- azmegb*ssza!-

  2015. január 26. - ommm Címkék: audi 80 martinsson

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


A címben szereplő szó volt az egyedüli, amit sokéves újságírói múlttal a hátam mögött képes voltam kommentben kiizzadni magamból e videó láttán. Szerintem egész jól kifejezi a látottakat. Andreas Martinsson kis műhelye csinálta a gépet és ő maga is vezeti. Szeretgeti, reszelgeti, 2012-ben 836 lóerős volt, de a fejlődés nem állt meg. Szent őrültek, előre!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr477109747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lodola 2015.01.26. 13:15:45

nagyturbó+nitro=sok lóerő

nem sokat bírhat

jürgen baromartz 2015.01.26. 13:16:35

semminek sincs olyan hangja, mint egy kihegyezett öthengeresnek.

dhrbikes 2015.01.26. 13:25:38

Ezeknek tényleg megártott a téli sötétség :) Nem értek hozzá, de ezzel legalább driftelni lehet? Mert nekem úgy tűnik, ez bármilyen sebességnél és fokozatban elkeni a gumikat, majdhogynem irányíthatatlanul.

Kand_Úr 2015.01.26. 14:02:46

@latyusa: szépen terelgeti! Viszont ennek a szörnynek úgy hiányzik egy futóműkeményítés, mint egy falat kenyér.

lalee07 2015.01.26. 14:08:24

@jürgen baromartz:

Csak egy kihegyezett hathengeresnek : )

jürgen baromartz 2015.01.26. 14:15:09

@lalee07: áááh... teljesen más kávéház a kettő.

ommm 2015.01.26. 14:58:57

@lodola: Itt nincs nitró. Az autó 2012-ben már elkészült, egy havas csapatáson kifújta a hengerfejtömítést, azóta ismét megy, 9 másodperc körül 400 méteren, meg nagyjából mindenütt.
Ha rendesen meg van csinálva, nagyon sokat bír ez a blokk. Nézz szét a honlapján, nézd meg a videóit, ez tudja, hogyan és mit kell.

feketebarany666 2015.01.26. 15:04:03

Van ilyen műhely, Isaszegen is. :)

SimonGábor 2015.01.26. 15:09:40

Ahham, szóval ha van pénze , összerak egy ilyen kihegyezett cuccot, ami után motorcsere, akkor arra kiverjük hogy milyen jó? Állat.
A cím meg no komment, a stílus maga az ember.

protézisesh 2015.01.26. 15:13:06

Pistä!

OFF leszek, de úgy érzem, nagy a baj a TC háza táján... Nagyra értékelem a munkátokat (a tiédet, Csikósét, Winkliét, Karottáét (ha épp erre jár), Papp Tibiét), de az újoncokét nagyon nem.

Kicsit unalmas ez a móka itt a blogokon is, hogy időnként egy kritikai hangvételű megjegyzés miatt kitiltjátok a felhasználókat, de határozottan gusztustalannak tartom azt, hogy AZ EGÉSZ TOTALCAR-facebookról letilt valamelyik harangvirág-lelkű új kollégátok csak azért, mert kritizálni mertem a semmiről se szóló kreszvizsgás "cikkét", vagy a szintén semmire se való "fúhogyközlekedikakasszukfel"-jellegű írását.

Szerintem az autós újságírás nem erről szól, hanem arról, amit TI (felsoroltak) csináltok. Kedvelem, szívesen olvasom, de ha valaki annyira nem bírja a kritikát, mint a kedves új kollégátok, arra nem biztos, hogy jó megoldás, ha kitöröltök-kitiltotok mindenkit, aki kritizál.

A "kedves kolléga" meg sem próbált sem meggyőzni, sem érvelni (pedig abszolút nem trollkodtam!), csak kizárt, elvéve ezzel annak is a lehetőségét, hogy TITEKET DÍCSÉRJELEK és hogy más benzinbuzikkal autós témákról beszélgessek.

Biztos jól van ez így?

ON

Lacko68 2015.01.26. 15:13:20

Hogy stílusos legyek: nekem ettől a hangtól porcosodik a gyík!

okoskodó 2015.01.26. 15:16:52

Nincs zöldkártyája.

sunblind 2015.01.26. 15:19:46

Ilyen randán lógó kézifékkötéllel kikúrják a mozaikból.

parazita666 2015.01.26. 15:24:04

A bolond pöcs vezetni sem tudja ezt a tákolmányt, de legalább 800 lóerős. Príma! Tapsvihar!

Ezt nem valami pszichiátriai blogon kellett volna megjelentetni?

ommm 2015.01.26. 15:40:55

@SimonGábor: Nézd, látszik, hogy lövésed sincs róla, mert lusta voltál kattintani a linkre, ami elvezet az oldalára. Magyarán megnézted ezt, levontad a saját - hibás - következtetésedet és mindezt most megosztod mindenkivel, úgymond releváns tartalomként, hozzáadott értékként.

@parazita666: Ide csak annyit, hogy HA kattintottál volna a "bolond pöcs" videóira, aki sk épített egy ilyen dolgot, akkor láthatnád, hogy azért elég szépen elgurulgat vele havon is. Svédországban van olyan.

@protézisesh: Nem tudom, ki volt és miért, milyen néven kommenteltél?

protézisesh 2015.01.26. 15:58:28

@ommm: megírtam privátban a valódi nevem (ha nem haragszol, itt nem lövöm le)

Svéd. 2015.01.26. 16:30:02

Az biztos hogy kritikai érzékben világelsők vagyunk!! :-DD Egy halom Net Rambó ! Ül itt a gép előtt szétfikáz mindent ,mert ahogy Tunigolta fel a Homasitából az F Astrát úgy senki nem tudja,és egyébként is le van vágva a rugóból egy karika,ebből következik hogy műszaki zseni és F-1 pilóta! Bár hét éve megcsúszott alatta a havon a garázs előtt a kocsi ,azóta másról sem beszél csak hogy szét driftelte a várost.. Gyerekek lazítsatok...majd ha építettetek egy ilyen kocsit..lesz pár ilyen videótok...és körbeautóztátok párszor a Palit akkor jöhet a jogos kritika...addig csitt egy Férfinek a tettei beszéljenek ,meg kell mutatni ..nem csivitelni a semmibe !! Esküszöm nem csak öltözködésben kurvul ez a nemzet férfiállománya hanem viselkedésben is ,és akinek nem inge ne vegye magára...de ez a komment szalag már tényleg egy vicc...

Sanyiqua01 2015.01.26. 17:38:19

@Svéd.:

Így igaz!

A sok "net Rambónak" pedig----> unottpofás bazmegszmájli-t küldök.

Tovics 2015.01.26. 17:44:16

Na tegye fel a kezét aki már megépítette az első 900+os autóját.
Senki?
Nem baj kisfiam, szedj magadnak levest és kussolj.

Füli21 2015.01.26. 17:50:39

Az audi 5 henger az mag az alom, foleg ha egy csiga is szuszog rajta.
Akinek nem volt nem tudja mirol beszel, nagyon sokat kibir es a hangja az fenomenalis.
Minden autobuzinak kell egy a garazsba :)
A csavokam meg szerintem eleg ugyesen kezelgeti a vasat!!
Svéd. +1

Kaksi Atomerőmű 2015.01.26. 17:55:51

annyira tudtam... mindig, mikor felbukkan a legújabb belsőség-post facebookon valami ehhez hasonló tajparaszt címmel, tuti hogy a váji írta.
bingo.

ommm 2015.01.26. 18:01:45

@Kaksi Atomerőmű: Sorolj még párat!
És VáLYi, ha kérhetem, ott az impresszumban a nevem. És a cikkeknél is.

2015.01.26. 18:18:31

gratulalok,baromsagnak tartom, ennyi penböl nyaralok, elvezem az eletem , es nem egy 3 perces videoert elek .
hülyek

Németautós 2015.01.26. 18:25:14

Hát, nálam a BMW az isten(70-es, 80-as évekbeliek kiváltképp), de az Audi öthengeres, turbós autói...húúbazzz...! Az a hang! Az igazi őserő hallatszik ki belőle, egy rendes autóbuzinál tuti libabőr.

Németautós 2015.01.26. 18:28:02

Pista, ne törődj a károgókkal, inkább nézd meg az előbb "banfwd" által belinkelt videót, azok a fejek mindent visznek!:-)

Kunta Kinte 2015.01.26. 19:37:32

Én a tartalomhoz nem csak a cikkek stílusához szeretnék hozzá szólni.
Elszomorító a rengeteg csúnya szó és kifejezés, amit a címekben, szövegekben megtalálható.
Továbbá az angol szavak használata a magyar irományban, olyan érzést keltenek bennem, mint amikor az ember a levesében nem odavalót talál.
Kár, hogy az érdekes tartalmat "Majkás-GYőzikés" stílusban tálalják a Totálcarnál.
Kivétel Csikós Zsolt, az ő írásainak stílusa elismerésre méltó.
Tudom ha nem tetszik nem kell olvasni, de szerintem sokan érzik nem lenne szabad ennyivel továbblépni a problémán.

Prezi 2015.01.26. 19:57:47

Egy nálam jóval okosabb ember meselje már el, hogy az ilyen f@szkupakok kinek járnak ide? Minek kattint? Gondolom egy B közép kocsmazasara nem megy oda okoskodni, mert hordágyon vinnék ki. Itt meg lehet arcoskodni arc nélkül... Hogy Piedone b@szná tarkón az ilyet egy szívlapáttal...
@ommm: én ezért járok ide és még többet is elbírnék ;-)
A videó pedig karikás lelkemre igazi balzsam! 5 zylinder, Ingolstadt ;-)

Bono92 2015.01.26. 20:08:06

@Kunta Kinte: Ez a Belsőség egy blog. A blog műfajába meg teljes mértékben beleférnek az ilyen csúnya szavak.

t86 2015.01.26. 20:09:28

De jó hogy vannak ilyen megszállot,kitartó,elhivatott emberek!!!Szuper a gép!De komolyan mondom nem százasok az tuti:DForgalomba öv meg mindenféle biztonsági extra nélkül egy ilyen teljesítményü gépben!Hatalmas!Respect!Köszi TC és persze neked is Pista!

Frw 2015.01.26. 20:23:23

Turbo, kompressor, volvo motor egy öreg mantába. Ez sem semmi!
www.hilmersson-racing.com/manta-filmarkiv/

Lacko68 2015.01.26. 20:27:04

Naaaaaaa! Megjöttek a baba-mama szakkörös lányok is az idióta véleményeikkel? Mééénem megy ez a sok netproli szulejmánt nézni?

Lacko68 2015.01.26. 20:30:30

@parazita666: mi van jóbarát?! Van még idő az éjjel nappal Budapestig,aztán ráértél ideokádni egy kis baromságot? Ülj az első sorba!

parazita666 2015.01.26. 20:56:14

@Lacko68: Az ilyen szennyműsorok bámulását meghagyom a te óladból származó debilproliknak barátocskám. Egyébként rólad elmondható, hogy még ezekből is tanulhatnál valamit, akkora gyökér vagy! Üljél oda gyorsan anyu mellé, aztán csitu legyen. A véleménynyilvánítás és gondolkodás összetett feladatát pedig hagyd meg azoknak a tudós embereknek, akik veled ellentétben 4 általánosnál tovább jártak iskolába. ;-)

Fferkó 2015.01.26. 20:56:34

A fickó nem aprózza el a tesztelést :-))

ElPadre 2015.01.26. 21:35:57

hát kövezzetek meg, de nem tetszik a hangja, és passz.

a torinói szörnyé, az igen, huh. az zsibbaszt.

Adammer 2015.01.26. 21:55:37

@banfwd:
Hát ahogy nézem felment bennem az adrenalin..
...mert nincsenek bekötve
komolyan, ilyen drága gép, és egy 4 pontos övre nincs figyelem? vagy legalább a gyári legyen becsatolva.
egy profi is hibázhat, vagy a kocsi...

októberben fogtunk oszlopot kb. 60nal.
hátul nem voltam bekötve, 1000m-es távon sikerült a sofőrnek elbaszni
másfél hét kórház, 7órás műtéttel rakták össze a kezem, lemezek egy életre...
azóta ha csak a szomszéd utcába megyek át 30-cal is bekötöm magam...

Mental Militia 2015.01.26. 22:03:24

Fasaaaaa....
A cím pedig legalább annyira találó, mint őszinte.

Sword 2015.01.26. 23:09:19

Minden tiszteletem az ilyen őrülteké, akik pénzt, időt blabla nem sajnálva, a saját fejük után menve ilyen gépeket építenek.
Viszont egy ilyen erős motornak, ilyen pályakörülmények közt egyszerűen nem látom értelmét. Persze férfias küzdelem a vassal, meg minden, de valahogy nem látom benne a szépséget.

Joey AK 2015.01.26. 23:21:10

Tök király, hogy bekötötték oda is a 'zInterettett'
Ha sokat keresgélsz látsz még majd erős bmw-t, hondát, és mercit is.

no_holy_shit 2015.01.27. 08:41:56

@Sword:

kerdes meddig birja.
90le-s TDI-t is meg lehet irni 350Nm-re es 150le-ra, de 1-2ekm alatt leterdel vmi (vagy turbo vagy kipuffoldal)

Mérges 1234 2015.01.27. 08:42:02

@lodola:

Az nem nitro, hanem egy tűzoltókészülékből fabrikált valami, talán olaj tartály, de lehet hűtőfolyídék tartály is.

Állat ez az autó, de nem tudom miért ilyen randa, meg sehol egy merevítés, vagy biztonsági öv. Ezek az északi népek kemények.... :D

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2015.01.27. 08:51:22

@parazita666: komolyan szükség volt arra, hogy egy vadidegent ilyen szinten ócsároljál?
Internet is van a zártosztályon?

parazita666 2015.01.27. 09:18:07

@Aranyba mártogatott étnyúl: A személyeskedést nem én kezdtem, de erre te magad is rájöhettél volna, amennyiben képes lennél felfogni az ok-okozati összefüggések misztériumát. ;-)

Elmés téveszmés 2015.01.27. 09:20:08

Oké,h szabad a véleménynyilvánítás,de sose értettem meg azokat,akik azt keresik vmiben,ami nincs,de inkább hangot adnak véleményüknek,ahelyett,h tovább mennének,és hagynák a többit...
A sok ínyencnek egy kis magyar valóság...:D

www.youtube.com/watch?v=ICn3hr2j0-U&x-yt-ts=1421914688&x-yt-cl=84503534

V12 Power 2015.01.27. 09:39:06

@protézisesh: +1! Bar engem meg nem tiltottak ki, de teljesen egyetertek azzal, amit arrol irsz, hogy kinek a munkaja er itt valamit. Igen, en is pont ezek miatt olvasom naponta többször is a Totalcar-t, varva, hogy tölük legyenek cikkek. Persze, a többit is elolvasom, de többnyire csak idöpocsekolas, ami bosszanto. Androczi Balazs azonban az amokfuto terepjaros cikkevel elerte karrierje csucsat. Mint tudjuk, a csucson kell abbahagyni. Eddig sem ertettem, miert türik, de ez most mindent vitt. Mert nem az idiota reszeg allat a felelös egy szemelyben, hanem az auto, ami feleslegesen erös es nagy. Mert ugyanez az allat egy VW Santanaval csak kisebb pusztitast tudott volna okozni. Hogy lehet ezt leirni, es közzetenni??? Tiltsuk be a fejszeket, mert azzal csonkolni es gyilkolni is lehet, a fat meg vagjak damillal? Ja, hogy azzal is lehet embert ölni? Mindenesetre a sorozatgyilkosok büneteteseböl engedjünk el azert egy bö egyharmadot, hiszen Androczi Ur szerint nem felelösek teljes mertekben a tetteikert, hisz az eszköz, amit hasznaltak veszelyes volt, es az eredeti celjara egy kisebb, gyengebb kivitel is megfelelt volna, amivel sokkal nehezebb lett volna ölni.

V12 Power 2015.01.27. 09:40:32

@V12 Power: "pont ezek miatt" helyett "pont ömiattuk". Elnezest, magam sem ertem, miert igy irtam, kicsit elgurult a gyogyszerem Androczi Ur miatt.

V12 Power 2015.01.27. 09:44:28

@Kaksi Atomerőmű: Akkor meg minek kattintasz ra? Ha te megnezel egy ilyen videot nem ilyesmi jut eszedbe rola, mint ami a cimben szerepel? Akkor ez nem neked valo, ne kattints ra! Ilyen egyszerü. En igenis örülök, amikor egy ilyen cimet latok, mert igen, en is tudom, hogy Valyi Pista irta, es hogy valami eszement allatsag lesz, amitöl jo esellyel libabörözök. Es sokkal nagyobb örömmel kattintok ra, mint arra, hogy hanyan vernak egy KRESZ vizsgara zugo kavegep mellett.

gigabursch 2015.01.27. 10:28:58

Vissza kéne hozni a B-csoportot.
Mégiscsak.

(mondjuk az érdekes, hogy az F1-ben huhognak a turbó miatt, a ralliban meg istenítik - de ezen felül lehet emelkedni)

Szendwich 2015.01.27. 10:44:26

A videó óta nem kicsit átalakult az autó. A régi csíklámpás hátsó helyett facelisft-es van már, újra van fényezve, stb. Akinek van kedve a Facebook-on tudja követni a srácot és az autóit:
www.facebook.com/pages/Martinssonracingse/131982156866557

Brett Shaw 2015.01.27. 10:53:17

Ennél a sor 5-nél kevés jobb hangú motor volt. Még így is király, hogy a leszabályzáson pattog! :)

Kunta Kinte 2015.01.27. 11:03:59

@Prezi:

Azért mert számodra nemtetsző valakinek a véleménye agyonvernéd? Ezzel az öntörvényű, primitív viselkedéseddel a szomáliai köztársaság elmaradottabb részén kellene élned.
Visszasírnád még magad egy fejlettebb társadalomba, ahol a többség bár képes a civilizált együttélésre.

Prezi 2015.01.27. 11:19:14

@Kunta Kinte: Szomáliából írok.
Ha te a mondanivalómból ezt olvastad ki, akkor biztos a szomszédom is vagy. Neved stimmel.
Ócsárolhatjuk egymást napestig, de mielőtt ezt megtennénk, kérlek arra a felvetésemre reagálj, hogy amennyiben olyan hozzászólásokat produkál valaki, hogy 'na ezt a posztot is a Váji írta', 'meg nagy fos az egész' akkor minek kattintott, minek hányta ide? Egyértelműen látszik, hogy baromságnak tartja az egészet, ő trollkodásnak hívja.
Én arról beszélek 'nyuszómuszó', hogy ha lenne értelmes véleménye, amit meg lehetne vitatni és felmutatná az autóbuzéria ellenpólusát, miszerint azért fos ez mert és nézd, akkor nem akarnák többen legyalulni. Ha nekem nem tetszik vagy nem is érdekel a sakkszakkör, nem megyek be csak azért mert nyilvános és osztom azt azt szerető embereknek az észt, s nem csak azért mert nem leszek az adott körben népszerű. - üdv Szomáliából.

Pubec 2015.01.27. 11:43:42

Azoknak az idiótának, akinek tetszik a turbós öt hengeres zajongás, javaslom hogy nézzék meg ezt az Dutter Racing féle cuccot is: www.youtube.com/watch?v=a0sM3qtUaiE
Nem kell a messzi északra utazni a hülyeségért, elég a sógikhoz :-)

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2015.01.27. 12:11:55

haha, otthagyott vagy 25 kiló gumifüstöt, meg 10 centi profilmélységet...Halvérű népség... :D

Sword 2015.01.27. 13:16:59

@no_holy_shit: Minden motorban van tartalék, de a gyári vezérlés úgy van megírva, hogy a névleges paramétereket minden körülmény között biztonságosan hozni tudja a motor. Nem beszélve a gyártási szórásról, tehát olyan teljesítményszintet állítanak be, amit a megengedhető legrosszabb minőségű alkatrésszel is (ami átmegy a minőségellenőrzésen) biztosan tartósan le tud adni a motor, adott élettartamon. Bár, ahogy fejlődik a gyártástechnológia, úgy lesz egyre kisebb a gyártási szórás. Na de a lényeg, hogy minden konstrukciónál van egy nem túl éles határ, ami fölé felesleges húzni a motort, mert drasztikusan lerövidítheti az élettartamát. Ilyen lehet az általad is említett 150Le-re húzott 90Le-s TDI.

c 2015.01.27. 16:14:16

Kovácsolt cuccok, meg sok-sok benzin, hogy el ne olvadjon a bele. Ez a tartósság receptje. :)

MC_Pite 2015.01.27. 18:15:15

@Adammer: Ugye ugye, öv, hátul is. Videóznom kéne lassan hátsó utasaim arcát mikor indulás helyet annyit mondok csak hogy 'öv'. Nem esik le... majd néznek nagyon hülyén: 'Hátul is?'
Erre vissza szoktam kérdezni hogy szerintük az autó hátulja lassabban, vagy máshova megy? Haveroknak még hozzá teszem hogy nem akarok vért súrolni a huzatból, marha nehezen jön ki belőle...

Engem is kövezhettek, tetszene a hangja, ha nem folyamatosan tiltásig tolná, ez már inkább fáj mint jó...

V12 Power 2015.01.27. 19:19:52

Azokat sem ertem, akik a tartosagon rugoznak. Egy VERSENYmotornak a versenyt kell kibirnia (vagy amit a szabalyzat megkivan), es nem Föld-Hold tavolsagokat. A Top Fuel dragsterek motorjanak elettartama nem kilometerben van megadva, nem is üzemoraban, hanem fötengelyfordulatban. Szam szerint 900-at kell tulelnie, teljes terhelesen (nem is mindig jön össze, ugyebar). Akkor az mar szar???

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2015.01.27. 20:56:01

@parazita666: nem olvastam végig a böfögésfolyamot, ne haragudj.

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2015.01.27. 21:02:01

@gigabursch: mert raliba teljesen más karakterű motor kell, mint pályára.
Ralimotornak nagy nyomatékkal viszonylag alacsony fordulatról már húznia kell. Pályára pont az ellenkezője igaz, mert nem baj, ha a fordulatszámtartomány felső 10 százalékában él csak igazán, az áttétellel játszva korrigálnak, így használhatnak óriási fordulatszámokat (utcai, de akár ralis használathoz képest is)
A ralipályákon nyomatékból mennek, az turbónak való vidék. Ott nem lehet mindig leforgatni minden sebességet, stb. Sokkal többször kell meggondolni a fel-le váltogatást, sokszor inkább kigyorsítasz alacsonyabb fordulatról, mert egy váltással lehet, hogy inkább időt és főleg tapadást vesztenél.
Baromság ez a világmotor koncepció, hogy öreganyám turmixgépétől az F1-ig mindenbe 1.6 turbót..
Pár év és rájönnek :)

c 2015.01.27. 21:47:33

Svédeknél minden sarkon van egy ilyen szintű tuner.
Hosszú a tél, pénz nem probléma, a tudás pedig megvan.

www.youtube.com/watch?v=UTYlJolezYE

nikó 78 2015.01.27. 22:14:50

Komolyan tolja! Bár az is biztos, hogy a motorja, már nem ebből az évezredből való!

no_holy_shit 2015.01.28. 00:18:47

@Sword:
mar meseltek, hogy a gyarban ugy csinaljak, hogy soha ne menjen tönkre...

Rónarider 2015.01.28. 07:01:56

@no_holy_shit: Nyilván nem akar senki eladni a termékéből ugyanannak még egyet, ezértis atombiztos konstrukció minden autó. Sőt, egyes gyártók SENKINEK sem akarnak eladni (peugeot, alpha, stb), ezért is híresen elpusztíthatatlan, stabil technikák. Magyarországon is divat lett a 15+ éves autók használata, mert ezek az újak annyira megbízható konstrukciók hogy az ember halálra unja magát velük, ráadásul a magyar nem venné jó néven a zugszerelők tönk szélére állítását sem, ezért vesz valami lomot amivel aztán el tud tartani 2-3 ilyen kendácskóklert... ;)

gigabursch 2015.01.28. 15:20:33

@Aranyba mártogatott étnyúl:
De a B-csoporttal egyetértesz? :-)

Elfogadom ami írsz, de a hsiztit akkor is túlzásnak tartom, ami ezen megy... (mármint a hangon)

Lacko68 2015.01.30. 16:03:38

@parazita666: nagy vagy mint a mamutszar! A vélemény szabadsága,és a baromság fröcsögése két külön téma! Te a fröcsögősök közé tartozol,de megígérem,hogyha érdekel a véleményed szólni fogok időben te ipari köcsög! Csak mert ilyen szépen kommentelsz!
süti beállítások módosítása