A címben szereplő szó volt az egyedüli, amit sokéves újságírói múlttal a hátam mögött képes voltam kommentben kiizzadni magamból e videó láttán. Szerintem egész jól kifejezi a látottakat. Andreas Martinsson kis műhelye csinálta a gépet és ő maga is vezeti. Szeretgeti, reszelgeti, 2012-ben 836 lóerős volt, de a fejlődés nem állt meg. Szent őrültek, előre!
- azmegb*ssza!-
Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég
Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal
A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy
Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
jürgen baromartz 2015.01.26. 13:16:35
dhrbikes 2015.01.26. 13:25:38
Kand_Úr 2015.01.26. 14:02:46
jürgen baromartz 2015.01.26. 14:15:09
ommm 2015.01.26. 14:58:57
Ha rendesen meg van csinálva, nagyon sokat bír ez a blokk. Nézz szét a honlapján, nézd meg a videóit, ez tudja, hogyan és mit kell.
SimonGábor 2015.01.26. 15:09:40
A cím meg no komment, a stílus maga az ember.
protézisesh 2015.01.26. 15:13:06
OFF leszek, de úgy érzem, nagy a baj a TC háza táján... Nagyra értékelem a munkátokat (a tiédet, Csikósét, Winkliét, Karottáét (ha épp erre jár), Papp Tibiét), de az újoncokét nagyon nem.
Kicsit unalmas ez a móka itt a blogokon is, hogy időnként egy kritikai hangvételű megjegyzés miatt kitiltjátok a felhasználókat, de határozottan gusztustalannak tartom azt, hogy AZ EGÉSZ TOTALCAR-facebookról letilt valamelyik harangvirág-lelkű új kollégátok csak azért, mert kritizálni mertem a semmiről se szóló kreszvizsgás "cikkét", vagy a szintén semmire se való "fúhogyközlekedikakasszukfel"-jellegű írását.
Szerintem az autós újságírás nem erről szól, hanem arról, amit TI (felsoroltak) csináltok. Kedvelem, szívesen olvasom, de ha valaki annyira nem bírja a kritikát, mint a kedves új kollégátok, arra nem biztos, hogy jó megoldás, ha kitöröltök-kitiltotok mindenkit, aki kritizál.
A "kedves kolléga" meg sem próbált sem meggyőzni, sem érvelni (pedig abszolút nem trollkodtam!), csak kizárt, elvéve ezzel annak is a lehetőségét, hogy TITEKET DÍCSÉRJELEK és hogy más benzinbuzikkal autós témákról beszélgessek.
Biztos jól van ez így?
ON
Lacko68 2015.01.26. 15:13:20
okoskodó 2015.01.26. 15:16:52
parazita666 2015.01.26. 15:24:04
Ezt nem valami pszichiátriai blogon kellett volna megjelentetni?
ommm 2015.01.26. 15:40:55
@parazita666: Ide csak annyit, hogy HA kattintottál volna a "bolond pöcs" videóira, aki sk épített egy ilyen dolgot, akkor láthatnád, hogy azért elég szépen elgurulgat vele havon is. Svédországban van olyan.
@protézisesh: Nem tudom, ki volt és miért, milyen néven kommenteltél?
protézisesh 2015.01.26. 15:58:28
Svéd. 2015.01.26. 16:30:02
Tovics 2015.01.26. 17:44:16
Senki?
Nem baj kisfiam, szedj magadnak levest és kussolj.
Füli21 2015.01.26. 17:50:39
Akinek nem volt nem tudja mirol beszel, nagyon sokat kibir es a hangja az fenomenalis.
Minden autobuzinak kell egy a garazsba :)
A csavokam meg szerintem eleg ugyesen kezelgeti a vasat!!
Svéd. +1
Kaksi Atomerőmű 2015.01.26. 17:55:51
bingo.
ommm 2015.01.26. 18:01:45
És VáLYi, ha kérhetem, ott az impresszumban a nevem. És a cikkeknél is.
2015.01.26. 18:18:31
hülyek
Németautós 2015.01.26. 18:25:14
Józsi a guminagykeres 2015.01.26. 18:26:50
ők voltak már?
Németautós 2015.01.26. 18:28:02
Kunta Kinte 2015.01.26. 19:37:32
Elszomorító a rengeteg csúnya szó és kifejezés, amit a címekben, szövegekben megtalálható.
Továbbá az angol szavak használata a magyar irományban, olyan érzést keltenek bennem, mint amikor az ember a levesében nem odavalót talál.
Kár, hogy az érdekes tartalmat "Majkás-GYőzikés" stílusban tálalják a Totálcarnál.
Kivétel Csikós Zsolt, az ő írásainak stílusa elismerésre méltó.
Tudom ha nem tetszik nem kell olvasni, de szerintem sokan érzik nem lenne szabad ennyivel továbblépni a problémán.
Prezi 2015.01.26. 19:57:47
@ommm: én ezért járok ide és még többet is elbírnék ;-)
A videó pedig karikás lelkemre igazi balzsam! 5 zylinder, Ingolstadt ;-)
Bono92 2015.01.26. 20:08:06
t86 2015.01.26. 20:09:28
Frw 2015.01.26. 20:23:23
www.hilmersson-racing.com/manta-filmarkiv/
Lacko68 2015.01.26. 20:27:04
Lacko68 2015.01.26. 20:30:30
parazita666 2015.01.26. 20:56:14
Fferkó 2015.01.26. 20:56:34
ElPadre 2015.01.26. 21:35:57
a torinói szörnyé, az igen, huh. az zsibbaszt.
Adammer 2015.01.26. 21:55:37
Hát ahogy nézem felment bennem az adrenalin..
...mert nincsenek bekötve
komolyan, ilyen drága gép, és egy 4 pontos övre nincs figyelem? vagy legalább a gyári legyen becsatolva.
egy profi is hibázhat, vagy a kocsi...
októberben fogtunk oszlopot kb. 60nal.
hátul nem voltam bekötve, 1000m-es távon sikerült a sofőrnek elbaszni
másfél hét kórház, 7órás műtéttel rakták össze a kezem, lemezek egy életre...
azóta ha csak a szomszéd utcába megyek át 30-cal is bekötöm magam...
Mental Militia 2015.01.26. 22:03:24
A cím pedig legalább annyira találó, mint őszinte.
Sword 2015.01.26. 23:09:19
Viszont egy ilyen erős motornak, ilyen pályakörülmények közt egyszerűen nem látom értelmét. Persze férfias küzdelem a vassal, meg minden, de valahogy nem látom benne a szépséget.
Joey AK 2015.01.26. 23:21:10
Ha sokat keresgélsz látsz még majd erős bmw-t, hondát, és mercit is.
zsebkettő 2015.01.27. 01:22:35
no_holy_shit 2015.01.27. 08:36:33
+1 like
no_holy_shit 2015.01.27. 08:41:56
kerdes meddig birja.
90le-s TDI-t is meg lehet irni 350Nm-re es 150le-ra, de 1-2ekm alatt leterdel vmi (vagy turbo vagy kipuffoldal)
Mérges 1234 2015.01.27. 08:42:02
Az nem nitro, hanem egy tűzoltókészülékből fabrikált valami, talán olaj tartály, de lehet hűtőfolyídék tartály is.
Állat ez az autó, de nem tudom miért ilyen randa, meg sehol egy merevítés, vagy biztonsági öv. Ezek az északi népek kemények.... :D
Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2015.01.27. 08:51:22
Internet is van a zártosztályon?
parazita666 2015.01.27. 09:18:07
Elmés téveszmés 2015.01.27. 09:20:08
A sok ínyencnek egy kis magyar valóság...:D
www.youtube.com/watch?v=ICn3hr2j0-U&x-yt-ts=1421914688&x-yt-cl=84503534
V12 Power 2015.01.27. 09:39:06
V12 Power 2015.01.27. 09:40:32
V12 Power 2015.01.27. 09:44:28
gigabursch 2015.01.27. 10:28:58
Mégiscsak.
(mondjuk az érdekes, hogy az F1-ben huhognak a turbó miatt, a ralliban meg istenítik - de ezen felül lehet emelkedni)
Szendwich 2015.01.27. 10:44:26
www.facebook.com/pages/Martinssonracingse/131982156866557
Brett Shaw 2015.01.27. 10:53:17
Kunta Kinte 2015.01.27. 11:03:59
Azért mert számodra nemtetsző valakinek a véleménye agyonvernéd? Ezzel az öntörvényű, primitív viselkedéseddel a szomáliai köztársaság elmaradottabb részén kellene élned.
Visszasírnád még magad egy fejlettebb társadalomba, ahol a többség bár képes a civilizált együttélésre.
Prezi 2015.01.27. 11:19:14
Ha te a mondanivalómból ezt olvastad ki, akkor biztos a szomszédom is vagy. Neved stimmel.
Ócsárolhatjuk egymást napestig, de mielőtt ezt megtennénk, kérlek arra a felvetésemre reagálj, hogy amennyiben olyan hozzászólásokat produkál valaki, hogy 'na ezt a posztot is a Váji írta', 'meg nagy fos az egész' akkor minek kattintott, minek hányta ide? Egyértelműen látszik, hogy baromságnak tartja az egészet, ő trollkodásnak hívja.
Én arról beszélek 'nyuszómuszó', hogy ha lenne értelmes véleménye, amit meg lehetne vitatni és felmutatná az autóbuzéria ellenpólusát, miszerint azért fos ez mert és nézd, akkor nem akarnák többen legyalulni. Ha nekem nem tetszik vagy nem is érdekel a sakkszakkör, nem megyek be csak azért mert nyilvános és osztom azt azt szerető embereknek az észt, s nem csak azért mert nem leszek az adott körben népszerű. - üdv Szomáliából.
Pubec 2015.01.27. 11:43:42
Nem kell a messzi északra utazni a hülyeségért, elég a sógikhoz :-)
geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2015.01.27. 12:11:55
Sword 2015.01.27. 13:16:59
c 2015.01.27. 16:14:16
MC_Pite 2015.01.27. 18:15:15
Erre vissza szoktam kérdezni hogy szerintük az autó hátulja lassabban, vagy máshova megy? Haveroknak még hozzá teszem hogy nem akarok vért súrolni a huzatból, marha nehezen jön ki belőle...
Engem is kövezhettek, tetszene a hangja, ha nem folyamatosan tiltásig tolná, ez már inkább fáj mint jó...
V12 Power 2015.01.27. 19:19:52
Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2015.01.27. 20:56:01
Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2015.01.27. 21:02:01
Ralimotornak nagy nyomatékkal viszonylag alacsony fordulatról már húznia kell. Pályára pont az ellenkezője igaz, mert nem baj, ha a fordulatszámtartomány felső 10 százalékában él csak igazán, az áttétellel játszva korrigálnak, így használhatnak óriási fordulatszámokat (utcai, de akár ralis használathoz képest is)
A ralipályákon nyomatékból mennek, az turbónak való vidék. Ott nem lehet mindig leforgatni minden sebességet, stb. Sokkal többször kell meggondolni a fel-le váltogatást, sokszor inkább kigyorsítasz alacsonyabb fordulatról, mert egy váltással lehet, hogy inkább időt és főleg tapadást vesztenél.
Baromság ez a világmotor koncepció, hogy öreganyám turmixgépétől az F1-ig mindenbe 1.6 turbót..
Pár év és rájönnek :)
c 2015.01.27. 21:47:33
Hosszú a tél, pénz nem probléma, a tudás pedig megvan.
www.youtube.com/watch?v=UTYlJolezYE
nikó 78 2015.01.27. 22:14:50
no_holy_shit 2015.01.28. 00:18:47
mar meseltek, hogy a gyarban ugy csinaljak, hogy soha ne menjen tönkre...
Rónarider 2015.01.28. 07:01:56
gigabursch 2015.01.28. 15:20:33
De a B-csoporttal egyetértesz? :-)
Elfogadom ami írsz, de a hsiztit akkor is túlzásnak tartom, ami ezen megy... (mármint a hangon)