Megmondtuk, miért gyűlölik ma Gyulavitézt

  2008. április 03. - Winkler Róbert Címkék: cadillac így készül a totalcar belterj

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

Most küldte levelét sportautó-szakírónk, a kiváló Gyulavitéz a szerkesztőségi listára. Olvasóink a cikket valósággal falják, lehet, hogy éjfélre többen olvassák majd el, mint a Karotta Audi R8 tesztjét, pedig az valahol 40 ezer olvasó táján áll. A Cadillac CTS most, negyd 12-kor már átlépte a 17 ezret; ki hitte volna, hogy önöket ennyire érdekli egy Cadillac?

Viszont Gyulavitéz azt mondja, valamilyen meghökkentő témában kap gyűlöletleveleket. Ilyenkor tényleg kiszámíthatatlan, mi baja egyes olvasóknak a cikkel, mi gyakran nem is értjük. Én például a Bud Spencer-rajongókra tippeltem volna. De mire tippelnek olvasóink?

 


-----Original Message-----

On Behalf Of Szoke Viktor

Sent: Thursday, April 03, 2008 10:53 AM

 

aki kitalalja, milyen temaban kapok gyuloletleveleket a mai cikk miatt, kap egy csokit hetfon (nem er megnezni az olvasok kukacot!)

 

udv,

v

 

 

From: "Winkler Róbert" <winkler@mail.totalcar.hu>

Subject: RE: [tcszerk] aki kitalalja

 
 

Bugsy? Bud spencer?

 

Üdvözlettel:

 

Winkler Róbert

 

 
 

hideg


From: "Rácz Tamás" <racz@mail.totalcar.hu>

Hogy szerintük nem is szép a CTS. Tom is meg van botránkozva, milyen
ficamodott az ízlésed.

(Nekem tetszik, de csak mint különlegesség, esztétikailag sztem is szar.)


Üdv:

RT
TC

 

 

nagyon hideg. gondolkodjatok ecceruen, jo lesz, igerem





A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr83409132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2008.04.03. 15:52:47

Lowtyo-n most megint beszartam... :DDDD

Ciri 2008.04.03. 15:54:28

Csá gyerekek !

Ebben a szent pillanatban néztem bele a friss belsősőég posztra és azonnal vágtam rá az Audit.

Direkt végignéztem a kommenteket, hogy ne legyen nagyon égő, és úgy látom igazam is lett, már lelőtték a poént!

A nyakamat mertem volna rátenni !!!

Hétvégére veszek egy lottót !!

Ciri 2008.04.03. 16:06:04

Egyébként egy icipi igazság van a dologban, ami a Pohu-val kapcsolatos autókat illeti.

Aholcsak tud a TC, odabasz egyet-egyet nekik.

Gyulavitéz Csikós cikkei szinte kivétel nélkül zseniálisak, de azért néha szurnak egy megjegyzést a cég felé.

Ők legalább Úriember módjára csinálják ( jelen esetben egyszerüen nem említik az Audit a felsorolásban), nem úgy, mint Rácz kolléga, aki abszolut buta, tudatlan paraszt szintjén játsza ezt a meccset -lásd: Golf Variant-)

Nem baj, ettől szép az élet!

Lowtyo 2008.04.03. 16:07:58

Ciri: esetleg azt nem tudnád megtippelni mi lesz a válasz a következő 3 órás játékra.
Tényleg van még olyan?

Ciri 2008.04.03. 16:18:21

Lowtyo

Ha meg lesz a válasz a köbvetkező játékra, majd jövök én, és nagy arccal fogom mondani, hogy BAZZEG EZT TUDTAM VOLNA !!

rosszpénz 2008.04.03. 16:26:15

Jaj az ódi! Ez nagyon jó! :)

Leegor 2008.04.03. 16:28:31

A levélíró egy paraszt. De van némi igaza 1-2 dologban. Például hogy a Caddynek semmi köze egy Audihoz. A Lexus más tészta, annak van. Sajnos.

"Tudatos lehúzása megy ezen az oldalon az audinak..."
Ez viszont így szóról-szóra igaz, kiegészítve azzal, hogy összes többi VW terméknek is.
Uff.

snblnd · http://digitalsport.hu/ 2008.04.03. 16:29:48

ismerős a6 csomitartójában általában víz volt. Mer beázott. Gyárilag. Errőőennyit. ... medence hátul. Ez az igazi luxux.

Lowtyo 2008.04.03. 16:31:49

Ja. Azt az ernyócat is multkor hogy lehúzták. Gyalázat.

Lowtyo 2008.04.03. 16:37:25

"ismerős a6 csomitartójában általában víz volt"
nagy motor = sok hűtővíz = 500 literes tágulási tartály

Ciri 2008.04.03. 16:39:07

Robi tudod, hogy nem erről van szó, sem pedig az R8 tesztről.

Ezen a két autón, meg úgy általában az Audikon nem igazán találsz fogást.(Ahogy a többi prémium márkán is elég nehéz)

Ne tégy úgy, mint ha nem tudnád miről beszélünk kérlek !!

Leegor 2008.04.03. 16:42:45

Ohó, az ominózus új A4 teszt.
Na akkor tényleg azt hittem, hogy változik valami. Akkor jött Rácz kolléga a Golf Variant-al, és kompenzált. Keményen, idegből, jó "pártkatonához" illően.

harcsaparcsa 2008.04.03. 16:43:45

Robi kerlek a szart ne nevezd szarnak!

Leegor 2008.04.03. 16:44:13

Ciri megelőztél!
Jól beszélsz...

Winkler Róbert 2008.04.03. 16:45:51

Most akkor vagy faragjuk a VW csoportot, vagy nem. Ha tetszik egy VW-bármi, akkor arról megírjuk hogy tetszik. Ha nem tetszik, megírjuk, hogy nem tetszik. Az a Golf Variant nekem se tetszett, lényegében ugyanazt írtam volna róla más szavakkal. De ha neked ez így túl egyszerű, és inkább összeesküvés-elmélet kell, csak tessék.

G'Ryza K Gaeles 2008.04.03. 17:00:58

Nemtudom milyen érzés vezetni mert nem vezettem se VW konszernes ótót se a Cadillac et, de sztem a Caddi az egy dizájntragédia, nem a szögletessége hanem az a fajta ami nem is tom nyers és túlfeltűnő, ezaz felvágós. Nemértem a Lexusos meg Nagyaudis dolgokat mindenkinek más kell. A LexuX(s) :D személyszerint nemtetszik nekem vhogy rideg vagy nemtom, de nemhinném hogy ez most ilyen fontos legyen bárkinek is hogy fenyegetőzzön. Mindenki vigye amelyik tetszik.
P.S.:Nekem tetszik a Passat kényelmes, konzervatív de nem csúnya...(kövezettek meg lécíííí) :D:D:D:D:D
További kellemest

AP (törölt) 2008.04.03. 17:06:58

Minden térent többet nyújt egy Audi egy vele azonos méretű Lexusnál?
Érdekes elképzelés..

Ciri 2008.04.03. 17:10:19

Robi, akkor megkérlek még egyszer:

Légyszives ne tégy úgy, mint ha nem tudnád miről beszélek!

Ciri 2008.04.03. 17:13:13

AP

Miért?

Minden téren többet nyújt egy Lexus egy vele azonos méretü Audinál ?

Érdekes elképzelés....

Veled ellentétben vezettem mindkettőt, az Audit (újakat) napi rendszerességgel.

Kri 2008.04.03. 17:13:56

Az milyen komoly, hogy a csóka kikéri magának, hogy nem lett betéve a luxusautós bunkók közé. Zseniális. Utáljatok engem is. Az Audis-t is. Mindegy, hogy most a negatív oldalról lettek elővéve, ő akkor is közéjük tartozik. Mi ez ha nem betyárbecsület? Csodálatos.

Ciri 2008.04.03. 17:16:39

AP

Tudom, vezetni kevés egyesek szerint, inkább ismerni kell a kocsikat, amiket fikázunk vagy istenitünk. Ezzel én is egyet értek.

Könnyen meglehet, hogy ez ügyben is előtted járok...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.04.03. 17:24:01

Nincs is POHU tesztautó már egy ideje:) Egyébként a Golf Variantról mit lehet írni, úgy őszntén? El sem olvastam a cikket, mert nem érdekel.

kamenyev 2008.04.03. 17:27:02

Azt nem tudom ez kinek tűnt fel:
(Felsorolás 3. márkája)
"Cadillac, lexux, audi, hát nevetnem kell neharagudj, közük
nincs az audihoz, minden téren többet nyújt egy audi."
Vagy én nem értem?

3 · http://www.autoteszt.eu 2008.04.03. 17:40:47

Hajjajj, látom hirtelen mindenki rohadtul elkezdett érteni az autókhoz. :)

Kár, hogy csak azt mondjátok, hogy melyik nem ér fel a másikhoz, de érvekkel senki nem próbálja meg alátámasztani a mondandóját.

4Si · http://www.autoteszt.eu 2008.04.03. 17:42:32

Az előző én voltam, csak véletlenül elcsesztem a Név mezőt.

w a s d 2008.04.03. 17:49:56

Hehe, ez kb. ilyen "Bástya elvtársat már meg sem akarják gyilkolni?!" (ha pontatlan az idézet, bocsánat) szintű levél.:D

kamenyev 2008.04.03. 17:50:05

Ja, azt nem mondtam, hogy az idézet a kedvesolvasó leveléből származik, nem saját vélemény. Csak ellentmondást véltem felfedezni a mondanivalójában. A 3. márka mondjuk lehetett volna BMW. és akkor van értelme a mondatnak.

=Daniken= 2008.04.03. 18:02:30

kamenyev:

azt nem fogja leírni, mert vörös posztó.
egy ilyen állat nem is tudja hogy van még egy cég aki lenyomta a Mercit és az Audit is eladásban, pl. tavaly...
de inkább nem írok, mert különben tesznek róla...hogy nem sokáig írhatom le hogy BéeM..aaah!:-)

kamenyev 2008.04.03. 18:06:15

Nyeeee! :D
Mindegy akkor sincs értelme a mondatnak...

vwpolo · http://edrink.blog.hu 2008.04.03. 18:30:17

Húha... a levélírónak az audija mellé be kéne szerezni egy helyesírási szótárat is, vagy fel kéne keresni egy nyelvtanárt... egy újabb szánalmas kis netköcsög...

danken 2008.04.03. 18:40:35

És igen, kitaláltam, elsőnek:). Ajándékot nem kapok? Két audi van nálunk a családban és tényleg jó autók, szóval simán belefért volna a felsorolás közé, ahogy olvastam, simán van olyan kifinomult, minőségi mint ez, de ezt normális hangnemben is le lehet írni egy levélben, ha már valakit ilyen lelkes, nem így fenyegetőzve.

mv3 2008.04.03. 19:05:00

Hihetelen, hogy az autóbuziságnak ennyire szélsőséges fazonjai vannak. Mennyi energia egy ennyire értelmetlen levélre, mondjuk persze ez csak a nagytöbbség számára érthetetlen, egy szociopatának nyilván logikus következménye egy cikknek.
Mondjuk a fickó inkább egy rs8 posztert csókolgasson esténként, mint a városban lelkiismeretfurdalás nélkül randalírozzon.

ShwartzWazul 2008.04.03. 19:19:48

Szerintem meg az a legszebb, hogy az senkinek sem tűnik fel, miszerint a cikk a legkorrektebb módon sorolta fel az összehasonlítandó márkákat.
Merthogy az Audi lehet egy akármilyen jó autó, van egy olyan alapvető tervezési hibája, ami miatt nem kerülhet be a körbe: rossz helyen hajt! Pont.

danken 2008.04.03. 19:24:56

Shwartz, ez azért érdekes mert egy hír szerint rengeteg BMW-t már összkerékkel adnak el, nálunk ez a szám 38%, 2006 óta folyamatosan nő.

AP (törölt) 2008.04.03. 19:30:16

Gyulavitézt főleg azért gyűlölik, mert pénzt kap azért, hogy új Cadillac-et taposson szét..

AP (törölt) 2008.04.03. 19:33:09

Cirikém, mi lenne, ha akkor szólnál, amikor kérdeztek?
Simán lehet, hogy ezt is csak bekamuzod, és csak arra vársz, hogy mikor kapok agyvérzést.

Az interneten mindenki mondhat mindent, nincs súlya, nincs értéke..
Legalábbis ameddig nem beazonosítható, ki a szerző.

ShwartzWazul 2008.04.03. 19:37:01

danken:
Ebben mi az érdekes? És főleg: mi köze van az összehasonlításhoz?
Ha valami orrhajtós gép lett volna a teszt tárgya, akkor talán érthető lenne a hőbörgés, de a Cadillac jelen esetben jó helyen hajt, hátul. Ésszerű tehát olyan ellenfeleket felsorolni, amik hasonló módon működnek. Itt és most sem az első kerék, sem az összkerék meghajtású autók nem játszanak.

Krisi 2008.04.03. 19:45:36

ShwartzWazul:
Azért említsük meg, hogy ilyen kategóriában általában összkerekes az Audi, nem sok A6 szaladgál már fronthajtással, csak a bénábbak, de nem tudok mire hivatkozni, és tény, hogy alapáron első kerék hajtásos, de többségben quattro mind.
Azt meg danken is megjegyezte, hogy a bmwk egy része is X drive, ráadásul a mercinek is van a 4matic, szóval nem hiszem, hogy ez lenne az alap összehasonlítási mód.

Balee87 2008.04.03. 19:47:36

Talán, higy rángat neked a kuplung? Vagy azért, mert játszottad a Holland milliomost? Nemtom... :)

Audi 4EVER!!!! 2008.04.03. 19:54:21

Az audi egy rakat szar. Méghozzá azért szar, mert szar.

kicsi79 2008.04.03. 19:56:01

Hali Mindenkinek!
Szerintem a vitában szereplő márkák közül csak a Merci és a Caddy amelyik luxusautónak nevezhető. Mégpedig azért, mert a saját földrészén mindkettő mindíg is az volt. (Talán még a BMW-t lehet félig-meddig ide sorolni). Az Audi keverékmárka, ha valaki ismeri a történetét, tudja jól hogy így van, ráadásul majdnem 3 évtizedig meg is szűnt. A Lexus, Infinity, stb., annyira új márkák, hogy még szerintem nincs elég nagy múltjuk. Én nem is látok mást ezekben, mint egy átemblémázott Toyotát, Nissant, stb. Ja, még 1 apróság: mostanában a VW-konszern autói nem a minőségükről híresek tudtommal. (Az új Passat meg olyan szűkre sikerült, hogy nem férek el benne, csípőben szorít.)

AP (törölt) 2008.04.03. 19:58:13

mintha ez a "Cadillac" nem egy átmatricázott dolog lenne

ShwartzWazul 2008.04.03. 20:04:27

Krisi:
Köszönöm, hogy megerősítettél. :-)
"Azért említsük meg, hogy ilyen kategóriában általában összkerekes az Audi"
Azaz nem hátsókerekes. A CTS meg az.

today05 2008.04.03. 20:06:19

Hát sokmindennel egyetemben az internetelérést is intelligenciahányadoshoz kötném, a választójoggal, és gyermeknemzésre való joggal egyetemben :D hihetetlen, hogy milyen ostoba emberek vannak, egy ideig viccesek, de hamar átmennek a too much kategóriába...

Ciri 2008.04.03. 20:07:52

AP

Ahogy érzed....

Egy picit azért gondolkozz el a dolgon.

volante · http://volante.blog.hu 2008.04.03. 20:08:06

Nem lehet, hogy a szerző valamiféle kopasz, kokszoló, A8-cal járó autókereskedő? :)

totalcar.hu/magazin/velemeny/A8naplo/

BenTLor 2008.04.03. 20:15:21

Én a magam részéről nem szeretem az audit, (ültem már benne, konkrétan A8 4.2-ben) met nekem valahogy túlságosan felvágós a marketingje. A bőr benne kb. egy hármas BMW-ét sem haladta meg, nemhogy egy Lexusét. Személy szerint Mercedes-rajongó vagyok, de ezt már tudják rólam páran. A passatot szeretem, de annál meg az nem tetszik, hogy az összes VW-dízel részecskeszűrő nélkül van az utakon, ha jól informáltak. És ez kicsit égő amikor már egy koszlott mondeóban is van.. (A családi forddal meg is vagyok elégedve, bár annak is vannak hibái). A VW konzervatív formái egyébként bejönnek, mert nem feltűnők, nem úgy mint egy Peugeot pl.

Ciri 2008.04.03. 20:17:16

BenTLor

Rosszul vagy informálva

Egy részét lehet részecskeszürővel rendelni.

Lowtyo 2008.04.03. 20:48:27

kicsi79 tudhat valamit. A merci és a caddy neve mellé mindíg luxust társítottak. Az audi meg gyártott fasza autókat és egyszer úgy gondolták, hogy lassan ott a helyük a prémiummárkák közt. Volt is bukta a V8-al. Aztán szép lassan csak összejött nekik.
Goethe mondta (aszem), hogy amit nem örököltél meg őseidtől azt vásárold meg.

fury 2008.04.03. 21:17:54

FASZKALAPOK-EZ EGY LUXUSAUTÓ-A BUZI NÉMET applikációtokhoz képest....ez egy igazi luxusautó-bekaphatjátok,köcsögök!!!!

fury 2008.04.03. 21:30:07

elmehetsz az anyádba a német szaroddal-buznyák-!!!!!!!szopathatod anyácskádat a német szaroddal-vagyunk egy páran-akik másra szavazunk-szophatsz a német szaroddal-pá-pá!!

Pal924 2008.04.03. 21:34:32

Ennek mi baja? (:

Pal85 2008.04.03. 21:36:30

Már megint elbaxtam a nicket. Ójaj!

Krisi 2008.04.03. 21:36:46

ShwartzWazul: csak védelmembe vettem az Audit, hogy javarészt nem első, hanem összkerekes, de jogos, hogy nem hátsó :)

Az hogy mi luxusautó márka és mi nem, szerintem tök szubjektív, de nekem ne mondja senki, hogy egy A8L nem luxus kategória.

Itt presztizsről folyik a vita, nem arról, hogy melyik luxus. Ennyi erővel az LS600HL sem luxus, mert csak egy átemblémázott Toyota?

Gyulavitéz szerintem arra akart célozni, hogy aki mercivel jár az biztos cigányvajda, a bmw-ben és az audiban meg csakis kopasz kigyúrt parasztok ülnek, viszont az amcsi nagyautókhoz még nem tartozik sztereotípia.

Persze ezek nem vonatkoznak az új autókra, inkább a régebbi bálnamercikre, leharcolt 740-es bömösökre és szétkopott első szériás A8-akra.

(és nem akarom megsérteni egy fent említett márka tulaját sem, csak az általánosításokra céloztam, de itt mindent meg kell magyarázni, különben valaki félreérti)

Kopasz1 · http://kopasz1 2008.04.03. 21:48:46

Miért van itt ennyi buzi????
Meg aztán,mennyien is értenek az autókhoz....
Audi,Bmw,Mercedes,Lexus,Caddy,komoly márkák...
De mi,igazi,sokat tapasztalt,valódi autós nemzet sarjai,bocsánat,szakemberei
mindig mindent kibaszottul lehúzunk,lefikázunk,megmondunk,megtutizunk,elmagyarázunk,mert mi mindig mindent kurvára jobban tudunk...
két évtizede sokak még izzadó tenyérrel,gyöngyöző homlokkal,és remegő térdekkel várták a MERKÚR telepről kigördülő(v éppen kitolt) Daciajukat,Ladát v akármijüket,mások meg nyugati bontókból vásárolták fel a leselejtezésre váró darabokat.
De ma már???Majd mi elmagyarázzuk a német kollégának,hogy mit keres a csillag
az autónk elején...lófasz van nekünk,nem autós kultúránk.meg nagy pofázás,és kis pénztárca...

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.04.03. 21:49:46

az elős generációs A8 volt a legszebb szappantartó...szerintem :)

R3 2008.04.03. 21:53:32

Csak én vettem észre, hogy az író az Audit mindig kisbetűvel írta? Ha olyan nagy Audi fan, meg már arra is vette a fáradtságot, hogy a mondatokat nagybetűvel kezdje (ez azért a neten ritka), nem értem erre mért nem figyelt. Mindegy, csak észrevétel.

Beszólok! 2008.04.03. 22:04:11

Na akkor most egy kicsit beszéljünk arról is, hogy az alávaló újságírók miért hagyták ki a luxusautók közül a Jaguart. Vagy a Csajkát.

Egyértelmű összeesküvés áll a háttérben, az amerikai imperialisták kilóra megvették a szerkesztőséget!

dr. Viszokay Péter 2008.04.03. 22:57:42

nekem audimm van ami egy jo autó. legalábis nekem tetcik.

dr. Viszokay Péter 2008.04.03. 22:58:54

nemtudom megjelenitetni az üzentememt, mi van ezen a zoldalon
,perelek

ShwartzWazul 2008.04.03. 23:10:44

dr. Viszokay Péter:
"mi van ezen a zoldalon ,perelek"
Ha pör, hát legyen pör. Keblemre magyar. :-)

Beszólok!:
Íróink rendszeresen kihagyják a Jaguar-t, ami nem is csoda. Egy feddhetetlen úriembert nem is lehet kispolgárokkal egy lapon említeni.

Tatu 2008.04.03. 23:32:52

Dehát a legjobb autó a Dácsia! Én már csak tudom, hiszen nekem is az van:-DDDDDD Hülyék! Nem mindegy kinek milyen autója van? Az én nőmnek meg nagyobb a melle! A Tiednek meg a segge! Baszarnék, ha lenne egy ilyen caddy-m. De akkor is, ha lenne BMW-m, vagy audim, stb. De nincs. Na csak a legjobb a dácsia. Az átlag magyarnak úgyse telik jobbra!

danken 2008.04.04. 00:13:08

fury, nyugi, ülj be a civicedbe és pörgezsd 8000-ig, attól megnyugszol talán.

Leegor 2008.04.04. 00:33:13

"FASZKALAPOK-EZ EGY LUXUSAUTÓ-A BUZI NÉMET applikációtokhoz képest....ez egy igazi luxusautó-bekaphatjátok,köcsögök!!!!
elmehetsz az anyádba a német szaroddal-buznyák-!!!!!!!szopathatod anyácskádat a német szaroddal-vagyunk egy páran-akik másra szavazunk-szophatsz a német szaroddal-pá-pá!!"

fury, látom megint hoztad a szintet, köszönjük.
Még ha dankennek lenne igaza, az hagyján, a hozzászólásod pont beleillene a hondás sztereotípiákba.
De Te egy Fordban ücsörögsz banyek, akkor ezt így most hogy???

AP (törölt) 2008.04.04. 01:12:31

Ciri ok, természetesen igazad van, én nem vezetem ezeket napi szinten, de ugyanúgy lehetsz kamuzó hülyegyerek is.
azt valahogy mindig mindenki kifelejti, hogy 21 éves csóró főiskolás vagyok. Bocsesz, ha csalódást okozok azzal, hogy nem váltogatom naponta a 600-asokat. Lexust és Mercit.. :)

fury meg hozza a szokásos szintet, csak most valami mást tolt szerintem, nem a szokásos vigyorgósat)))

kacsa! 2008.04.04. 01:20:44

Ugyanaz a tag írta a gyűlöletlevelet aki a román slr népítéletet is írta, csak most r8-a van és berágott

Ciri 2008.04.04. 04:06:39

AP

Igen, éppen ezért kértelek, hogy gondolkozz.

Nem muszály multimilliomosnak lenni, hogy minden nap ilyeneket vezethess.

antianti 2008.04.04. 05:01:58

Máá bocsánat!
Az Audi gyárt luxusautókat de ettől még nem luxusautó gyár!Az A2-vel elkövetett közízlésrombolást nem tudom nekik elfelejteni!
A Cadillac történelme során mindig is luxusautógyár volt.Amerikai luxusautógyár, ezért más ízlésvilágú embereknek készített olykor barokkos nagyzolással luxusautókat.
Az amerikai ízlésvilágról-életformáról meg a gyorséttermek hambizabáló generációja tudna nyilatkozni!
Pl. a pohártartó vajon hol került először az utastérbe...??!

cornucopia 2008.04.04. 08:00:42

Ja bizony vagy nézzük csak meg a Cadillac Catera-t (OPEL OMEGA) az aztán a luxus autó :) Hát persze, azért a Caddy sem gyártott mindig franót, vagy nézzük csak meg az elsőkerékhalytásos (PFÚJ) Caddyket :(

Radar53 2008.04.04. 08:19:53

Ha már minden márkához társítotok tipikus felhasználót, akkor a BMWhez meg kell említeni a köcsög sárgákat is, vagy ti nen szoktatok a Kőbányai úton járni?

Lowtyo 2008.04.04. 09:11:03

cornucopia: és akkor nézzük meg a merci szégyenjárgányait...

AP (törölt) 2008.04.04. 09:49:26

Azért nem árt milliomosnak lenni ezekhez.

Jaa, az előbb írtam kedves kis privát üzenetet, de szigorúan azért, mert megfogadtam, hogy P.A. posztjaihoz többet nem írok.
Ide nem másolom be, csak szólok, hogy ne érjen meglepetés.

Balee87 2008.04.04. 10:14:16

Nekem pl. jobban kéne egy Lexus mint egy audi. A felsoroltak közül szinte bármi jobban kéne mint egy Audi. De ez személyes vélemény...

Kornel 2008.04.04. 11:19:42

Made in Hungary........

StationW 2008.04.04. 12:00:39

Leegor nyomán....hahahahahihihih, remélem legalább EU Ford, mert akkor az is német! :)))))))))

Caddy, gondolom azért gyért fost is, mer' azé' valamibő meg kell élni....mellesleg elérhető közelségemben van egy Escalade, ültem már Merciben is Ódiban BMW-ben is, de azért tény hogy lehengerlő kívül belűl. A "barokkos túlzások" megfogalmazás mondjuk abszolute helyénvaló...de ami tény az tény DURVA.

(A féke meg, hát az bázzeg!!! Mindenki hájazza it a Rönyó fékjeit, hogy mekkorát fog...hát ezen az elefánton olyan fékek vannak, hogy szerintem valami mozdonyról szedték le, simán mögéba***hatsz némi marha vagont lazán megfogja. Az első finom fékezésemnél majdnem kifejeltem a szélvédőt....szokni kell....meg a váltót is.)

fury 2008.04.04. 12:58:38

Ezt a barmot tarkónlöni-bele a Dunába a sosemvolt Audija csomagtartójában..kissé elfogult a gyerek-mint az oviban.."én meg hozok egy tankot és lelőlek!!" Bocs a kirohanásért,be voltam rúgva:-) Csak az ilyen ostobák("csomagtartóban különb anyagok vannak,mint ennek az utasterében")kihoznak a sodromból.Annyira szeretne Audit a szerencsétlen,de egy 80asra sem tellik neki-ezért mérges-és kajabál a világra..Aranypofa-nem kell megvédeni az Audit-meg tudja magát:)))És nem fikázza a többi gyártót..mert tudja a dolgát.Ugyhogy húzd le magad-Gyulavitéz meg rem.jól szétrúgja a segged.

Bosszancs 2008.04.04. 13:16:02

Hihetetlen, hogy az autók mennyi érzelmet szabadítanak fel. Ez pl. azért is kellemetlen, mert az amúgy nagyon jó ötletnek tartott népítélet szavahihetőségét erősen megkérdőjelezi! Érzelemből sok a fals, ócsároló típusú ítélet, amiről ordít, hogy nem igaz. Én speciel nem hiszem el pl. egy vadi új Lexus-ról, hogy mindene szar, nyeszereg, és csapágysort kellett cserélni benne 1000 km. után (nem konkrét idézet, csak példa). Be kellene vezetni egy felelősségre vonási lehetőséget: aki beír egy ítéletet, az mellékeljen dokumentumot pl. a szervizben végzett javításokról, amit bárki érdeklődőnek megmutathat, vagy vállalja a hitelrontás következményeit ha ezt nem tudja megtenni.

fury 2008.04.04. 13:37:59

A Cadillac sem gyártott mindig luxusautót(gyártott kicsiket-Cimarron,Catera-de ezeket is mindennel felszerelve),ahogy az Audi sem gyártott mindig azt..kezdve a büdös csöves kétütemü ostobaságainál anno..a BMW az Isettát,meg a 700ast,amik kisautók...egyedül a Mercedes az,aki mindig hozta a szintet.Ugyhogy ne a multtal törödjetek,hanem a jelennel..mindenkinek volt szégyenfoltja-de kit érdekel-senkit.Az a lényeg,MA hol tartanak-örüljünk ennek.

StationW 2008.04.04. 13:44:39

Mercinek is ott a haszongépjármű oldal, azzal tutibefutó, ha a személypiac épp veszteséges lenne.

fury 2008.04.04. 14:07:14

lexux-ez óriási,muhahaha!!!"Vettem egy luxux-lexuxot!",hahaha,mint valami pösze hülye))))Akkor a Lekszuksz az má nem is lukszuksz?Hihihi!!Mr.Szakértö megmondta..hisz annyira ismeri a márkát,hogy leírni sem tudja...elvakult düh..caddi)))hehehehe...Poli Eszter legyek,ha értem az ilyeneket)))

Krisi 2008.04.04. 14:12:16

Nekem az Infinity teccett :)

fury 2008.04.04. 14:21:21

"névtelen lexus"..hát nem egy Zseni?Azt hiszem,rengetegen szeretnének olyan státuszt..mint a Lexusé..még nagyon idö sem kellett neki-és a legnagyobbak közt van máris,alig több,mint 10év alatt-lehet utánacsinálni.Olyan zavaros lehet a kedves levélíró agya,mint egy ebihalúsztató pocsolya..Áúdi,wáááúúú,Áúúúdí..kissé elvakult.

wzs 2008.04.04. 14:47:01

"..nekem nincs mercim,vagy BMW-m,de az összehasonlítás velük mosolyogtató.."-Nahh,az ilyeneken röhögnöm kell-EZ abszolúte egy hiteltelen,bunkó rágalom.Honnan a picsából tudnád,hogy jó-e,vagy sem,mikor alapból esélyt sem adsz a Caddynek???Divatból rajongasz a németekért,mert kilógnál a sorból,vagy mi??Ülj bele,azt ugy alkoss véleményt,elvböl azért nem kéne.Életedben nem ültél még benne-de rögtön mosolyogtató..de Ö se tudja mi..EZ mosolyogtató-elvböl leírni valamit.Inkább gyulavitéz írására adnék talán.Nem a nagyokoséra.

wzs 2008.04.04. 15:01:16

Hogy lehet valaki ekkora beszükült agyú seggfej..?Ez egyszerüen butaságról,hozzá nem értésről,és orránál látni tovább nem hajlandóságról szól..gusztustalan.Nyilván pénzt kap a "rajongásáért"..Ugasd csak a Holdat,szerintem semmi olyat nem mondtam-ami ne lenne igaz,akkor lehet értékelhetö véleményed,ha nem elvi okból döntesz-ez a csákó tesztelte,megírta-Te meg fikázod rögtön,undorító,bazzeg,dolgozott vele,és semmi baj sincs a cikkel.Írd meg jobban,szánalmas barom.Szakértö Úr..fikázd a Captivát is persze-életedben se lessz olyanod sem.))))

Big Blaster 2008.04.04. 18:09:51

wzs, ne csodálkozz ezen. Az amcsi autókat divat fikázni. A csapból is az folyik, hogy műszakilag elavultak, szar futóművel, igénytelen belsővel, így hajlamosak az emberek ezt szajkózni.

Mondjuk arról kevesebb szó esik, hogy Európában nincs 5-nél több márka, akik valóban komoly autókat tudnak készíteni. Nálam a komoly autó ismérvei: hátsókerék hajtás, legalább 6 hengeres, 3000 ccm-es motor.

Az amcsik zömében komoly autókat gyártanak, akkor is, ha nem felelnek meg az európai izlésnek, vagy nem annyira kifinomultak. Európában meg az autók 95%-a első kerekes, 4 hengeres, 2000 ccm alatti economy-box.

makmarci 2008.04.04. 18:22:20

"wzs, ne csodálkozz ezen. Az amcsi autókat divat fikázni. A csapból is az folyik, hogy műszakilag elavultak, szar futóművel, igénytelen belsővel, így hajlamosak az emberek ezt szajkózni."


...lehet. hogy azért, mert így is van ?

A komoly autót nem nagy köbcentiből, és 2-3 tonna vasból nagy dolog csinálni, hanem kevés anyagból, kicsiben, és mindezt úgy, hogy menjen is, rugózzon is, kényelmes, és komfortos is legyen. És ha mindezt még első kerék hajtással is sikerül, na az a nagy szám ! (pl MINI )

wzs 2008.04.04. 18:48:46

nem csodálkozom-megszokható..bár elég hülye divat..a java elmarad igaz,de egy Cadillac azért formabontó külseje ellenére prémium,kívül-belül,belül kézmüves kidolgozású belsötérrel.Aki ezt fikázza,az egy idióta..mert ok nélkül teszi.Akkor egy béemvét ugyanugy lehet.Akkor?teljesítmény?-megvan.Exkluzivitás?-megvan.Kidolgozás,minöség?-megvan..akkor??Mi a gond?-Cadillac..annyi.Csakhogy az nem Dodge,Chevrolet,akármi.De hamarosan ugyis mehet a sunyiba az összes hordónyi fogyasztású,túlárazott,lóerögyárat gyártó márka..akkor meg majd lehet számháborúzni..nem tolerálják a kilométerenként kilónyi szart levegöbeeregetö csodákat.Egyetértek.És kik gyártanak ilyesmit..?Hát nem a Daihatsu,megsúgom.Vicces lesz..vagy minden hibrid lesz,vagy elektromos,vagy béemvé háromhengeresek-hahaha..ugy legyen.Olyan undorító szmog van,hogy rá lehet már támaszkodni.

wzs 2008.04.04. 18:52:10

amugy a Miniben télleg olyan kevés anyag van,hogy mééég..LOL.....azért másfél tonna.Ez nem az Issignois-féle Mini...qrvára nem is annyira mini,hanem nagy dög ahhoz képest.Elég drága ahhoz,hogy nagy szám legyen.

makmarci 2008.04.04. 19:12:24

Persze tudom én is, ami új, az mind fos, bezzeg a régi technika !...
Az ár/érték arány olyan, mint az Év autója választás, nem a legjobb autó nyerte sosem, (kivéve, mikor az amcsik is benne voltak a zsűriben, és a merci nyert, asszem a W116)hanem az olcsóbbak. Nem mondom, hogy a Fiatok úgy szarok ahogy vannak, de ha azt nézzük hány címet nyertek már, nem itt kellene tartaniuk. A minit nem szabad összevetni egy Puntval vagy Fabiával, teljesen más célból, más embereknek, más minőségben készül, és persze más áron is. Nem tömegcikk, nem is annak szánták.

Egyszer amúgy szeretném már megérni végre, hogy egy autóra azt mondják, pont annyi agyag van benne, amennyi kell ! Ha könnyű, akkor pelenka, ha nehéz, akkor lomha...

akarki 2008.04.04. 21:57:37

Gyerekek, az Audinál nagyon nagy gondok vannak, el kell ismerni. V8 V10 terén is, és V6 dieselnél egyaránt! Ennek ellenére pont olyan cikkeket írnak itt le, hogy milyen szuper az Audi, leadják az Audi magát Istennek beállító cikkét. Nekem kicsit olyannak tűnik, mintha az Audi mellé állnának sokszor, bár az Audi által küldött cikk nagyon leminősítette őket... Prágában ha késik a szünet, akkor a munkás 5 perccel később vészleállítóval leállítja a sort és megy ki, itthon meg szívnak a melósok. Ingolstadtban a többszáz gigás USB wincsit lazán be lehetett vinni (ez túl nagy lazaság azért), de a mozgóbérmegvonásra nagyon sokan mérgesek már itthon... Ha Audi miatt van valaki felháborodva, akkor csak annyi lehet a problémája, hogy a negatívumok is hírt kapnak. De minőségi problémákat még meg sem említették itt, csak hogy az R8 V10 hűtési problémája megoldva, és lehet gyártani... Amiatt meg, hogy nem teszteltek egy S1-et, kicsit én is neheztelek rátok! Irány Dahlback bátyó, neki akad egy-két gépe! Lancia S4 (Bruno Ianello), Judd motoros 190 EVO és hasonló gépek videóval, nagyon jól jönnének. Hasonló stílusban mint a Ferrari 355. Asszem olyant ütne, hogy lefagyna a szerveretek a sok letöltéstől! Ötlet adott, hajrá! A kivitelezés biztos nem egyszerű, de azok után nem a rádiós műsorvezetők kapnák a "szevasztok Istenek" kezdetű irományokat! Ja, Goodwood-i közvetítés egy-két régi F-1 kocsival (V16 1500 turbo, H16 motor, V12-es Matra...), meg hasonlók. Illetve ez lehet hogy perverz, de egy-két mezőgazdasági gép is elkélne már! Winkler úr se csak a sportközvetítéssel foglalkozzon, traktorra fel, rendsodró, kultivátor, Prága szippantó, stb... :) Remélem az ésszerű határokon belül megvalósítható dolgok jönni fognak! De ha fizetitek, az autós találkozókra szívesen elmegyek nektek anyagot gyűjteni, ha a ktsg-eket álljátok, ti meg összeállítjátok a cikket! Nos (gondolom most sikerült felpaprikázni titeket: mit akar ez? Dehogy engedem át másnak, megcsinálom) azt hiszem mi elégedettek lennénk! Bocs az OFFTOPIC-ért ami bekerült!

Big Blaster 2008.04.04. 23:49:57

Makmarci, szerinted az amcsi autó fikázók közül hányan írnak a saját tapasztalataik alapján? Hidd el, a legtöbben szajkózzák, amit másoktól hallanak, úgy, hogy közelében sem voltak amcsi vasnak.

Ne gondold, hogy az átlag EU autóknak hű de milyen kifinomult futóműve van. Persze, vannak komoly dolgok, de az nem az a kategória, amivel tele vannak az utak. Akkor meg mire a nagy melldöngetés? Egyébként hánynom kell attól a baromságtól, hogy bármilyen autót tesztelnek az a legkirályabb, amelyik nagyobb sebességnél esik le az útról kanyarban. A hülye újságírókon kívül ki a fasznak fontos, hogy a 150-el is be tudjon kanyarodni derékszögben? Nem minden autó sportautó. Csak nálunk hiszik azt, hogy akkor jó egy futómű, ha kirázza a beledet.

Egyébként egyedül az amcsik tudják, hogy alád tolnak egy komoly V8 vagy V6 motorral szerelt, full extrás, S Merci méretű és kényelmű autót 10 milkó alatti áron. Nézz már szétt, hogy EU-ban mennyi pénznél kezdődik ez a kategória.

mugen 2008.04.05. 00:04:14

gyűlölködjünk?
Az audi a világ legszarabb autója öcsém!
Az igazi ászok gyalog járnak!
A bajai halászlé meg egy nagy kupac trágya, mert televágják mindenféle szaros tésztával! Egy halászlé legyen halászlé, nem húsleves az, hogy tésztát tegyenek bele!
Mindenki hiéna, még a hiéna is fóka! Elég a sok hülye dumából, én kimondtam végre a frankót! Mindenki bekaphassa! Lexux meg ajudi!

fury 2008.04.05. 00:17:53

a zöldborsó meg legyen Igló!!Kész.

fury 2008.04.05. 00:28:09

Különben is az ideális,kényelmes autó a Totalcar könyv szerint egy hungarocell futöművű Kamaz..rugózott,és rugózatlan tömeg..

KOSK 21 · http://KOSK21 2008.04.05. 15:28:16

ASTON MARTIN,BENTLEY,BUGATTI,
ROLLS-ROYCE,WIESMANN,A.C.COBRA,
SPYKER,PANOZ,PAGANI,KOENIGSEGG,
MAYBACH,PULLMAN MERCEDES.....
és még lehetne folytatni a sort.az
igazi luxus itt kezdődik.mert ilyen
nem lehet mindenkinek.

wzs 2008.04.05. 17:43:34

A Luxus nekem ott kezdödik...hogy nem kell BKV-val járnom.. :-D És életemben még megvehetem...sztereotípiák..echh.
süti beállítások módosítása