Rövid menet egy kőkemény minivel

Villámteszt: Mini Cooper S kabrió

  2007. október 15. - Péter Anna Címkék: mini featúra villámteszt

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Célszerszám a sivatagban
2008-04-03 17:00:00

Emberem Tunéziában volt forgatni és szerencsére nem volt ideje bazári csecsebecsét keresni, egy jó kis

A tuningparádé legfigyelemreméltóbb járgánya
2008-03-25 11:00:00

  A rendezvényt három napig elviselő Angélának szobrot kell emelnünk- gondoltam a tuningshow női wc-jében. A

A legpengébb felni választás 2. menet
2008-03-23 09:23:00

  Közkívánatra tartunk egy második fordulót, elsősorban az olvasók javaslataiból. A gyári felnik

Nem Photoshop!
2008-03-21 18:00:00

Általánosban még a farmeremre is képes voltam szmájlimatricákat ragasztgatni, annyira hülye voltam a

Mini Cooper S kabrió szemből

Egy Mini próbakört sohasem utasítanék vissza, ez ráadásul egy Cooper S Cabrio, British Racing Green metálfénnyel és barna bőrülésekkel. A csúcsmodell.

Féltem, igazságtalanul fogom megítélni a Minit a négykerék-meghajtású Volvo S80-ból átülve (erről hamarosan olvashatnak). Aztán jött a nagy meglepetés, a kis krómozott betonkád tapad, mintha vákuummal szívnák az aszfaltra, és merev, mint egy öntvény. Vastag páncélként köríti utasait, és megy, mint a veszedelem. A kormány nehéz és közvetlen, a kemény futóművel közösen szépen ébren tartják a sofőrt.

Mini Cooper S kabrió vezetőülése

Az automata váltó egy élményautóban nem mindig örömforrás, de a Mini így tökéletes dodzsem, csak nyomni kell neki, és olyan egészségesen kihúzza a dühös motort, ahogy kézi váltóval se tenném. Így lehet két kézzel a kormányba kapaszkodva sikítani és élvezni, mert az automata váltós Mini nem oszt feladatokat, gyorsan teper és ügyesen kanyarodik.

Mini vásárlására nincsenek észérvek, Cooper S Cabrióra annál inkább. A Mini gazdája kipróbálta az Eost, a 207 CC-t, a BMW 3-as kabriót és még az MX–5-öt is, aztán megvette a legvadabb kismalacot. Ha már csinálunk valamit, csináljuk rendesen, egy élményautó nem fér össze kompromisszumokkal, csak az ér, amelyik a legnagyobb mosolyt varázsolja a sofőr arcára.

Mini Cooper S kabrió motorja

Egy kabriónak pont ilyennek kell lennie. Pofátlanul drága kultuszgépeket szabadna csak megnyitni és vászontetővel borítani, a lenyitható keménytetős népautóktól a hideg kiráz. A kabrió ne legyen egyetlen autó, amit a közel két tonnás súly miatt dübörgő traktormotor vonszol, és kint lehet hagyni éjszakára a lakótelepen. A kabrió szeretett, különleges játszópajtás, garázsban alszik és játékos benzinmotor hajtja. Volvo C30 T5, Fiat 500 Abarth (ez még tetővel sincs) kabriók kellenének a Mini Cooper S és a (vászontetős) Mazda MX-5 mellé. A többi csak hiábavalóság.

Mini Cooper S kabrió hátulról

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr16196969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lali_ 2007.10.15. 17:52:52

az a hátsó zsanér, vagy mi érdekesen néz ki...

Borisz 2007.10.15. 17:57:02

Mini Cooper S kabrió - sztem azonnal kéne kategória. Az olasz meló után mindenki miniről álmodik a kisheccs osztályban -

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.10.15. 18:01:03

hmm én valahogy nem... igazából "heccsekről" sem :D ez meg egy elég drága játékszer...kb ott van értelmetlenség szintjén mint a 10 millás Golf, csak az még elmegy első autónak, ez csak másodiknak...de aki megteheti...:)

Lally 2007.10.15. 18:03:49

\"Vastag páncélként köríti utasait\"--milyen vastag az a páncél? Muhahha...

Amúgy pofás.
BMW minőség,hogy ilyen drága az egykori népautó?És tényleg,minden népautó-utód kurva drága és az egekbe pozícionált presztizsű(akar lenni).

majom 2007.10.15. 18:07:35

én félnék h meghalok benne egy baleset esetén.

Lali_ 2007.10.15. 18:10:43

A Fiat 500-as elvileg rendes árú...de a többi népautóból divatautóvá változó négykerekűek tényleg drágák...

Barnie 2007.10.15. 18:12:20

Olyan furcsán mutat középen a kijelző az analóg óra helyén.Nem oda való az.

AP (törölt) 2007.10.15. 18:12:37

Nekem egy "élményautóba" rendes kéziváltó kell..

uttoro 2007.10.15. 18:23:09

Péter Anna for prezident!

Sikerült annyira megijesztenünk, hogy nem mer a saját szavaival írni! Nyihihihihihihihi :)

Még két szupersportkocsi teszt, és Répa "Katalógusleírás" Katáné néven írja alá z új Focus cikket!

Péter Anna rajongó lettem! Hogy is volt a Howard Sternben?

Nekiállok én is rosszul dolgozni, hátha több feedback érkezik :)

Made my day!

Lally 2007.10.15. 18:27:39

Miért is kell automatába fordszámmérő???

fánk 2007.10.15. 18:37:17

Jó a Mini meg minden, de azért ezekkel a kabirókkal (és nem kabriókkal) nem veheti fel a versenyt:)
www.autoteszt.eu/?p=57

Oliver Ko 2007.10.15. 18:38:54

Ezen a kocsin nem segít a lóerő.

regu 2007.10.15. 18:45:31

A képeken egy ótómata autó van?
Nekem nem annak tünik, de....
Mert ha ez az, amit tesztelt, akkor biztosan az.Csak nem 1-esbe tolta neki tiltásig...:)
Rpm mérő meg azért kell az automatába, mert "élményautó", vagy mifene.

Kuglicz J. Attila · http://blog.hu/goldmine/hedgehog.php/196969 2007.10.15. 18:50:48

Ma már az F 1-ben és a rallyban is kell az automata és hozzá a start program, hogy kiautózd amit tud az autó. Bár még én is jobb szeretem a kézi váltót, de ezt az autót próbálva (nekem is volt szerencsém egyhez ), komoly teljesítmény és élmény vele autózni. Még ha érzed is a biztonságot is, ez akkor sem Golf!
Ma tényleg a legjobb kabrió, talán csak a TVR és a Lótus volt csak jobb, igaz kéziváltóval, viszont azokba alig fértem bele! Ha tudná a tulaj, hogy én hogy meghajtottam a Minit, megértette volna miért fagyott egy hétre arcomra a vigyor!

radiationscare 2007.10.15. 18:54:43

Gyerekek!

Tényleg a kákán is csomót kerestek? A kormány mögött a füleken látszik, hogy kézzel is kapcsolható automata, meg azért csak tudja már milyet vezetett, nem? Fordulatszámmárö meg minden valamire való autóban van, mindegy milyen a váltó...
Amúgy a Cooper S tényleg nagyon jó autó, én tetösben ültem, és tényleg mosolyra cibálja az arcot!

Üdv!

ommm 2007.10.15. 18:56:22

Dicsérlek Anna, egyre jobb lesz. DE!
Elhiszem, hogy, márcsak a sült kolbászhoz és a Volvóhoz való vonzalmad jeleként is, szereted a vaskos, maszkulin autókat, darukat és dózereket.
Na most jön a lényeg. A Cooper S tényleg baromi erős kis autó és egész jó vele mókázni, mindössze két dolog tudja hazavágni. Az, hogy üresen 1315 kiló + egy sofőr már jobb esetben 1400. Igaz ugyan, hogy a kormányzás (jó BMW-hez illően) közvetlen, de sajnos új BMW-sen, azaz ahogy te is írtad nehezen. Ez egy BMW-nek jól áll, egy kicsi sportosnak titulált autónak szerintem nem.
Na és az automataváltó. Egy ilyen célra kitalált négykerekűbe nem való. One-ba, D-be esetleg.
Ha Karotta tökös gyerek lenne, akkor odaadhatná neked a valószínűleg pillekönnyű AE86-osát egy körre. Annál valszeg nem csak célozni kell a kormánnyal, hanem dolgozni is.

Mindezen kívül úgy gondolom, hogy jó női szemet hoztál ezekbe a körökbe és drukkolok, hogy ne szorítsanak ki innen.

AP (törölt) 2007.10.15. 19:05:32

Mi az, hogy kell rallyban az automata?
Rendes kocsikban nincs ilyesmi..
Nézd meg Cigányt, a mai napig kézzel kapcsolgat. :)

soskagulyas 2007.10.15. 19:13:35

És akkor hasonlítsuk össze, hogy ki a gyorsabb, Cigány, aki kézzel kapcsolgat, vagy Benik?

JMC 2007.10.15. 19:17:44

Leáldozott már a kéziváltók kora. Városban jó az automata, mert legalább az egyik lábammal nem kell állandóan tornázni, országúton, neadj'Isten pályán meg tökmindegy, amennyit ott kapcsolgatni kell. Mostanában már amúgy is gyorsabban váltanak fokozatot, mint akárki (akár a hivatásosok is). Ráadásul a teljesítmény sem vész el az olajkavargatásban. Automatát minden autóba!

Vaskalapos Zsurnaliszta 2007.10.15. 19:22:17

Nos, ennek az írásnak megint mi értelme volt? Nem szól semmiről és az információtartalma is a nullához közelít. Isten látja lelkemet én próbálom élvezni Anna írásait de na....nem megy. Van egy olyan érzésem hogy ez is azért született hogy legyne már megint kinn egy cikke. Oké hogy a Totalcar sokkal tágabban értelmezi az autós újságírást mint a hagyományos lapok de ez nekem egyre kevésbé tetszik. Szerintem eleve halott ügy nőnek írni egy autós lapba mert úgy gondolom hogy a nők sosem fogják átérezni a férfiak autók iránti szenvedélyét. Szeretheti a kocsikat de az más. Ez a különbség látszik is az írásain amik ugye lehetnének elég jók is, mert az újságírás mint oly sok más dolog, tanulható. De egyelőre nem azok. Ameddig viszont nem érik el a megfelelő színvonalat (legalább tartalmilag) addig a szerkesztők is meggondolhatnák hogy érdemes-e lehozni ilyen cikkeket csak azért mert egy nő írta...

csocso 2007.10.15. 19:26:13

A smart kabriot kifelejtetted a kultusz autok közül :).

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2007.10.15. 19:26:38

JMC: akkor költsél te egy A4 multitronik váltó felújítására,mert én már nem fogok többet. 100 rugó volt.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2007.10.15. 19:28:56

regu: ott a bazinagy fékpedál a képen.
Ez bizony automata váltós,és tényleg ÉLMÉNYAUTÓ a javából.
persze a mai müanyagautók közül,a régiekkel nem ér az összehasonlítás...

Darázs Csaba 2007.10.15. 19:29:06


Magyarázzátok már meg miért nem való automata egy KABRIÓBA ???? (ommm 2007.10.15. 18:56:22)

Ha valahova, az egyébként kiváló 1,6-os Peugeot diesel motor mellé tényleg nem való (One D).

Rocko- 2007.10.15. 19:30:33

"a Mini így tökéletes dodzsem, csak nyomni kell neki"
"egy élményautó nem fér össze kompromisszumokkal, csak az ér, amelyik a legnagyobb mosolyt varázsolja a sofőr arcára."
ennyi erővel lehetett volna BMW is, ha csak nyomni kell neki...

Rocko- 2007.10.15. 19:33:27

ja, ha már élményautózás:
melyik mondta, h keményen dolgozott érte?
index.hu/politika/bulvar/maybach1015/

AP (törölt) 2007.10.15. 19:36:35

A rossebnek se kellene automataváltó!
Az maradjon meg azoknak, akiknek az autózás muszáj, nem élvezet. Uff.

ommm 2007.10.15. 19:41:35

Benzintarháló Hondás:
a Cooper S elsősorban egy kicsi sportautó akar lenni (vagy mi), utána kabrió.
kicsi sportautóba pedig (ideírom még 1x, hogy SZERINTEM) nem való automata váltó.
ha meg már szerintem, akkor nagyba sem. én már csak ilyen vagyok. szeretek vezetni és váltókart húzni, kuplungot kinyomni stb.

buenovoz 2007.10.15. 19:42:32

Vaskalapos Zsurnaliszta 2007.10.15. 19:22:17

Zsurnaliszta neked tök igazad van.
Én is próbáltam autós témában firkálgatni de végül hagytam a fenébe mert én meg cigány vagyok, meg kicsit zsidó és mozgássérült. Az ilyenfélék máshogy szeretik az autót. Hát gyorsan abbahagytam.

uttoro 2007.10.15. 19:53:40

Péter Anna for prezident!

A hacsiban csak unatkozna, \"juj, ez papírzacsiautó\", meg azt nézné, hogy lebillen a táskája ha a kocsi farára teszi.

Annácska! Első leckeként kérd már meg Fenyő \"Cloud Porn\" Balázst, mutassa meg hogyan kell kikapcsolni azon a cúnya-cúnya fényképezőgépen a makrómódot, én elhiszem, hogy virágocska van a gomb mellé rajzolva, de attól még nem kell mindig megnyomni. Aztán a végén csak összejön egy egészében lefényképezett autó. Mennifogaz.

Mint az autóbuziság megtanulása. Utólag. Erőltetve. Azt a részt megnézném, ahol tanulod a benzinszagot élvezni. Vagy visszaváltás előtt fékezés közben sarokkal faszán eltalálni a kellő gázfröccsöt.

Lehet azt a bizonyos vénát körömvirágkrémmel, svédcseppel, meg kosmodiszkkel is kinevelni. Mennifogaz.

És Anna! Ne hagyd, hogy kitúrjanak a női autós újságírásból!

Effektíve kíváncsi vagyok, melyik cikked csapja ki a PéterAnna-relémet. Asszem Péter Anna-cikk függő vagyok.


/*
ommm: elképzelem, ahogy az asszony iwiwen belinkeli a barátnőinek Annácska cikkjét, hogy jajdejó. Ha a velvetben lenne, még rá is kattintana. Aki idejár, annak fizikailag fáj, hogy egy ilyennek adták a tesztautó/lehetőséget. Én mazó vagyok, bírom, Répa Katát nézek reggelente hogy éberre kaparjam magam, most már alakul a reggeli Annácska linkgyűjtemény is, de a többiek inkább meg se nézték a Ferrari napos cikket.
*/

ChPh 2007.10.15. 19:58:39

Öö, remélem nem homo beállítottság, ha férfiként tetszenek ezek a kis vadócok? :D

krisztian b 2007.10.15. 20:00:23

elvinném egy körre...

szg 2007.10.15. 20:00:50

Szerintem tökéletes megoldás a férfi autós-újságírói szakmát "kiegészíteni" nővel/nőkkel. A nők teljesen máshogy látják az autókat, és erre igenis szükség van. És nem azért látják máshogy, mert esetleg nem értenek a technikai részekhez, vagy mert "nem képesek megérteni a férfiak lelkesedését". Anna eddigi írásait olvasgatva viszont a hozzánemértés szerintem fel sem merülhet.
A cikk amúgy arról szól, hogy milyen élményeket szerzett Anna a géppel, ezért van a Belsőségben (mint a többiek "élményes" cikke is). Számomra információ tartalma is volt, mert megtudtam, hogy van S Cabrio változata is a Mininek, és hogy hogy néz ki, meg megymintazállat.

Szóval csatlakozom az előttem szólókhoz: Anna for Prezident!

btw.
Anna voltál szombaton a Volvo találkozón? Nem láttalak, sem az autód. Ejnye-bejnye.

Blitzkrieg 2007.10.15. 20:14:57

nnnnna stílus! te fijú.
veszek a mini árából 7db 1,3-as gs swiftet és minden nap másikat használok majd ehe.

JMC 2007.10.15. 20:15:55

Az onlány médija hátránya megintcsak megmutatkozott. Köszönjük szépen éles logikával megfogalmazott építő jellegű, a magyar nyelv szépségeit csokorba szedő hozzászólásod.

Olyan képet csinál amilyet szeretne. Profi fotósnak ott a Fenyő, aki meg más szemszögből szeretne Minit látni keressen rá a images.google.com -on. Ja hogy azért "dolgozni" is kell? Elismerem, kúrvaanyázni meg beszólni könnyebb...

ommm 2007.10.15. 20:29:28

uttoro: jójó, értelek én, de ki tudja hány velvetes nőt lehet idecsalni ezzel? :)
de azért nem kell bántani, legfeljebb nem olvasni. olyan nagy dolog?

asdf: most jobb öcsisajt? csontosodik a cerka IQ bajnok?
(mellesleg ismerek valakit, aki asdf fiktív emilcímmel kommentel, ne írjam ide a nevét)

Tommi 2007.10.15. 20:30:26

nem értem miért kell fikázni szegény Annát... Kell a női szemlélet is egy autós magazinba... Apám autóklub tag, jár az autósélet, abban is mindig inkább a "női szemmel" kiegészítést olvasom el előbb, aztán a konkrét tesztet...

B+C 2007.10.15. 20:34:02

Hmmmm :)

Ez igen nagyon szép és drága, ennél csak a kocsi gazdája drágább :)))))

Farkas 2007.10.15. 20:44:56

ChPh: Még mindig jobb lehet, ha valakinek tetszik egy ilyen, mintha moderátornak lenni egy autós- tuNNingos- fórumos oldalon.

ommm 2007.10.15. 20:45:54

ja, jut eszembe
uttoro: karotta még anno tesztelte a cooper s-t, úgyhogy meg volt adva a lehetőség neki is. ha jól emlékszem valamikor tél elején.

Vaskalapos Zsurnaliszta 2007.10.15. 20:54:30

1. szerintem kár eröltetni hogy egy nő is írjon az autós médiumokba, nem kell az élet minden területén nyomni ezt a nagy \"hű én is tudom azt amit egy férfi/nő tud\" dolgot. Ez férfiakra is igaz sok esetben más, \"női\" dolgoknál.

2. Mivel magam is csináltam elmondhatom: az autók fényképezése nem olyan egyszerű mint az elsőre gondolnánk. Kis gyakorlattal sokat lehet fejlődni de addig is ott a profi fotós!

3. Elsősorban nem az a bajom Anna cikkeivel hogy nő írja őket hanem az hogy nekem nem tetszenek, hiteltelennek tünnek. Lehet ez attól van mert nőként látja a dolgokat....persze ez az én bajom.

4. Ne ájuljunk már el attól hogy egy nő firkál ide valamit! Ha ezt a cikket egy férfi \"követte volna el\" akkor vajon mi lenne a reakció?

5. Pedig akár jó cikkei is lehetnének de ameddig az van leírva hogy \"...lenyitható keménytetős népautóktól a hideg kiráz...\" addig az nem egy pozitív értelemben vett újságírás, számomra visszatetszést szül. Összehasonlításképpen nézzük meg a kicsit lentebb található Triton motorkerékpárról szóló cikket! Lehet Anna is tudna hasonlót írni de erre a tisztelt szerkesztőknek kellene rádöbbentenie!

6.Továbbra is el fogom olvasni Anna cikkeit hátha megcáfol! Kíváncsian várom! :)

Farkas 2007.10.15. 20:55:06

Ez lemaradt az előző kommentem végéről:
:D

ommm 2007.10.15. 20:58:23

hahá.
de baowah íróember és hivatásos szócsavaró. előnnyel indul:)
de szépet írtál, szépet baowah, meg kell hagyni.

DonGatto 2007.10.15. 21:00:16

Te jó ég, mi folyik itten?
Kicsit nagy lett az arcuk egyeseknek, mi ez az Anna alázás? Nekem kifejezetten tetszenek a cikkei, színt visz a Totalcarba. Ha nem tetszik, nem kell elolvasni, én szeretném. És lefogadom fele ilyen szinten se tudnának írni a fikázódók. Anna stílusa szerintem abszolút konzisztens, én nem látom, hogy változott volna az első írása óta, és azt meg különösen nem, hogy eröltetnie kéne magát egy kis stílusért. A fotók szerintem teljesen rendben vannak, bár hál Istennek nem vagyok fotóbuzi. Feltehetően azért nem olyan mint a használtautós fotók, mert nem eladni akarta a kocsit, és nem is bemutatni, hanem egy-két részletet kiemelni belőle.

uttoro 2007.10.15. 21:10:22

Péter Anna for prezi!

ommm: Mondtam én, hogy nem?

Kérlek alássan, az a cikk mint olvasói, mint autóbuzi szemmel nem ér Annácska cikke nyomába.

Csakhogy azt élvezet volt olvasni.

Annácskának állat nagy szerencséje/xx/yy van, hogy egy ekkora kaliberű újságnál dolgozhat, úgy, hogy köze nincs az automotív kultúrához. Irigylésre méltó(lol).

Ez az egész olyan, mintha én elmennék cikket írni a Fürge ujjakba, adatbázis programozó múlttal. Tolna előre a főszerkesztő, hogy végre egy férfi, ráadásul nem is szakmabeli, végre külsős vélemény. Olvasnék utána mindennek, nyomnák tele a cikkemet a kollégák pár jobb sorral, lihegnék a tavaszi kardigán minta után, de olyan lennék ott, mint Annácska itt.

Elefánt a porcelánboltban.

Aztán meg hisztiznék meg cigányoznék a sok kritika láttán, hogy attól még hogy férfi vagyok, láthatom máshogy a kötött pulcsit, ti feministák.

Szánalmas.

proci 2007.10.15. 21:20:44

na, ennek az autónak tudnia kell valamit azt hiszem. főleg egy Volvo s80 után. bár a vastag páncélként öleli utasát rész egy kicsit ijesztően hangzik, főleg egy Volvo (!!) után..

egyébkénta pár kihúzó elem nem tudom mibe köt éppen bele, szerintem korrekt cikk, a csillogószemű hatalmasmosolyú képzeljéteképpmitvezettem stílusban. bejövős.

kipketer 2007.10.15. 21:21:12

Számomra túlzásnak tűnik az a kijelentés, hogy a fennt említett autókon kívül a többi csak "hiábavalóság". Igaz nem vezettem őket, de nem is állítanék ismeretlen dolgokról ilyeneket. Nem akarok ellenséges lenni túlzottan Annával -már voltak elegen-, de szélesítenie kellene a perspektíváját, ha ennyire explicit kijelentéseket akar tenni, ellenkező esetben jelölje, hogy ez a szubjektív véleménye és akkor minden eszetlenül macho vadállat legyint majd egyet, betudja majd a "Női szemléletnek".
Már csak azért is, mert a cikkben említette, hogy egy 2 tonnás bálna után, arra számított, hogy egy ilyen futóműgeometriájú kocsi rosszabb lesz...ez tényleg nem túl bölcs meglátás.
Az AE86-hoz például én is kíváncsi lennék mit szólna...

ommm 2007.10.15. 21:48:45

uttoro: a vélemény természetsen szent és sérthetetlen.
a tied imilyen
az enyém amolyan

ezen nem kell vitatkozni.
és asdf módra hozzászólni.

Desert 2007.10.15. 21:55:55

uttoro-nál a pont.

jó a hátszele, de szakmailag értékelhetetlen, amit csinál. Néhány szerencsétlen, meg összepisili magát, hogy egy nő is foglalkozik a témával...

figyeltétek, hogy egyetlen adat nem hangzott el a kocsiról? Az információ tartalma egy nagy nulla az egész postnak.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2007.10.15. 22:07:26

Hm. Csak egy megjegyzés: a tolókerekes / egyenes fogazású / szekvenciális váltó (tudjátok, ami pl rallyban van pl a Benik kocsijában is) mióta automata? Furán néz ki ekkora baromság egy olyan kommentben, amelyik elvileg a cikkíró hozzá-nem-értését akara pellengírozni.....

Viszont megjegyzem, hogy Anna ügyesen kerüli az olyan kitételeket, melyekből rá lehetne jönni, mikori is ez a Cooper S - mellékesen ugyanis ez "még" a komresszoros előző gen, amelyen még csinált is valamit az a szenzációsan macsó rész a motortetőn...

Szerintem jó cikkeket ír Péter kisasszony, én bírom, ahogy újra és újra bizonyítja, hányféle szempontból lehet még szerelmünket, az autót megitélni. Jól esik diverzifikációtól melegedő lelkemnek! Szóval hajrá!

paria 2007.10.15. 22:09:05

Attila, most már tudom :-)

Anna, nagyon szeretlek és ne vedd
magadra a negatív feedbackeket, Te
tudsz valamit és vagyunk elegen, akik
szeretik, amit csinálsz ... a
kritikusoknak meg annyit, hogy
tegyenek le jobbat az asztalra!

smart kabrióm is van, ám csocso!

2007.10.15. 22:14:34

asdf olvasónk alábbi hozzászólását töröltük. A témához nem kapcsolódó, személyes megjegyzés eszköze: a levél.

- - -

2007.10.15. 20:05 · asdf [Látogató]· asdf@asdf.hu · IP: 84.236.63.237
Te szopornyikás fasszopó buzi, hogy a gecibe nem tudtál egyetlen egy normális képet csinálni, amin látszik az egész autó?
Az ilyen újságíró??? LÓFASZT!
A használtautón jobb képeket csinálnak egy szaros telefonnal.. pf

uttoro 2007.10.15. 22:17:07

paria:

leteszek én - csak a saját szakmámban.

Péter Anna for prezidente!

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2007.10.15. 22:18:17

Hoppá, ha már hozzáértés, akkor önjavítás is: a tolókerekes nem felétlenül szekvenciális, elnézést...

TMG 2007.10.15. 22:18:42

Minden felsorolt kabrió biztosan jó, de sokszor kifelejtik az s2k-t aminél szerintem nincs jobb. Legyen az a gép erős és hátsókerekes és nyers mint az állat.

Tommi 2007.10.15. 22:20:02

Péter: Nem kellett volna idézned a hozzászólást, ert így olyan, mintha csak "áthelyezted" volna...

bgy 2007.10.15. 22:23:45

Valaki hiányolta a konkrét adatokat a cikkböl. Ime, 10 másodperc alatt jutottam hozzájuk:


Motor: 1.6 liter, 4 henger/16V
Maximális teljesítmény: 125 kW (170 LE) / 6000 ford.
Maximális nyomaték: 220 Nm / 4000 ford.
Gyorsulás 0-100 km/h: 7.4 s [7.9]³
Maximális sebesség: 215 km/h [215]³
Terheletlen össztömeg (EU)²: 1315 kg [1335]³

További 3 másodperc múlva képeket is láttam.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.10.15. 22:24:56

A Mini szép, a mini jó a Mini sosem lesz tökéletes:) Legalábbis addig amíg 2 rendes sportkocsi súlyát hordja. Erős,lendületes, meg pofás is,de kellene bele az a mesteri kezelhetőség ami a régi Minikben alap volt. A régi Mini-t az Isten is versenyautónak teremtette, vajon elmondható ez erről is? Mindenesetre mutatós,nagyon tetszik, de inkább az 500-as fityó, ha már válogatni lehet,azt nem halvérű német mérnökök tervezték:)

asdf: ne legyél paraszt jóbarát, vedd észre,hogy itt ez a stílus nem járja, a doktor helyében örökre kitiltanék minden ilyen hőzöngő bunkót a picsába az egész blog.hu-ról,aztán írjál oda ahol kiváncsiak rád...

bgy 2007.10.15. 22:26:31

Erdekes ez az auto egyebkent, nekem kicsi, talan tul feminin. De ketsegtelenul gyonyoru. A lanyom ovonenijenek egy normal Cooper S-e van, piros, fekete tetovel, minden reggel megcsodalom, pedig legalabb ket eve meg van neki.

DonGatto 2007.10.15. 22:28:28

Mielött nagyon mélyre merülnénk a mihiányzott a cikkből hülyeségben, vegyük észre, hogy ez nem egy teszt, hanem egy élménybeszámoló a belsőségben. Kevesen lennének akik az élménybeszámolót úgy kezdenék, hogy:

Motor: 1.6 liter, 4 henger/16V
Maximális teljesítmény: 125 kW (170 LE) / 6000 ford.
Maximális nyomaték: 220 Nm / 4000 ford.
Gyorsulás 0-100 km/h: 7.4 s [7.9]³
Maximális sebesség: 215 km/h [215]³
Terheletlen össztömeg (EU)²: 1315 kg [1335]³

Igazából egy vezettem, hű de jó volt bejegyzésbe pont az kell, hogy mit éreztél, és nem az adatok...
Akinek meg ez kell, az olvassa a tesztet, amit asszem még gyulavitéz írt.

Andrew 2007.10.15. 22:29:45

LOL
Orosz kolléga!
Ennyi erővel azt is írhatná hogy amit törölni kéne de azértsem tölünk: ....
ennek így nemsok értelme van

Andrew 2007.10.15. 22:30:47

töRlünk, csak ez a fránya börösbor beleuat

Andrew 2007.10.15. 22:32:04

vörösbor és beleugat

(vége lessz a hibajavításomnak valamikor?)

Homie 2007.10.15. 22:33:57

Pokolra az ilyen kis dögökkel.Mond valaki egy érvet,hogy miért vegyem meg ezt a fostaligát? Drága,sokat zabál,kényelmetlen,idétlen.
Az ilyen autókba újgazdag aranyifjúk valók,akik cuki autójukkal akarnak a csajoknál bevágódni.

Desert 2007.10.15. 22:36:19

" Ime, 10 másodperc alatt jutottam hozzájuk"

Fantasztikus. Csak ezeknek az irásoknak az lenne az értelme, hogy ne nekem kelljen utánakeressek alapvető dolgoknak, főleg, ha egy teljesitményre kihegyezett autóról "bemutatásáról" lenne szó.

Desert 2007.10.15. 22:40:20

"pont az kell, hogy mit éreztél, és nem az adatok..."

és mit is olvastunk a menetteljesitményéről? Idézném, nem lesz sok: "gyorsan teper". Bravó.

Sörkálmán 2007.10.15. 22:44:31

Mit fikázzátok annyit Annát?
Ha úgy írna mint egy férfi, elveszítené nőiességét.

vau 2007.10.15. 22:49:38

Felesleges oltogatni, hogy mennyire szar a cikk, mert ez egy blogbejegyzes.

Egyebkent szar a cikk, en mar irtam egyszer maganban, meg a volvo, nissan, punto osszehasonlitasnal (lol. LOL. nem hiszem el h leirtam), hogy ezt nem biztos h kene eroltetni.

Majd csak atkuldik a gadzsit a furge ujjakba. Nem soviniszta vagyok, hanem egesz egyszeruen ez szar es kesz.

Mint a "super slim durex" (sic) :D

s4tch 2007.10.15. 23:08:31

"Volvo C30 T5, Fiat 500 Abarth (ez még tetővel sincs) kabriók kellenének a Mini Cooper S és a (vászontetős) Mazda MX-5 mellé. A többi csak hiábavalóság."

Enyhe költői túlzás. MR2, S2000, Elise, MGTF, Boxster, Z4, Barchetta kimaradt. Ezek mind fílinges "kabriók". (A lista többnyire roadsterekből áll, bagatell.)

AP (törölt) 2007.10.15. 23:12:45

Ne keverjük a tolókeres a szekvenciálissal :)

horvath911 2007.10.15. 23:13:09

micsoda felhördülést okozott ez a post!
Amúgy itt mindenki ennyire ért az újságíráshoz?
Én csak ámulok és bámulok.
Sok bújtatott, kiváló autós újságírónk van. Lehet, hogy énis az vagyok?

Herlock Sholmes 2007.10.15. 23:22:13

Nőt baccpapuccsal fejbevágni, leszakított konyhaajtóval spájzba terelni.
Káposztáscvekedli, nem automata Cooper.
Nehogy már a fika egye meg a óvodást...

proci 2007.10.15. 23:29:27

sőt, super7 sincs;> meg kimaradt az Atom is.

a Ferrari és Lambospotting postoknál is lehetne ilyen alapon a technikai paramétereket hiányolni.

az összehasonlítás a Volvoval meg egész addig mókás, amíg nem vesszük figyelembe, hogy a leggyengébb s80asok 200/300 ill 165/340 hpt/nmt adnak le. ja és a leggyengébb is 8.5 alatt van 100on. a v8as 6.5 alatt... tehát a svéd autók hiába a nyugalom és a biztonság szimbólumai, attól függetlenül egyáltalán nem lassúak.

cc 2007.10.15. 23:32:02

A lenyithato tetos nepautokrol annyit, hogy a kemenyteto azontul hogy praktikus, elegans, es egyszeruen kezelheto, maga a teto kasztnit is erezhetoen mereviti. Persze csak felhuzott allapotban, es meg mindig nem annyit mind egy fix teto. Tapasztalat tovabba, hogy a legtobb not nem eppen a hideg razza ki, amikor az eppen lenyilo tetot latja. Sztem a minibe is csak kenyszerbol kerult vaszonteto, mert csak ez fert el hatul.

uttoro 2007.10.15. 23:42:39

horvath911:

Nehogymár te is ezzel gyere!

Azt mindenki meg tudja állapítani pl.: egy weboldalról, hogy rosszul működik, de ettől még nem kell a népnek tudni adatbázist tervezni tudni!!!

Senki nem mondta egy szóval is, hogy mi különbbet tudunk. Mert nem valljuk ezt szakmánknak. De aki pénzt kap ezért...

Péter Anna for President!

mugen 2007.10.15. 23:47:07

Anna a nagy megosztó! Egy dolog biztos, hogy Anna soha nem fog tisztán technikai megtapasztalások alapján véleményt formálni, mert nincsen ilyen irányú tapasztalata. Gondolok itt az autók menettulajdonságaira, úgymint alul- vagy felülkormányozottság, mennyire direkt v. sem a kormányzás, felfüggesztés megoldások, motor nyomatékossága stb-stb. Ha az autós (szak)újságírás elengedhetetlen feltételeként vesszük a fent említett dolgokat, akkor Péter Anna NEM autós (szak)újságíró és soha nem is lesz az! Viszont Dokinak meg abszolut nincsen lehetősége tesztelni az autókat, így kijelenthetjük, hogy a klasszikus értelemben véve, ő sem autós szaki! Doki mégsem osztja meg a népet, szinte mindenki szereti, de miért? Talán mert hitelesebbek az írásai?! Vagy pusztán mert pasi?! Részemről pl. tök mindegy, hogy ffi vagy nő ír e össze baromságokat, bármely oldalról eredő hülyeség és erőltetettség fáraszt. Hogy ki ír hiteltelenül, erőltetetten, fárasztóan, azt mindenki maga döntse el! Van akinek már a Winkler, vagy a Csikós, vagy a Karotta stílusa sem jön be, de az olvasson inkább excel táblázatot technikai adatokkal!

balu 2007.10.15. 23:51:33

Élmény autó?
Front hajtás egy BMW-ben?
Mi is volt BMW reklám kampányának szövege?
Szép aranyos ékszer de csak városon belül lányoknak ill. metro srácoknak...

mugen 2007.10.15. 23:55:42

Jahh és sztem nem rossz Anna mai írása, van benne egy kis technikai info jellegű rész is, ráadásul kellően rövis is!

SRK 2007.10.16. 00:01:58

Hi Skacok (no meg Lyányok)!

Annácska fikázásáról annyit, hogy elkezdtem olvasni, mert érdekelt a téma. Aztán valahol ott az automata/kézi váltónál visszakacsintottam az elejére, hogy ki a ... írta ezt a marhaságot? Élményautó kéziváltóval? Jól megfogalmazta Annácska, hogy mi való neki: dodzsem.

Egy újságírótól zsurnalisztikus blogot várunk (véletlenül konyítok az újságíráshoz), és nem \\\"A többi csak hiábavalóság\\\", meg hasonló ostoba költői kiszólásokat. Főleg, hogy ezzel olyan kabriókra mondja, hogy szar, mint a Lotus Elise, vagy az MG TF (hogy csak a szigetországnál maradjunk).

Szóval Annácska - ha már egy autós újságnál van - írjon olyan cikkeket, amik mondjuk nők autóválasztását könnyítik meg (praktikusság, biztonság, stb. összehasonlítások), de adja itt a hú de kemény csajt.

Tesco4you (törölt) 2007.10.16. 01:12:32

Na hat nem tom, de a biztos hogy tutira tudja mindenki mit es hogyan kell!!

Az en velemenyem az hogy tuti veszek egyett mert kegyetlenul jol nez ki.
A Torzsgyokeres Angolok ruhellik, mert nekik csak a regi tetszik.(nem az en velemenyem ok mondtak)ezert gyartjak a regi fazont is nekik. Ja es had ne mondjam hogy meg 70 evesek is veszik, akik nem gyoposek.

Mar van 2 milla korul az meg nem sok erte.(itt)

hehehe meg bruhahahah meg okoska meg nem ko azt otthon meg figyel a hiteles suzuki wagon-r++++(gti,dci,srp) vagy mar a jo kis dacia megint!!! (o neeeeeeeeee!!!)


na joccakat mindenkinek!

majom 2007.10.16. 01:14:53

az élményautó meg a fronthajtás tényleg ellentmondásosak.

azért egy Atom-ra kiváncsi lennék, pedig sztem nem is biztos h drágább mint ez. bár lehet h Mo-on rendszámot sem kaphatna :((( na de pl ilyeneket mint az s2000 ignorálni... amúgy nem gondolnám h az MX amolyan szent grál lenne. bár az is igaz, h honnan tudhatná amíg nem vezetett mást...

autómata meg tényleg nem illik egy ilyenbe, habár én alapvetően elfogult vagyok autómata irányba :)

Taki 2007.10.16. 06:21:53

Nekem felsem tünt hogy Anna irta:D
De mostmár nemtetszik:P


Képek tényleg böszmék... nem kicsit

thetriggerhappy 2007.10.16. 06:39:37

homie!

ne irigykedj, pls!

cc!

nekem is van kabriom es hidd el, hogy teljesen mas a vaszonteto mint a kemenyteto. annak is megvan az ertelme,, csak mas. a 3-as bmw-re tokeletes, egy mx5-re siralmas. azert en mindig vaszontetoset fogok venni.

mas: egy kabrioba szvsz felesleges a boszme motor es a mindent legyorsulo ero. minek? nyitott tetonel ugyis csak letepi a fejed. az a sebesseg ami egy nyitott autoval elvezheto, az bmeyik normalis motorbol kipreselheto. jo, nem 1.6d-bol, de soha nem fogom megerteni az amg clk-kat es m3 kabriokat....

feketenap 2007.10.16. 07:13:00

Ajánlom mindenki figyelmébe mugen kommentjét!!
Ma reggel végigolvastam az összes hozzászólást és le vagyok döbbenve, hogy még mindíg dívik ez az Anna vagy nem Anna dolog. Én speciel nem rogyok térdre egy Volvo 240 előtt, nem szeretem a Hidrogénes hajat, és mégis, a posztdoktor jogosítványtalansága többször eszembe jut, baljósan körbe leng, mint az, hogy most egy nő autós cikkét olvasom. Posztdoktor különcsége, semmivel össze nem hasonlítható látásmódja is be tudott épülni a TC portfólióba, Anna miért ne tudna? A cikk is egy tremék, amit ezek szerint elég sokan fogyasztanak. Belegondolt már valaki, hogy mennyi sok szar terméket fogyasztunk nap, mint nap? Akkor inkább Anna non-stop.

rognork 2007.10.16. 07:30:47

várom:
dákó csapatás
írta péter anna

vau 2007.10.16. 07:43:02

Egy kis hozzafuznivalo:

ne konyorogjetek technikai reszletekert, a mar altalam piedesztalra emelet volvo/nissan/fiat osszehasonlitasnal ott figyelt a cikk vegen egy olvashatatlan googledoc tablazat mindenfele pontokkal, valami beteg rendszer szerint.

Ha akarjatok tudni, hany katicabogarat er a kezzel is kapcsolhato automata valto, ill. hany viragocskat a feny-arnyek vonal az uj dacia loganon, akkor szoljatok ki ilyeneket.

Meg a vegen megkapjuk :D

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2007.10.16. 08:10:07

hogy a fenébe nem sikerült egy normális képet idetenni, amin esetleg látszan az egész autó?

majom 2007.10.16. 08:15:25

szerintem meg a volvo/nissan/fiat cikk elsősorban nőknek szólt és nem nekünk. (persze az is érdekes h hányan olvassák a totalcart.) ettől függetlenül (vagy pont ezért) érdekes volt olvasni. különben is, a nők mindig olyan szempontok alapján választanak autót, amit mi soha nem fogunk megérteni. legalábbis én már lemondtam róla :)

majom 2007.10.16. 08:20:33

mondjuk 1-2 egészalakos kép tényleg nagyon kellett volna. nekem folyamatosan hiányérzetem van miatta.

Vaskalapos Zsurnaliszta 2007.10.16. 08:23:53

Azért azt vegyük már észre hogy az újságírásnak szólnia is kellene valamiről. Oké hogy belsőség meg blog meg minden de akkor indítsanak külön publicsisztikai vagy jegyzet rovatot az ilyen írások ugyanis oda valók, nem a főoldalra! Most pedig jöhet a Dacia családregény újabb epizódja!!!!

spectator · http://kerak.ath.cx 2007.10.16. 08:24:40

Hm Urak, javitsatok ki, ha tevedek, de ez egy szerkesztosegi blog (ertitek a szot, ugye? blog = weblog = webnaplo ), ahova minden Totalcaros ujsagiro(no) kiteheti gondolatait. Miutan a gondolatok es velemenyek szabadok, ide nyugodtan kikerulhet az is, hogy pl. Karotta szerint a Trabantnal nincs jobb auto, foleg a ketutemu kezivaltos az istenkiraly, es babakekben instant get.

Mas kerdes, hogy mas szerint nincs igaza. Fikazni szakmai szempontbol ne egy kozszemlere kihanyt velemenyt tessek, hanem azt, ami ujsagirasnak is lett szanva! Ezeket az iromanyokat pedig nem a belsoseg.blog.hu oldalon, hanem a totalcar.hu oldalon lehet megtekinteni.

Ja, hogy gaz ilyeneket/ilyenformaban/ilyenfotokkal "kozzetenni"? Szerintem a blog varazsat igeni az elfogult egyedi velemny adja. Objektiv ujsagirast MTI-nel keress. Ha gaznak erzed furdulj jobbra, ott egy teglafal, annak lehet panaszkodni.

Ciao.

rognork 2007.10.16. 08:25:58

mondom, annának kellene írni a dákó sorozatot, egyben tudná fikázni a sok fogyatékos a kocsit meg őt.

oPal 2007.10.16. 08:46:10

Üdv.

sztem a flamelést le lehet zárni, egyébként a cikk egyáltalán nem rossz. új látásmód és kész.

Hiába nem szeretem az automatákat, meg a 1.4 tonnás sportautókat, de ez van. bár régebben is ami sportos volt, elérte az 1.2 tonnát, még a japán "papírkocsik" is (akár Celi-supra, akár rx-7, vagy 180sx)
(ja és ez szvsz)

gylovag 2007.10.16. 08:55:44

Még egy-két dorgálás és fényképezni is megtanul a cikkíró. Ha más csinálta helyette, akkor annak dá-dá.
Hol a fotó az egész gépről. Elhiszem, hogy részletekben az egész, de akkor is.
Jó kis méregzsáknak tűnik a szerkezet, kimondottan élményautózásra született. Feltételezem a mindennapokban nem mindenkinek tetszene a feszes rugózás.

sol. 2007.10.16. 08:59:11

na az újságíráshoz nem értek és az autókhoz sem :), de kapásból tudnék mondani 2 olyan nőt, aki jobban ért az autókhoz (technikailag is), mint itt akárki!
ez a cikk teljesen korrekt, nem értem a sok szőrszálhasogató problémáját
a Lotus Elise meg a TF szerintem nem ez a kategória, ennyi erővel mondhatnátok, hogy az Aston Martin is csinál cabriot...
akinek meg kép kell vagy műszaki adatok, annak is barátja a google :)

Matu 2007.10.16. 09:04:56

Szep napot kedves kommentezok.
Nem tudom, hogy sirjak-e vagy nevessek... Amit itt a himsovinizmus jegyeben zajlik, az inkab kiabrandito. Ha fentebb olvassa valamelyik nagyhangu him a cime "Rovid menet egy kokemeny minivel", az mar magaban foglalja azt, hogy ROVID, tehat az elso benyomas a teljesseg igenye nelkul. Nem arrol van szo, hogy milyen lokethosszusag okan ad olyan menetdinamikat a gep, amilyen, nem arrol volt szo, hogy "sarokkal hogyan kell gazfroccsot adni fekezes kozbeni visszavaltaskor", hanem hogy Beulsz Es Mesz.
Gyanitom, hogy a legtobb emberkenek, akik Annat fikazzak, a legnagyobb problemajuk az, hogy Anna megteheti azt, hogy beleereszti a feneket olyan gepekbe, amit o meg nyitot ajtoval sem lat soha, nemhogy menjen vele, aztan meg arrol galad modon irni is mer... Annyira jellemzo.

Neha kellemesen elszorakozom a kommenteken, neha meg halalra idegesitem magam.
Anna, ha mar a ffiak szemeben a cikkjeid semmit sem ernek, mert egyes embertarsaink csak kotesmintakat varnak el a gyengebbik nem ujsagiroitol, sokunknak megis mosolyt csalsz arcunkra, ha masert nem is, de azert hogy bosszantod ezzel ezeket az uriembereket.

Tudjatok,a regi szep idokben, amikor meg a szamitogepnek a kozelebe sem mentek nok, az internetre meg aztan hajaj.... Azok az idok lejartak. A nok kozott egyre tobb az informatikus, a nok kozott egyre tobb a jo sofor, es a nok a reggeli kavejukat szurcsolve a melohelyen beiktatva egy kis szunetet nem feltetlenul az uj trendi sminkrol olvasnak, hanem urambocsá autokrol.

Es tortenetesen ha a vezetesi elmeny beszamoloval szerez Anna valakinek egy par mosolygos percet, mar megerte. Tisztelt ffikollegak. Nem ti fizetitek Anna gazsijat, hanema totalkar vezetosege, akik tisztaban vannak azzal, hogy magyarorszagon az utcara kilepve mnden masodik szembejovo no, tehat ez az otven szazalek nem elhanyagolhato olvasokozonseget jelent. Elegedett olvaso visszatero olvaso, kattintasok szama meg reklambevetel novekedest idez elo. Ennyi. Akinek nem tetszik, nem muszaj olvasni.

Szep napot mindenkinek.

AP (törölt) 2007.10.16. 09:08:05

Attól, hogy hímsovinizmussal jöttök, még nem ért a csaj jobban a kocsikhoz, mint anyám.
Sőt.
Anyámat legalább megtanítottam rendesen visszaváltani. :)

Deasler 2007.10.16. 09:09:59

Szép volt Annácska!Annyi mindent megtudtam erről a cuki kis autóról hogy csak na! "merev mint egy öntvény" ehez gratulálok 8-) úúúúristen. Te ezért pénzt is kapsz?

ommm 2007.10.16. 09:18:02

na jól van emberek.
ugat a sok észlény az ujságírásról EGY BLOGON.
ezek alapján aki nem újságíró az ne blogoljon ugye?
nincs az Annával semmi baj, legfeljebb ne olvasd vazze.

és még egyszer: ez egy BLOG.
itt nem kell megfelelni semminek és senkinek, akkor mi a téma?
az, hogy egy nő mer írni az autókról? hát írjon és? belenyúlt a zsebetekbe? elvette a pénzeteket? bántott?
na ugye.
akkor lehetne ugatni. de így? kinek jó ez?

Edelweiss 2007.10.16. 09:19:05

ez a cikk sajnos nem szol semmirol.

vau 2007.10.16. 09:20:20

Szuk szondazasnak kiteve az Anna-jelenseget, az altalam megkerdezett nok kozul csak az elvakult feministak tudtak ertekelni. Egesz egyszeruen informaciohianyos, es fals dolgokat ir le.
Olyan szemmel mutat be pl egy minit, mint ha az a vilagegyetem legjobb sportkocsija lenne. Felrevezeto. Ez nem sovinizmus b+, ezek a tenyek.
A TC kollegak kozjogi okoskodasatol is kinyilik a bicska az ember zsebeben, de azt egyreszt regebben nem lehetett meg kommentezni, masreszt meg letesznek ertekelheto cikkeket is az asztalra. Annanak ez meg nem sikerult. Folyamatosan azt latom, mint ha egy sorokba zart bokavillantas lenne az egesz. Nem rossz, de konyorgom, nem a femme fatale erzest akarom olvasni a szajbavert cikkekbe, plane nem ha egy autorol van szo.
Es egyebkent teljesen biztos vagyok benne, hogy a no olvasok sem Annara es baratnoire kivancsiak, meg hogy _magaspresztizsu_ haromszazeves volvot akarjanak e venni vagy nissan almerat.

Szerintem ez egyenjogusag ide, vagy oda, nonszensz. Anna biztos nagyon aranyos, es jo ember, de bena autos-ujsagiro. Nem bena no, bena noi ujsagiro, bena noi autos ujsagiro, hanem bena autos-ujsagiro es kesz.

Ez szar es ertekelhetetlen, es nem tudok elolvadni tole akkor sem, ha a tarsasag fele legszivesebben gerincre vagna (azok, akik otthon a tuningverdakon tamaszkodo gadzsikra rejszolnak, csak itt most ugye meg is szolal).

Karottaek legalabb megprobaljak kihozni azt a szintet, amit szerencsesebb elotortenetu orszagok ujsagiro tudnak hozni. Lenyegesen sovanyabb budzsebol remek autokat tesztelnek. Neha becsuszik az a kurva Logan, amit a topgearben mondjuk a vicc szintjen emlitenenek csak.

Nem a szubjektivitassal van a baj. Szamtalanszor lattam kulfoldi kollegakat fikazni corvetteket (tobbet is), jaguarokat... nem minden arany ami fenylik, van ami kaka, meg ha aranyarba merik is.
Izles kerdese. Nem kell feltetlenul egyeterteni Winklerrel azzal kapcsolatban, hogy a tehen a vilagegyetem legjobb haszongepjarmuve, meg hogy a Karotta szerint a mukodeskeptelen rizsraketak igazabol mekkora jo sportkocsik. Nem kell.

De objektive meg lehet itelni azt, hogy egy cikknek olyan borzaszto muanyagszaga van mint egy Fiat Stradanak.

Borga78 2007.10.16. 09:45:32

Sziasztok!
Előre bocsájtom nem olvastam végig az egész komment hegyet, így nem vagyok teljesen autentikus...
Kedves Vaskalapos!
Anno dacuma Amikor elöször láttam aTC-t a televizióban sírvafakadtam. Épp szárnyaimat probálgatttam és próbáltam betörni az autós újságírás piacára, és erre azt látom, hogy két hülyegyerek ökörködik a tvben szombat délben autós műsor címén. Azt mondtam ilyen nincs, nem létezik, hogy a két kis pöcs ilyen lé-ért ezt a szart adja ki a kezéből, és van csatorna ami leadja... Aztán következő héten is leültem... Azt megint és így tovább. A TC.hu-ra olyan 5 éve kattantam rá a belsőleget meg egy éve olvasom a szabadidőmben. Azóta jelentősen változott a véleményem. Egy-egy cikk élmény számba megy és katarzist okoz az olvasása. Ma már azt próbálgatom, hogy tudok-e hasonlót írni... kb minden 20-ra már megközelítem.
Hogy mit akartam mondani ezzel a "rövid hozzászólással? Csak annyit, hogy az Annának időt kell adni, és belerázódik. Egyébként Anna nem teszteket ír mostanság, hanem érzéseket amiket kivált benne a tesztjármű. A többiek is ezt teszik, de ők sokkal inkább műszaki oldaláról közelítik meg a témákat. És kell az Anna is ahhoz hogy teljes legyen a kép! Mert amikor Te ülsz abban a kocsiban akkor te se azon agyalsz egy húzos jobb kettőnél hogy most hogyan is cselekszik az elektronika, és mit csinál, hogy úgy forduljak mintha sínautóznék! hanem vigyorogsz!!!!

Bocs hogy hosszú voltam, de kikivánkozott.

Géb 2007.10.16. 09:48:55

Azokhoz szólnék akik a kritizálókat kritizálják.

Aki letesz valami produktumot az asztalra, ráadásul nyilvánosan, az vállalja a kritikákat is. Az újságírók is kritizálnak egy autót, szídják ahol tudják. Akkor most mondjuk azt, hogy csináljon jobbat, ha tud??? Ez hülyeség. Aki nem tud lekezelni egy pozitív, vagy negatív hozzászólást az húzzon a sunyiba.
Anna egyébként fejlődik, bár határozottan érződik az erőltetett autóbuziság. Az, hogy valaki szereti az autókat, az még nem biztos, hogy ért is hozzá. Annánál ez a helyzet. Egy JOY-ba jók lennének ezek az autós cikkek, de ide egy szakújságba gyengék.
Ráadásul ezek a sznob megjegyzések a nyitható keménytetős népautókról.... Istenem, bárcsak népautó lenne egy 3-as cabrió, vagy 207 CC. És szerintem Annácska se adná vissza, ha egy ilyennel lepnék meg. Csak szövegel szegény csórikám a rozsdás tragacs kormánya mögül. Játsza a menő csajt, de igazából csak egy vidéki lány aki menő kozmopilitának akar látszani. Szőke hajtól meg csini csizmától és nagyképű dumától még nem lesz valaki hiper high society. Arra születni kell. Annyira elegem van már az ilyen wannabe emberekből.

bgy 2007.10.16. 09:49:29

Mivel elég nagy látogatottságnak örvend a topic, ezért itt kérdezek egy OFF-ot:

Szerintetek hol érdemes használt téli gumit meghírdetni?

OFF vége.

Borisz 2007.10.16. 09:53:50

Én nem értem ezt az egész offline diskurzust.

Az egész kommentezés arról szól hogy mindenkinek kőkemény véleménye és verdiktje van mindenről az autóbizniszben. Miért nézitek le akkor ha egy hölgynek is megvan a sajátja nem pedig általánosságokban felsorolja az autó tulajdonságait amit egy prospektusból is kiolvashatnánk???

Sztem sokan egyetértenek hogy itthon a TC legjobb külföldön viszont a 5.seb az úr és abban is van egy csajszi, kiváncsi lennék hogy az mennyi ellenérzést szül a fenti fikázók között???

Anna klassz - szerintem

mi van veletek? 2007.10.16. 10:06:19

Ha hiszitek ha nem, a gyárak legyártják az autókat, az emberek meg megveszik, és vezetik őket. Vannak akik jobban vonzódnak a technikai részhez, és vannak akik nem, de attól még nagyon is érdeklődnek az autók irént. Én is ezt éerzem, és nem rossz érzés. Lehet hogy ez a cikk nekem szól, én teljesen értettem, és éreztem a stílust,ami nekem tetszett eddig is. Ez életlenül sem egy Mini teszt vagy bemutató volt, hanem egy rövid publicisztika. Ezért jó hülyén nézett volna ki benne bármi más. Az hogy ebben az országban mennyire szánalmas férfitársaim jelentős része, az megdöbbentő. Annyira kilóg a lóláb, hogy az csak na. Olyan érzésem van mint a régi szakik műhelyeiben, ahol több éves picsásmelles poszterek vannak a falon, és közben fikázzák a női vezetőket...egy vicc az egész...
Érdemes lenne elfogadni hogy ez már nem csak apró közösség szakbarbárjainak a fóruma szerintem, hanem egy szélesebb igényt kiszolgáló magazin. Gondolom én lehet vélogatni benne. Nos én nem a szerző nemére vagy nevére válogatok, hanem hogy érdekel-e vagy nem. Ha nem lett volna ott a neve, sosem jönnek elő ezek a szánalmas makákózások. Szégyenlem magam helyettetek. Tudom most az jön, hogy nem azzal van a baj hogy nő, hanem hogy rosszul ír. De ezt nem utólag kell bizonygatni, mikor rögtön az elején beírtátok hogy egy nő sosem képes azt érezni mint egy férfi. Pedig 2007 van. Szerintem jól ír, nekem tetszik. Ennyi.

verdeargo 2007.10.16. 10:17:12

Próbálnám a cikk szerzőjének szóló kritikáimat kulturáltan megfogalmazni. Kezdem azzal, hogy jópár autóforgalmazó és kereskedő ismerősöm van, aki elég szép rémtörténeteket mesélt arról, hogy a \"t\" autós újságírók milyen állapotban hozták vissza a tesztautókat. (jómagam is láttam párat, sőt, van akinek már csak alig alig merik odaadni) Egyöntetű véleményük, hogy csak egy szűk rétegük tud igazán jól vezetni. Namost ha nem egy profi sofőr vezet hanem egy \"mezei\" laikus, akkor hogyan várjuk el tőle hogy érdemben véleményezze az autót. Itt nem a \"fílingre\" gondolok, arról mindenki ódákat tud zengeni. Viszont ahhoz hogy mérvadó nyilatkozat szülessen az autóról, ahhoz igenis kell a magasszintű vezetésitudomány. Anélkül hiteltelen az egész. A másik fejezet az \"eladni mindenáron\" irányzat. Sok olyan autóforgalmazó van, aki annak aki nem csupa mézesmázos cullangot olvas a kocsijáról, előbb utóbb szelektál, és a negatív kritika szerzőjének nem ad autót. Ez meg a piac törvénye. Marad az, hogy úgy kell valós kritikát megfogalmazni, hogy az legyen cukorszirupba csomagolva. Jómagam német és angol cikkeket is olvasok, és sokszor mosolyra fakaszt az egyre gyakrabban előforduló ordító különbség a honi és külföldi cikkek között. Ergo, nem könnyű a honi autós zsurnaliszták élete (kié az?), de azért van a megalkuvásnak is egy határa. Kicsit olyan ez a cikk, mint amikor az ember guminővel megy az étterembe vacsorázni.... Én utálom a kompromisszumokat. A kemény vas az legyen kemény vas, és ne akarjon egyszerre mindekinek megfelelni.Benzinmotor és kéziváltó.

gylovag 2007.10.16. 10:19:41

Nos igen.
Akinek nem tetszik a cikkíró stílusa az ne olvassa és ennyi.
Persze lehet befigyel a "Howard Stern effektus" és aki utálja az olvassa a legtöbbet? Mert olyan jó bosszankodni.
Nem várom el egy nőtől, hogy puffogtasson műszaki adatokat, mert nem illene hozzá. Máskülönben meg a nőkkel szemben némi tisztelet lenne az elvárható, ha férfiasnak mondott dolgokkal foglalkoznak.

Tudom senkinek nem lehet a kedvére tenni, de ez a hosszadalmas anyázás csak az adrenalinszint emelésére volt jó és közben a lényeg veszett el. A téma.

Amby · http://theitalianjob.freeblog.hu 2007.10.16. 10:21:54

Annyit megjegyeznék, hogy nekem Mini Cooper S-em van.
Mivel a bejegyzés leginkább arról szól, hogy milyen élmény egy ilyen autót (+kabrió) vezetni, ehhez szólnék hozzá.

Valóban kőkemény, megy mint a veszedelem és hatalmas mosolyt csal az ember arcára. :-)

Ez az autó erről szól. Nem jobb, nem szebb, nem éri meg jobban. ;) A bejegyzés is erről szól. Mi itt a gond, pontosan?

Semmi Cicó 2007.10.16. 10:26:26

Nekem tetszett a cikk, úgy ahogy van.

Én egy mx-5-öt hajtok elég régóta ( forum.index.hu/Article/showArticle?t=9033871&go=19063724 ) és valszeg ezért pontosan tudom, hogy mi az a feeling, amiről itt szó van. Tessék elmenni kipróbálni egy ilyen fajta autót és akkor érthető lesz ez a cikk.

Az a baj, hogy ha nem vezettél ilyen autót, addig nem lehet normélis cikket írni egy ilyen kocsiról. Ha meg nem vezetted, akko meg nem érted miért jó ez a cikk.

további magyarázatnak egy kis videó :

www.miata.hu/blog/gram/home/blog.php?id=56

sc.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2007.10.16. 10:28:27

Akkor most legyünk szigorúan objektívek és menjünk a pénz szaga után. Feltünt már valakinek, hogy mekkora látogatottságot generál Péter kisasszony minden egyes jelentkezése? És az, hogy net alapú dolgok értékesítésében a látogatottság az egyetlen, akár csak megközelítőleg objektív mérőszám? Hm?

Minden tiszteletem a TC-é, hogy fel merik vállalni ezt, a kommentekből is jól láthatóan népszerűtlen húzást, úgyis mint autós újságírás magassarkú csizmából. Az én véleményem szerint a kísérlet izgalmas, és egy-egy mozzanata, még valódi, számomra, technofil férfi számára hozzáférhetetlen információval is szolgál. Habnak a tortára meg ott a forgalom, amit generál. Nagyon ügyes, és ezt most őszintén, irigykedés nélkül modnom.

Azt csak mellékesen jegyzem meg, hogy velem is előfordult már, hogy egy nyílvános autós esemény után végignézve a fotóimat kizárólag apró részleteket találtam. Nekem annó az volt az oka, hogy túl zavaró volt a környezet, ezért választottam olyan szűk kivágásokat...

És nem mellékesen kitartást Péter kisaszonynak is, e flame-tenger kezeléséhez....

horvath911 2007.10.16. 10:28:39

ja a fifth gearben is van egy nő. de mondjuk ő azért keni rendesen...

verdeargo 2007.10.16. 10:30:44

Még egy komment, kritikák kritikája. Én úgy vélem, nem azzal van baj hogy nő, sőt. Azt hiszem, manapság mindenki unos untalan az esélyegyenlőségről papol. Kicsit olyan ez mint amikor a cowboyfilmek feldolgozásába mindíg kell tenni nőt, négert, kínait, latint, fogyatékost...stb. Baromság. Vagy amikor pl az egyik reggeli tv-músorban a Verebes egy kutatóval csinált riportot, és a műsor felét a Verebes véleménye foglalta el. Könyörgöm, nem ő a szakember, nem vagyok kiváncsi a véleményére, illetve nem az Ő véleményére vagyok kiváncsi.Van jó női sofőr is, pl az egyik angolszász (Top Gear vagy Fifth Gear) női műsorvezetője kifejezetten jól ír és véleményez. Vezetni is tud, és egyenesen megmondja a véleményét, ha jó, ha rossz. Ez az amit itt hiányolok. A marketing a forgalmazók terepe. Vajon miért nincs dízel Ferrari? és vajon miért nem kapott John Lennon rózsaszín Rolly Royce-ot? (Ami volt neki azt átfestette, vót is belőle purparlé). Azért mert vannak dolgok ahol nem lehet kompromisszumot kötni. A jó sportkocsi nem dízel, nem automata. Szerintem.

Péter Anna 2007.10.16. 10:42:20

" A jó sportkocsi nem dízel, nem automata. Szerintem."

Ki beszél itt sportkocsiról? Élményautó lesz az.

verdeargo 2007.10.16. 10:49:58

Ki beszél sportkocsiról. Sajnos pl a gyártó. Mondom miért. Munkából fakadóan (sajnos) többször is jártam-járok a BMW gyárakban. A fejlesztőbrigád vezetője (két kritika közt, ami a mi termékünknek szólt, eltekintve attól hogy a design az övék...:( ) jelentette ki, hgy az S Coopert igenis sporkocsinak szánják. Ezért bátorkodtam ezt írni, bevallom plagizáltam mert nem saját véleményem a Cooper S-ről, viszont tőle elfogadtam. (Ha az segít, kérésre elküldöm az úriember elérhetőségét emailben, feltéve ha hozzájárul)

Rocko- 2007.10.16. 11:02:38

bgy: használtautón van asszem erre rovat. amúgy meg expressz, meg apronet, ha létezik még.

OzzyCar 2007.10.16. 11:03:38

Hmm nem tudom. Én sem szeretnék újságíró lenni a Nők Lapjában:DD

aa 2007.10.16. 11:10:00

Ommmmmmmm, kicsit próbáld már meg kivülről végignézni amit tolsz az annával kapcsolatban, hihetetlen kínos vagy.

kitaláltam rád egy jó kifejezést, hátha segít: egy kvázibennfentes alaptalan lojalitása

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2007.10.16. 11:13:10

Mondjuk a zárt Cooper S, az opcionális sperrel és a manuális váltóval simán elmegy sportkocsinak, legalábbis hotheccsnek kicsi és nem praktikus...... De a cabrio, gondolom sperr nélkül, a valamivel flexibilisebb kasztnival és automatával nem igazán jó pályázó erre a címre, és ezt szerintem még az a bmw-s fejlesztő is elismerné.

ommm 2007.10.16. 11:17:50

kínos nem kínos én el tudom fogadni. ő szerintem nem azért van itt, hogy az autóbuzik kívánalmainak eleget tegyen.
nem vagyok kvázibennfentes, csak tudom tolerálni mások véleményét mégha sokszor nem egyezik az enyémmel is.
fikázni, kritizálni a legkönyebb. aki úgy érzi jobbat tud az bátran írjon, fotózzon, küldje el.
baowah jó példa, neki sem kis munka volt. más is megpróbálhatja.
ez pedig egy BLOG, nem kell ide "cikk".

AP (törölt) 2007.10.16. 11:44:05

ommm meg azért ugat a baowah nevűvel együtt, mert tudják, hogy a doktornál ők vannak nyerő helyzetben. Ha én írnám azt, hogy ugatnak a hozzászólók, már régen le lennék szólva.

És hogy nem ők a kedvencek? Nézzétek már meg, hogy hol volt a belsőség találkozó..

Istenharagján az országhatáron túl.

LOL

Vaskalapos Zsurnaliszta 2007.10.16. 11:47:08


1. A blogolás nem újságírás
2. Ne is tegyünk úgy mintha az lenne...
3. Kirakhatjuk persze ezeket a főoldalra de akkor jönnek a magmafajták hogy ez akkor hogy?? Viszont ha kirakják akkor ugyanolyan szemmel kell néznünk mint a többi cikket.
4. Én is úgy gondolom hogy Anna cikkei valóban növelik a látogatottságot csak kérdés hogy ez-e a jövő útja egy szerintem eddig szórakoztató és jó autós "újságnak"?
5. Újságot írni olyan mint meztelenül kimenni a körútra! - El kell fogadni az olvasók véleményét ha jó, ha rossz...tanulhatunk belőle. Ez eddig rossz.

AP (törölt) 2007.10.16. 11:49:50

Ha nyitok egy blogot és csinálok pár egészalakos fotót magamról álló fasszal, amint egy jacuzziban ülök nyolc transzvesztitával és egy kutyával, akkor annak is meglenne a látogatottsága..
Ha rózsaszínre festett Trabanttal járnék, aminek a tetején egy óriási pénisz van, arról is beszélnének az emberek.

ommm 2007.10.16. 11:50:23

óóó AP egyem azt a torzult szemszögedet.
miért? az esztelen, vérben forgó szemű nyálfröcskölő "kommentelést"' te hogyan hívod? ugatás, barátom, ugatás.
én nem szólok le senkit, akit személyesen nem ismerek és nem tudom milyen ember, még téged sem.

a Belsőség találkozó pedig ott volt, ahová megszervezték. az, hogy ezek történetesen baowah, Dr. Orosz és én voltunk annak köszönhető, hogy eszünkbe jutott és meg is tudtuk csinálni. nem volt könnyű és egyszerű, elhiheted.

aki ott volt annak szerintem jó volt. nyeld le a békát és bocsáss meg, hogy nem a szomszéd telekre szerveztük. legközelebb jobban igyekszünk majd, remélem eljössz.

rognork 2007.10.16. 11:52:20

ap bazmeg szervezzél egyet, ígérem elmegyek. bp 60 km körzet. oda nem mentem mert messze van. kicsit unalmas hogy indenre jár a pofád, aztán a végén 16 éves kisfiú vagy, aki apu lerúgott zsigájával tolathat néha. itt persze noname lehet mindenki, azt járhat a száj bőven.

nebassz má anyádat megtanítottad rendesen visszaváltani. akkor te tutira világbajnokságon tolod a sofőrködést.

szervezz találkozót, aztán ugass.

AP (törölt) 2007.10.16. 11:57:33

Ez az, ez az, kapjatok agyvérzést!

ommm 2007.10.16. 11:59:12

majd ha az első értelmes kommentedet elolvasom. majd akkor/attól:)

rognork 2007.10.16. 12:02:03

omm akkor nem agyvérzésben fogsz kimúlni

AP (törölt) 2007.10.16. 12:03:09

Nem veszed észre, hogy sokszor direkt provokálom a népet?
Az, hogy úgy írom le a véleményem, ahogy gondolom, lehet, hogy rövidtávon nagyon rossz (hosszútávon meg lehet kudarc), de legalább nem ér senkit meglepetés. Nem szeretem, amikor valaki egyenesen nem képes beszélni.

ommm 2007.10.16. 12:05:09

konkrétan? úgy veszed észre, hogy valakinek nem elég a net anonimitása és még úgy is ködösít?

AP (törölt) 2007.10.16. 12:07:15

Aham!
Sőt arra is volt már példa, hogy egy fórumon teljesen korrekten beszéltem valakivel, másik helyen meg ugyanazzal a névvel írta, hogy én mekkora beképzelt fasz vagyok. Én megmondom, ha valami nem tetszik, de azt is, amikor igen. Mivel írásban nincs játék a hangsúllyal és hanghordozással, egyértelműen kell fogalmazni.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2007.10.16. 12:09:40

Ugyan már AP, nyerő helyzet, meg mifene... a körúti meztelen lovaglás jó ötlet, de információt ott sem a "buzi-e vagy?" bekiabálásból, hanem a "na most őszintén, szerinted ez akcióművészet? Mert szerintem ahhoz dugnod is kéne, minimum egy úritökkel" típusú kicsit emberibb beszólásból meríthetsz. Ennyi és nem több, vékony mezsgye ugyan, mégis sokaknak megy a járása....

Géb 2007.10.16. 12:16:46

Úristen! Emberek! Milyen stílus ez????
ÉS ennek a hátterében is egy nő áll...
Férfi testvéreim legyen eszetek!!!!!

Cherché le femme

AP (törölt) 2007.10.16. 12:30:19

Úgyúgy, a nő..
Az alma, meg a kígyó, meg ilyenek.

Béla 2007.10.16. 12:44:10

Anna majd megvédi magát ha akarja, nincs szüksége hős védelmezőkre.

s4tch 2007.10.16. 12:47:38

Géb: je n'ai jamais vu _un_ femme. ;)

(Helyesen: 'cherchez la femme'.)

s4tch 2007.10.16. 12:49:09

Cicó, nem is tudtam, hogy Miatád van. Ezé' akarod te ződre festeni a gitárt, kis hamis.

rognork 2007.10.16. 12:55:54

még helyesebben un_e femme

flatliner 2007.10.16. 13:02:47

mindenki fikázza annát, hogy alaptalanul ír kritikát vezetési élmény ügyben, merthogy nem tud vezetni. a fikkantókat kérdem, melyik autós nyilt napon sergettétek együtt a kereket? honnan tudjátok, hogy nem tud vezetni? látta már valaki őt teszt közben?

AP (törölt) 2007.10.16. 13:10:20

Elég az, amiket ír..
Nekem az a meggyőző, amit Karotta ír a vezetésről, vagy gyulavitéz.

turista 2007.10.16. 13:12:13

könyörgöm, Anna, hagyd abba, add fel, kezd valami másba!
vagy nyissatok egy női totalcart függetlenül imádott TC-nktől,de ne ámokfuss itt többet. köszi

Desert 2007.10.16. 13:13:09

meg kéne már érteni, hogy nem az a probléma, hogy annácska leir butaságokat egy blogban. Millió másik ember is megteszi, kutyát nem érdekli. A "gond" abból van, hogy akkora hátszele van, hogy ezek a butaságok rendszeresen kikerülnek index főoldalra. A gond azért idézőjeles, mert ez nem igazi gond, csak nem kell kinyalni a s...ét, azért mert az emberek le merik irni, hogy értékelhetetlen nulla amit összehozott megint. El kell fogadni, a blog arról szól, hogy a szerző leirja a véleményét az olvasók meg leirják a szerzőről/szerzeményéről a véleményüket. Ez pedig megint azt mutatja, hogy nagyon gyenge lett a szinvonal.

Az meg nem kicsit vicces, hogy néhányan azt ajánlják, hogy akinek nem tetszik, ne olvassa. Mint a régi szép időkben: ha nem tetszik, akkor befogod a pofád! Hát gyerekek ideje felébredni, elmúltak azok az idők, mostanában, ha nem tetszik valami, azt kimondják a népek. Különösen egy blogon.

mugen 2007.10.16. 13:13:21

Kvázi bennfentesek, kedvencek, kivételezettek?
Én azt hittem eddig, hogy ez csak egy egyszerű blog, ahova írogatnak oda-vissza emberkék, de talán tévedtem és ez itt a "csúcsra" vezető egyetlen és igaz út?! Úgy érzem lemaradtam valamiről!

uttoro 2007.10.16. 13:14:35

Péter Anna for Président!


ommm: Ne puffogtassuk, hogy bolg, jó? A tc címoldalán jelent meg. Onnantól már újságírás.

Matu:

"A nok kozott egyre tobb az informatikus, a nok kozott egyre tobb a jo sofor, es a nok a reggeli kavejukat szurcsolve a melohelyen beiktatva egy kis szunetet nem feltetlenul az uj trendi sminkrol olvasnak, hanem urambocsá autokrol." - Köszi, azt hittem lefordulok a székről :)

Nem kell ide műszaki adat. A tc nem a vezess.hu. De nem kéne csak azért elrépakatásítani, csak mert nő.

Vicces hogy nem látjátok: Annácska pont hogy nem a katalógus végét(a nyomtávot/belmagasságot) szedte ki, hanem kínjában az elejét, a marketingdumát.

Emlékszem amikor Gáborék mesélték, hogy pont nem az Autómániához akarnak hasonlítani. Szar érzés lehet főszerkesztőként mégis ezt látni.

Nem baj, nálam per pillanat eléggé érvényesül a Howard Stern szindróma, többet nézem a tc-t.

GO!GO!GO!

Csak így tovább Annácska, veled vagyunk! Olvassuk cikkeid, postolunk, megismer országvilág, mindegy hogy miként, de beszélnek rólad!

Majd ha széttramplizod a tc közönséget, maradnak a csajnélküli egyetemisták, lesznek azért.

Olvassuk ezt is, meg ahová Bazsóék mennek, azt is.

ommm 2007.10.16. 13:17:45

mugen: igazad van. annak indult.

s4tch 2007.10.16. 13:25:29

rognork, látom, kened-vágod a szóvicceket.

kovacsas 2007.10.16. 13:28:13

Nahát, nahát...
Miért rossz azt elismerni, hogy egy nő is csinálhatja jól? :)
Itt a németeknél már ezer éve megy a DSF-en a tuning műsor, ahol 3(három!!!) Tuning-Engel a műsorvezető. És sikeres minden...
Kezdetben furcsa volt látni Lina van de Mars vörösre lakkozott körmeit , amint az olajban turkált (jajj), de aztán megszoktam és kész...

verdeargo 2007.10.16. 13:41:03

Ahogy én látom, itt nem az a legfőbb gond hogy nő, hanem az hogy kevesen osztják a véleményét. Az ártatlan fél védelmében azt azért hozzáteszem, a nők helyzetét a Répakata féle "produkciók" nagyban megnehezítették, ez viszont önmagában nem ok az elfogultságra. Ha a kliséktől (meg a kulturál és kevésbé kulturált kötőszavaktól)eltekintünk, akkor azért inkább a leírt tartalmat illetik kritikával. Felőlem tökmindegy hogy nő vagy ffi, lehetne akár viziló is, nem ez számít.

AP (törölt) 2007.10.16. 13:42:50

Én maximálisan elismerek mindenkit, aki jó valamiben.
De aki egy verseny-Ferrariban ülve a szoknyájával van elfoglalva, azt miként ismerjem el? Őrült csaj, szimpatikus, de az Isten áldja meg, ne írjon autókról.

verdeargo 2007.10.16. 13:49:15

AP, bocs hogy közbeszólok, én úgy gondolom, akár még írhat is, csak az objektivitás és a felkészültség terén javítson talán. Akkor szerinten nemtől függetlenül elfogadják.

2007.10.16. 14:05:35

> Kirakhatjuk persze ezeket a főoldalra de akkor jönnek a magmafajták hogy ez akkor hogy?? Viszont ha kirakják akkor ugyanolyan szemmel kell néznünk mint a többi cikket.

A címlap bal, nagyképes hasábjában megjelenő anyagok nem műfajuk, hanem fontosságuk szerint kerülnek oda. Lehet ott vezető cikk, hír, blogposzt, videó. Mivel a TC eredetileg újság, jellemzően teljes terjedelmű cikkek voltak ott eddig, de ez egyre inkább átalakulóban van.

Abban teljesen igazad van, hogy a jelenlegi dizájnból ez nem egyértelmű, a következő verzió ezen sokat fog segíteni.

2007.10.16. 14:08:59

> ommm meg azért ugat a baowah nevűvel együtt, mert tudják, hogy a doktornál ők vannak nyerő helyzetben. Ha én írnám azt, hogy ugatnak a hozzászólók, már régen le lennék szólva.
És hogy nem ők a kedvencek? Nézzétek már meg, hogy hol volt a belsőség találkozó..
Istenharagján az országhatáron túl.

Belsőség-találkozót bárki szervezhet bárhol. Az augusztusi szülinapot nem én vagy a Totalcar szerkesztősége csinálta, hanem Baowah és Omm. Egyszerűen szóltak, hogy mikor lesz és hol, aki meg tudott, az eljött.

Bambanő 2007.10.16. 14:37:08

Azon agyalok, ehhez a kasztni színhez passzol-e az a piros virágos körömcipő, amit pár hete az erkélykorláton láttunk...

bitor 2007.10.16. 15:29:18

Végig olvastam a topikot és egyet kell hogy értsek mindenkivel.

Vaskalapos Zsurnaliszta 2007.10.16. 15:31:16

Orosz úr írta:

>A címlap bal, nagyképes hasábjában megjelenő anyagok nem műfajuk, hanem fontosságuk szerint kerülnek oda. Lehet ott vezető cikk, hír, blogposzt, videó. Mivel a TC eredetileg újság, jellemzően teljes terjedelmű cikkek voltak ott eddig, de ez egyre inkább átalakulóban van.

>Abban teljesen igazad van, hogy a jelenlegi dizájnból ez nem egyértelmű, a következő verzió ezen sokat fog segíteni.

Orosz úr! Végre! Erről (is) beszélek egy ideje! Már kifejtettem a véleményemet Anna tevékenységéről (lásd fennt) de ha önök úgy gondolják, hogy ebben a formájában az írásainak itt helye van, az természetesen az önök szíve joga! De akkor az ilyen és ehhez hasonló írásokat tegyük a helyükre, mielőtt a magam fajta konzervatív tollnokok szívinfarktust kapnak az újságírás ilyen fokú újraértelmezésétől! :)

tnz 2007.10.16. 16:21:31

Miért ne érthetne egy nő az autókhoz? Csupa megtanulható dologból áll az egész, nem kell rá születni! Égő Katalin tudását sem kérdőjelezi meg senki a Totalbike-on, és nem is lehet belekötni abba, amit ír.

Vad.Korte (törölt) 2007.10.16. 16:41:15

A sok művészfotó mellett kéne pár, amin látszik is, hogy milyen az autó. Én legalábbis örülnék.

apamacko 2007.10.16. 17:04:32

Eddig ültem csöndben és hallgattam no.

Desert :
Sokan mondtuk már hogy ott a név ha irritál ne olvasd. Ez nem arról szól hogy befogod a pofád ha nem tetszik !
Romana-t vagy mifenét sem olvasol és kész.
Ott a név tudod mire számíthatsz, ha ennek ellenére te és mindenki más újra Anná-t (NEM Annácskát !) olvas az olyan mint akik évek óta írják a levelet a Heti Hetesbe, hogy mekkora szar nem is nézik de mégis tudják mi történik hétröl-hétre.
Minden Anna blog után el kell ezt magyarázni a fél TC olvasó bandának ??

Amúgy a cím :
Rövid menet egy kőkemény Mini-vel.

Rövid menet, szubjektív élmények leírva, tulaj megkérdezve 'mér ez lett, mi kell még ?

Az hogy miért van a címlapon ?

Protestáljatok feljebb !

atomgape 2007.10.16. 17:16:33

Anna, a cikk szerintem jó - aki Mini tesztet akar olvasni, az keressen rá. Te viszont ordasul sznob vagy.

Desert 2007.10.16. 17:22:22

"Sokan mondtuk már hogy ott a név ha irritál ne olvasd. "

leszarom, hogy ki irja. Engem az adott téma érdekel (ez esetben a mini). És, ha az engem érdeklő témáról valaki szarul ir, akkor azt megirom. Ilyen egyszerű. De tudod mit, leforditom, hogy te is megértsd: ott a comment fölött az irója. Ha látod, hogy Desert, ne olvasd.

Péter Anna 2007.10.16. 18:03:13

"Anna, a cikk szerintem jó - aki Mini tesztet akar olvasni, az keressen rá. Te viszont ordasul sznob vagy."

Ó, igen, de ez most hogy jön ide?

uttoro 2007.10.16. 19:21:18

Péter Anna for Prezident!

Még több Péter Anna cikket!

loller 2007.10.16. 20:12:35

Hát én először is párhuzamot vonnék a konkurens tv csatorna volt autósműsorvezetőnőjével (gyengébbek kedvéért Répa Kata) neki is a tárolórekeszek voltak a fontosak (2 mondat után) Annának meg hogy a két első ülés között elfér a rózsaszín kistáskája az új Mazda 2ben! Éljen-Éljen mindenki örül BBC is bemondta. :)

1 baj van (szvsz) hogy a totalcar színvonala nagyon sokat esett a kezdetekhez képest... sajnos :(

szg 2007.10.16. 20:21:42

Na, megpróbálom a követekző hozzászólásokat értelmes mederbe terelni, kíváncsi vagyok mennyire fog sikerülni :P

Szóval így kell értékelést írni valamiről, miután elolvastad/megnézted/meghallgattad, stb...

- Összegyűjtöd azokat a dolgokat amik tetszettek
- Elmondod MIÉRT tetszettek
- Összegyűjtöd azokat a dolgokat, amik nem tetszttek
- Elmondod MIÉRT NEM tetszettek és...
- Elmondon HOGYAN LEHETNE JOBBAN megcsinálni

Kérem a következő blogolásoknál ezeket figyelembe venni, hogy ne hozzuk egymásra az agyvérzést :)

szg 2007.10.16. 20:25:10

ja, még egy tipp:

ha tényleg színvonaltalan autós műsort akartok nézni, akkor kapcsoljatok Vasárnap délután a Hálózat (vagy Echo, nem tudom) TV-re és nézzétek meg Gajdos Tamás (volt Szerencsekerék) műsorát...

Bambano 2007.10.16. 21:01:35

Pedig Répa Kata rellizett...

GGG77 2007.10.16. 21:34:50

Anna jó. Nem azért, amiért Karotta vagy Csikós, de jó.
A Mini jó, kéne. (Clubman és kézi váltó)

És azért van a címlapon, mert a Mini nagyon, nagyon, nagyon sokaknak kéne, tehát klikkelnek.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2007.10.16. 21:38:52

Hm, loller. Nem lehet hogy azért, mert egy autó utasterében igenis fontos, hogy mit hova tudsz rakni? Csak egy evidens példa: elég zavaró, ha miközben a csodás futóművet próbálgatod szerpentin-földön, közben minden cuccod szanaszét repül....

GGG77 2007.10.16. 21:42:31

Vki feljebb azt írta, hogy a Mini azért kapott vászontetőt, mert nem férne el a fém.
Persze, és a RR Phantom Drophead Coupe is csak azért kapott...:)
Ember! A Mini nem vmi szaros CC vagy Eos...

GGG77 2007.10.16. 21:46:01

morphine,
Ha egy olyan autóban, mint egy Cooper S nem tudsz ezen túllépni, akkor nem is neked való.
Viszont egyetértek, egy Mazda2-nél tényleg szempont. (olyat is vegyen, akinek négy...:)

pippone 2007.10.16. 23:09:11

...a cikk nem annyira rossz, mint a többi irománya, de elég gyenge

pippone 2007.10.16. 23:31:23

...annyira nem rossz, mint a többi
irománya, de elég gyenge

pippone 2007.10.16. 23:34:30

széjjelrobbanok a szemetesláda
rendszer miatt :-/

Edelweiss 2007.10.16. 23:55:06

"Annácskának állat nagy szerencséje/xx/yy van, hogy egy ekkora kaliberű újságnál dolgozhat, úgy, hogy köze nincs az automotív kultúrához. Irigylésre méltó(lol).

Ez az egész olyan, mintha én elmennék cikket írni a Fürge ujjakba, adatbázis programozó múlttal. Tolna előre a főszerkesztő, hogy végre egy férfi, ráadásul nem is szakmabeli, végre külsős vélemény. Olvasnék utána mindennek, nyomnák tele a cikkemet a kollégák pár jobb sorral, lihegnék a tavaszi kardigán minta után, de olyan lennék ott, mint Annácska itt.

Elefánt a porcelánboltban.

Aztán meg hisztiznék meg cigányoznék a sok kritika láttán, hogy attól még hogy férfi vagyok, láthatom máshogy a kötött pulcsit, ti feministák."

...ezen a ponton lefordultam a szekrol.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2007.10.17. 01:25:03

AP

Sikerült nálam is kiverned a bíztosítékot. Ha még egyszer felsőbbrendűnek nyílvánítod magad a határon túli magyaroknál, komolyan utánanézek az I.P.-nek, és eltöröm a nyakad, és kinyomom a szemed, hogy máskor ne a neten éld ki a frusztrációidat!

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2007.10.17. 01:30:16

Az Anna cikkei általában nekem sem jönnek be, de ez jó lett. Tökéletesen egyetértek, a keménytetős dízel pózőrkabriókkal kapcsolatban. És infó is volt a poszban: megtudtam, hogy a Mini még mindig olyan fasza kis gokart, mint amilyen volt, és ez egy jó dolog, mert nehezebb lett. Lehetett volna puhányabb is.
A szekvenciális váltók meg monnyanak le, mert melletük nem lehet kuplungba rúgni.

Kuplung for President.

mugen 2007.10.17. 06:21:13

"Kabrió? Bocsesz hogy ezt mondom de az összes csávó akit cabrióval láttam ORDAS NAGY BUZI volt (ezt biztosan tudom). "

Szavatartó! A Winkler ezért biztosan szájba verne, de nem azzal amivel szeretnéd, hanem az öklével! Bennem is biztosan erős lehet a ferdehajlam, mert mindent megadnék egy S2000-ért, ami eleve vászontetős ugye?! Azt mondod biztosan tudod, hogy ez így van ahogy állítod! De honnan tudod? Talán "végigpróbált" az összes kabriótulaj, akiket a 6-os villamosról köpködtél?

Edelweiss 2007.10.17. 08:15:00

"Szavatartó! A Winkler ezért biztosan szájba verne, de nem azzal amivel szeretnéd, hanem az öklével!"

Winklert szerintem ne feszegesd.

mgery 2007.10.17. 09:27:41

Részemről minden adódó alkalommal elolvasom a TC és a (konkurens?) vezess.hu cikkeit. Szerintem mindkét oldalt hozzáértő autóbuzik szekesztik megszállott autóbuziknak. Hibátlan. Egy apró kakukktojás van csak a felhőtlen boldogságomban. A drága annácska csupa kis betűvel. Nem vitatom, hogy szakmailag magasabb szintet üt meg egy Répákatánál, de akkor sem passzol bele a képbe. A fennt említett másik oldal vajon miért nem rukkolt még elő egy női \\\"szupertehetséggel\\\"?? hagyok időt a gondolkodásra... Egyébként mielőtt rossz irányba indulnánk tovább nem a női mivoltával van a gond hanem azzal, hogy nem hitelesek a szavai.

Vito 2007.10.17. 09:55:32

Szerintem az alapvető probléma az, hogy ezt a cikket, bárki megírhatta volna, aki ért az autókhoz, de sosem vezetett Cooper S-t!
Egyszerűen nem jön át az érzés.

Semmitmondó a cikk, függetlenül attól, hogy ki írta..

2007.10.17. 11:46:43

Szavatartó olvasónk alábbi hozzászólását konkrét buzizás miatt töröltem.

- - -

Szavatartó 2007.10.16. 22:49:22

Kabrió? Bocsesz hogy ezt mondom de az összes csávó akit cabrióval láttam ORDAS NAGY BUZI volt (ezt biztosan tudom). Nincs bajom a melegekkel, de csak ribancokat láttam cabrioban eddig (mindegy h férfi vagy nő, mindkettő lehet ribanc!). De a magamutogató mókusoknak is van ez kitalálva, hogy a vastag bőrös arcodat süttesd a napon. Csak aztán nem csodálkozni amikor valaki orcáncsuláz a 6-os villamosról! "Kabrio. Mert megérdemled".

Lackómackó 2007.10.17. 16:52:04

Namostmegmivan? He?
Miért kell fikázni Annát, meg a cikkét?
Azt írja le, ahogy egy igazi nő lát egy igazi nőies kisautót. Imádom, amikor kicsi feleségem elmesélte, hogy látott egy új Corsát, és mennyire tetszik neki, és ezüst volt a színe :) Egy édes falat.
Édes minden nő, aki a kocsikat nézi, és jellemzi. A technikai adatok egy fickó szájából, tollából meggyőzőbbek. És?
Az, hogy Anna örömködik, egy örömre való kocsiról, az meg kit zavar?
Engem nem.
Éljenek a cikkei :)

paria 2007.10.18. 00:15:46

Rogán Antalé egy nagyon cuki piros Mini Cabrio tulajdonosa. Ő buzi?

Anna, ne vedd komolyan azokat a balfaszokat, akik életükben nem ültek meg 1 cabrioban sem, azt majd itt osztják az észt!! Király vagy!!

géza 2007.10.18. 12:32:14

Matu!

Egyre több a jó női sofőr?
A környékünkön van egy óvoda. Elég sok anyuka jár a csemetéért kocsival. Folyamtos életveszély ott parkolni. Nem viccelek. Tolatni egyikük sem tud!!! Orral bevágódnak azt kész. Te meg hívhatod a karosszériást.

Én tudod mit mondok inkább!Nem a nők vezetnek egyre jobban. A férfiak egyre ROSSZABBUL.
És igenis kíváncsi lennék a MINI technikai részleteire. Meg normális képekre.

AP (törölt) 2007.10.18. 17:21:10

Értem, majd most már félek.
Hordával együtt fogsz jönni majd engem agyonütni, vagy egyedül?

29 Palms 2007.10.18. 20:44:18

mgery 2007.10.17. 09:27:41

"Részemről minden adódó alkalommal elolvasom a TC és a (konkurens?) vezess.hu cikkeit...A fennt említett másik oldal vajon miért nem rukkolt még elő egy női "szupertehetséggel"?? hagyok időt a gondolkodásra..."

Van itt egy kis gond. :) Akármerről nézem a konkurenciát, a Lancia Y Momo tesztet ott bezony egy női hölgy írta, meg a Minit is, igaz az dízel volt meg még a nyáron.
süti beállítások módosítása