Három autó, három szoknya

Előzetes: Punto – Primera – Volvo 240 összehasonlító teszt

  2007. szeptember 16. - Péter Anna Címkék: előzetes volvo totalcar flotta nissan fiat

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Célszerszám a sivatagban
2008-04-03 17:00:00

Emberem Tunéziában volt forgatni és szerencsére nem volt ideje bazári csecsebecsét keresni, egy jó kis

A tuningparádé legfigyelemreméltóbb járgánya
2008-03-25 11:00:00

  A rendezvényt három napig elviselő Angélának szobrot kell emelnünk- gondoltam a tuningshow női wc-jében. A

A legpengébb felni választás 2. menet
2008-03-23 09:23:00

  Közkívánatra tartunk egy második fordulót, elsősorban az olvasók javaslataiból. A gyári felnik

Nem Photoshop!
2008-03-21 18:00:00

Általánosban még a farmeremre is képes voltam szmájlimatricákat ragasztgatni, annyira hülye voltam a

Három autó és három pár női láb légiposta-hangulatú képeslapon

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr26166632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.09.16. 14:23:30

A Volvo és a Primera tipikus női autók! Ugye Anna?

Tommi 2007.09.16. 14:28:40

Na erre külön kíváncsi leszek!

katicska 2007.09.16. 14:40:41

Pont az a jó benne, hogy nem egy tipikus női autó! Kíváncsi leszek a cikkre.
Nekem egy Almerám van, de egy hete egy ronda taxis nem látta, hogy jobbról jövök...és csinált egy huppasztott Almerát. Azóta egy kölcsön Astra kombim volt, most meg egy kölcsön Leon van. Tipikus női autók...

bakosrichard 2007.09.16. 14:41:33

A Totalcar kezd teljesen elmenni életmód és divatmagazin irányba :( A fiúk eddig sem a hozzáértő műszaki tartalommal hanem inkább a formákkal és a vezetési élménnyel voltak elfoglalva, de a rúzsok és körömlakkok megjelenése mégtöbbet rontott a szinvonalon :( Sajnálom, de ez az őszinte váleményem. -egy igazi motor és autóbuzi-

yenoee 2007.09.16. 14:58:14

Vazeg. A cikk még meg se jelent, és már minősíted?
:)

snblnd 2007.09.16. 15:15:15

... nekem a középső. ;)

Katicska, milyen moci van a Leonban?

ha5nx 2007.09.16. 15:36:14

Furcsa, hogy a kép alapján - optikailag - a Primera a legkisebb, s a Punto a Volvonál is alig tűnik kisebbnek.

A cikk meg nem azért tűnik furcsának, mert "női autók összehasonlítása", hanem mert még csak nem is almát körtével, hanem inkább almát kolbásszal próbálnak összevetni...

katicska 2007.09.16. 15:42:49

Gondolom nem az autók összehasonlítása lesz. Hanem csajok nem csajos autóinak miértje.

AP (törölt) 2007.09.16. 15:43:15

bakosrichard: tökéletesen egyetértek

.oO zsolo Oo. 2007.09.16. 16:06:38

hát bakosricsi sztem meg pont ezek az igazi csajok. nem löttyedt seggű bulipicsák akiknek az élet átlébecolása a cél egy menő ficko oldalán. olyan autoban mint pl az a régi volvo (ha testre nem is de mentalitását tekintve) csak jo csaj ülhet. sztem érdekesebb mit egy tuningolt szétrohadt civic vagy egy szakadt bmw.
menj az a5-re ott megkapod a szakmai hozzászolást - a 4.8as x5ös bmw mellé beirják hogy jobb a prius mert kevesebbet fogyaszt
autobuzi létemre a körömlakk és rúzs ellenére ennyire egyszerüen kell felfogni az autokat. majd a pr-ososk meg a mérnökök gondolkoznak a többin.

NAMÁ 2007.09.16. 16:09:42

Ha nem vettétek volna észre a belsőség blogot olvassátok itt ha arról akarnak írni h milyen állagút szxxtak akkor azt írják. Ha nem tetszik nem kell olvasni. Eltudom képzelni mekkora "autó buzik" vagytok?+!%@&#.Ja, és ha val nem kezdünk mondatot.

katicska 2007.09.16. 16:10:58

"Katicska, milyen moci van a Leonban?"
1.9 dízel chippelve. Tündéri.
De nem merem ide leírni, mennyivel, hol, hogyan mentem. Mert itt mindenki max. 130-cal megy autópályán és persze csak a külső sávban.

Miféle? 2007.09.16. 16:13:06

mi a manó? három szoknya, három láb? kapjatok már észbe és ne szennyezzétek a világháló ph értékét mert okádékom támad... ettől a mifélétől...
inkább bepasszíroztatok volna az autók mellé két, három popót, cickóval... hihetetlen a hozzáállásotok a dolgokhoz... pfffúj be szennyes a szám... de a ti perverz gondolatvilágotokat sehogy sem éri utol... fene a manó négyzetén...

furious ( barika ) · http://www.3516.sk 2007.09.16. 16:21:01

Szerintem finom lesz a cikk, mindig is érdekelt mit gondol az ellenkező nem a "férfijátékokról" (pl. autók, Hi-Fi).Jó dolog hogy női véleményt is kapunk az autókrol, hiszen általában a férfiak segítségét kérik a nők autóvásárláskor (ha kérik), így megtudhatjuk egy (több) nőtöl hogy mi kell a nőnek.

Airnold 2007.09.16. 16:24:36

Ide nekem azt a Volvót...
Nemértem, miért kell fikázni folyamatosan Annát és az írásait...ha szakértés kell, van kismillió honlap, a TC-re a szórakozás miatt jön a magamfajta...ha Anna nem szórakoztat, lehet mást olvasni...
TopGeart se a pontos teljesítményadatok miatt néz az ember, hanem JC állatságaiért...vagy tévednék...?

A

snblnd 2007.09.16. 16:32:50

"De nem merem ide leírni, mennyivel, hol, hogyan mentem." ...
... pedig leírhatnád, akár ímélben is, ha van kedved, mert pont egy hasonló konfigra szeretném lecserélni a százhatvan japó pónimat. ... 130? Az még mérföldben is lagymatag. :)

katicska 2007.09.16. 16:37:44

Akkor írj egy mail, mert Leon eladó. Amúgy 237 LE...

atenza 2007.09.16. 17:14:06

1,9-es dízel 237 lóerővel? ez biztos?

snblnd · http://digitalsport.hu/ 2007.09.16. 17:14:33

szentég. :) ... megy a mél ...

Tommi 2007.09.16. 17:17:38

snblnd: Csak nem Civic VTi-d van?

lighty 2007.09.16. 18:12:04

snbld! Az 1.9pdtdi motorok chiptuningak kb. 160le körül szoktak lenni,szóval ha ez az autó 237le akkor ott brutális tuning van,nem tartós darab az biztos,figyelj oda.

AP (törölt) 2007.09.16. 18:22:45

meg füstölhet mind a 7szentség

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.09.16. 18:28:18

katicska, a huppasztas gyogyithato, csak morzsolni kell a gittet ra :D

hmm. hirtelen elkepzeltem magam a volvo elejere kotve, ahogy felvaltva kerulnek arcom ele csokra a pompas noi labak es takarjak a deli nap tuzet a folem magasodo nonemuek.

hehe. vasarnap delutan lehet perverz az ember.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.09.16. 19:14:06

igen, katicska rögtön el is nevezte: Kormos :) mikor beszéltünk először aszittem egy CupraR-t kapott, mondom OMG, irigyeltem volna, de aztán kiderült hogy csak egy szénné (korommá) tuningolt fostalicskás traktor...

majom 2007.09.16. 19:20:18

na, erre kiváncsi leszek! igéretesen kezdődik!

Krisi 2007.09.16. 19:21:44

Miért kéne egy cikket telerakni száraz adatokkal? Beírod hogy gúgli.kom, és már ott is hever előtted a rengeteg infó! Ez a jó a TC-s cikkekben, hogy leírják, hogy milyen vezetni, szerintük hogy néz ki, stb, ami nmincs benne a katalógusban. Az, hogy nem mindig értek egyet, az meg már más dolog. Mellesleg szerintem is fasza, hogy van egy nő is a szerkesztőségben, ráadásul nem is akármilyen: biciklivel jár és Volvója van!!

Rocko- 2007.09.16. 19:26:12

katicska: OMG, ha ezt asszony megtudja! :D nagy Seat és Ibiza fan.

snblnd 2007.09.16. 19:40:36

Tommi :
... de. :) ... eladós. 7 éves, versenyleömlő, négy hely az ablak mellet. ;)

lighty:
... köszönöm, vigyázok, benzines turbósom volt picit emelt nyomással. Az annyira nem lett szerelem. Katicska élménybeszámolója viszont érdekelne. :)

sorry for nonstop off

bervas 2007.09.16. 20:13:21

Ricsi, igazad van. Ez az elejétől fogva életmód magazin, annak nem rossz. Pláne ilyen lábakkal :-)

A műszaki rajzul értő (író-olvasó) ember kisebbségben van szinte mindenhol a világban. Ebből következőleg nem tart el ingyenes újságot. Ebből következőleg ami a témában van, nem az ő szinvonalához kalibrálják, hanem inkább az átlagemberé fele. Annak a szín és a marketing duma számít. Mi pedig szerényen megelégszünk az igazsággal :-)

[] (törölt) 2007.09.16. 22:12:54

"Az 1.9pdtdi motorok chiptuningak kb. 160le körül szoktak lenni,szóval ha ez az autó 237le akkor ott brutális tuning van,nem tartós darab az biztos,figyelj oda."

ha ilyen durvan tul van huzva, en is tuladnek rajta, mielott alattam rohad szet a valto (esetleg a motor).

Groove 2007.09.16. 22:16:02

A középső...csakis....mindkettőből :D

Groove 2007.09.16. 22:18:01

Egyébként ha már autó sblog, és nem kell, h tesztekről stb szóljon, hanem hangulatokról és bármi másról amikben akár csak egy pici autó is van, nem lehetne nagyobb, jobb minőségű képekkel? (tisztelet a kivételnek, ugye) :)

TBSC 2007.09.16. 22:41:25

Hátul középső, elöl pedig csakacsizma :-))

Péter Anna 2007.09.16. 23:01:10

"Autóból a volvó jön be lábból pedig a jobbszélső :)"
"A középső...csakis....mindkettőből :D"
"Hátul középső, elöl pedig csakacsizma :-))"

Azok a lábak nem azokhoz az autókhoz tartoznak...

Péter Anna 2007.09.16. 23:10:55

Akartam mondani a sorrend más a lábak és az autók között, odatartoznak azok, nagyon is.

Pulay Géza 2007.09.16. 23:59:56

A leglényegesebb különbség a képen látható autók és a képen látható lábak halmaza között, hogy autóból a komplementer halmazban sokkal jobbak is előfordulnak, a lábakról - a középső párnak köszönhetően - ugyanez nem mondható el. Az én autóm például sok szempontból jobb a képen látható autóknál, ezzel szemben a középső láb pariban van a csajom extra jó lábával. Természetesen senkivel nem kívánok ízlésekről vitatkozni. Akik egyetértenek velem, azokkal azért nem, mert nincs nézetkülönbség, a többiekkel azért nem, mert nincs érdekütközés. Középső láb gazdája, bárki is ő: kéne. (Kérem, hogy ezt bóknak tekintse, ne udvariatlanságnak.)

ommm 2007.09.17. 00:07:26

Szervusztok mindannyian!
Végre onlány vagyok, térerő és mindeféle TV és rádiósugárzás nélküli napjaimnak vége. Elég is volt.

Airnold 2007.09.17. 08:09:13

És jó volt a cikk...
Kávé mellé reggelente egy ilyen cikk dukál... :)

A

vityaz 2007.09.17. 09:37:37

Idézetek Annától:
"Kit érdekel, mekkora hátul a hely, ha mindig üres?"
Effektíve senkit, csak ezért van dugó, mindenütt, városban, autópálya bevezetőn, blabla... meg jó a régi volvo, persze, meg full tiszta is.
"A 7 m3-es kanál hidraulikáját 470 liter olaj keni, a gép 130 millióba kerül, de téligumi-szett nem jár hozzá."
A hidraulikát az olja apalvetően nem keni, az olaj lévén lesz hidraulika maga, annak van nyomása, az mozgat.
Tényleg nagyon kezdenek gyűlni ezek a hülyeségek :S

TCSA · http://make.blog.hu 2007.09.17. 09:46:09

Hát, a Répakatát még mindig leveri stílusban Annácska :) A cikk kb. az volt amire számítottam; még mindig erősen szubjektív a hangvétel, ejnye! :)

snblnd · http://digitalsport.hu/ 2007.09.17. 09:46:56

... szerintem aranyos a cikk ... a mintás harisnyát meg tilcsákbe.

gork 2007.09.17. 10:35:25

jó lett a 3autós cikk, lehetett volna picit hosszabb...

Bambano 2007.09.17. 10:48:20

A cikk végén a szavazásnál miért nincs olyan, hogy mindegyik vagy ebben a sorrendben vagy valami ilyesmi? :))

Sajnálom, de a "Nissan fenékben szűk lett" képtől kirobbant belőlem a hímsoviniszta röhögés :)

A cikkek elé ki kellene írni, hogy teli szájjal ne olvasd, koszos lehet a monitorod..

Mégmégmégmég még, ennyi nem elég!

zsoci 2007.09.17. 10:48:46

Kedves Anna !

Két hozzászólásom lenne és egy kérdésem :

1, Először is megvédeném az autód, igenis szép a szögletes belseje. Szép a szögletes formája, különösen ezekben a " ázott szappan " formájú kerek világban.

2, A Punto belseje szerintem egyáltalán nem hat olcsónak. Az üléshuzatát én nagyon szerettem, a plüsst utálom. Ráadásul még szép is a műszerfala. Nekem is ui 1,2 16v-m volt viszont szerintem a motorja nem valami nagy csoda. Kb sehogy se ment.

A Primeráról nem tudok nyilatkozni olyanom még nem volt a másik kettő már igen.

A kérdés: Nekem a Volvó kombi volt, ezért kérdem: Jól értem hogy a limousin-nak is le lehet hajtani a támláját ?

Üdv Zsoci

Groove 2007.09.17. 11:11:03

Csssz.... hát a cikk nem tetszett. Ha abszolút szubjektív dolgok alapján hasonlítunk össze abszolút össze nem hasonlítható dolgokat, akkor azt minek pontozni??
A Primera keresztbe-hosszába megeszi felszereltségben (4bag, 4eablak, etükrök, lámpamosó, klíma stb.) az összes vetélytársát (Primera belső anyagait Punto belső anyagaival egy lapon nem lehet említeni), az meg, hogy a létező legkisebb motoros verzió szerepel az összehasonlításban megint más dolog, akárcsak az hogy a Punto vs Volvo menetteljesítményeit összehasonlítja az ember.
Szvsz nem baj, ha vannak ilyen cikkek is, de ezt pontozni és ez alapján 'ranglistát' felállítani talán nem kellene, mivel félrevezető lehet.

zsoci 2007.09.17. 11:51:31

Kérem tisztelettel !

Ez egy SZUBJEKTIV cikk. Ezekért a szubjektivumokért olvas az ember TC-t. Pontos műszaki paramétertábla, száraz tények, értelmetlen csillagok - mint ezt többen helyesen írták- másutt keresndő.

Amúgy - ezt az elöbbi hozzászóásnál kifelejtettem - kifejezetten tetszett a írás. Érdekes látni hogy egy Nőnek mi a fontos egy autóban.

üdv Zsoci

apamacko 2007.09.17. 12:33:10

Teljesen egyetértek Banbano-val !

A Volvo csomagterébe is még egy csaj kellett volna :-)

Ne hagyd magad Anna szeretünk !

Géb 2007.09.17. 12:58:53

Nem lenne rossz ez a cikk... érdekes ilyen oldalról is megvizsgálni autókat.
DE..! Azé' ne má a Volvo legyen a győztes mindenütt, megint ez lett az Isten... Szerintem sem a régi Punto se a Primera nem rossz. 98-99-es viszonyokhoz képest tetszetős mind a kettő, azóta meg eltelt majdnem 10 év!!!! Máskülönben a csodavolvo meg szeretne csak olyan ratyi-szar műanyagokat mint a Fiat....nem kell irígykedni!!!! Meg Annácska is szeretne egy ilyet ha futna rá...és akkor befejezné a "miért fasza egy roncs Volvo" ideológiák gyártását.
Egyébként nem tudom miért vagytok úgy oda ezektől a csajoktól....Max. középkategóriás nők, viszonylag feltünően öltöztetve... a jó ruha sokat eltakar, a feltünő meg elvonja a figyelmet a testi hibákról...jelen esetben ezek konbinációit láthatjuk.

De visszatérve a cikkehez. Már látszik Anna mentális fejlődése....Hajrá!

qq 2007.09.17. 14:24:09

Éljen, éljen.
Az autós újságíró, aki a következő mondatot bírta leírni:
"A 7 m3-es kanál hidraulikáját 470 liter olaj keni"
Persze tiszta sor, nem kell érteni ahhoz amit csinálunk, úgyis ezt látjuk mindenhol.
De akkora tc ezentúl ne pofázzon az inkompetens törvényhozókról, agyhalott szabályokról. Előbb takarítson kicsit a saját háza táján.

sor5 2007.09.17. 15:13:22

Szerintem aki rúzsokról meg parfűmökről akar olvasni, az kérje el a csaja újságjait. Én pl nem a 840-es Volvóért és az F(!!!!) Corsáért olvasom a TC-t, a fiúk sokkal jobban csinálják. Nem akarom megsérteni Annát, csak ennyi erőből nem kell autós újságot/honlapot készíteni, ilyeneket lehetne írni egy baba-mama oldalon is.

isti77 2007.09.17. 15:45:41

Egy mondatra figyeltem fel a Punto méltatása közben (ha minden igaz, ez Karottától származik):
"Egészen hihetetlen, hogy 1,2-es, ez valószínűleg minden idők legjobb kisautómotorja. Alul nem erős, de fent megy, mint egy lángoló farkú mókus"...
Hát, azért szívesen összevetném ezt a csodamotort az én kisebbik autóm motorjával (2000-2004 Colt 1,3 16V, 82 LE), járáskultúra, pörgősség, menetteljesítmények, nyomaték (persze csakis 3000 f/p felett :)), és fogyasztás "műsorszámokban". Esetleg még a megbízhatóság... na, azért ez utóbbi nem lenne fair, egy olaszt egy (japán gyártású) japánnal.

Dexter 2007.09.17. 16:06:48

Alakul. Sokkal jobb mint a "mecsboksz" vicc és a lóteszt... de még akkor is CSAK a Belsőségben a helye.

+Karotta rulz :)

Bambano 2007.09.17. 17:23:43

isti77: nekem 3.2-es motor van a vectrában, szerintem meg ez minden idők legjobb kisautó motorja :)

Emberek, sajnos kénytelenek vagyunk tudomásulvenni azt a tényt, hogy az újautó vásárlásokban a döntést 60%-ban nők hozzák. Ergo ha a tc nem akar lemondani olvasótáborának 2/3-áról, akkor kell a rúzs szinű ferrari (vagy ferrari szinű rúzs, mittomén:) meg magassarkú méretű kesztyűtartó és a többi.

Farkas 2007.09.17. 17:45:56

A Puntonál a lökhárítók kinézete biztos a 16 szelepesség miatt van? Nem azért, mert 3 ajtós, nem pedig 5?

Csorba Károly nyócker 2007.09.17. 18:43:02

Helyettem biztos nem egy nő fogja eldönteni milyen autót vegyek.

Rocko- 2007.09.17. 19:16:40

Anna, légy szíves legközelebb előre írjátok oda, h a közbevetések kitől származnak. így egy kicsit zavaros volt a cikk.

seagull 2007.09.17. 21:40:04

Én pedig azt mondom: legyen vége a hímfetisizmusnak. Szép csajoktól végre olyat olvasok ami érdekel:) Hajrá Anna, go on, TC! Egy autóbuzi.

teve 2007.09.18. 09:20:13

Cipőt kesztyűtartóba csak nő akarhat tenni... a férfiak az ülés alá teszik és kész.

A végén a "Nati kéne, Andi kéne, Anna kéne" szavazás egy kicsit erős.

Pingui 2007.09.18. 12:54:23

Hagyjátok már Annát. Észre kellene venni, hogy a TC nyit a nők felé. Nőtől, nőknek. Nekik ált. nem a Nm, Le, Kw, gyorsulás számít elsődlegesen, máshogyan értékelnek, és ezt tiszteletbe kellene tartani.
Az más kérdés, hogy a "Szent Volvóról" tényleg kicsit sokat olvastunk már.

A szavazás tényleg erős egy picit..

boyzee 2007.09.18. 15:48:35

Lányok, lányok, babakocsit vezessetek inkább. Uff szóltam.
süti beállítások módosítása