Mexikóban belezúgni egy japánba?

  2008. január 05. - Péter Anna Címkék: mitsubishi lancer mexikó 2008

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Célszerszám a sivatagban
2008-04-03 17:00:00

Emberem Tunéziában volt forgatni és szerencsére nem volt ideje bazári csecsebecsét keresni, egy jó kis

A tuningparádé legfigyelemreméltóbb járgánya
2008-03-25 11:00:00

  A rendezvényt három napig elviselő Angélának szobrot kell emelnünk- gondoltam a tuningshow női wc-jében. A

A legpengébb felni választás 2. menet
2008-03-23 09:23:00

  Közkívánatra tartunk egy második fordulót, elsősorban az olvasók javaslataiból. A gyári felnik

Nem Photoshop!
2008-03-21 18:00:00

Általánosban még a farmeremre is képes voltam szmájlimatricákat ragasztgatni, annyira hülye voltam a


A szerkesztőségben a nem ugrik a japán autókra kisebbséget képviselem. Eddig két modellel tettem kivételt. Az egyik a Datsun 240Z. Ez a faragatlan, ugrásra kész vérbéka mindig tetszett, de amióta Csikós egy ilyennel állított be a karácsonyi képeslap fotózására, már több, mint tetszik. A másik a cápaorrú Galant. Mert cápaorrú, és mert ennél egyenesebb övvonala semminek sincs a világon.

A Lancer nálam nem létezett. Béna volt. Nyomi. Tökéletesen képviselte azt a szolgálatkész jellegtelenséget, amiért nem érdekelnek a japán autók. Az újról már láttam itt-ott képeket és kicsit ki is tágultak a pupilláim, de aztán elfelejtettem.

Mitsubishi Lancer egy mexikóvárosi parkolóházban

Most, hogy láttam egyet élőben, soha nem fogom elfelejteni. Sajnos teljesen körbeállták a parkolóban, ezért csak az orrát sikerült lekapnom. A Lancer vakítóan hófehér papírlapokból hajtogatott kasztnija egy kis szteroidkúrával a Galant kemény cápatestét fejleszti tovább, gyönyörű és izgató origamiautó.

A domború motorháztető, minden hajtás és él azt kiabálják: gyere velem, menjünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr45283527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[] (törölt) 2008.01.05. 02:17:32

legalabb szembol birtad volna lefotozni, bazz!

sirva konyorgom, menj el vegre valahova egy alapfoku fotostanfolyamra!

guni 2008.01.05. 02:28:24

MIért kell ahhoz fotóstanfolyam, hogy valamit lefotózz szemből!? Az még egy ovodásnak is eszébe jutna. Ez szerintem egy sokkal érdekesbb nézőpont, ha szeretnéd menézni, hogyan néz ki egy lancer elöl-hátul-oldalnézetben, akkor 52millió képet találhatsz róla a google-on vagy a flickr-ön.

magic79 2008.01.05. 02:40:46

Sztem is ebből a szögből látszik igazán, milyen is, amikor egy agresszív állat harapja az aszfaltot :D

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2008.01.05. 02:54:27

"Sajnos teljesen körbeállták a parkolóban, ezért csak az orrát sikerült lekapnom."

Előbb tanuljatok meg olvasni fikázás helyett (pedig még ki is emelte).

Roli 2008.01.05. 06:15:30

"fotóstanfolyam" Mekkora egy szarrágó vagy!!! Tipikus esete annak, hogy beszólhass valamit.
Anna! Bírom a mentalitásodat, meg a cikkeidet;)

mattmetal 2008.01.05. 07:23:14

Így van Anna, csak így tovább.
Még érdekes képeket.
Ha egyszer Te és a Lancer együtt kiabálnátok: -Gyere velünk, menjünk!

-dani 2008.01.05. 07:43:56

Anna!

Én bírom a cikkeidet, a kép pedig így jó! (szemből nem is vennéd észre, hogy mingyá' lekoccolja az betont)
-dani

Matyi 2008.01.05. 08:12:31

Azért szépen rátette a padkára.
Ha fékezésnél bólint a szekér, oda a dukkó:)

camell 2008.01.05. 08:19:12

Az fikázzon, aki ennél jobbat tud csinálni!

gabor 2008.01.05. 08:50:47

Na, azért nem olyan alacsony az orra, tessék megnézni, egy elég magas járdasziget/parkolóhely elválasztó(?) fölé lóg be, aminek sárga szaggatott festésűek a szélei... ha annak a magasságát hozzáadjuk a témához, nem olyan brutális, hogy lejöjjön a dukkó, nem hülyék ott a mitsunál sem a mérnökök.... Na a másik, hogy egy ilyen gépen dísztárcsa van??? o-óóóóó.... Az egyéként tényleg szép és stílusos autón, én nagyon szeretem a Galantokat, a cápaorrú pedig egy tuti design!!

gyules 2008.01.05. 08:53:58

Az uj lancer tenyleg ut-vag. Az Evo meg..... ujujj.

gergo 2008.01.05. 09:34:31

Na igen...eddid a Subaru volt a jobb kinezetben de msot mar az EVO X van nalam elorebb. Bar nekem a IX is bejot plane azota miota vezettem egy ilyet. Mar akkor elbizonytalanodtam...

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.01.05. 09:56:21

az Anna postjai lassan elérik a hozzászólások számában a TótaW postjait

lehet hogy fotóstanfolyam helyett a TótaW-hez jár provokációs tanfolyamra???

Argathron · http://playbar.org 2008.01.05. 10:08:51

camell: 'aze. Te tudsz jobbat csinálni egy trabantnál?
Nem.
Mégis fikázod.

Ez a "csak ha tudsz jobbat", meg "te még ilyet se tudnál" szöveg nagyon-nagyon régi, lejárt és gyerekes.

@ 2008.01.05. 10:08:53

Engem az érdekelne, hogy azzal az egyel korábbi 7essel, meg az e36ossal ki érkezett fotózásra:) Mégis lenne egypár szép BMW a szerkesztőségben, csak jól titkolják???:)

series_one (törölt) 2008.01.05. 12:00:49

ezek szerint nem tetszett látni a csak kétszer élsz című filmet.
mert abban is van egy japán.
igaz, hogy csak a film kedvéért csináltak belőle roadstert (összesen kettőt) de az alap, a kupé, az szériadarab volt.
és japán.
és toyota.

ommm 2008.01.05. 12:43:11

Matyi: az baszna be, ha bólogatna :))
Anna, ajánlom a Galant VR4-et.
hozza a fíinget és erő is van benne:
www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1434139&command=ugras&screenwidth=1024

ommm 2008.01.05. 12:44:20

ez csak példa volt, biztos lehet találni egész darabot is de meglehetősen ritka

voda 2008.01.05. 12:45:23

Már én is láttam élőben az autót, 2x is, igaz, nem az utcán hanem kiállítva, odab*sz.

omg :) 2008.01.05. 12:59:21

Zayuccában minden nap egy szép fehér kint áll a szalon előtt :) Szoktam is csorgatni a nyálam :D

proci 2008.01.05. 13:09:32

dehogynem alacsony annak az orra.

az EvoX tényleg a Galantra hasonlít már, legalábbis megkapta annak az agresszív orrát (sigma-galant vonal). jó, nekem még az amerikai verziók tetszenek jobban, az alacsonyabb lámpáikkal:)

nekünk egy 89es galantunk volt 10 évig, és higyjétek el, még a sima utcai verzió is _nagyon_ alacsonyan ült. ahova egy suzukival/carismával lazán fel tudtál állni, ott a galant felakadt. hónál szintén vigyázni kellett emiatt. de az alacsony súlypont miatt kanyarban ezerszer stabilabbnak tűnt, még az öreguras felfüggesztésével is.

de én elfogult vagyok:) és az álomgarázsomban ott szerepel a Galant VR4:)

proci 2008.01.05. 13:11:04

hülyevagyok... preamerikai. bár anno az se sokon múlt, hogy legyen egy amerikai darabunk... csak a legnagyobb v6osnak már akkoris horror adói voltak.

bkmsek 2008.01.05. 13:39:43

nem tudom illik-e ilyet, más autóját reklámozni, de nekünk ugyanilyen van (automata) ezüstmetálban:
www.carstyling.hu/car_shower.php?id=23276
sajnos elfogult vagyok, de nem tudok mondani szebb japánt :) mitsu a leg :) egyébként kéne egy ien lancer.. nagyon..

danken 2008.01.05. 13:47:34

Annyira nem alacsony, jól néz ki , az újnak sztem ronda a hátulja, az új subaruról meg inkább nem mondok semmit, olyan mintha szándékosan csinálták volna ilyen rondára

Baller 2008.01.05. 14:10:03

Szia Anna,

Érdekel a véleményed és osztom az izlésed, de mégis úgy érzem ez a cikk leginkább Rólad szól és nem az autókról. Félre ne érts, érdekel amit írtál, de a száraz műszaki tartalom nekem kicsit hiányzik.

Üdv,
Baller

Gaszton 2008.01.05. 14:28:59

Valami rásimulós szilikonautók állták körbe, hogy nem lehetett más is pozícióból lefotózni? :S

Pityu 2008.01.05. 15:10:32

"Na a másik, hogy egy ilyen gépen dísztárcsa van???"

Szerintem az nem dísztárcsa, a fék villanik ki a küllők között. Én imádom a Mitsubishiket (cápa Galantom van), örülök, hogy végre visszatalált a cég a régi önmagához. :)

És valóban baromi alacsonyak, a cápa Galantban is sokkal lejjebb ülök, mint bármelyik mai, akár legkisebb kategóriás autó. Volt régi tojáslámpás Lancerem is, az is mindenhol odaverte az alját. Viszont egyik autó sem billeg semmiféle kanyarban. :)

Borisz 2008.01.05. 15:42:33

Új lancer zsír, EVO instant get

DE LÉCCI LÉCCI LÉCCI LÉCCI LÉCCI LÉCCI mikor szereztek már be egy új 2008-as Eclipset??? Van belőle V6-os és olyan segge van hogy az asszonye után a második legszebb amire hirtelen gondolni tudok

Lotyó 2008.01.05. 15:42:51

Nekem is tetszik. Mindíg tetszett, főleg az orra miatt. Aztán beültem egybe. Belül igazán gusztustalan. Bocs de ez a legfinomabb kifelyezés rá. A kárpit színe (valami foltos maszat) és anyaga (álítólag plüss) botrányos. Persze lehet hogy van bőrkárpitos, de akkor még mindíg ott a műszerfal a gusztustalan műfával és az idétlen quarz órával. A végsó döfést akkor kaptam amikor kb 200 km-ert vezettem a vasat. Rohadt zajos, és baromi sokat pörög a motor. kb. 3000-et forog 100 nál 5.-ben.(2000-es benzines) Kár érte, mert kívülről tényleg nagyon dögös.

Dorax 2008.01.05. 15:44:43

Már volt nekem is szerencsém látni egy új Lancert budapesten, mégpedig ukrán rendszámmal. Állat jól néz ki (elől Galant, hátul Alfa) ;-)
Többen is lassítottak, megbámulták (ahogyan én is minden oldalról).

Pityu 2008.01.05. 16:02:54

A quartz óra szerintem japán autóba kötelező és kész. :)

Viszont ezt: "baromi sokat pörög a motor. kb. 3000-et forog 100 nál 5.-ben.(2000-es benzines)" nem értem. Egy normális benzinmotor üzemi fordulatszámtartománya ~6500-ig tart. Ha 100-nál 3000, akkor 200-nál 6000. Pont jó. Ezek a motorok nem esnek szét a fordulattól.

Tie 2008.01.05. 16:32:41

Anna kedves, térj magadhoz! :)

Látom, ki kell zökkenteni Téged az ott ért sokkból, ha már egy Volvo büszke tulaja ódákat zeng egy japán rizsrakétáról...

Ma láttam a szellemi, intuitív alteregódat. :)

Magas, hosszúhajú szőke csaj, nagyon gyönyörű zöld (majdnem British Racing Green) 144-es KUPÉ Volvo-val. Itt, újpesten, a víztorony mellet. :)

Zak 2008.01.05. 16:33:22

Hát én aztán nem vagyok 1 Anna-rajongó (aki képes mályvaszinű szoknyában KRAZ-tesztre menni, az más gusztustalanságra is képes, de legalábis nem komolyan vehető) ám szvsz nincs semmi baj azzal a fotóval. A gáz ott van, ha egy autós újságíró (pardon, "autós újságíró") rácsodálkozik egy hónapok óta kapható kocsira, amiről rengeteg fotót publikáltak már előzetesben is. Ezt nálunk úgy híjják az IT-sek elegáncsosul, hogy "nem up-to-date".

De kívülről, elölről, oldalról, stb.:
www.mitsubishi-motors.de/modelle/lancer/aussen
mitsucars.com/MMNA/jsp/lancer/08/gallery.do?loc=en-us

bad trip 2008.01.05. 16:35:07

Nekem ez az EVO tetszik:
www.worldcarfans.com/5050208.001
:)

ommm 2008.01.05. 18:10:14

Pityu mondta a tutit. Japán motor 3000 fölött kezd ébredezni.
Néha idegesítő, de csak néha :)))

Péter Anna 2008.01.05. 18:14:14

"hogy "nem up-to-date"."

Ha te összefutsz egy fotóról és álmaidból már anatómiai részletességgel ismert playmate-el, sőt, hozzá is érhetsz és még le is fényképezheted, akkor te is le leszel maradva? Muhahaha!

Farkas 2008.01.05. 18:28:49

Ma mondja bátyám, hogy olyan elölről bizonyos szögből, mint egy Volvo. És szerintem igaza van.

Zak 2008.01.05. 18:30:24

Ha a playmate-kből élek és napi szinten velük foglalkozom, akkor igen, lemaradás vadul. Ha csak műkedvelő nyálcsorgatóként verem magamat rájuk, akkor meg nem teszek úgy, mintha jujdeszakmabeli lennék. Muhaha. Ja nem, így a tehenek csinálnak. Részemről höhöhö. :P

Zak 2008.01.05. 18:33:04

De egyébként OK, ekszkuzálom magamat a megjegyzésemért, igazad van - sose történjen rosszabb, mint élőben végre-valahára rácsodálkozni valami szépre.

Péter Anna 2008.01.05. 18:56:31

Hát persze, a hiba meg bennem van, állandó és sűrű playmate-koszorúból is hülyegyerekként tudok örülni egy újnak, ismeretlennek.

Gaszton 2008.01.05. 18:58:10

"még le is fényképezheted"
De csak az orrát fotózhatja a playmate-nek!
Mert úgy körbe állják, hogy nem látszik más, még a segge sem.

TomTom 2008.01.05. 19:23:13

Anna képei tényleg nem profik de ezzel semmi baj, és bírom a cikkeit is.Érdekes a női szemléletmód:D
Én feketében láttam ilyen gépet egy szalon parkolójában.Gyönyörű autó.Remélem 6-7 év múlva tudok vennni egy 2008-as évjáratút:P

psa · http://piknik 2008.01.05. 19:37:11

Én is láttam egy EVO t,magyarországon
ezüst színűt,olasz rendszámmal.
Rendben van a gép.

vit. Thanyassy Tasziló 2008.01.05. 19:59:55

Átlagos 1,6 - 1,9 m magasban pocícionált emberi nézőpontból milyen látványt nyújt?

galant 2008.01.05. 20:07:51

nekem is cápám van, benyás 4 hengeres. az autó teljesen rendben van. egyébként nem a motorja "zajos", (gyönyörű hangja van magas fordulaton és sportos), hanem a kerékjáratból jön a gumi hangja, az zavaróbb... a kvarc sztem a többi japóhoz képest ízlésesnek mondható, ami "hagyomány" a japóknál:) egyébként nem tudom milyen autóból ült át, aki becsmérelte:))) de ízlések és pofonok

Laci 2008.01.05. 20:54:56

Kedves Anna, annyira szerencse, hogy Ön ahhoz a büszke kisebbséghez tartozik, akiket "nem érdekelnek" a japán autók! Lehet, hogy Önt nem érdekli, de ezek az érdektelen autók/gyártók állva hagyták az európai gyártókat (Amerikáról nem is beszélek. Az európai gyárakat a nemzeti öntudat tartja életben, ha ez nem volna és a német-francia-olasz polgár nem akarná a vásárlásaival támogatni ezeket a gyártókat, illetve az EU nem védené piacát a japán autóktól magas vámokkal, akkor az európai gyártók már kevesebben volnának...

Péter Anna 2008.01.05. 21:09:00

És ennek te örülnél? Mert mi nem.

danken 2008.01.05. 21:27:25

Laci, ezt úgy írd le inkább , hogy szerinted van így, mert szerintem le vannak maradva még a japók, azért nem veszik annyian Európában ami lényegesen igényesebb piac mint az amerikai, ott veszik mint a cukrot a camryt, ami ronda , itt nem is népszerű, és még mindig elég jellegtelen autókat gyártanak, ez a fényképen pl szép, s2000 is szép, 3000gt, de jelenleg semmi, talán az új 6-os

galant 2008.01.05. 21:53:32

danken: gondolod, hogy egy autó a relatív szépsége miatt lesz jó autó? szerintem maradjunk a tényeknél, többit idekeverni és Laci (egyébként sztem nem teljesen jogos és sarkos) felvetésére ezzel a válaszoddal pontot tettél arra az i-re, ami a hülyeséget hivatott jelképezni:) szóval mindig van új a nap alatt, hisz ezt is megtudtam: jellegtelen=le van maradva :D mérnöki elgondolás és igazán autófórumhoz illő vélemény.

subtotal 2008.01.05. 22:56:09

Ez szép? Részleteiben talán igen, de az arányait inkább hagyjuk. Gondolom a biztonsági előírások miatt, de akkora első túlnyúlása van, hogy az elrontja az autót, vagy a hátulja túl kompakt, tetszés szerint.
A japánok pedig le vannak maradva. Addig nem fognak az emberek prémiumként tekinteni pl a Lexusra, amíg nem tud az LS-be egy V12-t vagy legalább egy bivalyerős V8-as dízelt, esetleg a GS-be legalább hathengeres dízelt pakolni. Benzines hibrid? Jó a kirakatba...zsákutca.
De ha ez megvan, akkor is hiányzik az egyértelmű egyéniség. A Mitsu legalább már ebben jó, bár még csak az orr részt sikerült megalkotni. A hátsó és a belső még hátravan. A cápa Galant is eddig jutott, gyönyörű orr, E36 hátsó, (nekem )felfoghatatlanul semmilyen és szűk belsőtér.
galant:
Lehet, hogy elfogultak vagyunk meg hülyén is állunk hozzá, de mi vagyunk az európai vásárlók. ez van. mérnökileg pedig nagyon kevés az opció és szűk a motorválaszték. ja és ebből a Lancerből is van limo meg mi is? limo? meg a régi kombi?

fonak 2008.01.05. 23:13:08

"ott veszik mint a cukrot a camryt"

Európában meg a corollát, yarist, civicet stb.

fonak 2008.01.05. 23:19:51

A playmate-ek engem spec. nem érdekelnek, ahogy a szuperkocsik sem. A hús-vér nők, meg a hétköznapi autók, amire van esélye az embernek, hogy rátehesse egyszer a kezét, az igen. Vagyis persze képen el lehet nézegetni az előbbieket, meg olvasni róluk, de nem hoznak lázba. :)

galant 2008.01.05. 23:32:49

subtotal: a kasztni valóban csak egyfajta, igazad van, és a motorválaszték is igen szegényes. kétségtelen:) miért lenne szűk a galant belül? átlagos. azt sem értem igazán, hogy miért kell idekeverni a lexust? vagy miért dobálózol ilyen kategóriás autókkal? én szeretek a realitás talaján maradni és mozogni, nem v12es és v8as motorokban gondolkodom. lehet nem vagyok túl európai?:) szerintem vegyél alapul egy árszintet, akár kis sávokban is gondolkozhatsz és ha kicsit kompromisszumos és jövőbe látó ember vagy, akkor nézz körül, hogy melyik gyártó mit nyújt, mennyi pénzért. természetesen egy audi biturbó biztos jobbnak nevezhető, mint egy békacorolla, szóval az effajta összehasonlítgatásoknak értelmét egyenlőre nem látom. a kulcsszó az azonos kategória. japánfan sem vagyok, vagy mifene, de ha egyszer tetszett ez az autó (Galant), mit tudok tenni?:D sőt új lancerben is gondolkodom, de 2.0 benzinest szeretnék, amit nálunk nem lehet majd kapni a számomra érthetetlen dízelmánia miatt.

kungpao 2008.01.05. 23:48:58

...ez a kép úgy jó ahogy van!

imregyerek · http://imregyerek 2008.01.06. 00:01:41

Jó ez az orr,az Annát meg nem bántani mert majd nem jönnek cikkek meximaxikóból!

subtotal 2008.01.06. 00:13:20

galant:
lancerhez mi is passzol? Astra, Focus és Golf.
Karosszéria és motorválaszték? Ár? Van bennük jó motor?
Miért kell a V8 és V12? Mert vannak emberek, akik emócionálisan is választanak és a kifinomult járású bivalyerős motor egy ilyen ok. Kell-e feltétlenül ilyen? Szerintem igen. Bár kevesen veszik meg, de az, hogy egy gyár képes ilyet gyártani jelzi a technológiai arzenált.
A realitás talaja pedig tektonikusan nagyon aktív övezet :). Én gondolkodom V8-ban, még ha nem is újban. De ha nem lenne csak mondjuk BMW 530i és 540i, 560hi :D meg Mercedes E320, E430 a piacon, akkor nem gondolkodnék, mert én a dízelt szeretem.
Miért kell idekeverni a Lexust? Mert állítólag állva hagyták a japánok az európaiakat. És mosanában a Lexus hibrid a "role modell".

Miért szűk a Galant? Sajnos én a 195 centimmel nem fértem el a vezetőülésben rendesen, ellentétben az egykori A Vectránkkal. Ez a 93-tól gyártott Galantra vonatkozik...az azelőtti rendben volt.

ommm 2008.01.06. 01:41:42

195 szélre vagy hosszra?? :)

Tie 2008.01.06. 02:13:28

"...a japán autók! Lehet, hogy Önt nem érdekli, de ezek az érdektelen autók/gyártók állva hagyták az európai gyártókat..."

Ja. A vevőket meg fekve... az egész világ hangosan hortyogva alszik hosszú-hosszú álmot a töméntelen mennyiségű érdektelen, íztelen, sótlan-lótlan japán (és egyéb távol-keleti) autóktól.

sejk 2008.01.06. 03:37:21

Megláttam az elejét, tökjó, aztán a seggétől heveny röhögőgörcsöm támadt, simán Seat Cordoba, csak még szarabb. Japánok a 90-es években jók voltak, mára már csak a vonalkörszakállas, harántcsíkosinges, enyhén spacc pöcspótlék kis Subarusoktól hangosak a japánautóimádók, érdekes, hogy ma már nem hallani hogy a honda dejó, meg a toyota dejó. Az európaiak sokkal érdekesebb autókat csinálnak, és ma már jobbakat is, mint a japánok. Persze egy mérnökhülye, aki csak a megbízhatóság, meg a technika alapján vesz autót, az nyilván rizsrakétás marad örök életére. Csak nyugodtan, többiek már felébredtek. Hála istennek, hogy a Mercedesből a bunkó tahók átültek a Subaruba, maradjanak is ott!

bigpond 2008.01.06. 11:06:00

Amit pedig en hallottam tobb az az ,hogy az europai autokkal mar igen komoly gondok vannak a tartossaggal es a fenntartasi koltsegekkel ,valoszinuleg az irgalmatlan koltsegcsokkentesek miatt es ez a japanokra meg nem annyira jellemzo.
Azzal ,hogy mennyire jellegtelen,ronda autokat gyartanak (1-2 kiveteltol) eltekintve azt alairom.Szerintem meg a tervezojenek sem tetszik amit alkotott.Ennek ellenere regetegen dontenek japan mellett a vilagon,de ha meg meg szepek is lennenek az autoik akkor az europai gyartok nagy szarban lennenek.
Danken:
Abszolut de nincsenek lemaradva a japok,kulonben meg az ebernek nem kell valasztania csunya de jo es szep-dizajnos de szar autok kozt mivel szerencsere van mibol valasztani,meg lehet talalni a kozeputat.Meg aztan altalanositani se kellene,ronda auto van mindket oldalon ebben egyet kell ertsunk.

Csabucci 2008.01.06. 12:03:36

Ez előről tiszta Volvo...
De állat.

Stock 2008.01.06. 12:50:27

Sztem egy autónál a forma a legutolsó dolog, ami számít... mert ugye az autó nem egy szobor, nem az az elsődleges funkciója, hogy esztétika örömöt okozzon, hanem hogy elvigyen a-ból b-be.. eből fakadóan, ami mérvadó a műszaki tartalom és a vezethetőség!
mellesleg sztem gáz egy autós blogon ez a női szemlélet, miszerint ha jója színe akkor már bármi lehet penge verda (reptérre érkezéses Renault).. NE A FORMA ALAPJÁN DŐLJÖN MÁR EL EGY JÁRMŰ TELJESKÖRŰ MEGÍTÉLÉSE!

Sejk 2008.01.06. 14:29:59

Nyilván számít a technika, a megbízhatóság, nekem is, de nem minden, és azt én is aláírom, hogy a japók előbbre járnak megbízhatóság terén. Ugyanakkor halálra unom magam a japán autókban, nekem igenis számít a forma, a beltér, és ebben a németek pl sokkal jobbak. Egy biztos: a köcsögök hálistennek átültek a buzinyaló Subarukba:) Végre:)

bkmsek 2008.01.06. 16:06:36

gondolatmenet tehát a következő: fehér új lancer mexikóban egy mélygarázsban ---> szar a fotó ANNA!---> jó a fotó ANNA ---> a japánok szépek, jók ---> a japánok szarok de csúnyák---> subarus köcsögök ---> ANYÁD ---> ANYÁD

hiába, magyarok vagyunk..

TomTom 2008.01.06. 19:41:40

Nemtökmindegy hol gyártják ha 1* tetszik? Mérnöki tudás mindenhol megvan, euróbában ehhez társul jó formatervező, japánban meg elhivatottság és munkamánia.Összeszerelés meg manapság össze vissza van...
Értelmetlen vita:D

TomTom 2008.01.06. 19:43:29

(Európában)

Borisz 2008.01.06. 20:47:44

Hogy a forma nem fontos??? A nagymama lekváros pics@ját akkor mi? Ne a szomszédnak teccen meg a Pirinéninek hanem olyan autónk legyen (és tökmindegy mi az) ha kiszálsz belőle még szivesen visszanézel rá egy párszor és rámosolyogsz. Aki nem így gondolkozik az gondolom nem autókedvelő max. katalógusból műszaki összehasonlító...

A japánról meg annyit hogy mindenkinek szivejoga eldönteni hogy mire csap meg miért, de azért azt le kell szögezni hogy nemrég láttam japánban corolla 1,6 full navival mp3al meg még lehet hogy farsangi fánk is járt hozzá alapból átszámítva olyan 2,5-re jött ki. ÉN szívem szerint INKÁBB azt ajánlanám mondjuk az anyukámnak mint egy egy jókiserurópai dáliát vagy egy polot...

Stock 2008.01.07. 09:16:55

Borisz: Én nem azt mondtam hogy a forma nem számít, hanem, hogy annál akit vonz az autózás a legutolsó szempont.., mert pont amit te mondassz a katalógusból lehet gyönyörködni a formában, de itt a funkció az elsődleges!
Mert pl ha van egy autód amiben 10 centi a kormány holtjáték gyengén fog és adagolhatatlan a fék és gyakran bedöglik, viszont örömmel nézel vissza rá a parkolóban, csak éppen rühelled vezetni, akkor neked bizony egy műanyag makett való (mivel azt nézegetheted napestig), közlekedni meg busz, mivel a vezetési élmény számodra közönbös..

Stock 2008.01.07. 09:26:49

erre a legjobb példa, a képen látható csodálatos Integra Type-R, ami lehet hogy formára nem éppen kívánatos, viszont ha benne ülsz abszolút nem érdekel, mert úgy érzed hogy tiéd a világ összes aszfalt morzsája és kellőképen büszkén is feszíthetsz, mert a "műértők" (akik az autózás iránt vonzódnak) tudják hogy miben ülsz, és csodálatosnak látják, ha tetszik, ha nem, a forma meg szín alapján válogatók meg úgyse érdekelnek.. mert ők csajok.. :)

gastro, missing in action 2008.01.07. 16:34:59

moszkvában láttam már vagy 20-at...jó koszos volt mind! szépautó...nade egy postot azért nem érne meg...vagy nekem is kellene irni , arról, ahogy az Infinity GX35-ökkel pörögnek a fiatalok a kollégiumi szobám ablaka alatt, amint leesik a hó?!
Vagy, hogy 5 Cayenne (3turbo), 3 RR Sport, és egy halom Forrester meg Impreza Turbo áll az iskola parkolójában?! Vagy, hogy múltkor 5db ugyanolyan ezüstszürke M3-as racingolt az egyetem belső útjain?!
ugyanmár....

Stock 2008.01.11. 10:17:28

megszaLott: ez egy nagyon gááz közhely.. :)

okoska 2008.01.14. 23:20:57

Szerintem meg van a japán autóknak is lelkük. Én boldog Lancer-tulajként ezt biztosan állíthatom, elfogultság nélkül! :-) És ha már egy kategóriaként emlegeti "al" az Astrákkal, Focusokkal és Golfokkal, javaslom, próbálja ki egymás után mindegyiket. A kvarcórát meg szeretem a kocsiban! :-)

Agr3ssor 2008.10.06. 08:29:26

Volt szerencsém hosszasan együtt élni egy 93-as 2.0 V6-os Mitsubishi Galanttal. És nagyon szerettem. Bár a váltója nem volt kifogástalan... (a 2.-at csak dupla kuplunggal vette könnyen) Szerettem vezetni, szerettem vele együtt élni... Egy dolgot nem szerettem: kiszállni belőle... A cápa Galantnak a motorizáltságát nem szerettem, mert aki nem kifejezetten versenyautót akar, hanem csak egy erősebbet tűrhető fogyasztással, annak nincs megfelelő példány... Nagyon tetszik az új Lancer, nem bánnűm, ha tömegautó lenne belőle...
süti beállítások módosítása