Packard Patrician wunderbaumon keresztül

  2007. augusztus 22. - Péter Anna Címkék: budapest packard csajka

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Célszerszám a sivatagban
2008-04-03 17:00:00

Emberem Tunéziában volt forgatni és szerencsére nem volt ideje bazári csecsebecsét keresni, egy jó kis

A tuningparádé legfigyelemreméltóbb járgánya
2008-03-25 11:00:00

  A rendezvényt három napig elviselő Angélának szobrot kell emelnünk- gondoltam a tuningshow női wc-jében. A

A legpengébb felni választás 2. menet
2008-03-23 09:23:00

  Közkívánatra tartunk egy második fordulót, elsősorban az olvasók javaslataiból. A gyári felnik

Nem Photoshop!
2008-03-21 18:00:00

Általánosban még a farmeremre is képes voltam szmájlimatricákat ragasztgatni, annyira hülye voltam a

Packard Patrician Budapesten

Éppen szerkesztőségi értekezletről gurultam haza és a pirosnál próbáltam egy sms-t megírni amikor a visszapillantóban felbukkant. Nini, egy kipimpelt Csajka! Amikor közelebb ért, már láttam, pont hogy nem: ez egy Packard Patrician, erről lopta magát a Csajka. Őrületes méretű orrdísz volt rajta és gyönyőrűen ringatózott.

Ez egy egész kicsit részletgazdagab kép az autóról:

Packard Patrician

Ez pedig a konkrét Csajka, amit Rácz Tamás vezetett nemrég:

GAZ Csajka. Fotó: Rácz Tamás

És néha a bolsevizmustól sem volt idegen a ledér örömök kergetése:

Csajka, motorháztetején kihívó nőalakkal

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr38145890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KoBa 2007.08.22. 11:58:24

Szívesen ringatnám benne magamat valami csudiklassz pléhméttel, csak úgy viccbül! Egyébként a mellékelt képen található fenyőzöld fényezés igenállajellegű!

yenoee 2007.08.22. 12:08:34

Hmmm, nyamm. Packardok nekem nagyon bejövősek, de főleg a csőrösek. szerintem a 30-as évek volt a fénykoruk, essszméletlen jól néztek ki.

A Csajka szeintem szélesebb... bár lehet h csak a tök egyenes, első lámpától hátsó lámpáig húzódó hajlat teszi azzá. A Packardnak hátul finoman lejt.
Hosszban egyértelműen a Csajka nyer.

kswturbo 2007.08.22. 12:23:25

Azt azért nehéz elképzelni, hogy az alsó képen látható két csajka és a "Gogolák elvtársnő, húzzon hosszabb szoknyát, mert ez túl kurta" egy és ugyanazon korszak terméke. Vagy a prosit is stencilezték, nem csak az autót.

ommm 2007.08.22. 12:25:58

szerintem meg a Csajka ez esetben egyszerűen szebb.
mégha koppintás is.

snblnd · http://digitalsport.hu/ 2007.08.22. 12:35:37

... apuuuu, miazhogy ledééér?

ShwartzWazul 2007.08.22. 12:46:36

Gogolák et-nő idejében max. Pobeda lehetett a "nagy fekete autó", leszámítva a baráti amerikából származó gépeket.
Jelen esetben tényleg nem csak nagyobb, de szebb is a koppintás.
Hogy mennyire hiányzanak ezek a gyönyörű krómhegyek ...

kswturbo 2007.08.22. 13:29:03

Nekem is eszembe jutott közben a Pobeda, mivel '59-ben már nem Bástya et. volt a főnök. De ez a prosi '77-ig se akar nekem összejönni a keleti blokkal valahogy.

yenoee 2007.08.22. 13:44:50

Pláne, h a kocsi fotó a csaj meg festett.
Nem lehetett nagy meló valamikor manapság PS erejével összehozni.

serialkiller01 2007.08.22. 14:11:30

A Csajka nekem is jobban tecc.

szodaereje 2007.08.22. 14:19:51

A formavilág megtévesztésig hasonló, mégis a Csajka minden ízében teljesen más. Itt azért nem nyomtak a ruszkik semmit homokba, minden egyes alkatrészt külön megterveztek (mégha szinte pont ugyanolyanra is), mindenhez legyártották a prés-öntő stb formákat. Ez nem egy Moszkvics 400-as, M72-es, vagy Izs 49 származék.
Szerintem rosszul tették a pakkárd-csajka dizájnbeli hasonítást, hiszen ha a rendkívül barátságos és egyedi Moszkvics 407, vagy GAZ-69 karosszériákat meg bírták álmodni, talán sikerült volna valami ízlésesebb ruhát szabniuk a GAZ 13-ra is.

dzsordzs putyin 2007.08.22. 14:21:43

A formavilág megtévesztésig hasonló, mégis a Csajka minden ízében teljesen más. Itt azért nem nyomtak a ruszkik semmit homokba, minden egyes alkatrészt külön megterveztek (mégha szinte pont ugyanolyanra is), mindenhez legyártották a prés-öntő stb formákat. Ez nem egy Moszkvics 400-as, M72-es, vagy Izs 49 származék.
Szerintem rosszul tették a pakkárd-csajka dizájnbeli hasonítást, hiszen ha a rendkívül barátságos és egyedi Moszkvics 407, vagy GAZ-69 karosszériákat meg bírták álmodni, talán sikerült volna valami ízlésesebb ruhát szabniuk a GAZ 13-ra is.

a harmadik 2007.08.22. 15:36:15

A formavilág megtévesztésig hasonló, mégis a Csajka minden ízében teljesen más. Itt azért nem nyomtak a ruszkik semmit homokba, minden egyes alkatrészt külön megterveztek (mégha szinte pont ugyanolyanra is), mindenhez legyártották a prés-öntő stb formákat. Ez nem egy Moszkvics 400-as, M72-es, vagy Izs 49 származék.
Szerintem rosszul tették a pakkárd-csajka dizájnbeli hasonítást, hiszen ha a rendkívül barátságos és egyedi Moszkvics 407, vagy GAZ-69 karosszériákat meg bírták álmodni, talán sikerült volna valami ízlésesebb ruhát szabniuk a GAZ 13-ra is.

GTI 2007.08.22. 21:06:14

a negyedik? :)))

504Laci 2007.08.22. 21:13:06

Látom épp Volvózott a kisasszony :-)

Jerome16 2007.08.23. 09:08:34

Nem értem ezt a fanyalgást.

A Patriciant 1955-ben az év autójának választották az Egyesült Államokban. 260 LE-s V8-as hajtotta, egy kétprogramos automata váltón keresztül. Ezen felül alapáron járt hozzá a szervokormány, szervofék, elektromos ablak, elektromosos ülésállítás (nem csak hosszában, magasságban is!), automata szintszabályzó, torziós rugózás, és még sorolni lehetne, mi minden. A Csajka a Packard közelébe sem ért sem technikai színvonalban, sem minőségben.

ommm 2007.08.23. 09:52:38

de szebb. most pusztán erről volt szó

sealard 2010.10.21. 09:55:03

nekem valahol emlékeim mélyén úgy dereng, hogy Hruscsov egy amerikai látagatása alkalmával kapta ajándékba a gyártósor nagy részét, mivel a modell kifutó típus volt. de ez nem ziher...
süti beállítások módosítása