Leszel a Júliám?

  2013. szeptember 24. - Rézmányi Balázs Címkék: mozi rendezvény latinovits autosmozi autopiac alfa romeo es julia

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Leolvasztjuk a Zinternetet!
2015-01-01 12:03:37

Darth Weber, a Tűszelep Fekete Lovagja elégedett volt a szituációs helyzettel. Sikeres volt legutóbbi

Így parádéztok ti
2014-10-23 08:40:58

Fejetlen csirkeként rohangálunk. Fel és alá. Fotózunk balra-jobbra. Néha videózunk is. Ezzel csak annyi a baj

Boldog a búcsú, ha nem a végső
2014-10-20 17:32:38

Irvine, Kalifornia, 2012 áprilisa, reggel hat. A második DeTomaso Pantera rotyog el az orrom előtt, majd megjelenik

Bonyolult, mint a faék
2014-08-26 14:01:34

Gianni kitalálta. Két pohár bor között, bal kézzel rajzolt egy egyszerű gépet, egy éket. Mielőtt az esti AS

Szia! Ne haragudj, ez nem az erősségem, és hát kicsit zavarban is vagyok. De azért szeretnék valamit kérdezni! Húú, nem kertelek tovább, inkább kimondom: eljössz velem moziba? Tudom, még annyira nem ismerjük egymást. Igazából egyáltalán nem. Tudom, ez a mozi-dolog akár klisének is tűnhet. Az is. De ez nem egy plázamozi.

alfaromeojulia1.jpgIgen, bűnös vagyok, szeretem az autókat. Szeretem a régi dolgokat...és szeretem a mozit. Ezért gondoltam, ha talán kíváncsi vagy rám, akkor szeretnék mutatni egy picit a világból ahol én élek. Nem akármilyen moziba vinnélek. Ez...uhm...egy autósmozi. Persze, megértem ha nem akarsz jönni, hisz alig ismersz.

De tudod, ez nem akármilyen autósmozi. Ez egy közösségi élmény. Azok a totalcaros gyerekek szervezik, a Fővárosi Autópiacon. Említetted, hogy néha szoktad olvasni a magazinjukat. Tudod, én voltam már ilyen autósmozin náluk. Egyedül mentem, de nem voltam magányos. Mindig van egy-két szép, öreg autó. A film előtt ismeretlenek beszélgetnek úgy, mint régi barátok szoktak. Meg a totalcaros gyerekek is ott vannak mindig.

Hogy mi lesz a film? Bevallom olyan, amit a plázákban már nem látsz. Alfa Rómeó és Júlia a címe. Igen, én is megmosolygtam, kicsit furán hangzik. Tudod, ez egy régi, magyar film. Még fekete-fehér. Azoknak olyan kellemes hangulata van. Hogy miről szól? Hát, pironkodva vallom be, de ez egy romantikus vígjáték. Nem tudom, első randevún milyen filmre illik vinni egy lányt, meg hát ez is biztosan közhely, ne haragudj! Nem biztos, hogy ezt kellett volna mondanom, de én arra gondoltam, hogy ez igazából egy randevú volna, eljössz?

DSC08755

Kérlek gyere, ha másért nem, hát a film miatt! Tudod, Ruttkai Éva meg Latinovits Zoltán a két főszereplő. Őket nagyon szeretem. A film arról szól, hogy...biztos elmondjam? Vagy nem érdekel? Megértem, ha nem, de szerintem élveznéd. Ez nem olyan romantikus vígjáték, mint azok az amerikai filmek a plázákban. Ez...ez más, ez magyar és fekete-fehér...ne haragudj, ezt mondtam már, csak kicsit zavarban vagyok...igazából nagyon, mert nem szoktam ilyet kérni, de annyira örülnék, ha eljönnél velem autósmoziba...beszélek itt össze-vissza!

Szóval a film valamikor a hatvanas években játszódik. Két fiatal között elcsattan egy csók, aztán sokáig nem látják egymást. Aztán a fiatalembernek balesete lesz, és véletlenül pont a lány, aki igazából orvos...szóval pont ő fogja kezelni, és hát egymásba szeretnek. Én nagyon örülnék, ha eljönnél velem, ígérem, ez más, mint a plázás mozik.

Már a büfé is más. Nekem valahogy mindig elmegy a kedvem a pattogatott kukoricától a plázákban, mikor látom ahogy nagy zsákokban húzzák a raktártól a büféig. De az autósmoziban más! Tudod, itt az orrunk előtt csinálják. Friss és forró és sós és vajas...ó, igazán mesés, biztosan ízlene neked. De van ám a büfében más is. Ha már nagyon terhes lennék, akkor van zsíros kenyér lilahagymával...és hát tudod, akkor mondhatod, hogy...áh, mindegy, ez nem lett volna vicces.

De lesz talán forró tea is, és hát ugye azért már picit hidegebbek az éjszakák. De most épp működik a fűtés a kocsiban, meg hozok pokrócot is...de ha úgy érzed, és szeretnéd, nagyon szívesen átölellek...ne haragudj, miket beszélek már megint, csak olyan izgatott vagyok, nagyon szeretném, ha tényleg eljönnél velem.

tc mozi dogkeselyu-12

Úgy gondoltam, fél nyolcra odamehetnénk, akkor nyitják a kaput, és akkor jó helyen le tudunk parkolni, és akkor még tudunk ott, az autók között egy kicsit sétálni, beszélgetni. Nem, jegyet nem kell foglalni, elég ha ott megveszem. Igen, természetesen én szeretném venni a jegyeket. Ne, kérlek ne kérdezd meg, tudom, hogy sokat változott a világ, de engedd meg nekem, hogy ezt az estét én adjam neked, olyan boldoggá tennél! Tehát eljössz? Csak ha elmondom, mennyi a jegy? Mert a következőre te szeretnél elvinni...khmm...ne haragudj, csak félrenyeltem picit...khmm...örömmel elmegyek veled a következőre is...de az már csak jövőre lesz....ez az utolsó idén...na jó, a mozijegy ára 1600 forint, és tudom, hogy megéri, mert ez egy autósmozi, jó társasággal, jó filmmel, finom kukoricával, de igazából azért, mert Veled mehetek oda!

Akkor pénteken, fél nyolckor, ugye?


Térkép nagyban

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr765531047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hun_Fighter 2013.09.24. 16:47:48

Kedves Balázs!

Türelemmel és megértéssel olvastam üzeneted, melyet ezúton köszönök. Bár igazán kedves, hogy ismeretlenül moziba hívsz, sajnos el kell mondjam, hogy megrögzött heteroszexuális férfi vagyok, nemkülönben családos ember, az ómódi - és lassan megvetendő - férfi + nő + 2 gyermek összetételben. Remélem megérted, hogy az előbb említett tények miatt vissza kell utasítsam meghívásod, melynek erősen randira hívás feelingje van.

Minden jót kívánva üdvözlettel:

Hun_Fighter

;) :D

Schütii 2013.09.24. 17:45:10

Hát nemtom melyik nőnek jönne be ennyi hablaty..

krepsz_zoltan 2013.09.24. 18:14:35

@Schütii:

Sebaj, de a film jó. "Ó Rómeó! - miért vagy te Trabant...?" :-D

Quattroman 2013.09.24. 19:30:37

@Schütii:

persze, manapság elég annyit mondani: Kő kóla?....

Youngtimer 2013.09.24. 20:20:26

Nekem tetszik a szöveg, mostanában voltak kiábrándító írások itt a Totalcar oldalon, ez kifejezetten jól van megírva.

Pepejoe 2013.09.25. 00:19:14

@Schütii:

Sokkal ócskábbat is dobtam be csajnak és talán pont ezért volt bejövős. :D
Ennél a fajnál sosem lehet tudni. Ha egyszer épp abban van, hogy most ezért vagy azért nem kapható még egy sziára sem, (mert épp dolgozni kell menni, lemondta a műkörmös, beteg az anyuka, köhögött a macska reggel) akkor lehetsz te akárki is, akármilyen kocsival, testfelépítéssel és akármennyi pénzzel, atomdumával és vadállati szemekkel (meg mittomén mi tetszik a nőknek amúgy) és lehetsz kisfiús/férfias Matt Damon, akkor is egy elb.szott nagy NEMET fogsz kapni, ha a sz.r sz.rt eszik is és kész.
Viszont ha visszahívta a körmös, hogy mégis el tudja vállalni, avagy korán reggel hazafordította a főnöke mert áramszünet van az irodában, anyuka csak náthás, a macska pedig délutánra végre felköpte az egérszőr-gombócot és te pont akkor pl. iszonyat férfias előzékenységgel (és a hátsó lökhárítód épségének látványos kockáztatásával) átengeded a zebrán, akkor hamarabb fel lehet szedni, semminthogy átérne a túloldalra. :D
Hát ezért nincs és nem is létezett sosem a sokat emlegetett user manual a nőkhöz mert lényegében szerencse és sors, jókor-jó helyen kérdése az egész.
Rézmányi úr irománya akár még bőségesen meg is felel egy megfelelő szituban. :)

Slampixxx 2013.09.25. 06:00:17

8-kor van kapunyitás, és mikor kezdődik?
Az 1600 Ft fejenként?

Rézmányi Balázs · http://totalcar.hu/ 2013.09.25. 11:53:44

@Slampixxx:
Kapunyitás 20 órakor, a vetítés kezdete 21.30. Jegyár: 1600 forint/fő.

newneo 2013.09.26. 11:33:08

Ejnye, az ilyet /autóra illik

2013.09.27. 13:56:36

Autós moziban /fő? De tényleg miért nem /autó? Ha egyedül ülök benne ugyanannyi helyet foglalok mint ha 5-en.
süti beállítások módosítása