Kikészít ez a fagy

Érdekesen befagyott autók (2. rész): Alfa Romeo 164

  2008. január 17. - Kari Címkék: alfa romeo totalcar flotta

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Kellene még egy Alfa
2008-07-18 06:41:00

  Nem, nem hülyültem meg, egyszerűen csak hiányzik még egy a flottámból. Lassan két éve, hogy rendszeresen

Kész az első kecskeméti Merga
2008-06-30 15:00:00

  Eredetileg arról volt szó , hogy a 2012-ben induló gyárban csak A és B osztályokat fognak gyártani, de a DAG

„Megb@szlak, amikor akarlak”
2008-05-16 11:18:00

Egyre jobban bebizonyosodik, hogy Dopeman szövege az élet bármely területére igaz. Ha egyszer bekerül az ember a

Autós újságíró piperepolca
2008-05-13 18:30:00

Látom már, ebből sorozat lesz. A múltkor megtaláltam az autós újságíró ideális munkaeszközét , most pedig

Azért jó, hogy több autóm van, mert így sorra tudom járni rajtuk a fagyhalál különböző módjait. Az Alfettámba a hűtővíz fagyott bele a napokban, de ez maximálisan az én hülyeségem miatt történt. Most viszont a 164-en volt a sor. Egész hétvégén állt a ház előtt, és szépen belepték a reggeli derek, kisebb esők, és megkapta a vasárnapi rendes ónos esőt is. Telibe az arcába.

Az Alfa Romeo 164 befagyott teteje

Aztán ahogy az lenni szokott, szépen rá is fagyott, gyönyörű, egybefüggő páncélt képezve a kocsira. De persze előbb, még folyós állapotában, mindenhova beszivárgott, hogy aztán ott fagyjon meg, kisebb-nagyobb bosszúságot okozva. Az hagyján, hogy az ajtók tetejénél – mivel a 164-en nincs vízelvezető csatorna a tetőnél az ajtók fölött – szépen körbefolyva befagyasztotta azokat. No, de hogy még a zárszerkezethez is befollyon, az túlzás.

Pedig a rohadék befolyt, és megfagyasztotta a vezetőoldali első ajtót. A külső kilincset meghúzva rögtön éreztem egy roppanást, de azt hittem, a kilincsre fagyott jég tört. Az ajtó persze nem nyílt. Megpróbálkoztam a hátsó ajtóval. Ennek engedett a zárja, de az ajtó nem nyílt a körbefagyás miatt. Kicsi feszegetésre aztán megadta magát, és bemásztam hátra.

Innen előre, és beindítottam a motort. Aztán ki szerettem volna szállni, de az első ajtó belső kilincsét meghúzva újabb roppanást hallottam, és a kilincs kihúzva maradt, miközben az ajtó továbbra is zárva. Szóval ennyi.

A jobb első ajtón tudtam kimászni. Bementem a szerkesztőségbe, remélve, hogy amíg a heti terveket beszéljük meg, a mélygarázsban nem ellopják a kocsimat, hanem az ajtó belsejéből is kiolvad, ami nem oda való. A néhány órás melegben állás során gondolom minden kiolvadt, mert több liternyi víz állt az autó alatt. De az ajtó nem nyílt.

Ez itt Mágus

Azért jó így, mert ha az ajtó csukva, akkor a kárpitot sem könnyű lebontani, hogy a helyére tegyem, vagy kicseréljem, ami nem működik. A hétfő és a kedd úgy telt, hogy jobbról szálltam be…most kedd este van, és épp az előbb beszéltem Mágussal, aki holnap jön és feltöri az ajtóm, aztán megjavítjuk.

Mágus az Alfa Romeo 164-et szereli

Szerdán aztán lebontotta az ajtó üvegje körüli síneket, és valami vékony pálcával nyúlkált. De aztán feladta, mert nem ismeri a zárat, nem tudja, hogyan működik. Mellesleg nem autótolvaj, hanem általános szerelő. Így aztán szétszedte a jobb első ajtót és megnézte, hogyan működik a zár, aztán a tudást a bal oldalon kamatoztatta, és kinyitotta az ajtót.

Kiderült, hogy az egész zárszerkezet eltört, nem lehet javítani, másik kell. Összerakta a jobb oldali kárpitozást, a bal oldalit pedig a hátsó ülésre költöztette, és valamivel kitámasztotta a törött zárat, hogy működjön. Ezután ígéretet tett, hogy másnap hoz egy másik zárat, beszereli, és összerakja az ajtóm, és örülünk, Vincent.

Mágus az Alfa Romeo 164-et szereli

Így is lett. Csütörtök este visszaállt a rend a 164-en belül. Rohadt fagy. Közben eszembe jutott, hogy jártam már így a Fiat Regattámmal. Reggel indultunk a fiammal az oviba, és a hátsó ajtó kinyílt ugyan, de be már nem csukódott, mert a zárja a nyitott állapotban ragadt. Aztán én hülye még a másik oldalt is kinyitottam…detto. Végül nagy nevetgélések közepette és boldogan mentünk az oviba, mert a fiam előre ülhetett, a két hátsó ajtót pedig a behúzó karoknál fogva összekötöttem a sáljával, hogy ne libegjenek menet közben.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr91300691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2008.01.17. 12:12:15

jaja, ilyenkor jó zsebben a zároldó.
megszívtam én is, mint a torkosborz mikor a jég odahegeszetette az üveget a tömítéshez (ugye no keret az ablakon). kiöntöztem rá egy fél üveg szeszt, aztán meg fél óráig szilikonoztam a gumit basszameg.

és hibrid 164 rulz!

feketenap 2008.01.17. 12:26:43

Ez a Parish Hilton mégsem olyan ökör, hogy fóliával takargatja a kocsikat.
:-)

Volt egy Trabim, úgy 100 éve, annak nem kellett se pájszer, se Mágus, úgy nyílt az ajtaja egy sodrósban, mint a huzat.

_murci_ 2008.01.17. 12:34:39

ezzel már énis szoptam, csak a fóka ajtózár javítása elég sokba fájt

hétfőn is még gyönyörűen lehetett keresztbe menni a Hungárián, komolyan rohadtul csúszott, egy rendőrautó keresztbeállt előttem, rég röhögtem ilyen jót

azért Mágusnál is befigyel a TEKINTÉLY
nekem is van már :D

_murci_ 2008.01.17. 12:35:49

feketenap - jah múltkor is lefagyott a Hollywood Bouleward :D

hukk 2008.01.17. 13:00:53

sok ma a pulp fiction...

macardos 2008.01.17. 13:20:45

Fiat-konszern betegség: az én Cromám is folyton befagy, nem segít rajta a szilikon sem

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.01.17. 14:08:41

Hát igen, teteszenek énnékem az alfákok, de azért ilyet szegény, utcán parkoló, és ezt a teli jégpáncélt szintén átélő autóm nem csinál.... egyszerűen kinyilik azt kész. Pedig '92-es, gondolom az említett 164 sem sokkal öregebb, ha egyáltalán. Mindegy, ettől még a 164 ott marad a szívemnek abban a csücskében ahova az "egysze veszek egy ilyet" kocsikat gyűjtöm :-)

tamaska 2008.01.17. 14:09:38

hukk: nem sok az:)))

klarky 2008.01.17. 14:26:21

Szilikon helyett próbáljátok ki a hígitatlan gricelint. Az jó olajos és a gumit is ápolja. Garantáltan nem fagy az ajtó a szigetelésre.

Gyógyszertárban lehet kapni.

Persze a zár befagyása ellen nem véd, arra valami mást kell kitalálni...

Jim 2008.01.17. 14:41:48

Ez a szemüveges csóka viseli azt a baszadék tetkót a belén? Höhö, vicces lehet:) (Az ember súlyosabb egyéneken lát ilyeneket:) Persze ez semmit se jelent, a tetoválás is kommersz egy szar már. A befagyáshoz: mindig azon az ajtón mássz ki, ahol be tudtál menni, ugyanis a többi így fog megszopatni, nem érdemes kísérletezni velük (főleg nem belülről).
Egyébként milyen távolságra mentél vele, miután bemásztál? Mert ahogy én értem, nem rögötn próbáltál kinyomulni a bal elsőn. 10 perc járatás, és kienged, még az északi sarkon is (legalábbis nekem). Mert annyira meg nem volt hideg az a jég, hogy szétrepessze a zárat (mint) a folyékony nitrogén. Magyarul - az én értelmezésemben - ha nem próbálod meg kinyitni, akkor nem lett volna semmi baj.

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.01.17. 15:58:11

Negyed óra furikázás Pesten és a rázkódástól azon a záron is széttöredezik a jég, amin rajta van a fél Antarktisz. Nomeg az se árt, ha ónoseső után az ember alkalmaz egy kis jégoldót, autós felhasználást tekintve a második leghasznosabb a jó öreg WD40 után :)

Az pedig elég szomorú, ha az ajtón belülre befolyik a víz, tekintve hogy ott még mostanában se nagyon szokás korrózió-védelmet alkalmazni. Egyéb bajok is lesznek arrafelé, érdemes szétnézni.

Tommi 2008.01.17. 16:04:53

Nekünk is volt ilyen... Szegény Samarán befagyott a zár... 1500 Ft és házi csere :D

barátom! 2008.01.17. 17:11:30

Nem a fagy készít ki, hanem a hígfos ócska olasz autók.

kariking · http://ralialfa.blogspot.com 2008.01.17. 17:15:12

Hűű b+, most jól beolvastál. El is adom mindet gyorsan...

Magic79 2008.01.17. 17:15:39

Egy nagy szprés jégoldóm nekem is van, az a legjobb benne, hogy 5mp-et meghaladó használat után a gáz tágulásától úgy lehül a flakon, hogy a kezemhez fagy és kéne még egy jégoldó, mert az ujjlenyomataimra még szükség lehet... :-)
Az ominózus hétvégén meg a kispókom ajtaja fagyott be, nemcsak a zár, hanem az ajtó a gumiperemhez is. Igazi börleszkes jelenetet prezentálva vágódtam hanyatt a hóba amikor a feszegetés hatására megindult. Azóta körbe lekezeltem a gumikat zsírral, szilikonnal, fülemülemájjal. :D

_murci_ 2008.01.17. 17:24:52

miköze van a fagyott zárnak az olasz kocsikhoz? ezt nemvágom, a focus német és azon is befagyott demind1

ígyvan addisel, azt vegyél az összes árából egy 9c-t :))

kariking · http://ralialfa.blogspot.com 2008.01.17. 17:40:24

Dehogy. 300C-t. Az tetszene is :):)
De annyi nem jön össze a hígfos olaszaimból.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.01.17. 17:40:57

nekem azt csinálja az audi, hogy felhúzom a kilincset hogy nyissam az ajtót és a nyitott állapotban összefagy bent és akkor nem lehet becsapni az ajtót mert mindig kinyílik

ugyanez a csomagtér fedéllel

pedig fűthető a záram, mégis

mikor már többször kellett hajszárítóznom (a suzukis szomszédság nagy derültségére), megküldtem WD40-nel az egész cuccost, azóta többet nem fagyott be

Karpathy · http://artofmax.com/ 2008.01.17. 17:52:00

Nálam ajtókéderre hintőpor, zárba grafitpor. Ez jött be.

Grafitpornak az a sokbés teligrafit csehszlovák rajzrúd a legjobb, és ne csiszolópapíron reszeljed, mert belemegy a porba a csiszolóanyag, hanem le kell kapirgálni türelmesen egy papírlapra, aztán tölcsért csinálni a... nem a kezünkből hanem a papírból, és már benn is van. Nem gyűjti magába a koszt mint az olaj, és évekig benne lakik a jó kis száraz kenőanyag a zárban.
Rosszrossz szemét szar ótvar semmiresejó nem-német autó nyílik tőle, mint schaffhausenben az óragyár kapuja ;)

Nándesz 2008.01.17. 17:58:14

Méghogy Kari lelép a TC-től :) Két Karotta-cikk a főlapon, csak így tovább!

Amúgy illendő lenne követnünk barátom! barátunkat, aki felismerve a helyzet súlyosságát még időben Passat PDTDIDCICTDI-re váltott a hígfos ócska talján gépek helyett! Maximális respect! :DDD

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.01.17. 18:05:03

Attól hogy a fostalicska német autók ajtaja is befagy még nem kevésbé azok az olasz (vagy akár japán) autók :) A VW konszern autóiban nemcsak az ajtó, hanem a motor egyes alkatrészei is hajlamosak fagyásra (félig hivatalos visszahívások is voltak ezzel kapcsolatban (nálunk konkrétan nem, mert nem elég alacsony hozzá az éves átlaghőmérséklet)).

klarky 2008.01.17. 18:15:26

Kari és Karotta nem ugyanaz! Ők két különböző ember!
8-)

serialkiller01 2008.01.17. 18:17:33

Nándesz
Hol láttál te 2 karotta-cikket főlapon?

_murci_ 2008.01.17. 18:20:12

Nándesz Kari és Katotta nem ugyanaz az ember ám :)

Fasza vegyél 300C-t aztán majd jól lefikázhatjuk a belsejét ;)

(ami egyébként tényleg hagy némi kívánnivalót)

kariking · http://ralialfa.blogspot.com 2008.01.17. 18:21:23

Jaja a belseje nem üt annyira mint a külső, de hamar meg tudnám szokni... azt hiszem.

_murci_ 2008.01.17. 18:21:50

fakk lassú a blogmotor, és írni sem tudok...

_murci_ 2008.01.17. 18:45:14

azt elhiszem, én is

off
basszus figyeltétek, hogy a 2008 as új audinak ugyanolyanok lettek a hátsó lámpái, mint a mondeo, laguna, maserati vonalé
borzalom....

ommm 2008.01.17. 18:48:59

valakinek olcsón van raktáron hátsólámpa.
már figyelem egy-két éve :)

Jim 2008.01.17. 19:00:46

Nem kell eladni a gépeket, el kell költözni valahová a Ráktérítő és a Baktérítő közé, ott nem kell faszakodni téli felkészüléssel.:)

Danecay · http://gazmegfek.blog.hu 2008.01.17. 19:00:58

Garázst neki, mert megérdemli...amúgy a tetkó viszi a cikket, bizarr egy varrás.

_murci_ 2008.01.17. 19:14:14

kicsit félve, de sztem az a tetkó photoshop
Kari mondjad ha tévedek

Jim 2008.01.17. 19:28:54

A tetkós témában már az elején szkeptikus voltam, de láttam már karón varjút:) (Mermongyuk egy Winklerhez elkézelem a tetkót, ha először látnám, ugyanakkor egy Ráczhoz nem. És a Mágus szaki inkább olyan Ráczos:))

_murci_ 2008.01.17. 19:30:23

omm de ennél mi igazibbat tudunk fotosoppal
:))

Tommi 2008.01.17. 19:55:09

Nekem is igazinak tűnik a tetkó...

De majd Kari megmondja...

gotti 2008.01.17. 19:55:12

Volt már valakinek Ceddy-e vagy Seat Inca-ja.Na.Annak úgy be tud fagyni a nyitószerkezete,hogy lehet ám csodaszerrel fújogatni.Le lehet önteni az ajtót melegvízzel,általában segít,ha másnap nem fagy akkor minden ok.Különben kezdődik előről.;)

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.01.17. 20:01:31

Azért csak óvatosan a forróvízzel... Egy ismerős szomszédja jeges téli reggeleken mindig egy vödör hidegvízzel öntötte le a szélvédőt, hogy ne kelljen vakargatni. Egy napon mindkét keze tele volt cuccal, meg a gyerekek is ott sertepertéltek körülötte, a szomszéd (egy harmadik) gondolta segít. Meg is jelent egy vödör vízzel, és leöntötte az üveget, csakhogy ő forrót hozott... és bebizonyosodott, hogy ez bizony fizika, nem urban legend (márminthogy szanaszét repedt a szélvédő).

serialkiller01 2008.01.17. 20:03:51

bazzee, nincs is jobb egy jó szomszédnál :D

anaqer 2008.01.17. 20:59:07

Tier Nan! Tier Nan! Tier Nan!

ooo, ennyim volt, kosz, leulok magamtol is.

anaqer 2008.01.17. 21:09:02

namegeggyet, es utana mar tenyleg en kerek elnezest: szoval

hu.wikipedia.org/wiki/Magus

egy komplett abominacio. mark my words.

acer 2008.01.17. 21:28:49

Unoajto ugy be bir fagyni, hogy meg a kulcs sem megy bele a zarba, sot, a nyit gombot sem lehet benyomni..
Elso alkalommal nagyon beszoptam, gondoltam, majd a csomagtarton at bejutok, de az meg fel nap mulva is fagyott volt. Vegul ongyujtoval megmelengettem picit a kulcsot, es parszor beprobaltam ugy, majd siman elfordult. Ha meg mar elfordult, akkor meg nekifeszultem az ajtonak, es rangatas. Ilyen miatt nem kesik el az ember, foleg ha mar fel oraval indulas elott nekikezd a pocsolesnek. (Rendes autom november ota garazsban, az uno arra van, hogy ilyeneket elszenvedjen.)

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.01.17. 22:36:07

áh igen, ezért hord apám télen a kabátzsebébe jégoldót :) mondjuk a miénk tetején van vízelvezető, meg az egész kocsi televan vízelvezetőkkel, ugyhogy nem szokása ide-oda folydogálni, ellemben a motorháztető nyítókallantyúja egy drótot húzgál, az tavaly télen feladta a 13 éves küzdelmet és nem lehetett lecsukni a motorháztetőt :D de aztán egy bovdencsere és kész is volt :)

kariking · http://ralialfa.blogspot.com 2008.01.17. 22:58:11

Mágus nem Rácz Tamás :)
A hasaán a felirat pedig igazi :)

Porkő 2008.01.17. 23:31:25

A befagyott zár eredményesen
nyitható úgy, hogy lepisáljuk!
Ennek technikai megvalósítása főleg a gyengébb nem számára igazi kihívás, de garantáltan e gyors és eredményes, ráadásul környezetbarát módszer.

paci 2008.01.17. 23:41:18

Vihargyujtó a megoldás. Nem dohányzok, de mindíg van nálam. A legjobb a zsigumnál volt, még a kulcs sem kellett, direktbe a gyuszit a zárnak. Ha nem olvad ki, akkor ugyanezt az elefántfül ablakzárnak (elengedi a ragasztó). Ha az ajtó nem is nyílik, be tudsz nyúlni, betenni a kulcsot és elindítani, +befűteni. (FIAT rulez! A zsigum is félig az volt... Golden Ages...)

Porkő 2008.01.17. 23:52:17

A pisa jobb. Akkor is nálad van,
ha meztelen vagy, és ugyan rövid ideig, de keni is a zárat!

Lopa 2008.01.17. 23:58:55

Alfa 33. Szenteste éjfél körül lelkesen kimegy beszerelni jézus hozta gps-t. Ajtó nyílik, majd nem záródik. Utcán autót még a szeretet ünnepén sem hagy nyitva. Jégoldóval besprickol, vár, fázik. Megun, ajtó szétszed, belülre is sprickol. Ajtó enged, fél kettőkor bemegy, család már alszik. Másnap magyarázkodik.

ommm 2008.01.18. 00:06:20

Lopa: ebből biztosan leszűrhető valami jó kis tanulság.


ha más nem hát az, hogy Szenteste üljön a seggén az ember otthon :))

ommm 2008.01.18. 00:08:26

ja, jut eszembe:

a múltkori Zaporozsec kapcsán kérdezte valaki, hogy miben volt még V4 motor. na, mostanáig tartott, de leesett, a Taunusban. legalábbis a 65-ig gyártott 12M-ben biztos és még tán a 17-esben is.
bocs, ha említette már valaki.
na jóccakát!

chili 2008.01.18. 00:32:29

a tetkó igazi. és a kis ártatlan szemüveges arc ne tévesszen meg senkit. mágus azért nem az a visszafogott figura:o)

GGG77 2008.01.18. 01:08:42

Még a büdös életben egyetlen autónk se fagyott, se ki, se be, sehova...

Ez a tetkó az egyik legocsmányabb, amit valaha. Bocs.

Anulu 2008.01.18. 01:12:40

ommm, neked milyen ótód van hogy keret nélküli az ablak?
(ha nem titok)

Tommi 2008.01.18. 07:24:23

csak ommmé kék...

Krájzler 2008.01.18. 08:26:05

A kis Trabant kombimnak anno csak a garázs mellett a szabad ég alatt jutott hely. Reggelente jégkaparás, a kulcs belerimánkodása az ajtózárba, mert úgy befagyott, h. a kulcs sem ment bele.Aztán zárjégoldó hatását megvár, ajtót nyit: recsegés-ropogás, ajtó nyílik. Beül, ajtót bevág mint budiajtót, kocsi beleremeg, további ropogások. A suliig félúton minden döccenőnél szó szerint ropogott az autó, legjobban a tető. (persze volt olyan is mikor a csomagtartóból szálltam be és úgy rugdostam ki a vezető oldalit. Nemhiába: rengeteg helyen beázott szegény autóm, mindenhova jutott egy kis jég kívül belül. És nem kellett hozzá ónos eső. Elég volt -5 fok éjszaka, nappal meg mondjuk 0 fok és napsütés. Ami nappal kiolvadt az éjjel még eldugottabb helyeken fagyott meg... :-)

ommm 2008.01.18. 08:51:48

Anulu: igen, én is bánom néha, hogy nem Impreza GT :))

GT 2008.01.18. 08:58:15

Azért az a műanyag doboz a kocsi tetején mint hivatásszerűen autót javítót szúrja a szemem :) Jó,saját autó meg minden csak hát karcol,egyebek. Egyébként maximális együttérzésem a jég miatt. Engem is utolért a reggeli csákányozás feelingje :D

Anulu 2008.01.18. 09:01:56

Látom levágtad mire tippeltem volna..
Szerintem minden keret nélküli ajtó
lúúksz kúúl.

kariking · http://ralialfa.blogspot.com 2008.01.18. 09:04:19

Édes istenem... az a piros-sárga műanyag doboz, egy bamuxos bevásárló kosár. Bárki vehet ilyet, mert ezt adják az üzletben a pakoláshoz, aztán a kasszánál ki lehet fizetni és akkor sajáttá válik. Szóval ez az enyém, ez mindig a kocsimban van. Ha valamilyen üzletbe megyek vásárolni ezt viszem, mert így nem kell többször ki-be pakolni. Ebbe bepakolok, aztán kiviszem a kocsihoz és kész. Most üres volt, és a lebontott ajtókárpit elemeket, meg ablak sineket ebbe raktam.
Remélem így elmesélve már nem szúrja senki szemét.

atomgape 2008.01.18. 09:10:04

> Azért az a műanyag doboz a kocsi tetején
> mint hivatásszerűen autót javítót szúrja
> a szemem

Akkor nem csak az én szememt szúrta. :-) Mellesleg a "folyjon" lenne a helyes írásmód, ha már a szálkáknál tartunk...

Nekem anno a Kispók zárja fagyott be állandóan, úgyhogy állandósult a jégoldó spray a zsebbe. Na nem mintha ettől kegyesebb lett volna a jármű, valami miatt egy télen legalább 3 gyertyát fogyasztott el; nem is értettem, egyszer csak nem húzta az ívet többé, belül szakadhattak meg valahogy.

miki bacsi 2008.01.18. 09:16:52

Kicsi ugyes Mondeo ... szepen zsirozott zar ... minusz 20 koruli homerseklet (vagy -28) ... ajto nyilik ... en beul .. indit megy - indul hat ajto nyilik .. ajto becsuk hat megint nyilik :)
Na az volt hogy kosszal megtelt a zsir ... lekapartam szepen, majd gepolajjal (erossen finom olaj) bekenegettem, kis fecskendovel ranyomogattam ... es mukododtt azutan ;)
Na de hogy a hatso ajto, ami ugyebar jobban felfekszik a gumi kederekre a megoldas neha az hogy kivulrol szepen megsegitem az ajtot - meglokom ;)

De itt olvastam hogy jo kis glicerin kell a kederre .. ki probalom ... megkezelem

Udvozlet

David · http://David-2105 2008.01.18. 09:24:50

Hi!Nekem a múltkor a Zsiguli ajtajai fagytak be,szerencsére a vezetőolal nem kapott anyi esőt,mint a másik oldal,így az nem fagyott be annyira,öt perc feszegetés után ki tudtam nyitni.Nade a másik:belülről 1 jól irányzott kőkemény rúgás...probléma megoldva:)

Anulu 2008.01.18. 09:38:31

Szerintem a srácok szemét nem a műanyag doboz kinézete bántja, hanem inkább azt próbálták itt érzékeltetni, hogy ők a Mágus elvtárs helyében szerelés közben nem pakolnának sem szerszámot,sem műanyag dobozt,sem semmit a gépjármű szépen fényezett tetejére.

kariking · http://ralialfa.blogspot.com 2008.01.18. 09:40:37

Jaa, értem. Akkor bocsánat. Én raktam oda. Kicsit másképp viszonyulunk ezek szerint az autókhoz, mert engem nem zavar.

hhhhhhhh 2008.01.18. 09:56:29

Kit érdekel ez a téma? Ebből meg lehet élni? Vicc.

Aldo Moro 2008.01.18. 10:01:52

Macardos! Neked is Cromád van? Egyeztethetnénk ez ügyben. A fagyás nálam is előfordul, olyankor várni kell vele, amig menet közben melegszik az utastér, aztán már megint hasznáható a zár.

Hoze 2008.01.18. 10:17:14

Hehe..

14éves Audim még sosem fagyott "halálra".

Jim 2008.01.18. 10:19:20

Lassan egy napos a legfrissebb poszt, gyerünk bameg, dolgozni!!:)

Z 2008.01.18. 10:28:19

Mekkora tahónak kell már lenni ahhoz, hogy a szerszámosládát a kocsi tetejére rakjuk!?

NismoSin 2008.01.18. 10:38:01

Nosza Barátom! A helyedben vissza vennék a gázolaj-szagú számból.

Forza Italia!

Julio 2008.01.18. 10:48:37

barátom!

Felsorolnám a hígfos olasz autókat: Ferrari, Lamborghini, Maserati.....

Mutass már más ilyen hígfosokat más konszernben!!!

B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2008.01.18. 10:59:15

WD40 és széles szallag mindent javít :o)
Eccer megálltunk tankolni, és mondtam az asszonyak, hogy vegyen zárjégoldót is. Erre jön a shopból egy nagy flakon WD40-nel és röhögve közli, hogy én mondtam, hogy mindenre jó, a széles szallag pedig a kúton elfogyott.
Ja, a preventíven adagolt WD40 mellé eddig nem kellett a jégoldó. :o))

pb 2008.01.18. 11:33:29

hehe. Ferrari, lambo, maseratti...

Kár, hogy mindegyiket szerelni kell :D:D:D

Na nem 200e km után, hanem már az 5. vagy 10. ezresnél kijön ez-az, hát még 40ezernél :D:D:D

Magic79 2008.01.18. 11:41:32

A kocsira rápakoláshoz én is másképp viszonyultam, egész addig, míg meg történ, hogy kifogyott a nyál a verdából. Szereztem kanna benzint(az alja kívül picit homokos volt), feldobtam a csomitetőre, csövet bele, megszívtam, csordogál az anyag, közbe én meg bőszen forgattam a kannát a vége felé, hogy mind lecsurogjon. Nos ezzel a remek ötletemmel majdnem tökéletesen koncentrikus köröket sikerült rajzolnom a fényezésbe, tisztán kivehetőek voltak a festékrétegek is :D
Na, azóta vagyok óvatosabb ezzel.

Julio 2008.01.18. 11:46:39

pb!

Saját tapasztalat? melyik szervízbe hordod?
Vagy nem volt még ilyen autód? akkor mire alapozod ezeket a hozzászólásokat?

t3.vili 2008.01.18. 11:48:19

A Kangoomat a fél éves kötelező felülvizsgálat után előírásosan kitakarította és lemosta a márkaszervíz. Mosóból ki az udvarra, csakhogy épp mínusz tízek repkedtek. Jobb hátsó ajtó persze befagy, de csak fél órával később, bennt a városban derül ki. Sebaj, mert jön az Assiastance a sárganygyal képében. Befúj, majd ajtót feltép.
Azóta nagy hidegben nem záródik, menet közben fogni kell, amíg át nem melegszik az utastér. 10 perc után már tuti jó!
Persze a szervízben többször szétszedték, vizsgálták - látszera OK. Ha jön a hideg, mégis kezdi. Még jó, hogy bal oldalon is van ajtó.

pb 2008.01.18. 11:52:40

Nem, csak tudok külföldiül, meg szoktam olvasgatni neten...
bár, a népítéleten is írnak ezt-azt, lehet olvasgatni...

SsPL71 2008.01.18. 12:00:27

Hehe, a szar szutyukim zárjaiba még nem dugdostam 1x-sem kulcsot.

Keyless-entry, Keyless-start, a zárja sem fagyott még be. Lehet, hogy nem is olyan szar mégsem?

Z 2008.01.18. 12:10:26

Julio barátom!
A Lambo már rég nem olasz fostalicska...de ezt egy belsőség olvasónak tudni kéne. És éppen ezért meg pont hogy nem kéne, de ez más tészta.

csiky944 2008.01.18. 12:17:38

Ferrari,Lamborghini,Maserati szar fos,aham,mégis vhogy jobban kellene akármelyik mint egy kurva PDálomTDI Paszat

az uccsó kettő Lambó meg nem Lamborghini,leginkább a Gallardo nem

Ciri 2008.01.18. 12:20:40

Kari!
Na mondjuk az is érdekes, hogy:

1: Autókkal kelsz-fekszel de nincs annyi eszed, hogy a hűtővizet emgnézd Tél előtt.

2: Idióta módjára (bocs) szétszaggatod az ajtót amikor befagy

3: Még ha egy rakás szar is az egész autóparkod minden tagja, akkor sem szokás a tetejére pakolni

cyd 2008.01.18. 12:21:42

"...örülünk, Vincent."
Yessss! Végre valaki aki használja ezt rajtunk (asszony kezdte, én tőle tanultam) kívül :)

Ciri 2008.01.18. 12:23:19

Nagy bánatot okoznál, ha kiderülne, hogy annyi közöd van neked is az autókhoz, mint Annának és Péternek

Z 2008.01.18. 12:33:38

csiky944: Pont ezt mondom én is. Amióta a vw ilyen szutyok generálszósz autókat gyárt nem kéne. Bezzeg egy karman ghia coupé.

LeO 2008.01.18. 12:37:51

Eheh, eddig én is megúsztam a vektrával az ilyesmiket. Legutóbb az ónos eső időszakában rányitottam a távirányítóval, majd felrántottam a kilincset - kilincsről hangos reccsenés kíséretében lepattogzott a jégpáncél, rögtön vissza is vettem a lendületből nehogy a hidegben rugalmasságukat vesztő műanyagok engedjenek az erőnek. Természetesen az ajtóperembe szerelmesedett jégpáncél az ajtónyitást kissé megnehezítette, de finom feszegetéssel maradandó károsodás nélkül sikerült az autómba jutnom. Szegény, immáron negyedik évét tölti a csillagok alatt, de ilyen fagyásos dolga még nem volt. :]

Ja még a kedvencem a "dízel télen nem indul" című történet. Hát ennek aztán volt mindenféle problémája, ami a motorjára jellemző tipusbetegség, éspediglen résolajcső megrepedt, felbubisodott benne a mennykő, oszt sok köszörülésre indult csak osztán egyszer a porlasztók felett a traverzgyűrűsor tett hasonlókat hasonlatos tünetekkel. Végül, két hónapja, kimondhatatlan örömömre az bosch csodálatos vp44-esén levő elektronika nyerte el az emo-k megváltását. Mindezt természetesen kivétel nélkül fagypont felett.

De ! Volt már minusz húsz fok alatt a hőmérséklet, és egyetlen izzítás után második harmadik fordulatra mindíg megjött a harkályverseny véghajrája, ellenben volt már úgy hogy 1.6 16v bravo-t erről bikázgattuk és nem indult el, csak a fűtött garázsban való órás melegedés után. :) (érdekes, talán vizes nyálat tankolt a kolléga ?)

Julio 2008.01.18. 13:01:35

Z!

Igazad van, de ha megnéznénk minden autógyártó részvényeit, hogy kiknek a kezében van, akkor már 1 márkára sem lehetne mondani, h ilyen vagy olyan nemzet gyártmánya.

Julio 2008.01.18. 13:07:23


Ja, és még csak annyit, h több olasz autós és motoros tapasztalat alapján (nem olvastam, vagy ott voltam, ahol mesélték - pb ), eddig az olasz vasak elektronikájával csak akkor volt baj, ha B*sch gyártmányúak, érdekes módon a Magnettikkel soha 1 biztosítéskgond nem volt!!!!

ommm 2008.01.18. 13:25:10

Ciri, Ciri,...pubertáskori negatív élmények egy Tipo hátsó ülésén?

Ülnél már be Karihoz a GTV-be valami jó kis gyorsasági szakaszra bammeg.
Tájékozódj, aztán uszíts.

Julio 2008.01.18. 13:34:07

Félreértettél! Továbbra is Alfám van (és remélem lesz is, vagy legalább vmi olasz) de a b*sch-sal kapcsolatban ami tény, az tény. Az autós-motoros tapasztalataim az olaszokkal 95%ban jók
Tipo-nk nem volt, csak Uno-nk! - 1.4 TD= 82 le (800 pár kilóra), ilyet nem sok nem olasz autóban látsz! 400 ezer volt benne hozzányúlás nélkül, mikor eladtuk

Ciri 2008.01.18. 13:42:20

Ommm
Egyébként többek között Te miattad regeltem ide, mert sokszor tele volt már a t.köm az idiótaságaiddal.Figyelj Kisk.csög!Te még a kis kókadt fas..odat próbáltad beledugni a Legóba, amikor Én már VFTS-eket szerelgettem és vezettem.Inkább te tájékozódj és ne pofázz bele, ha nem neked írok!
Köszi.

csiky944 2008.01.18. 13:46:27

Ciri te ugye az az otthon a panelba ülős níídforszpííd-et keményen toló srác vagy,aki kurvára ért az autókhoz???

seagull 2008.01.18. 13:47:08

"a zárszerkezethez is befollyon, az túlzás" - így a cikk
"a zárszerkezethez is befolyjon,
az túlzás" - így én
nem kioktatásképp mert kevesen ismerik a magyar nyelv e gyönyört fakasztó szabályát:)

ommm 2008.01.18. 13:47:29

:)
tudsz valami mást is vagy csak böfögni és olaszt (vagy bármi mást) minősíteni?
maradj is meg inkább a szerelgetésnél, addig sem vagy emberek között.
kis agresszív ezermesterem.

Ciri 2008.01.18. 13:51:40

Szóval mielőtt néhány embernek próbálnád beadni, hogy úgy vezetsz, mint Loeb vagy, hogy Te vagy a Ferrari gyár főmérnöke, előtte gondolkozzál és ne mutasd itt a jó irányt.
Mellesleg lehet, hogy ha mellém ülnél egy kis Trabiba (nem GTV) bepislantanál hamar.Többet borultam már fel Trabival (sokszor szándékosan), mint gondolnád.

Nemár 2008.01.18. 13:53:43

Julio figyelmébe:
Sztem a Porsche pl "ekte" német. De még lehet, hogy a VW is......

Ciri 2008.01.18. 13:54:19

Ja, és még valami !
Keresd már ki azt a mondatomat a kommentek közül, ahol az OLASZ autókat szidom.

Julio 2008.01.18. 13:54:24

Ja, akkor bocs (más nevében is)

Más kezdte az olaszt fosozni, én csak "megvédem", de nem elvakultan

Azért szerintem a stílus nem engem minősít...

AP (törölt) 2008.01.18. 13:56:58

Az Astra tesztben érdekes dologra bukkantam..

Ezeket olvasva ki a jó fenének fog kelleni az az F?

"Hetvenezer kilométer nem sok, de látszik az autón, hogy amikor ment, nem kímélték. Letört napellenző-fül, szétütött külső tükör, matt, karcos fényezés, fékpedál csak dísznek van – magyar használtautó a javából. És a minimálautóság minden velejáróját felmutatja: állíthatatlan, szervótlan kormány, tekerős ablakok, fejtámlátlan hátsó ülések, ezeréves benzinmotor – az a nyolcszelepes egynégyes, ami a nyolcvanas évek eleji D-Kadettben már biztosan benne volt. "

ommm 2008.01.18. 13:59:33

"Még ha egy rakás szar is az egész autóparkod minden tagja..."

bocs, te mindent szidtál. és nem vagyok sem Loeb, sem Ferrari "gyár" "főmérnöke"...
borulj, borulj, de egyet megjegyezhetnél:

A más autóját, amit lehet amaz szeret és törődik vele nem ILLIK leszarozni.

Láttad már ezt a szót így leírva? Neked jól esne, ha jönne egy akárki és messziről szarozná a fejtetőn álló Trabantodat?
Na ugye.

AP (törölt) 2008.01.18. 13:59:51

Hogy lehet az, hogy ennyi önjelölt autóversenyző van az országban?
Most is, itt van ez a Ciri gyerek.

Aszongya ő már többször borult fel Trabanttal direkt, és ebből valószínüsítsük, hogy Beniknek az az egy szerencséje van hogy még nem figyelt fel a szponzor Cirire.

Trabanttal felborulni direkt? Gratulálok bazdmeg, ez teljesítmény. Kár, hogy nem szakadt össze a tető :))

Na várom a személyre szabott anyázást, te lúzer.

Ciri 2008.01.18. 14:03:22

Grat !
Ezt nagyon megkaptam! Ezek a szófordulatok! De komolyan. Rajtad meg a másik megmondóemberen röhög az egész társaság (kollégák)


Üdv: egy lúzer

Julio 2008.01.18. 14:04:57

Az autó legatyásodása függ a használattól. pl: szinte csak autópályán meg sem látszik egy autón 100-150 ezer km, de csak városban (főleg idősebbeknél - ne vegye senki sértésnek, tisztelet a kivételnek) van aki 40ezer alatt kivégzi a gépet.

AP (törölt) 2008.01.18. 14:09:42

És kit érdekelnek a hozzád hasonló bunkó nyikhaj kollégáid?
Mert engem kurvára nem, te is csak egy nagypofájú csóró bunkó lehetsz.

ommm 2008.01.18. 14:12:08

nyugi AP. szereti sózni a gyerek. hagyd a francba.
remélem holnap is ilyen príma idő lesz, mint ma és el lehet majd szórakozni a társasággal egy bögre fahéjas forralt bor mellett...
OP pedig remélem azért van csendben mert vágja a tavalyi videót :)

Ciri 2008.01.18. 14:14:31

"nem várom a személyre szabott anyázást te lúzer"

"te is csak egy nagypofáju csóró bunkó lehetsz"

Kedves AP! A gyerekkori tarumádból és a jelenlegi anyagi helyzetedből kialakult problémáidért ne engem hibáztass kérlek!

AP (törölt) 2008.01.18. 14:15:49

Hagyom is, de ez olyan jól esett!
Érted, megjelenik a semmiből, előadja hogy hülye mindenki, az olasz autók úgy ahogy van szarok, hülye a kari, hülye vagy, én is hülye vagyok, ő pedig a trabantborító vfts-szerelő autósisten.
Muhahahaaaa

Ciri 2008.01.18. 14:24:36

"az olasz autók úgy ahogy vannak szarok"


Még mindíg nem esett le, hogy nem mondtam ilyet??
Semmi baj, pöffeszkedj nyugodtam.

Egy lúzer vfts-szerelő autóisten.

tamaska 2008.01.18. 14:27:43

ciri: mennyé holnap Mórra, aztán monnyad a pofájába bele mindegyiknek... ne itt hisztizzél ha nem muszály.

yankow 2008.01.18. 14:31:56

Baze... Még a Moszkvicsomon sem fagyott be az ajtó....

Ciri 2008.01.18. 14:32:17

tamaska !

Kb egy éve gyült bennem össze a véleményem úgy erről a két csodaemberről, mint a TC egyre lefelé ívelő szinvolanárol. Ezért most hidd el, hogy jól esik egy kis hiszti!
Nem merek, mert megvernek!

csiky944 2008.01.18. 14:41:52

Ciri Trabival megborulni nem egy nagy trükk,biztos nagy tapasztalataid lehetnek az őrült gyors kanyarvételekről max 100-as tempónál.Felejthetetlen élmény lehetett....

ommm 2008.01.18. 14:43:38

miért? úgy érzed meg kéne?
na látod. elég lenne csak annyit leírni, amit nem félsz megmondani.
netbetyár.
szíved joga.
leírhatod akár ezerszer is:
ommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülye

és?
változik valami?
egészségedre

AP (törölt) 2008.01.18. 14:49:01

ommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm hülyeommm

:D

Ciri 2008.01.18. 14:54:58

hülyeciri hülyeciri hülyeciri hülyeciri Na ! Így már jó??

A hülyeAP kimaradt...

AP (törölt) 2008.01.18. 15:02:54

Gyere el, jó móka lesz. Majd lesz Trabantborogató verseny is kabriósított Trabikkal, hogy mindenkinek meglegyen a sikerélménye.

Elektro (törölt) 2008.01.18. 15:04:34

Így jártam nemrég én is a 146-ossal... Jó kis móka volt kinyitni... Persze a zárjég oldó meg bent... ;))))

ommm 2008.01.18. 15:06:10

hmmm...a Trabantborogató VFTS Szerelő nem az Órarugó Gerincű Felpattanó rokona???

mert akkor elnézést kell kérnem

Ciri 2008.01.18. 15:11:31

Nem, én gombócartur unokaöccse vagyok.

Bár régen volt (még suhanc Órarugó Gerincü Felpattanó koromban) de ha gondolod Ommm, megüthetünk egy kör egy Trabival. Gyorsan összedobunk egyet neked, csak a kettőtök kedvéért.Meglátom milyen vicces lesz (ja és egyszerü) felborulni vele. Ok?

ommm 2008.01.18. 15:13:26

hmmm...nekem nem áll fel, ha felborul velem az autó.
neked az jó?
lelked rajta.

ommm 2008.01.18. 15:14:28

inkább vigyázhatnál a Trabantra, minthogy töröd.

AP (törölt) 2008.01.18. 15:25:56

Most komolyan attól kéne felnézni rád, hogy képes vagy felborulni azzal a tyúkóllal?
Megáll az eszem..

tamaska 2008.01.18. 15:41:37

jóvanmá fejezzétek be:))))

Különben is én meg azért vagyok hisztis már két hete, mert pont ezen a hétvégén tud lenni a találkozó, három nappal az államvizsga előtt... f*sz kivan, ti Móron talizok, meg teszitek az arcotokba a forralbort, én meg itthon teszem a fejembe az okosságot:((
Mindenki hisztizik, nyissunk hiszti topikot!

Ja, és még a kocsim ajtaja is befagyott a csúnya nagy ónos genyáról:(

Ciri 2008.01.18. 15:49:33

Kedves AP !

Csupán példa volt arra, hogy nagyon régóta a kocsik töltik ki a munkám és a szabadidőm nagy részét (többek között a Trabis versenyzés )A borulás egy példa volt, hogy egy igazi autóbuzi-kretén mi mindennel töltheti szabad perceit. A mai napig minden hétvégém (ja és a kollégáké is) a rallival van kapcsolatban, hol szerelni segitünk, hol csak az autót visszük el tréleren versenyekre.
Ugrálhatsz azon, hogy mi borul és mi nem, az csupán egy példa volt, amit valószinüleg Te soha nem fogod élvezettel végigröhögni.

csiky944 2008.01.18. 16:03:01

a Trabantot ne nevezzük má autónak plííz

Farkas 2008.01.18. 16:12:26

csiky944:
Így van, a Trabant több, mint autó.

csiky944 2008.01.18. 16:28:16

jónéhány embernek az AUTÓ,számomra csak egy bűzölgő közuti akadály,de teljesen megértem azokat akik szerelemből vesznek Trabit,tényleg,megvan a kis fíílingje

sutyerak 2008.01.18. 16:52:24

szerintem vegyel egy rendes kocsit. amugy sem ertem hogy Ti, az autozas koronazatlan kiralyai - mint autos ujsagirok - hogy a f@szba lehettek szerelmesek ilyen szarokba.

csiky944 2008.01.18. 16:53:13

mármint?pl 8.32-esbe?

AP (törölt) 2008.01.18. 17:15:44

Lőjjenek le azonnal, ha felborítok egy autót direkt, és még élvezem is..
Ralinak nevezik már a bokorugró libakergetőket is, én ennyitől nem esek hasra.
Amikor már Kőváry is abbahagyta a Trabizást x éve, akkor nekem jöhet bárki a Trabant csodálatos tulajdonságaival..
(igen, tudom miért hagyta abba, de akkor is)
Ha egy éve forr benned az indulat irányunkba, akkor azt is tudod, hogy az autóbuzéria és a józan ész határán egyensúlyozva előbb az egyik oldalra csúsztam el, aztán a másikra.. A röhögés nem kizárt, csak nem ilyen kretén dolgokkal kapcsolatban..

kariking · http://ralialfa.blogspot.com 2008.01.18. 17:18:13

Üssetek még :)
Nem értem mi bajotok a sima vízzel a motorban meg a műanyag kosárral a kocsitetőn. Ha valami elromlik, ki kell cserélni és kész. Most befagyott az ajtó, meg lett javítva működik ismét. Ha a teteje karcos lesz és zavar, kap egy fényezést. Ha a motor szétfagy, kap másik motort...
Mit kell ezen kiakadni? Ezek csak eszközök, ha elromlanak meg kell javítani és kész. És tökmindegy mire költi az ember a pénzét, bármelyik tipusnál előfordulnak gondok. De én akkor már olyanra költök, ami tetszik. És ezek a régebbi Alfák. Ennyi.

serialkiller01 2008.01.18. 17:19:42

Én tudom ki vagy te Ciri! Az egyik dobrai brazil!
Ha nem értenéd miről beszélek, ismét kiteszem a linket: www.youtube.com/watch?v=NR3AjBrVCiw

ommm 2008.01.18. 17:40:02

jajj...mit kapsz most :)
vigyázz!!
szóban NAGGYON kemény :)

serialkiller01 2008.01.18. 17:49:44

Aki egy évet hergeli magát rajtatok... :)

Gyuri 2008.01.18. 18:12:03

Álljunk meg egy szóra!

befollyon - nem helyes
befolyjon - helyes

Megéri befektetni egy helyesírási szótárba is annak, aki újságírásra adta a fejét.

Üdv Gyuri

Rob 2008.01.18. 18:35:28

164esemmel ugyan ez volt, csak érdekesen nekem nem akart bezáródni.... így két éjszakát nyitva töltött...aztán sztem kiolvadt. 98as gtv n meg még a távirányitós kp. zár sem nyitotta. nagyon érdekesek az alfák télen azt meg kell hagyni!

AP (törölt) 2008.01.18. 18:39:16

Érdekesek azok nyáron is :D

Rober164 2008.01.18. 18:58:57

de a téé lemaradt bakker :(

Nándesz 2008.01.18. 18:59:18

pár komment is elég érdekes lett itt úgy látom

digo feri 2008.01.18. 19:09:16

Nekem is 164 es alfám van, kb 4 hete fagyott be az ajtó, aztán a központi zár is visszaugrált a fagy és a még máig sem tudom mi miatt. Na de mikor leszedtem kb 19. alkalomal is az ajtókárpitot és telefújtam a zárat és környékét 1 palack szilikonnal az megoldott minden problémát:) A kocsival csak télen vannak prpblémák, nyáron szerintem a Földet körbe lehetne vele köcsikázni de télen.... nem hiába szicíliai piacra készűlt:)

digo feri 2008.01.18. 19:10:47

Egyébként befagyott ajtó nyitásánál a hajszárító csodákra képes.

Rocko- 2008.01.18. 19:15:42

_murci_ 2008.01.17. 18:45:14
egyetlen bibi van. az Audinak ez a lámpája már 2004 óta megvan. a Laguna meg a Mondeo 2007-ben került piacra.

Ciri 2008.01.18. 19:27:39

Szép jó estét !

Ugy látom a Trabi téma meghozta a várt eredményt.
Jöttek a bazdmegek rendesen.Nagyon-nagyon ügyesek vagytok, gratula.

A brazil videó jó, ismerem, köszi.
Egyébként sokkal jobban érzem magam, hála neked Ommm és AP !Egy év mulva ugyanitt, amikor újra tele megy a hócipőm a sok baromsággal, akkor majd megint el lesztek küldve mindketten a halál f.szára. Jók legyetek !

ommm 2008.01.18. 19:43:34

persze, bármikor állok elé(d)be.
parancsolj csak

tamaska 2008.01.18. 19:49:20

Mit nem értesz ezen Kari?
Azt mindenki észreveszi ám egyből, ha a másik valami f*szságot csinál (pölö műanyagkosár a fényezésre rátámasztva), főleg ha az a valaki autós újságíró is...
Tudod, más szemében a szálkát is:)))

AP (törölt) 2008.01.18. 20:16:54

Ciri engem minden héten elküldhetsz a picsába, ha ettől jobban alszol

snakespeer 2008.01.18. 20:21:22

Némi olasz fikázás előtt gondolkodjunk(sör nincs hozzá!!!!!). Bármely autón előfordulhat,ami már nem 1-2 éves,mert ugyi használva van a zár-kivéve ha eleve távosan jött ki-mert a zárbetét nyílását védő lemezke feladja,így könnyen befolyik a viz,ami meg is tud fagyni.Nálam a Skodánál is +a Lanciánál is előfordult.Műszer olaj,szilikonos krém megoldást adott!

csiky944 2008.01.18. 22:23:13

AP te most jöszöl találkozni v mi?

Rocko- 2008.01.18. 23:15:51

na, ez egy nagyon jó kérdés.

akos696 2008.01.19. 00:34:20

Hmmm. Érdekes hozzászólások. E36-os BMW-m zárja nem fagy be soha, ellenben az ajtó-gumi képez erősebb kooperációt. Viszont a Caddym vezetőajtó zárja minden nap befagy. Javaslat: Melegvízzel locsolni felülről, így 1,5 literes ásványvizes palackból a tatralom felénél általában már enged mind a gumi és a zár is. Bár remélem idén már nem nagyon kell ezzel szarakodni. Elég a télből....

u.i: Ford Transit Connect: semmilye sem fagyott még be ezen a télen.

ede67 2008.01.19. 09:30:52

Az én Cromám ajtaja ugyanígy oda tud fagyni a gumihoz, de a zárakat ősszel bőven befújom WD 40-nel, így valahogy mindig bejutok.

Kicsit off: a "befollyon" helyesen befolyjon.

Galamb 2008.01.19. 17:15:36

Az "örülünk Vincent"-ről jut e-szembe.

"Uraim, azért még ne kezdjük el egymás faszát szopni", mert sikerült öten leugatni a Cirit.

Egy olyan emberrel az élen, aki szerint:

"a bunkó nyikhaj kollégáid" "kurvára nem érdekelnek"
"te is csak egy nagypofájú csóró bunkó lehetsz"

Akkor most ki is lehet a 'nagypofájú bunkó'?

És ez az alak itt a fő megmondóember? Nem gáz?

Meg az önjelölt újságíró, akinek szintén nem sok köze van az autóvezetéshez, autószereléshez, csak szimplán mindent tud.

Aztán: a "belefollyon" a 'valódi' újságírótól még blogbejegyzésben is gáz.

Azért nem írom, hogy autós újságírótól, mert az 'autós' feltételezi, hogy nem szaggatja fel a befagyott kocsiajtót.
Vagy, hogy télire nem hagy vizet a folyadékhűtésű autója hűtőrendszerében. De még az ablakmosótartályban sem.

További jó rajongást!

Lupus 2008.01.20. 09:23:52

Vissza Karottát! Le a looser bandával!

csiky944 2008.01.20. 14:04:52

Lupus fiam,a találkozón elmondhattad volna a problémáid

valaki 2008.01.20. 22:09:51

Kicsit érdekes ez a hozzáállás:

"Nem értem mi bajotok a sima vízzel a motorban meg a műanyag kosárral a kocsitetőn. Ha valami elromlik, ki kell cserélni és kész. Most befagyott az ajtó, meg lett javítva működik ismét. Ha a teteje karcos lesz és zavar, kap egy fényezést. Ha a motor szétfagy, kap másik motort...
Mit kell ezen kiakadni? Ezek csak eszközök, ha elromlanak meg kell javítani és kész. És tökmindegy mire költi az ember a pénzét, bármelyik tipusnál előfordulnak gondok. De én akkor már olyanra költök, ami tetszik. És ezek a régebbi Alfák. Ennyi."

Az rendben van, ha tönkre megy valami akkor javítod-cseréled,de miért kell beleszarni és szétbaszni mindent? Így televagy pénzzel? Miért nem lehet vigyázni a dolgokra, még akkor is, ha csak 1 használati cikk? Ráadásul, ha az autózás a hobbi akkor még jobban vigyázok rá, nem?
Nem értem...

Ciri 2008.01.21. 04:56:34

Valaki:

Ámen ! Erröl pofáztam (többek között)
én is és ezért is kérdöjeleztem meg a Kari "autóbuzizmusát"

Csak, hát a buzukis meg a mazdás mindent tudó főmoderátor lehurrogott!(vagy legalábbis erősen próbálkoztak)Bár annyi a "gyakorlati" tapasztalatuk az autókról és a vezetésről,amit itt a neten kimásolnak, majd beillesztenek egy-egy kommentjükbe.

Na szóval Go vissza az oviba legózni!

csiky944 2008.01.21. 07:34:56

Ciri te most aztán nagyon megmondtad

4TUN3 2008.01.21. 13:24:31

WD40-et mindenhova! Én szoktam fújni a zárnyílásba és a reteszekhez is. Aztán jöhet a fagy...

tomnemtom 2008.01.21. 14:49:00

áh, statisztika az egész. az ügyfeleim többsége is pszichopatológiai eset.

AP (törölt) 2008.01.21. 23:56:26

Hehe :)

Csak neked lenne ennyi gyakorlati tapasztalatod..

Lúzer. :)

csunyamalac 2008.01.23. 14:28:21

Hát Kari, amit írsz az szerintem igénytelen ostobaság. Én nem vagyok egy autóbuzi (kivéve talán a régi G-t) és egy roppant szutyok állapotú autóm van, amire nemigen figyelek oda de szándékosan azért nem teszem tönkre. Az egyetlen félig értelmes érv az lett volna, hogy imádod szerelni a kocsid, meg motorort cserélgetni benne, ezért direkt hagyod tönkremenni:) Ezen elmélet szerint a ruháidat sem kell kimosni. Megvárod, amíg lerohad rólad, veszel egy újat és kezded előlről. Összegezve a véleményem: szerintem aki szereti az autóját az nem így viselkedik. Aki nem szereti de nem igénytelen, az sem.
süti beállítások módosítása