Mi volt tegnap?

Interjú Kerényi Ádámmal

  2008. április 06. - Nagy_Dániel Címkék: drift tokol 2008

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Vége a napnak, vége a versenynek
2008-08-23 22:05:00

Időközben szépen ránkesteledett az éjszakai futamok hangulatával emelve a verseny izgalmát. Igen sok ember

Kicsik és nagyok
2008-08-23 18:21:00

Menetfelszerelésem része egy inverter, ami 220 volt feszültséget állít elő az autó 12 voltos rendszeréhez

Így mulatunk
2008-08-23 16:51:00

Tény, hogy itt Máriapócson lényegesen tizennyolcévenfelülibb az autómosás mint Kilitin, ám ezúttal sem

Újabb brutális szögek
2008-08-23 13:36:00

Rendkívüli rajongásról tesz tanúbizonyságot az, aki Budapestről, vagy attól nyugatabbra fekvő településről


Ismét itt vagyok tökölön, ma a driftbajnokság OB futamára kerül sor. A nap előtti készülődésben elcsíptem a tegnapi EB futam bajnokát egy rövid beszélgetésre. Az EB meleg helyzeteiről és speciális épített autójáról kérdeztem Kerényi Ádámot.


TC: Számunkra dráma volt látni, amikor Gézával ütköztél. Azt hitük fel kell adnod a versenyt.

KA: Számomra is dráma volt, de nem az autó miatt, mert azt egyből láttam, hogy csak ráhajlott a lemez a gumira, egyből tudtam, hogy könnyen javítható. Gézával azonban nagyon jó kapcsolatban vagyok, rossz, ha az ember egy baráttal ütközik össze. Az ő autójában nagyobb kár keletkezett, de szerencsére nem komoly.


TC: A döntőben aztán megint tövig rágtuk a körmünket. A zsűri sokáig nem tudott dönteni.

KA: Mindhárom zsűritagnak az volt a véleménye, hogy a holland az első kanyarban jobb volt, de utána végig én. Ezért hoztak ki végül engem győztesnek. Ez így is van, mint tudod, tegnap úgy jöttem ki, hogy egy métert nem próbáltam az autót. Óvatos voltam abban a kanyarban, hiszen még szokatlan volt számomra a kocsi.


TC: Hogyan született ez az elképesztő felépítésű BMW?

KA: A tavalyi év során nagyon sok tapasztalatot szereztem a V8-as E30-assal, rájöttem az autó hibáira, rájöttem, hogy pontosan miben rosszabb egy BMW, mint például egy S14-es Nissan. Ezt elmondtam Tominak, aki ezek alapján rakta össze ezt az autót.


TC: Így ránézve nyilvánvalóan látszik, hogy elsősorban orrnehéznek találtad az autót.

KA: Nagyon orrnehéz volt, én rövidnek találtam a tengelytávját, kicsinek a kormányszöget, szerettem volna még erősebb motort, hogy legyen benne tartalék. Ez az autó most minden igényt kielégít és nagyon sok tartalék van benne. Hiába nyertem meg a tegnapi napot, nem vagyok magammal elégedett, sokat korrigálgatok, érzem, hogy az autóban még sokkal több van. Fog ez még javulni.


TC: Milyen érzés így hátulról irányítani az autót?

KA: Egyáltalán nem nehéz megszokni ezt az üléspozíciót. Azt nehéz megszokni, amit most se érzek rendesen, hogy az autó eleje hol van. Azért van leütve mind a két sarka, mert a bójákat nem érzem még annyira. Vezetői érzés tekintetében hamar megszokható ez a helyzet.


TC: A motor hogy muzsikál?

KA: Az elektronikával gondjaink vannak, egyelőre vészprogramban megy a motor. Bőven van még benne, jelenleg 6000-nél letilt, ez el fog menni 8000-ig, szerintem egy 100 lóerővel még erősebb lesz. Nagyon sok tartalék van benne.


A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr99413323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manodesign · http://manodesign.blog.hu 2008.04.06. 11:38:53

Nagyon durva, hogy még a doblemezt is kivágták! Sok sikert!

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.04.06. 11:40:22

ez debil, agyhalál ez a gép, gratula a tegnapihoz :)

@ 2008.04.06. 12:10:35

Grat és kösz az interjut mindkettőjüknek.

ommm 2008.04.06. 12:18:22

Egész jó volt :)
Grat Ádám még egyszer.
És Radír papának is :)

streetsta · http://www.managertoys.hu 2008.04.06. 12:36:58

Mit lehet még ehhez hozzáfűzni? Ezek igazi hülyék, a szó legnemesebb értelmében (mert nálam van ám ennek a szónak nemes értelme is, csak nem mindíg abban használom...), a sérülések okozóinak a feltüntetése meg aztán tényleg mindent visz. Az eredményekhez feltétlenül gratulálok, valahová viszont lehetne tenni sok-sok képet, mert itt a boltban gályázva ez az egyetlen lehetőség figyelemmel kísérni az eseményeket. Ádám autójáról is lehetne több, hogy ki lehessebn elemezgetni kicsit jobban. A tiszteletetekre én is nyomom egy kicsit a MiniZ Hacsival a pályán!:)

Sam8888 2008.04.06. 12:54:48

Őőőő izé... Ez akkor most egy BMW, aminek Nissan "optikája" van? :D Vagy lehet, hogy csak én látok roszul (esetleg több kép kéne).

ommm 2008.04.06. 12:57:38

két külön autó.
egyik a Gézáé, másik Ádámé.
na, mars F1-et nézni :))

Karlóv 2008.04.06. 13:07:00

Sorry de ez egy rakás unalom,hogy egy egész hétvégén csak drift vagy ,mint az elöző héten csak tuning show.
Elég csak a hozzászólások számát megnézni.
Biztos van rá igény de nem hinném,hogy ösznépi örömünnep tört volna ki erre drift belsőség offenzívára.

Sam8888 2008.04.06. 13:14:21

ommm 2008.04.06. 12:57:38

Kösz a fehomályosítást, már mindent értek. Megzavart, hogy oldalról meg a motortető alatt BMW-t láttam, a szembőli képen meg Nissant. :)

Jóhogy szólsz, márcsak megkéne találni a TVmen a RetekKlubot. :)))

Easy Player 2008.04.06. 15:19:31

Azért Tökölön túl is Magyarország van. Ott pedig létezik egy kistelepülés Kaposvár mellett: Kaposújlak. 2008.04.05.- én itt rendezték meg a "Speed Car Racing Gyorsulási Verseny "-t.

Kár, hogy a TC "újságírói" annyira infoszegények, hogy a driften, Tökölön és más egyébb Bp-i,Bp. közeli eseményeken kívül semmiról nem tudnak v. tudomást sem vesznek. Pedig a nem titkos eseményre az ország távalabbi részeiből is érkeztek versenyzők és nézők is.
Kárpótlásul az alábbi helyen olvashatunk róla:
www.sonline.hu/index.php?apps=cikk&cikk=134573

streetsta · http://www.managertoys.hu 2008.04.06. 15:59:16

Easy Player:
Egy kissé sértődött a hangod. Szerintem nem gondoltad végig rendesen a dolgot. Nagyon sok verseny van az országban, mindenféle szakágak. Nem azon múlik, hogy egy médium tudósít-e róla vagy sem, hogy hány kilóméterre van Budapesttől. Sokkal inkább azon, hogy mennyire hírértékű, milyen sokan kíváncsiak rá -és hát engedtessék meg egy médiumnak, hogy saját maga döntsön, melyik szakágat preferálja. Azért egy EB talán csak hírértékű, meg aztán feljövőben lévő, látványos sportág, jó eredményeink vannak Európa szinten, tehát bőven illik tudósítani róla. Azt nem is feszegetem, hogy Karotta a személyes érdeklődése folytán hogyan is áll ezzel a sporttal. A gyorsulási verseny, amit te említesz nem vonzott (a képek alapján) óriási tömegeket, nem sokkal különlegesebb egy Hungaroringen vagy Kunmadarason megrendezett versenynél. Egy-egy ilyen rendezvénynek persze jól jön a média visszhang, de arról a szervezőknek kell gondoskodniuk (tudatni a tévékkel, újságokkal stb., hogy lesz egy ilyen esemény, jó kapcsolatot ápolni az újságírókkal, elcsábítani őket -tudod, píáros, marketinges munka). Tehát ne az ittenieken akarjad sértődöttségből elverni a port (hacsak nem arról van szó, hogy a szervezők mindent megtettek, hogy legalább egy sor erejéig foglalkozzanak velük, és ennek ellenére semmi nem történt), sokkal inkább a szervezőket kell kérdőre vonni -már ha ez téged ilyen mélyen érint. Őszintén mondom, nem hiszem, hogy bárkit is elhajtottak volna a TC-tól, mondván le van szarva az egész, egy szót nem szólunk a kaposújlaki versenyről. De ha másképp látod, durcázhatsz a többi verseny nevében is, mert hány rallye, szlalom, gyorsulás, streetfighter és egyéb verseny van, amiről a kutya sem tudósít. Szerintem viszont inkább örülni kell, ha bármiről is tudósítanak, -én például nagyra értékelem az erőfeszítést, mert nem tudtam kimenni, és legalább ilyen formán kapok infót. Szóval, szerintem písz!

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.04.06. 16:22:28

Easyplayer: biza ahogy streetsta mondja, ha a verseny szervezői kellőképp reklámozták volna magukat, vagy esetleg szóltak volna a Totalcarnak, akkor lett vonla szó róla, sőt, lehet hogy tudósítót is küldtek volna. amugy jó mókának tűnt, de ilyenből rengeteg van az országban. a Hungaroringes gyorsulásokról pedig mindig van reklám totalcaron. amugy pl a mostani eger rallyról se volt egy szó se...

AP (törölt) 2008.04.06. 17:14:11

Eger raliról két hete volt egy kókadt poszt, pedig egyetlen gyorsasági mellett ötször több ember van, mint ahányan egy-egy driftnapra ki szoktak menni.
Talán azért, mert a rally nézése ingyenes? Vagy nem értem..

AP (törölt) 2008.04.06. 17:16:03

miluman esküszöm nem olvastam, amit írtál.
de megint egyetértünk, úgy látszik

Sam8888 2008.04.06. 17:44:20

AP 2008.04.06. 17:14:11

Egyrészt, másrészt, mint olvashattad 500főre volt limitálva a nézősereg. Az 500 fő az meg 500 fő!! Egyel sem több! :D

AP (törölt) 2008.04.06. 18:36:54

500?!
Ez komoly?
Nem láttam.. Jesszus. :))

CSaB · http://www.domain.hu 2008.04.06. 19:19:36

De érdekes pedálok vannak az autóban.

streetsta · http://www.managertoys.hu 2008.04.06. 19:32:27

Sam8888: nem lehet, hogy elnéztél valamit? Biztos, hogy a nézők száma volt limitálva? A versenyre? Szerintem az edzésre volt érvényes a limit, hiszen ott nem volt teljes biztosítás. A versenyre csak a hülye szabna limitet. Minden érdek a nagy nézőszámot kívánja. Még a kürtőskalácsos is!:)
Ami a Rallyt illeti, szerintem elég sok helyen foglalkoznak a témával (DUEN, stb.), bár biztos lehetne bővíteni a kört. Mindenesetre a lényeg, hogy jelezni kell, mit szeretne a nép, és gondolom a megfelelő szinten megfontolás tárgyát képezi. Tudjuk jól, hogy a TC az olvasottságért él (de legalábbis nagyon fontos tényező), tehát ha valami kellő érdeklődést vált ki, akkor miért is ne? Esetleg az lehet kérdés, hogy arculatba miként fér a dolog. De ezekről majd nyilatkoznak (esetleg) az illetékesek.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.04.06. 19:53:27

Ap: :) pedig eger rallye mindig jó, azok a szerpentinek muhaha, nemtom mentél-e már rajtuk :)

Sam8888 2008.04.06. 19:55:15

streetsta · www.managertoys.hu 2008.04.06. 19:32:27

Jah tényleg. A márc. 15.-i edzésről szóló cikket is ma olvastam el és az zavart be. Bocs a tévedésért :8)

Easy Player 2008.04.06. 20:16:51

Szeretném leszögezni, hogy nem a sértődöttség szólt belőlem a kaposújlaki versennyel kapcsolatban. Tényleg sok másról sem volt semmi, csak most bukott ki belőlem. De megkérdőjelezném azon újságírók képességeit, akik elvárják azt, hogy a hírek házhozmenjenek, egy-egy verseny létéről csak reklám útján értesülnek. Elég volna a MNASZ honlapjára tévedni (lásd: www.mnasz.hu/letoltes/regisztralt_versenyek_2008.pdf
Hiszen - mint streetsta is írta - a TC az olvasottságért él. Legalábbis remélem ők vannak értünk és nem fordítva.

Szerintem

Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2008.04.06. 21:23:31

a verseny szervezőjének meg kell hívnia a médiát! a totalcar SEM közszolgálati médium, minthogy kb semmi. maguktól nem mennek csak hívásra vagy reklámra.

AP (törölt) 2008.04.06. 22:12:48

miluman: Tééényleg? Azokon a szerpentineken lehet jót menni? Nocsak, majd kinézek már apám Suzukijával, persze csak azután, hogy meghozta a postás a jogsimat.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.04.07. 16:07:30

:D remélem lesz belső kamerás felvétel is amit felcsapsz youtubera

AP (törölt) 2008.04.07. 19:53:02

afkorz, láthatod majd, ahogy 70-el megyek felfelé kettesben padlógázzal, hét és fél percen keresztül :))

Pipi 2008.04.08. 12:45:37

jajó:D én meg majdnem megfőztem a motoromat a hétvégén egy szerpentinen:D szarakszik a hőgomba:D majd küldök videót ahogy felakad a vízhőfokmérő:D
süti beállítások módosítása