Mopedmánia

  2007. november 02. - Balázs Viktor Címkék: motor puch ktm úton featúra moped

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Pöccre indult húsz év után az első magyar Astra
2012-03-01 06:00:00

Délután kettőkor szűk kompánia gyűlt össze a gödöllői Opel Gaál bemutatótermében, ahol egy öreg

Húsz év után újra beindítják az első magyar Astrát
2012-02-12 16:05:00

1992-ben óriási tömeg kísérte figyelemmel, ahogy az első Astra felhajtott a Közlekedési Múzeum rámpáján Ez

Végállomás, nem megy tovább
2010-03-08 14:33:00

14:15 Bendével az irodájában éppen a Hotel Daniaban készült videót nézzük, amikor Vályi Pista nevét írja

Utolsó erővel
2010-03-08 09:29:00

Lejtőn megyek és csóvál ez a szar - jelentkezett be Csikós reggel 7:57-kor, Ausztriából. Bécs előtt 57

A Motordokinak elment az esze. És én tehetek róla.

A Motordoktor KTM mopedet rögzít a csomagtartóban

A baj akkor kezdődött, amikor megvettem a KTM Hobby mopedemet és őt is elhívtam magammal, jöjjön velem érte. Emlékszem, a visszaúton motyogott valamit, hogy egy ilyen neki is kell, de akkor ennek nem tulajdonítottam nagyobb fontosságot. Pár nappal rá közölte, vesz egy Babettát, a régi fajta, nagy kerekűt. Jó, mondtam neki még mindig gyanútlanul, és hagytam a témát csendben megfenekleni.

Aztán másnap reggel csengett a telefonom. Ő volt az.

– Képzeld megvettem a Babettákat, itt vannak a kocsiban!
kat?
– Hát, volt ott egy másik is, tudod, a kiskerekű, úgyhogy azt is elhoztam, de már találtam egy harmadikat is, a hátsó rugós fajtából!

„Mit tettél?” – vádoltam magam, de azt még nem sejthettem, hogy korántsincs vége.

A Motordoktor Puch Maxijával

Pár nap stagnálás után rohamosan rosszabbodni kezdett a Doki állapota. „Te, nekem kell egy Puch Maxi is, találtam egyet a Vaterán negyvenért, leütöm villámáron” – hívott fel izgatottságtól hadarva egy vasárnap este. „Semmit nem ütsz te le, hanem licitálsz okosan” – hűtöttem, majd együtt izgultuk végig az árverés végét.

Huszonötért lett az övé a Puch, illetve csak lett volna.

Másnap reggel ideges berregéssel csörgött a telefonom, és a Doki hangja csattant fel belőle: „Te, az a szemét eladta a motort, amire licitáltam, én most rögtön leütök egy másikat!”

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy az én viselkedésem is befolyásolhatta az állapotát, mert időközben én is vettem egy újabb Hobbyt, mert hát alkatrészdonor nélkül csak félkarú óriás egy agg kétkerekű. Szóval amikor hívott, épp felé igyekeztem, mert megbeszéltük, hogy együtt megyünk Ajkára az én motoromért.

Mire odaértem hozzá, már sugárzott. „Vettem egy Maxit Feldebrőn, sokkal jobb, mint amiről lecsúsztam. És Ajkán is van egy régi Puch MS 50-es, nem ugrunk be megnézni?”

A szerző egy Puchon

Úgyhogy elindultunk, először Ajkára. A Puch egy autósbolt tulajdonosáé, bizonyos Pista bácsié volt, ezért az üzlet elé beszéltük meg a találkozót. Odahívtuk az én motorom eladóját is, hogy egyszerűbben menjenek a dolgok. Amíg várakoztunk, Pista bácsi behívott az üzlet hátsó helyiségébe és győzedelmes mosollyal felkattintotta a villanyt.

„Nyulólban találtam!” – bökött előre, így, rövid u-val, ahogy a balatonfelvidéki emberek beszélnek. Egy zöld Berva állt ott a remegő neonfényben, csillogóra restaurálva, de még motor nélkül.

Éreztem, baj lesz, szinte hallottam, ahogy a Doki ereiben süvöltve áramlani kezd az adrenalin.

Megvettük a KTM-et, bezártuk a boltot, és elbúcsúztunk a segédtől, aki csak lassan ingatta a fejét, és azt mormogta: „Ti még éjfélkor sem fogtok innen elmenni.” Az öreg fehér Škodáját követve egy garázssorba érkeztünk, olyanba, amilyet csak kelet-európai városokban lehet találni. Fa kapuk és hullámos tető amerre a szem ellát, néhol egy Wartburgot berhelő szemüveges tata, murva mindenfelé.

A garázssor lakói

Az egyik kapu előtt egy rasztahajú srác – mint megtudtuk, nagy Pannónia-guru – várt ránk, mellette egy dobozos Fiat pickup, a púpra pingált Pannónia jelvénnyel. Kinyílt a garázs, amihez képest Ali Baba Szezámja unalmas kis odú lehetett: egy tank nélküli Komár, különböző Puchok és más kismotorok, alkatrészek a falon, a plafonon és a garázs hátsó falát beborító ládákban.

Miközben Pista bácsi elkezdte kitolni a motorokat, a rasztahajúból dőlt a szó: „Az öreg nem normális ám, haha. Egyszer elment Krakkóba egy Komárral. A végén már nem érezte a tökeit szegény, haha. Teljesen megszállott!”

A Motordoktor a garázssoron, mopedekkel

Közben megérkezett az öreg segédje is, egy Simsonon pöfögve: „Nah, megjött a lassú Tomi is! Nézzétek, négygangos Simsonja van, de nem megy vele huszonötnél többet!” A célszemélynek szeme sem rebbent a kritikára, valószínűleg nem először hallotta. Nyugodt mozdulattal nekidőlt a Fiatnak, és fejét ingatva újra azt mondta: „Ti még éjfélkor sem fogtok innen elmenni!”

Szerencsére nem lett igaza, bár nem könnyen szabadultunk. Kipróbáltuk a motorokat – az öreg Puchok meglepően fürgék –, és ahogy az sejthető volt, a Doki meg is vette az egyik vén MV 50-est. Kapott árengedményt, egy szatyor pótalkatrészt, meg egy rakás jó tanácsot, így napnyugtakor ott tudtuk hagyni a három elképesztően valószerűtlen, és lefegyverzően kedves hrabali figurát.

Hosszú út után, éjfél előtt érkeztünk meg Feldebrőre. A Maxi, amit kínáltak nekünk, kicsit beteg volt. De azért azt is felpakoltuk. Azóta a Doki vett még egy Komárt, valamint egy új kínai robogó áráért tuningalkatrészeket a Puch Maxihoz. Azt mondja, addig fogja reszelni, amíg kilencvenet nem megy.

A Motordoktor és új Puch MV 50-ese

Dios mio! Mi lesz itt még!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr34215945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoli 2007.11.02. 11:54:01

Ezek a jó öreg mocik! Nekem is van egy Babettám meg egy Jawa-m, utóbbi még működőképes is - bár már öregecske. Régi szép idők - bár csak hírből...:) (1986.01.02.)

ommm 2007.11.02. 12:09:01

ez az igazi megszállottság. szívderítő írás, köszi:)
hajtsátok az ipart!

ekkerjoz 2007.11.02. 12:13:08

Nekem Simson sr2, Zündapp, Herkules, tehát a német csodák vannak az obligát kgst gépeken kívül. A németek velem egykoron gyártásúak, a kgst-k átlagkora 25 év. Működnek, ezeket könnyű restaurálni.
A nagyobbakat nehezebb...

henky 2007.11.02. 12:21:39

Hello!

Olvastam a cikket, egybol eszembe jutott, hogy haveromnak is van egy Komarja a rendes motorja mellett, neha ki szoktuk hozni, nagyon vicces jargany :). Pl siman be lehet inditani hatrafele (mondjuk elvileg mindegyiket be lehet, de vagy nekem nem sikerult a legtobbet, vagy tenyleg nem nagyon lehet). Mindenesetre itt egy link, szerintem vicces, nezzetek meg. www.youtube.com/watch?v=rPBqtDqPq94

Ja meg itt talalhato meg egy video, azt is haverokkal csinaltuk. www.youtube.com/watch?v=WLgOfnBuHEA
A video masodik reszeben levo emekedorol annyit erdemes tudni, hogy nem nagyon meredek, s jol lathatoan egyedul ulok rajta, szoval meg a suly sem olyan veszesen sok, amit vinnie kellett. De hata Komar termeszetesen megallta a helyet, mint eddig minden helyzetben. Azt erdemes meg tudni, hogy a berugokar eleg ocska a motoron, szoval ha eppen nem akar indulni(ami haver Komarja eseteben gyakran elofordul), akkor erdemes valami rovidebb szaru nadragban prbalkozni, nehogy elszakadjon. Ezt csak azert mondom, mert harom het alatt mentem haromszor a Komarral es harom nadragom szakadt el a rugdosas kozen. Elegge vicces tud lenni a dolog :D.

Na minden jot meg sok szerencset ezekhez a kivalo gepekhez ;).

Ja meg meg annyi, hogy erdemes megnezni a Komar drift videokat Youtubeon, a 2. es 4. resz zsenialis.

csipikeazóriástörpe 2007.11.02. 12:24:31

Hát igen...

Pista bá'(akik személyesen ismerik nem így hívják) tényleg megszállott, de hogy hrabali szinten?Ő is csak egy azok közül, akik ezeken a "hajszárítókon" tanultak motorozni,és ez a szerelem elkíséri őt az egész életén át.Imád mindent ami a járművekkel és a közlekedéssel kapcsolatos, mellé pedig olyan sztorikat tud, hogy tényleg csodaszámba megy a "korai"szabadulásotok

biker_kolee 2007.11.02. 13:37:46

Hihi. :D Nekünk is van egy MV 50-esünk. :D Rakat alkatrésszel, működőképes. :D De nem eladóóó... :P :D

Csokis 2007.11.02. 13:45:00

Sok öreg kacat, mire jó! Nekem egy Simsonom van, az még vadi új, csak húsz éves. Éjjen az élenjáró kelet-német tekknika! :-)

Csokis

zöldi 2007.11.02. 13:47:34

Az elmúlt idők legjobb belsőség posztja, gratulálok.
Én S51N-nel nyomulok :D

Gman 2007.11.02. 14:08:31

Az az eszelős tekintet ahogy pöfög egy kört a garázs előtt a géppel..az mindent visz:)

tomi 2007.11.02. 14:09:09

Romet rulz :) hatalmasak ezek a régi gépek!

Rico 2007.11.02. 14:30:58

Nekem is van nagyapámtól egy KOMAR 2-esem. Egész jó gyári működőképes állapotban. Ma is a szép időben megjárattam egy kicsit. Jó volt. :D

Nem tud valaki, valamilyen jó mopedos, Komaros oldalt a neten? Blogot vagy fórumot stb.

Gergo 2007.11.02. 14:34:52

Nekem van egy Simson SR-2E-m (1964-es)azt is megveheted, ha akarod!;-)

Hefti 2007.11.02. 14:55:32

nekem van komar, kicsit megbutykolve itt-ott, de alapetoen komar. sikerult parszor menni vele 70et sik uton, elotte riga-4 -et hajtottam. Mindent megtanultam roluk es jobban is szeretem oket mint barmelyik masik motorom :)

korzo 2007.11.02. 15:02:48

Az a fiat furgon nem egy Citroen C15 volt?

sárkánylábasárga 2007.11.02. 15:10:19

ha már moped: nem tud valaki véletlenül alkatrészeket (bármit)1939-es NSU Quick-hez?

Erween 2007.11.02. 15:43:35

igazán őszinte mosolyt sikerólt csali ezzel az kis rövid irománnyal az arcomra
nekem semély szerint egy KTM 50 RS 4L tipusú motorom van benne egy puch Ms 50-es ből adoptált blokkal, Szerelem a javából :)
noha igaz az nem moped hanem külsőre mint egy igazi veterán "sport" comet. 74-es a blokk benne. már rég ki akartam egészíteni a készletet egy Puch Ms 50 l-el. na majd meglesem a Vaterán.
csak így tovább. a motorozás egyik sajnos nem mindig elismert rétege a segédmotorozás pedig a jövő nemzedéke vagyunk csak még lassabbak mint köbcentiben méretesebb társaink...meg néha mint a bringások...

Narrátor 2007.11.02. 15:51:53

Te, Henky, ez csak nem a Gloriett lakótelep?

Galamb 2007.11.02. 16:08:32

Frenetikus az írás. Közbe meg könnyesre röhögtem magam a két idiótán, ahogy felvásárolják az összes romot, amerre járnak :)))

apu62 2007.11.02. 16:18:17

Van egy Simson SL-1s jelű (MOFA) gépem, első kerék felett a csomitartója, hátsó kerék felett tankja. Röpsúlyos kuplung, ékszíjakon keresztül hajtja a kereket. Halálos! (6-8 éve nem ültem rajta, 3-4 óra alatt hadrafoghatóvá lehetne tenni)

Okta 2007.11.02. 16:39:45

Dokinak megnyugtatásul üzenem, hogy az "istenkirály" gép mellett ott áll egy Babó is a garázsban...
;o)))

UGA 777 2007.11.02. 16:54:36

Kíváncsi lennék, milyen arccal néztek rájuk otthon, amikor hazaállítottak ezekkel a szörnyetegekkel. :) Kb. olyan lehetett, mint 1 éve, mikor anyám meglátta a frissen vásárolt D-Csepel roncsomat. (azóta már majdnem teljesen kész a felújítása)
Sok sikert Nektek is a motorokhoz!

csinnadratta 2007.11.02. 17:15:28

Egy Sachs-Herkulesünk nekünk is van. És még működőképes.
Elég komoly a kis szerkezet: Pedállal kell beröffenteni, markolatváltós, dekompresszoros. Végsebessége kb. 25 km/h, de a markolatváltó élménye mindenen túltesz. :)

Boka 2007.11.02. 17:22:44

Hali Mindenki!

Nekem is van itthon egy öreg Puch MV-50-esem.
nagyon bírom a kis jószágot velem még mindig viszi az 55km/h-t csak eredeti a gumi rajta és már eléggé repedezett és nem szeretnék nagyot esni vele.
Néha szokott erre mifelénk lenni veterántalálkozó és ki szoktam vinni.
Egyszer szépségversenyt is nyertem vele.

Most jut eszembe a gyártási idő ezekbe a típusokba nem szokott bele ütve lenni ezt tudja-e valaki hogy miértvan?

Peti 2007.11.02. 17:25:12

Nekem egy Jawa Mustangom volt néhány évvel ezelőtt. Tudjátok, az a laptankos. A legjobb, hogy ezek a mocik halál igénytelenek. Lehet nyúzni őket!

Boka 2007.11.02. 17:27:10

Már írták előttem hogy visszafelé el lehet őket indítani.

Ezt alátámasztom mert az enyémet rendre ha annyira leveszem a fordulatot és a leállítógombal rásegítek elindul visszafelé megpróbáltunk hátrafelé menni vele kissebb nagyobb sikerrel csak mindig a kontrafék közbeszól :)

Tommi 2007.11.02. 17:35:44

Ajka háhá! Ott lakom. Sajnos nem láttalak benneteket...

Amúgy nekem is van egy KTM Hobby 3-masom, csak zöld :DDD

Balázs Viktor 2007.11.02. 17:49:14

korzo, valószínűleg igazad van. Én egy Fiat Fiorinóra emlékeztem, de a videón látható képrészlet alapján inkább C 15-ös.

Dave91, a családjaink egyelőre meglepően jól tűrik a dolgot, a szemük se rebbent, mikor hazaállítottunk a romhalmazokkal.

devil 2007.11.02. 18:25:21

na és az öreg turbós schwalbék meg a starok, istenem könny szökik a szemembe...

series_one (törölt) 2007.11.02. 18:52:08

hőőőő, a rastafári csávót én ismerem.
nem eccerű darab.
:)))))

Z50A 2007.11.02. 19:07:35

A mopedek királya a Honda Monkey.

504Laci 2007.11.02. 19:39:22

Egy 1980-as évjáratú Motobecane nálunk is akad a pajtában. Tök gyári, újkora óta már majdnem 600 km-t futott. Mondjuk megértem, alig megy 30-at :-)
Jellegre olyan mint a Babetta, csak metálpiros színben krómozott sárvédőkkel. Ha valaki esetleg megkívánná, elengedem a kormányát.

Kopa 2007.11.02. 20:03:33

Allat a cikk, a szereplök meg különösen. Az mindig felemelö erzes, ha az ember meg önmaganal is elvarazsoltabb figurakba botlik! Az atszellemült arcu motorozas tenyleg meg mindent visz. :D

Ottee 2007.11.02. 20:06:56

Nekem is volt egy Ilyen KTM a birtokomba meg egy fain babeta is (egy sebeségből 60 al ment)
végülis van egyfajta varázsuk ezeknek a motoroknak.csak az a baj hoyg a varázsláshoz sok idő kell:-)

csiky944 2007.11.02. 20:12:15

Dave91,nekem van egy teljesen gyári állapotú restaurálaltlan D-Csepelem,kb 6000-et futott

Egry Gábor 2007.11.02. 20:28:54

Ma sem sokkal jobbak a mopedek, szinte semmivel nem tudnak többet.
Én a haverom Komár mopedján tanultam motorozni, majd vettem egy jawa ideált.
Most is van egy Kymco Peoplem ami baromi jó, de mégsem jobb, mint a Jawa volt.

Gabi 2007.11.02. 20:31:12

Nekünk sikerült egy gyári állapotú 250-es Jawa "Pérak"-hoz hozzájutni...rajta van még a gyártási cimke is... 1950...még most is megy, mint az ördög.. :)))

Faterock 2007.11.02. 21:14:13

Ez mind semmi! Gyertek Debrecenbe! Echte, működőképes Dongó, Toldi vázban, negyvenix-éves rozsdával, de műxik. Ócskapiacon 1967-es, nikkeltankos Sachs, 1978-as PuchMaxi.
Egyik szomszédom garázsában szó szerint szegre akasztva 1938-as gyártású német ILO, erről koppintották az első Komart. Nekem egy 1974-es KTM kometa, és egy tank nélküli Garelli Katia, erről készült a póniromet terve.

omadjoe 2007.11.02. 21:27:18

hehe. nekem is tetszett a cikk. és nekem is van egy '77-es babettám, és '92-ben volt utoljára használva. beinditva, pedig 4 éve volt. azota is porosodik szegény...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.11.02. 22:09:32

>Egy Sachs-Herkulesünk nekünk is van. És még működőképes.
Elég komoly a kis szerkezet: Pedállal kell beröffenteni, markolatváltós, dekompresszoros. Végsebessége kb. 25 km/h, de a markolatváltó élménye mindenen túltesz. :)


Nekem is hányódik egy a garázsban, tényleg egy halál szerkezet, 1 lóerős, alig megy, 14-15 évesen nyúztam mint az ökör, de bírja, a KGST kétüteműeknél ezerszer megbízhatóbb, térdig érő vízbe belementem vele, meg se kottyant neki, csak gyakorlatilag az összes bowdent úgy forrasztgattam hozzá házilag mert venni lehetetlen. Ki kéne cserélnem a hengert valami másikra mert ez a dekompresszoros szar nem hagyja érvényesülni szegénykémet. Nincs valakinek tippje, hogy miféle henger lehetne jó rá?

bervas 2007.11.02. 23:35:46

Hehe :) Vigyázzatok, a moped fertőző. Belekeveredtetek a sűrűjébe.
Raszta Balázs ismert arc. Szombaton Szigetszentmiklóson is ott lesz. Gyertek ki bogarászni, hátha lesz még cucc 50-es szörnyekhez.

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.11.03. 00:26:21

az ILO az nem svajci? Bovendenben a Gassmannal is van egy robbantott modell. ok asszem csak gepet gyartottak mint a JAP.


nekem van egy 58-as jawam kb 15000km, es nyammm.

Tommi 2007.11.03. 00:30:51

Láttatok már Simson Schwalbit burkolat nélkül? FELJTHETETLEN...

tnz 2007.11.03. 07:03:15

Hajdúszoboszlón is van egy öreg szaki, a Pannónia a szakterülete, de foglalkozik mopedekkel is. Ő szerelgettete anno a Babettámat, sajnos elég sűrűn. Mikor érte mentem, rendszeresen még kb. egy órát beszélgettünk azokról a csodálatos motorokról, amik a műhelyében voltak.

taki · http://www.budapest-szeged.extra.hu 2007.11.03. 07:39:08

Hali Mopedesek!!

Gyertek el velünk az I. Budapest-Szeged Offroad Moped Rallyra! Részletek: www.budapest-szeged.extra.hu

Beszéljük meg!

csiky944 2007.11.03. 07:49:50

Hmm,akkor Puch Cobra 1982-ből,50cm3 léghűtés(akkora hengerel a hűtőbordák miatt mint egy 125 MZ-n),6 sebesség,Ceriani hűtött dobfékek,teleszkópok,meg a kipuff is Ceriani volt.Max fordulat 12000,végsebesség(alattam)100km/h.Na az motor volt,csak evett annyit mint egy Zsiguli,de ment is :)
Negyedikbe kapcsolva még táncolt a segge kavicsos-poros úton.....

Frigyes 2007.11.03. 10:19:12

Egyik szomszédom, 60 körüli fószer, gyűjti a Kelet-Európai, meg a mindenféle mopedeket, van neki vagy ötven (nem túlzás, 50) különböző, a restauráció eltérő fázisaiban. Ráadásul a gyűjtmény 80%-a a faszi szobájának (csepeli panellakás) falán lóg, elképesztően éleveszélyes módon, épp hogy van hely az ágyának, a sok motor és alkatrész között. Benne volt a Veterán magazinban is, örül minden érdeklődőnek, ha gondoljátok megadom az elérhetőségét.

Gerhardt 2007.11.03. 11:14:01

Nekem is volt egy KTM hobbym, metálpiros. Néhány simson és egy honda mbx után kijelentem: a legmegbízhatóbb motorom volt. Aztán Simson star lett belőle, a garázsban várja a feltámadást.

TMarci 2007.11.03. 15:20:24

Nincs megállás. Nekem először Babettám volt, de elegem lett a szerelésből és sikerült lecserélnem egy PIaggio Ciaora.
Ez sokkal jobban használható könnyebb kanyarodni vele, kisebb a tömege és persze megbízhatóbb. Kb. 50 éve gyártják kisebb változtatásokkal, az enyém kb. 1980-95 közötti.
Jövő héten pedig hozzájutok első veterán (sőt összeségében is első) robogómhoz, egy 60-as évekbeli kétszínű fényezésű Puchhoz.

Secnir 2007.11.03. 19:58:00

nekem csak egy '67-es verhovinám volt, csak 70-el tudott menni, de azt esőben-hóban-sárban megtette. sajna blokk-váz stb törés után kukában végezte.

aki oldtimer (KGST és nyugati) motorokért akar menni, az menjen el hétköznap napközben a taksonyi híd és Szigethalom között, jobboldalt lát vagy 30 motort kirakva. Eladóak. Az öreg(70) műhelyében voltam egyszer, hát az halál. Bent még vagy 40 motor alkatrészben + egyéb cuccok. Javít is, nemcsak elad.

Garp 2007.11.03. 21:26:55

Iiistenem...a garázsban porosodik egy Verhovina, a motor kosárban, meg egy összetört Riga. Sajna nem pedálos, berúgókaros. Mindig hitegetem magam, h egyszer csak összerakom. De hát tudjuk mi szokott az ilyenből lenni.....

runnner:) 2007.11.03. 21:52:57

vicces egy dolog ez!ajkán vannak mokás emberek...pl egy oldalkocsis pannoniás gyerek aki kétkeréken közelkjedik midnfelé:)meg hippibusz mániés emberék :)kezdem kedvelni ahhoz képest hogy 1960 as évekbeli hatása van a sok paneltől meg garázsteleptől:S

csinnadratta 2007.11.03. 23:00:36

scheerti: 1x nyomjunk egy versenyt!
Bár tuti, h. én fogok nyerni a mi Heraklészünkkel! De ha mégsem, akkor Heraklész után biztos többen fordulnak meg, mint a Te paripád esetében. :)
Egyébiránt lehet, hogy kéne egy oldies-moped talit is összehozni. Vélemények?

Tommi 2007.11.04. 08:27:32

Mennék a Hobby III-massal :D

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.11.04. 08:32:02

Biztos, hogy te nyernél mivel az enyém dekompresszoros és 25 a vége, ezért is kéne tennem rá egy másik hengert, utána mehetünk:)

Valaki más 2007.11.04. 14:35:24

Remélem sosem gyógyultok ki...

Czu 2007.11.04. 16:48:46

Stuntman nem változik...
Csak az olajokról ne kérdezzétek! :)

apamacko 2007.11.05. 13:19:56

ó szent őrültek gyülekezete !

A baj csak az hogy a mopedokkat helyi közlekedésre találták ki, és leszámítva egy két elvetemültet nem is járnak vele hosszú távra, így kevéssé láthatóak találkozókon.

De ha valaki tud egy jó szabad placcot én is viszek egy '61-es restaurálatlan de eredeti Bervát amit még a nagyapám vett újonnan !

Morgan 2007.11.05. 14:51:03

Valahogy nem tudom átérezni, amióta betöltöttem a 18 at és letettem nagyobb motorra a jogosítványomat, nem igazán hajtanék 50 es gépet, pláne nem hogy ennyi pénzt kidobjak értük! Félreértés ne essék a veterángépekért odavagyok, de inkább egy Pannonia mint bármilyen öreg 50es

Henky 2007.11.09. 14:03:07

Narrátornak válaszolva: igen, a Glorietten van, ott lakik pár haverom, aztán ott vettük fel a videokat :)

keke 2007.11.10. 13:48:32

A Babetta az motor??? En meg mindig csak tekertem...

Szep ifjukor

Véső · http://www.weltgumi.hu/hasznalt_alufelnik/7.html 2007.11.10. 15:52:27

Nekem is van egy 1963-as Motobecanom.
Nem tudtok valakit aki talpra állítaná?

KocsisI 2007.12.25. 14:26:28

504Laci részére:Olvastam a rovatodat,milyen típusú,és mennyi az utolsó ára?
E-mail címem:kocsisimre@citromail.hu

Loky 2008.04.15. 20:30:13

Hehe mindenhol ilyeneket látni, hogy "szép "ifjukor" meg "azok a régi szép idők" :)
Én meg 16 évesen egy haverommal egy Verhovina 6-ost babrálok délután a garázsban :)
süti beállítások módosítása