Három autó, három szoknya
Előzetes: Punto – Primera – Volvo 240 összehasonlító teszt
Célszerszám a sivatagban
2008-04-03 17:00:00Emberem Tunéziában volt forgatni és szerencsére nem volt ideje bazári csecsebecsét keresni, egy jó kis
A tuningparádé legfigyelemreméltóbb járgánya
2008-03-25 11:00:00A rendezvényt három napig elviselő Angélának szobrot kell emelnünk- gondoltam a tuningshow női wc-jében. A
A legpengébb felni választás 2. menet
2008-03-23 09:23:00Közkívánatra tartunk egy második fordulót, elsősorban az olvasók javaslataiból. A gyári felnik
Nem Photoshop!
2008-03-21 18:00:00Általánosban még a farmeremre is képes voltam szmájlimatricákat ragasztgatni, annyira hülye voltam a többivel
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.09.16. 14:23:30
katicska 2007.09.16. 14:40:41
Nekem egy Almerám van, de egy hete egy ronda taxis nem látta, hogy jobbról jövök...és csinált egy huppasztott Almerát. Azóta egy kölcsön Astra kombim volt, most meg egy kölcsön Leon van. Tipikus női autók...
bakosrichard 2007.09.16. 14:41:33
snblnd 2007.09.16. 15:15:15
Katicska, milyen moci van a Leonban?
ha5nx 2007.09.16. 15:36:14
A cikk meg nem azért tűnik furcsának, mert "női autók összehasonlítása", hanem mert még csak nem is almát körtével, hanem inkább almát kolbásszal próbálnak összevetni...
katicska 2007.09.16. 15:42:49
AP (törölt) 2007.09.16. 15:43:15
.oO zsolo Oo. 2007.09.16. 16:06:38
menj az a5-re ott megkapod a szakmai hozzászolást - a 4.8as x5ös bmw mellé beirják hogy jobb a prius mert kevesebbet fogyaszt
autobuzi létemre a körömlakk és rúzs ellenére ennyire egyszerüen kell felfogni az autokat. majd a pr-ososk meg a mérnökök gondolkoznak a többin.
NAMÁ 2007.09.16. 16:09:42
katicska 2007.09.16. 16:10:58
1.9 dízel chippelve. Tündéri.
De nem merem ide leírni, mennyivel, hol, hogyan mentem. Mert itt mindenki max. 130-cal megy autópályán és persze csak a külső sávban.
Miféle? 2007.09.16. 16:13:06
inkább bepasszíroztatok volna az autók mellé két, három popót, cickóval... hihetetlen a hozzáállásotok a dolgokhoz... pfffúj be szennyes a szám... de a ti perverz gondolatvilágotokat sehogy sem éri utol... fene a manó négyzetén...
furious ( barika ) · http://www.3516.sk 2007.09.16. 16:21:01
Airnold 2007.09.16. 16:24:36
Nemértem, miért kell fikázni folyamatosan Annát és az írásait...ha szakértés kell, van kismillió honlap, a TC-re a szórakozás miatt jön a magamfajta...ha Anna nem szórakoztat, lehet mást olvasni...
TopGeart se a pontos teljesítményadatok miatt néz az ember, hanem JC állatságaiért...vagy tévednék...?
A
snblnd 2007.09.16. 16:32:50
... pedig leírhatnád, akár ímélben is, ha van kedved, mert pont egy hasonló konfigra szeretném lecserélni a százhatvan japó pónimat. ... 130? Az még mérföldben is lagymatag. :)
katicska 2007.09.16. 16:37:44
atenza 2007.09.16. 17:14:06
snblnd · http://digitalsport.hu/ 2007.09.16. 17:14:33
lighty 2007.09.16. 18:12:04
AP (törölt) 2007.09.16. 18:22:45
baowah · http://baowah.blog.hu 2007.09.16. 18:28:18
hmm. hirtelen elkepzeltem magam a volvo elejere kotve, ahogy felvaltva kerulnek arcom ele csokra a pompas noi labak es takarjak a deli nap tuzet a folem magasodo nonemuek.
hehe. vasarnap delutan lehet perverz az ember.
miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.09.16. 19:14:06
majom 2007.09.16. 19:20:18
Krisi 2007.09.16. 19:21:44
snblnd 2007.09.16. 19:40:36
... de. :) ... eladós. 7 éves, versenyleömlő, négy hely az ablak mellet. ;)
lighty:
... köszönöm, vigyázok, benzines turbósom volt picit emelt nyomással. Az annyira nem lett szerelem. Katicska élménybeszámolója viszont érdekelne. :)
sorry for nonstop off
bervas 2007.09.16. 20:13:21
A műszaki rajzul értő (író-olvasó) ember kisebbségben van szinte mindenhol a világban. Ebből következőleg nem tart el ingyenes újságot. Ebből következőleg ami a témában van, nem az ő szinvonalához kalibrálják, hanem inkább az átlagemberé fele. Annak a szín és a marketing duma számít. Mi pedig szerényen megelégszünk az igazsággal :-)
[] (törölt) 2007.09.16. 22:12:54
ha ilyen durvan tul van huzva, en is tuladnek rajta, mielott alattam rohad szet a valto (esetleg a motor).
Groove 2007.09.16. 22:16:02
Groove 2007.09.16. 22:18:01
TBSC 2007.09.16. 22:41:25
Péter Anna 2007.09.16. 23:01:10
"A középső...csakis....mindkettőből :D"
"Hátul középső, elöl pedig csakacsizma :-))"
Azok a lábak nem azokhoz az autókhoz tartoznak...
Péter Anna 2007.09.16. 23:10:55
Pulay Géza 2007.09.16. 23:59:56
ommm 2007.09.17. 00:07:26
Végre onlány vagyok, térerő és mindeféle TV és rádiósugárzás nélküli napjaimnak vége. Elég is volt.
Airnold 2007.09.17. 08:09:13
Kávé mellé reggelente egy ilyen cikk dukál... :)
A
vityaz 2007.09.17. 09:37:37
"Kit érdekel, mekkora hátul a hely, ha mindig üres?"
Effektíve senkit, csak ezért van dugó, mindenütt, városban, autópálya bevezetőn, blabla... meg jó a régi volvo, persze, meg full tiszta is.
"A 7 m3-es kanál hidraulikáját 470 liter olaj keni, a gép 130 millióba kerül, de téligumi-szett nem jár hozzá."
A hidraulikát az olja apalvetően nem keni, az olaj lévén lesz hidraulika maga, annak van nyomása, az mozgat.
Tényleg nagyon kezdenek gyűlni ezek a hülyeségek :S
TCSA · http://make.blog.hu 2007.09.17. 09:46:09
snblnd · http://digitalsport.hu/ 2007.09.17. 09:46:56
gork 2007.09.17. 10:35:25
Bambano 2007.09.17. 10:48:20
Sajnálom, de a "Nissan fenékben szűk lett" képtől kirobbant belőlem a hímsoviniszta röhögés :)
A cikkek elé ki kellene írni, hogy teli szájjal ne olvasd, koszos lehet a monitorod..
Mégmégmégmég még, ennyi nem elég!
zsoci 2007.09.17. 10:48:46
Két hozzászólásom lenne és egy kérdésem :
1, Először is megvédeném az autód, igenis szép a szögletes belseje. Szép a szögletes formája, különösen ezekben a " ázott szappan " formájú kerek világban.
2, A Punto belseje szerintem egyáltalán nem hat olcsónak. Az üléshuzatát én nagyon szerettem, a plüsst utálom. Ráadásul még szép is a műszerfala. Nekem is ui 1,2 16v-m volt viszont szerintem a motorja nem valami nagy csoda. Kb sehogy se ment.
A Primeráról nem tudok nyilatkozni olyanom még nem volt a másik kettő már igen.
A kérdés: Nekem a Volvó kombi volt, ezért kérdem: Jól értem hogy a limousin-nak is le lehet hajtani a támláját ?
Üdv Zsoci
Groove 2007.09.17. 11:11:03
A Primera keresztbe-hosszába megeszi felszereltségben (4bag, 4eablak, etükrök, lámpamosó, klíma stb.) az összes vetélytársát (Primera belső anyagait Punto belső anyagaival egy lapon nem lehet említeni), az meg, hogy a létező legkisebb motoros verzió szerepel az összehasonlításban megint más dolog, akárcsak az hogy a Punto vs Volvo menetteljesítményeit összehasonlítja az ember.
Szvsz nem baj, ha vannak ilyen cikkek is, de ezt pontozni és ez alapján 'ranglistát' felállítani talán nem kellene, mivel félrevezető lehet.
zsoci 2007.09.17. 11:51:31
Ez egy SZUBJEKTIV cikk. Ezekért a szubjektivumokért olvas az ember TC-t. Pontos műszaki paramétertábla, száraz tények, értelmetlen csillagok - mint ezt többen helyesen írták- másutt keresndő.
Amúgy - ezt az elöbbi hozzászóásnál kifelejtettem - kifejezetten tetszett a írás. Érdekes látni hogy egy Nőnek mi a fontos egy autóban.
üdv Zsoci
apamacko 2007.09.17. 12:33:10
A Volvo csomagterébe is még egy csaj kellett volna :-)
Ne hagyd magad Anna szeretünk !
Géb 2007.09.17. 12:58:53
DE..! Azé' ne má a Volvo legyen a győztes mindenütt, megint ez lett az Isten... Szerintem sem a régi Punto se a Primera nem rossz. 98-99-es viszonyokhoz képest tetszetős mind a kettő, azóta meg eltelt majdnem 10 év!!!! Máskülönben a csodavolvo meg szeretne csak olyan ratyi-szar műanyagokat mint a Fiat....nem kell irígykedni!!!! Meg Annácska is szeretne egy ilyet ha futna rá...és akkor befejezné a "miért fasza egy roncs Volvo" ideológiák gyártását.
Egyébként nem tudom miért vagytok úgy oda ezektől a csajoktól....Max. középkategóriás nők, viszonylag feltünően öltöztetve... a jó ruha sokat eltakar, a feltünő meg elvonja a figyelmet a testi hibákról...jelen esetben ezek konbinációit láthatjuk.
De visszatérve a cikkehez. Már látszik Anna mentális fejlődése....Hajrá!
qq 2007.09.17. 14:24:09
Az autós újságíró, aki a következő mondatot bírta leírni:
"A 7 m3-es kanál hidraulikáját 470 liter olaj keni"
Persze tiszta sor, nem kell érteni ahhoz amit csinálunk, úgyis ezt látjuk mindenhol.
De akkora tc ezentúl ne pofázzon az inkompetens törvényhozókról, agyhalott szabályokról. Előbb takarítson kicsit a saját háza táján.
sor5 2007.09.17. 15:13:22
isti77 2007.09.17. 15:45:41
"Egészen hihetetlen, hogy 1,2-es, ez valószínűleg minden idők legjobb kisautómotorja. Alul nem erős, de fent megy, mint egy lángoló farkú mókus"...
Hát, azért szívesen összevetném ezt a csodamotort az én kisebbik autóm motorjával (2000-2004 Colt 1,3 16V, 82 LE), járáskultúra, pörgősség, menetteljesítmények, nyomaték (persze csakis 3000 f/p felett :)), és fogyasztás "műsorszámokban". Esetleg még a megbízhatóság... na, azért ez utóbbi nem lenne fair, egy olaszt egy (japán gyártású) japánnal.
Dexter 2007.09.17. 16:06:48
+Karotta rulz :)
Bambano 2007.09.17. 17:23:43
Emberek, sajnos kénytelenek vagyunk tudomásulvenni azt a tényt, hogy az újautó vásárlásokban a döntést 60%-ban nők hozzák. Ergo ha a tc nem akar lemondani olvasótáborának 2/3-áról, akkor kell a rúzs szinű ferrari (vagy ferrari szinű rúzs, mittomén:) meg magassarkú méretű kesztyűtartó és a többi.
Farkas 2007.09.17. 17:45:56
Csorba Károly nyócker 2007.09.17. 18:43:02
Rocko- 2007.09.17. 19:16:40
seagull 2007.09.17. 21:40:04
teve 2007.09.18. 09:20:13
A végén a "Nati kéne, Andi kéne, Anna kéne" szavazás egy kicsit erős.
Pingui 2007.09.18. 12:54:23
Az más kérdés, hogy a "Szent Volvóról" tényleg kicsit sokat olvastunk már.
A szavazás tényleg erős egy picit..