Wartburg fékcső, Fiat intercooler: így készül a turbó Honda

Honda Civic 1,4 turbósítás

  2006. november 27. - RT76 Címkék: honda turbó tuning

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Miért nem a ... lett az év autója?
2008-11-17 17:43:00

Szóval az Insignia az. De most miért? Tényleg? Akkor már miért nem a Skoda Superb ? Abban legalább van egy

Harci bálna Amerikából
2008-11-14 11:08:00

Aszongya Zoli nevű olvasónk, hogyaszongya: "Szia, a Mercit vagy egy honapja kaptam le Julian-ban. Vagy 60-70 km-re

Az autóbuzi szemüvege
2008-11-12 01:17:00

  Nem tudom, mihez kötöttem volna a dolgokat az automobilizmus előtt. Talán névről ismertem volna a falu

Családi barátkozás a Mazda6 kombival
2008-10-30 13:00:00

Miután Winkler kissé fanyalogva, minden lelkesedés nélkül számolt be magazinunk hasábjain kalandjairól a

Ülök a gép előtt, nézegetem a postaládámat, egyszer csak itt van ez, egy levél bishop@car-tune.hu fedőnevű olvasónktól. Az ember néha kap meglepő hírt szinte már elfeledett, unalmasnak, szürkének hitt régi ismerőséről: ez öngyilkos lett, az kivándorolt Mongóliába, emez valóságshowban szerepelt, amazt meg börtönbe zárták különösen nagy érték ellen elkövetettért. Nahát, ezt nem gondoltam volna, dünnyögünk ilyenkor magunkban. Valami ilyesmit éreztem, amikor megláttam az új fotókat egykori tesztautómról, a kis kék egynégyes, valaha 75 lovas Civicről.

Az olcsó, egyszerű, a típus létező leggyengébb motorjával szerelt autó egykor egy kedves lány alatt szolgált, tette, ami tőle tellett. Aztán gazdát cserélt, és szerény városi autóból folyamatosan fejlesztett hobbieszközzé avanzsált, amire annyira büszke jelenlegi tulaja, hogy nem átallott tudósítani a tesztautó utóéletéről.

 Az első pillantásra rettenetes kókányolásnak tűnő átalakítás egyre átgondoltabb tudatos fejlesztésnek tűnik, ahogy az ember végigolvassa az elvetemült új tulaj és motorépítő leírását a hosszú folyamatról. Csőelemek a traktorboltról, olajcső egy Warburg fékrendszeréből, szűrő egy Skodából, turbó egy Audiból, és kész is az 1,4-es Civic, ami versenyre hangolva 175 lóerőt teljesít, és 15,48 másodperc alatt futja a negyed mérföldet.

Mióta végignéztem a Civic átváltozásának képeit, más szemmel nézek otthon a garázsban kedvesem épp eladósorba került Twingójára. Ki tudja, tán megveszi egy vállalkozó gépi iparművész, és legközelebb a Hungaroringen Vipereket, 911-eket alázva látom viszont.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr10019445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsemi 2006.11.27. 15:29:39

A motor várható élettartamát ki akarja megtippelni?

omm 2006.11.27. 16:04:00

hmmm...ha ügyesen csinálja és eszkabál egy olajhűtőt vagy kap egy nagyobb pumpát, komolyabb gyűrűket, akkor akár bírhatja is...
de jó...

SK · http://www.car-tune.hu 2006.11.27. 16:26:19

Élettartam? Eddig ha jól emléxem 8000km van benne mióta a turbó rajta van és nincs kímélve. Ha az ember ésszel csinálja és tudja mit bír a gyári blokk, akkor nem lesz semmi gond. Persze gyári blokkal nem lesz 400+ LE, de a 75LE-hez képest a kb. 150+ igen csak szép eredmény ennyi pénzből.

dzsemi 2006.11.27. 16:37:55

Gondolom a tied a kocsi. Tudnál megközelítőleg egy összeget mondani amennyiből ilyenre megcsináltad? Hát meg kell hagyni sok munka votl vele az egyszer biztos.A fogyasztásról tudsz valamit mondani?

8000 km? Akkor jól bírja. Ismerősöm megvette az L200-as pickupját( asszem 2.5 TD) Kapott egy "finom" tuningot aminek eredményeként megrepedt a motorblokk:)

SK · http://www.car-tune.hu 2006.11.27. 16:56:42

Nem az enyém az autó, hanem az egyik komámé. Az enyém még csak épülget, bár az 1.6 lesz majd. Az autó kb 200-250ezer Ft-ba került. Ennek oka, hogy a 6.gen Hondában az ECU nem módosítható ezért kellett venni egy törött 5.gent aminek az ECU-ját kellett felhasználni. A fogyasztás az relatív. Ha úgy közlekedsz, hogy nem tölt a turbó akkor a gyári közeli értékeket el lehet vele érni (eddig a legkevesebb 6.5l/100km volt) Padlógázon már más a helyzet. Akkor nagy az étvágya :)

Bishop · http://www.car-tune.hu 2006.11.27. 17:21:16

Enyém a gép, és némi plussz infó: A legjobb idő úgy hogy nem volt szénné könnyítve 15,06s 1/4 en.. 0-100 ra 7,2 sec. A gépem már egy éve működik így, és szoktam dúrván üvegelni, és eddig 30.000 km -ert simán mentem vele. Nekem álmom volt egy túrbós autó, és nem igazán volt lehetőségem eladni a mostanit, ezért építettem meg ezt... De ez nem elég, tehát most 1.6 Vtec twin turbo lesz a megoldás jövőre..

SK · http://www.car-tune.hu 2006.11.27. 17:29:53

Már 30000km? :-O Remélem azért lesz még alkalmam lenyomni téged :D

omm 2006.11.27. 17:45:48

Bishop!

Végigolvastam az egész témát és kalappal le, ügyes munka, gratula!
Majd felveszem veled a kapcsolatot alkalomadtán.

Taki · http://www.car-tune.hu/ 2006.11.28. 18:29:37

ezek a totálkáros szerzök valami k@rvára nemértenek az autokhoz... ezek mire verik magukat???? arra az extrém gyökér sakálkárra???? szinvonal kb annyi minta cool a verdának... semennyi!! csak zene meg ps2 meg méregdrága festés &a reklám... ez tuning??? k@rváraNEM! más igényesen megcsinált autojára mondja azt hogy kókány...??? nemaza tuning hogy megrendelem az IGÉNYES(...) greddy szettet(&beszereltetéssel együtt 5milioba lesz)... Hanem ha magam alkotok vmit! mint Bishop!

Cult Style 2006.11.28. 18:42:08

RT ha te tudnál egy ilyen szintű autót építeni ilyen költésgből szerintem te is büszke lennél rá, joggal. Bishop is az lehet.
Neked csak az nem lenne kókányolás, ha valaki 2millióból rendelne egy tuning turbókitet és azt egy vagyonért felrakatná egy tuningműhelyben?
Szerintem sokkal "nagyobb" tuning az amikor te, saját magad csinálod meg, és tudod, hogy mi miért van úgy, nem pedig szervízben csinltatod meg.
Jah, ha értenél az autókhoz akkor azon sem akadnál fennt, hogy miért különböző kocsikból vannak az alkatrészek.
Az élettartam? Aki ért hozzá az alatt nem fog meghalni, mert tudja, hogy mit szabad és mit nem, és ha gáz van megtudja javítani.

RT 2006.11.28. 19:11:44

Taki, Cult style: ezt a mondatot szidjátok:

Az első pillantásra rettenetes kókányolásnak tűnő átalakítás egyre átgondoltabb tudatos fejlesztésnek tűnik, ahogy az ember végigolvassa az elvetemült új tulaj és motorépítő leírását a hosszú folyamatról.

RT 2006.11.28. 19:13:17

Folytatom: szóval hol van ebben ötmillió, meg magamverés? Ráadásul amióta láttam a Honda képeit, azon filózok, hogy lehetne turbósítani az E21 318i-met 8-)

SK · http://www.car-tune.hu 2006.11.28. 19:29:39

Lehet valamit félreértettek itt páran. Szerintem semmi fikázás nincs a cikkben. A "kezdetben kókányolásnak tűnő átalakítás" meg részben igaz is.

Cult Style 2006.11.28. 19:46:43

Jó, fikázás nincs, de cinikusság van és ameddig ő nem tud felmutatni egy ilyen szintű verdát addig még csak cinikus se legyen.

Taki · http://www.car-tune.hu/ 2006.11.28. 20:44:40

A fikázás nekem is a hangnemből jött le... És még tényleg semmit nemtudtok felmutatni!!!(csaka pfff... sakálkárt...) Ajálanám hogy Bishop-ot és SK-t vegyétek fel mint munkatársat a totalcarba,mert ök már bizonyitották,értenek hozzá(lásd car-tune),és tölük nemlátnánk ijen szintö hülyeségeket:"Ezen felül a feltekert turbójú dízel kettes golfok is könnyedén odaverik, ami egyrészt vicces, másrészt viszont kicsit megalázó." ezt az integra type-r tesztböl idézem... (és egy csak egya sok közül!)

Daweed 2006.11.28. 21:25:20

Na igen olyan embereket kell beszervezni akik értenek is hozzá nem csak úgy tesznek. na meg az hogy ezekbe a magyar "tuning" műsorokban lefényezik sok száz ezerért(de még sem néz ki jól)meg be kárpitozzák még a műszerfalat is na annak aztán tényleg sok értelme van (nem ez a tuning). Gratulálok!

dzsemi 2006.11.28. 21:32:47

Tamás,jó volt a komment ne is hallgass rájuk,semmi szégyellnivaló nincs a postodban. Nem érződik semmi cinikusság benne,inkább meglepődés,hogy mit tud egy amúgy teljesen átlagos 1.4-es motor.

Taki!

Ugye tudod,hogy ez nem a Kókány.hu? Itt nem a tuningról meg a házi kísérletezésekről szól a cikkek nagyrésze,és a célcsoport sem egyezik meg az általad említett honlapéval.Eddig érted? Na ha már mindig azt a Sakálcar-t hozod fel, akkor kukkants bele,hogy Indiánék mit csináltak az AE86-osból. De ha már az Indiandesign.hu-n jársz akkor nyisd szépen ki a szemed és nézd meg,hogy ők miket csináltak eddig. Ezután javaslom,hogy vedd elő a kardod,tartsd megközelítőleg 60 fokos szögben és dőlj bele. Ha ez nem elég,akkor kukkolj csak rá Karotta SX 200-asára ami majd 300 lóerős. Utána ismét gyere fel és kérj szépen elnézést a hangnemért...

Daweed 2006.11.28. 21:43:06

Bocs hogy én írok de szerintem a Takinak is ez lenne a vélemyéne. Az Indiandesign-ról had ne mondjam el a véleményem. lefényezték az AE86-ot aztán annnyi jah meg tettek egy toronymerevítőt grill rúdból na ez aztán nagy tuning. erre szerintem mindenki képes. Aztán mit kell nézni az indiandesing.hu-n a csővázas gépeket...

Cult Style 2006.11.28. 22:08:13

scheerti szerinted az nagy dolog amit az indiánék csináltak a corollából? Már ne is haragudj, de olyat bárki csinál egy délután alatt. Egyébként ezt az autó átfényezésének is hívják nem pedig valami nagyonnagy tuningnak, úgy egyébként.
Amit az indiánék csinálnak az nem áll másból mint egy új fényezésből, kárpitozásból, és egy menő hangcucc beszereléséből. Ez csak a hozzád hasonló, hozzá nem értőknek nagy dolog. Ezt számtalan ember meg tudná csinálni M.o-n, csak nem mindenki mögött állnak szponzorok. Sok pénzből bárki tud "tuningot" csinálni, ez nem művészet, de kisebb pénzből már inkább.

Taki · http://www.car-tune.hu/ 2006.11.28. 22:50:48

Örülök kedves scheerti hogy felhoztad az indián"tunuing"(pfff...)témát... (öaz akitöl a legjobban falramászok! vannak jo ötletek/gépek,de gyerekes... aza sok összecsapott csővázes sz@r,és legyünk öszinték:aztsem tudják miaza robbanomotor ...) Amit Ők müvelnek aza legtipikusabb példája annak amit nemhivnak tuningnak!!! Lehet hogy annak hivjátok de ez nem az!!! K@rVÁRA NEM AZ!! Ahogy az oldal neve is mutatja:DESIGN!!! semmi több... (de:reklám is...) Demost öszintén... Szerinted az tuning hogy lefestünk egy vagyonér egy autot,meg kikárpitoztatjuk,meg zene,ps stb...??? (az nemzavarja hogy szelepszászimeringesen nyeli az olajat és kb fele gyári loeröt kiköhögi...) Nemtudok töle hasraesni... szerintem SZÁNALOM!!! És ahogy látom nemcsak én gondolom ezt...! az AE68 rol nemis mondok semmit,mert felhuzom magam... szerinted mi tuning történt azon???? halgatom...

dzsemi 2006.11.29. 06:10:25

Például kicserélték a motort egy 20V-es modernebbre( 160 Ló) Megerősítették az egész kasztnit és kihegesztgették,hogy bírja a strapát. stb stb. De ha mindenre kíváncsi vagy akkor gyere a
Karotta.hu -ra és olvasd el magad,hogy mi történt a hacsival meg mi történt az sx 200 assal.
Látom azért a felfogásotok nem közelíti meg az általam gondolt szintet ezért leírom mégegyszer,hátha nem volt elég világos: EZ NEM EGY TUNING SITE. Az autósok 80%-a magasról beleszarik a tuningba,általában azt szeretnék elolvasni,hogy milyen is az az autó amit a kereskedésben kapni lehet.Sőt,nem mindenkinek célja,hogy plusz 30 lóerőért literekkel emelkedjen a fogyasztás,a műszaki vizsgáról ne is beszéljünk hiszen ha a vizsgáztató belenéz a motorba akkor rekeszizomgörcsöt kap a röhögéstől,hogy hogyan mer valaki egy ilyen gányolt turbos kocsival odamenni egy Hatósági műszakira.De gondolom ez nem gond."Haver vizshgáztatja negyvené kocsi nélkül" alapon. Amit Indianék csináltak az kifejezetten tévébe való. Hiszen gondold csak végig. Mi a látványos és az eladható? Az ha lefényezik az ütött-kopott fényezést vagy az ha kibelezik a motort és valaki elkezdi magyarázni,hogy miért is kell másik hajtókarokat rakni bele? Az emberek többsége az első másodpercnél elkapcsolna,mert UNALMAS! A fennmaradó 20%-nak pedig ugye nem sok televízió csinál külön műsort.( nincs is). Az szép és jó amit ti csináltok,ha sok időtök van nekem aztán tökmindegy,hogy mire pazaroljátok,felőlem szedhetnétek hangyát is,az se érdekelne. De,ismét leírom mielött megint jön az észosztás,hogy tuning vagy nem tuning.Igen TUNING ami nem a teljesítménynövelést tartja szem elött elsősorban hanem a megjelenést.Szép reggel mellesleg:)

Cult Style 2006.11.29. 06:28:02

scheerti te nagy és okos, senki nem is mondta, hogy ez egy tuning oldal, csak az a furi hogy itt nemcsak a tuningautókhoz nem értenek az újságírók...de ilyeneknek inkább nem is magyarázom...ez nem az az oldal :P

Taki · http://www.car-tune.hu/ 2006.11.29. 06:52:33

Na figyelj... Ellentmondásokat beszélsz!!! Az elején még kiemeled hogy ez nemegy tuning site,a végén meg aztirod hogy ez tuning! Mindegy... Akkoris design,semmi több,neszépitsük!!! Ésamit teis beismertél: show az egész,reklám,parasztvakittás,mega lóvé!! Ezért sajnos nemtudom tisztelni azt amit az indián "csinál"! És szerinted mért volt rendezve pl a valodi tuning tali???(bár szerintem ugysem halottál rola,nemis értenéd...) hogyezek a haszonlesö kis köcsögök nelegyenek ott,mint amugy mindenhol,(és 2ezres beugroért nézhesda standajaikat bőgyős csajokkal...) Hanem arrol szoljon a tuning(tali) ami valojában,hozzáértö emberek találkozója legyen!!!! Mindegy... És igen,van optikai és motor tuning! Én a motor tuning hiveinek népes táborába tartozom... Ahogy nézem,te a másikba,csak nézzen ki jol,villogjunk vele,a többi levan szarva... Király!! Tipikusan az álmenő 20éves hülyegyerek szindroma... Deami a leggyönyörűbb,indián mégaz optikai tuning fogalmát sem meriti ki,hacsak csiricsáréra festünk valamit,azmégcsak optikai tuning semm!! Az only design!!!

omm 2006.11.29. 09:01:47

Nahát! Mit gerjesztett egy post, ahol egy-két ügyes ember munkáját kéne elismernünk...
Tuning, nem tuning...a sok felkiáltójel mögött el kéne gondolkodni azon, hogy mi minősül annak nem?
Elhiszem, hogy sokaknak marja a begyét, hogy vannak, akik meg merik és meg is tudják csinálni a dolgaikat anélkül, hogy nagy pénzeket hagynának a "tuning" műhelyekben...
Nem fikázok, saját tapasztalatból beszélek.

A másik téma pedig az, hogy mindenki éljen abból, amiből tud.
Indiánék ebből élnek, nem lopnak, nem csalnak, megdolgoznak érte, akkor miért kell szívatni midnenkit aki egy kicsit máshogy csinálja, mint az elfogadott?
Magyar virtus?
Irigység?
Hívjátok ahogy akarjátok, ez a "vita" úgysem vezet sehová de az biztos, hogy a jó és ügyes munkát ÉN el tudom ismerni, legyen az Carlsson, AMG, kis garázs vagy Indian Design...
Nem kéne lehúzni mindenkit, aki pedig kiskorú és nem képes felnőttként viselkedni, az menjen chatelni máshová, megvagyunk nélküle is.
Maradok tisztelettel
oMm

dzsemi 2006.11.29. 09:24:34

Hát,igen gondolom nem olvasták el karottahu-n az előzményeket. Ha igen akkor dobjanak egy kommentet a címlaphoz,szívesen látjuk őket. Igaz OMM?

omm 2006.11.29. 09:59:51

hmmm....fene sem tudja van-e kedvem meddő vitákba bonyolódni arról, hogy mi a tuning és van-e értelme?
igaz, az én autóm sem "tiszta"

dzsemi 2006.11.29. 10:24:52

Nem is az a baj,hogy tuningolnak,mert az jó ha a saját ölteleted alapján lesz erősebb az autód,de ezt nembiztos hogy az utcán kéne kikísérletezni. Biztos,hogy sok ember meg tudja azt csinálni amit Indiánék,de sokan meg nem.( festeni én is tudok csak nem úgy mint egy profi fényező.

"csak az a furi hogy itt nemcsak a tuningautókhoz nem értenek az újságírók" Hát ezt nem is kommentálnám..

omm 2006.11.29. 10:30:40

mindenkinek megvan a saját véleménye.
nekem is.
csak nem vágom más képébe így, arctalanul...

dzsemi 2006.11.29. 10:41:17

Omm!

Ezt most rám értetted?

Bishop · http://www.car-tune.hu 2006.11.29. 10:50:08

Köszönöm az elismerést.

Tényleg azt értették itt páran félre hogy "kókánynak tűnő... "

Bevallom az is, gusztustalan, és tré volt az első setup. De működött.. Egy ilyen építésnél senki nem tudta előre mi a frász fog történni. elvileg tudtuk de az elv és a gyakorlat az más!

Működött.. 0,2 báron jöttem haza, egy nagyjából beállított gyújtás és benzin táblával. a lényeg hogy idő közben folyamtosan alkítgattuk a gépet, növelve a teljesítményt. Msot tartunk ott hogy a 4. leömlő van rajta, és sikerült elérni a motor határait, amit én nem merek átlépni. Amerikából jön a sok firkálás hogy ez tré. Ha ott élnék akkor biztos az lenne mert ott nem számít egy ilyen pár dolláros szar motor.. nekem igen.. Vannak terveim, és spórolok is rá keményen, de egynlőre napi használatban van az autó szóval nem áldozhatok mindent a verseny oltárán. Nem egy egetverő teljesítménnyel rendelkezik a gép, sőt, nem is a legszebb, de az enyém, én szerveztem meg az egész dolgot, én szereztem és állítottam össze a rendszert. Sokan segítettek, mert én sem ezzel a tudással születtem, kérdeztem sok embert. Most egy ideje már ezzel sakkozom. Azóta csináltunk egy 1.5öst is, az is megy.
Most 1.6 ost szeretnék magamnak is, meg vélhetően SK is kész lesz hamarosan a túrbósítás projektel.

Egyáltalán nincs pénzem ami látszik is a verdán, mert bár a teljesítményt sikerült javítani de a külsőre már nem jutott, ezen is változtani akarok.. De szerintem mindenki tudja: kis pénz, kis foci...

Cult Style 2006.11.29. 10:56:55

Szerinted értenek hozzá az itteni "szakújságírók"? Mert akármelyik cikket is olvasom egyből lejön, hogy nem. Ez csak a hozzád hasonló lelkes, autószeretőknek nem tűnik fel. És ne akarja megmondani hogy kell turbósítani egy autót, ha nem ért hozzá.
Engem csak ez zavar, ne okoskodjon és tegyen úgy mintha értene a dolgokhoz.

omm 2006.11.29. 11:05:21

scheerti: nem

és a szakújságíró nem "autószerelőt" jelent...
úgy, ahogy én sem vagyok az és sokan nem azok, akik annak mondják magukat...
megoldás egyszerű: nem kell olvasni...uszítani pedig egy lelkes kis, aránylag jópofa fórumban végképp nem kell...
ahhoz, hogy valaki próbálgasson nem kell érteni, nem a Te autóddal csinálja, nem a Te benzinefdet égeti, nem a Te turbódat forgatja szét...ennyi

Bishop: így jó, ahogy van, ne hallgass senkire, csináld a magadét és a kudarc a te kudarcod, de a siker is a te sikered

omm 2006.11.29. 11:08:50

csak halkan:
az Integrát az első 50-80 méteren tényleg odaverik a "feltekert" turbójú golfok

kipróbálva 2006.aug.12-én (igaz Passat TDI-vel)

dzsemi 2006.11.29. 11:12:39

Cult Style!

Kiváncsi vagyok,hogy te milyen cikket írnál. Nem lehet egy cikket teljes mértékben teletűzdelni technikai adatokkal ,mert a 3.mondat után a hozzá nem értők( én is)megunják. Gondolom,hogy neked feláll attól ha valaki berak egy 30 oldalas leírást arról,hogy hogyan kell egy autó ECU-ját úgy megbuzerálni,hogy jó legyen,de ezzel nem mindenki van így. Tudod az ujságírás egy olyan dolog ahol nem lehet teljesen lefikázni egy autót azért mert szar, mert utána megsértődik a márkaképviselet és basznak legkközelebb tesztautót adni. Nehogy azt hidd,hogy ők csak ülnek egy asztalnál és a hasukra csapva leírnak valamit. Elég komoly munka megcsinálni egy cikket.De elötted is ott a lehetőség küldj be egyet a szerkesztőségbe és lehet,hogy leközlik... A Civic tulajának respect amiért sokat szenvedett vele, a fikázók meg...

omm 2006.11.29. 11:18:49

...mogyorózzanak:)))

Cult Style 2006.11.29. 11:26:46

Te miről beszélsz?? A Civic tulaja előtt én is leborulok. Soha nem fikáznám, pont azt mondtam, hogy a kedves újságíró se tegye. Az az autó meg a tulaja azon kevesek közé tartozik itt a netes tuningosok között akit becsülök.

Bishop tuningjáról pont ti mondtátok, hogy milyen munka otthon a garázsban kísérletezgetni. Én egy szóval sem... szerintem ez A tuning.

És szerintetek egy "feltekert" Integrával mi a helyzet? (főleg ha turbós is) Azt egy TDI soha az életben nem fogja meg...csak halkan...

omm 2006.11.29. 11:39:22

Ugyan, ha te a kókánynak tűnő...c. mondatot fikázásnak fogod fel, fúha, akkor gond van...
szerintem egy pöcsnyi fika sem volt a dologban...

Ha jól tudom nem feltekert Integrát említ a cikk, természetesen úgy más a helyzet...

Elbeszélünk egymás mellett az a baj...

dzsemi 2006.11.29. 11:40:26

Hiszen most ismerte el a tulaj,hogy félreértettétek az egészet. Rácz Tamás nem fikázott senkit. Akkor miről is beszélünk?

dzsemi 2006.11.29. 11:42:42

Igen,én is ezt gondolom.

ZsoltK 2006.11.29. 12:36:23

A magyar az egy nehéz nyelv. Az angollal ellentétben könnyen félre lehet érteni. Sokszor még az egyértelmű mondatokat is magyarázni kell az emberek. Nem kell őket bántani, a magyarban van a hiba:)

dzsemi 2006.11.29. 12:46:13

Akkor beszéljünk németül vagy angolul. Hollandul is tudok egy picit:) Egyébként nekem is van olyan ismerősöm aki örült magának amikor a Ford Focusával ( 1,4) lenyomta a helyi vállakozó A8-as 4.2 es audiját. Az már nem szerepelt a történetben,hogy mindez a Tesco parkolóban történt és a kocsit a vállalkozó 22 éves csaja vezette nulla rutinnal és még kevesebb versenyezni akarással.De mindegy,hadd legyen csak ő az X-MEN..

ZsoltK 2006.11.29. 14:25:17

Jaj hagyjad már. Én sem szoktam érteni, amikor a felhúzott (hahaha) Swiftek, meg Corsak elkezdenek velem versenyezni. Igaz, hogy egy Ural-on ülök, de ha csak egy picit számolna ... nekem van 40 lóerőm, neki 70. De én vagyok 300 kg, ő meg 1000. Vajon ki lesz a gyorsabb?

Csak vigyorgom, amikor büszkén megelőz és néz a tükörbe. De gonosz vagyok. A pirosnál előre gurulok:D

SK · http://www.car-tune.hu 2006.11.29. 14:42:55

Hát olvasgattam a kommenteket és lenne pár hozzáfűznivalóm.
Indiandesign, sakálcar...stb: Amit a sakálcar-ban lehetett látni az egyértelműen az amcsi Pimp My Ride-ra épül. És miért? Mert sokan nézték és sokaknak tetszett. Ezért csináltak ilyen műsort és ahogy neten olvasgattam sokaknak tetszett is. (nekem személy szerint nem jött be) A médiában erről szól a dolog.
Tuning: Sajnos a tuning nem csak a teljesítménynövelést jelenti. Valakinek egy neon a lábtérben már tuning, vagy a hifi a csomagtartóban. Bishop és én a teljesítmény tuningot részesítjük előnyben és az oldalunkat és a műsorunkat is ennek a tükrében próbáljuk csinálni.
Szakújságírók: Nekik nincs könnyű dolguk. Akármit írnak mindig lesz valaki akinek nem tetszik. Személy szerint nekem nem volt semmi kifogásom a cikkel kapcsolatban, hisz láttam Bishop autójának alakulását. Most is van sok dolog ami igénytelen és "kókány" benne. De ez annak tudható be, hogy mi is bérből és fizetésből élünk, ezért lassan halad minden...

Taki · http://www.car-tune.hu/ 2006.11.29. 15:07:16

Neharaguggy scheerti... És neked a RS(pfff...) tuningos bucsus spoilertöl áll fel,meg az indián féle monyáktol???vagy mitöl??? mindegy,nemis érdekel! A lényeg hogy fogalmatlan vagy... Az ujságirás:nemondmár hogy totalcaros teszten még nemhordtatok le autot!!!! PL:1.4es golf5,citroen c3 stb... Eztazért megértem hogy ezeket lehordtátok,de nemondjátok azt hogy ijen még nemvolt!!! Hamár az integrás cikknél tartunk -csak halkan- hacsak a turbot huzod nemfog jobban menni,ahoz anyag is kell(ha nemérted a 4ütemü motor működési elvét,szivesen elmagyarázom!),ittvan:"huzott turboju kettes golfok"! mindegy... A lényeg:aki tuningot akar az car-tune-ra megy,esetleg még carstylingot nézeget(bár azis érdekes,ottis soka fogalmatlan...),aki meg paraszvakittásra vágyik:az álva hugyozva csodálja indián mesterünk szent cselekedeteit...

Daweed 2006.11.29. 15:17:19

Na igen akinek az tetszik amit az indian csinál (fényezés kárpit zene ps dvd... had nem folytassam) na az messze áll a tuning tól. meg építenek 5 csővázas, műanyag, földig le spoilerezett no ültetéses kocsit és akkor az a tuning csoda hallod...Gratulálok hozzá!!!
Eggyet értek Sk-val Mo-n erre van igény a rendes tuningra nincs (sajnos).

ZsoltK 2006.11.29. 15:24:00

Meg amerikában is erre van igény, meg angliában is. Meg úgy általában a világban. Tudom, ezek az emberek mind sötét bunkók.

SK · http://www.car-tune.hu 2006.11.29. 15:27:34

Nem csak erre van igény Daweed. Itthon pénz nincs a tuningra, az otthoni próbálgatást meg sokan elitélik. Bishop autójára is sokan mondták, hogy gyenge, mert CCH 600 lovas Civicje jobb. Igen, de azt ne feledjük, hogy az miliókba került ez meg 200ezerbe. Itthon mindenki inkább spoilert vesz mert az olcsóbb mint a teljesítmény tuning. Ezzel nem lehet mit tenni. Mi arra törekszünk a jövőben is (épp készül egy elég terjedelmes technikai rovat), hogy az emberek megértsék, mit, hogyan kell csinálni, hogy el is érjünk valamit amitől az autó jobban megy, és itt nem a "tuningboxra" gondolok. Sok ember sajnos a "ezzel garantáltan +20LE"-re figyel fel és könnyen átverhető.

omm 2006.11.29. 15:28:19

Taki: hagyd el már a sok felkiáltójelet, ha annyira felháborít valaki aki a büdös életben nem ártott neked, akkor menj oda és törd be az orrát (ha tudod)...piszkálkodásból élsz?
ha nyomja a begyed az amit Indiánék csinálnak akkor ne figyelj oda és kész...engem spec. nem zavarnak...te meg csendben dobj hátast a car-tune-tól...
először figyelj arra, mit nevezel tuningnak...mindenkinek más a prioritása. tőlem is messze áll az optikai, de nem szólom le azt, akinek az tetszik...
de ha élvezed, csak piszkálj tovább...

omm 2006.11.29. 15:30:12

és ezzel nem fikázom azokat a car-tune-osokat akik TÉNYLEG tudják mit csinálnak

SK · http://www.car-tune.hu 2006.11.29. 15:59:17

Azért hozzátenék itt pár dolgot. Mi nem vagyunk autószerelők és nem értük mindenhez. Mi is folyamatosan tanulunk és akinek tudunk annak segítünk. Nem kell fikázni senkit. Indiandesing meg nem csinálta rosszul, mert nyilván szert tettek némi munkára és pénzre is amivel tevékenykednek. Mi is próbálunk némi támogatót szerezni a videózáshoz, mivel nem kis pénzt emészt fel de egyenlőre ezen a téren sikertelenek vagyunk. Nem is tudunk mindenhol ott lenni, ahol szeretnénk. Indianék meg a tv-be is bekerültek amihez szintén nem kis pénz kell (még ha ismerős is van ott)
Egymást fikázni meg nincs értelme. Úgy a jó ha mindenkinek más tetszik. Szar lenne a világ ha mindenki turbós integrával rohangálna...

omm 2006.11.29. 16:10:40

Egyetértek, van elég hely mindenkinek.
Uff

Taki · http://www.car-tune.hu/ 2006.11.29. 17:45:12

A lényeg:a valodi tuning nemaz üzletről szól! (ide tartozik a show,reklám stb,stb...nemerröl!) Indiánnal nincs semmi szeméjes problémám,nemártott nekem,stb... Nekem elvi problémám van vele! Parasztvakittásnak tartom amit müvel és kész... Kihangsúlyoznám hogy kimondottan nemérdekel hogy mit csinálnak! Csak nemond azt rola hogy tuning!! ahogy a cime is mutatja:DESIGN! Igen,mindenkinek mása priritása,vanakinek nincs is(nekik a csővázas bogár és társai) mindenki máshoz ért,és senki sem érthet mindenhez! És az izlésünk sem egyforma! De kimndta hogyez nemigyvan? A véeményem az egészről:akik ezekért(indián,sakálkár stb)annyira odavannak,azok semmitsem értenek az egészhez(nemvaloszinű...)! ezért nembeszélnek teknikárol,motorrol,ugysem értik(még a maguk sem!)! Ezek a hozzá nem értök szorakoztatására csinált show-k... (nagyon nagyon ritka a jó!)

Taki · http://www.car-tune.hu/ 2006.11.29. 18:00:58

-csak halkan-:akkor nyomkodd 50 métereken az integrákat! :) sokáig ugysem fogod merta passatrol hamar lafog igy mállani a hengerfej! :) Integra megmég akkoris mennifog(TDI-ket nyomkodva),amikor a passatod mára bontoba lesz!(jobbesetbe...) -halkan- :)

dzsemi 2006.11.29. 18:29:11

Omm!

Ha a helyében lennék akkor nem próbálnám betörni az orromat,lehet,hogy csúfos vége lenne:) (-csak halkan mondom,ha ez a divat)
Taki, itt SK és Bishop is normális és teljesen szerényen és szimpatikusan állnak a témához ,egyedül te vagy az aki mindig ,minden egyes esetben a legkisebb támadási felületre is rámész és megpróbálod a saját igazadról meggyőzni a többieket. Fogd már fel,hogy ez a téma szubjektív,azaz mindenkinek különbözik a véleménye.Gondolom te is olyan ember vagy aki szerint: "Van az én véleményem meg a helytelen."

omm 2006.11.30. 08:12:57

Taki:
Öcsisajt, én türelmes ember vagyok, és próbálom megérteni, sokszor feleslegesen, az olyanokat, mint te...
A piszkálkodásod nem igazán hergel, főleg úgy nem, hogy megvan róla a saját véleményem.
Igen, egyszer lenyomtunk egy Integrát, a cikk kapcsán akartuk kipróbálni, nem az én Passatommal, nekem Mazdám van.
Ettől függetlenül, és természetesen tőled is függetlenül, azt gondolom, hogy az Integra egy piszok jó autó, úgy, ahogy a többi Honda is megállja a helyét.
Egy ideje már ezekben a körökben mozgok és hidd el, sokminden átment már a kezeim között (Picantótól M5-ig), úgyhogy kialakult bennem egy bizonyos kép és a véleményem vállalni is merem, nem cask fórumokon álarc mögé bújva.

A te véleményedet feljebb olvashatja mindenki, akinek vkedve van hozzá, én nem vitázom veled többet, mert nincs értelme.
Szerintem itt senki singy úgy oda az Indiánékért és a Sakálcarért, mint ahogy azt te gondolod. Te problémád.
Én csak azt nem tudom megérteni, hogy mi vezet egy embert oda, hogy minden ok nélkül piszkáljon egy számára teljesen ismeretlent másikat?
Merevedési zavar?
Esetleg gyermekkori negatív élmények az indiánokkal?
Te dolgod.
De abbahagyhatnád, ez nem vitafórum....

Bishop · http://www.car-tune.hu 2006.11.30. 09:07:15

Elég jó kis vita van itt.. Nekem is van véleményem a parasztvakítós "tuning" műsorokról, meg a boltokról, de ebben az országban ebbenvan a pénz.. Nekünk ezért nincsen.. Vagy mert korrektül állunk hozzá? Lehet ha én is azt mondanám az mebereknek amikor felhívnak hogy "jól van persze segítek 50.000" és nem az, hogy "hozzad, megnézzük... "

Én nem fikázok senkit, értelme nincs... Véleményem az van, és ha valaki kérdezi megmondom, de asszem nem publikálom.
Vannak akik firkálnak, egészségükre. Ezek általában nem tudnak semmit felmutatni, ezért nem is foglalkozok vele. Aki pedig felmutat valamit, és (úgymond joggal) firkál akkor már elgondolkozom rajta, hogy esetleg igaza lehet... :)

ZsoltK 2006.11.30. 10:25:19

Látod Taki, talán el kéne gondolkozni azon amit a Bishop leírt. Szereti amit csinál és nem a pénzért teszi. Ha már szóba került, Indian is (gondolom) szereti amit csinál és pénzt is kér érte. Az emberek meg kifizetik. Ha nem fizetnék ki, akkor nem ezt csinálná. Akkor tunningolna. Teljesítményt.

Fogalmam sincs, hogy te mivel foglalkozol. Ha ne adj isten teljesítménytuninggal, akkor elhiszem, hogy fáj a pénztelenség. Hogy nem fizetik meg. De erre is van gyógymód: piszok jól kell csinálni. Nem itt ugatni, tele helyesírási és mondatszerkezeti hibákkal. Csinálni, profi módon. Nevet szerezni és hidd el, utána fizetni fognak az emberek.

Ha pedig nem ez a szakmád, csak beleugatsz, akkor a véleményed semmit, de semmit nem számít. És nem azért, mert nincs, hanem azért mert még leírni sem tudod rendesen.

Na, részemről ennyi. Ha megsértettelek, az a te bajod.

omm 2006.11.30. 10:37:03

BINGO!
ZsoltK: ezt csak elismerni tudom

dzsemi 2006.11.30. 11:51:15

Igen,jól sikerült komment lett. Indian is sok embernek köszönhetően lett ismert,a sok embert meg a munkája kapcsán ismerte meg. Ha annyi pénz lenne ebben a dologban amit ő csinál( nem hívom tuningnak mert Taki infarktust kap) akkor nem egy csomádi ház kertjében bütykölne hanem valami csilli-villi műhelyben,szerintem ő is szereti amit csinál. A Cool a verdában meg az egyetlen ami idegesített az ózdi villanyszerelőgyerek aki valami retek valóságshow után valami médiaistennek képzeli magát,pedig egyszerű mint a kóboráram.

SK · http://www.car-tune.hu 2006.11.30. 15:05:51

Ez tetszett scheerti :D

Taki · http://www.car-tune.hu/ 2006.11.30. 17:57:17

Tisztázzunk pár dolgot! ZsoltK,veled kezdem:Honnan vetted hogy nekem fáj a pénztelenség?érdekelne! És honnan jött neked hogy én a tuningbol akarok megélni? Ujból elmondanám a (valódi)tuning nem üzlet,és semmiképp sem ebböl akarok megélni! Neked sikerült erröl egy bekezdést irnod... scheerti tejösz: én ugygondolom hogya véleményemet mondtam el,ami nektek nagyon nemtetszett,ésha ezt piszkálkodásnak veszitek,akkor nemvol egyoldalú! Ha picit visszaolvasol -megfogsz lepődni- nem én kezdtem el sértegetni és személyeskedni! éérdekes... azt pedig te honnan veszed hogy szerintem az indián nemért semmihez? Elhiszem hogy más munkái miatt lett hires,meghogy naontudja etc. Nemmondtam hogy nemigyvan,csupán a mostani tevékenységeit nemtartom semmire! omm: A sértegetés és személyeskedés rád halmozottan vonatkozik! Bishop és SK:túl joszivüek,és ök helyzetükböl kifolyolag nemirhatják le véleményüket,hamég szeretnének vmit a médiában,veletek,akkor nemmondhatják (ennyire) szemetekbe! (Viszont ha jobban elolvasod Bishop utolsó kommentjének elsö bekezdését... )

dzsemi 2006.11.30. 18:35:37

Értsd már meg,hogy Omm és én nem dolgozunk a Totalcarnál.

laredo 2006.11.30. 22:24:09

Azta mi van itt szerintem ide tévedne valaki akinek sok pénzböl van szép autoja szerintem jobbik esetben elszégyeli magát.Taki akkor szerinted amit indiánék csinálnak az nem tuning-hangolás akkor az mi ha ütött kopott autobol csinál egy csilli villi járgányt.Összehangolja rajta a dolgokat.Az nem tuning mi?Te nagyon okos.Amit Bishop csinált az autoján az enyhén szolva is kókányolás.Igaz nem volt pénze jobbra ez legyen az ö baja.Engem csak az késztetett irásra hogy miért kellene elszégyelnie magát valakinek azért mert van pénze szépen megcsináltatni hozzá értö emberekkel az autoját.Akik ebböl meg tudnak élni és még jol is csinálják azok is rohadjanak meg szerinted.Ez nem más mint irigység.A car-tune vagy milyen oldalon is azért nézzél szét hogy ki akar csipp:) tuningolni ugy hogy nem ért hozzá mielött még az egekbe emelnéd öket.15000 ft ért.A sakálcarosok legalább ingyé csinálják.Ja és halkan megjegyezném hogy ha valakinek az autoját érdemes lenne bemutatni az Lordié.(nem 2 millábol csinálta meg az autoját)de ö nem küld emailt senkinek.

omm 2006.12.01. 08:21:09

Elkeserítesz Taki, semmi nem áll tőlem messzebb, mint a sértegetés és a személyeskedés.
Továbbra is tartom magam ahhoz, hogy aki tud valamit, azt elismerem. Legyen az kőműves, orvos vagy autószerelő.
Ennyi.
Bishop megcsinálta, magának csinálta, sikerült is neki ezért respect. Ahogy azoknak is, akik valami jót tesznek másoknak.

ZsoltK 2006.12.01. 09:27:44

Hagyjátok. Taki képtelen megérteni mások szavait, értelmetlen vele vitatkozni. Aki ide téved, és végigolvassa a hozzászólásokat az jó eséllyel röhög egyet Takin. (Meg rajtunk is, hogy vitatkozunk vele)

dzsemi 2006.12.01. 09:57:12

Ugyan, mahgunk között vagyunk,de néha jön egy díszfasz és kikéri magának,hogy ezek a bunkó ujságírók mit merészelnek leírni. Egy több tagmondatból álló mondatot nem lát át kellőképpen ezt félreérti,felbassza az agyát rajta és hörögve utál mindenkit aki meg akarja magyarázni neki,hogy mi is van. Kedves tőle,hogy nem is próbál bonyolult mondatokat kreálni,mondjuk nem is menne neki. Olyan embernek képzelem el, aki ha kifogy az érvekből akkor elkezd anyázni és utána üt. Aztán őt ütik,de többen:)

Cult Style 2006.12.01. 11:38:44

Laredo, ha te nem tudod értékelni, a szívó autó turbózását házilag, akkor ne üsd bele az orrod.
Az indiánék tuningja, az ütött-kopott autóból csilivili készítés az nem más mint autófényzés. Az pedig nem tuning.

Bishop autója, ha működik és megbízható akkor miért kellett volna neki ugyanezt sok pénzből megcsináltatnia?

Miért ne küldhetne Bishop e-mailt a kocsijáról?
Neked az a bajod, hogy Bishop autója sok mindenkinek tetszik, ez zavar. Ha te is csinálsz egy olyat akkor téged is elismerünk.
Lordie, vagy ki a bánat, meg küldjön e-mailt ha olyan jó az autója, és meglátjuk, hogy ahhoz mit szól a nép.

Elmondom mi a lényeg: ha valaki nem ért az autókhoz akkor az ne okoskodjon, ne mondja meg, hogy mit hogyan kellene, akkor nem lesz vita.

"Összehangolja rajta a dolgokat." -egy ütott kopott autón. Ez tetszik.:DD

Jah, és ezen az oldalon ommon és scheertin kívűl más nem nagyon kommentezik, ezért ebben a tuningos témában az ő véleményükre nem kell adni.

omm 2006.12.01. 11:55:19

sosem tartottam magam "tuning szakembernek", és nem is akarok az lenni. én is segítséggel vagy magam csinálom az autómat és nem szólok le másokat, mert azt csinálják.
Pedig nemegyszer voltam már olyan "profi tuning" műhelyben ahol éktelen sok pénzért kaptam egy kalap sz.rt.
Na, azóta magam csinálom, sokszor jobban, mint a "profik".

Mindemellett le a kalappal a tényleges szakemberek előtt. És azok előtt is, akik meg merik lépni, és belevágnak.

Ez a blog NEM A TUNINGRÓL szól. Sosem fog arról és nem is azért jött létre.
Az, hogy ez a post ilyen port kavart, csak azt jelzi, hogy mind a mai napig nem tudja a nép, hogy mi az a tuning és mit jelent.

dzsemi 2006.12.01. 12:11:16

Nem is mondta senki,hogy adjatok a véleményünkre,mi nem azért járunk ide,hogy veletek vitatkozzunk,hanem,hogy olyan autókról olvassunk és beszélgessünk amik mindenkit érdekelnek. Ha Omm-al megbeszélnivalónk van, azt megtesszük a karotta.hu-n. Amúgy ellátogattam Bishop oldalára és tetszettek az ott leírtak,főleg a 100-as audi turbósítása.

"Miért ne küldhetne Bishop e-mailt a kocsijáról?"-ezt megint honnan szedted? Ki mondta ezt a hülyeséget?

laredo 2006.12.01. 12:30:57

Cult style.Nem nagyon akarok veled vitatkozni .Elöször is járj utána hondás körökben és megtudod ki az a Lordie erre ajánlom a crx forumot és utána üss a szádra.Nem bántok azért senkit hogy irt egy emailt.Csak azt mondtam hogy Lordie nem.Én is elnéztem a car tuné ra és láttam ott is mondjátok az okos dolgokat takival.Sajnállak titeket.Veletek nem lehet beszélni tipikus begyepesedett agyu parasztok vagytok akikte nem lehet komolyan venni ,a szemellenzöre gondolva:))hajtsátok a hülyeségeteket.Egy lóhoz hasonlitanálak benneteke.A szemellenzöre gondolva:))

SK · http://www.car-tune.hu 2006.12.01. 15:03:45

Laredo. Igen Lordienak Vti turbója van és hatalmas lexikális tudása a témában. Szép az a 240LE körüli teljesítmény, de véleményem szerint olyan alkatrészekkel jóval több teljesítményt kellett volna kihozni.

CAR-Tune: az oldal kezdetben a videókról szólt semmi másról. De próbáltuk kicsit szinesíteni azzal amink volt. Persze turbósítás címén mi is írhattuk volna, hogy vegyél dugót, hajtókart, de pont nem ez volt a cél, hanem, hogy olyan dolgokat mutassuk be amihez nem kell sok pénz és mégis működik.
Chiptuning témában nem tudom mit írjak. Persze Bishop nem ért hozzá, hiszen gyári 1.4-es progi nincsen ezért több hónapba tellett mire sikerült neki írni egy olyat ami rendesen működik. Vti progit meg letöltöd, állítasz rajta és kész.

Sztárolás: Rengeteg embernek szóltunk, hogy írjon cikket az autójáról vagy csinálnánk videót róla. Mivel nem volt túl sok jelentkező ezért lett videó Bishop autójáról. Meg kéne érteni, hogy valamivel nekünk is reklámozni kell az oldalt.

Ui: Jövőre talán változik majd a helyzet és kevesebben fogjnak minket is szidni.

Daweed 2006.12.01. 15:05:39

Amit az Indián csinál az nem tuning csupán autófényezés amit bármelyik mezei autófényező meg tudna csinálni és ezért felesleges is csináni neki egy műsórt.Ha elöbb szóltók én is le videózom hogy hogy festettem le a robogómat és akkor az is tuning? vagy elvigyem az Indiánhoz és ő festi le akkor az már tuning. Laredo: azért paraszt valaki mert érti a jót és nem ájúl be minden paraszt vakítástól? Nálad lehet hogy bejön de akkor tisztázzuk hogy ki a paraszt?

omm 2006.12.01. 15:12:12

SK: respect nektek, mondjon bárki bármit
de a fikázók buzz off

Daweed 2006.12.01. 15:28:45

Így van nem kell lefikázni azt akinek nincs pénze a milliós tuning szettre meg a százezres fényezésre.

Taki · http://www.car-tune.hu/ 2006.12.01. 15:38:31

Kedves laredo,megismertethetnél a "tuning hangolás"fogalmával... Nemhalottam még rola(de az indiánék szerinted ezekszerint ezt csinálják...?)Az "összehangolás" fogalmát értem(ez létezik),csak a szövegkörnyezetbe nemillett(ugyismondhatnánk hogy ott ostobán hangzott),például(tipikusan) karburátoroknál beszélünk összehangolásrol(ha egy motoron több van:hengerenkén,kéthengerenkén),érted?? Az ütött kopott autobol csilli-villit csinálni pedig restaurálás,nemakarlak elkeseriteni! Ha ijenre vagy kiváncsi ajánlom a Veterán (auto motor) magazint!
scheerti rád már semmit sem vagyok hajlando irni többet,tevagy az aki már rég kifogyott az érvekböl,és csak személyeskedni,sértegetni tudsz! Ezt a megütés és orrbeverés témát meg hogyjad már el,senkit nemérdekel... inkább lássunk már töleg egy épkézláb véleményt,nem mások meg omm majmolását!
Omm kiemelném ezt a mondatodat:"Pedig nemegyszer voltam már olyan "profi tuning" műhelyben ahol éktelen sok pénzért kaptam egy kalap sz.rt.
Na, azóta magam csinálom, sokszor jobban, mint a "profik" Én egész eddig erröl(is) beszéltem,köszöjnöm hogy végre egyetértesz velem!

dzsemi 2006.12.01. 15:40:55

Megnéztem pár video-t bishop civic-éről. Tetszik,így videón látva egyáltalán nincs gányolás. Jók lettek a kocsik.

SK,Bishop. Tudnátok egy megközelítő árat mondani,hogy mennyiért lehetne megcsinálni egy sima civic-ből ilyenre? Az egyik barátomnak civicje van,megmutattam neki és nagyon érdekelné,hogy mennyiért tudna ilyesmit csinálni.

SK · http://www.car-tune.hu 2006.12.01. 15:52:09

Az attól függ milyen a civic. A legtöbb 1.5-ös és 1.6-os gyári blokk bírja a 0.5 de akár a 0.7bárt is (bár azt azért nem ajánlom hosszú távon) Ha ügyes vagy akkor 150-200ezer körül ki kell jönnie. Én pl. tudtam szerezni ingyen ipari vákuum és nyomásmérőt. Nem veszem meg 7-8ezerért a tuning boltokban kapható nyomásmérőt, mert egy ismerősöm (turbo szervíz) már nem egy ilyen műszert talált ami 0.5bárt csalt. ECU ha mázlid van fillérekből alakítható. A legdárgább dolog a turbo, de azt is kapsz 50-60körül újjat. Az enyém lesz talán a legolcsóbb, de csak ideiglenesen lesz minden. Később én is szeretnék spéci dugókat, hajtókart...stb.

dzsemi 2006.12.01. 15:52:24

Taki, én köszönöm meg,hogy nem írsz többet rólam.Tök jó,hogy a szövegkörnyezetről beszélsz mikor egyetlen darab mondatodban több a helyesírási hiba mint az összes többi hozzászólásban együttvéve. A megütés és orrbaverés témát Omm hozta fel aki javasolta neked verdd orrba azt aki idegesít ( mondjuk engem)és én erre írtam,hogy nem járnál jól. Megvan a saját véleményem nem majmolom sem Omm véleményét sem másét. Már írtam Orosz Petinek,hogy magyarázza már el neked meg CultStyle-nak,hogy mi Omm-al egyáltalán nem dolgozunk a Totalcarnak ahogy itt többen félreértették. Így pont semmi következménye nem lenne annak ha Bishop és SK elküldene minket anyánkba. De valamiért nem teszik,talán azért mert több értelem szorult beléjük mint beléd, vagy azért mert ki tudják fejezni magukat értelmesen is.Részemről a te témád be van fejezve...

omm 2006.12.01. 16:14:56

Ejnye-bejnye. Egyet azért nem értek, hoppá. Mindössze azt próbáltam elmagyarzni, hogy az amit az Indiánék csinálnak szerintem egyáltalán nem parasztvakítás. nekem tetszik, ahogy dolgoznak, nem vernek fölösleges pénzt a részegységekbe.
És a "profi műhelyes"-mondatommal azokra a "tuning" műhelyekre gondoltam, ahol a hülyegyerek lehúzza a még hülyébbet. Szerintem Inidánék nem ilyenek.
És ezzel lezárom én is a témát.
Kár, hogy ide fajult egy-két ügyes ember dicsérete.

SK · http://www.car-tune.hu 2006.12.01. 16:52:49

Pár szót akkor én is ejtek Indián témában. Én csak a Zil-t és a legutóbbi East Block adást láttam (azt sem teljesen végig) A Zil ötletes és látványos volt, de véleményem szerint értelmetlen. Jó mondjuk a show kedvéért csinálták, viszont sokan dicsérték is Őket. Az East Block számomra túl vontotott volt és az végeredmény amit az AE86-ból kihoztak nem volt a megszokott amiket csináltak. Túl egyszerű lett a többihez képest. Viszont Indiánékat nem kell szidni. Sok embernek tetszett és ezért csinálták. Nyílván Ők is némi pénzt remélnek a műsortól és ez szerintem természetes dolog a mai világban. Mi is próbálkozunk kisebb-nagyobb sikerrel. Szinte minden autós rendezvényre szivesen megyünk, de ha ezt mindig saját pénzből tennénk akkor még kajára sem maradna. Ezért is nem jutunk el mindenhova.

UI: Ilyen hosszan vitázni meg nincs értelme Taki és Cult Style.

Bishop · http://www.car-tune.hu 2006.12.02. 11:05:09

Szerintem természetes hogy mindennek két oldal van.. Egyik oldal értékeli amit csinálunk, a másik meg nem.. Egyik azt mondja hogy piskóták vagyunk..
Lordie... Ez jó téma. En tisztelem őt amiatt hogy nagyon korán kezdte és elsők között túrbósított. De én abból a pénzből nagyobb teljesítményt hoztam volna ki. Lehet utólag könnyű okosnak lenni, és ezt joggal is mondhatjátok, hiszen Lordie végijárta az ösvényt, rengeteget olvasott a témában. Én hallottam az ő gépéről de nekem egy másik ember segített sokat. Éppen Lordie ellentéte. Azt mondta hogy nem kell szarakodni.. Meg kell csinálni, bírja az! Ezt alátámasztotta néhány korábbi munkájával is, egy 1.2 corsa turbóval amivel 2 évig járt nagy nyomáson és aztán adta el, majd egy 1.5 turbósított hondával is.. Ő nevetséges összegből építette meg a gépét. Ez ihletett engem is. Természetes ha sok lovettám lenne akkor többet költenék és igényeg komoly alkatrészeket vennék, de ez nálam egy folyamat. Most szépen lassan belevágok egy 1.6 os motorba. szépen beteszem, és lépcsőzetesen haladok felfelé..

Ami meg azt illeti hogy a chippért kérek pénz. Ha zavar akkor te dolgozzál ingyen. Nem hiszem hogy olyan sok lenne, ha viszont jön egy megbízás, hogy ezt kell, és az illetőnek ez megér ennyitakkor elvállalom. Sokan vannak, sokan csinálják akkor nem jönne hozzám. Amúgy meg hallok elbaszott gépekről is akik fordulnak hozzám, hogy csináljuk már meg jól..

Mindegy, ha sokan fikáznak és sokan nem akkor egyvalit kijelenthetek.. az oldalunk felállt a porból és -ezek szerint- foglakozás tárgyát képezi.

Remélem sok jó kis videót tudunk majd készíteni, vannak terveim de most a tartalmat szerkesztem és írom, fordítom, hogy ne csak videógyűjtemény legyen oldalunkon.

laredo 2006.12.02. 11:26:10

Bishop.Teljesen igazad van.Mindennek két oldala van lehet ésszel lásd Lordie és lehet ész nélkül igénytelenül lásd TE.És itt nem csak a pénzröl van szo hanem az igényességröl.Szerintem nem is kell mondanom ,hogy Lordie messze nem a határokat surolja a teljesitményével hanem ö ugy volt vele hogy neki utcára ennyi elég és kész.Azt megkell hagyni annyipénzböl turbositani csak igy lehet ezért nem is bánt senki.

SK · http://www.car-tune.hu 2006.12.02. 15:29:32

Lordie miért cserélt dugattyút? Ha jól tudom nem volt tervben neki sem. De inkább szakadjuk el attól, hogy ki hogyan csinálta. Bishop autója meg lehet, hogy igénytelen, de működik. Ennyi. És szerintem egyátalán nem szarul. Az, hogy ész nélkül csinálja nem tudom honnét veszed? Én rengeteget dumálok Bishoppal és egyátalán nem ész nélkül csinálja. Ha ész nélkül csinálná már rég nem működni a motorja.

SK · http://www.car-tune.hu 2006.12.02. 15:31:08

... Ha ész nélkül csinálná már rég nem működne a motorja...

Kicsit fáradt vagyok sry a hibákért.

Conki 2006.12.02. 17:53:14

Na csak szemezgettem a hozzászólásokból, bégigolvasni nem volt türelmem, de ez a véleményem:

Mindannyian ugyanazon az oldalon álltok. Persze mindenkinek különböző az ízlése, de abban mindannyian egyetértetek, hogy Bishop sokat dolgozott a gépén és megérte. Egy dragsternél nem a külsőségek számítanak, egy showcar-nál igen. Nem is lehet összehasonlítani a két műfajt.

Taki, Cult:
Ti csak félreértettetek egy egyértelműen dícsérő mondatot, emiatt nem szabadott volna beszólnotok.

Többiek:
Azért mert valaki beszól, még nem kell nekiugrani. Félreértette, ennyi. Az, meg hogy ők nem értékelik a külsőségeket, az az ő dolguk.

Senkinek nem szabadna ráerőltetnie az akaratát a másikra.

Bishop:
Nagyon szép munka, elképesztő amit műveltetek az autóval, csak így tovább!

Ja, és én a műszaki tuning oldalon állok, de ez nem jelenti azt, hogy nem tudom értékelni a designt.

Bishop · http://www.car-tune.hu 2006.12.03. 10:51:05

Köszi, Conki.

laredo-nak csak annyit hogy ha ész nálkül csinász ilyen tuningot akkor 10 perc után dobhatod a kukába a motorodat, JÓ esetben.. Érdekes, hogy ez az "igénytelen" megoldás teljesen népszerű az emberek körében. Elég ha nem mész messzire.. ott a suzuki... Igénytelen, és milliók veszik, mert olcsó, és hatékony. Én is hasonlóképpen építettem.. Olcsón, és hatékonyan, Lehet neked nem tetszik, sőt, még nekem sem, de ez csak idő/pénz kérdése.

Mellesleg ha megnézted a képeket az autó projekt oldalán akkor láthatod hogy a régi gányolós időszaknak már régen vége, hiszen -számomra legalább is- egy méretezett saválló leömlő, felpolírozott nyomáscsővek, szép igényes kék Rubena szilikon ilesztő csövekkel, szerintem nem az igénytelenség határait súrólja..
Most hogy lassan sikerül szereznem egy motort, szépen az is szét lesz kapva és szépen lesz összepakolva hogy a "show" szituációban is valamelyest jól szerepeljen...

Idő és pénz... akinek ezekből sok van természetesen sokkal haarabb jut el céljai felé. SK-t is fogják akkor fikázni, mert szerintem ő sem a legprofibb rendszert teszi fel, de messze a legolcsóbban, és jól fog működni. Idővel meg úgy is fejlesztünk...

Bishop · http://www.car-tune.hu 2007.03.22. 08:48:41

Most kicsit fejlesztettem a gépet, cél a 400LE.. 1.6Vtec motorból....

Nore-b 2008.06.15. 21:21:18

Sziasztok!
Én csak azért írok, mert már unom a Taki fikázós hozzászólásait.
Nem életre-halálra megy a dolog!
Nem kell anyázni, meg k....zni.
Mindenkinek más tetszik.Egyébként szerintem sem volt cinikus a cikk.
Ja és még valami:Légyszi ne írj már ennyre helytelenül.És még te oktatsz ki másokat?
Na sziasztok!

Tiger27 2008.09.17. 13:50:00

Sziasztok!
Bishop:nemrég énis felturbósítottam a kis drágámat de nekem csak 3 napig bírta a turbó aztán 3 felé tört a tengelye(fogalmam se volt hogy oldjam meg a kenését a turbónak így KÓKÁNYBA megoldottam,de nem sikerált)még szerencse hogy ingyenbe volt a turbó meg a cooler különben most minusz 140000-be lennék.megköszönném ha valahogy segítenél abban,hogy mien módon lehet a kenést megoldani blokkfúrás nélkül.

Köszi sziasztok

Rustyboy 2009.02.05. 10:14:43

Sziasztok!
Bishop megadnád az e-mail címed?
Szeretnék kérdezni pár dolgot, mert az iméntieket olvasva, nekem is kedvem támadt megcsinálni a civic-emet /1,5i/ csak nem tom mit hogyan...
ha megadnád valamilyen elérhetőséged, azért hálás lennék!
Előre is köszi!
sziasztok!

w a s d 2012.04.05. 19:47:34

index.hu/belfold/2012/04/05/ket_balesetbol_is_tovabbhajtott_az_amokfuto/

(De a carstyling oldala szerint már nem azé, aki turbósította.)
süti beállítások módosítása