A vihar majdnem-áldozata

  2008. február 01. - RT76 Címkék: bmw baleset totalcar flotta

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Miért nem a ... lett az év autója?
2008-11-17 17:43:00

Szóval az Insignia az. De most miért? Tényleg? Akkor már miért nem a Skoda Superb ? Abban legalább van egy

Harci bálna Amerikából
2008-11-14 11:08:00

Aszongya Zoli nevű olvasónk, hogyaszongya: "Szia, a Mercit vagy egy honapja kaptam le Julian-ban. Vagy 60-70 km-re

Az autóbuzi szemüvege
2008-11-12 01:17:00

  Nem tudom, mihez kötöttem volna a dolgokat az automobilizmus előtt. Talán névről ismertem volna a falu

Családi barátkozás a Mazda6 kombival
2008-10-30 13:00:00

Miután Winkler kissé fanyalogva, minden lelkesedés nélkül számolt be magazinunk hasábjain kalandjairól a

A szerző BMW-je mellé esett ezüstfenyő

Volt ez a nagy szél vasárnap. Serénykedtünk otthon a házban, közben hol elment, hol visszajött a villany. Káromkodtam is bőszen, mivel nemrég befejezték a hajópadlózást a hálószobánkban, és épp a bazinagy ruhásszekrényt próbáltam ízekre szedni, áthurcolni a hálóba, majd újra felépíteni. Sötétben meg ezt nehéz.

A szerző BMW-je mellé esett ezüstfenyő

Néha hallottam kisebb reccsenéseket, döndüléseket kintről, de gondoltam, majd reggel megnézem, hány cserép esett le a tetőről. Hiszen mi más baj lehetne, a Voyagerrel már beálltam a garázsba a korhadt akácfa alól.

Reggel aztán kiderült, semmi baja nem lett az akácfának. Viszont az orkán gyökerestül kicsavarta a tizenkét méteres gyönyörű ezüstfenyőt, aki most nem áll büszkén az ajtó előtt, mint szokott, hanem a füvön hever holtan.

Szegény fenyő, milyen jó lélek volt! Számos madárkának adott otthont, árnyékot borított reánk forró nyári napokon, és még halála pillanatában is vigyázott, nehogy bajt okozzon.

Dőlhetett volna a házra, a garázsra, a kútra, de főleg a kiscápára, a huszonhat éves 318-as BMW-re.

A szerző BMW-je mellé esett ezüstfenyő

Őt ugyanis épp a fenyő mellett parkoltam le éjszakára, mert nem fért be a helyére a Chrysler mellé (a garázs második beállójában most átmenetileg a házbéli munkák miatt kiszorult bútorokat tartjuk).

De a fa nagyon jó volt hozzánk. Az egyetlen olyan irányba borult el, ahol csak fű került alá. Az összes kár, amit okozott, hogy meg kell igazítani a kocsibejáró két betonlapját, amiket haláltusájában kicsit felnyomott a gyökerével.

A szerző BMW-je mellé esett ezüstfenyő

Pont ezeken a lapokon állt a BMW hátsó kereke. Nem sokon múlt, hogy most nem csak a fát, de a kocsit is el kelljen siratnom. Most szerzek egy Stihlt, felvágom a fát, majd megigazítom a betonlapokat, de utána első dolgom lesz, hogy kiürítem a BMW garázsát is. A kis szépség nem éjszakázik többet a fák alatt, az tuti.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr23314703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magezoli 2008.02.01. 16:56:37

R.I.P. fenyőfa, kiscápa éljen soká :)

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2008.02.01. 17:06:08

Kib@szott nagy mázli,tölts ki egy lottószelvényt is! :)

Boka 2008.02.01. 17:10:03

Ennek a Dának volt ízlése (BMW Fan).

Részvétem

:)

Boka 2008.02.01. 17:11:04

Fának...

Bocs

ShwartzWazul 2008.02.01. 17:39:19

Ezek szerint igaz a mondás:
A fa elszáll a Cápa megmarad.

feketenap 2008.02.01. 17:42:09

Lett volna a kisbimmerben egy kis faberakás.

szg 2008.02.01. 17:48:57

Íííjjj,

máker vagy!!! :)

Stanci 2008.02.01. 17:56:02

OFF

Valaki! A Ferrári 61 éves évfordulójára írt cikksorozat mikor folytatódik? Heti ciklusban ígérték s most sehol sem lelem a folytatást.

ON

KAROTTAFÜGGŐ 2008.02.01. 18:07:46

Lottózzál ekkora mákkal!
Szegényfa:((
Ha az én házamnál történt volna ilyesmi amekkora peches vagyok először lezúzza az autóimat aztán a házat de pont ott ahol benne vagyok, így engem is:((

Janómanó 2008.02.01. 18:14:12

Te vagy a vértesboglári csóka?

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.02.01. 18:28:20

Fú. Fúfú.
Előttünk van egy büdös nagy fa, éppen nézegettem, hogy ha dől, végigver a három autómon. Éppen agyaltam a viharban, hogy szét kellene szórni őket a környező parkolókban, minek kihívni a sorsot magam ellen :)

yenoee 2008.02.01. 18:31:49

Huhh, ez tényleg mázli volt...
Szegény fenyőért is kár, kéne ültetni a helyére vagy helyette valamit, pl. gyümölcsfát.
:)

Kifordított kacagány 2008.02.01. 19:01:49

vagy egy másik fenyőt.

szerintetek az mcv-t is kikerülte volna?

Cornucopia 2008.02.01. 19:03:05

Ezt inkább a széliránynak köszönd. Egyébként is a fenyő egy ritka ronda fa, örülj neki hogy nem kell nézegetni. Elég karácsonykor, jól van ez igy, legalább lesz mivel pótolni a drága gázt :))

AP (törölt) 2008.02.01. 19:09:53

Ez nagy mázli!

(nekem meg elszállt a tápom ma reggel, bizony.. szerencsére nem vitte magával a gépet. ez is mázli)

Leegor 2008.02.01. 19:26:52

Most nézem a ház előtti fát. Ha dőlne, a teteje pont az emeleti szobaablakomon nézne be, és a tövében áll a kocsim.
Tök jó :))

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.02.01. 19:34:45

biztos hogy annak a fenyőnek vége? :( ugy megsajnáltam...és tényleg tök jó fej volt, érezte hogy nem a BMW-re köll dőlnie...

ommm 2008.02.01. 19:40:48

Tamás: Ültess fát, árnyékot adót.

Ha már ilyen becsületes volt.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.01. 19:51:37

szegény Fenyő, pedig micsoda képeket készített:)( igeen, enyém a hülye szóvicc)

Mi megelőztük ezt a balesetet úgy, hogy beizzítottuk a 041-est és atomjaira farsagtuk a fenyőfát. Szegény elkorhadt már. De azóta ismét van egy kb 5 méteres helyette. Aztóta csak fűzfa van az udvarban, de annak is neki fogok ugrani a Sthillel, mert ha kidől akkor nem autót ver agyon hanem a pihenőt, annak meg nem örülnék:) Tamás, diófát ültess, lassan nő, de legalább masszív:)

Karpathy · http://artofmax.com/ 2008.02.01. 19:53:27

Uhhh...

Időről időre ilyeneket rémálmodok az autómról, csak a fa 180fokon van.
Érdekes, kölyökkoromban iskolai leckés rémálmaim voltak, aztán vizsgás, aztán katonai... jó életem van tulképp, ha már csak a vasamért aggódom :)

Na hát gratulálok, de most aztán egy fél évig minden fekete macskának tisztelegni ám !!!

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.01. 19:54:30

nálunk a Bakony alján úgy tartják, hogy amelyik férfinek nincs 30 éves koráig legalább egy láncfűrésze és egy nagyflexe az buzi:) Hozzátenném, hogy az élelmiszerboltban a kenyér mellett kapható felxkorong, munkáskesztű és keverékolaj is, többféle:)

yoshida 2008.02.01. 20:09:06

Mi a házunk előtt 10-ből 9-szer egy fa alatt szoktunk állni, 1-szer a kocsi beállóban. (nyáron 10-ből 10szer a fa nyer)

Egy ilyen nyár, egyik napján épp úgy jött anyám haza, hogy nem áll a fa alá, jó a kocsibeálló is.

Fél óra múlva egyszer csak kettéhasadt ez az utcán lévő fa, a kocsi -éppen- hűlt helyére esve (mivel ugye a kocsibeállóban állt a kocsi, nem a fa alatt).

Éljenek a Női megérzések.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.02.01. 21:06:34

Hát én nem voltam ilyen szerencsés. Pár évvel ezelőtt a kazánház kémánye úgy rádőlt az E30amra, hogy az olajteknő a földet érte. A hátsólámpák és a kormánya épen maradt, utóbbi még ma is megvan.
Olyan 325i volt, mint a doktor leendő autója, szép fekete, sperrel:(((

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.02.01. 21:29:01

nemigaz, hogy puszutlnak szerencsételn E30ak, hát hogy lez így nekem meg a doktornak? :(

gergo 2008.02.01. 21:35:49

www.youtube.com/watch?v=w4dX_OUu8RY&feature=related
Csak, hogy ne legyen szomuro mindenki az E30-ak maitt.:))

Atom · http://atom.blog.hu 2008.02.01. 22:01:36

Egyik nyáron nagy vihar kerekedett, jég meg minden ami kell... Anyám kocsija garázsban, fateré be a fészerbe. Az enyém meg? Beálltam a fűzfa alá, aztán onnan inkább kiálltam a fal mellé... Egyre nagyobb szél lett meg sok jég, végül visszaálltam a garázs elé az első pozíciómba... Egy óra múlva a fal mellé dőlt az egyik fa "fele"...
Megérzés-e? Nemtom... De örültem:D

A '90-es évek elején viszont a Ladánk nem úszta meg. Levágta pontosan a hátsó szélvédő mögötti résztől a kocsi hátulját egy villanyoszlop:P

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.02.01. 22:46:53

nah, golf kategóriás kompaktot csinált belőle :D

gergo: ez irdatlan ahogy ott kicsapja meg csóválja, ahh dX.xb

danken 2008.02.02. 00:53:28

Én német autó buzi vagyok, de nem tetszik ez az autó

mattmetal 2008.02.02. 08:19:55

SCHEERTI: Te elmeháborodott vadbarom...
Majdnem belefulladtam a reggeli kv-ba.
Jövök neked egyel...
Kérdés: Pont 30 vagyok, láncfűrésszel rendelkezem (6 éve), a flexel is jól bánok, de csak a kicsivel és sajátom nincs. MI vagyok én?

Kifordított kacagány 2008.02.02. 09:39:40

mattmetal: félember;) szerezz be gyorsan egy nagyflexet. de ha lehet olyant ami legalább 13kg-t nyom:)
(persze én könnyen beszélek, én már évekkel ezelőtt beszereztem mindet. akinek hiánya van, van egy 76-os stihl-em eladó)

RT76 2008.02.02. 12:20:36

Nekem csak kis flexem van, a nagyot úgyse hasznánám soha.

De a láncfűrésztelenek = buzik kitétel nekem is forgolódik tudat alatt a fejemben, az Obiban mindig hosszasan simogatom őket. Talán tényleg kéne egy.

De csak benzines, az elektromos gondolom még rosszabb, mintha nem is lenne, ugye scheerti?

Rocko- 2008.02.02. 14:15:09

hát Tamás, marha nagy szerencséd volt, nagyobb, mint a lottóötös.

scheerti · scheerti.blog.hu 2008.02.01. 19:51:37
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
nekem ütött. :DDDDDDDDD

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.02. 14:44:58

Így van, haverom apja vett egy ilyen elektromos szart, és dícsérte nekem hosszan, hogy micsoda varázsszerkezet, nem is hangos és milyen erős:) Mondta nekem, hogy nincs olyan vastag fa amelyiket ezzel ne lehetne elvágni. Ráb@szott, mert épp volt otthon egy, embertörzs vastagságú, száraz cserfa. Nem vitte:) A jó öreg Stihl meg fél perc alatt kettéharapta derékban:)

Na jó nem kell feltétlenül nagyflex mindenkinek. Aki városban lakik, például panelban, annak bőven elég beszerezni a lakótelep hegedűjét: az ütvefúrót. Reggel hétkor lincshangulatot lehet vele előidézni:)

Lotyó 2008.02.02. 19:34:35

Kinek nincsen jó nagy flexe
Ne is gondoljon heteroszexre

Ki láncfűrészt csak boltban bámul
Ánusza annak bránertől tágul

Régi baranyai bölcsesség

mattmetal 2008.02.02. 23:02:44

...vaze a láncfűrészem is elektromos. Nagy bajok vannak...
Favágás közben viszont DIVINE HERESY-t hallgatok, olyat pedig a buzik nem.

2008.02.03. 13:10:19

> szegény Fenyő, pedig micsoda képeket készített:)( igeen, enyém a hülye szóvicc)

Ezt a hozzászólást rettegve vártam.

> De a láncfűrésztelenek = buzik kitétel nekem is forgolódik tudat alatt a fejemben, az Obiban mindig hosszasan simogatom őket. Talán tényleg kéne egy.

Tegnap éjszaka a Tescóban nekem is nagyon. Persze nincs mit láncfűrészelnem, de ettől még inkább.

Kifordított kacagány 2008.02.03. 19:36:31

nekem van elektromos is meg benzines is.
nos az elektromos stihl legalább olyan jó mint a benzines.
a lényeg, hogy ha ilyent vesz az ember, akkor ne műanyag dísztárgyat vegyen, hanem fűrészt.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.02.04. 01:43:46

Nekem közepes flexem van, s nincs láncfűrészem, csak kézicirkulám. Da azzal úgy bánok, mint egy Ikeás nindzsa:)))

Garp 2008.02.08. 22:09:32

Ikeás nindzsa:))) ... vizuális alkat vagyok, elképzeltem.

Az elektromos láncfűrész az nem olyan, mint az alkoholmentes sör, meg a guminő?
Nálam egyelőre csak szekerce, fejsze és balta van. A gépesítés még várat.

Szerencse: 2 napja fogtam egy akkora lyukat, hogy egy szénásszekér elférne benne. Mielőtt bárki irigyelni kezdene ez az aszfaltban volt. 4 nap alatt keletkezett, egy felni, meg egy 15 ezret futott gumi bánja. Akkorát durrant a futómű, hogy a kutya hátul felnyikkant!

Tamás: a többieknek igazuk van, ilyenkor kell gyorsan lottót venni!

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.09. 12:23:49

> szegény Fenyő, pedig micsoda képeket készített:)( igeen, enyém a hülye szóvicc)

Ezt a hozzászólást rettegve vártam.


>Elnézést, olyan volt ez mint az ötös vonalon csordogáló, felkínálkozó bőrlabda: kihagyhatatlan:)
süti beállítások módosítása