Az utolsó bőr a Daciáról

  2008. február 24. - Kari Címkék: dacia logan tartósteszt

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Kellene még egy Alfa
2008-07-18 06:41:00

  Nem, nem hülyültem meg, egyszerűen csak hiányzik még egy a flottámból. Lassan két éve, hogy rendszeresen

Kész az első kecskeméti Merga
2008-06-30 15:00:00

  Eredetileg arról volt szó , hogy a 2012-ben induló gyárban csak A és B osztályokat fognak gyártani, de a DAG

„Megb@szlak, amikor akarlak”
2008-05-16 11:18:00

Egyre jobban bebizonyosodik, hogy Dopeman szövege az élet bármely területére igaz. Ha egyszer bekerül az ember a

Autós újságíró piperepolca
2008-05-13 18:30:00

Látom már, ebből sorozat lesz. A múltkor megtaláltam az autós újságíró ideális munkaeszközét , most pedig


Mondtam, hogy nem a C-Crosseres lesz az utolsó Dacia poszt. Itt van még néhány fotó, amint a tél beállta előtt elszállítottam a raktáramba az otthoni kerti cuccokat.

A Daciába zsúfolt cuccok a következők:

  • Mountain bike 1 db
  • BMX első-hátsó kilépővel 1db
  • gyermek bicikli segédkerekekkel 1 db
  • kerti műanyag játszóház három éves kortól 1 db
  • konyhabútor a kis házba 1 db
  • hinta 2 db
  • hat személyes műanyag kerti asztal 1 db
  • hozzá való székek 6 db
  • az asztalhoz való napernyő 1 db
  • locsolótömlő 50 m
  • elektromos fűnyíró 1 db
  • kerti grill állvány vas szerkezete 1 db (a betonos, köves rész télálló, így az a helyén maradt)

Amint látható emellett a két első ülés teljes értékű maradt, nem úgy mint az Alfa 159-ben a pohárszékkel hátul.


A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr54345827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsozsó 2008.02.24. 18:57:34

Aki megkapta az autót tartóstesztre, Ő se vett ilyet,hanem egy használt gépett vett. Vajon miért? Ez a tényleg egy "buta renault". Mert elférni rendesen benne és olcsó ezért még nem jó.

AP (törölt) 2008.02.24. 18:58:32

Tibor40: nekünk meg Clio-nk van és hibátlan.. Pedig kap rendesen mindenkitől.

Denis 2008.02.24. 19:06:01

erdélyi magyar!
Ahogy látom neked a legfontosabb ez a blog!:))
Neked biztos Daciad van! Nem fogom szidi,mert nem ismerem,de valamiért olcsó nagyon és Romániában is már ott vannak az árak,mint nálunk szóval,valamiért olcsó és nem azért olcsó,mint a Suzukik (semmi extra nincs bennük,helyi gyártás). Ja nekem renaultom volt és nem volt megbízható,de legalább nézett ki valahogy!

Tibor40 2008.02.24. 19:09:38

AP!

Kicsit fejlebb azt írtad Swifted van! :)
Ok, elhiszem ,hogy a Clioddal nincs baj,nekem nem volt ilyen szerencsém a Megane-ommal. Kb. havonta kellett vinnem szervízbe,mert nem ment egy henger valamiért. Ez van.

Kese 2008.02.24. 19:15:19

Érdekes apósomnak Peugeot Partner van és már a fél vagyonát ráköltötte, de mindig van vele baj! Én sem szeretem a francia autókat! A rohadó daciát meg főleg!

erdelyi magyar 2008.02.24. 19:19:05

Denis: elfelejtettem odaírni a végére, hogy többek között nekem IS fontos. :DD
De ez már abból is látszik, hogy én írtam le. Amúgy meg nagyon-nagyon ritkán írok, legtöbbször csak olvasom ahogy mások vitatkoznak, de néha én is beszállok :D
És még véletlenül sincs Daciam :)
De természetesen: a cigány is a maga lovát dícséri, a Dacia pártiak TÖBBSÉGÉNEK dákója van. De akik itt szídják, azok közül SENKINEK sincs...

István 2008.02.24. 19:22:07

A Peugeot-tokat szeretem,de a Daciatok tényleg kiráz a hideg. Megkerek mindenkit a saját érdekében ne vegyen,sokat olvasok róla.

Denis 2008.02.24. 19:26:07

Örülök,hogy neked sincs Daciad! :))
Ne is vegyél sztem! :)
Én vettem inkább egy használ Passatot és megvagyok elégedve vele és még olcsóbb is és nem rohad, nagyon szép pedig 12 éves.

erdelyi magyar 2008.02.24. 19:30:12

coolwater:
LOL, ha nem akarsz "diskurálni", akkor miért kötekedsz még mindig? :D
A lekezelő stílusodból ítélve te minimum az atyaúristen lehetsz. Akkor csak azt nem értem, hogy miért vitatkozol egy közönséges földi halandóval ilyen alantas sértegetések közbeiktatásával :DD

Még mindig várom szent kinyilatkoztatásodat arról, hogy konkrétan miben tévedek, és miért vagyok méltó a megvetésedre...

a megmondó 2008.02.24. 19:43:49

renault technikát használ a dákó,nekem csak emiatt vannak fenntartásaim vele kapcsolatban.pár éve,hogy szinte mindnek baj van a motojával(turbo,egr),váltójával,állandó izzócserék,rossz minőségű fékalkatrészek,ablakemelő,rengeteg típushiba,bunkó,lehúzós szervizek,stb...
szerintem

erdelyi magyar 2008.02.24. 19:44:54

Opel Vectra van tervbevéve, mert azzal jobban lehet csajozni :D Persze nem BMW, de azért megteszi :)

A rozsdásodás meg egy poén.Mindenki ezen lovagol, azt sem tudom hányszor olvastam már. Pár autónál elfelejtettek a helyére tenni egy dugót és ezért befolyt a sárlé a hátsó kerékjáratnál. De ezeket az autókat visszahívták és kijavították, gondolom szakszerűen. Tudod miért hívtak vissza egy halom 2000 után gyártott Volvót pár évvel ezelőtt? Mert valami gubanc volt a biztonsági övvel, nagy ütközésnél egyszerűen nem működött! De kijavították. És ennek ellenére a Volvó még ma is a biztonságáról híres.
Akkor fogadnám el, hogy szar a Logan, mert rozsdásodik, ha nem vállalták volna a felelősséget és azt mondják, nem gyári hiba. És akkor tényleg reménytelenül rozsdásodnának a Loganok. Csak akkor nem lett volna hírverés belőle és senki nem tudna róla, csak pár év múlva hallanánk róla, hogy az 5 éves Loganok már rozsdáznak. Szvsz ez az eset azt mutatja, hogy legalább jó úton indult el a Dacia.

Toji 2008.02.24. 19:55:37

15 év, kb 300ezer km, 5 rönyó, a legfiatalabb ami volt 6 éves (73000 km-el).Mind 200ezer felett volt mikor eladtam. ÉS AKKOR MINDENHOL NEKEM AKARJÁK ELMAGYARÁZNI, HOGY A RENAULT SZAR! Egyszóval sok a rizsa, tapasztalat meg nulla.
Dácsia meg nem kéne!De nem azért mert francia (izé román), hanem mert nem jön be.

Nemkellfélninemfogfájni 2008.02.24. 20:02:35

Elfogadom hogy szar, ha valaki 3.5M-ért tud mutatni egy 7 személyes, dízel, ilyen használati értékű, 5 év garanciás új autót. Addig ebben a szegmensben szerintem ez a legjobb vétel.

Ha csak 3.5M-et költhetnék autóvásárlásra és erősen limitált lenne mennyit költhetek üzemanyagra biztosításra valamint kellene a sok hely, akkor komolyan megfontolnám. Nem egy fullos Grand Voyagerrel kell összehasonlítani, nem is annyiba kerül.

Ellenőr 2008.02.24. 20:04:41

coolwater
Igen, az én autóm (is) Suzuki. És, most szégyenkeznem kellene?
Szánakozva kiröhögöm azokat a csökött agyú gyerekes embereket, akik ilyen matricákat tesznek az autóikra. Biztos nagyon fasza, menő gyerekeknek gondolják magukat.
Ezt a Suzuki lenéző szemléletet miért nem lehet már végre elfelejteni? Mi a jó ebben?
Semmivel sem rosszabb a többinél. Természetesen ezeken is lehet hibát, hiányosságot találni, na de melyik autón nem?

Laca 2008.02.24. 20:06:54

Erdélyi magyar az a baj, hogy már nem csak a dugónál rohadnak. Nézz be a topikotokba és rájösz...

coolwater 2008.02.24. 20:10:40

Több imserősömnek van Suzukija, meg vannak vele elégedve.

Nekem még nem volt, asszem nem is lesz, bár a grand vitara szerintem ( most páran kiakadnak) semmivel se rosszabb pl. egy Freelandernél. Igaz árban se, 7.85 M Ft.

Azért nézik le a suzukisokat
(utánakérdeztem) mert azok legtöbbje a 90'-es évek lején Trabiból , Wartburgból, stb ültek át az első Swiftbe.

Én idéztem a feliratból, amit egy .. tipusu verdán láttam, és odaírtam, hogy no commment. Ugyhogy szerintem azzal kellene beszélned aki ilyen feliratot hord a kocsiján.

a megmondó 2008.02.24. 20:18:16

nézzétek meg a népitéleteket!
kíváncsi vagyok,mekkora lesz az értékvesztésük...

ommm 2008.02.24. 20:18:50

jelentem a Logan Futása misszió ismét sikerrel járt.

zabálja egymást a nép.
már csak ezért is érdemel némi tiszteletet az MCV.

gond nélkül hozza a 150 kommentet :)
és ami itt előkerül!?!
csoda...

kíváncsi vagyok, mikor jutunk el odáig, hogy a zebra fehér alapon fekete csíkos vagy fekete alapon fehér...

esetleg az ördögráják párzásáról valamit?

Levy T 2008.02.24. 20:23:47

Francia autot soha...

AP (törölt) 2008.02.24. 20:25:09

Tibor40: a Clio anyámé. :)

Levy T 2008.02.24. 20:31:03

itt mindenki ugy nyomja,mintha akarmilyen autot meg tudna venni...kozben meg van valami szar 10-15 eves szar a segge alatt...kulonben is:kis penz kis foci,nagy penz nagy foci...

erdelyi magyar 2008.02.24. 20:39:34

Laca:
semmi közöm a Loganhoz, így nem az én topikom a Loag Klub topikja. De az tényleg nagy szívás, hogy vannak akiknél mindenhol rozsdázik!! Ez így a 21. században már kissé ciki...
De lehet hogy csak nosztalgiából, a híres előd iránti tiszteletből rozsdázik :D

Lowtyo 2008.02.24. 20:51:42

Oké oké,de a 356 speedster akkor sem ganajtúró.

csunyamalac 2008.02.24. 20:52:57

Coolwater te nagyon buta vagy. Ez önmagában még nem volna probléma de legalább ne kérkedj az ostobaságoddal.

coolwater 2008.02.24. 21:09:35

Ok, röfike, Te meg egy lángész vagy.

Titto 2008.02.24. 21:34:23

Mennyivel máshogy mutatna a Dacia így:
hvtm.hu/index.php3?ID=9000&carID=796&s=1

Gergow 2008.02.24. 21:46:38

Titto!
Nem is Dacia-nak hívnák az fix!

BTO11 2008.02.24. 21:51:43

Levy T!
ha nem volna aki megvenné a 10-15 éves szarokat akkor TE nem igazán tudnál kiszálni belőle hogy ujat vehess,mert kilóra se vennek be tőled.

egyébként most száltam ki 1 16 éves Rötyóbol egy 5éves daewooba,amibe 20ekm van.
nos hogy is ült be az előző tulaj 1 ujba???
vagyok én és a hozzám hasonló anyagi helyzetüek.
stimm ugye??

Roger 2008.02.24. 21:55:06

"A másik téma. Egy másik topikban leírtam már, de szerintem itt sem árt: egy ország képét nem az határozza meg, hogy kik irányítják, hanem az emberek akik élnek benne. Szerintem..."

Akkor eleg nagy szarban vagytok magyar testvereim! :P

BTO11 2008.02.24. 21:56:47

egyébként Csikós evtás!
mi ez a telepakolosdi mutogatás ha nem reklama???

danken 2008.02.24. 21:59:32

Meg kell nézni a statisztikákat, valami alapja lehet annak, hogy japán, és német autók állnak általában az élen, francia, olasz hátul, viszont az olaszok szép autókat csinálnak ez tény, fiat meg feltámadóban van

ommm 2008.02.24. 22:09:30

BTO11 2008.02.24. 21:56:47

Csikós? Valamiről lemaradtam? Én Kari nevét látom ott fent.
Vagy már ennyire mindegy, csak szarozni lehessen?

Nándesz 2008.02.24. 22:28:56

ROFL úristen... ez kéééész

BTO11 2008.02.24. 22:31:26

ommm!
az lehet hogy ezt más irta ,de a Csikós ur kezdte a sorozatot.
szarozni???
nincs mit itt szarozni.
Te meg kötözködni jössz???

Nándesz 2008.02.24. 23:03:39

BTO11 legalább ne reklámoznád, ha ekkora fasz vagy. Itt éppen te kötözködsz, meg a többi szájhős marha aki ezt a százhatvansok kommentet megszülte. A sorozatot a Rácz kezdte, szóval ez már a második mellényúlásod egyébként.

ommm 2008.02.25. 00:09:19

:)
hoppá, hoppá.
Nándesznál a pont :)

ommm 2008.02.25. 00:23:06

nesztek basszátok, EZ Magyarország.
remélem élete végéig hánykolódik majd a cellájában az az abberált marha, aki azt hisz, majd ő így megoldja.
mert az erőszak csak erőszakot szül.
Egy derékmagasságban kifeszített, magánterületet védő drótkötélnek ütközött egy motorozó rendőr szombat délután Pécel külterületén, járművével felborult, és a helyszínen életét vesztette.

Belicza Andrea, a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság sajtóreferense elmondta, hogy a balesetett szenvedett, 29 éves, maglódi rendőr szolgálaton kívül volt. Miután felbukott, még felállt és tett néhány lépést, majd összeesett és meghalt.

A baleset körülményeit és azt, hogy ki a felelős a tragédiáért, a gödöllői rendőrkapitányság vizsgálja.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.02.25. 00:56:25

erdelyi magyar 2008.02.24. 18:41:09

"Egyáltalán ültél már benne? Vezetted már?"
Egyik haveromnak van. Abba szoktunk hányni:P

"És ültél már Fabia 1.2-ben"
Másik haveromnak van, kis háromhengeres csettegő, de szeretjük, és nem hányunk bele:P
"És mind lassúak. Akkor ezek mind szar autók?"
Igen
"Ezek szerint minden kis és alsó-közepes autó szar, mert az alapmotorral lassú."
Igen

"Az ocsmány meg a ronda ugyanazt jelenti :D"

Nem. Ocsmány egy loganba hányás.
Ronda pedig Kiszel Tünde.

üdv

zsosz 2008.02.25. 01:03:54

Szerintem kár vitatkozni a dacia nagyon ronda de enyi pénzért nem rossz mondjuk nekem nem kéne se francia se román autó

Levy T 2008.02.25. 01:31:39

BTO 11! En nem bantani akarlak!
Tudod mi van mindenki a sajatjara eskuszik,ezert ne szarozzuk a maset,csak ennyi...egyebkent japan parti vagyok.

a megmondó 2008.02.25. 01:35:22

én mondjuk nem szeretnék így járni!
nesze nektek 5év garancia!lol
totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=63962

zsosz 2008.02.25. 01:53:46

Én is japán párti vagyok kivétel nissan a francia kapcsolat miatt.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.02.25. 03:47:13

Nemtom mi bajod a nissannal, a Francia kapcsolat jó film volt.

zénó 2008.02.25. 05:16:36

Jó lenne h észrevennétek h azért van már megint dácsia cikk mert vihart kavar és ez az leglátogatottabb belsőség topik.
az utolsó két dácsia előtti topikba szinte nem is kerültek kommentek.
Szóval megevett bennünket a fogyasztás és önnön szegénységünk.
a TC meg nevet minket fajankók...
Paskoljuk csak az szart és együk egymást,végülis a magyarságunk századai is errő szólnak!

Oscar 2008.02.25. 06:42:40

Jó látni, h. egyeseknek mennyi cuccuk va és ezmég csak a nyári. Nomeg lakás, kert, meg raktár. Tudomén, h. nem muszály csórónak lenni, meg ott a lehetőség mindenkinek, h. meggazdagodjon. Szépis a személyes cikk, de lehet, nem kéne "második/harmadik autóm, ami a garázsban porosodik" "fajátszótér a gyereknek" "ügyes mestereknek csak ennyi, meg annyi százas kell és jól dolgoznak" típusú cikkeket írni. Néhány embert ez irritálhat.

audigarage 2008.02.25. 06:46:46

Ez a kibaszott DÁCIA meddig kisért még.
Tudom fasza kocsi,vegye aki akarja.

Roger 2008.02.25. 08:56:34

a megmondó!!

Na tessek 20 millos presztizs marka!

totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=57047
totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=47756
totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=40289


ha mar nepiteletrol van szo akkor nezz szet a tobbi marka kozott is mert mindenhol van jo es rosz itelet is, nem csak a daciarol.

Roger 2008.02.25. 09:19:07

Ja, es nem vagyok dacia parti, ha penzem lenne akkor is mast vennek, de itt romaniaban mar lassan minden masodik auto logan, es nincs baj veluk. A cegautom is logan 110.000 km mar benne van, es kotelezo szervizeken kivul semmi baja nem volt. Ti ott kint magyarorszagon max TV-ben lattatok logant, esetleg az utcan is egy-kettot de mar olyan jol tudjatok fikazni, es olyan jol tudjatok hogy szar...nem gondoljatok hogy tul okosak vagytok es tul elorelatoak?
Nekem csak annyi bajom vele hogy nincs neve, es nem nez ki jol, de ez az en sznobsagom miatt van, ettol lehet meg jol haszalhato auto...
Ja 2 taxis ismerosom is van, es egesz nap hajtjak a loganokat, es csodak csodajara mukodnek, es keveset fogyasztanak, es nem szoktak lerohadni....
Most ezek utan egy ta`pos ne magyarazzon nekem, aki meg logant se latott eletebe...

b 2008.02.25. 10:29:06

szerintem amire van nem rossz autó a logan...sőt!

faterom taxizik és mondta, hogy volt olyan hogy hívtak autót egy hotelhez és kiküldtek egy MCV-t és amikor kiért, a kedves utas közölte, hogy ő ebbe nem hajlandó beszálni, küldejenek valami normális autót:)

SamaraAgressor 2008.02.25. 10:55:55

DÁCSIJA LÓGANYÉ...
ocsmány, primitív, rohad, stb.
Akinek az ilyen tetszik és ha tehetné ilyet venne, az a RENAULT beépített embere? Mert a kommentekből nem az derül ki, hogy milyen jópofa, aranyos, kellemes, szép, tartós, stb. Ezeknek inkább az ellenkezőjét lehet levonni.
Én dolgoztam Renault márkaker-ben.. Hát borzasztó, bosszantó, ami ott ment: ott b@sszk át az ügtyfelet, ahol tudják. Kiszámlázzák ugyan a levegőszűrő, pollenszűrő, benzinszűrő, de NEM cserélik ki, hanem gyönyörűen tisztára letörlik. Így spórol a márkaker.tulaj, s cseszi át sok-sok autós fejét mind a mai nappig.
Jó, tudom, nemcsak a Renaultnál van ilyen.

domi0318 2008.02.25. 11:01:49

Az ilyen utasért menjen "egy nagy fekete autó" - mint annak idején Pelikán elvtársért...
Hasonló sztori, pár éve: február, hajnal, hóesés. Rohanok a VI. kerületben egy éjjel-nappali patikába, nincs előtte hely. Kifordulok a körútra, és megállok egy hotel előtt. Azt mondja a portás, hogy ne! Mondom: de! Ezen elvoltunk egy darabig, majd megkéreztem, mi a baja azzal, ha itt állok hajnalban, három percet???!!! Mire közölte velem, hogy a kék színű 206os Peugeotom nem illik a hotel előtt várakozó tojáslámpás egyentaximercik által alkotott képbe.
Sokkot kaptam, kiröhögtem, megfenyegettem, az autót otthagytam, de szóltam neki: ha valaki hozzáér, nem kell messzire mennie, itt a patika!
Azóta már csak röhögök az egészen, pedig alapvetően szomorú...

domi0318 2008.02.25. 11:05:22

Még csak annyit. Kb 5 évvel ezelőtt, még volt Győrben egy taxis, aki egy 1310TL Daciaval taxizott. Hatalmas arc volt a pali! Mindig őt hívtuk!
Aztán egyszer kiesett alóla. Béke poraira, kellemes emlék volt...

b 2008.02.25. 11:54:10

amit írtam dacias story is győrben volt, ja és nem fekete merga ment érte, csak egy kék passat, de az már megfelelt neki:)

domi0318: tudom kire gondolsz, az a dacia tényleg kemény volt :)

domi0318 2008.02.25. 12:23:08

Hali "b" !

És Ildi néni, az olajzöld ezeréves W123 Mercivel, amiben annyi kütyü volt a műszerfalon, mint egy arab bazárban?
Az öregasszony annyira kemény volt, hogy Ő kérdezte meg, hogy nem zavar-e a cigifüst a kocsiban, mert ő konstans dohányzik???!!! :-))
Zseniális volt. Sajna ma már Ő is egy kombi Astrával jár, de öregbítette a győri taxislegendáriumot az tuti!
Egyébként az összes jóarc győri taxisnak respect!

janlogan 2008.02.25. 12:51:04

betegek vagytok hulye taposok, nagyon sok okos dolgot osszehordtatok - gyogyithatatlan betegsegetek van

a megmondó 2008.02.25. 13:16:52

roger
a logan egy fos,senkinek nem kell Mo-on,ahogy renaultot is minden évben kb 30%-kal kevesebben vesznek...azt a népítéletet,meg az 5 év garanciára reflektálva tettem be!nektek oda romániába lehet,hogy jó ez az igénytelen,ocsmány szar,de normális országban nem lehet eladni!

kollo 2008.02.25. 14:11:34

szerintem:
suzuki: túl drága koporsónak
logan: puritán, DE funkcionális
COOLWATER- szánalmas vagy, őszintén sajnállak a bme-s kommentért. Ott írtad ki magadra hogy egy nagypofájú paraszt vagy.

erdelyi magyar 2008.02.25. 14:17:57

megmondó: Te miről beszélsz? Kit akarsz becsapni ekkora hazugságokkal?

totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.01.31.&341062

Mellesleg Mo.-on még mindig a Suzuki a legmenőbb autő, ami igaz, hogy nem rosszabb mint a Logan, de nem is jobb! Jelentősen biztosan nem!! És ha már itt tartunk, Franciaországban több Logan kel el, mint Suzuki összesen. Úgyhogy ha te a "normális" országok ízlése alapjána akarsz autót venni (ami eleve non-szensz, hiszen sem Mo. sem Románia nem áll ott gazdaságilag, ahol a Nyugat) akkor a Logant tudom ajánlani neked :D

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.02.25. 14:21:15

Én 1310-es dákóval terepezek. Tetőcsomagtartó, meg minden ami kell. Most téli álmát alussza, de tavasszal rámegy egy
pár BMW gumi ára, és jöhet egy év dagonyázás megint:)

erdelyi magyar 2008.02.25. 14:23:41

megszaLott:

Fúújjjjjj!
Te hogy tudsz beleülni egy olyan hatványozottan SZAR autóba? Én abba még hányni se tudnék :DDD

szasa 2008.02.25. 14:29:00

amennyi az ara, ahhoz kepest sokat tud a dacia, amugy se franciat, se olaszt nem turok meg, vw a kiraly :-)

janlogan 2008.02.25. 14:45:55

szia erdelyi magyar!
kar az energiaert a sok esztelen emberrel vitatkozni, sajnos elegge ismerek az ilyen NAGYOKOS embereket, azt hiszik magukrol hogy tokeletesek , pedig.....

erdelyi magyar 2008.02.25. 15:01:53

üdv. janlogan

Én csak védem a rút kiskacsát, de közben megpróbálok okbjektív is maradni. Nem azért teszem, hogy a begyökösödött agyú szubbunkóknak legyen akivel vitatkozniuk, hanem azért, hogy ha netalán betéved ide valaki, aki gondolkodik egy Logan vásárlásán és nem azért jön ide, hogy szarozza, akkor azt ne riassza el a sok lehúzó hozzászólás. Ha csak ezeket az elfogult, egyoldalú és korlátolt elmére utaló hsz-eket látja akkor talán el sem megy egy szalonba megnézni a kocsit. Pedig az biztosan nem árt meg senkinek még és szerintem oigenis van köztük olyan, akinek ez az autó ideális és logikus választás (pl. azoknak akik nem a haverok, a szomszéd, a csajok, a kollégák vagy a rokonok előtt akar "reprezentálni", hanem közlekedni akar...).

csunyamalac 2008.02.25. 17:06:29

Hát én lehet, hogy hülye vagyok de mint említettem már, szerintem az mcv segge, vagyis hátulnézetből kifejezetten vagány és pofás. Én simán megvenném ha nem félnék a franciáktól, meg ha nem 4X4-es kellene.

Tittto 2008.02.25. 18:28:58

Kicsit eljátszottam a gondolattal...pár percre photoshophoz nyúltam, szigorúan csak azért,hogy érdemes átgondolni, mi lenne ha így kezdték volna árulni ezt az autót. Tarolna, ebben 100%ig biztos vagyok. A fosmotoros(pl 1.2) fapad astrákat úgy vitték/viszik mint a cukrot,ráadásul ennél jóval drágábban, akkor mi akadálya lenne a Motiva sikerének? (ez a hülye tipusjelzés csak úgy jött...)

Zénó 2008.02.25. 19:23:37

Kérlek Titto és erdelyi magyar segítsetek abban, hogy megmagyarázzátok nekem, hogy egyáltalán minek jönnek ide azok akik szerint a dákó vacak! akinek nem ez az árkategóriája, mert mondjuk gyereke van, vagy többdiplomás közalkalmazott, aztán én se megyek marutit, altot, matizt fikázni! Én örülök, hogy van dákó forgalomban, a családomnak volt még a régi szériákból és a rohadáson, kívül nem volt velük baj, télen a minusz 20-ban is indult, és kevesebbet evett mint a lada. Én meg azzal a szemmel nézem a kocsikat mint a gazda a disznót/traktort, nemem bejön a sok hely, és mivel nincsen sok esélyem, vagy veszek egy használt VW kisbuszt vagy mikor lejár a részletem, átülök egy új MCV-be, fontolgatom... a többieket kizárva, mit gondoltok? (kérem a BMW-ből kipattanó kopaszokat, adjanak gázt és ugorjanak a saját topikjaikhoz, és örüljenek egymásnak)

Norbert 2008.02.25. 19:32:38

A daciat ne hasonlítsuk egy Suzukihoz,főleg egy mait, törésteszten 4* szerzett kocsihoz.
A Logan 3*-ot kapott és Román,nem egy korszerű autó.
A népitéletben ,ha nézegetitek az autók tipúsa melett ott egy átlag pontszám! Nézétek meg légyszíves! Köszönöm!

b 2008.02.25. 19:43:43

domi0318: neki sajna nem láttam a régi kocsiját, csak az astrából ismerem, az meg hát egy full jellegetelen valami. bezzeg egy jó kis zöccséges merga a maga többmilliós futott km-ével :)

Laci 2008.02.25. 19:43:47

Figyelj Norbert!
A mai Suzukik tényleg jók,de a régiek kasznia papírvákony volt, a motorjuk jó volt mindig viszont.
A dacia 8 szelepes motorjai szarok, az olaj már 7ezer km után folyik benne.
Nekem van egy,nagyon megbántam,hogy megvettem. NE VEGYETEK DACIAT!!! Lassan olajcserére se kell vinni,mert csak utántölteni kell mindig.......röhelyes,hogy a 21.században ilyen autót képesek emberek közé vinni. Romániába való,azoknak az embereknek......cigányoknak. áááááááá...... Tanúljatok a hibámból!

N 2008.02.25. 19:51:04

Laci! írnál többet a problémákról!
Köszönet N

Mofli 2008.02.25. 20:41:10

Laci!
Érdekelne a márkaszervíz állásfoglalása a motorhibával kapcsolatban.

Zsanreno 2008.02.25. 21:10:54

Sok köcsög fasszopó német-japán+ suzuki-antifrancia szarrágó büdös patkány! Mikor húztok má anyátokba?

Zsanreno 2008.02.25. 21:16:38

Norbert fiam!
Pattogsz a suzukiddal mer 2 hónapja má 4 csillagos? A suzukinál még NCAP-ról se hallottak amikor a Renault-nál kb. 6 fajta 5 csillagos volt (azóta több).

Ellenőr 2008.02.25. 21:18:39

Zsanreno
Te most kire is haragszol?

Renault 2008.02.25. 21:22:25

Nekem R. Scenic-em van. Megbízhatatlan (3x vitte autómentő 180e km alatt), továbbá 100ekm körül minden eleme külön életet élt (kormány és ülés rommá kopott, a segédberendezések, mint ablaktörlő, elektromos ablakemelő, generátor, hátsó lengéscsillapítók, kipufogó, gyári indításátló, stb. sorra mentek tönkre. Nekem ez lenne a fő gondom, ha a Dacia megvételét fontolgatnám. Nem hiszem, hogy a minősége sokkal jobb, mint a Renault-é. 18e km-nél 1000km/1liter olaj, ami a budaörsi Renault szerint normális (1.4 16v). Problémás volt, de garanciában javították. Nekem előtte Toyotám volt. Más világ. Én azt mondom, aki nem szeret szervizben vitatkozni, autómentőre várni és mindig 80%-os autóval közlekedni az ne vegyen semmit, amihez a Renault-nak köze van. Viszont a Scenic ha éppen működik kényelmes autó. Ez tény.

Zsanreno 2008.02.25. 21:56:47

Renault!
Te kifogtad vaze! Honnét szerezted, vagy hogyan használtad. Nem ez az általános.Te vagy az állatorvosi ló, ilyen is van.
Akkor mondok én példát: ismerős Mazdájában most robbant szét a motor: 1,5 milka. Japán autó (volt) - Ennyi
De mondhatnék még ezer példát (olajzabáló VW PD TDI - iktől kezdve a gyári hibás 1.6-os Toyota motorokig, amik beálltak mert nem volt kenés. De minek, nektek.......?

Toronto 2008.02.25. 22:34:29

Elősször is a francia autók nem a megbízhatóságukról híresek ez tény.
Ki lehet fogni egy két jó,de ki kell fogni az általános dolog az ,hogy megbízhatatlanok. Nekem Daciam volt és a motorolaj folyás nálam is jelentkezett+ elektronikai problémák is. Egy Dacia-Renault szalonban vettem,de sok gond volt vele,szerettem volna ,teljesen más autót venni,de a szalonban dolgozik egy jó ismerősöm ezért a jó beszámítás miatt vettem egy Renault Megane-t,amivel megint járhatok szervízbe havonta,trafóval van gond mindig,ilyenkor nem jár egy henger,erre az alkatrészre a Renault 5 évig adott garanciát,mert már a gyártás megkezdése előtt tudták,hogy szar. Nekem nem is annyira zavaró a dolog,de az ismerősöm mondta,hogy valakinek munkaautó és akkor már idegesítő a havi szerviz. Német vagy Japán autókkal tény,hogy nincs ennyi baj,de amíg a formaterv,a nagyság kombinálva ilyen árral lesz addig lesznek hiszékeny emberek. A Dacia különlegesen rossz autó,de 8ezer km-ig semmi baja nemvolt,úgyhogy akinek még 15ezer nincs benne legalább az nemtudja mi vár rá és szerintem egy autó 15ezer kmnél még újnak számít azért.

Ákos 2008.02.25. 22:42:05

Komolyan azt hiszitek,hogy más autógyártó 2x ennyiért adja a kocsiait (és még azok se örökéletűek)és ez meg többet fog bírni 2-3 évnél? Ezek a szarok Romániába készűltek ahová nemérdemes autót vásárolni!
Emberek! Új autó,de ennyiért nem jobb egy egyenértékű használtat venni 1-2 évesen ami minőségi? Nem sznobságról van szó,aki tesztelte a daciát tartósteszten Ő is használtat vett, nem véletlenűl szerintem,gondolom vezetett már pár autót!:)

suttyó 2008.02.25. 23:07:33

tuskókák!
ha olcsó ótó kell és féltek hogy nekimennek, meg ilyenek, akkor tessék venni malacorrú passatot. a német autók nem unalmasak. mi a tököm unalmas egy a6-os audin. nem csak a kadett a német, te csúnya. te meg ne keménykedjél az olasz fiatoddal mert még yodább fejed lesz. hagyjuk má ezt a sok baromságot. úgyis csak a nyomorékok vesznek ilyet. nekem nincs drága kocsim, de inkább megverném magam, minthogy....

Renault 2008.02.25. 23:30:07

Szia Zsanreno!

A Renault-ot újonnan vettem Hatvanban. Talán Renault Képe volt a cég neve. Rendes, segítőkész tag volt a tulaj. A kocsi ma is megvan, javíttatom, ha kell. Eladni nem érdemes, mert legalább ismerem az előéletét, mivel csak én használtam

Tudom, hogy más márkával is lehet szívi rendesen, ha az ember belenyúl. Meg hát peched is lehet. Csak azért írtam, mert nekem ez volt a tapasztalatom. Hátha segítek vele a testvérmárkát választóknak.

Ezek többsége típushiba. Mint pl., ha 1.4 16 v-s motorral veszed (szerintem Dacia-hoz is van/lesz), a gyújtótrafót érdemes még átvétel előtt ellenőrizni, és ha francia márka, akkor kicseréltetni. Sok bosszúságtól kíméled meg magadat. Továbbá érdemes figyelni az olajfogyasztást, hogy szükség esetén garanciában javítsák. Hallottam a szervizben, hogy rajtam kívül még sokan szívtak vele.

Hali.

csunyamalac 2008.02.25. 23:32:10

Figyelj suttyó. Asszem rám gondolsz, amikor keménykedésről beszélsz. Namost. Ez egy fórum, méghozzá virtuális. semmi értelme keménykedni, mert aki itt fenyegetőzik az szerintem csk hülyét csinál magából, mivel nyilván tét nélkül teszi. Ám ha mégis keménykednék, akkor sem lenne az kapcsolatban az autómmal, akkor sem ha valami szuper, drága vas lenne. Amúgy meg a népítéleteknél megnézheted, mi a véleményem a saját olasz autómról:) Volt eddig kb. 10kocsi a családban, mind használt és bizony a japánok voltak torony magasan a legjobbak. Igaz, hogy német autó csak 2 volt közte, tehát inkább a francia és az olasz típosokkal tudom összehasonlítani. Amúgy meg nem kell élet-halál kérdést csinálni ebből, olyan idegesen nyilatkoztok itt páran, mintha épp az apátok seggéből kihúzott kakis végű fütyivel verné véresre valaki anyukátok felsőajkát.

Roger 2008.02.26. 00:11:56

erdelyi magyar!

Nem tudom hogy az uj swift milyen, mert nem volt szerencsem meg hozza, ezert nem is fikazom, de a regihez volt szerencsem, es az bizony hasznalhatosag es vezethetoseg szempontjabol sokkal szarabb mint a logan, sot kozel sem jar hozza. Tartossagrol nics amit mondjak, mert nem hasznaltam 100.000km-n keresztul csak egy 500 km-s tavot tettem meg vele, igy errol nem mondok velemenyt.(mint egyesek).

AP (törölt) 2008.02.26. 09:15:57

Nekem kifejezetten tetszik ez az OPEL-jeles megoldás.
Sokkal jobb!
De a Renault jeles is..
Csak az a köcsög rohadt dácsia, jajjj

randomuser1 2008.02.26. 10:35:58

sziasztok, persze, mindenkinek pont igaza van, ami azt jelenti hogy mindenki más tévedett amikor olyan autót vett amilyet, de én a minap látatlanba elcseréltem volna a szar nemromán kompaktomat erre a kombira, amikor rájöttem h a vásárolt TV vazelinnek sem fér be.
Az a baj, h nyakig ülünk a fosban és arról ugatunk, az ibolya vagy a rózsa az illlatosabb,pedig a megoldás 1szerű, a dákót nekünk, kispénzű csóróknak csinálták, kompromisszum azoknak, akiknek nem telik 4 különböző kategóriáju autóra a családban, hogy mindig a célnak megfelelő géppel mehessen, bármi dolga is van. Egyébként meg egy 3 milliós autó pont 3 milliót ér, kényelem/méret/fogyasztás/fenntartás/stb százalékos arányában mérve, ha nem így lenne, szépen kivonnák a piacról (volt rá példa, minden gyártónál az utóbbi években) mert nem lenne eledható. Globalizáció, így hívják....

antika 2008.02.26. 10:48:21

Dacia 73.000 km eddig olajfogyasztás 0.
Skoda Oktávia 1.6i 7-8e km 1l olaj hami, pedig VW csoport. De lehetne legendákat mesélni a híres Opel 1.6 16V olajfogyasztásáról.
Egyébként nem értem, aki nem szereti a daciát minek olvassa ezt a rovatot.
Persze, jó magyar szokás: csak úgy fröcsög az emberek szájából a sz*r.
Semmi bajom a suzukival, városi, elszaladgálós autónak tuti. Csak ahhoz drága és szereti a hasát. A magyarországi mindig is gyengébb volt mint, mint az eredeti japán. De Trabant, Wartburg után pont jó.
Továbbra is állítom, hogy az MCV-nek kategóriájában nincs vetélytársa.
Ha valaki jár sz M5-ön, mást nem lát, mint MCV szállító trélereket. Szerintetek hova viszik őket?! Talán föld körüli útra!:)

szodaereje 2008.02.26. 11:09:39

Köszönjük a maratoni tesztet, de a dácsiából most mán aztán tényleg elég.
Rendben van, hogy bűzlik a korrupciógyanútól ez az ügy (hiszen minálunk pézből él a zújságíró és nem az elfogulatlan tájékoztatásból), de legalább a végét hadd lássuk már!
Komolyan mondom, minden egyes dácsia poszt után napokat hagyok ki a belsőségből, mer' ehhez már gyomor kell.

Mondom mindezt úgy, hogy volt dácsiám, szerettem is és a románokat sem utálom reflexszerűen.

maszületett 2008.02.26. 12:31:08

olajfolyásról...

Nemtom, de az olajfogyasztásról én nem tudok mesélni, bár ahogy látom a 16 szelepes kollégák említik ezt gyakori hibaként.(Renaultosok) A Loganoknak igen kis százaléka 16 szelepes csak. (1.6 16V)
Az 1,4-es és 1,6-os benzines 8 szelepes és nem eszik az olajat egyáltalán, ami annyit tesz, hogy nem mérhető. (93.000 km van a kocsimban és 15.000 km-ként cserélek olajat, mert szeretném kímélni, amennyire lehet) Biztosan csak szerencsém van! (;-)))

A dci-k tönkremenetele ismert tény, és nem kapcsolódik a Daciahoz, vagyis nem csak hozzá. Ilyen erővel xar a nissan note, micra, renault modus, clio, megane, laguna, kangoo, na és persze a Logan dci-k, és még ki tudja hány autó, amiben az 1.5 dci motor van.

(Egyébként érdekes a citált népítélet. Legalább ne írta volna, hogy 1.5 TDI kocsija van. Egyszer megnézhette volna a feliratot hátul, mielőtt xar üzemanyagot tankol...) Egyébként az is felmerül bennem ilyenkor, hogy tényleg ilyen kocsija van-e??? Legalább a típusát tudná a szerencsétlen...

antika 2008.02.26. 12:59:44

Szodaereje!
Igenis kérünk sok sok MCV tesztet.
Lassan már csak ezért járok ide.
Lehet szidni a másikat következmények nélkül.:)
Egyébként szerintem, ha más márka adott volna tartóstesztre autót, akkor most arról vitatkozhatnánk.
És persze még mindig várom, talált-e valaki vetélytársat az MCV-nek?

erdelyi magyar 2008.02.26. 14:04:27

Én még nem láttam és nem is hallottam olajfolyásos Loganról, pedig van a környéken és ismerősök körében jónéhány darab.
Ellenben már láttam olyan Passatot a mostanit megelőző generációból, amit 40.000km-nél olajfolyás miatt kellet visszavinni. Pedig végig nő vezette!

Zénó: VW kisbusz kettő si volt az imserősi körömben: egy Transporter és egy Sharan. Mindkettőt a magas fenntartási (javítási) költségek miatt adták el, egyiket sem használták 1 évnél tovább. Logan MCV-je a bátyámnak van. 28.000 km-nél van most. Rendszeresen pakolja tele (kb. 2x annyira mint a cikkben), ugyanis amelett, hogy ez a családi kocsi, egyben áruszállításra is ezt használja. 1.4es van benne, aminek az ereje csak a 15.000es átvizsgálás után jött meg (gyárilag le van fojtva a teljesítményük, ha megnézitek a gázkar végén van egy kis betét, ami nem engedi, hogy teljes gázt adjon a sofőr, ezt a betétet állítják 15.000nél, legalábbis Romániában). 1X volt problémája vele, a tükörben kilazult egy rugó, ezért magától elállítódott pár km után. A szervíz először nem akarta ingyen javítani, de egy telefon után a gyárba végül ráálltak a dologra. Ha én hasonló helyzetben lennék, Logant vennék.

Ja és szerintem Laci-nak nincs Loganja, csak kamuzik. Ha mégis van neki és nem javították ki a szervízben garanciálisan, akkor ő a töketlen, mert nem állt ki az igaza mellett.
Gyakorlatilag minden márkaszervízben úgy basszák át az embert, ahogy csak tudják, eddigi tapasztalataim és hallomásaim alapján, talán csak néhány presztízsmárka a kivétel.

EM 2008.02.26. 14:06:41

Antika,
természetesen az MCV-nek párja nincs. Ki is merne szembeszállni egy Dacia Logannal?! :-)))))))))
Az új kocsik között biztos, de ha egy kicsit is belegondolunk, és ebben az árfekvésben körülnézünk, lehet, hogy találnánk olyan használt autót, amit még új korában sem tudna überelni az évszázad ajánlatának kikiáltott Dákó.
A következő Daciás cikket én kérem, de úgy 5-10 év múlva. Csak, hogy lássuk hol járunk..

antika 2008.02.26. 16:38:10

EM!
Bizonyára a világ tele van vidéki fogorvosokkal, akik csak azért vesznek 6-8-10millás autót, hogy 4-8 évig tárolják a garázsban, majd neked/nekünk eladják!
He he
Autót azért vesszük, hogy használjuk.
És aki 8 millát kiad egy autóért, az általában igyekszik is kihasználni.
Persze hülyének hülye a szerencséje.

BTO 2008.02.26. 19:49:40

Nándesz 2008.02.24. 23:03:39

oké tied a pont a szerzőkkel kapcsolatba,de ne dicsérgesd ezt a Fracia -Román szart.
eleinte jónak tünt az ár alapján,de sok szart hallottam hihető szavu emberektől erről a csodárólpl. hátsó futómü kiszakadásról.

az opel se oan se a VW mint anno a 801-s években,azok is kezdenek szarok lenni.

most szerintem autóba a koreaiak csinálnak minőséget mert tudják azzal lehet vásálót fogni,és nem is drágák.

néé mán körbe kissé nyugatabra.


hány Dókót látsz maszek kereskedésbe???hány daewoot???

a daewoobol sokkal többet ,azok is buták mi???

szodaereje 2008.02.27. 00:01:47

Kedves Antika!

Ha a "tartósteszt" egy állandó rovat lenne, de értelemszerűen változó típusokkal, nem volna mit kifogásolni.
Ha én is rönószármazékokkal neppelnék, vagy az autóstársadalom ama 0,00012 ezrelékébe tartoznék, akit foglalkoztat a téma (ilyenem lenne), örülnék ennek.
De hogy egyetlen márka belakja a neki kitalált "rovatot", az több, mint gyanús.
Ez nem az a TC, aki megmongya, hogy lecsúszott a léderhóze a béjemwéről, ez az az autósműsor, amit dévényi tibibácsi prezentál a hászbró szponzorálásával.
A haszbró kétség kívül kitűnő, a gyerekek szeretik, hol itt a baj? Tán az ún. újságírói etika? Mijaz?
Én ezeknek nem hiszek, ez egy hiteltelen bagázs. Akkor már inkább Szilágyi János, aki elmegy mosóport tesztelni a frezéniusz független minőségvizsgáló intézetbe.
Amellett, hogy jobban értenek a számítógéphez és a kis i betűvel kezdődő vackokhoz, mint az autókhoz.

Zénó 2008.02.27. 17:47:26

Erdelyi magyar! Ezer köszönet a válaszodért!

KOT-566 2008.02.27. 23:13:10

Hmm! Próbáltatok már 30 kg-os szerszámos ládát vagy egy felnőtt kerékpárt berakni egy kombi hátuljába? Úgy,hogy ne verd le se a hátsó falat se a fejedet? Nálunk ez napi gyakorlat!

XX 2008.02.28. 20:35:02



hány Dókót látsz maszek kereskedésbe???hány daewoot???

Kedves BTO a franciáknal 2-3 hónapos a várólista a Loganra,mindenutt egyre többet ..., csak M.o.-gon nem köll...

Daewoot meg amúgy újat már nem nagyon kapsz, esetleg Euro3-as motorral, meg a GE Chevy néven gyártja de a törés csillagaiból veszített ....

Nekem mindkettő van, mindkettő megérte az árát.

SizeNine 2008.02.29. 23:52:11

Én most nem védeni akarom a Logant,de Szegeden élek és feltűnően sok MCV-s trélert látok(napi 2!legalább)...csak nem olyan sz*r autó, ha ilyen sokat visznek nyugatra....habár ezen tényleg nem lehet lemérni, hogy milyen megbízható.

1ébként ennyi pénzért ott a Skoda Roomster is:)

wartburger 2008.03.22. 09:31:39

Mindennap a M0-on járok és a trélerek viszik az MCV-ket az M1 felé. Itt fikázzák ott használják. Nekem Thaliám van, nem egy álom, de ezt amikor megvettem is tudtam. A céges Pólómban 50 ezer km-nél kellett sebváltót cserélni.
Szerintem nem rossz az MCV, renaultoknál biztosan nem.
süti beállítások módosítása