Köznapi Lambószpotting az Árpád hídon

  2007. szeptember 23. - Csikós Zsolt Címkék: budapest lamborghini murciélago

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve

Narancssárga Lamborghini Murciélago az Árpád Hídon

Nem vagyok paparazzo, csak azért készülhettek ezek a képek, mert a Murciélago talán a leglassabb jármű volt a vasárnapi tülekedésben. Pedig ilyenkor még azok is az utcára merészkednek, akik havonta egyszer ülnek volán mögé.

Narancssárga Lamborghini Murciélago az Árpád Hídon

Szépen a nyomába eredtem a 190D-vel még a Róbert Károly körúton, valahol az OMV-kút vonalában, megelőztem, a gyerekek közben visongtak a hátsó ülésen, mert egy tengeri jelzőnarancs színű Lamborghini látványa a metálszürke Vectrák között nekik is felért egy megtéréssel.

A piros lámpánál simán lehetett kattingatni, a vezető ránk se bagózott, hátulról sem dudáltak, hogy feltartom a sort, mindenki vette az adást. Aztán a hídon a vezető elunta a cammogást – hát jó hosszúra ki kellett tolnom a digigép teléjét, hogy valamennyi videó is legyen, mert követni onnantól esélyem se volt.

Narancssárga Lamborghini Murciélago az Árpád Hídon

Az autó közben elpusztult, ez ütközött péntek éjszaka a TechArt Porschéval, itt jól látszik a leesett rendszám. – OP

Narancssárga Lamborghini Murciélago az Árpád Hídon

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr62173797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wiseguy 2007.09.23. 17:48:08

medve_V6

270-et mentek azon a szakaszon...

anwalt 2007.09.23. 17:50:07

simán mehettek 250 felett azon a szakaszon
nem vagyok rá büszke, de egy volvoval én is mentem ott korábban 200-t

[] (törölt) 2007.09.23. 17:54:58

"Kiváncsi vagyok mikor fog össze egy komoly jogi csapat európában és perli be az össze autógyárat törvényesellenes cselekedetben való segítségnyújtás miatt."

attol tartok, te csak a nickedben vagy ugyved (vagy legfeljebb bojtar), kulonben nem irnal ekkora - jogi ertelemben vett - orbitalis baromsagokat.

1) a gyorshajtas nem torvenysertes, hanem szabalysertes. btk-s buli akkor lesz belole, ha pl mas testi epseget veszelyezteted (nagyon helyesen).
2) "felbujtast" sehol nem fogsz latni, sehol nem szolitanak fel arra, hogy lepd at a megengedett sebesseget (szep is lenne).

eszemben sincs partolni a gyorshajtast, de ennyire sotet nem lehetsz.

anwalt 2007.09.23. 17:59:55

edelweiss:
1: én is úgy gondolom, hogy csak haláleset okán (gyorshajtás, vétlen áldozat) indulhat ilyen per
2: még hogy nem látsz felbujtást, kicsit figyelj oda jobban az autógyárak reklámjaira

tamaska 2007.09.23. 18:06:50

anwalt 2007.09.23. 17:27:17
bambano: nem baromság, mert minden autógyártó a műszaki specifikációjában RÖGZÍTI a (jóval) 130 feletti végsebességet, tehát a törvénysértést.

miért is törvénysértés ez? ZÁRT pályán sem lehet százharmincnál többel menni, vagymi?

[] (törölt) 2007.09.23. 18:07:51

"Aztán meg nagy büszkén leírja, hogy segítségnyújtás nélkül továbbment? Azzal tisztában van ez az ostoba, hogy igen súlyos bűncselekményt követett el?"

az mar nem jut el az agyaig a szerencsetlen istenbarmanak, hogy ha leszarja ki fekszik az ut szelen, akkor adott esetben ot is le fogjak szarni, ha egy roncsban fekszik majd.

nem emlekszem olyan kitetelre a kreszben vagy az elsosegely-oktatasban, hogy a gyorshajto barmoknak nincs joga az elethez.

a masik, amibe nem gondol bele a sok kopkodo taplo, hogy az 50 misi minusz, a par honap korhaz + toloszek (esetleg 1-2 protezismutet), plusz az utolagos szaftos csekk es buntetoeljaras a halalnal is kemenyebb buntetes a 2 geniusznak, most azert megkaptak a maguket (igaz, megerdemelten).

[] (törölt) 2007.09.23. 18:09:39

anwalt, nem lenne oszintebb, ha hulyesegek szajkozasa helyett csinaltatnal magadnak egy "nekem nem telik ra, tiltsuk be"-polot?

Medve_V6 2007.09.23. 18:13:20

Wiswguy, Anwalt
Lehet, hogy igazatok van no... respect.

Én is haladtam már ott (Németországban) 150+ tempóban, nem arra gondoltam egyébként, hogy nem lehet annyival menni azon a szakaszon, hanem azt, hogy 100-zal haladó autók között cikázva nem tartom reálisnak a 300 km/h tempót, akkora ott már a fékút a lendület miatt, még 150-ig lefékezni is sokáig tart, nemhogy 80-100-ig. Bár kétségtelen, ezeken a vasakon bivaly fékek vannak.

Pontosan hol történt ez amúgy? Még az Egér úti lehajtó előtt?

Persze lehet, hogy én tévedek. Nyilván látatlanban beszélek, nem voltam ott, nem láttam a forgalom nagyságát, de mindennap arra járok, Budaörsön dolgozom ugyanis, a a környéket ismerem. Ott általában mindig elég nagy forgalom van...

[] (törölt) 2007.09.23. 18:15:20

"miért is törvénysértés ez? ZÁRT pályán sem lehet százharmincnál többel menni, vagymi?"

de lehet, es tokeletesen legalis. ezert pl lehetne azt csinalni, hogy a 300 LE feletti kocsik nem kapnanak kozuti rendszamot.

200 LE felett trening, 300 LE felett zart palya, ez szerintem teljesen realis.

oszinten szolva amugy tele van a tokom a sok hipokrita idiotaval, aki jobb hijan minden hulyesegert masra akarja haritani a felelosseget, es a gyartokat pereli. aki meghuzta a ravaszt, aki megnyomta a gazpedalt, aki a kes markolatat fogta, CSAKIS az a felelos, senki mas. ugyhogy abba lehet fejezni a picsogast.

anwalt 2007.09.23. 18:21:11

edelweiss: telik, ne aggódj, cserélnél velem

svédországban, finnoszágban közlekedve feltűnt hogy ott még 5 km/h-val se lépik túl a limitet
ezzel szemben M1 hétköznap reggel bécs felé: 160-180 az átlagtempó, a boxoknál fékezés

drákói szigor kell, mert sokan eljátszák h "leesett a rendszámtábla és 200 az M1-esen"

anwalt 2007.09.23. 18:27:11

maradjunk annyiban hogy azért nem történik semmilyen komolyabb szigorítás, mert azt már a politikusok se szeretnék h rájuk is érvényes legyen
lásd toller ill. az osztrák belügyminiszter 210-el

a szomszéd 2007.09.23. 18:31:47

hááát ez a lambo pont olyan, mint a két házzal odébb lakó szomszédomé.. szoktam még látni egy hummerral meg egy ferrarival, szóval vagy tényleg nepper, vagy csak szeret kocsikra költeni..:) jah és egy nagy darab kopasz az illető, szóval csak óvatosan a barmozással...

1.8T 2007.09.23. 18:40:46

Magyarországon már közlekedni is büntetés ilyen autókkal, parkolni nem tud, vesekő nem marad, SUV-anyuka pedig beletolat az ABCnél. Kár hogy ezek a Lajtán túl fasza gépek hozzánk hülyegyerek autónak jönnek át.

Ezeket az autókat erre a tempóra tervezték, nem kéne összehasonlítani egy üveghangú golf2-vel, aki mégis odavágja a falhoz, az vegyen valami más fallikus autót.

--amúgy 50-es táblánál szabad 54-el is menni, nem kell 44-el(csak az illetékeseknek..),aki nem tud 50-ről megállni menjen busszal. Mindenki a saját képességeit mérje fel, és ahoz vegyen autót.

wiseguy 2007.09.23. 18:41:58

a szomszédod volt az szomszéd :D

the Swiss 2007.09.23. 18:51:04

Hehe bírom az olyan embereket, akik nem tudnak megbékélni azzal, hogy az életük a Lambo dísztárcsájának árával nem ér fel és nem, hogy tennének valamit az ellentéte érdekében, hanem azt fikázzák akinek ilyen a birtokában van.. Egyébként sajnos a Murcielago egy brutális autó figyelemfelkeltően rossz minőségben.. Ezért is gyullad ki az összes egy koccanás után is akár.. Kimászni belőle igencsak nehéz..

[] (törölt) 2007.09.23. 18:51:56

"edelweiss: telik, ne aggódj, cserélnél velem"

hidd el, hogy nem.

a szomszéd 2007.09.23. 18:51:58

tudtam:) gondolom nem sok ilyen futkos az utakon..

Z 2007.09.23. 19:02:54

Én sem a sofőröket, sem az autókat nem szánom. Mindenki és minden megérdemelte, amit kapott. Nem irigykedem, nekem megvan a saját boldogságom egy olyan autóval, amilyenből a spot képei készültek.

Én sokkal inkább vagyok azon felháborodva, hogy élnek közöttünk ebben a kis országban olyanok, akiknek valószínűleg nem oszt-nem szoroz kidobni az ablakon annyi pénzt (a két autó ára együtt kb ugye 90M Ft)egy hétvégi ökörködésen, amennyiből kb 25 család él meg egy évig.

Igenis vérlázító, hogy van olyan ebben az országban, ebben a gazdasági helyzetben, aki erre szórja a pénzét. Felőlem tegye ezt Monaco-tól Maiamiig akárhol, de ne bőszítse fel az embereket itthon ilyen életvitellel. Húzzon el ő, és maradjon itthon az az orvos, tudós és mérnök, aki rákényszerül arra, hogy elhagyja ezt az országot, s akinek valószínűleg odakinn se lesz soha ilyen autója.

A bejegyzés nem akar egyértelműen politikai lenni, egyszerűen az a véleményem, hogy a magyar emberek (és én sem) nem képesek filozófiai értelemben megfelelni, felnőni egy ilyen szellemi értéket képviselő tárgyhoz.

[] (törölt) 2007.09.23. 19:12:35

"Én sokkal inkább vagyok azon felháborodva, hogy élnek közöttünk ebben a kis országban olyanok, akiknek valószínűleg nem oszt-nem szoroz kidobni az ablakon annyi pénzt (a két autó ára együtt kb ugye 90M Ft)egy hétvégi ökörködésen, amennyiből kb 25 család él meg egy évig."

1) honnan tudod, hogy nem oszt, nem szoroz nekik?
2) ha megkereste a penzt, joga van olyan hulyesegekre elbaszni, amire akarja, nem? neked is jogodban all bevaltani a fizetesedet 200ft-os bankjegyekre, es tabortuzet rakni beloluk. nem akadalyoz meg senki.

"Igenis vérlázító, hogy van olyan ebben az országban, ebben a gazdasági helyzetben, aki erre szórja a pénzét."

ha olyan helyen szorja, ahol te nem latod, az mar nem faj?

szerintem tedd fel magadnak a kerdest, hogy most *konkretan* mire vagy irigy. szeretnel egy lambot? vagy nem jutott kenderfold?

sanya64 2007.09.23. 19:14:48

innen is szeretnénk üdvözölni Árpa Attila urat, aki lelkiismeretesen és odaadóan küzd azért, hogy az autópályákon végre emeljék fel a sebességhatárt, mivel őszerinte ott kevés baleset történik...

és mindig el is mondja, hogy csak 4 %-nyi, a más utakon történtekhez képest...

viszont a mindössze 3 %-nyi autópálya adja ki a 4 %-ot, de ő erről mindig nagyokat hallgat, persze...

AP (törölt) 2007.09.23. 19:35:51

szabinar: nem, nem úgy gondolom..
Úgy gondolom, hogy te egy szarrágó senkiházi vagy!

AP (törölt) 2007.09.23. 19:38:20

Ti hülyébbek vagytok, mint gondoltam..

Elmegyek én is pornózni, és akkor viszem valamire?

Vagy hogy kell ezt elképzelni?

Z 2007.09.23. 19:49:56

"ha olyan helyen szorja, ahol te nem latod, az mar nem faj?"

Nem, Edelweiss, nekem az fáj, hogy van, aki kényszerűségből, mert az itthoni orvosi/tanári/mérnöki fizetésből megélni nem lehet, elhúz innen, miközben az állam pénzén kitanulta a szakmát (na erre az egyre lesz ellenszer a tandíj) és kint végre tud élni (egy ilyen autót val'szeg megvenni ott sem). Aki meg megtehetné, de IQzéró, az itthon rontja a levegőt és veszélyezteti azt a néhány nyomorultat, akinek arra sem tellik, hogy disszidáljon.

Konkrétan arra vagyok irigy, hogy a térképen tőlünk balra elhelyezkedő országokban van egy olyan réteg, aki nem csak a pénzével tud mit kezdeni, hanem a neki megadatott élettel is, mégha az nem is egy Hófehérke/Herceg Fehér Lovon szerep.

Shore 2007.09.23. 19:50:44

Z:

Nagy valószínűséggel keveés pénzt dobtak ki az ablakon. Csodálkoznék, ha a biztosítót nem fejnék meg.

AP (törölt) 2007.09.23. 19:53:40

Az a legnagyobb baj, hogy egyre nő a szakadék az ilyen senkiházi szupergazdag idióták és a nagyon szegények között..

Káposztakukac 2007.09.23. 19:57:58

@AP: nálad már minden késő. szerencsétlen, sikertelen, frusztrált senki vagy.

@sanya: normális országokban valóban jóval alacsonyabb az autópályán történő balesetek száma. még a sebességlimit nélküli német pályákon is. a 4% vs. 3% meg nagyon sántít, ugyanis az autópályahálózat lehet, hogy hosszát tekintve csak töredékét teszi ki a teljes úthálózatnak, cserébe a teljes forgalomnak egy aránytalanul nagy része pont ezeken folyik. nem egy több tíz km-es országút van, amit óránként csupán minimális számú autó használ, ezzel szemben ugye például az m1-m7 bevezető szakasza, vagy az M0(tudom, az nem autópálya...)óránként is több (tíz?)ezer autót kénytelen kiszolgálni.

AP (törölt) 2007.09.23. 20:01:36

A büdös kurva kettébaszott repedtsarkú anyád a senki, te paraszt!

mugen 2007.09.23. 20:02:34

Autópályán, egy 80-al szüttyögő kamiont előzöl 130-al, dinamikusan, szabályosan. Kb.fél perces művelet lenne az egész, de mögötted egy bömösaudismercis kopaszparaszt meg rámászik a lökhárítódra és közben eszetlenül villogtat meg dudál, mert feltartod és nem tudja tartani a 220-at! Ismerős helyzet?! Na ugye, hogy az! Hogyan reagálsz ilyenkor?! Ölnél ugye?! Ez a két baromarcú hasonló indulatokat ébreszt mindenkiben. A legszelídebb emberkét is megértem, hogy ilyen helyzetben arcot zúzni lenne kedve!

AP (törölt) 2007.09.23. 20:02:52

Komolyan, most hagyom abba az egészet..

Dögöljetek meg egyrakáson bazdmeg, de lehetőleg az üres autópályán éjszaka. :))))

Lúzer balfaszok, a faszát veri a kamerának, aztán a mellét veri a pénzzel, aztán ennyi lófasz, vezetni se tudó senkik :)

[] (törölt) 2007.09.23. 20:05:31

"Nagy valószínűséggel keveés pénzt dobtak ki az ablakon. Csodálkoznék, ha a biztosítót nem fejnék meg."

mirol beszelsz, te szerencsetlen? szerinted melyik biztosito fizet egy ilyen massziv gyorshajtasnal? eszeden vagy?

proci 2007.09.23. 20:10:10

svédeknél egyrészt türelmesek az emberek, másrészt nyugodtak, harmadrészt meg a korlátozó tábláknak okuk van. meg a 110es autópálya határnak is. itthon legalábbis még nem mentem 110el csúszáshatáron úgy, hogy napok óta nem esett csapadék. ott ha sietsz, nagy eséllyel nem érsz oda, mert életveszélyesen csúszik az út az év harmadában...

magyara lefordítva: ha átléped a határt, jóeséllyel a fenyvesben kötsz ki. ha nincs önuralmad, akkor is.

egyébként meg valakinek a drága kocsikból van elege, valakinek meg abból, hogy itthon a "dögöljön meg a szomszéd tehene, mer csak (vagy mert neki van nekem nem)" az alap gondolatsor pár embernél. jobban megy, mint nekem? dögöljön meg, égjen le, aztán majd röhögök rajta, mert úgyis biztos csókos volt (ezt is sikerült átmenteni az előző rendszerből). na pl ezért is élhetetlen hely kishazánk. mondom ezt csóró egyetemistaként.

Én 2007.09.23. 20:12:18

AP!
Ezzel a két utolsó beírásoddal bizonyítottad be, hogy tényleg egy senki vagy.

Medve_V6 2007.09.23. 20:13:23

Mugen!

Tudod, van egy visszapillantó tükör nevű szerkezet az autódon. Igen, a tiéden is. Ha használod, akkor láthatod, hogy egy fényszórópár közeledik nagy sebességgel a belső sávban, akkor talán nem kéne kimenni előzni, hanem megvárni, ameddig elmegy, és utána kimenni. Szerinted mindenki 220-szal közlekedik a pályán? Ugyan, hagyjuk már ezt...

Ezzel nem azt akarom mondani, hogy helyes dolog lökhárítóra mászva dudálni villogni, sőt, nagyon is balesetveszélyes, de az általad említett egyedek habitusán Te úgysem tudsz változtatni...

[] (törölt) 2007.09.23. 20:19:26

AP, te tenyleg egy mocskolodo senki vagy.

viszont legalabb elmondhatod magadrol, hogy te hoztad be az anyazast a belsosegre. be proud!

[] (törölt) 2007.09.23. 20:21:02

"Kb.fél perces művelet lenne az egész, de mögötted egy bömösaudismercis kopaszparaszt meg rámászik a lökhárítódra és közben eszetlenül villogtat meg dudál, mert feltartod és nem tudja tartani a 220-at! Ismerős helyzet?! Na ugye, hogy az! Hogyan reagálsz ilyenkor?! Ölnél ugye?!"

nem, nem olnek, leszarom. illetve lehuzodom az elso, altalam biztonsagosnak itelt alkalommal, mindegy mennyire villog.

tanulj egy kis onuralmat.

Káposztakukac 2007.09.23. 20:25:28

" AP 2007.09.23. 20:01:36
A büdös kurva kettébaszott repedtsarkú anyád a senki, te paraszt! "

Aha, én vagyok a paraszt:) Kettő embertipus képe jelenik meg előttem, ha AP sorait olvasom. Az egyik a 45 kilós lúzer, aki nettó 80-ért ül az ilyen-olyan diplomája/diplomái ellenére egy irodában és kénytelen elviselni, hogy mindenki-beleértve a kollegáit, főnökeit, családját- nullába veszi és ezért felmérhetetlen gyűlöletet érez mindenki iránt, aki nem olyan sikertelen, mint ő.

A másik meg majdnem ugyanez, csak elhízva, ápolatlanul, diploma és talán munkahely nélkül, de persze árpád-sávos trikóban.

@proci: teljesen egyetértek veled. ez az ország leginkább az itt élő emberkék miatt olyan élhetetlen. bármikor miután hosszabb külföldön töltött idő után visszajövök pestre, rögtön hányingert kapok a -sajnos elég sok- kicsinyes, irígy de közben lusta és amúgyis mindennemű munkára alkalmatlan embertől.

Chri$ 2007.09.23. 20:25:51

Na ezert nem elek itthon... Tuskok a magyarok, persze tisztelet a kivetelnek. Nem ertem, miert olyan hihetetlen, hogy meg lehet keresni ezekre az autokra a penzt. Sok tiszteseges ismerosom van es nem egy, nem ketto keres tobb milliot havonta. Van akinek fuvarozo cege van, van akinek kocsmai, van aki hazakat epit, olyan is, aki siman nyitott 1 benzinkutat es megy, mint az allat. Szoval, megkeresheto a ravalo. En is megkerestem (igaz, kulfoldon, jobb penzert, mint itthon, ezt alairom!), de dolgozom is ejjel-nappal. Azt hiszem meg is erdemlem, hisz hajnal 4-kor fekszek es altalaban 8-kor mar kelhetek is, hogy 9-re eppen bent legyek az irodaban. Szoval a Murcielago:
Eleg sok, szuper sportkocsi megfordult mar a kezem alatt, de azt hiszem ez az egyetlen, amit lehet is vezetni. Legyen ra pelda, hogy anyosom 1 hetig vezette, ugy hogy itthon egy ezer eves Puntoja van es gondja nem volt vele. Hasonlokeppen a felesegemhez, aki Smart maniakus.Lenyeg, a lenyeg eleg konnyu kicsit jobban megnyomni azt a pedalt es sajnos eszre sem veszi az ember. Nem, nem! Vedeni nem akarom a sracokat, hisz ez nem veletlen volt, de kicsit masabb egy ilyenben a 200, mint egy mondjuk Focusban.
Szoval, nem kene irigykedni, inkabb sajnalkozni. Persze, hibba volt. Valoszinuleg ittak is, de tegye fel a kezet, aki nem ult meg alkoholfogyasztas utan autoba? Tisztelet a kivetelnek persze! Adrenalin (ezek a kocsik termelik, de rendesen) + alkohol = tessek, lehet latni. Valoszinu, meg nem szoktak hozza. Na, ennyi.

[] (törölt) 2007.09.23. 20:25:54

"Ezzel nem azt akarom mondani, hogy helyes dolog lökhárítóra mászva dudálni villogni, sőt, nagyon is balesetveszélyes, de az általad említett egyedek habitusán Te úgysem tudsz változtatni..."

ezzel nem ertek egyet. pont azert villogtatnak, mert latjak, hogy foglalkoztok veluk. ha latjak, hogy nem ernek el vele semmit, majd abbahagyjak.

ezert kell oket leszarni.

Yeto 2007.09.23. 20:35:03

"anwalt 2007.09.23. 17:50:07
simán mehettek 250 felett azon a szakaszon
nem vagyok rá büszke, de egy volvoval én is mentem ott korábban 200-t"

Ugye nem te jársz le dobogókőről reggelente egy bugyikék S60R-el?

sanya64 2007.09.23. 20:35:39

kukac: egyelekmeg, ha a 3 % autópálya 4 % balesetet produkál (ami ugye egyharmaddal több, mint ami arányos lenne), az azt is jelenti, hogy ott pontosan ezzel az egyharmaddal nagyobb a rád jutó baleseti kozckázat is, mint máshol...

Medve_V6 2007.09.23. 20:36:06

"ezzel nem ertek egyet. pont azert villogtatnak, mert latjak, hogy foglalkoztok veluk. ha latjak, hogy nem ernek el vele semmit, majd abbahagyjak."

sajnos a tapasztalat nem ezt mutatja. egy ideig megy mögötted, az lehet, de egy idő után megelőz jobbról két lasabb autó között, vagy ha úgyse megy, akkor a leállósávról. Több ilyen szitu zajlott már le előttem.

Sok az agreszíven nyomuló, lökhárítóra tapadó sofőr, ez igaz, de a belső sávban száznegyvennelmegyekmajdénmegtanítomarohadékotasebességhaátrokra típusú emberekből is akad sajnos. :(

Az ilyen embereket általában nem fogja meghatni a tanító szándék. nyomulni fog mégjobban, még agresszívebben, ezáltal mégnagyobb balesetveszélyt okozva. Én azt gondolom, el kell engedni őket. Persze nem biztos, hogy ezzel helyesen cselekszem.

bersalis 2007.09.23. 20:36:51

a nemet autopalyakon, ahol ugye nincs sebessegkorlatozas, a belso savon rendesen nyomulo erosebb kocsik is engedelmesen belassulnak, ha valaki a kulso savrol elottuk - lassabban mint ok - elozni kezd. nem emlekszem villogasra, dudara, anyazasra, pedig igen sokat jarok ott. persze mindez akkor van igy, ha az elozesbe kezdo nem az utolso pillanatban vagodik ki a gyorsabb kocsi ele.

de asszem a dolog mashonnan is kozelitheto. ma automentes nap volt egy europai nagyvarosban. a rengeteg biciklis (donto tobbsege) szepen megallt a piros lampanal, es megvarta, mig a masik iranybol elmennek a tobbi rengeteg biciklisek.

kultura, that is. or lack of.

Medve_V6 2007.09.23. 20:39:06

a lassabb két 's', benéztem...

mugen 2007.09.23. 21:02:44

"Tudod, van egy visszapillantó tükör nevű szerkezet az autódon. Igen, a tiéden is. Ha használod, akkor láthatod, hogy egy fényszórópár közeledik nagy sebességgel a belső sávban, akkor talán nem kéne kimenni előzni, hanem megvárni, ameddig elmegy, és utána kimenni. Szerinted mindenki 220-szal közlekedik a pályán?"

Pontosan tudom, mire való a tükör. Nem szokásom kivágni egy barom elé sem, mégis megesik, hogy eltart egy ideig az előzés (kb.fél perc), közben utólér egy villogó paraszt és tolna le az útról, holott veszettül indexelek vissza a külső sávba. Nem mindenki megy 220-al, de az a néhány kivétel pont elég! Ilyenkor nem teszek semmi agyatlan dolgot, húzok vissza a sávba amint tudok és persze kívánom neki a "legjobbakat". Az élet megoldja majd, lásd lambó-porsche esete.

Lol 2007.09.23. 21:04:26

Sok irígy demagóg fasz.

zokni 2007.09.23. 21:04:31

esténként ez a két jobbágy 200-zal cikázott a Bajcsyn. mi maradt volna a gyerekedből ha elcsapják? kihivtuk rájuk a rendőröket ők nem vállalták az igazoltatásukat. amit magukkal tettek azt megtették, de én is csak tovább mentem volna, mint mindenki, aki felébredt gyerekét nyugtatgatta éjszakánként a két kokaintól, és \"tisztességtől\" megőszült bugristól. tudja valaki, hogy van latinul az isteni igazságszolgáltatás?

Káposztakukac 2007.09.23. 21:06:10

sanya64: ne egyél meg:) még egyszer, csak neked: ha az úthálózat 3%-át teszik ki az autópályák, de a teljes forgalom mondjuk 25-30%-a rajtuk folyik, akkor nem biztos, hogy veszélyes(ebb) rajtuk hajtani, csak azért, mert az összes baleset 4%-a autópályán következik be. országútak ezerszer veszélyesebbek az autópályáknál, annak ellenére, hogy elvileg csak 90-nel lehet menni rajtuk.

Noinfo (törölt) 2007.09.23. 21:28:57

Lambora itthon nem kötelező az első rendszám?

Andzsin 2007.09.23. 21:35:22

Én is ráhajtottam a győri elkerülőre egy ik céges autónkkal,egy dobozos nissannal,előttem egy kamion "gyorsult" a gyorsító sávban. Na,mondom nem tökölök gyorsan leveszem. Tükör benéz balra,semmi benne,index ki, előzök. Nem telik bele kéttized sec. iszonyú dudaszó ezer watt fény a frász jött rám! lehúzódok elmegy mellettem egy fekete akármi -ódi,bömöwö.. mittom én mi-szidom a rendszert meg átkozódom- mer nemtom honnan került elő secc alatt,de TÉLLEG semmi nem volt a tükörben_ erre beletapos előttem a fékbe bemegy a belső sávba mellém lassít jobb ablak le áthajol kezében fegyvernek "látszó" tárgy! és a torka alatt mutogat hogy véged van köcsög!asziszem ennyire még nem féltem sosem! mit követtem el? Hol élünk? Szóval erőszak az van és az utakon főleg! itt a legtöbb ember teljesen kivetkőzik önmagából. Egy cihológus ismerősöm biztos tudna rá válaszolni hogy miért. Csak ennyit akartam elmondani

S8 2007.09.23. 21:36:39

Érdekes, hogy mekkora felháborodást kelt két nagyértékű járgány gyengeelméjű sofőrjének baromságból eredő balesete. Mi van viszont az ugyanilyen barom módon közlekedő szutyok papír golf gtikkel, crxekkel, opc corsákkal, 206osokkal, bmw3asokkal stb.? Ja hogy azok 1 millát sem érnek? de ugyanolyan balesetveszélyesek - sőt, a gyengécske motorjuk miatt még jobban erőlködnek hogy megelőzzenek egy az átlagosnál picit jobb autót.

W84IQ 2007.09.23. 21:43:30

Nem mennék bele abba, hogy helyes-e olyan helyen 300-al versenyezni, ahol adott esetben családok mennek haza (tudod, Papa, Mama, meg a gyerekek...).

A kérdéses narancs színű pöcshosszabítóval viszont volt szerencsénk röviden találkozni amint hülyegyerek tempóban előzgette az autókat az Árpád Fejedelem útján.

Semmi bajom azzal, hogy van ilyen autója, és megértem, hogy szeret is vele száguldozni. MEGFELELŐ HELYEN. Az volt a benyomásom viszont, hogy nem ért fel ésszel a lóerőkhöz. Nem volt tekintettel senkire, ment bele a cikibe folyton. Külön öröm, hogy egy hasonló barommal okozott balesetet, és nem valami békés családot írtott ki.

S8 2007.09.23. 21:46:35

@Káposztakukac:
nagy köcsög lúzer bibsi lehetsz, h ebbe a teljesen indiferens témába is behozod a politikát, és fikázod az Árpád-sávos zászlót, ahelyett h térdre hullanál és megcsókolnád a magyar ősök lábnyomát

Pestis Nigra 2007.09.23. 21:49:13

1. A rendkivűli sebességgel történő gyorshajtás egyszerűen aszociális. Tök mindegy, hogy milyen kocsival követik el. A kresz egyéb szabályainak durva megsértése ( p.l. cikázás a sávok között ) dettó.

2. Szerintem egyesek azért vannak kiakadva a kocsi árán, mert úgy érzik, hogy a drága kocsi a fenti aszociális magatartást kvázi legitimálja : ugye, a pénz a rendkivűli aszocilaitást lehetövé teszi.
És igazuk van : L. a " nekőnk szabad ÁFÁt csalni, mert vezetö politikusok, nameg milliárdosok vagyunk, nektek meg coki ". Én p.l. a mindenféle "reform" helyett elöször is az efféle szaociális elemeket szűrném ki a forgalomból. ( Milyen érdekes : Hollandiában p.l. ilyen gyorhajtás nincs, és nem csak azért, mert sok a dugó )

3. Ami pedig azt illeti, hogy ki mennyit keres. Álláspontom ugyan vitatható, de én úgy vélem, hogy a csillagászati összegek, amiket az "átlagtól pozitiv irányban eltérök" keresnek, valahogy a köztöl jönnek. Ugyanis senki sem dolgozik p.l. egymilliószor hatékonyabban, mint a másik. ( Mondom, ez a személyes igazságérzeten és nem közgazd tényen alapszik ).
Kűlföldön is meg vannak ezek a kűlönbségek, de ott az ember az átlagfizetésböl is meg tud élni, igy a gyűlölködés és az irigykedés felesleges és idörabló.

bersalis 2007.09.23. 21:49:31

a felhaborodas oka nem ez a baleset szerintem. talan inkabb az, hogy alapbol fel vagyunk haborodva. ebredestol elalvasig. hogy rogton robbanunk, ha jon egy szikra. hogy teljesen hianyzik a tolerancia, elfelejtettunk mosolyogni, es az onbecsuleshez sokunknal valami kulso targy/eszkoz meglete szukseges (nagyobb auto, pl). pedig hat.. igen, az erosebb kutya b@szik, viszont az ember ennel vmivel kifinomultabbra van tervezve.

azta 2007.09.23. 21:54:53

Andzsin : Ja! Ja! hallottam már én is BMW-ből a szélvédőre kúrt félig teli ásványvizes palackot, ugyanezért és kb 140-nél...
az mindenesetre érdekes, hogy a hozzászólások elolvasása után csak azt szeretném, ha 2 embertípus tűnne el az utakról (meg a földről is...): az egyik, amelyik szarik a világra, neki mindent lehet, a többiek max csak zavarják az életét, de nem jobban, mint a lámpaoltás után a szobában maradt szúnyog; a másik meg az oktató, majd megmutatom ezeknek típus, aki addig nem nyugszik, míg mindenki végre úgy tesz, ahogyan ő, de mivel ez úgysem lehetséges, egyre idegbetegebb módon adja elő magát. mindkettőtől irtózom és kb ugyanannyira!

Pestis Nigra 2007.09.23. 21:56:38

Ja igen a véleményem a balesetröl pedig az, hogy isteni igazságszolgáltatás történt.
Valaki(k) a gazdagságukban ( ami nem baj ) azt gondolták, hogy nekik mindent szabad. Törvény nuku, józan ész, belátás nuku, stb. csak mert van pénzűk.
Az ember nap mint nap azt látja, hogy Magyarországon emberek, csak azért mert pénzúk van, köpnek az egyűttélés irott és iratlan szabályaira, mialatt az egyúttélés "örömeiböl" ( most p.l. az autópálya infrastruktura ) magától értetödöen részesedni akarnak.
Ez a fajta magatartás súlyosan társadalomellenes.

Nagyon próbálok magamon uralkodni ( mert ugye, én is okozhatok balesetet és megrokkanhatok, ami nem túl lecker ... ), hogy ne örvendjek afelett, hogy Isten nem bottal vert ezuttal.

[] (törölt) 2007.09.23. 22:10:07

"erre beletapos előttem a fékbe bemegy a belső sávba mellém lassít jobb ablak le áthajol kezében fegyvernek "látszó" tárgy! és a torka alatt mutogat hogy véged van köcsög!"

1) minek nezel oda? szarni ra, szemed az uton.
2) ha mar odaneztel, miert nem rohogted ki?

vagy komolyan azt gondoltad, hogy o most egy partvisnyellel kitamasztja a kormanyt meg a gazt, sandokan modjara fogai koze veszi a kest, es atmaszik az autopalyan a mozgo kocsibol elvagni a torkodat? vagy mi?

rozsda 2007.09.23. 22:27:25

zokninak:
kábé: IURIS DICTIO DIVINA.

Megdöbbentem. Örülök,hogyén efféle okozó
nem tudok lenni. Egynyolc tádé Sierrám
egyszer bírt csak óra szerinti 190-et /azért hűha,nem?/, majd elegánsan hűtővígőzbe burkolózott :-S
DE NEM VOLT AUTÓ A KÖZELÉBEN, BANYEK.

bersalis 2007.09.23. 22:35:19

Edelweiss: te kirohogod. en a 24 eves, akkor meg tanulo vezeto lanyommal jartam igy. a lanyom hibazott, kicsit. tenyleg kicsit. en elhulve lattam hogy a mogulunk kironto x5bmw soforje elenkvag es satufek es kiordit az ablakon hogy legkozelebb szettaposlak aztan nyomja tovabb. a lanyomba belefagyott minden. es belem is. csak hat o vezetett. es gyakorlatlan volt meg. es rohogni, na azt nem tudott.

TLantos 2007.09.23. 22:38:09

apro megjegyzes :
van 1.0 Swiftem is, jelenleg mint tartalekauto. amikor allatkodni akartam, akkor befizettem a Hungaroringre, es ott nyugodtan tolhattam neki.
voltak birok, mento keszenletben, ha barmi baj lenne.
akinek tobb 10m-ja van ilyen autora, az talan megengedheti maganak, hogy versenypalyan versenyezzen.

l_a · http://nincs.nincs.com 2007.09.23. 22:54:45

Sajnos nem olvastam el idejében amiket Edelweiss írt. De most bepótolom :D

Edelweiss "ki kell abranditsak mindenkit, itt meg lehet tekinteni, hogy a lamborghini mekkora egy anyaghibas, igenytelen osszeszerelesu olasz hulladek, ami rutinos vezetok keze alatt is megtort mar 120nal:"

Mondod ezt te, aki alig látott élőben egy-két Lambót, és csak ujságírók fantáziájából tudja kiszűrni, hogy az az autó valójában milyen is lehet. Ennek ellenére bedőlsz minden idióta és alaptalan hírnek. Az a Lambounfall srác egy szkeptikus öntelt alak, aki ugyancsak ilyen felelőtlen szerepelős volt mint ez a kettő, és mot úgy próbálja helyreállítani a magáról elképzelt képet, hogy a Lambót mocskolja be minden káráért. Azzal menti magát, hogy nem vezetői hiba történt, hanem az autó minősége okozta a balesetet. Nos, akkor mivel magyarázza azt, hogy az autón 19 collos utángyártott, gyenge minőségű felnik voltak? (ja, és a gyártó nem javasolja a nagyobb méretű felniket) Kéremszépen, ez egy szupersportkocsi, nem Honda Civic, amire legó-módra lehet szerelni mindenféle bigyuszt.
Másodsorban, 2000 óta már több mint 5000 autót gyártottak le, és az ehhez hasonló balesetek száma még mindig nem haladja meg az 50-et. Szerintem ez nem vészes. És ugyanez a helyzet a Ferrarival, Porscheval, Chevrolettel es mindegyik autóval. (Veyron-t is törtek már össze, pedig jelenleg az a világ legjobb sportkocsija, a Koenigsegg CCXRSTDS-akármit is összetörték, és abból csak egy volt, tehát a hibás járgányok aránya 100%)

Edelweiss: "a baleset konkret ismerete nelkul fogadni merek 1 uveg Jägermeisterben a kovetkezokre:
1) a lambo 2 hatso kereke leblokkolt, es meg az becsapodas elott kiszakadt
2) a lambo gyulladt ki eloszor, es onnan terjedt at a tuz a masik kocsira
3) pontosan ugyanebben az ivben repult ki a lambo az utrol, magaval sodorva a porschet:"

Vesztettél. A Murielago leszakadt hátsó karoszériaelemén () jól látható a Porsche keréknyoma. Ha valóban leblokkol a Lambó kereke, akkor az iszonyatos lassulásba es kisodródásba kezd, a Porsché-nak meg nincs ideje ilyen szép ívet rajzolnia a Lambó oldalára (mert az ő megszokott tempojával elhúz mellette). Tehát egyikük nekiment a másiknak, de nem technikai probléma miatt.
Viszont érdekes logika szerint gondolkozol... 2 autó iszonyatos tempóval repeszt ESTE az autópályán és autók között cikázik, egyszer csak az egyiknek leblokkol a kereke... hmmm..
Én azon csodálkoztam volna, ha a két autó egy darabban hazaérkezik. Szerinted közel 300-al lehet autók között cikázni? Az is meglehet, hogy az egyik próbált előzni hátulról, és mivel a másik nem hall(abban a zajban) és nem lát(csak előre), oldalról nekihúzott és lesodorta. Ja... leblokkolt a kerék. Vagy elszakadt a vezérmű lánc és a másik rálépett. :D

Edelweiss: "en meg a budos eletben nem lattam olyat (ennel sokkal szarabb autoknal sem), hogy egy siman kisodrodott autonal a komplett kerekagy letorjon."

A sokkal szarabb autónak:
1. sokkal kisebb a súlya
2. sokkal lágyabb a rugózása
3. sokkal lassubb a tempója
4. sokkal kisebb a kereke (és így kisebb erőknek van kitéve)
5. sokkal gyengébben terjed a híre.

[] (törölt) 2007.09.23. 23:05:40

bersalis: ha ti hibaztatok, akkor viszont valahol jogos volt az ordibalas. (remelem, nem index nelkul kanyarodtatok ki ele)

...meg ha nem is ez a kulturalt konfliktusrendezes iskolapeldaja.

[] (törölt) 2007.09.23. 23:15:11

"Az a Lambounfall srác egy szkeptikus öntelt alak, aki ugyancsak ilyen felelőtlen szerepelős volt mint ez a kettő, és mot úgy próbálja helyreállítani a magáról elképzelt képet, hogy a Lambót mocskolja be minden káráért."

nem csak o, hanem sokan masok is.
de ha te ilyen okos vagy, ott a guestbookja, mehetsz osztani az eszt.

"Nos, akkor mivel magyarázza azt, hogy az autón 19 collos utángyártott, gyenge minőségű felnik voltak?"

nem a felni szakadt le, ha nem tunt volna fel.

"Másodsorban, 2000 óta már több mint 5000 autót gyártottak le, és az ehhez hasonló balesetek száma még mindig nem haladja meg az 50-et. Szerintem ez nem vészes."

szerinted. akik meg ott doglottek meg, azok szerint kevesbe.

"És ugyanez a helyzet a Ferrarival, Porscheval, Chevrolettel es mindegyik autóval."

mutass egy kigyulladt, kiszakadt kereku porschet.

"A Murielago leszakadt hátsó karoszériaelemén () jól látható a Porsche keréknyoma"

hol? link?

"Én azon csodálkoztam volna, ha a két autó egy darabban hazaérkezik."

pedig a porsche elegge egy darabban volt. meg mentheto is lett volna talan, ha a lamborol nem terjed at ra a tuz.

"Ja... leblokkolt a kerék."

tobben is allitjak ezt. ha nem igaz, akkor miert cserelte ki a lambo sunyiban a fel futomuvet?

Edelweiss 2007.09.23. 23:55:14

a gyerekrol meg annyit, hogy 14 eves kora ota gokartozik versenyszeruen, a lambo elott porscheja volt, es sem elotte, sem azota nem volt balesete. biztos balfasz, hiszen rajtad kivul senki nem tud vezetni.

sot a lambos gyerek csavarta ki a csavarokat is, direkt:
www.lambounfall.de/images/31.jpg

elvis pedig el, csak elvittek az ufok.

W84IQ 2007.09.24. 00:55:28

Edelweiss,

"Gyerek" tényleg nem tud vezetni. Ha tudna vezetni, nem választana olyan sebességet a haladásra, amely mások és a saját testi épségét ilyen módon veszélyeztetné. Ez most hivatalosan hangzik, de TÉNYLEG KURVÁRA NEM TUD vezetni az, aki 300-al megy az autópályán. Függetlenül attól, hogy megérkezik-e, vagy nem.

"Gyerek" ha tudna vezetni, nem használná a közutakat versenypályának. Az, hogy tud valaki "vezetni" nem egyenlő azzal, hogy képes egy sportkocsiban nyomni a gázt, és szerencséje van. Ha 14 éves kora óta bejárása van versenypályára, akkor még azt sem hozhatná fel mentségére, hogy nem tudta máshol kipróbálni magát, vagy az autót. Szimplán csak arról van szó, hogy nárcisztikus barom állat, akit nem érdekel mi történik a többi emberrel. Egy felelőtlen antiszociális fasz, akit el kell zárni amíg emberré válik.

Egy ilyen gyorsan közlekedő tömeg fegyver. Nem kell 300-al menni, hogy szétzúzzon egy normális tempóban közlekedő, mondjuk Astra-t a benne hazafelé tartó 5 tagú családdal együtt. Vagy kettőt, vagy hármat. Hogy merészeli venni a bátorságot, hogy mások életével játszadozzon? Mindkettőtől örök életre bevonnám a jogosítványt, és emberölési kísérletért állítanám bíróság elé. Te hogyan éreznél, ha egy ilyen "arany ifjú" tesztoszteronmámorban megölné a gyerekedet? Megnyomorítana téged, vagy a szüleidet?

És akkor jössz a kisstílű dumáddal, hogy a lambó így a "gyerek" úgy... Ki a fenét érdekel? Itt nem ez a lényeg, és nem ez a tanúlság.

911 Turbo 2007.09.24. 06:22:55

Szerintem is legyen teljesítmény korlátozás. 250LE legyen a minimum ami ennél gyengébb az ne mehessen fel autópályára . 200LE alatt csak városban használhassa , 150LE-nél gyengébb autó pedig ne kaphasson hatósági jelzést. Így majd nem tart órákig megelőzni egy teherautót az emelkedőn klimával. Szép napot

zokni 2007.09.24. 08:34:33

elnézést polgártársak, de a lényegre nem figyeltetek oda. ez a két iqharcos kora tavasz óta versenyzet a belvárosban padlógázzal este felé. te legalább egy védett dobozban űlsz de a gyereked,rokonod,kerékpáros az puhatestű. és akiknek az lenne a munkájuk hogy megfékezzék a két véglényt, félnek mindentől. ha akkor lekapcsolják őket több testrészük marad. legyen nekik könnyü a szike

irigy kisautó-tulaj 2007.09.24. 09:07:37

Lehet hogy nem volt meg a 300, de szerintem 200 felett menni forgalomban (még enyhe forgalomban is) súlyos felelőtlenség. Csak a vakszerencsén múlt hogy az ütközés után a két irányítás nélküli roncs nem talált el vétleneket, és nem okozott tragédiát.

Ha vkinek ilyen gépe van, használja sokáig egészséggel, de ha 180-200 felett is szeretne vele menni, béreljenek már ki a haverokkal egy versenypályát! Már itthon is megvan rá a lehetőség, és ha ott figyel a garázsban a Lambo v. a Techart, akkor az anyagiakkal sem lehet gond. A két úrvezető pedig nem érdemel halált, de jogsit sem.

reinhard 2007.09.24. 09:18:23

Megérdemelte mind a kettő. Hála Istennek, hogy egy ártatlan sem veszett oda a 2 hülye miatt. A régi igazság itt is érvényes: a gázt a hülye is tudja nyomni, de megállni, az a művészet!

Lama 2007.09.24. 09:43:56

Csak hozzászólok énis. Aki a halálukat kívánja a sofőröknek, vagy azt hogy tolókocsiba kerüljenek, arra nem is mondok semmit. Eccerűen egy primitív alak.
+ az is egy primitív barom aki nem áll meg segíteni hanem továbbhajt.

Jogsibevonás egyértelmű, a sofőrök nagyot hibáztak, a kresz vonatkozik mindenkire.
Mondom mindenkire. Nincs olyan amit jobban utálok annál, mikor autópályán a belső sávba bemegy egy teherautó, vagy Lada agresszíva és a mögötte nagy sebességgel érkező autónak akkorát kell fékeznie hogy majd kiesik a szélvédő.

Sokat járok a 4-esen, rengeteg idióta van nemkell hozzá Lambo sem... Sőt anno a 3-as úton a szemem előtt pördült meg egy swift (kanyarba záróvonalon előzött, először engem aztán még egy skodát is).
Ha szembe jön valami otthal meg.

Nekem is sportkocsim van, igaz nem 650 le, de azért tudom hol a határ, és hogy mennyit bír a jármű. Ez persze nem azt jelenti hogy 30-as táblánál 20-al megyek, mert törvénytisztelő állampolgár vagyok. De aki ezt mondja magáról az álszent.

És inkább azokat a barmokat kellene eltiltani a vezetéstől akik előznek össze vissza, nemtörődve azzal hogy jönnek szembe vagy sem.

Kata 2007.09.24. 10:14:20

Apám vezetés oktató volt. 4 évesen vezettem először Babettát, akkor apám még hátul ült a csomagtartón, 14 évesen megvolt a kismotorjogsim, 17 voltam, amikor megvolt az szgk jogsim.

A legelső és legalapvetőbb szabály az volt, amikor apám oktatott: nem megyünk forgalomba, amíg nem tudunk gyakorlottan MEGÁLLNI!!! Az 1 tonnás autónak van 4, azaz 4 db. egytenyérnyi felülete, amin megáll. A Lamborghininek ugyanúgy, ahogy a kisfityónak is. Annyival kell menni, amennyivel MEG TUDUNK ÁLLNI!

A két hülyegyerekkel kapcsolatban meg csak azt tudom mondani, hogy tökre sajnálom őket a hülyeségükért. Viszont ha elpatkolnak, legalább egy pár embernek lesz esélye új vesére, szívre, májra, stb. Feltéve persze, ha nem voltak tele koksszal, vagy ex-szel.

Valamire végül mégiscsak jók lesznek. Ha másra nem, legalább a tanulságot mindenki levonja magának. Én legalábbis megfogadtam vagy századjára, hogy nem lépem túl a sebességkorlátozást, mert ha véletlenül megteszem, és balesetet szenvedek, netalán lebénulok, vagy elpatkolok, nem szeretném, ha ilyeneket írnának a balesetemről a fórumozók.

nemmajom 2007.09.24. 10:36:45

majom 2007.09.23. 11:36:28

Ad 1.
Szerintem az általad idézett posztbejegyzés arról szól, hogy a sofőrök nem akarták odanyújtani a másik orcájukat is. keresztényietlen, de ateista világban élünk, ez van.
T.i. amikor valaki autópályán 300-al megy, akkor bizony komolyan veszélyezteti a többieket, még azt is, aki 200ig elmerészkedik, de a 100-130-al mászó családosokat érő sokk szvsz felér egy pofonnal. Tehát, ha valaki ennyire nyilvánvalóan tesz mások biztonságára, mint ezek ketten, maga ellen hívja ki a sorsot.

Ad 2.
Mentem már nyolcason, csúszós úton. Mondjuk én negyvennel mentem, és láttam több autót is, amelyik belecsúszott az árokba. Hirtelen hó volt, senkinél nem volt hólánc. Szívás lett belőle, mert aki - akár csak 40-ről - megpróbált leállni, az menthetetlenül csúszott be a többi mellé az árokba. Szal, hasonló esetben kiszáll, kocsit lezár, háromszög kitesz, felkapaszkodik út mellé, és elbattyog egy olyan helyig, ahol van rá esély, hogy valaki fel tudja venni (pl. következő kereszteződés, ott már csak elsőbbségadás miatt is lesz, aki megáll). Ha az utat lesöpörték, lehet visszamenni a verdáért.
Nem írod nagyon részletesen, de nem lehet, hogy hasonló ok miatt nem álltak meg Neked sem - mármint azért, nehogy melléd csusszanjanak? Végül is, ha Te 80-al lecsúsztál, nem lehettek ideálisak az úttapadási viszonyok...

Halesz · http://www.alfaamore.hu 2007.09.24. 11:23:22

Annyira tipikus, hogy valaki még egy ilyen balesetből is meg tudja magyarázni, hogy az olasz autó szar :)))))))

rai · http://belsoseg.blog.hu/2007/09/23/koznapi_lamboszpotting_az_arpad_hidon 2007.09.24. 11:33:55

Talán tévedek, de úgy tudom, hogy a Lambo autogyártó részlege az Audié, nem?
Legalábbis évek óta azt olvasni/hallani, hogy bezzeg most milyen jó már, mert a németek szerelik, meg német meo, ésatöbbi...
Örülök, hogy olyan baleseti szakértők is vannak, akik fényképről megmondják még a baleseti okokat is, egyébként ez általában 3 év a bíróságon, 4 szakértővel! Szerintem 200 fölötti ütközésnél minden autónál szakad a futómű, egy ilyen autonál ez a sebesség játszva elérhető.
Egyébként a megbízhatatlan olasz elektronika - többnyire - Bosch. A fasza japán autón a fék - Bosch. Tudom, volt/van mindkettő.
De ilyen sebeséggel szerintem csak az közlekedjen versenypályán kívül, akinek a járművére az van írva, hogy Boeing....

Yorgos 2007.09.24. 13:13:32

Zokninak:

Nem tudom, hogy van latinul az "isteni igazságszolgáltatás".

Apropó, van ilyen?

Remélem, a szénné égett gerinc- és agysérültek (utóbbi egyébként nem a baleset eredménye, hanem oka) jogsiját is bevonják.

Az én gyerekemet ne veszélyeztessék. Idióták.

NullJozef 2007.09.24. 13:23:37

Edelweiss!

\"Nagy valószínűséggel keveés pénzt dobtak ki az ablakon. Csodálkoznék, ha a biztosítót nem fejnék meg.\"

\"mirol beszelsz, te szerencsetlen? szerinted melyik biztosito fizet egy ilyen massziv gyorshajtasnal? eszeden vagy?\"

Hát persze. NEKED nem fizet a biztosító, nekik igen, ne félj... Kapcsolatok, pénz, a szokásos \"megoldjuk okosba\'\". Egyébként meg a Lambós srác fogja leginkább bizonygatni, hogy szar a kocsi és műszaki hiba volt...

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2007.09.24. 14:06:13

szerintem teljesen mindegy, hogy lambo volt, porsche, bmw, de tôlem akár swift is lehetett.
Az sem érdekes, hogy mennyi a megengedett sebesség, mert ha az egész bevezetô 50-el mocorog, 100-al is veszélyes.
Vezetni az útviszonyoknak és a forgalomnak megfelelôen kell. Vö: ha mindenki 130-cal megy, 80-al menni szintén balesetveszélyes. Nekem lehet ugrani ezért, de ha én megyek 130-cal és kihajt a külsô sávból elém valaki 80-nal, az veszélyes.

Azok a legveszélyesebbek, akik az elképzeléseik vagy jogaik alapján vezetnek, és nem a valós helyzethez igazodva. Ezek az emberek azt hitték, hogy csupán azért, mert a kocsijuk képes menni annyival, amennyivel mentek, mehetnek is annyival. Nem mehettek volna. Ez 100%-ig biztos, mert a baleset bekövetkezett.

Veszélyeztettek másokat? Egyértelmûen igen, hiszen egy baleset bekövetkezett, ergo nem voltak hatalmában annak, hogy elkerüljenek egy balesetet.

Ha engem valaki szándékosan, és szellemi képességeihez képest tudatosan veszélyeztet, annak miért segítsek?

Ez nem egy kirívó eset, nem lambókkal és porschekkal, de mindenféle autókkal naponta veszélyeztetnek emberek, legtöbbször értelmetlenül. Tatabánya és Budapest között ingázom, ha 180-nal megyek, vagy 130-cal a különbség 7 perc egy ekkora úton, nincs az a munkahely / tárgyalás ahol ezt nem tolerálják.
(ne gyertek kórház, beteg gyerek marhaságokkal, aki oda megy, az kiteszi a vészvillogót, felkapcsolja a reflektort, ködlámpát, mindent és dudál, nem cikázik, hanem biztonságra, sebességre és megértetésre törekszik)

5 éve figyelem a körülöttem folyó forgalmat, ez kortól, nemtôl, gépjármûtôl független. A nagy teljesítményû autók valóban vonzzák a marhákat, de láttam már új Daciát is életveszélyes helyzetet generálni. Az életveszély okozása, ha nem is valósul meg, bûn. Nem a jog elôtt, rendôr elôtt, hanem az emberi viszonyokban a valós emberi viszonyokban. Nem leszünk ettôl még közös jogalanyok, nem perelhetô, csak szimplán Rosszat tesz.

Lehet védeni ezeket az embereket, csak a történtek tükrében elég nehéz felhozni a védelmükben bármit is. Veszélyesen közlekedtek, nem voltak kontrollhelyzetben, veszélyeztettek másokat.

Az, hogy valaki megijed -e, vizes lesz -e a keze, nem vitatéma. Megijedt. Kész. Ha kezdô vezetô, akkor nem mehet az utakra, mert mások azt versenypályának használják? Vagy nem ijedhet meg? Mert valaki aszondja, hogy nem kell? De kell, és volt is miért (újfent.. a baleset megtörtént, tehát a veszély fennállt)

Sokan vagyunk az utakon, ki így, ki úgy vezet, ezzel együtt kell élni, vannak akik veszélyesen mennek, okkal vagy ok nélkül. De aki szándékosan veszélyeztet másokat, annak nem hiszem hogy a klasszikus bibliai idézetnél kell szebb "aki fegyvert fog, fegyver által vész el".

Én sem álltam volna meg. Ha ôk tudatosan veszélybe sodorták magukat, gondolom felkészültek erre a lehetôségre is, és nem arra számítottak, hogy engem megijesztenek, aztán ha rosszul sül el, majd én jól megsegítem ôket. Segítse meg ôket az, aki ha ilyen ló kerülne a segge alá, maga is ezt tenné, szerinte ez így helyes, így kell közlekedni.

Lajos 2007.09.24. 14:25:30

Primitiv a magyar. Ha a gép előtt ül, akkor ott (lásd fenti hozzászólások), ha volán mögött, akkor ott.

atiska 2007.09.24. 14:31:40

hat, ugy latom pontosan ugyanaz megy itt is, mint langlovagok forumon, ott meg egy-ket ilyen notorius gyorshajto anyazast is bevetett, bizonyitva, hogy a kulturalt viselkedes es a penz nem jar egyutt. autokert kar, soforokert egyaltalan nem. es azt hiszi mind, hogy irigyseg. irigykedik a franc. nekem nincs szuksegem p.cshosszabbitora, nekem az auto kozlekedesi eszkoz. ezek amugy is csak fesziteni jok, mintmar paran leirtak, olajbarok ezzel villoghatnak.

Colombre 2007.09.24. 15:45:18

Én péntek délután láttam a narancs Lambót a Szentendrei kútnál. Kijött a shop-ból egy szétszteroidozott fejű és testű csávó melegítőben, sportcipőben. Fogadni mertem volna, hogy ő a tulaj. Sok észt nem néztem ki belőle, de azokból sem akik olyanokat írogatnak, hogy ők sem álltak volna meg. Egyformán paraszt mindkettő.

Sütemény1975 2007.09.24. 16:12:15

Megállni alapvető emberi kötelesség. Még 2 ilyen szemétládának is, akik semmibe veszik a többi autós testi épségét. Nem tudom milyen kommentek kerülnének most ide, ha ők lennének a felelősek egy négytagű család haláláért, mert nekik versenyezni támad kedvük. Nem kívánok nekik testi szenvedést, csak annyit, hogy mindkettőt örökre tiltsák el a vezetéstől. Ez pont elég lenne nekik.

Lepedőakrobata 2007.09.24. 16:25:35

És arra nem is gondoltok, hogy megsemmisült két mozgássérült-igazolvány is?!

DeXter 2007.09.24. 16:37:16

" Lajos 2007.09.24. 14:25:30
Primitiv a magyar. Ha a gép előtt ül, akkor ott (lásd fenti hozzászólások), ha volán mögött, akkor ott. "

Kedves Lajos !
Ezt most hogy értsük?Ezekszerint te is egy primitív,prosztó lúzerdroid lennél?? :)

DeXter 2007.09.24. 17:15:03

Egyáltalán nem tisztem megvédeni ezt a két balf@szt,de tapasztalatból tudom hogy hatalmas önkontroll és fegyelem szükségeltetik ahhoz hogy ilyen gépsárkányokkal ne lépjék át a kresz által megszabott korlátokat. Ezenkívül fontos az embertársaink iránti nagyfokú tisztelet,a felelős,józan gondolkodás. Ezekből a srácokból valamelyik összetevő(vagy mindegyik) úgymond hiányzott. Ha igaz a fórumozók szerinti, kopasz, kigyúrt, \"melegítőssportcipősbuflákbaromarcú\" karakter,akkor ezen egyáltalán nem is csodálkozom. Jómagam egy Hayabusával motorozgatok,de ésszel. Országúti közlekedésben megpróbálok mindig a határokon belül maradni. Amúgy tényleg űberfasza érzés kétpofára kapni az adrenalint a búrádba,de ki kell menni nyíltnapokra a ringre,és nem felelőtlenül mások testi épségét is kockáztatva állatkodni a közúton. Na ezt nem értik meg sajnos a büdös prolik. És soha nem is fogják.

noname 2007.09.24. 20:53:51

Colombre! Hogy tetszett Árpinak (ő vezette a lambot) a barázdált feje?:) Aki nem látta annak leírom: úgy néz ki a feje mintha a koponyája és a fejbőre között izomcsíkok lennének, ezért olyan barázdált. A csávó amúgy kilett tiltva a konditeremből ahova járok.

pocok 2007.09.24. 21:55:20

Van egy autómentős ismerősöm, akinek ez a jó képességű, jó megjelenésű, 2 m-es kopasz lambós, sávváltás közben letépte a tréler első lökhárítóját. Ezek után, mintha misem történt volna, továbbhajtott. Csak ez az 1db narancssárga lámbó van az országban.
A rendőrségen feljelentést tett az ismerősöm, majd 2 hónappal később a rendőrök azt mondták, hogy mivel túl nagy értékű az autó, így közúti forgalomban nem használják!!!!!!!!!!
Mellesleg, ha sérült volna, akkor azt csak Olaszországban javították volna.
Kérdezem: ha egy teherautó oldalán látható volt az ütközés, akkor a lambón nem?????
Így bárkit elüthetett volna. Nem kívánom a halálát, de elgondolkodhatna egy kicsit, függetlenül attól, hogy az alvilágban ki is. Pont neki kellett volna megállnia, ha 200 ezer Ft-os kárt okoz másnak. (főleg annak, aki az utolsó forintját is beleöli az autójába)
Kár, hogy nem ez az autómentős ismerősöm ment a lambóért....
A rendőrség az ügyet lezárta. Mert megvették őket kilóra.

heavy mental 2007.09.24. 22:21:03

Pocok:
Tudtommal Bécsben is van Lambo szervíz.
Ezenkívül a lökhárítós eset nem csak a Lambós kopaszt minősíti, hanem a rendőr kutyákat (nem rendőrkutyák, érted?) is.

911 Turbo: LoL!!!!!!!!!

pocok 2007.09.24. 22:48:51

Nem a rendörökkel és nem azzal van problémám,hogy kinek mennyi pénze van! Csak az bánt,hogyha neki egy 50millás autora telik,és ha másnak kárt okoz,azt miért nem vállalja. Ha nem hagyta volna cserben az ismerősömet,hanem félre áll és kifizeti az általa okozott kárt,semmi problémám nem lenne és az ismerősömnek sem! Én is csináltam már hülyeséget,de vállaltam érte a felelősséget!Még csak annyit mondok,én szeretek éjszaka nagyon nyugodtan aludni,és nem azon gondolkodni, hogy mit csináltam !

l_a · http://nincs.nincs.com 2007.09.24. 23:42:30

("Az a Lambounfall srác egy szkeptikus öntelt alak..."
nem csak o, hanem sokan masok is. de ha te ilyen okos vagy, ott a guestbookja, mehetsz osztani az eszt.)

Sokan mások? Mármint az olyan pihet agyuak, akik úgy próbálnak feltünni, hogy híres cégeket támadnak meg ok- ok nelkul? Teljesen normális hogy egy autónak vannak gyártási hibái, és ha értenél is ehhez, tudnád, hogy azok a gyártási hibák nem minden autón vannak jelen. Például az E Mercedesnek könnyen törik az első lengőkara. Láttál már E Mercedes-t az árokban? A Vectrának meg az elektronikája megy tönkre. Minden autónak lehetnek gyártási hibái amik vagy előfordulnak vagy nem, tehát a Lambo semmivel sem különbözik a többitől. Csak neked (és a hasonlóidnak) szúrja a szemed, mert gondolom amikor kicsi voltál, volt egy Porschéd, és a szomszéd gyerek Lambója hosszabbat gurult.


("...az autón 19 collos utángyártott, gyenge minőségű felnik voltak..."
nem a felni szakadt le, ha nem tunt volna fel.)

Tudom hogy nem a felni szakadt le. De ha neked lenne egy csöpp hozzáértésed, tudnád, hogy a nagyobb és nem nagy sebességre (hanem villogásra) gyártott felni jobban megterheli a felfüggesztést, és ezért szakadhat le.


("...balesetek száma még mindig nem haladja meg az 50-et. Szerintem ez nem vészes."
szerinted. akik meg ott doglottek meg, azok szerint kevesbe.)

Ennek semmi köze a Lambóhoz. Egy Fordban elpatkolt embernek is ugyanoljan rossz, mint aki Lambóban balesetezett. Viszont a Lambős balesetek nagyrészét meggondolatlan vezetők okozzák, mint pl. a cseh rali pilóta, aki a tavaly kente oda 200-al a Murcit a frissen megismert fotomodellel együtt. És itt most hallgathatsz, mert egy tehetséges rali pilótáról van szó. Neki is pont úgy elmehet az esze mint másnak, és száguldhat 200-al egy olyan úton, amilyen csak Chicago-ban volt a földrengés után.


("ugyanez a helyzet a Ferrarival, Porscheval, Chevrolettel..."
mutass egy kigyulladt, kiszakadt kereku porschet.)

Vicces cagy :D Pont Porschet? :)) Mert tudod jól, hogy az összes többire tudok példát adni :D


("A Murcielago leszakadt hátsó karoszériaelemén jól látható a Porsche keréknyoma"
hol? link?)

Link:
img20.imageshack.us/img20/8705/kereknyom1yj8.jpg

És hogy jobban megértsd, rajzoltam is egyet neked. Még az is megtörténhet, hogy a Porsche hibájából történt a baleset. Kihangsúlyozom, nem hiszem, hogy ha a Porsche nem hibázik akkor megússzák, csak lehet, hogy ő dobta be hamarabb.
img20.imageshack.us/img20/5307/kereknyom2gh3.jpg


("Én azon csodálkoztam volna, ha a két autó egy darabban hazaérkezik."
pedig a porsche elegge egy darabban volt. meg mentheto is lett volna talan, ha a lamborol nem terjed at ra a tuz.)

Hja... Könnyű volt a Porscénak, mivel maga előtt tolta a Lambót, az pedig kivédett minden ütést. És szerinted ha nem gyullad ki a Porsche az még menthető? Ha megjavították volna, lenne bátorságod felvinni a járgányt 250-re (persze, zárt pályán)?


("Ja... leblokkolt a kerék."
tobben is allitjak ezt. ha nem igaz, akkor miert cserelte ki a lambo sunyiban a fel futomuvet?)

Kik állítják? Az olyan okoskodók, mint te? Azért te is bedobhatnál egy linket, és ha lehet, hihető forráshoz. De milyen futóművet cserélt ki a Lambo? Én nem értem.

[] (törölt) 2007.09.25. 00:42:58

"Mármint az olyan pihet agyuak, akik úgy próbálnak feltünni, hogy híres cégeket támadnak meg ok- ok nelkul?"

erre mit lepsz, ocsi?
www.lambounfall.de/images/31.jpg

"De milyen futóművet cserélt ki a Lambo? Én nem értem."

ha nem lennel hulye az olvasashoz, ertened. olvasd el a lambounfall.de forumat, ott az osztrak faszi leirja, mik a kulonbsegek az uj modelleknel.

[] (törölt) 2007.09.25. 00:48:13

amugy l_a, koszi, tenyleg kurva jot rohogtem, elkepzeltem, ahogy voroslo fejjel osszeszenveded ezt a cuccot paintbrushban =DDD

Vétlen Emberek 2007.09.25. 09:38:09

Én felvállalom azt a véleményt, hogy maradjon ott az olyan barom, aki a törvények fölé helyezve magát, nem betartva a szabályokat, melyek szerint, bízva másokban is, a legtöbb ember közlekedik. Ne papoljatok már műszaki hibáról, meg hogy a gyártó töréstesztje milyen. Aki ennyivel megy, típustól, ártól függetlenül, az igenis egy barom, maradjon ott, mert szándékosan csinálta. Én nem sajnálnám őket ! Mo.- a legnagyobb megengedett sebesség közúton 130 km. !!! Ha nem tetszik, akkor is be kell tartani, akinek nem tetszik, el lehet menni ebből az országból. Edelweiss: "hogy ha leszarja ki fekszik az ut szelen, akkor adott esetben ot is le fogjak szarni, ha egy roncsban fekszik majd" Kérdezem: amikor ezek a barmok eldöntötték, hogy ilyen sebességel fognak versenyezni,nem gondoltak arra, hogy őket fogják leszarni, ha balesetet szenvednek???

Lama 2007.09.25. 10:30:54

Lehalok mennyi primitív ember van a földön. Ezért mert ők gyorsan mentek, balesetet szenvedtek, másokat is veszélybe sodortak ők a balfaszok, primitívek.Nagy valószínűséggel megkapták érte a magukét, és meg is fogják.. De hogy jön bárki ahhoz hogy ítélkezzen más felett?
ezzel ugyanarra a primitív szintre süllyed mint azok akik száguldoztak és balesetet szenvedtek. Ha esetleg más is megsérült volna, akkor sem álltok meg segíteni? Vagy akkor csak annak segítetek?
Szomorú hogy a hozzászólók 90%-a így gondolkodik....

Tudod pont az ilyen primitív emberek miatt szívtam énis a multkor. Lerobbantam autóval, és kb 10 emberből egy se segített hogy letoljuk vagy húzzuk az autót az útról. Inkább kerülgettek, meg anyáztak. Ennyit erről...

diablo69 2007.09.25. 12:00:03

Kedves ,békés autóstársak most megmutathatják mi a magyar virtus!
Hiába ,ettől érzi jól magát a magyar BALHÉÉÉ!A hozzászólásokon -bármelyik fórumot is olvasva- jól látszik az ország állapota.A balkáni színvonalú közlekedési morál nem ettől a két nakajima-tól olyan amilyen hanem pont a szürke ködbe vesző, apróbb tufaságokat saját magának megbocsájtó átlagpógártól.A közlekedés TÁRSASJÁTÉK és mindíg van-lesz aki szarik a társadalmi normákra.Egy egészséges társadalom kiveti előbb utóbb az ilyen playboyokat akiknek a KÖNNYEN JÖTT, KÖNNYEN MEGY a szemlélete.Béke legyen velünk!
Ja, és még annyit az olaszautót fikázóknak a Lambo már réges-régen német(audi) tulajdonban van.Pont.

l_a · http://nincs.nincs.com 2007.09.25. 13:17:06

Lama, 100% igazad van. Fogadni merek, hogy ha bárki, aki a fórumon szidta a két idiótát, kapna 100 milliót, rögtön venne egy járgányt és másnap ugyanúgy végezné. Annyi a különbség a kettő közt, hogy az egyiknek volt lehetősége száguldani, a másiknak meg nincs.

Edelweiss:
(erre mit lepsz, ocsi?
www.lambounfall.de/images/31.jpg)

Semmit. Nem tagadom, hogy a Lambónak nincsenek gyártási hibái. Viszont ez NEM OKOZHAT BALESETET!!! Már járták meg egy páran, hogy menet közben kiakadt, de semmi sem történt. Egyszer csak megállt az autó és kész. Ugyanazok a tünetek voltak, mint amikor tönkremegy a kuplungtárcsa. Legrosszabb esetben, a szabadon forgó féltengely széttör mindent ami körülötte van, de még ilyen sem fordult elő. De hiába is magyarázom ezt neked, aki alig konyít a mechanikához, téged úgyis a média meg a szenzáció vezérel. És újból mondom, minden autómárkánál vannak hasonló hibák, banálisak is, úgyhogy a Lambó semmivel sem különlegesebb ilyen téren.

(ha nem lennel hulye az olvasashoz, ertened. olvasd el a lambounfall.de forumat, ott az osztrak faszi leirja, mik a kulonbsegek az uj modelleknel.)

Nem pazarolom az időmet marhaságok olvasására, pláne akkor, ha az a marhaság németül van írva, és egy szót nem értek. De ha jól sejtem, azt akarod mondani, hogy a Lambó az újabb modellekek kicserélte a futóművet. Nos, ez szerinted nem normális? Te jobban szimpatizálod a 100 éves gőzgépet? Nagyobb teljesítményű motorhoz komolyabb felfüggesztés is kell :P Mellesleg javítottak a légkondin, a fékeken, az ülésen, stb. Az miért nem szúrja a szemed? Ja, értem :D Te (ti) megragadod azt a tényt ami bizonyítja a legendádat. Ügyes vagy, sokan egész mozgalmat indítottak el ezzel a módszerrel ;)

(amugy l_a, koszi, tenyleg kurva jot rohogtem, elkepzeltem, ahogy voroslo fejjel osszeszenveded ezt a cuccot paintbrushban =DDD)

Nem vöröslött a fejem, totál nyugis voltam. És nem is kellett 5 percél több, erőfeszítésről meg ne is beszéljünk. Kár hogy nem értetted a lényeget. Inkább arra lettem volna kíváncsi, hogy mivel tudsz visszavágni arra amit a képen láttál. Mindegy, legalább nevettél egy jót ;)
Viszont annyit megtudtam rólad, hogy egy nagy senki vagy, aki azért netezik, hogy kipótolja azokat a hiányokat amikben a valós életében szenved. Hűlyeségeket pofázol hogy okosnak tűnj, másokat lecs3szel hogy keménynek tűnj. Innentől írhatsz nekem bármit, a te vádolásaid és érveid nem érnek semmit.

Árpi 2008.04.04. 02:19:02

rendorsegi szakvelemeny es a szavam sulya: a porsche csuszott belem hatulrol, nem tehettem semmit, sebessegem akkor 130..147 km/h volt. koszonom
süti beállítások módosítása