűt.
Lábak a műszerfalon,nagyon egészséges/viszér/,légzsákal viszon nem
célszerű.

Vik5 2008.07.16. 11:42:14

A vízszíváshoz kapcsolódóan...én is így jártam, csak egy Ford C Max-al.
A légszűrő ház normál magasségban van, de a szívócsonk vége a kerékdob belső felénél, ahol nagyobb esőzésnél is felcsphat a víz és simán beszívja.
Mindenki jól nézze meg autóvásárláskor, hogy hol van a szívócsonk. Megúsztam 4 db porlasztócsúcs cserével, ami 8 hétig tartott. A szervíz is toppon volt, bosszantó.
süti beállítások módosítása