Kinek adnál egy Volvót?

  2007. augusztus 30. - Péter Anna Címkék: volvo

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Célszerszám a sivatagban
2008-04-03 17:00:00

Emberem Tunéziában volt forgatni és szerencsére nem volt ideje bazári csecsebecsét keresni, egy jó kis

A tuningparádé legfigyelemreméltóbb járgánya
2008-03-25 11:00:00

  A rendezvényt három napig elviselő Angélának szobrot kell emelnünk- gondoltam a tuningshow női wc-jében. A

A legpengébb felni választás 2. menet
2008-03-23 09:23:00

  Közkívánatra tartunk egy második fordulót, elsősorban az olvasók javaslataiból. A gyári felnik

Nem Photoshop!
2008-03-21 18:00:00

Általánosban még a farmeremre is képes voltam szmájlimatricákat ragasztgatni, annyira hülye voltam a

A nőket autóválasztáskor félrevezetik a férfiak. A cukorfalatkák négy keréken pont hogy alkalmatlanok a feladatra.

Egy védelmező öreg Volvo a megoldás.

A nagy méret elsőre riasztó, de aki kiskocsival is csetlik-botlik, annak ugyanaz a Volvóval csupán pár gumicsík a parkolóház betonoszlopán, nem pedig százezres számla.

A hátsókerékhajtással könnyebb beparkolni bárhova, mint az elsőkerekesekkel, fordulékonyabbak. A csúszós úton szívesen előrekéredzkedő fart pedig kockázatkerülő magatartással ki lehet játszani.

A szerző Volvójának kesztyűtartója, cuccal

A Volvo tekintélyes, senki sem akarja kis hülye Matizos felkiáltással letolni, megelőzni, sőt a sávba beengedése is legalább olyan egyértelmű, mint egy ML Mercié. Tűréshatáron parkoláskor sem dudálnak rá, ahogy a Yarisokra szoktak. Sőt, egy összetettebb kombináció megoldásakor előfordul, hogy megtapsolnak.

Az öreg Volvo barátságos, nem gyűlölt és irigyelt tagja a forgalomnak. Becsületes képének glóriája átragyog a gazdájára is, a falak leomlanak, a férfiakból eltűnnek a gátlások és jönnének barátkozni. Tökéletes pasifogó célszerszám.

A Volvo biztonságos. Gond nélkül oldalbakapja a jobbkezest legyorsuló barmot és szépen hazaballag egy két középkategóriás között megélt, megterhelő szendvics után is. Sosem integet a trélerről sem, mert gondoskodás mellett nem omlik össze egyszerű rendszere.

A Volvo lusta is, de a nőket megvárják.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr65152779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2007.08.30. 12:27:50

uff...az a Kari-beszólás ütött ám:))
sokszor ráfáztál már kinyitott rúzsra?

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.08.30. 13:00:43

Egy ilyen zúzógéppel én is szívesen járnék,igazi vidámpark lenne vele minden hétköznap,és különben is,a dodzsemezésből sosem lehet kinőni. Anna,ha van rajta vonóhorog, máskor egész nyugodtan engedd bele az A8-asba. Aki pofátlan az fizesse ki a klímahűtőjét...

Leonard Zelig 2007.08.30. 13:07:16

sőt a sávba beengedése is legalább olyan egyértelmű, mint egy ML Mercijé.

- Mármint a volvójé, matizjé, mazdájé, gazdájé, férjéjé vagy a helyesírásjé ?

Géb 2007.08.30. 13:13:35

Egy utolsó évjáratos kombi nálam is elférne, de pusztán a forma iránti elkötelezettség miatt.
Ja, és a mi családunkban is bukik a nőnemű egyed az ilyesfajta kockanadrágra...

Egy kis autóval is lehet úgy közlekedni, hogy ne alázzanak meg és naggyal is tűnhet valaki totál balf**nak. A vezetési és helyzetkezelési képesség nem autóméret kérdése. Akit lealáznak az többnyire magának köszönheti...

klarky 2007.08.30. 13:15:50

"A hátsókerékhajtással könnyebb beparkolni bárhova, mint az elsőkerekesekkel, fordulékonyabbak."

????????????????????????????????????

Géb 2007.08.30. 13:22:52

Ez a helyesírásos dolog üt... én nem vettem észre... Tudjuk be Annak, hogy mindenki hibázhat :)

feketenap 2007.08.30. 13:23:51

Kezdjük a kályhától!
Én spec. már attól is behalok, ha egy nő úgy vezet, hogy abba nem lehet belekötni.
Az még királyabb, ha olyan autót vezet, amivel férfitársait alázni is tudja.
Ez a Volvo tényleg szép, biztonságos, egy történelem órai anyag, de tócsába nem fognak csattanni a férfiállak tőle.
Annának egy cápa 6-os bimmert javasolnék.

2007.08.30. 13:28:25

> - Mármint a volvójé, matizjé, mazdájé, gazdájé, férjéjé vagy a helyesírásjé ?

Jeah. Kösz, javítva.

JMC 2007.08.30. 13:32:44

Hátsókerekes autó valóban fordulékonyabb, hiszen a bonyolult féltengely hiányában jobban ki tud fordulni.

Viszont a cikkel nem értek egyet. Legyen tele műszaki roncshalmaz vén csotrogányokkal az ország? Éljen a környezettudatosság. A Volvoban pedig nem vennék mérget, hogy a motornál lévő "gyűrődőzóna" hamarabb gyűrődik meg, mint az A oszlop. Ezenkívül sávba meg azért engednek be, mert mindenki félti a saját x-milliós járművét egy párszázezres "csodától". Parkolni meg egész egyszerűen meg kell tanulni, akkor mindegy, hogy Ducato vagy Matiz. Persze az sem hátrány, ha egy autóban van erőtartalék, és egy 65-el tötyögő teherautót nem 10 km hosszú egyenesben szélcsendben szemberforgalom tökéletes hiányában lendületből lehet csak megelőzni. Szerintem.

floydian · http://floydian.blog.hu/ 2007.08.30. 13:32:55

Mostanában sokat gondolkoztam a "Volvosság" kérdésén. A cikk címére viszzautalva Neked adnék egyet. És a kocka-fétis szellemében megelesz az 500 is. Végülis a nevében is benne van, hogy gördül.

Kalti · http://kalti.blog.hu 2007.08.30. 13:36:05

Annát perverznek tartom hogy egy 200-as Volvóra gerjed. Ha valami, akkor ez nem női autó, de pont ezért riszpekt Neki;)

A rúzs nyitott állapotban történő tárolása meg legalább olyan izgalmas, mint a hebehurgyán rácsavart kupakú teásüveg az iskolatáskában..:D

morph 2007.08.30. 13:36:38

klarky 2007.08.30. 13:15:50
"A hátsókerékhajtással könnyebb beparkolni bárhova, mint az elsőkerekesekkel, fordulékonyabbak."

Persze, mivel féltengelyek nélkül nagyobbat fordulnak az első (=kormányzott, a fordulókörért felelős) kerekek.

Egyébént ugyane motorral (és ugyanígy overdrive 5össel) szerelt 740-est vezettem párszor, mikor friss volt a jogsim, a parkolás tényleg varázslatosan egyszerű ezekkel a jószágokkal, és egyébként is imádnivalók, tervezem én is, hogy egyszer majd lesz egy saját is, 2-es bármilyen, vagy 7-es kombi. Parkolni ugyanemiatt könnyű a szinén nagyot forduló első kerekekkel szerelt mercikkel is. Érdekes egyébként, hogy a stuttgartiak a 4matic modelleknél is megtartották ezt a kitérési szöget, pedig ott van elől is féltengely.............

Kalti · http://kalti.blog.hu 2007.08.30. 13:37:23

A szintén nőietlen N6600 is Annáé? :D

Géb 2007.08.30. 13:37:36

Fordulékonyabbak, mert nincs elől hajtási mechanika ezért jobban alászedhető a kormány. A gyakorlatban szerintem kevéssé érződik; legalábbis én nem éreztem nagy különbséget hátsókerekes után elsősbe ülve.

Egyébként télen nagyon megbosszulja magát a hátsó hajtás, még a legfaszább futóművel is. Normálisan csak csigatempóban lehet közlekedni. Kipörgésgátló nélkül meg lehetetlen elindulni egy jeges-havas emelkedőn.
E tekintetben még Annának is lesznek kellemetlen élményei ha eljön a hideg szezon.
És most ne kezdjetek lecseszni a BMW-s 50:50-es súlyelosztással érvelve... az se ér egy zsák mohát sem...próbáltam...

ommm 2007.08.30. 13:41:26

ja, Karotta is állt már 50-nel egy 530 d-vel valamelyik adásban:)

suti 2007.08.30. 13:42:57

Tényleg jó pasifogó egy ilyen verda, legalábbis én gerjedek az olyan csajokra, akik nagy verdával járnak.
A cikk nagyon jó volt, eddig talán a legjobb.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.08.30. 13:44:21

E tekintetben még Annának is lesznek kellemetlen élményei ha eljön a hideg szezon.

Hacsak nem vesz dirft leckéket Karottától:) Karotta hirdetését már látom is a Belsőségen: Driftleckéket adok-veszek!

Kalti · http://kalti.blog.hu 2007.08.30. 13:48:35

"Ezenkívül sávba meg azért engednek be, mert mindenki félti a saját x-milliós járművét egy párszázezres "csodától""

-A lényegen nem változtat:)

apamacko 2007.08.30. 13:51:51

Akényelmes biztonságos nagy tepsik szerethetőek még 20 évesen is. Egy kisautó ekkorra már legtöbbször rom. Az ablakból készüllt képről kedvenc öreg Taunusom jutott eszembe. Az arányai fentről pont ilyenek :-) És úgy aláfordul a kereke mint a merciknek:-) /Félelmetes/ A cipő egyébként csinos Annácska !

morph 2007.08.30. 13:53:18

Szerintem nem akkora nagy a baj hátsókerekessel télen, mint amennyire az elakadt autókból látszik, csak finomabb lábmunka kell hozzá, mint az elsőkerekesnél - azaz jobban kell adagolni a nyomatékot. Nem véletlen, hogy a nyomatékadagolást nagyon finoman végső automataválóval sokkal egyszerűbb az ügy, különösen ha nem 600 lóerőt /Nm-ert kell megzabolázni. Példa: annó, gyerekkoromban 120-as skodán edződött apámnak egymás után, ugyanazon a környéken lakva volt manuális 2.8as Granadája és automata 2.8-as S mercie is. És láss csodát, az egyébként sokkal erősebb és nehezebb S-sel sokkal-sokkal egyszerűbben ment neki a hó leküzdése, pedig a Granadán is téli gumi volt.......

És egyébként is, igazán s**r hó-jég viszonyok közt nem az elindulás a nagy mutatvány, hanem a megállás, meg persze a fagyott garázslejárat / járdaszegély leküzdése.......

Géb 2007.08.30. 13:53:20

Scheerti!

Már szinte látom is Annát ahogy egy fagyos januári reggelen, oldallal száguld a Normafa felé félkézzel kormányozva, a másik kezével meg a félig kitekert rúzsát keresi a táskájában :)

yenoee 2007.08.30. 14:03:49

Nekem is meghatározó élmény volt a 245-ös kombi, az első és asszem máig egyetlen gép, amiben az volt az érzésem 50-nél, hogy mindegy, mi jön ki elém, sem irányt változtatni, se lassulni nem fogok.
:)
No meg szokatlanul kicsi volt a belső tükre. Mikor belenéztem, és megláttam a hátsó szélvédőt valami alagút végén, rájöttem, hogy nagyobb tényleg felesleges...
Amúgy... Volga kombiról nem akar tesztet valaki? Tudom, beteg ötlet, de az is egy nagy, lomha dög, sok újrahasznosítható szerves anyaggal...
:D

Grapee · http://www.volvo4xx.hu 2007.08.30. 14:08:59

Minden Tiszteletem és Hódolatom Annáé! ;)

Öröm látni, hogy egy Hölgy ennyire rajong a régi 'kockákért'! (és nem utolsó sorban jó látni-olvasni a sok-sok Volvos írást a lapon :) )

"Kipörgésgátló nélkül meg lehetetlen elindulni egy jeges-havas emelkedőn. "

Ez szerintem ugyan úgy igaz első kerekes kocsira is, ettől az RWD nem rosszabb társ télen.
(Zárt pályás tanulgatás után meg kifejezetten örömautózás lehet egy téli RWD-s kirándulás :D )

Jeges-havas emelkedőn, azonos körülmények között (ugyan az a gumi, azonos útfelület) sztem egyedül a 4WD tudna érdemben elindulni, FWD és RWD egyaránt szenved.

ommm 2007.08.30. 14:09:58

...és kezét áldóan a nép fölé terjeszti (á la Rejtő)

GiXXXer 2007.08.30. 14:37:30

Én szívesen vennék a barátnőmnek ilyet, hisz a lábmunkája igencsak gáz, max 3-4 fokozatban képes kezelni a gázt (és ebben a 3ban benne van a nincs gáz, és a padlógáz is). Egy lomha szekérben mégsem lenne annyira közveszélyes... :) Bár inkább Uno 1,3D kéne neki, hiszen a kis Polojukban is elveszik szegény, egy batárban egyenesen kisgyereknek nézne ki... :D Ja, 162 centi, 42 kiló a lány.
Én nem vágyom ilyenre, a tegnapi cikk, /vegyünk minél nagyobb lomha dögöt/ után kicsit furcsálltam is ezt. Kis fürge autó, a lehető legerősebb motorral, atomstabil futóművel, ha barackolni akarom, meg egy hippitranszporter, kicsi pimpeléssel, mondjuk egy régi Alfa boxerrel, ha utazik a család... Mi kell még? :D

PoczkodiLajos · http://kockavo 2007.08.30. 14:49:28

JMC-nek: láttam 97 (!!) cm-rel egy fa miatt megrövidült 240-est, a motor a jobb első ülés és a padlólemez alatt... a vezető pedig a kocsi mellett áldigált.

mugen 2007.08.30. 14:50:31

Ekkora fogyasztás mellé már teljesítményt is várnék! A tököm itatná ezt a vénséget, pláne h soha nem is tetszett! Nem vagyunk egyformák no...

klarky 2007.08.30. 14:50:31

Egész biztos vagyok abban, hogy nem lehet a hajtott tengely és a fordulókörök vonatkozásában általánosítani. Már bocs mindenkitől, de ez nem evidencia. Ahhoz, hogy ilyet ki lehessen jelenteni az összes autót meg kéne nézni, hogy hogy van kialakítva az első futómú hajtással és a nélkül. Ne mondja senki, hogy az autózás 100 éves története alatt nem születtek különböző és eltérő műszaki megoldások a tárgykörben. Mert bizti vannak különbségek. Szerintem...

kockav 2007.08.30. 14:52:45

bocs: álldogált.
de nem lett semmi baja, tovább ment egy másik kocsival.

korzo 2007.08.30. 15:34:55

Az én asszonkámnak (természetesen) egy 25 éves SAAB 900 "jutott".

Géb 2007.08.30. 15:35:02

Küldöm Annának és mindenkinek aki szereti :)

A KFT együttes Volvo című dala. (talán még emlékeztek rá :)))

Hé, ha rohan a gép,
az olyan, mint egy álom.
Az ég gyönyörű kék,
suhanunk a tájon.

Akinek elég a sütnivalója,
nem veszi meg a tucatautót.
Nem vacakol, nem blamálja magát,
kiadja inkább a jelszót:

Volvo!
Volvo!
Volvo!

Hé, ki ájul el,
ha meglát egy Volgát?
Hé, ki látta már
a Zaporozsec szobrát?

Ki az az őrült, ki Trabantra vágyik,
talán csak egy múzeum.
Kerüljön inkább valamivel többe,
manapság ez a minimum.

Volvo!
Volvo!
Volvo!

A szép lányok a Balaton-parton
nem ülnek a Wartburgba már.
Rád se néznek, ha Zsiguliban poshadsz,
tudod-e, mi az, mire mindenki vár?

Volvo!
Volvo!
Volvo!

hengerfej 2007.08.30. 15:51:17

A kocsi rendszámában elrejtett enyhe punkos utalás csak nekem tűnt fel?

AP (törölt) 2007.08.30. 16:05:53

Most azon vagytok kiakadva, hogy Anna szerint a hátsókerekesek könnyebben fordulnak? Naná.. Gázzal.

Péter Anna 2007.08.30. 16:50:41

" Mármint a volvójé, matizjé, mazdájé, gazdájé, férjéjé vagy a helyesírásjé ?"

Nem, az enyiméjé.

"Annának egy cápa 6-os bimmert javasolnék."

Kéne, de az megy is, csak bajt csinálnék vele.

ommm 2007.08.30. 17:36:18

ez a helyes hozzáállás:)
a kis álszent:D

autónepper 2007.08.30. 17:50:03

\"A nőket autóválasztáskor félrevezetik a férfiak\" - ezen konkrétan jót röhögtem. Ki ne találd már, hogy a férfiak javasolják a nőknek, hogy idétlen gülüszemű Micrát meg FordKát, Twingót vegyenek!
Eddig minden nőismerősöm egyöntetűleg a kis aszfaltpattanásokért rajongott, függetlenül attól, mit javasoltam nekik. A rossz sztereotípiáknak szinte mindegyikük bedől:

Kicsi, könnyebb vele parkolni: aki látott már nőt kispolszkival bénázni kamionnyi parkolóhelyen, az tudja, hogy nem az autó méretén múlik.
Kicsi, tehát keveset fogyaszt: barátnőm 1.4-es Tigrája 9-10-et fogyaszt városban, az én kétezres Vectrám pedig 9-10 litert fogyaszt városban...automatával... no comment.
Kicsi, tehát olcsó fenntartani: az alkatrészek és a szervizköltségek nem sokkal kisebbek, viszont a futómű hamarabb feladja, és a csattanás is jobban megviseli (pláne a vezetőjét).

Péter Anna 2007.08.30. 18:14:21

"Eddig minden nőismerősöm egyöntetűleg a kis aszfaltpattanásokért rajongott, függetlenül attól, mit javasoltam nekik. A rossz sztereotípiáknak szinte mindegyikük bedől"

Mert nem próbáltak még mást. Nekem sok benganagy autós barátnőm van.

ommm 2007.08.30. 18:22:20

ja viszont meg kell látni, hogy a tündibündijajdeédi vacakok rajongótáborának IQ-ja (kevés kivétellel) összeadva sem haladja meg egy Smart hengerűrtartalmát.
a másik igazság az, hogy a nők általában félnek a nagy autóktól. pedig csak kilátás kérdése az egész.

tomnemtom 2007.08.30. 18:34:20

a régi volvo, az egy feeling, egy flash. kollegámnak 740D-je van, imádom. ő meg van olyan rendes, amikor csak mód van rá, engedi, hogy vezessem.
amúgy a gyorsuláson kívül nem érzek semmi hiányt benne a saját autómhoz képest!! sőt, annak van lelke.

a fordulókör-különbség és az ebből adódó parkolási adottságok nagyjából a kormányzott kerék autó orrától való távolságtól és az első futómű geometriájától függenek. ezt egyszer kitárgyaltam egy hozzáértővel, aki nem én vagyok :)
a B2-es passatom, ami több mint fél méterrel hosszabb, mint a 323F mazda, jóval parkolhatóbb volt és kisebb helyen megfordult ( tapadó kerekekkel, kiengedett kézifékkel, mielőtt megvádoltok ! :D ). régen nagyobb szögben engedték kitérülni az első kereket, mert még volt anyag a futóműben, nem csak pont annyi, amennyi kell, mint ma. szerintem jobb is, hogy ezekben a sztaniol-folpack mai autókban nem tekeredik ki a kerék, mert a túlszervó jól letépné folyton a futóművet...

heavy mental 2007.08.30. 18:34:37

PAnna a cikkben olyan szépen beszélt a kockáról, hogy mármár elkezdtem utánanézni a neten hogyé\\\' adnak egy ilyet. De inkább nem. Ha lendületautó/beázik a lámpája akkor nem. kell inkább.
Egy kérdésem azért van: \\\"csúszós úton szívesen előrekéredzkedő fart\\\" MIÉRT KELL ELKERÜLNI??? :))))))))))))

Ja és eszetlen-nagy-király a csomagtartó mérete...

Péter Anna 2007.08.30. 18:38:10

"Egy kérdésem azért van: \\\"csúszós úton szívesen előrekéredzkedő fart\\\" MIÉRT KELL ELKERÜLNI??? :))))))))))))"

Gyáva nyúl vagyok, azért vettem Volvót is.

tomnemtom 2007.08.30. 18:42:27

ommm : ha a parkolás kilátás kérdése, akkor kockavolvo rulez, hiszen kinézel a sarkaira, és pont ott van a vége, egyetértek !
( holnap megyek ferrari-boltba, nem úszod meg !!! )
sztem Anna ezt nagyon is jól tudja !!!
vagy már próbált parkolni C3-assal, kikapcsolt radarokkal ( én már igen, vicces volt, főleg, hogy a gazdája, aki lány, teljesen jól érzi a "végeket" ).

Pintyöke 2007.08.30. 18:46:25

Azért ez 20 évvel ezelőtt társadalomkritika volt ám! Mint a Kft többi dalában, fel kellett fedezni a mögöttes tartalmat.
:))
Tisztelettel!

ommm 2007.08.30. 18:50:17

tomnemtom: egy éve áll itt a ház melletti bazárban egy 3.0 V6 960-as.
a szívem majd megszakad érte annyira kéne...minden nap látom, gyönyörű.

a Ferrarit megköszönöm és természetesen sörben, borovicskában vgy pénzzel ki is fizetem:)

Rocko- 2007.08.30. 19:13:30

dehogyis. egy hivatalos Belsőség insider fizetőeszköze a kofola.

JMC 2007.08.30. 19:46:50

[off]Csodálom, hogy még nem kezdték el hamisítani a jägert. Egy rész kofola egy rész töményszesz és kész is, már csak palackozni kell.[/off]

korzo 2007.08.30. 20:02:09

A 960-as nem sor6os volt? Legalábbis amit én vezettem 965 24V az az volt. Csak szűkös benne az első ülés, így a másik svéd 900-as lett helyette. Igaz, hogy a hátsó ülése kisebb, de ennek is van 600 liter a csomagtartója 8-)

AP (törölt) 2007.08.30. 20:10:59

Kézifékkel?
És álló helyzetből?

ommm 2007.08.30. 20:38:54

korzo: igazad van, mea culpa. sor hatos, szóval még jobban kéne. ha nem szeretném ennyire a mazdámat...hajjaj...
már várom a "hogy lehet egy mazdát szeretni" kommentet:)

heavy mental 2007.08.30. 20:48:24

"csak bajt csinálnék vele/Gyáva nyúl vagyok"

Neeemáááááááááá!!!
Gátlásaid vannak? Aki mosolyogva fekszik egy öreg Volvó csomagtartójába, és ezt nyilvánosságra is hozza az szerintem elég "tökös"... ;)

Amúgy a mai Volvo cikkeddel szembesítelek: "nagyon kellett már egy 200-as Volvo, nem várhattam meg, míg mások elhasználják az összeset."
Tehát nem nyúlság miatt vetted, hanem mert KELLETT... :)))

ommm 2007.08.30. 20:50:44

Annácskának ajándékba "Hülyülnek a dán és a svéd gyerekek címmel avagy Dont underestimate the power of Volvo":

szép lefújószelep-szimfóniával és M5 turbómotorral:
youtube.com/watch?v=xejKQOBGTjM&mode=related&search=
youtube.com/watch?v=plsYyKK7oSI&mode=related&search=

és profi módra:
youtube.com/watch?v=IQfr_DJP8gk&mode=related&search=

és harcban egy 635 CSi-vel, pályán (ez a legjobb):
youtube.com/watch?v=tVd6S5ID_e4&mode=related&search=

heavy mental 2007.08.30. 21:12:57

Mért kínoztok? Először PAnna cikke, majd az ommm által beollózott videók... Asszem mégis ránézek a Volvo hirdetésekre. Hátha valamelyikben ott lapul a kedvenc neopunk újságírónőm...

wwwwwwwwwwwwwww 2007.08.30. 21:18:24

vagy ott lapul az M5 motor
ki melyiket szeretné jobban.........

Péter Anna 2007.08.30. 21:24:25

"Annácskának ajándékba "Hülyülnek a dán és a svéd gyerekek címmel avagy Dont underestimate the power of Volvo":"

Az M5-motoros hogy küzd az egyenessel, öröm nézni ahogy ellenáll.

Az erdőben pörgő pajtásnak pont olyan hangja van mint az enyémnek, kicsit wartburgos...

Kéne még egy 240-es, egy nem lesz elég.

Tommaso · http://www.alfaamore.hu 2007.08.30. 22:19:45

" Nyomom a pedállt
csikrog a kerék,
nyomom csak nyomom
ebből sosem elég!
Dübörög a motor, dolgozik a gépezet
ilyenkor érzem csak igazán, hogy létezek!

Füstöl a gumi
driftel a kasztni
ezt nem tudod figyelmen kívül hagyni!
Parkettást nyomok, az autóm halad
horpad a tank nem baj, ha fogy az üzemanyag!

A solexek szívnak, a hengerek tolnak,
tudod ezek az autók egy életre szólnak!
Érzés van bennük, élmény vezetni,
a kereszteződésben keresztben eltenni!

Ha nem figyelsz rám, én azért látlak téged,
a kanyarban használd a bal lábféket!
A sebesség mámora magamalá temet,
Alfa Romeoval köztünk a helyed!

Az autómon a kígyó
az autómon a kereszt,
gyere ülj be menném,
ha száguldani szeretsz!
Élvezni fogod hát döntsd hátra a fejed
Alfa Amore, köztünk a helyed!

www.youtube.com/watch?v=6bg5uVS0Oho

Tommi · http://matchboxmemories.blogspot.com 2007.08.30. 22:20:41

Hát igen, így szakértsen egy nő autókról... Anna cikkeit kedvelem, nem az a típus aki elkendőzi a dolgokat, hanem megmondja keményen...

Volvo témában meg: A 760-as "nagy disznó"-nál jobb, egyszerűen nincs!!!
(Csak álmaim Saab 9000 Aero-ja :D)

ommm 2007.08.30. 22:59:17

mental, Anna: ismételjem magam, vagy csak annyi elég lesz, hogy Martoson ott lapul a 242 körlámpás KUPÉ, osztrák papírokkal, mattult fényezéssel 60 000 forintért.
még menthető:))

ommm 2007.08.30. 23:00:21

mindössze a kb. 70 kilós komondorral kéne megbeszélni a dolgot, aki vigyáz rá.

AP (törölt) 2007.08.30. 23:07:22

Lassan megjön hozzá a kedvem. Egy turbóshoz.. Turbódisznó!

Okta 2007.08.30. 23:08:22

1.9 szívódízel Clio után váltottunk egy automata 2.5V6 B Omegára (benzin-gáz, hogy 'bírjuk' használni is). Az aszony imádja. Sőt, leginkább ő vezeti. Pedig azt hittem, hogy félni fog a méretétől és az erejétől, de kijelenthetem, hogy inkább női autó, mint a Clio! ;)

gébé 2007.08.30. 23:20:01

nekünk is volt egy 244GL D6 a családban, szintén overdrive-os váltóval. 1400 kg passzív biztonság rlz :)

bgy 2007.08.31. 07:56:13

> PAnna a cikkben olyan szépen beszélt a kockáról, hogy mármár elkezdtem utánanézni a neten hogyé\\\' adnak egy ilyet.

Én meg is tettem, bár én inkább a kombikra izgulok.
Anna, csak így tovább az autós újságírás és az autóbuziság rögös útján!

Tommi · http://matchboxmemories.blogspot.com 2007.08.31. 09:57:18

Olvastátok Jermann M0-ás cikkét?
Mennyire igaza van! Sok gyorshajtó, parttalan szívás mindenütt és keskeny sávok...

majkulnajt 2007.08.31. 10:58:22

Kedves Anna--gratulálok az autódhoz--gyönyörü--egyik kedvencem--őszinte-és hálás autó..örömmel tölt el--hogy egy hölgy ilyet részesít elönyben..boldoggá tett az irásod! Végre egy Nö..Aki ért az autókhoz---és minden mondatát öröm elolvasni--és nem egy rózsaszinü "kupékábrijjó"ból kandikál kifelé--:-) Gratulálok mégegyszer,kedves Anna!!! üdv. a Totalcarnak-legjobbak vagytok.

Rocko- 2007.08.31. 11:58:46

Tommi igen, egyet is értek vele.

heavy mental 2007.08.31. 16:25:42

wwwwwwwwwwwwwww:
Kellemes a hasznossal. Ez Panna...
Plusz akkor az M5...
Hűűűűű...
;)

CSaB · http://ferfioltony.extra.hu/ 2007.09.02. 07:01:27

én nem tudnék megvenni egy ilyen régi szart :D

Hege Tuning System 2008.08.04. 19:04:28

A volvo-k mindíg is hálás autók voltak.Nekem egy '70 -es 142 deluxe jutott.A gépet 4 év állásidő után pöccre tudtuk indítani, és szégyenszemre amivel mentünk alig 15 éves micut ugy kellett vele becibálni.Igaz h 2000-es benzinmotor duruzsol benn a maga kis 90 lovával, de a 180-at gond nélkül viszi.A fordulóköre rettentően kicsi, parkolni kicsit nehézkes vele,mert először meg kell szokni a hadihajó méretet. A kupé volta miatt csak két ajtós, de azok akkorák, h kinyitva még egy autó helyét elfoglalom vele. Mindenkinek ajánlanám ezt a típust, mert meghibásodási esélye = a nullával, mert egyszerűen lett megépítve és így lett nagyszerű.A kasztnijáról csak annyit h egy trabant belerohant hátulról még annakidején, mi annyit vettünk belőle észre h a gép fél métert előrébbgurult és h elengedte 10 cm hosszan a ragasztó a lökös gumicsíkját, a trabi maradékát trélerrel vitték el és pár zsákban . A belső helyről annyit h a 175 centimmel kétharmadig előre kell húznok az ülést h rendesen elérjem a pedálokat. és kb fotel széles ülések vannak bent. A parkolásról annyit h egyes autóknál a kormányt egyik irányban közel sem lehet annyira alászedni mint másik oldalra, ha ismered a géped és saját képességaid akkor tudod hova tudsz beállni balfa...kodás nélkül. De legyen szó első vagy hátsó hajtású gépről egy kis gunifüstöléssel szinte a legkisebb helyekre is be lehet állni.