Gazdira lelt a tartós Dacia

  2008. február 15. - RT76 Címkék: dacia logan tartósteszt

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Miért nem a ... lett az év autója?
2008-11-17 17:43:00

Szóval az Insignia az. De most miért? Tényleg? Akkor már miért nem a Skoda Superb ? Abban legalább van egy

Harci bálna Amerikából
2008-11-14 11:08:00

Aszongya Zoli nevű olvasónk, hogyaszongya: "Szia, a Mercit vagy egy honapja kaptam le Julian-ban. Vagy 60-70 km-re

Az autóbuzi szemüvege
2008-11-12 01:17:00

  Nem tudom, mihez kötöttem volna a dolgokat az automobilizmus előtt. Talán névről ismertem volna a falu

Családi barátkozás a Mazda6 kombival
2008-10-30 13:00:00

Miután Winkler kissé fanyalogva, minden lelkesedés nélkül számolt be magazinunk hasábjain kalandjairól a


Hát elvitték. A tartósteszt utolsó heteiben kaptam egy levelet. Egy Zoltán nevű olvasónk érdeklődött, hogy mi lesz a Dacia kombi sorsa, miután nálunk kitelik az ideje. Mondtam, hogy visszaadjuk a Renault Hungáriának, ők meg eladják. Nem lehetne-e, írta erre, hogy neki adják el?


Lehetett. Megbeszélték az árat, az időt, a helyet, én meg engedélyt kértem, hogy ott lehessek a nagy egymásra találásnál. Ott is voltam, sőt, én vittem át a Szolnokról vonattal érkező Zoltánt a Nyugatiból a budakalászi Renault-szalonba, ahol a szajré végül gazdát cserélt.

Zoltán egy órát késett, de nem az ő hibájából, hanem mert a vonat vesztegelt egy kicsit itt-ott, állítólag kábelszakadások miatt. Pedig még sztrájk sem volt. Hiába, a MÁV egy óriási és egyre nagyobb rossz vicc.


Beszélgettünk, kérdezgettem: Zoltánnak négy gyereke van két külön fészekaljból, így alkalmanként valóban jól jön majd neki az ötnél több személyes autó. Meg a nagy raktér is, hiszen szakmájára nézve hivatásos ezermester, lakásfelújításoknál segédkezik, fűtést szerel, burkol, bont, amit csak kell.

Egy benzines Skoda Felicia kombit cserél most a Daciára; tulajdonképpen már a négyajtós Logant is majdnem megrendelte, de ha már, akkor, gondolta, és megvárta a kombit. Aztán úgy döntött, megpróbálja mással kifizettetni az első év értékvesztését. És egyszer csak a Totalcaron rátalált a mi MCV-nkre, én megadtam neki egy RH-s telefonszámot, és sikerült is megcsípnie a kocsit. Még négy év garanciát is kapott mellé, meg a négy nyári gumit, nagyon barátságos áron, tehát a türelem ebben az esetben is megtermette a maga román gyártmányú rózsáját.


Zoltán számára az autó csupán használati tárgy, érzelmileg egyáltalán nem kötődik a kocsikhoz. Vagyis tökéletes Dacia-felhasználó, hiszen tudja értékelni a remek ár-érték arányt, és nem fáj a szíve a sivár belső, lélektelen dizájn miatt. Boldogok lesznek együtt! Már csak azért is, mert eldugult orra miatt Zoltán mostanság egyáltalán nem érez szagot! Tőlem kérdezte meg, hogy még most is büdös műanyagszagú-e a kocsi. (Az.)

Bezzeg én... Beléptünk a szalonba, ott állt a sok új autó között a csillogóra vaxolt, gyönyörűen kitakarított KOT-566, eszembe jutottak a családi kirándulások, a szerkesztőségi ebéd-túrák, és elfacsarodott a szívem a gondolatra, hogy alighanem most látom utoljára. Hát még egy Daciát is meg tudok szeretni? A fene gondolta volna.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr19340257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2008.02.17. 13:57:43

csiky: mi a Samara 21099-cel már túl is haladtunk rajta :DDD

Ciri 2008.02.17. 14:02:22

szg:

egyet értek !

Ciri 2008.02.17. 14:03:37

Nagyon szépen kérem a tulajt, hogy írja le mennyiért sikerült megvenni !!!!

Kö-nyör-göm, ha olvasod írd le !!

Gergow 2008.02.17. 14:03:45

Gratula!

Sok balesetmentes km-t kívánok neki!

Cukker 2008.02.17. 14:24:39

Ó, hogy ez a csöpögő váltójú román csoda soha nem fog innen eltűnni már???

Skodapárti 2008.02.17. 15:01:47

Hát,semmi bajom a Daciaval,de sztem a Felicia tobbet ér. Már bocsi

Skodapárti 2008.02.17. 15:05:59

A másik,meg hogy bemutató autót nem szabad venni,azzal csak gondok lesznek,méghozzá elég hamar

csiky944 2008.02.17. 15:08:23

Cukker ha te tűnsz el az még jobb

Cukker 2008.02.17. 15:39:38

csiky944!

Miért véded ezt a rohadó román csódát??

Ex Termesz · http://karvolt.blog.hu 2008.02.17. 15:43:28

sőt, némely régi autón nem csak tolatólámpa dupla, hanem a hátsó ködlámpa is

csiky944 2008.02.17. 15:50:47

nem az autóról van szó Cukker,hanem h megint valaki kezdi a megmondós-beszóologatós hülyeséget

blaise 2008.02.17. 15:54:39

Nagyon kerem akinek volt mar Dacia-ja az szoljon bele. Vagy ne, tok mindegy. Akinek meg nem volt az legyen szives fogja be es ne okoskodjon. Szepen kerem.
Remelem Zoltan idonkent majd beszamol a tartos teljesitmenyerol, kivancsi vagyok.

Nagyiwrx 2008.02.17. 16:28:18

Én azon tanultam vezetni(1310TLX) szép darab volt amolyan semmilyenkék színű.
Aztán vett apám egy subarut akkor kezdődött a külföldi kocsi behozatal kb 1991-be.
Elég kontrasztos volt a kelet és a nyugat közötti diferencia.
Viszont a dácia jol rugózott amíg ment aztán motorgenerál de az már egy másik történet.......

Matyi 2008.02.17. 17:01:52

Na erről van itt nagybaszó!
Ilyen embereknek kell a 7személyes Dacia!
Vki írta, hogy "kár volt a Feliciát erre lecserélni". Ha elovastad volna a cikket, láthatnád, hogy 4 gyereke van!
Ha a Feliciába ülnek be hatan akkor meg az a baj!?

Csongor 2008.02.17. 17:04:42

Sziasztok. Gratula az új tulajnak. Nem értem mi a baj a Logannal. Romániába pont jo, és épp elég. Mindenkire próbálnak gondolni, és igaz, hogy nagyon puritán a belső tér, de ne feledjétek, ez nem egy BMW, árban sem, viszont a kihasználtsága annál jobb, mind az alap 4 ajtósnak, mind az MCV nek. Ár érték arányban nagyon sokat ad szerintem.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2008.02.17. 17:05:42

Végre dákó post! :)
Már kezdtem hiányolni,biztos lesz 100+ hozzászólás a sötétebb fajtából..

foci 2008.02.17. 17:30:49

én is felicia kombit cseréltem MCV-re és nem bántam meg. őszintén szólva eddig csak előnyét tapasztaltam a skodával szemben, bár igaz az pár évvel öregebbb volt.
Nem olyan rossz az a dákó higgyétek el.
Nem vagyok sznob és nem izgat ki mit mond nekem megfelel. nem életcélom az autó viszont nélkülözhetetlen a mindennapokban.
Ez van.
És sajna a legtöbb autó 5 személynek egyszerűen nem kényelmes. (törpék kivétel)

Zoli 2008.02.17. 17:35:06

Ami azt illeti, nekem is voltak előítéleteim a daciaval kapcsolatba, de azt hiszem egészen megbékéltem vele! Ha nem lenne a daciának ilyen rossz designere akkor igazi népautót is gyárthatnának, mert bárki, bármit mond, ennyi pénzért nem lehet kapni új autót!. Főleg, hogy renault motoros! És 5 év garanciát sem nagyon adnak egy autóra! A BMW is csak 2 év garanciát ad! Szóval szerintem jó irányban halad a Dacia!

ps3peter 2008.02.17. 17:49:57

Én inkább maradok a 2 év garanciás BMW-nél - még akkor is ha már 4 éves...
De a rendszáma találó
KOT - németül ürülék

devilv8 2008.02.17. 17:50:28

Happyend

Cukker 2008.02.17. 19:01:38

Zoli. Garanciát ad, de szerény véleményem szerint ha 1 évesen már rohad, akkor cseszhetik a garit! Érdemes ellátogatni a loganklub.hu fórumára aki nem hiszi! Olcsó húsnak híg a leve!

crazy 2008.02.17. 19:04:58

Biztos jól jár vele. Jól csinálta, hogy megvárta, amíg más bukja el az első 1 milliót (vagy többet, esetleg kevesebbet). A teszt v. bemutatóautó sokféle lehet. Az biztos necces,amit a pesti újságírók szétfeszítenek, a végletekig hajtanak, minden paraméterét letesztelik. Viszont amivel egy normális értékesítő vagy más márkakereskedésben dolgozó hazajár az 5 km-re található lakására, és esetleg hétvégén elugrik valahova azzal semmi gond. Ezek általában a dolgozók ismeretségi körén belül elkelnek. Kollégám pl. Audit vett pár éve 6 hónaposan, 10 ezer km-rel, 6,4 millió helyett 4,2-ért.

jasna 2008.02.17. 19:13:39

Full-ra pakolt, padlógázas, autópályázások Diesel-lel ???
Nehéz "gyerekkora volt szegénynek"
Őszintén remélem, hogy kapott hozzá garanciát jó bőven.

gabor 2008.02.17. 19:17:29

a "kot" sarat is jelent...

frici 2008.02.17. 19:51:57

gratulálok az uj gazdinak nekem egy sedánom van csak dizel ha lesz lehetöségem majd lecserélem egy mcv-re de a85-lovas változatra szerintem jo választás volt lecserálni a skoda kombit kolégámnak az van szidja mind a bokrot hátul 3-man már nem férnek rendesen benne és viszatérve az előző beszoláshoz a románoknak ehez sok közük nincsen,kicsit ronda ,kicsit román de a miénk.

tibi 2008.02.17. 20:07:50

Teszt Dáciát vettem,2000km használták.250000 forinttal olcsóbban+téligumi+rádió+tetőcsomi,2 éves és eddig hibátlan.Remélem,Zoltán is jól jár vele!

köpcöspapa 2008.02.17. 20:12:02

gyűlöletkommentelők, ez nem túl erős felhozatal.. Eddig alig volt hozzászólás.

Csak hogy legyen miből válogatni:

"miezaszar, defosezmiez, derondaez, románszarez, béemvétvegyélgec, ..stb"

lala442 2008.02.17. 20:13:55

Az árára kiváncsi lennék,hogy mennyiért adták el.

Fannter 2008.02.17. 20:52:08

köpcöspapa álljá má le bazze. Nem kell itt a feszültséget gerjeszteni!!!!

Gézaapa 2008.02.17. 20:57:15

Na és az olajfolyással mi lett végül is?

The good boy 2008.02.17. 21:10:27

Nem tudtam mi bajom van az utóbbi hetekben... Dacia hiányom volt, de hálistennek a tc azért még irt egyet róla.
Amúgy, én nem csak az árára lennék kiváncsi, hanem, hogy mennyi km-el lett eladva? Kiváncsi vagyok rá, hogy csak a kinézetét pofozták újszerű állapotúra, vagy a km számlálót is?
T. Csikós úr! Remélem lesz egy cikk a tollából arról is (M5-RS6 után szabadon), hogy a budakalászi Renault szalon megnevezése mennyit hozott a konyhára.
Puff, most én is leírtam... Akkor Nekem is jár abból a pénzből?
Az új tulajnak sok sikert és gond mentes éveket kivánok az új autóhoz. Öröm, hogy vannak ebben az országban még olyan emberek, akik az autót a helyén kezelik és nem státusz szimbólumnak!

csikasz 2008.02.17. 21:13:12

:D Ez üt: a türelem ebben az esetben is megtermette a maga román gyártmányú rózsáját. :D

Gratulálok a kocsihoz! Sztem még ez is nagy élmény lehet a felicia után. (nekem kicsit felsőbb kategóriás a kocsim, de még emlékszem milyen érzés volt átvenni az első nem ócskavasat)

Kifordított kacagány 2008.02.17. 21:34:01

Szerintem Zoltán most a legkevésbé vágyik az autójával meglepetésekre. akár jóra, akár rosszra:)

egyébként szerintem egy szemfüles ember. sikeresen lecsapott egy olyan autóra aminek nagyjából ismerheti az előéletét és bár már telefingották mások, ez gondolom őt annyira nem zavarja.

én is kiváncsi lennék, hogy mennyiért kelt el. bár gondolom ha annyira olcsó lett volna, akkor ez is reklámértéket képviselhetett volna a cikkben.

köpcöspapa 2008.02.17. 22:04:26

Fannter bocsesz.

Gergow · http://zlgergow.uw.hu 2008.02.17. 22:06:33

Blaise parancsolj:

A váltópötyögés, szerintem, csak egy egyszerűbb tömítéshiba volt. bevitte, orvosolták ennyi. Nekem sima Logan-om van, de nincs semmi bajom vele, sem a belsejével, sem a külsejével. Bármmire rá lehet mondanni, hogy csúnya, meg puritán. Erre van egy nagyon jó szólás: Minden attól függ milyen szemszögből nézzük.

Az autóhoz még egyszer gratula, jó és balesetmentes közlekedést, alacsony fogyastást!

csiky944 2008.02.17. 22:30:02

tévhit,hogy az új autó fingszűz,a szalonokban ezt megteszik az ott dolgozók....

blaise 2008.02.17. 23:46:15

Nemtom miert zavar titeket annyira a szalon emlitese. Mert ha a TC tesztelt volna meg harom masik tartos Daciat es mindharom, illetve mostmar csak ketto ott a szalonban varna az uj gazdit, aszondom, ok, ez tenyleg nyilvanvaloan reklamszagu. De igy... Gondoljatok, hogy valaki ezt a blogot olvasva dobenne ra, hogy bazze, ezer eve Renault szalont kerestem hiaba es most tessek itt van, LETEZIK! Ne rohogtessetek mar...

blaise 2008.02.17. 23:49:11

Kosz Gergow. En kedvelem a Logan-t es komolyan gondolkodom egy MCV-n. Szerintem ez a magyar realitas nem mas. Legalabbis az aktiv populacio ugy 70 szazalekanak, nekem is.

zénó 2008.02.18. 00:13:10

Az az index vagy már a lámpa sem ég ott hátul?

Azért álljon meg menet,magyar ember román
terméket nem vesz főleg egy autót nem.
Egy óriási dácsia felirattal...
Micsoda egy gyökértelen jellemtelen dolog
dácsiát venni?
Hova lett a magyarság,a tartás?
Gennyes.Ha ezermester ha szarjancsi.
Menjen el vele Tikilestibe a leprásokhoz,hagyjad ott a kramancot,maradj ott,illeszkedj be legyél büszke román.
Legyél vele boldog, meg pakolt be lelenc szarházi kölkeidet is.Ha meglátok egy dácsiát leköpöm,ha téged még el is verlek.
Hungarizmus.Nacionalzmus.Egészségesen.
Szőröstalpú áruló dácsiások.
Felfordul már belem.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.02.18. 02:19:02

Először is: gratula, használd egészséggel, gond nélkül!

A feliciáról: nekünk is volt egy, de (hál' istennek) lecseréltük anno egy octaviára. A felicia cseppet sem különb belülről és kívülről sem, mint az MCV, sőt... Újonnan vettük, de a váltója olyan volt, mint a fűrészporban mozgó menetesszár kb. A mtorja gyenge és hangos volt, de keveset sem evett (1.3 lxi). Belülről vacak műanyagokkal, de mondjuk jól kárpitozva, az is igaz. Csakhát a felicsíra kombija kb. 20%-al kisebb, mint ez az MCV. Szóval nem rossz váltás a skodri után, főleg négy gyerkőccel. Nem mindenkinek futja Zafirára, meg Avensis versora, de mégis szeretne újabbat (mert úgy érzi megbízhatóbb és van rá GARANCIA, mégpedig 4 év jelen esetben!!!), hát nekik ideális. Mondjuk reálisan az ára lehetne kb. 250 ezerrel kevesebb, egyből fogyna a műmájer sznobok sora...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.02.18. 02:22:22

A logan sedan GÁZ kinézetű, de kövezzetek meg, nekem az MCV bejön (főleg ennyiért, újban!!!). Más a lököse elöl, ettől sokkal autószerűbb, meg nem az a baltával faragott hátulja ven, hátul okos az asszimmetrikus ajtó (pakolás kis helyen, kilátás a középső tükörből, soroljam még?) és csecse a lámpa is elöl-hátul. Oldalról meg BAZINAGY a vas. Szóval nem rossz ez, na.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.02.18. 02:32:48

niemand 2008.02.17. 15:43:28
sőt, némely régi autón nem csak tolatólámpa dupla, hanem a hátsó ködlámpa is

így van ez a dacia 1310-emen is. Hehe, nekem is van dácsiám, de abban még van anyag:)
Különben fogadni mernék, hogy részletre vette az iparos a dákót.

blaise 2008.02.18. 02:40:01

ze`no`, ha veszek MCV-t hogy azzal jarjak a Hargitara a kocsivarsarlasbol fennmaradt penzemen vett hetvegi hazamba, az neked eleg egeszseges nacionalizmus?
Bocs az offtopic-ert.

blaise 2008.02.18. 02:43:10

Kukori: nekem is bejon az MCV, mikor eloszor lattam eloben egybol mentem ra, hogy miezmarhudefasza. Aztan meglattam sajnos szembol, na az orrat azt atszabnam, az elegge SangYong-os, vagy milyenes, de amugy OK, szodaval elmegy...

a megmondó 2008.02.18. 03:40:30

a türelem román rozsDát terem
biztos faja a dákó,de a magyarok nem kamázzák az tuti.tavaly 57%-kal!!! csökkentek az eladásaik kishazánkban.
ezen is el lehetne gondolkodni...
lehet,hogy ez a sok dákórágó cikk nem véletlen?

antika 2008.02.18. 03:49:00

Ciri!
Ez most egész normális hozzászólás.
Zénó4
Húzzál máshova, mondjuk . . .
Engem is zavar trianon+ hozzá kapcsolódó események. De lassan túl kéne tennünk magunkat rajta.
Mondjuk csinálni kellene egy magyar autót, aminek nem a vetélytársak autóihoz mérik az árát, hanem a valós értékéhez.
Sok szerencsét az MCV tulajnak, valószínűleg ár/érték arányban a legjobb döntést hozta.

a megmondó 2008.02.18. 03:50:07

most nézem,hogy a renault is bukott vgy 30%-ot...(ez mondjuk tendenciózus)
lehet most jön 1 jó kis clio tartósteszt?

antika 2008.02.18. 03:58:41

a megmondó!
Neked nem furcsa, hogy a vetélytársak árai tavaly 5-600 ezret estek.
Nem kell a magyarnak a dákó, érdekes a világ többi részén megfelel.
Szép dolog a büszkeség, csak nem rentábilis/gazdaságos.
Szerintem.

a megmondó 2008.02.18. 04:25:41

ezt a "valós értékű" autót nem vágom.mihez hasonlítod,ha nem a konkurenciához?
az összeladás 230k volt tavaly,aminek kb a felét románia adta.
egyébként valóban nőttek az eladásai,86%-al.ez nem semmi valóban!(eu rekord)
egyébként franciák veszik a legjobban(kb 40k),mert rájöttek,hogy ez 1 buta röné.

a megmondó 2008.02.18. 04:36:27

a konkurenciára vonatkozó mondatodat kifejthetnéd kicsit bővebben!(árcsökkenés)már ha nem vagyok offtopik

Kifordított kacagány 2008.02.18. 07:01:39

blaise 2008.02.17. 23:46:15
nem zavar senkit, de attól ez bizony még reklám marad. nem tudom eddig feltűnt-e, hogy nem azért van a dácsijás postoknál annyi hozzászólás, mert olyan rettenetesen érdekli az embereket, hanem azért, mert sokkal tovább kint marad a totalcar főoldalon mint bármilyen másik post. most mikor ezt írom, már a 3 postal korábbi(Nem pink bömösök) fölött van és gondolom még jó ideig megtalálható lesz ott. ez persze nem baj, valamiből meg kell élniük, csak nem árt észrevenni és úgy viszonyulni hozzá.

zénó 2008.02.18. 00:13:10
nem ártana szélesíteni a látókörödet. olvasgass sokat, nem fog megártani.

KuKori 2008.02.18. 02:22:22
a sedan nem gáz, hanem egyenesen otromba. olyan a segge, mint egy szétk... buzinak. mikor meglátom az utcán, rosszul leszek tőle, annyira ellenszenves, de az MCV már egészen autónak néz ki. ugyan az én izlésem szerint jobb lenne, ha kicsit szélesebb lenne, de azért így sem rossz.

a megmondó 2008.02.18. 03:40:30
nem tudom mennyire csökkentek az eladások(szerintem minden típusnál csökkentek, mert lassan kenyérre se lesz miből, nemhogy autóra), de ugy látom, hogy kevesebb sedan rondítja itt nálunk a városképet mint korábban. mcv-ből viszont már látni néhányat.

Ate 2008.02.18. 07:10:49

Bal féklámpa mínusz.

Michigen? 2008.02.18. 08:48:07

Nekem volt Felicsírám 2 évig, első autóként ütöttem-vágtam, olajcsere 25ezrenként, mentem vele kb. 80.000 Km-t és az ég adta világon semmi baja nem volt sosem. Ja, de! Fékbetéteket kellett cserélnem rajta. otthon, házilag, 5 perc alatt. egyszer.:DD

röhej 2008.02.18. 08:53:25

mivan zénóka? minek iszol ha nem birod?

randomuser1 2008.02.18. 09:14:25

te zénó, személy szerint milyen nemzettudatos eszközzel közlekedsz?
lóval?

RT76 2008.02.18. 09:51:42

Kedves Kacagány! Nem szégyellnénk, ha valamiféle szponzorált rovat lenne a Dacia-saga, de nem az. Legfeljebb annyiban, amennyire egy autó kölcsönadása az importőr részéről szponzorációnak minősül, de ez esetben minden újautó-teszt fizetett hirdetés.

Tehát nem reklám, azért írtunk, írtam a daciás kalandokról, mert érdekesnek tartottuk, tartottam, hogy mit tud a gyakorlatban ez a hétüléses dízel kombi, ami igen figyelemreméltó autó a magyar valóságban.

Ennyi és nem több.

RT
TC

Kifordított kacagány 2008.02.18. 10:05:09

Rácz Tamás 2008.02.18. 09:51:42
én mindezt készséggel elhiszem, de azért a kételkedés joga ugye megmaradhat nekem?:)

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2008.02.18. 10:34:40

zénó,

Mint már korábban sem mulasztottuk el megemlíteni: magyar seggbe magyar lófaszt.
A te autód mennyire magyar? Kokárda van rajta? Oszt gulyással megy-e? Esetleg fokhagymás-kapros lángos mintája van az üléshuzatnak?

Pityke a hegyről 2008.02.18. 10:56:22

Kifordított kacagány, ha kötözködni akarsz, akkor húzzál innen a rákba, mert befordítalak! Minden belsőség cikknél itt kell magad verni te "okos"?

Kifordított kacagány 2008.02.18. 12:01:37

Pityke a hegyről 2008.02.18. 10:56:22
nem, nem kell mindegyiknél. talán ez lehet az oka, hogy nem is írok mindegyiknél. hihetetlen, nem? de általában ahova írok ott eddig még mindig sikerült értelmesebb pár mondatot összehoznom, a tieidnél. legalábbis ahogy a mellékelt ábra mutatja. és ehhez még a rákba sem kellett senkit elküldenem, mert galád módon engem nem zavarnak a többiek. még akkor sem, ha más a véleményük. még akkor sem ha éppen csak kötözködni akartak, mint ahogy most te teszed. ha ez téged bosszant, akkor javaslom ugord át azokat az írásokat ahol azt látod az elején, hogy "Kifordított kacagány". csak próbáld meg, meglásd sikerülni fog.

beregdy 2008.02.18. 12:29:27

és mégis - mennyiért sózták rá szegény zolira??? ez nem derül ki, pedig jó volna tudni...

nagylori 2008.02.18. 12:48:58

Tisztelt Rácz Tamás!
Állandó, ám csökkenő lelkesedésű olvasójukként szívesen olvasnék egy használt, dízel Grand Voyager tartóstesztet is.
Üdvözlettel:

majkulnajt 2008.02.18. 13:36:29

huhh-a Dacia ma már kábé annyira román..mint amennyire Brezsnyev iszlám fanatikus..egy régi név csupán..és semmi baj vele..a náci kijelentés örömére veszek eggyet rögvest-azért is-"piros-fehér-zöld"ben))))))az Istenit,az a qrva kocsi nem tehet semmiröl.És jó is.

abandika 2008.02.18. 13:53:20

Karottafüggő nincs neked lelked egy 940-es gyöngyöt lecserélni egy ááááááááááááá nem is mondok semmit!!:)))

RT76 2008.02.18. 15:12:51

Nagylori: hamarosan, ha kiderül, honnan folyik az olaj belőle, írok róla egy posztot 8-)

The good boy 2008.02.18. 15:37:04

Rácz Tamás 2008.02.18. 15:12:51
Nagylori: hamarosan, ha kiderül, honnan folyik az olaj belőle, írok róla egy posztot 8-)

Csak nem? Az új vas haldoklik? Aztán az a nagy országos hirű guru mit mond?
Gondolom, amikor összeépitette azt a vasat, akkor még minden oké volt...
Tamás, Tamás... Zoltán nevű ujdonsült Logan tulaj még boldogan fog dácsiázni, amikor az a voyager már sehol sem lesz.. Ne úgy legyen (alapból nem vagyok rosszindulatú!), mert akkor nem lesz túl hosszú a Voyager tartós teszt.

atomgape 2008.02.18. 16:06:09

Szerényen reménykedem, hogy az autó új tulajdonosát nem fogjátok ötezrenként felkeresni azért, hogy hogyésmint van a nagyon jó, nagyon olcsó és nagyon tartós Dacia. Mert ez már tényleg kicsit kezd sok lenni; de nem azért, mert Dacia, hanem mert egy érdektelen napi tucatautó. Ha jönnél egy Astra tartósteszttel (Te, el se tudod képzelni, az milyen olcsó oszt jó oszt tartós!), abból is sok lenne. Lehet, hogy ez a nagyon tartós teszt nem akkora ötlet?

bicebóca 2008.02.18. 16:26:43

Mi annak idején a ford-nál 1.200.000!!! ft engedményt kaptunk egy 2000km-res 3 hónapos csereautóra. Azóta eltelt 110.000km és csak olaj, olajcsere, illetve 1 fék és egy klímatöltés. Természetesen még vezérműsem volt, hisz 200.000km a cseréje. Szóval valakik megveszik és másnap már be is szopták keményen a -1.000.000ft-t (5millió körüli autóval), mi nem... ezen egy átlag magyar embernek, aki nem keres min. nettó 250-300-ftot érdemes elgondolkodnia... vagy nem???

Zsolti 2008.02.18. 16:27:56

Szerintem nem rossz járgány ez, ha az árát is figyelembe vesszük, de 6,7 -ik helyre nem vállalkoznék beülni, valamint érdeklődnék, hogy Zénó úr mit ajánl?

V10R1C4 2008.02.18. 16:51:51

Kedves zénók, és társaik!
Miért csináltok nemzetiségi kérdést mindenből? Vezetni tudtok-e?
És magyar óttót tudtok-e mondani? Már csak hogy a "magyar lukba magyar egért"-retorikátokban legyen valami alternatívája a Daciának?
Tényleg zénó, azt látom, hogy Tichileşti képben van. Olvastad a Tvrtkot? Tudsz még ilyen okosakat?

antika 2008.02.18. 17:07:30

Megmondó!
Én alapvetően az alap loganról beszéltem.
Vetélytársak: Aveo, Albea. Nézd+ a 2 évvel ezelőtti áraikat, majd gurulj be egy kereskedésbe. egyszerű matek.
A suzuki nem vetélytárs, hanem szükségmegoldás!:)
Az MCV-nek még nem láttam vetélytársát, de aki talált szóljon.
A vetélytársat az új autók között tessék keresni!:)

Depeshe 2008.02.18. 17:33:04

Hmm most szólok először ehhez a belsőséghez, de rendszeres olvasójaként több mindig elmosolyodok a TRATÓS teszt címen :) Valóban tartós ez? :)
Továbbá a szokásos emberek, akik nagyon unatkoznak mind itt mondják a frankót: Kifordított Kacagány, Antika, BTO
Hajrá srácok, inkább a GDP-t növeljétek :)))

antika 2008.02.18. 17:55:18

Depeshe!
Úgy vagyok a hozzászólásoddal, mint az SZDSZ plakátokkal.
Mit is akartál mondani!?:)
Valamint örülök, hogy olvasol.
Annak pedig végképp, hogy benne vagyok az első 3-ban:)
Beszélhetünk a GDP-ről, de szerintem abból megint anyázás lesz.

¶tyu 2008.02.18. 19:11:40

bicebóca 2008.02.18. 16:26:43
"Természetesen még vezérműsem volt, hisz 200.000km a cseréje."
Vigyázz egy ismerősömnek 120 ezernél szétment a szíj és szétverte a motort. A Ford elhajtotta azzal, hogy senki sem garantált náluk 200 ezret. Megcsináltatta zsebre, eladta és vett egy másik márkát. Jelszava: ezekután soha többet Fordot. Vajon a Fordnak megérte?

Kifordított kacagány 2008.02.18. 19:23:55

Depeshe 2008.02.18. 17:33:04
ha már így megszólítottál, elárulom, hogy a gdp-t is növelem(még az is lehet, hogy ebben buzgóbb vagyok nálad is, bár ezt soha nem fogjuk megtudni). sőt igazából elsősorban azzal vagyok elfoglalva, de ha van pár perc szabad időm, amikor úgysem tudok mit kezdeni magammal(ilyen sajnos elég sokszor előfordul még gdp növelés közben is), akkor eljárok ide és igen, leírom olykor a véleményemet. ha te úgy érzed, hogy ez frankómondás, ám legyen, de akkor megkérdezném, hogy amit most te elkövettél, az mi?

Depeshe 2008.02.18. 19:24:47

Antika mi a bajod az SZDSZ plakátokkal?

Depeshe 2008.02.18. 19:26:38

Én most írtam ide először csak az. De úgy látszik az is baj :((((

Bélabácsi 2008.02.18. 19:35:22

Gyerekek vegyetek jó sok rohadó kerékjáratú, csöpögó váltóolajú és kiégett bal hátsó lámpájú OLCSÓ Logant! Aztán gondolkozzatok el hány éves és mi jön még?????

antika 2008.02.18. 19:42:35

Depeshe!
SZDSZ plakátok?
Nem értem, és nem hiszem, hogy az egészségügyről szól a történet. Hanem sok sok pénzről. Szerintem.
De ne legyen igazam!:(((((((((
Semmi bajom, ha hozzászólsz. Csak láttatlanban ne feszigessük ki mennyiben járul hozzá a GDP-hez.
Úgy érzem, az átlaghoz képest elég rendesen hozzájárulok az államháztartáshoz. Csak egyre kevésbé látom az eredményt.

Depeshe 2008.02.18. 19:44:37

Mondjuk ha visszaolvasol ott volt a smile, tehát poénnak szántam a GDP-t :) Erre fogjátok oszt jó letámadtok :( Igazi belsőség maffia vagytok :p (itt a smile, tehát poén!!!)

antika 2008.02.18. 19:55:01

Depeshe!
Bocs!
De mit is akartál mondani?:)

Depeshe 2008.02.18. 20:04:40

A tartós teszt címét bíráltam. Szerintem ez baromság. Bocs

antika 2008.02.18. 20:43:43

Na ezt fejtsd ki bővebben!!!!!!!!!!!

Barna 2008.02.18. 21:06:33

Gyengébbek kedvéért én is ideírom, hogy az nem a féklámpa, nem a helyzetjelző, nem a tolatólámpa stb., hanem a jobb oldali IRÁNYJELZŐ és kifogástalanul működik...

Rocko- 2008.02.18. 23:27:24

csiky944 2008.02.17. 13:08:38
vegyél mellé még egy e30-at meg egy alfa 145-öt és a célba is értél. :)

Kifordított kacagány 2008.02.19. 08:06:53

Depeshe 2008.02.18. 19:44:37
a mondandód nem tükrözte a smile-t, ha félreértettelek, akkor sorry, megyek hamut szórni a fejemre(már ha találok valahol ebben a gázos világban:).

Sheme 2008.02.19. 12:03:44

A cikkíró elmehet a búsba a hígagyú tesztjeivel. Itt olyan kőgazdag népek vannak, akik a forgó rotor jelét, vagy a háromágú csillagot tekintik a belépő modellnek.

Dáccsi? Ja...?! Há' nehogy mán' ezzel kölljön égetni magunkat! Az 50nm beázós/huzatos/lelakott lakótelepi egérlyuk előtt csak a fentiek állhatnak!

Ennyi irígy balfaszt még nem láttam. Akinek itt jár a szája, hogy miért ezt vette az úr, az gondolkozzon már el legyen szíves a TC azon cikkjét, hogy a gyárban dől el, milyen márkajelzés kerül az injektoros talicskára...

Na, lehet okádni...

Ja, az urat meg a www.loganklub.hu oldalon szeretettel várjuk.

(Még valami: aki román autóval jár, sikeres ember nem lehet. Ezt eddig is tudtuk, de azért sikerült összehozni egy Loganra valót, nemde? :-DDDD)

Ciri 2008.02.19. 13:33:19

És azt mikor tudjuk meg, hogy mennyiért vette meg az új tulaj???

Az egész post lényegét-értelmét ez adná meg.

Szerintem.

apa 2008.02.19. 13:59:21

Csak a tényszerűség kedvéért:
1986-ban vettem egy 1976-os Dacia 1300-at. Egészen 1993-ig hajtottam, akkor egy részeg tűzoltó totálkárosra nyomta a parkolóban. Nagyjából 300e km volt benne.
A termosztát mindig bedöglött, az elosztófedelet és rotort rendszeresen cserélni kellett mert 140 felett hajtva hamar elkopott. Más baja nem volt, mint hogy itt-ott kirügyezett a kasztni. (Igaz, minden alkatrészen Made in France, Made in Belgie szerepelt, szerintem csak a címer volt Dákó.) És nagyon kényelmes volt, és nem akadt fenn minden három centinél nagyobb göröngyön mint a Mondeóm.

kispia 2008.02.19. 14:31:17

Anno azt irta a Rácz úr,hogy eurotax áron fogják adni,ami cirka 2,5-2,8 milla körül várható.De ez persze változhatott.

crazy 2008.02.19. 14:55:46

zénó !

Orvos látott már? Tényleg kár volt bezárni a pszichiátriai központot.

Zsanreno 2008.02.19. 19:32:25

zeno kontra blaise! Király volt a szövegetek.
Szerintem Zeno csak heccből írt, de Qrvajó lett. Egyébként: Viva Renault!

Ciri 2008.02.20. 05:25:48

Antika:

"Sok szerencsét az MCV tulajnak, valószínűleg ár/érték arányban a legjobb döntést hozta."

Szerintem előbb azért várjuk meg az árat...

BTO 2008.02.20. 20:15:02

Depeshe 2008.02.18. 17:33:04

rosszul vagy??
ritkán irok ha nem vetted volna écre,de sürün olvasok,és nem most jöttem a 6.20-sal,és nyugodj meg gyarapitom alkalmazottként a GDP-t 30 éve!

ja és emlitém volt dáciám és renaultom is,erről ennyit.
ja kell 1310 javitási könyv?
eladom!
kell R19 javitási könyv? hirdetve van 2 ropiért a tied!

BTO 2008.02.20. 20:18:11

Kifordított kacagány 2008.02.19. 08:06:53

gyere hozzám van fahamu a cserépkályhámba!XD:))

Horvát Gábor 2008.02.24. 14:39:00

ti parasztok hányotoknak van saját keresetéből ujj auto mert amit hablatyoltok abbol az tünikki hogy sokatoknak a drága apuka vette azt a romhalmazt miért nem néztek körül mielött ocsároljátok mások saját pénzénvett autóját ti büszke majmok mire vagytok egyáltalán büszkék a semitekre! Akinek nem inge ne vegyemagára!

robika 2008.02.24. 21:12:03

Rácz Úrnak üzenem,hogy felesleges keresnie az olajfolyás helyét,MEGSZÜNTETNI UGYANIS LEHETETLEN.
Viszont van jó hírem..csak két helyen folyik..orrán-száján.
Mert ez ilyen.
Ilyen volt,amikor megvette,ilyen lesz,amíg használja -teljesen mindegy,mennyit költ rá-és így fogja eladni is.
Van megoldás is.Autós emberként először azt hittem,a megoldás a motor kiszerelése a sokadik kisérlet után,amelyek eredményessége max egy hónapig tartott,és egy komplett GYÁRI tömitésgarnitúra csere.Egész 20 ezer km-ig bírta..
Tehát ,mint mondottam,van megoldás.
Az első az egyszerűbb..szarni rá,hogy folyik,hiába idegeskedik ugyanis,akkor is folyni fog.A garázsba lerak alá egy hungarocell lapot,és időnként,amikor már az 5 centin is átér az olaj(kb kéthavonta) kicseréli.
A másik pedíg az ésszerűbb.
Villámgyorsan eladja egy olyan embernek,aki hasonlóan hiszékeny,mint a tisztelt szerkesztő..

Más megoldás nincs.

Ui:kiváncsi vagyok,ha most ugyanahoz a "guruhoz" vinné most vissza az autót értékesítésre,mennyivel mondana rá kevesebbet,mint 1000000Ft..

Mindazonáltal,hogy a szerző urat kifejezetten kedvelem iróniával fűszerezett írásai miatt,már a vásárláskor megdöbbentem,hogy hogyan vehet valaki,aki autókkal foglalkozik egy Voyager-t..

Ez kérem pont olyan,mintha az erkölcsrendészeti főelőadó venne feleségül egy lotyót,már elnézést..

Dacia tulajdonosnak pedíg sok sikert,sztem nem fogja megbánni.

Zénó meg..pff..gyökér.

maszületett 2008.02.25. 14:17:05

Azért az tecc, hogy olyanok tudják pontosan a DACIA-ról, hogy szar, akik nem tudják mi a difi az index és a féklámpa között... Marha jó.

Szerintem nem lesz vele túl sok gondja, ha meg adódik is valami, akkor gariban orvosolják.

Azon az ellentmondáson is gondolkodom folyamatosan, hogy itt mindenki szarozza az MCV-t mégsem tudják elképzelni, hogy nem hitelre vette zoltán a kocsit.
Most akkor mi van? Mindenki kétszer ilyen jó autót vett fele ennyiért? Ez tök érdekes lenne. Nap, mint nap közlekedem, és az autóparkot elnézegetve, nagyon sokan vannak, akiknek csak feleannyi pénze volt autóra, mint nekem. Mégis itt a fórumokon az arány, hogy iy mondjam, fordított.
Na, sziasztok mindenki!

KOT-566 2008.02.27. 21:46:48

Akkor talán a végére, hogy pontot tegyünk az i-re.: AZ autó ára 2,6 M. és kp.lett fizetve.
A budakalászi kereskedés csak azért került a képbe mert, ott takarítják ki és javitják az R.H. eladósorba került tesztautóit. Akár Szolnokra is lehozták volna, de az itteni kereskedés szemtelenül keveset adott volna a felíciáért. Igy inkább nem kevertem őket bele, és legalább kipróbáltam. A skoda egyenlőre megmaradt, de eladó ha valakit érdekel.
A logan klubban aki keres megtalál, mert jó hely. Akit érdekel az autó további sorsa ott megtalálja a jó és rossz tapasztalatokat is.
A jó kivánságokat köszönöm , a rosszak magukat minősítik. Mindenkinek minden jót!
süti beállítások módosítása