Annyi itt a Mustang, mint a szemét…

  2008. január 25. - Péter Anna Címkék: v8 shelby ford mustang muscle car mexikó 2008

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Célszerszám a sivatagban
2008-04-03 17:00:00

Emberem Tunéziában volt forgatni és szerencsére nem volt ideje bazári csecsebecsét keresni, egy jó kis

A tuningparádé legfigyelemreméltóbb járgánya
2008-03-25 11:00:00

  A rendezvényt három napig elviselő Angélának szobrot kell emelnünk- gondoltam a tuningshow női wc-jében. A

A legpengébb felni választás 2. menet
2008-03-23 09:23:00

  Közkívánatra tartunk egy második fordulót, elsősorban az olvasók javaslataiból. A gyári felnik

Nem Photoshop!
2008-03-21 18:00:00

Általánosban még a farmeremre is képes voltam szmájlimatricákat ragasztgatni, annyira hülye voltam a

1965-ös Shelby GT350 Mexikóvárosban

Hát, sajnos nem egészen. De azért van belőlük. Elsején azzal kezdtük, ne húzzam az időt egy Shelby-gyanús, csíkos rettenet megközelítésével, lesz még sok ilyen. GT volt is, legalább kettő. Aztán lett egy veterán Shelby is, éjszaka, hogy minél jobban le tudjam fotózni.

Mustang Mach 1 Mexikóvárosban

Szép lassan már minden másnapra jutott egy, hrökhrökhrökrhökkkk… és elhúzott mellettünk egy lepattant, házilag rommá pimpelt, de fáradhatatlanul csóváló Ford Mustang kereke Mexikóvárosban rémség, többségük a nyolcvanas-kilencvenes évek amerikai autóiparának hullámvölgyéből felbukkanva. Ezekből egyet sem tudtam elcsípni, de mindenkinek jobb így.

A Mustang egyáltalán nem sportkocsinak indult. Az 1964-ben indított autó a mai napig az egyik legsikeresebb sorozatgyártott típus, nem véletlenül jut el belőlük annyi Mexikóba.

A Falconnal és a Fairlane-nel több alkatrészen is osztozó Mustang a fiatalok megfizethető kocsija volt, pont, mint a Barracuda, 101 lóerős, soros hathengeres belépőmotorral. A David Ash és John Oros tervezte zseniális kasztni 1971-ig fokozatosan növekedett, amikor Semon „Bunkie” Knudsen terve – a Mach I – végleg letolta a kiscsikót az útról.

Mustang Mach 1 Mexikóvárosban, hátulról

Ez a kasztni a Mustang legerősebb motorja, a 375 lóerős V8 köré lett rajzolva. A Super Cobra Jet után harminc év kitérő következett, jellegtelen csomagolással és változatos sormotorokkal. 1973-ban Lee Iacocca, a Mustang kitalálója, megrajzolta a nagyra növesztett lovat, a Mustang II-t, motorválasztékában egy soros négyhengeresnek is örülhettek az olajválságtól sújtott vásárlók.

Ford Mustang hűtőmaszkja Mexikóvárosban

1979-ben a Ford Escortnál nem sokkal izgalmasabb külsejű új modellel az eladások elkezdtek zuhanni, ezért a Ford majdnem elsőkerekesítette a Mustangot, de szerencsére ezt a rossz ötletet Ford Probe néven valósította meg. Az 1994-es újradizájnoláskor a kasztnit nem sokat lendítették előre, de azóta Mustang csak V6-os és V8-as motorral fut.

Ford Mustang GT Mexikóvárosban

2005-ben, Hau Thai-Tang irányítása alatt megszületett a retrófuturista új Mustang, 210 lóerős V6-os belépőmotorral.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr17308129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.01.25. 20:36:05

Ezt épp egy éve írtam Mustangokról, ha valakit érdekel:

scheerti.blog.hu/2007/01/22/egy_legenda_legszebb_evei


Anna, egy 429-es Boss Mustangot is fotózz ha látsz:)

Béla 2008.01.25. 20:36:40

Ahhhhhhrrr az a MachI -es fenék! :) Kedvenc Mustangom. A profil zseniális.

Kíváncsi vagyok tolatáskor "érezni"-e az autó sarkait... :)

Csubakka Junior 2008.01.25. 20:46:53

Gyöngyszemek egytől-egyig! Lassan fel kéne kutatni egy mexikói használtautó oldalt, meg nézni valami kompot Európába.

Frank Pentangeli 2008.01.25. 21:00:11

Pesthidegkúton Ivanovics Iván rendelkezik egy 1964-es Mustanggal.
Az valami gyönyörűség.
Iván most már egy boldog ember, de megszenvedett érte.

Boka 2008.01.25. 21:00:49

Költői kérdés:

Vajon ezek az Autók nállunk működnének, vagy az Amerikai kontinens porja "olajozza" Őket?

lz 2008.01.25. 21:02:05

Szerencsére a 90-es évek Mustang "pótléka" kimaradt. Nem is illik ebbe az illusztris társaságba!

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2008.01.25. 21:08:29

Az a óarany mustangon,nem Boyd-Coddington tábla van?
Igaz,azok nem valami nagy csapat,állandóan megy a hiszti náluk,eléggé kabaré...
Csak asszem ök vannak ott a mehikói határ közelében.

_murci_ 2008.01.25. 21:08:44

a Mach 1 az nyamm...
de azért az durva, hogy egy (neve alapján) japán fószer tervezte, élesztette újra az amerikai legendát LOL

ommm 2008.01.25. 21:13:25

Mach I or bust

(na jó, egy 69-es Fastback jöhet mellé:)

AP (törölt) 2008.01.25. 21:14:45

ez lenne az a bivaly amerikai v8, 375 lóerős csúcsmotorral a két tonna mellé?
muhahahaaa

_murci_ 2008.01.25. 21:14:58

ommm olyan, mint a Bullett ban volt?
mert abból elég kevéske van és az is mind az én tulajdonomban ;)
(aranybili miegymás :)) )

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.01.25. 21:16:59

Coddington műhelye Californiában van, nincs az annyira közel (amennyire jól tévedek), de az az ember szánalmas, tiszta cirkusz ami abban a műsorban megy. Merevtengely rulz.

_murci_ 2008.01.25. 21:18:26

AP: az 1969 es Dodge Charger Daytona 500 Special Edition gyárilag 874 Lóerőt tudott keréken! az 572 köbinchből kihozni (9432 ccm :D ) és abból csináltak kompresszorost is ámm
meg mustangból is a GT verziókból voltak 4-500 lovasok is, és nem két tonna csak 1170kg! :)

_murci_ 2008.01.25. 21:19:28

jaigen az új Mustang V8 as mocival
1,833 kg-os khmmmm assok

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.01.25. 21:19:57

>ez lenne az a bivaly amerikai v8, 375 lóerős csúcsmotorral a két tonna mellé?
muhahahaaa

Na igen, de ott szépen behalad az ember a Ford márkareskedésbe és rendel egy 8 literes blokkot ami meg is érkezik neki faládában, aztán beleteszi és van 600 lóereje. Muhahaaaaa

Schmidi · http://www.ford-klub.hu 2008.01.25. 21:20:45

Anna: ne írjunk már ilyet, Iacocca nem rajzolt újra semmit! Ő menedzser volt, valóban ő találta ki a Mustang alapötletét, de ő nem tervezett!

Murci: Iacocca nem japán, olasz származású amerikai, eredeti neve Lido volt.

_murci_ 2008.01.25. 21:22:59

elszámoltam az 572 köbinch az 9373.400647639599 köbcenti
sorry

AP (törölt) 2008.01.25. 21:23:46

elhiszem én, mindent elhiszek..
meg ez olyan reálisan is hangzik..

_murci_ 2008.01.25. 21:24:09

Schmidi
én erre gondoltam
- "2005....Hau Thai-Tang irányítása alatt megszületett....." -

AP (törölt) 2008.01.25. 21:25:07

Hohohóó

Jól látom, hogy ezért 85.000ft-ot kérnek? ;)

www.boydcoddington.com/store/hotrodshop.aspx?id=10

wan2bee 2008.01.25. 21:30:22

ma voltam Montreal Auto Show-n.

Lattam sok szep mustangot. Bullitot ujat, GT-t, GT 500-t, meg minden egyeb inkarnaciot. Tobbek kozott. Meg regi-uj charger parost. uj camarot, ilyenek..

_murci_ 2008.01.25. 21:30:58

AP
még több hit
www.popularhotrodding.com/enginemasters/articles/mopar/bigblock/0505em_hemi/index1.html

nézd meg a szép adatokat a táblázatban

jaigen hogy ma is szerepeljen a kommentek között:

Suzuki suxx ;)

AP (törölt) 2008.01.25. 21:34:30

Ja igen, ki ne hagyjuk.. Szar fos elmegy 1000km-t annyiból amennyivel egy 9 literes v8 beindul.
Amúgyis a kurva anyámat.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.01.25. 21:39:31

>Anna: ne írjunk már ilyet, Iacocca nem rajzolt újra semmit! Ő menedzser volt, valóban ő találta ki a Mustang alapötletét, de ő nem tervezett!

Lido Anthony Iacocca-ból lett "Lee". Valóban nem rajzolt, ő a projektet vezette, méghozzá nem is rosszul. Ciki volt az olajválság az USA-ban, ezért kellett a négyhengeres, egy ideig nem is lehetett kapni a Mustangot V8-as motorral ha jól tévedek.

Szicsa 2008.01.25. 21:42:00

Mustang...egy életérzés.A kedvenc autóm.És apropó,fogyasztás?Akinek ilyen van az nem nézi...Anna ha látsz fotózz egy gt350-est vagy gt500KR-t de persze 1960-70 közöttit:)

Oppá 2008.01.25. 21:42:08

hehe, AP megint hozza a szerencsétlen formáját :)
de ezt már megszoktuk tőle, szinte hiányozna, ha nem hányna mindig hígat és büdöset.
kb. egy mosollyal szoktam elintézni.

Naszóval:

1965: 4,7 literes V8 - 360 paci (ez akkor a legnagyobb motor Mustang-ba).

Gábor a hegyről 2008.01.25. 21:45:44

Parasztok, nem tudtátok, hogy mehhikóban szuzuki szviftekkel termelik a benzint a gringók ezeknek az álló helyzetben is végtelen mennyiségű üzemanyagot zabáló, nulla lóerős 50 tonnás szaroknak?
Nekem AP mondta, én hiszek neki.

Péter Anna 2008.01.25. 21:58:58

"Anna ha látsz fotózz egy gt350-est vagy gt500KR-t de persze 1960-70 közöttit:)"
Az első képen az óarany szépség egy Shelby GT 350, 325 lóerő 1300 kilóra. Én nem kötnék bele, de nekem lusta Volvóm van nem fürge Suzukim. :)

Oppá 2008.01.25. 22:12:31

1960-70??? GT-350??? Mustang??? LOL
1965 előtti GT-350 engem is érdekel, meg szerintem mindenkit.

Lally 2008.01.25. 22:18:09

Ezek a kocsik hiába nagyok, kényelmesek,meg "fílingesek", de nem szépek.Ez nem formatervezés, csak dobozolás. Elnagyoltak, durvák. Most erre ne hozakodjatok elő a csúcsmodellekkel, -bár azokat is csak a motorjaik miatt istenítik-, ne is csak olasz formákhoz hasonlítsátok, hanem csak az átlagember kocsiját vegyétek figyelembe abban a korban, ott és Európában.

Aki pedig ezeket egy (eredetileg)japán
kiskocsihoz hasonlítja, az mutassa meg magát az orvosának...

kbalage · http://www.balazskiss.hu 2008.01.25. 22:41:50

Dobozolás persze... azért megnézném hogy egy ilyen Mustangba ülnél be szivesebben, vagy egy Ladába...

Pal85 2008.01.25. 22:44:39

AP, szerintem senki sem akar téged szídni, csak közöd nincs az amerikai autókhoz. A nem olyan régi "5 liter lett maradhat?"-cikkre is írtál jó okosságokat az amerikai motorokról. És amúgy úgy kell elképzelni a dolgot, hogy lényegében egy konszernen belül minden autóba belemegy minden motor, tehát bemész a szalonba megrendeled és megkapod dobozban, szinte plug-and-play. (:
Ja az USA-ban réges rég csinálnak 1000 lóerős gépeket, meg első kerékre visznek 5-600 lóerőket. Erről itt, meg Japánban is csak álmodnak. Az élettartamról meg annyit hogy ezeknek a gépeknek a többségeg arra van kitalálva hogy 55moh-val kimennyennek a világból, 130+ literes tankok miegymás. A legjobbak.

Üdv, egy Porsche fan (de ami igaz az igaz)

AP (törölt) 2008.01.25. 22:47:20

Valljátok be, hogy egyrészt nélkülem fele ennyi komment lenne, másrészt élvezet velem vitatkozni..

A japánok csak álmodoznak 1000 lóerős vasakról?
Tele van a youtube az 1000+ lovas mindenfélék fékpados méréseivel.

_murci_ 2008.01.25. 22:48:01

igazából azért olyan nagy az élettartamuk mert hosszúlöketűek, és emiatt meg az autómata miatt nem tudják olyan könynen szétpörgetni őket, de azért nem lehetetlen
és ezeknél szerintem nem is a lovacska számít hanem a bődületes nyomaték

AP-t meg nem bántjuk csak minden posztnál elő kell kerülnie a suzukis poénnak mert az úgy jó :))

Pal85 2008.01.25. 22:50:56

55mp/h- akart lenni.
Igazi álmom, egyszer ekkora sebességgel keresztül kasul gurulni az usán. Mondjuk a keleti-parttól a nyugati parttig. Jó kis túra lenne. Közben minden érdekeset megbámulnék.

nari 2008.01.25. 22:54:21

:OOO

nagyon gyönyörűek de sajnos én soha nem látok élőben:(((((((

Oppá 2008.01.25. 22:54:33

"réges rég"
Nem manapság. Értő olvasás.
Van 30-40-50 éves japán autó 1000 lóerővel fékpadon?
Akarom látni.

Oppá 2008.01.25. 22:57:24

Ja, swift nem ér :)
Az már 60 éve 2000 lovas szívó motorral termelte a benzint , szóval nem indulhat :)

csiky944 2008.01.25. 23:00:50

és mert olyan jó hergelni AP-t :)

Joe 2008.01.25. 23:04:15

Már hogy ne lenne régi japán autó, 1000 körüli lóval?
pl: Corvette motoros Datsun :DDDD

csiky944 2008.01.25. 23:04:39

hát őőő a hemi az nem mideurópábú gyütt?

csiky944 2008.01.25. 23:05:39

a japcsik között nekem a kei minikocsik a kedvenceim :)

wan2bee 2008.01.25. 23:07:14

most lapozgatom a kis fuzetecsket, amit kaptunk a shown. ezek szerint ma lattam egy 1968-as GT390 Fastback-et is!

@nd 2008.01.25. 23:11:13

Szerintem fentebb _murci_ nem Iacocca-ra gondolt, hanem a cikk végén szereplő Hau Thai-Tang -ra, mint a Mustang legenda 2005-ös újjáélesztőjére. Egyébként vietnami, tessék: media.ford.com/article_display.cfm?article_id=17236
Ja, és bocsánat a tisztelt törzsfórumozóktól, de néha olvassatok is, ne csak írjatok, főleg mielőtt kioktattok valakit. Akinek nem inge...

AP (törölt) 2008.01.25. 23:23:27

Bocs, én a mai gépekre gondoltam..
40 éve tényleg csak az amerikaiak csináltak 1000 lovas szörnyetegeket, elismerem, de ettől még semmi se változik!
Nem írtam, hogy a Swift termeli a benzint, de ha nem lennétek ennyire elvakult barmok, akkor látnátok, hogy amennyi fuel kell egy ilyen 8 literes motor életre keltéséhez, annyiból én megyek 30-40 kilométert. :)

Joe 2008.01.25. 23:26:37

Akarod mondani, 300-400ezret, mivel valóban nem termeli.
Ha nem lennél ilyen elvakult barom, nem hasonlítottad volna össze az új Suzukit a régi veteránnal.
Megint :)

AP (törölt) 2008.01.25. 23:33:06

Ti kezdtétek a szuzukizást, drága barátom!
Méghozzá egész pontosan itt.
_murci_ 2008.01.25. 21:30:58

Nektek van suzuki-komplexusotok, nem nekem.. :))

Gábor a hegyről 2008.01.25. 23:39:44

A long time ago ...
Sok sok topikja az úr (gyk. AP) megemlíté a fogyasztást, hogy ti halandók féljétek azt, s lőn a mennyekbe emelé vala az ő szent szuzukiját, mert mi az úrnak kedves vala, az néktek is az vala ... ( ...kéne hogy legyen vazzeg, de ez nem így működik).

Ennyit a komplexusokról ;)

_murci_ 2008.01.25. 23:44:58

De te is legalább annyira poénra vetted, mint én csak páran nem :))

AP (törölt) 2008.01.25. 23:47:18

Nem kell, hogy mindenki bólogasson és helyeseljen, de kicsit nevetséges, hogy mind az előző verdámat, mind ezt szarozza minden hozzánemértő pancser..
És ez egyáltalán nem olyan, mint ezek a Shelby Mustangok, vagy amikor JC azt mondja az 599-re, hogy nem tetszik neki mert túl kidolgozott. Dehogy..
A fél országnak jók voltak ezek az autók, évtizedekig jártak mindkét típussal emberek milliói, erre a nagytudású internetköcsögök benyögik, hogy suxx.
Hát suxx, anyád suxx, amikor fizetek neki érte.

Pal85 2008.01.25. 23:48:30

"ez lenne az a bivaly amerikai v8, 375 lóerős csúcsmotorral a két tonna mellé?
muhahahaaa"

Ki kezdett mit? Amúgy van a "családban" suzuki. Carry 1,3 16 szelepes motorral. Ha kell megy, ha meg kell álni megáll. Használati tárgy. Az igaz, hogy a papíron írt lóerő adatot meg sem közelíti a motorja. De végül is nem is arra való. És simán eszik 7 litert városban. Szerintem ez veszettül nem jó adat. De kiváncs i lennék az új svift mennyit kér mondjuk 5 emberrel, csomaggal egy hosszú nyaralás alatt mikor a sztrádán meg van küldve? Fogadok, hogy egy közepes amerikai (4-5000ccm) nem sokkal kérhet többet. És ha esetleg ha olyan helyzet adódik, 100 nál lepadlózva, a nem rögzített tárgyak és személyek gyors helyváltoztatásba kezdenek menetiránnyal szemben, magyarul van még tartalék bőven, ha kell.

Karpathy · http://artofmax.com/ 2008.01.25. 23:50:37

Szuzukiból a hajabusásos a legbusásabb jutalom sztem, de a GTI-jéről anno a Playboyban olvastam hogy a 911 mellett abban az évben a legnagyobb vezetési élményt adta a cikkírónak, aki nyilván egy lepukkant kukász lehetett, ezek alapján.

Nem csúnya autók, de rá kellett jöjjek hogy a legszebb Mustang az Aston
uster2.com/img_1976_aston_martin_v8_houston_texas/1976_aston_martin_v8_houston_9.jpg
, de mivel ilyenem se lesz, marad a Mustang :)
Személyes okokból 66-ost szeretnék, fehérben, piros bőrbelsővel, kéziváltósat. Hogy kupé vagy kabrió, azt rábízom az ajándékozóra.
Köszönöm.

T-Bee 2008.01.25. 23:54:50

Mi megy már itt megen? :P
Én magasról lefosom, hogy mennyit eszik egy fröccsöntött Suzuki, ahogy azt is leszarom, mennyit eszik a 70-es tepsi New Port-om.
Nem az okoz kielégülést, hogy akár poénból is beszólok akármilyen verda fogyasztására.
Mondhatnám, hogy Suzuki-t csak bevásárlásra használom, mert tök jól elfér a Tesco-ban a sorok között és kevésbé köhögnek tőle a vásárlók. De nem mondom.

Gábor a hegyről 2008.01.25. 23:58:51

No mi van AP? :)
Ha visszabeszólnak egy internetköcsögnek az internetköcsögök, az már nem tetszik mi?
Kevesebb turbo rágót kéne olvasnod.
Töröld meg szépen a nózidat, és ne baszogasd a plüssszamarat, mert megmondalak az óvónéninek.

csé 2008.01.26. 00:07:18

Na most mindenki rászáll szegény AP-ra. Bár nemtom minek sajnálom, megvédi ő magát egy frappáns suzukis beszólással. :P Tény hogy Ő a kispolgár, aki boldog, nem akar többet. Mi meg azok a kispolgárok (Bocs aki nem az) akik meg kicsit többre vágynak, vagy mernek egyáltalán álmodni, amit AP ahogy nézem nem nagyon mer. Max egy új masszírozógolyós szett az ülésekre ;)

Én akkor inkább remélek magamnak egy Mazda3 MPS-t :P De egy Shelyb GT se jönne rosszul a hétvégén!

Gábor a hegyről 2008.01.26. 00:18:02

Miért lenne szegény? Megvett egy egész szuzukit, a rohadt burzsuj köcsögje.
Irigykedő kopasz BMW-sek szegélyezik a nyomát.

ommm 2008.01.26. 00:22:30

Mostanáig emésztettem a kitűnő vacsorát és olvasgattam a kommenteket, de már beleugatok, mert látom egy dologról azért megfeledkezik mindenki.
Éspedig arról, hogy az amerikai motorok teljesítményét sokáig optimális körülmények között tesztelve adták meg. Így lehetett az, hogy szinte az összes motor kerekeken leadott teljesítménye alacsonyabb volt, mint a próbapados teszteken.
Valamiképpen megtartották ezt a szokásukat, elég csak visszaemlékezni arra a TG-re, ahol Hammond rárakta a fékpadra az 500 lóerősként hirdetett Shelbyt és mért valami 447-et. Igen, főtengelyen leadta valszeg az 500-at (SAE standard szerint) de ugye ott van még a többi berendezés és a gördülési ellenállás.
Mindezek mellett természetesen a "no replacement for displacement" híve IS vagyok, és biztos az, hogy az eleve túlméretezett és megbízhatóságra törekvő, nálunk nagy űrtartalmúnak számító blokkokat odaát gombokból lehet hangolni a végtelenségig.
Mindennek megvan a varázsa. Legyen az pörgős japán vagy dohogó V8.

Itt olvashattok utána (az angol jobb, bővebb): hu.wikipedia.org/wiki/L%C3%B3er%C5%91

dorka 2008.01.26. 00:26:53

T-Bee----igazad van.
Ha arányaiban nézzük a dolgot,(súly, motor méret, teljesímény, fogyasztás) a kis autók vesztésre állnak.
1 mutyukist pedig nem lehet meggyőzni.
Ők 4 literrel járnak az országúton. Én 8 literrel de 1 T-birddel anno.
Amúgy teszek a fogyira.

Tommi 2008.01.26. 00:36:35

igazából mindegy, hogy V8, vagy vagy nem... Mindegy, hogy 300+ lóerő, vagy csak max 80... Adjon valamiféle vezetési élményt és kész...

Rocko- 2008.01.26. 00:38:18

jézusom mit össze tudtok szarakodni egy suzukin, nem hiszem el.

blaise 2008.01.26. 00:41:31

wan2bee: szinten Montreal? En Vasarnap megyek, ha felesegemnek is lesz kedve, remelem nem lesz tomeg...

fuoco 2008.01.26. 01:05:56

Egyébként pont ma dumálgattam egy cimborámmal, hogy az új Swift igenis nyújt vezetési élményt. Nem rossz kis kocsi, én kifejezetten kedvelem. Szerintem csupa olyan pali szidja aki nem is vezette. Fogyasztani modjuk pont szarul fogyaszt: 7,5 alá sose megy, ami fos adat. Egyébként a cimborám mellette egy E46 M3 - mal jár, nekem pedig pár 80 - as évekből származó ex álomautó teszi az életem komoly részét, szóval úgy érzem van fogalmam az élvezetes autózás fogalmáról. Persze a Suzukisoknak is érdemes kipróbálni pár másik típust mielőtt elsülnének a kocsijuktól...egy könnyű Mustangot én is kipróbálnék.

Üdv!

AP (törölt) 2008.01.26. 02:46:59

Kispolgár vagy nem, van (csak volt) egy haverom aki ugyanúgy volt mint ti, azt hitte ő szarta az autós passzátszelet.. Az apjától örökölt valami 100 millió ft körüli összeget.
Ő magyarázott nekem arról, hogy egyik hónapban új bmw-t vesz, a másikban új 500 lovas mustangot, aztán ugyanúgy az f astrával jár a mai napig..
De olyan nagyon jólesett neki ilyeneket mondania. Azt várta szegény, hogy én őrá majd irígy leszek. Csak sajnáltam..
Titeket is sajnállak, hogy álomvilágban éltek. Tudjátok, kinek realitás az, hogy szarik a fogyasztásra, meg azt vesz amit akar? Bader úrnak..
Röhögve vehettem volna M5-öst is ennyiből, csak nekem ESZEM van, nektek meg álmaitok realitás nélkül.
Tényleg ezt gondolom..
Például Balázs Viktort is idiótának nézitek, hogy olyan autót vett amilyen neki célszerű ahelyett, ami az autóskártyán mindent visz?
Mintha nem is egy országban élnénk..

wan2bee 2008.01.26. 03:11:01

amugy AP vedelmere kelve:

Tok igaza van. nem szereti az autot, hanem hasznalja. nekem otthon egy 94-es mini cooperem van. kicsi, keveset fogyaszt, vezetesi elmenyben nagyon elol van. es annyi baj van vele, mint az allat. de imadom butykolni es szerelni. es ha nem megy, nem megy. felszallok a bkvra. es nekem ez tobbet er mindennel. mert ha dugoban allok megmosolyognak, ha szepen lemosom az automat, akkor utanafordulnak, es elvezek vele minden megtett kilometert...

wan2bee 2008.01.26. 03:13:05

blaise, ha feleseged nem tartana veled, irj emailt, szivesen elmegyek megegyszer, mert ma munkakori kotelessegbol jartam ott es vegig kellett rohanni az egeszen.

udv

danken 2008.01.26. 03:20:42

Nem egészen értem milyen M5-öst tudtál volna venni újonan, ha már összehasonlítunk akkor tegyük azt új autókkal, Balázs Viktor vett egy valószínűleg megbízható autót(mert közkívánatra jakúzák csak olyat gyártanank), ami sztem ronda, belül meg főleg az, le is írta , hogy célszerűen vett autót, de egy autóbuzi valszeg nem realitás alapján vesz autót, tehát egy autóbuzi nem vesz suzukit, amúgy nekem különösebb bajom nincs a buzukival, ár-érték arányban teljesen megfelelő

blaise 2008.01.26. 04:03:37

wan2bee: egyenlore ugy nez ki van kedve... ha van kedved csatlakozni szivesen latunk, de tudd hogy a felesegem hat honapos terhes, nem biztos hgoy mi leszunk a legporgosebb tarsasag a kornyeken... :) Mindenesetre probalok majd fotozni, hatha lesz egy-ket dolog ami erdekelne az Uri Kozonseget.
Es BOCS az offtopic-ert!

wan2bee 2008.01.26. 04:35:51

holnap estig igerem kitalalom :) itt jelzek, hogy mit hataroztam. ok?

tenyleg bocs az offert

Kifordított kacagány 2008.01.26. 06:35:15

azért az némi perverzióra vall, hogy ilyen autók alatt suzukiról vitáztok:)

El Condor 2008.01.26. 08:14:05

Minek jön erre a blogra az aki csak a Suzukit isteníti? Biztos van Suzuki-blog is. Amúgy a Mustangok gyönyörűek, persze hogy nem tudnám itatni, de azért álmodozni szabad róluk. Szerintem AP is álmodik jobb kocsiról, de nem tudja megvenni, ezért az irígységből fakadó gyűlöletét itt vezeti le.

ricky3153 2008.01.26. 09:49:42

AP-t egyszer beültetni 6.5TD Chevy Silverado Dually-ba, suzukiját feldobni a platóra és igy driftelni egy kört valamelyik ringen... Hűű! Még így is csak 13 litert fogyasztott!! Mi van??? Ha az új Swiftet ütöd az is fogyaszt annyit. Tudom! Eladtam egy csomót! Suzu értékesítő vagyok. Tanulság: 1.A swiftet nem kell ütni= fogyaszt 6 litert és nem is arra találták ki.
2.Amcsi autót nem kell szidni, mert sokan szeretjük és morcosak leszünk.
3. Annát szintúgy... :)

NemethJ 2008.01.26. 10:13:13

Itt van egy mexikói használtkocsi oldal Mustang kínálata:
www.segundamano.com.mx/Mexico/Vehículos/Deportivos/index.aspx?params=Suplemento\13912_Seccion\13886_PTAAnuncio\3_PTAVarios\0_Buscar\Mustang_Bsc\1_Pagina\1
Üdv:J.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.01.26. 10:25:15

szerintem az új nagyon jól sikerült

de a mostani retrok közül akkor is a Dodge Challanger viszi el a pálmát mallorkára

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.01.26. 10:28:20

Anna, ha egy ilyet látsz valahol, tegyél lécci az ablaktörlő alá egy névjegyet a telefonszámommal, hogy "megveszem a kocsidat"

images.worldcarfans.com/articles/2008/1/24/9080124.018/9080124.018.Mini3L.jpg

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2008.01.26. 10:32:21

AP!

Te nem az az Andrasovszky Péter vagy,aki az AN-225 spottolása közben beleragadtál a suzukiddal a sárba?

hoppa 2008.01.26. 10:59:27

hello anna! ha én mustangot akarok látni, nekem nem kell emiatt mexikóba utaznom, elég ha csak benézeg a garázsomba itt pesten.

T-Bee 2008.01.26. 11:31:45

AP :)

A New Port megállt 1,5 milliónál (kitűnő állapotban érkezett). Picit ólcsóbb mint egy új suzuki.
Regadó nincs, biztosítás évi 14000Ft, telj. adó nincs. Picit ólcsóbb, mint egy új Suzuki.
Nem örököltem 100 milliót, ellenben keresek évi 7 milliót. Így nem fenyeget az a veszély, hogy hülyefasz módjára szórjam a pénzt. A benzin viszont zokszó nélkül belefér.
Tehát magasról leszarom, hogy 15 litert eszik, ha finoman megyek vele és 20 fölött, ha tövig rúgom a pedált. Mondjuk tövig rúgni nem mindenhol érdemes, mert a 300 ló elkezdi riszálni a farát. Pedig ez egy laza kis krúzolós autó ...
Ja és emellett még fenntartok két másik autót is.
Ez nem álom, ez a realitás.

ommm 2008.01.26. 11:51:44

AP, AP:
mióta eladtad a Ladát és huszon 1-2-3 éves fejjel állítólag "felnőttél" és "megkomolyodtál" (amin én, 30 évesen csak mosolyogni tudok) azóta igencsak véded az előzőleg ócsárolt Suzukit.
Ez nem is lenne baj, embere válogatja. Neked transzporteszköz, arra jó.
Csak nem értem, mi a bajod azzal, ha álmodoznak az emberek szebbről, erősebbről, jobbról?

Attól, hogy te megcsömörlöttél és azt hiszed, hogy a "felnövés" és a "komolyodás" akkor kezdődik, mikor az ember egy olcsó, kicsi autóba ül, mert racionálisan (na persze, huszonkét éves fejjel) gondolkodik, akkor nagyon tévedsz. Az ott kezdődik, hogy tetőt veszel a családod feje fölé és embert nevelsz a gyerekeidből.
DE még ez sem zárja ki azt, hogy valaha is valóra váltsd az álmaidat.

Nézz szét magad körül. Hány olyan embert látsz/ismersz, akik fizetésből élnek és tartják el magukat/családot és mégis, hétvégenként a garázsban gubbasztanak és talpig olajosak, mocskosak, csak azért, hogy a gyermekkori álmukkal egyszer-egyszer tegyenek egy túrát a környéken?
Azt mondod rájuk -hülyék-, én azt mondom rájuk -autóbuzik-.
Mert inkább a garázsban hagyják a pénzt, mint a kocsmában vagy a plázában.

Próbáld ezt megérteni és magadba fordulni egy kicsit. Mindenki előtt temérdek a lehetőség, csak MUNKA és KITARTÁS kell hozzá.
Az pedig sokaknak büdös és hiányzó.

csé 2008.01.26. 11:52:46

Úgy látszik AP meggyőzhetetlen arról, hogy az itt jelenlévő posztolók nagytöbbsége autóbuzi mivoltálból vesz olyan kocsit, amit ő elvből elutasít. És amit ő vesz, azt a mi nagy többségünk utasítja el. Hogy miért? Mert tucatautó, nem tetszik, stb.
Felhozta egyik újságírót példának, hogy miért nem vesz egy mindent vivőt az autós kártyákról. Mert ettől függetlenül a realitásoknak élünk mi is. Senki normális nem szórja a pénzt csak úgy... Én is 2003-as puntoval járok. Esetleg vehetnék jobbat, drágábbat, nagyobbat, de nem fogok. Mert nem érné meg. De álmodozni szabad nem?

csé 2008.01.26. 11:54:17

Ezentúl felhatalmazom ommm-ot hogy a nevemben írjon :P

Rocko- 2008.01.26. 12:12:14

fuoco 2008.01.26. 01:05:56
minden autó nyújt vezetési élményt. csak kérdés, h milyet. suzut szokni kell, az ember utána eléggé tiszteli a lovakat meg a sebességet.

AP 2008.01.26. 02:46:59
jó, de tudod Te is, h most a nyálcsorgatás a lényeg, nem az, h ki melyiket venné meg. Te meg ne húzd már fel magad minden hülye beszólásra. :D


és emberek, AP választott. hogy milyet, az az ő dolga, saját szempontjából az a legjbob választás. akkor miért kell őt ócsárólni? ha ti beültök a saját kedvenc autótokba, akkor nem zavarna, ha más anyázna, h hülye vagy? mindenki választ valamit, és azt el kell fogadni.

ommm 2008.01.26. 12:22:32

Rocko-: félreértesz, nem piszkálni akarom, csupán rámutatni arra, hogy vannak dolgok a racionalitáson túl is.
mert amikor megveszed a lepukkant roncsot és szépen, lassan, hosszú hónapok alatt faragsz belőle valamit, amit régen akartál már, akkor látod értelmét.
és nem kell okvetlenül egy hét alatt szalonállapotúnak lennie. igen, úgy valóban sok pénz, de senki nem mondta, hogy egy youngtimerrel napi szinten kell közlekedni.

és ilyen szmpontból mindegy, hogy amerikai vagy japán.

_murci_ 2008.01.26. 12:22:38

Rocko félreértés, csak AP szidta anyukámat, más, nem
az egész egyébként viccnek lett volna szánva, mert régebben mindig hiányolta a suzuki fikázós kommenteket, hát tettünk be párat

és NEM, egyáltalán nem zavart amikor fikázták a kocsimat, és mindenki balféknek nézett, hogy egy Bravo HGT vel járok, ami ugye "olasz fostaliska", mert imádtam, és nem húztam fel magam soha, a lényeg hogy én tudtam, hogy zsír gép, és kész, mások meg mondanak amit akarnak
jellemzően a kevésbé elismert autók tulajai azok akik felszívják magukat ha kedvencüket fikázzák mert önértékelési zavaraik vannak, valahol mélyen tudják, hogy nekik több kell, de mégsem merik meglépni. Mi többiek pedig meg merjük lépni, aztán sokszor éjjelente azon agyalunk, hogy hogyan kéne állítani az alapjárati motoron, hogy jó legyen, vagy miért nem megy megint a ködlámpa visszajelző... stb.
de ez az ami miatt szerettem a kosim, mert lelke van, hisztis meg fura, de lélek :)

Ozzycar 2008.01.26. 12:35:20

Blaise-wan2bee elszórhatnátok egy pár kattintást, ha már arra jártok, mivel kedves TC-s újságíró kollegák inkább Mehikóba küldenek csizmát vásárolni egy kettes számút, mintsem Michigenbe menne egy darab Winkler esetleg...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.01.26. 12:54:41

Tudok ezt-azt a Suzukiról, még többet a Suzuki tulajokról. A többség ilyen mint AP. Láttam olyan Ignist amit azért tört össze a csávó, mert le akarta nyomni a RAV4-et, persze nem tudta és az árokban landolt. Ismerek olyan Swiftest(régi)aki kőkerítésre csavarodott fel, mert meg akarta mutatni a Hondásnak, hogy az övé is megy, nem is akárhogy. Az ilyen embereket kb. lehetetlen meggyőzni, hogy az ő kocsijuknál létezik jobb. Bazdmeg ember, kapj már észbe, egy Suzukiból fikázol olyan kocsikat amilyenek neked sosem lesznek. És igen, én valószinüleg szar franciát fogok venni, pedig utálom, csak azért, hogy legyen pénzem befejezni egy ezeréves olasz ócskavasat. vAz autóbuziság valahol itt kezdődik, nem ott, hogy van egy Swiftem, király , demindenki másé csak ócska fos.

Lery · http://lery.freeblog.hu 2008.01.26. 12:57:45

valaki belinkelt egy mexikói használtautó oldalt, nagyon príma, már el is raktam a kedvencek közé.. de valaki nem tudna esetleg linkelni egy amerikai oldalt? eddig egy használhatót sem találtam. előre is köszi

Rocko- 2008.01.26. 13:10:36

ommm: hát nem kifejezetten Rád mondtam piszkálódást. :)
és teljesen egyetértek veled. sajnos kompromisszumokat kell kötni etéren is. ha megtehetné, akkor mindenki venné a nagyobbnál nagyobb dögöket, ki A8-ast, ki Lambot, ki meg Mustangot. viszont senki se szarja a pénzt, ezért egyezséget kell kötnie magával. vagy vesz egy kiskocsit olcsóért, fenntartja, és álmodozik, vagy vesz egy nagy akármit, és havonta egyszer mozgatja na meg. nos, átlagemberből kiindulva ez napi szinten nem megy, ezt nagyon jól mondja AP. viszont abban nicns igaza, h az ember ne álmodozzon. a két dolog közt van persze átmenet, sak uyge krédés, h kinek mit sikerül eltalálni a palettáról.
és ebben meg neked van igazad ommm: az autóbuzéria a nyálcsorgatásnál kezdődik. viszont ott él igazán, ahol ez rendszeres.

murci: hát, anyázást, megvolt, majd alakul, h nem veszi fel magára. remélem. :D

scheerti: AP csak racionalizálni akar. pont ő az sztem aki meg van elégedve a kocsijával, tudja, h létezik jobb, de perpill nem hal bele, ha nincsm ás. ő belenyugszik, h Suzuja van. na, és EZ az ami tiszteletre méltó.


ui: még mindig kurvára hiányosnak érzem, h AP nem volt ott Móron, és nem lehetett vele ilyenekről társalogni. AP! én is suzuval mentem, és nem ettek meg, nem szedték le a fejem! ;)

Anulu 2008.01.26. 13:24:36

De Jó idejönni !
Itt mindig áll a bál! :)

Szerintem ez a világ attól szép és attól működik jól, hogy nem vagyunk egyformák! Mindegy hogy ki milyen kocsit hajt, Szőke vagy barna a csaja, füvet szív vagy sörözik, egy a lényeg: Szeressük egymást, és fogadjuk el egymást olyannak amilyen!

Ja, és világbéke! :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.01.26. 14:13:46

Blogtalin se verekedett össze senki:) Ez jó jel:)

Turcsány Lelenc 2008.01.26. 14:36:10

Hahaha, ezek az 1000 lóerős jenki fostalicskák az első kanyarban leesnek az útról, ha 60-nál gyorsabban próbálkoznak! Lehet menni Maranellóba futóműépítést tanulni, köcsögök!

Sam8888 2008.01.26. 14:51:28

Csubakka Junior 2008.01.25. 20:46:53

ekauto.hu/

Lehet nyálat csorgatni. :)

Leegor 2008.01.26. 15:07:07

Való igaz, a legfontosabb, hogy meg kell találni az egyensúlyt. Nekem volt sokféle autóm, kicsi-nagy benzin-dízel skoda-mercedes fiatal-öreg, aztán a végén egy szalonból kihozott zsírúj Fabiában találtam meg a boldogságot. Természetesen nem a legjobb autó, de nekem pont megfelel. És ez a legfontosabb, fikázni lehet de nem érdekel. Nem fogom viszont lefikázni azt, aki mondjuk egy 20 éves BMW-be önti vastag csövön a pénzt, kergesse csak az álmait ha ez jó neki, én ebbe már belefáradtam. Csak ne szerozzuk egymás verdáit, mert itt mi autóbuzik vagyunk, és toleráljuk egymás hülyeségét. Legalábbis remélem.

Hepi 2008.01.26. 15:07:24

én ismerek valakit,aki azzal is foglalkozik,h behozza az ilyen Mustangokat (67,64) stb es restauralja.. ha valki jartas 16kerben,van egy 67es világoskék kabrió is :) egyszer megengedte hogy vezessem :)hááát..isten (:

ommm 2008.01.26. 15:09:00

Rocko- ez magától értetődő, de sehol sincs felírva, hogy egy ember=egy autó.
elhiszem, hogy költség, meg minden, de ez az ára a dolognak.
és igen, egy autóm van nekem is, de pusztán azért, mert ház és garázs híjján nem akarok belevágni semmibe. inkább gyűjtögetek és tudom, hogy meglesz a gyümölcse...

scheerti: összeverekedni? nem is volt miért. szerintem nagyon flottul elvoltunk egymással :)

milumant nem látta valaki? legutóbb csütörtököt mondott...

Maradoka Magamura 2008.01.26. 15:53:46

A Trabi a legkiralyabb.A tobbi auto tul draga :D
Probaltatok mar a masik autojarol JOT mondani a kritizalas helyett?

georgeN 2008.01.26. 16:21:58

Lery a cars.com esetleg automotive.com on nézz szét. csak nehogy megszakadjon a szíved, ott mit kapnál a pénzedért....

Dervenkál Egon 2008.01.26. 16:36:06

Jaaaj, hagyjuk már ezt az 1000 lóerő című mesét. Majd ha bármelyik vasláda lerakja az útra az ezer LE-t, akkor beszélgessetek, és nem a negyedmérföldes bohóckodásra godolok. És a gyári kocsik literteljesítménye meg szánalmas, vagyis lehet álmodni az aranyárú kisszériás spec. kivitelekről.

Aki azt mondja, életérzés, azzal nem vitatkozom. Lehet imponáló egy bugyogó v8-as, kár hogy elnyomja a kasztni zörgése.

wan2bee 2008.01.26. 17:16:09

ozzycars: mar megtortent egyszer: indafoto.hu/wan2/

Szicsa 2008.01.26. 17:34:40

"1965: 4,7 literes V8 - 360 paci (ez akkor a legnagyobb motor Mustang-ba)."
"

Kedves oppá, 1965-ben valóban a 4.7literes V8-as motor volt a legnagyobb de csak 306LE-vel az utcai változatokban,a verseny GT350R-ek tudtak 360LE-t.

Rocko- 2008.01.26. 17:55:47

ommm: igen, közben rájöttem, h nem alaptétel, ellenben valak icsak egy autót engedhet meg magának. jó, persze ott van Csik, Karotta meg Winkler, de nem lehet mindenki olyan, mint ők. gazdagság kérdése? nem tudom, szerencse? hát abból kell egy jó adag hozzá. szóval sokan egy autónyi pénzbe próbálják belefeszíteni az örömöt és a való életet.

milumant tegnap még láttam, de nem reagált... lehet már nem mer a szemünk elé kerülni. :D

Rucky3153 2008.01.26. 18:21:12

Amúgy ők sem csak a sjátjukat szeretik.
Remélem ezzel felrázom az állóvizet. Amúgy persze v8 forever, de:
www.youtube.com/watch?v=foDcLUhUKqI
vagy:
www.youtube.com/watch?v=9f39OBqguZc&feature=related
1.25 milla a cucc átszámolva...

Anulu 2008.01.26. 19:04:56

Dr. Orosz elment borért?

Majdnem egynapos a legfrisseb poszt!

rognork 2008.01.26. 19:10:11

scheerti sztem a suzuki tulajokkal kapcsolatban nincs teljesen igazad. én pl városban krúzolok vele, és soha nem próbáltam bárkit lenyomni. persze, vannak olyanok is, de a többség sztem nem.
omm: én is ganajozom a gépet, és véletlenül pont egy swift az...

ommm 2008.01.26. 19:16:07

nem árulok el titkot ha ideírom, hogy a dokit kiütötte az influenza.
asszem

csiky944 2008.01.26. 19:20:54

Rucky ezt most mé kellett?má megin majdnem elsírtam magam :)

Anulu 2008.01.26. 19:24:09

És nincs Bloghelyettes?
Nem veszed át ommm? A betegség idejére?
Írhatnátok a Blogtaliról..
Idáig csak Scheerti-ét olvastam.

csiky944 2008.01.26. 19:27:34

Anulu van Omm-nak is egy rövid beszámolója

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.01.26. 20:01:19

>scheerti sztem a suzuki tulajokkal kapcsolatban nincs teljesen igazad. én pl városban krúzolok vele, és soha nem próbáltam bárkit lenyomni.


Mondom többség! Tehát nem mindenki. Olyat is láttam aki reálisan látja, hogy miben ül:)

Bazz a dokit is jókor kapja el a getha! Jobbulást!

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.01.26. 20:02:47

Nem ivott elég pálinkát, ezért fertőződött meg. Majd felír magának valamit:)

Zebra 2008.01.26. 20:20:29

Érdekesek meg szépek is azok az USA beli autók amiket látok (TV+internet), de ezek kizárólag bemutató vagy tuning verdák. A hétköznapi használatúak is érdekelnének, hogy mennyire törődnek velük a tulajok.

Suzuki, BMW? Wartburg 1.3 !
Félnek tőlle mint a tűztől, nehogy meghúzza aműanyagot az ÚJ autójukon.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.01.26. 20:38:36

ne aggódjon senki sem, épp csorog fel indára a sok találkozós képem, mingyá nézhetitek :)

Boogie Man 2008.01.26. 20:53:56

"Nem írtam, hogy a Swift termeli a benzint, de ha nem lennétek ennyire elvakult barmok, akkor látnátok, hogy amennyi fuel kell egy ilyen 8 literes motor életre keltéséhez, annyiból én megyek 30-40 kilométert. :)"

Fel nem bírod fogni, hogy vannak, akiket egy autónál ez kurvára hidegen hagy? :)

Boogie Man 2008.01.26. 20:55:39

"Nem kell, hogy mindenki bólogasson és helyeseljen, de kicsit nevetséges, hogy mind az előző verdámat, mind ezt szarozza minden hozzánemértő pancser..
"
És ilyenkor nem kéne tán megvakarni a fejedet, hogy talán nem mindenki más a hülye, hanem te mész a rossz irányban az autópályán? :)
Nem, egyáltalán nem autóválasztási téren.

davidson 2008.01.26. 21:23:03

Nem értem miért kell állandóan b*szogatni az amcsi kocsikat.Ott olyan kocsikat terveznek,amilyaneket OTT lehet eladni,és nem Európában,az itteni ízlásnek megfelelően.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.01.26. 21:31:27

csekkoljátok a találkozós képeim, van itt Z 335i-jétől kezdve OP+Silvia kombón át 22,6lityós fuji white mazda fogyasztáson át felhőpronóig és instant get katicskákon át minden, jó szórakozást: indafoto.hu/miluman

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.01.26. 21:48:41

majd egyszer ha lesz kedvem rendezni is fogom őket xD

ommm 2008.01.26. 22:06:13

scheerti: ha hiszed, ha nem. azt is iszik közben.
magyar gyerek az, na :)

AP (törölt) 2008.01.26. 22:34:49

AP 575-ös Ferkáról álmodik, ha már álmodnia lehet.
És nem, nem Péter. Nagyon nem..

AP (törölt) 2008.01.26. 22:37:08

...továbbá egy szóval sem mondta, hogy új M5.
Első szériás M5-ös mindig van eladó 800-900 ezerért. És mindig van olyan álmokat kergető balfasz aki meg is veszi.
Btw tegnap este óta mentem 200km-t, körülbelül 10 literből, és még mindig megy.
Ezt semmilyen internetes fikázókör véleménye nem tudja ütni. Hiába áll a garázsban valami szörnyeteg, ha tudok vele menni havonta 200km-t.
Oszt' tessék rólam leszállni. :)

pongi 2008.01.26. 22:46:22

Nos én nem vagyok egy kimondott japán autó buzi, de azért nem minden a lóerő. A jó irányíthatóság, jó fékek szerintem sokkal fontosabb dolgok. Persze az sem árt, ha az embernek van mit előcsalogatni a motorháztető alól. Félreértés ne essék én nem a Suzukit akarom védeni, mert az más kategória. Hülyeség összemérni ezzekkel a muscle carrokkal. Egyébként az új Pontiac GTO-t tartom a legjobb ami kocsinak.(csak a kéziváltóst)Ausztrál design+ ami V8, szerintem ez remek párosítás. Anna ha látsz egy GTO-t légyszi fényképezd le!! Szívesen látnék egy tesztet is róla itt a Totalcar.hu-n.

japo 2008.01.26. 22:58:58

EGY TOYOTA SUPRA MINDENNÉL TÖBBET ÉR :-)

PEDIG JAPÁN ! Csak zseton kéne rá, mint ahogy azt tanult kollégám kifejtette, ti csak csurgatjátok a nyálatok, mert elkopott az autós kártyátok ! Akinek meg lenne pénze a felesége inkább családi autót vetet, amit meg is értek :-)

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.01.26. 23:14:45

sam8888: az az oldal amit belinkeltél, majd biztos jó lesz de egy kicsit még kéne hegeszteni rajta, mert nem nagyon akar működni (explorer 7-tel legalábbis)

Karpathy · http://artofmax.com/ 2008.01.27. 00:39:02

Időről időre ideírom, de szerencsétlen szuzukisok azon tudathasadnak, hogy az autójuk egyszerre egy kiváló ár/érték viszonyú és abszolútban is igencsak élvezhető kisraketta, és a presztízssor sereghajtója.
Bárki odamehet azt' beléjük rúghat, bármilyen vassal a háta mögött, a benzintemetőktől a merdzsókon át az aggastyán germánokig. És ez jókora meghasonlás lehet.

AP különben te szerintem is kicsit gyorsan váltottál az igazhitű hátsókerekes hülyegyerekről megvénült, logika-alapú kalaposra. Szerintem csak lazán, lesz ott még német-japán-olasz vas is, csak megérjed.
Ja és angol.
Meg svéd :)

AzHofi 2008.01.27. 00:40:13

Pal85 2008.01.25. 22:50:56

Mi az az mp/h ?

AP (törölt) 2008.01.27. 00:50:22

Karpathy: érlelődött ez a dolog régóta..
Maradjunk annyiban, hogy amekkora vagyok, senki se szeretne tőlem egy-két pofont, úgyhogy a rugdosás meg magyarázás csak az interneten megy.. Személyes ilyen jellegű tapasztalatom nincs.
21 éves vagyok bazzeg, nem azt mondtam hogy életem hátralévő részére jó ez, de áruld már el hogy csóró főiskolásként mire megyek egy olyan kocsival, amit ugyan élmény vezetni, de alig tudok vele menni? He?
Az orosz megevett 40km-en 8 litert, amikor néha-néha odarúgtam neki. És másra nem is használtam szinte.. Kézi ezen is van. ;]

Lery · http://lery.freeblog.hu 2008.01.27. 01:00:21

georgeN: köszi a linkeket! nagyon jó kis verdák vannak, kezd körvonalazódni, hogy mit veszek ha kijutok :)

Szabó László 2008.01.27. 01:01:33

Kedves postolók. Szomorúan olvastam a fenti sorokat. Azt gondolom, hogy mindenkinek tiszteletben kellene tartania, hogy a másikmilyen autót használ. Lehet, hogy számára azapraktikus, azt engedheti meg magának, vagy egyszerüen egy tucatautóval jár, hogy a garázsban éledező oldtimerre mennyen el minden pénze. Én teljesen eggyet értek omm-al. Azegészélet egy Kompromisszum! Szerintetek milyen érzésegy állom autótol megválni? Baromi rossz, csakhogy felelőségget kellett vállalnom, egy teremtény iránt, aki a gyerekem. Most, hogy megszületett, ő került a középpontban és igen is el kellett adnom a 2 üléses szuperautómat, hogy egy 5ajtósat vegyek, hogy a család gyerek üléssel is tudjon közlekedni. Ez van. Mondjuk AP-val azértnem értek eggyet, mert tényleg nem kel mellre szívni. Mert van akinek az olasz autót az istenek, van akinek ajapánok ésez igy van jól!

AP (törölt) 2008.01.27. 01:10:00

ommm: én is szidtam mint a bokrot, mert fogalmam se volt róla, hogy milyen.
Használat közben derülnek ki a pozitívumai, nem egy pár kilométeres tesztút alatt..
Azt hiszem a többi emberke akik itt ugatnak arról hogy szar, egy napnál tovább nem jártak ilyennel.
Én vagyok a legjobban meglepődve, hogy nem bizonyult szarnak!
És igen, az egy komolyodás valahol, hogy az ember nem vállal be olyat, amibe belerokkan anyagilag. Lehet fantáziálni x literekről, meg olyat is láttunk hogy hogy valaki a panelban lakik de rossoval jár, én nem ilyen vagyok.
Sőt továbbmennék. Amikor megvettem az elsőt, teljesen más ember voltam. Ezt most nem fejteném ki bővebben, de higyjétek el. Azóta elköltöztem, más ismerőseim lettek, sőt kinyílt a világ, rádöbbentem jópár dologra. Amire mindenki rádöbben, csak valószínűleg én korábban, mint szokik lenni az ilyesmi.

Sőt elnézést hogy nem keresek évi hét milliót, lúzer kis köcsög vagyok biztosan. Csak ti legyetek olyan elégedettek az életetekkel, mint én az enyémmel. Annak ellenére is, hogy a nagyokos megaszondja a frankót.

AP (törölt) 2008.01.27. 01:13:27

scheerti: a büdös kurva életben nem versenyeztem se az előző kocsival senki ellen, se ezzel.
Nagyonnagyonnagyon mellékategorizáltál.
Tudom, kire gondolsz. Van az a fajta szuzukis, aki szentül meg van győződve arról, hogy ő az út királya, és ha megdöglik is, de őt nem előzik meg.
Amúgy meg nem is ismersz, sőt nem is számít mit pofázok, úgyhogy be is fejzeem. Ha ennyi idő alatt nem vált egyértelművé, hogy nem szritratyi hülyegyerek vagyok, akkor fölöslegesen koptatom a szegény billentyűzetet.

Gábor a hegyről 2008.01.27. 01:22:32

"én is szidtam mint a bokrot, mert fogalmam se volt róla, hogy milyen."

Azt hiszem, ez megmagyarázza, miért hány vért AP :)

wan2bee 2008.01.27. 02:22:42

blaise, megszultem az elhatarozast. nem megyek, mert lesz mas programom. azert jo lett volna. jo szorakozast. udv!

ommm 2008.01.27. 03:07:56

AP: "az ember nem vállal be olyat, amibe belerokkan anyagilag"

igen, igazad van, de én sem állítottam mást. mit gondolsz, miért járok egy kis japán autóval?
azért, hogy pár év múlva tele lehessen a házam melletti garázs sok rohadó ronccsal.
és ez így van jól. mert én szeretek autókat menteni és nagyon hosszú a lista.

btw: most voltam a helyi közlek. múzeumban. hát, odabasz keményen egy pályaversenyes 2101-et látni egy 130RS mellett. nem beszélve a Monte Carlo Tatráról :)

Boogie Man 2008.01.27. 09:35:32

"Btw tegnap este óta mentem 200km-t, körülbelül 10 literből, és még mindig megy.
Ezt semmilyen internetes fikázókör véleménye nem tudja ütni. Hiába áll a garázsban valami szörnyeteg, ha tudok vele menni havonta 200km-t.
Oszt' tessék rólam leszállni. :)"

AP, hihetetlen vagy baszki! :) Ezt hajtogatod egyfolytában, és nem tudod megérteni, hogy van, akinek ez nem szempont. Miért nem lehet elfogadni, hogy mindenki másképp gondolkozik az autókról? Van aki racionális, és olcsón fenntartható Suzukit vesz, van aki az álamit kergeti, és egy nagy USA tepsit. Vagy öreg nagymotoros BMW-t. Ismerek ilyet. ;) Senki nem akar téged arra kényszeríteni, hogy járj egy 8800 köbcentis Cadillac Calaissal, ha neked a a Suzuki a jó, az senkit nem zavar. És nem is szólna be senki sztem a suzukidra, ha nem úgy kezdted volna itt is a hozzászólásaidat, hogy na, az amerikai autó, az jószar.

Pal85 2008.01.27. 09:45:26

Mile per hour. Tudom, a /-jel nem kéne, de a megszokás. (:

tigris 2008.01.27. 10:06:42

Szerintem az amcsi autók nem jó autók, volt belőle (jeep 5,2, chrysler voyager3,0), de annyit szervizbe nem jártam mint ezekkel, pedig 1 éves korukban vettem kb.30000-40000 km-el. Azóta volt audi, merci, bmw, ja és peugeot is jó pár, de ezekkel nem volt sok gondom, kivéve a peugeotot, na jó az tévedés volt. Különben az új swift egyáltalán nem csúnya kocsi, csak nekem nem kéne.

Pongi 2008.01.27. 11:22:14

A GTO 1000x jobb, mint az hülye Mustang!
Inkább arról írjatok!

georgeN 2008.01.27. 11:28:29

nincsmit Lery, énis már feltérképeztem, ha kijutok, akkor mi lesz az első dolgom amit veszek...
kicsit utánna jártam forgalombahelyezésről, és a regadókalkulátorban a legöregebb választható a 81es évjárat. akkor az attól idősebbekre nemkell fizetni regadót?:o tud valaki erről valamit?

a márk 2008.01.27. 13:20:06

és mi van azokkal a 2kilóból akarnak autót venni...
marad a zsiguli, otthon megcsinálod, ha baja támad leni..

Géza 2008.01.27. 13:41:08

georgeN:

Veteránnak kell lennie az autónak (30+ év), veteránként kell műszakiztatni is.
A veterán gépjármű makulátlan gyári állapotot feltételez, így nézik a vizsgán is. De csak mert idehaza faszok. Egy kopottat, avittas, de minden alkatrészében eredeti autó nem menne át, pedig az az igazi veterán. Mindegy, abszurdisztán, mint tudjuk.

Szóval ha veteránként üzembe helyezed, regadót és egyéb baromságot nem, csak a kötelező biztosítást kell fizetned, azt meg nagyon kedvezményes összegért lehet kötni (14-16k / év).

Kifordított kacagány 2008.01.27. 22:00:33

Szabó László 2008.01.27. 01:01:33
a gyereked egyszer felnő majd és bár addig ezerszer megbánod, hogy eladtad a szuperautódat, akkor majd neki vehetsz egyet kárpótlásul, ami neked is jó lesz majd. már persze ha megengedi, hogy beleülj:)


ma majdnem sikerült eltaposnunk egy sztritratyi hülyegyereket. jó lenne, ha az összes megkomolyodna végre.

blaise 2008.01.28. 00:40:16

Ozzycar, es persze mindenki mas figyelmebe: elszortam egy parat a Montreal Auto Show-n, megtalaltok mindent a nevem alatt. Ajanlom wan2bee galeriajat is, sot, az o fotoi altalaban jobbak, vasarnap nagy volt a tomeg es a gepem is lemerult az Evo X-nel. Na ja, kiallitasra csereelem nelkul menni... A Ford GT-rol tud esetleg valaki valamit? Teljesen ugy nezett ki, mint egy szeria-erett replika... Most akkor ezt gyartjak??

wan2bee 2008.01.28. 01:28:22

Blaise, a Ford GT-t par eve piacradobtak felujitott valtozatban. Lattam belole hasznalat kozben is itt a Rene-Levesque-en egyet par hete. Ugyanilyen pirosat, mint a kiallitason. Hatborzongatoan gyonyoru hangja van..

en.wikipedia.org/wiki/Ford_GT

blaise 2008.01.28. 02:37:46

Na igen, a motorhangokat hianyoltam a kiallitasrol, meg a hostess csajokat... :) Nem tudtam amugy hogy letezik a GT. Mikor meglattam a folyosorol az orrat, vegigfutott a hatamon a hideg, azt hittem az eredeti versenygep kerult ide valahonnan, a holdrol talan. Amugy vegigunatkoztam az egeszet az elso ot perc kivetelevel. Minket egyenesen abba a terembe iranyitottak ahol a Lambok, Astonok, Maseratik tarsasagaban eletemben eloszor talalkoztam eloben az Enzo-val meg az SLR-el. Nem birtam feldolgozni. Aztan a GT adta meg a kegyelemdofest es a tobbi kommersz mar fel se tunt. Mit nekem Evo, Sti meg mindenfele himihumi R8... Elmeny volt na! :)

b4rb1 · http://nolife.blog.hu 2008.01.28. 10:06:55

Sziasztok!
Sukukim Swiftem van. 21 éves vagyok. Édesapám autókereskedő volt a 90-es években. Autóbuzi volt és használta is az autókat amikkel kereskedett. Így lehet, hogy gyermekkoromban legalább 100 különféle autóval jártam. Camaro, Covette, Van, Malibu, Csirke, Porschék, Maserati stb... Így lesz egy emberből autóbuzi. Egy olyan ember aki nem ült hasonló autókban, nem száguldott 260nnal, annak nem tudod megmagyarázni, hogy mire jó használni egy Szuzit és mire egy Mustangot. Sukukim Swiftem van, mert nem tellik jobbra, de, ha majd megtehetem veszek én is magamnak egy jó Chevellet és , ha csak arra fog telleni akkor havonta 10km-ert fogok menni vele. De nekem ez fog örömet okozni. Mert ez a hobbim, ez az életem.

b4rb1 · http://nolife.blog.hu 2008.01.28. 10:54:56

fogalmam sincs miért írtam a km-t km-ert -nek. :)

jenko 2008.01.28. 11:00:37

a baj az, hogy fiatalon nem engedheted meg magadnak a hobbiautót, pedig vágysz rá. Később pedig más dolgok lesznek fontosabbak (család, gyerök boldogulása).
A legjobb kompromisszum szerintem egy használható, de mégis patinával rendelkező, fenntartható, szervízelhető autó vásárlása. Ilyen lehet pl. egy gázos W123 280 jó állapotban, fél- és egymilla között. Vagy 300Turbodiesel, lényeg hogy több legyen benne 4 hengernél (hang).
Nekem Skoda coupém van, az olcsó és hangulatos, csak nagyon kicsi és lassú már.

jegle 2008.01.28. 15:20:09

Nem akarnék semmiképpen valami nagy-nagy okosságot bemondani ide, de az a véleményem, hogy ha már ábrándozik az ember egy autóról, akkor tegye csak nyugodtan magasra a mércét. Az embernek van egyfajta valamilyen autója, amit használ és éli az életét vele boldogan, de hagy legyen már az álma-vágya valami komoly és szép jármű. Semmi értelmét nem látom annak, hogy az ember "életcélja" egy jó kis ezres Suzuki legyen.
AP-nek megváltozott az élete és a gondolkodásmódja. Ez nagyon szép és jó dolog. Biztos vagyok, hogy az elkövetkező 40 évben még vagy hatszor fogsz valamiről valamit gondolni meg homlokegyenest ellenkezőjét is ugyanolyan meggyőződéssel.

ossuser 2008.01.29. 17:05:27

Szasztok,

Nem olvastam at az egesz diskurzust, egyenlore csak az jott at, hogy a suzi miatt cikizni kell AP-t. Az en hozza szolasom a dolgokhoz, egy kicsit ide egy kicsit oda, hogy spec nekem is suzukim van, de mikor en vettem, volt egy par fletetel amit figyelembe vettem.
1. uj auto legyen mindenkepp, a leheto leghosszabb gari idovel
2. 2,5 misinel ne keruljon tobbe
3. a biztositasa keves legyen
4. lakotelepen lakom egyenlore, tehat nincs garazs, es ne egy kedvelt auto tolvaj marka legyen
5. alapveto felszereltseg es teljesitmeny
(legzsakok, klima, abs, elektr. kutyuk, cd es a 93 le, ami nem sok, de eleg)
Summa, ez volt az ignis, nem szerelem volt, hanem racionalitas, vehettem volna dragabbat, mert halistennek telt volna, de a lakotelepre ez doszt eleg.
En az autot, tokmindegy, h suzuki vagy focus (feltehetoleg a kov. autom) hasznalati targynak tekintem. ELmegyek A-bol B-be es kesz. De tudni kell, h Mo-n nagyon sok ember van aki csak ezt engedheti meg maganak, es en (nem azert mert en is azzal jarok egyenlore) eppen ezert nem nezem le oket es nem ugrok nekik az elso a;lkalommal. Amugy aki 20 evesen kolcsonbol vesz egy 8 eves BMW-t az eleg kepmutatas, mert akkor is egy oreg auto, hiaba az emblema. Es mindegy a loero. Aki viszont azert vesz 8 eves BMW-t mert az volt az alma es szeretni akarja az megint mas. De sok emberen latszik, h azert vesz ilyet, mert tartozni akar egy bizonyos csoporthoz, csak annak a csoportnak a tagjai nem 8 evessel jarnak.
Egyebkent kicsit mas, a suzukit sokan illetik azzal, h papir auto. a regiek igen, nekem spec ignis-em van es javasolnam, hogy az ADAC oldalan subaru justy neven keressenek ra, es lathato lesz a 4 csillag. Ellenben egy 206-os 3 csillagjaval. Nem a karosszeria ved meg senkit egy balesetnel, hanem a merevites ami alatta van. mindegy, nem okoskodni akartam.
Szoval ennyi lett volna. Nyiolvan lesz egy-ket reakcio a beirasomra, h meg egy suzukis fasz meg ilyenek erdeklodve varom:)

de hangsulyoznam, nem vagyok "suzukis". en csak hasznalom az autot. meg egy par honapig, amig nem koltozom olyan helyre, ahol kicsit nyugodtabban parkolnek egy komolyabb autoval is.

Cso

b4rb1 · http://nolife.blog.hu 2008.01.29. 18:50:07

ossuer

szerintem olvass előre pl.: amit én írtam.

másrészt, ha kicsit is értenél az autókhoz, illetve a töréstesztek megbízhatóságához, nem jönnél az eredményükkel. nem a karosszéria véd meg? hát nem tudom. ha választanál mivel mennél neki 50-nel egy falnak? egy Ticoval vagy egy Newporttal?

McBlade 2008.01.30. 09:16:25

Ha már mindenki erre van kihegyezve.

Remélem lesz még aki olvassa ezt a postot:


americandreamcars.com/oldpick.htm

Csak nyugodtan csorgassátok a nyálatok. Én már lassan mindet sokszor... :) Álmomban.

:) Egyébként feljebb írták, hogy minden szuzis önértékelési problémával küzd. Ugyanez visszafelé is. Én is majdnem beleálltam anyámék Ignisével egy táblába, mert egy idóta nehezményezte, hogy 70-el el merek menni mellette... Lepadlózta a kocsit, amikor már indexeltem be elé... Majdnem beletolt a táblába... :S Aztán persze az első utcánál lefordult. Véleményem? "nehogymáegybuziszuzukismegelőzzön". Kösz. Adtam volna miattad a 3 hónapos kocsinak :S

ossuser 2008.01.30. 22:37:31

SZia b4rb1,

Mint hozzaszolasomban irtam, nem okoskodni akartam, soha nem allitottam magamrol, hogy ertek az autokhoz, es vissza olvasva sem tunik, ugy , hogy ezt allitottam volna. Nekem nincs komplexusom az autom miatt, ezt azert vettuk, mert akkor ez tunt a legjobb dontesnek, nem Suzuki lesz a kov. autom. de ezt is irtam. tehat nem ertem a felhaborodasodat egyaltalan, asszem nem fikaztam senkit. Csak leirtam a velemenyem. es soha nem fogom megerteni, hogy egy ilyen forumon, csak azert mert normslisan leirom mit gondolok valamirol, fasz modjara fikazodni kell elkezdeni. ezt nem a te beirasodra ertettem, hanem amit AP-vel muveltek fentebb. o is csak leirta amit gondol, erre jottek a 9 eves passatbol ( ami tgermeszetesen egy szarra jaratott dizel visszaporgetve) a futtatott aranylancu minden zsebpenzet konditeremre elkolto kemeny fiuk es leoltjak, h o egy luzer, mert suzukival jar. Tudod, lehet a korombol adodik (30), de en nagyobb luzernek tartom azt, aki minden penzet egy ocska regi szarra kolti el, es nem mondjuk arra, hogy esetleg a csaladjara forditsa.
mindegy ezen nem fogunk sztem zoldagra vergodni soha. Mondom, nekem soha tobbet nem lesz suzukim, nem vagyok fan, de teny, h sok embernek ez jelenmti az elso autot, es vannak akiknek egesz eletukben ez fogja. Ok ne jarjanak autoval? amugy kicsit sztem hibadzik a kerdesed, hogy mive;l mennek otvennel a falnak. TAlan realisabb lett volna egy kategoriaba eso autoval illusztralni a dolgot, mert en is meg tudom kerdezni, hogy miben ulnel inkabb amikor beledmennek oldalrol egy T72-ben vagy efgy Newportban. Asszem ez sem realis. MOndjuk egy olyan kerdes, hogy egy 206-os vagy egvy Ignis, jobb lett volna, es kepzeld el, ha ezt kerdezted volna, akkor azt mondtam volna, h ignis.

Na csovi

Zoli 2008.05.08. 19:48:37

Sziasztok Zoli vagyok.
Szerintem egy ford mustang önmagáért beszél,aki nem így gondolja az ilyet nem vezetet még. Kívánom mindenkinek hogy egyszer alkalma legyen kipróbálni egyet,mert egy fantasztikus élményel leszünk gazdagabbak. Nekem Németországba alkalmam nyílt egy 69es Bosst kipróbálni. Hogy milyen volt tömören összefoglalva durva.
süti beállítások módosítása