Így készül a Totalcar

  2012. december 28. - Rézmányi Balázs Címkék: belterj szerkesztőség totalcar inside

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Leolvasztjuk a Zinternetet!
2015-01-01 12:03:37

Darth Weber, a Tűszelep Fekete Lovagja elégedett volt a szituációs helyzettel. Sikeres volt legutóbbi

Így parádéztok ti
2014-10-23 08:40:58

Fejetlen csirkeként rohangálunk. Fel és alá. Fotózunk balra-jobbra. Néha videózunk is. Ezzel csak annyi a baj

Boldog a búcsú, ha nem a végső
2014-10-20 17:32:38

Irvine, Kalifornia, 2012 áprilisa, reggel hat. A második DeTomaso Pantera rotyog el az orrom előtt, majd megjelenik

Bonyolult, mint a faék
2014-08-26 14:01:34

Gianni kitalálta. Két pohár bor között, bal kézzel rajzolt egy egyszerű gépet, egy éket. Mielőtt az esti AS

IMG 1386

Van egy elméletem, miszerint a Hangyásznak is köszönhető, hogy nem jött el az éppen aktuális világvége. Egész pontosan az egyik jelképe lehetne annak, hogy miért is nem jött el. Elmondta ezer és egy ember, hogy 2012-re a világ olyan erkölcsi válságba került, annyi természetes és ember okozta katasztrófát hozott, hogy megérett a pusztulásra. Holott a maják naptárának lezárásával, ahogy azt Felipe Gomez, az Oxlaljuj Ajpop maja szövetség tagja kifejtette, egy új ciklus kezdődik. Gomez szerint ez az új szakasz nagy személyes, családi és közösségi változásokat hoz, amelyek az emberiség és a természet harmóniájához és egyensúlyához vezetnek.

 

094

Dr. Frankarottanstein szörnye is ilyen. Megannyi csalódás és fájdalom, tucatszor megjósolt elmúlás után, pár nappal a világégés előtt lábra állt. Csámpásan botladozva hozott reményt, hogy nem a vég jött el, hanem egy új világ kezdete. Ahogy a szerkesztőség életében is, sokadszorra. A Totalcar egyre jobban feszegette a határokat, és nem hiába. Ezt azért merem így leírni, mert bár évek óta írok külsősként, valahogy még mindig rajongóként tekintek a magazinra. Még mindig libabőrös leszek egy kicsit, ha belépek a szerkesztőségbe. >Ennek az oka egyszerű. A szerkesztőség olyan, mint az indiai forgalom: üvöltő káosz, de mégis működik. Úgy esik ki a főszerkesztő tollából egy interjú Anand Mahindrával, hogy közben szájában a herfli, vele szemben pedig a csendért rimánkodó techrovat néhány tagja.

219

Zacchi két Ramazotti-ballada között kirántja a szőnyeget a mindenkori hatalom igazságtalanságai alól, miközben áldozatot mutat be, hogy Vespája elkerülje a halálos horpadást. Csík a COTY-szavazás és Toyota 2000GT-csapatás közt,lakatos Csabi újabb negyvenezres telefonhívásával a fülén, beküldi a szerkesztőségi levelezési listára, a gyógyíthatatlan Autonánia állapotában, a százötvenedik, nemlétező veteránautót, amit egyszer majdnem megvett. Aztán megérkezik Karotta. Ilyenkor leáll a szerkesztőségen minden. Karotta pedig a rá jellemző rövid tőmondatokban ad egy gyors helyzetjelentést a Hangyász aktuális állapotáról, röpke húsz percben. Majd megjelenik Tibby és két, sok-sok pénzt érő telefonhívás között, valahogy újra sikerül meggyőznie a szerkesztőség tagjainak többségét, hogy ma is a helyi kantinban ebédeljen, pedig előző nap mindenki megfogadta, hogy soha többet.

019

Ebéd után Asszur újra nekiesik autós linkgyűjteményének, mely hosszabb, mint a NAV adóslistája, hírt szerkeszt, fejből megmondja a hárommal ezelőtti Geely kerékméretét, miközben a feje fölött lebeg egy kis RC-helikopter, Pista irányításával. Utóbbi, miközben helikoptert vezet és ezredszerre próbálja eltalálni kínai légpisztolyával a plafonról lógó vízcsövet, kisujjból kiráz egy Totalcar Pályanapot meg egy R8-tesztet. Közben egy Sebastian Koch interjú megírása között odasétál Árpád, hogy mutasson pár café raceres linket annak a Telós Bandinak, aki míg bal kézzel Weber-karbit pucol, jobb kézzel arcul csapja a világot, hogy márpedig a Porsche Boxster jobb a 911-nél.

IMG 9026

Pár percre rá mejön Sipi, bár ez először nem látszik, mert csak egy kétlábon járó RC és Carrera dobozhalom látszik, de már a játékok sem tudják elfojtani a mások hasába lyukat beszélő hangját. Majd ledobja a dobozokat, körbeszpemmeli a szerkesztőséget, és közben újraforgatja a Dögkeselyű üldézeseit, leöblíti egy JukeR-menetpróbával és velem karöltve Jay Leno-interjút szerkeszt. Picivel arrébb Dr. Göbi és Papp Tibi beszéli át a belső égésű kontra robbanómotor illetve üzemanyag kontra motorhajtó anyag szemantikai különbségeit, rögtön azután, hogy elhozták a fényt az éjszakába.

Majd megérkezik Kőbájker, a Stantüte és Panstein, a robogók dinamikus duójának másik tagja, hogy lezavarja társával, Zacsival a Minarelli-blokkos önfeledt vitájuk nyölcvanötödik fordulóját. Zacsinak azóta is könyörgök, hogy Köbivel tartsanak dialógesteket, megtöltenék a Nemzeti Színházat. Ezalatt Nyegleo próbál valakit rávenni, hogy vigye el a tizedik Insignia-tesztautóért. Ilyenkor, mint a szerkesztőség egyetlen Insignia-szüze, csendben meghúzom magam Pista Stig-samponja mögött, és elolvasom Nyegleo legfrissebb ódáját valami portól szürke haszonjárműhöz, mert olyan szenvedéllyel szól, mintha legalábbis egy Ferrari 250 GTO-tartósteszt lenne. Eközben Tom osztja a sorszámokat a szerzőknek, hogy kinek mikor tud fehéregyensúlyt állítani a képein, hogy aztán önfeledten vethesse ki magát négyezer méterről a szerkesztőség örök múzsájával, Angélával. Mindehhez zenei aláfestésnek egykedvűen serceg a levelezési listán Prokee, Becsületesnepper és B.Capelluti egy-egy friss posztja, nyilvánosságért fohászkodva.

stantüte és steinpan

Itt minden alkalom ünnepnap, de mit sem érne a bábeli zűrzavarban születő tartalom, ha nem volna kivel megosztani. Hisz a virág sem szép önmagában. Attól lesz az öröm forrása, hogy mi szépnek látjuk. Hát ezért köszönöm neked, kedves Olvasó ezt az évet! Nem sokat ért volna nélküled. Ha nem osztatom meg veled, milyen Starsky-t játszani, ha nem mondhatom el, milyen volt Amerika, ha nem mehettem volna veled autósmoziba, akkor mit sem érne az egész. Jó volt veled átvészelni 2012 viharait és átélni csodáit!

Tarts jövőre is velünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr774985332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Németautós 2012.12.28. 20:30:16

Mi köszönjük nektek! Minden nap az első oldal a Totalcar, amire rákattintok, és ez így is marad remélhetőleg még sokáig.

ChPh 2012.12.28. 21:01:15

karaj :D

Jövőre
ugyanitt
ugyan velem :)

Is :)

hajrá :)

anyahajókabinajtóhajtogató 2012.12.28. 21:06:59

Családtagként gondolok rátok, az életem részei vagytok már nagyon nagyon régóta! Köszönöm nektek ezt az évet is és a még elkövetkező éveket!

Leadfoot 2012.12.28. 21:07:08

"Karotta pedig a rá jellemző rövid tőmondatokban"

LOL.

Idén volt 10 éve, hogy TC-t olvasok (és januárban lesz 10 éve, hogy a kommentjeimmel boldogítom a többieket :-)), de mintha 40 lett volna. Irtózatosan sokat változott a világ, és benne én is.

Mazzzzu 2012.12.28. 21:13:41

Hajrá TC! vannak ilyen cikkek olyan vélemények, kicsit jobbak, kicsit kommentgenerálók, de jövőre ugyanitt s ez a videó marha jó lett :D

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2012.12.28. 21:14:32

Hajrá, csak így tovább.
BÚÉK!

Demidoux 2012.12.28. 21:22:50

Hasonlóan őrült új évet kívánok nektek! Nem mert önző vagyok, de mindkettőnknek jobb lesz így. Ígérem, a jövő évben is olvaslak titeket, és nem kommentelek.
István

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2012.12.28. 21:33:28

Mintha örök idők óta olvasnék TC-t, és még egy örökkévalóságig folytatnám.

Malachi 2012.12.28. 21:35:30

szeretem a TotalCart, mert az itthoni kevés, jól működő és minőségi dolgok egyike. kösz mindent és csak így tovább!

PaOntan 2012.12.28. 21:45:10

a legjobbakat kivanom TC

lanciabacci 2012.12.28. 22:20:15

Nagyon jó írás, hiteles. Köszi és BUÉK a TC-nek.

1kutya 2012.12.28. 23:21:07

sokat még így! B.Ú.É.K.

Ádi F. 2012.12.28. 23:29:00

Mi köszönjük, de jövőre is folytassátok a küldetésteket! :D

Autószerető 2012.12.28. 23:48:29

Nagyok vagytok!
Köszönöm az év mind a 366 napját.

OM617.912 2012.12.29. 00:40:14

örülök, h nincs TV-m, és nem kell néznem ezeket az arctalan arcokat - akik egyébkén írásban jók, de a mozgókép más műfaj...

most sikerült végigizgulnom a TG Middle East kalandjait, és egyszerűen fantasztiszkus, lenyügöző, és irodalmilag-nyelvtanilag is kiváló. ezek után egy mit?

Pasas 2012.12.29. 02:47:57

Köszönet nektek, miattatok ülök géphez, nap mint nap.
BÚÉK!

Én is itt vagyok 2012.12.29. 07:14:20

Az egyik utolsó hely a velejéig romlott, haldokló világban, ahol még élet van! :)

harcsaparcsa 2012.12.29. 08:37:32

Most jó mi, hogy mindenki nyaldos? Na jól van, megkapjátok tőlem is: ügyesek vagytok fiuk, van értelme annak, amit csináltok. 8-9 éve követlek napi rendszerességgel, előbb külföldről, aztán innen.

Dr. GGG77 2012.12.29. 08:40:36

Kb 10 éve vagyok rendszeres olvasó, csak így tovább, még legalább 100 évig! Boldogat!

Nr01 2012.12.29. 08:45:44

Rézmányi Úr gratulálok, színvonalas király írás.

Mi köszönünk mindent nektek és jövőre is itt szeretnénk rontani a levegőt! :D

Ui.: A videó... na az meg a ráadás :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.12.29. 08:58:00

En a tartos dacia teszt ota figyelem a totalcart, remelem meg sokaig.

Hajra TC!

protézisesh 2012.12.29. 10:16:42

ne hagyjátok abba, csak így tovább!

Rocko- 2012.12.29. 10:21:15

@visszakettopadlogaz: és vettél már egy Daciat? :)))

Hugh Hefner 2012.12.29. 10:30:28

Na, a B Max-os teszt nagyon ütős lett. Azt viszont nem hiszem, hogy aki ilyet akar venni,ez az írás befolyásolná a döntésében.Ezt is fogják venni,a Nissan Note-t is vették, pedig az is egy elfuserált autó, meghatározhatatlan kategóriabesorolással.

Sayniqua (törölt) 2012.12.29. 10:56:14

Továbbra is hajrá srácok!

B.Ú.É.K!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.12.29. 11:10:09

Hát ja, idén is sok jó cikk folyt le az oldalon :) Köszi :)

crix 2012.12.29. 12:32:20

Én a kezdetek kezdetétől olvasok tc-t.
Hát... Nem hagyom abba. Kicsit understatement lett. :)
Naponta többször csekkolok, komentelni viszont ritkán. Általában az olyan oldalakat, ahol túl sokat kommentelnek elhagyom. De itt vagyok. És elvétve kommentelek...

SRX 2012.12.29. 13:31:03

Nem olvastam még el a cikket, majd később, csemegének szánom.
Sokszor, sok írás kapcsán akartam kommentelni, de most lett igazán aktuális, asszem.
A TC a jelenkori magyar internetes újságírás csúcsa.
A TC videók az első pillanattól, (évtizedek óta) zseniálisak, hála a két őstehetségnek.
Az Égéstér, a szabad rádiózás mérföldkövének, a korai Tilos legjobb műsorainak szellemével hasonlatos.
Némely írásotok, érzékenyebb, hitelesebb, pontosabb képet ad a társadalomról, a mindennapokról, mint bármilyen más, erre a célra kitalált, és fizetett médium szösszenetei. Egyes szerzők egyes írásainak irodalmi értéke is vitathatatlan.
Pedig alapjában véve elég volna, ha csak simán autó-motorbuzik lennétek, hiszen ez a gyökere mindennek.
De isteni szerencsénkre, a jó átlag felett, legalább 4.2 különlegesen tehetséges fickó is alkot köztetek.
Kívülről úgy tűnik, hogy az energiák, és tálentumok a jó magyar virtussal szemben, nem nagyon ütköznek, sőt jellemzően erősítik egymást, ezért az egész TC cucc szerintem messze túlmutat önmagán.
Nagyon sok energiát, kitartást kívánok az egész csapatnak !
SRX

Csabby 2012.12.29. 15:05:13

Köszönöm én is az egész éves munkátokat, a sok fáradtságot, a sok beszámolót, riportot, stb.
BÚÉK Mindenkinek!

Sirius01 2012.12.29. 17:42:42

10-év sok idő,és nem is tudom,hogy hanyadik számítógépemet "fogyasztottam-el ez idő alatt,viszont arra jól emlékszem,hogy a könyvjelzőimbe elsőként mindig a Totalcar került.

i_am_Williams 2012.12.29. 18:43:59

Köszönöm szépen! Legyen ilyen sikeres a jövő évetek nektek és egész családotoknak szintén! Órákat elkönyöklök néha benneteket olvasva jobb néha mint csajozni. B.U.É.K :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.12.29. 19:59:38

@Rocko-: :D termeszetessen nem :D kalandvagybol talan majd egyszer, de csakis ha lesz belole v8 :D:D:D

annak idejen apamnak neztunk autot, tajekozodas szintjen alamerultem az internet bugyraiban mivel egy masik foldreszrol azert nehez hasznalhato tanacsokat adni, a dacsia jo alternativanak tunt ( olcso, ingenytelen, a renault hatter azert garancia arra hogy nem teljessen rossz ) - nem szamoltam viszont anno azzal hogy a Made in Romania milyen tortenelmi sebeket tep fel a csaladban ( amin ugye a francia kooprodukcio sem segit :D ) ugyhogy Skoda Fabia kombi lett, mivel az oreg 70 felett jar mar - jo egeszsegben tegyunk hozza hala az egnek - es 2-3ezret vezet evente igy valoszinu sokaig jo lesz a kis kocsi. A csehekkel nem volt semmi tortenelmi serelem es a VW gyokerek voltak az adu asz, mert ugye a vw az jo auto. ( 3hengeres, bordometal, szigoruan semmi extra - klima ellen az volt az erv hogy " a nyar a legszebb evszak, ne csinaljunk belole telet!" :D )

Viszont pozitiv hozadeka volt a dolognak hogy azota is TC t olvasok :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.12.29. 20:05:46

5 web site van amit minden reggel megnezek, egyik a totalcar. korul-belul 555millio website van a vilagon azert ez jo arany! :D

Rocko- 2012.12.29. 20:09:46

@visszakettopadlogaz: "csakis ha lesz belole v8"
egy ügyes szerelővel... :)

"nem szamoltam viszont anno azzal hogy a Made in Romania milyen tortenelmi sebeket tep fel a csaladban"
már elnézést, de aki ennyire nacionalista, az járjon szittyamagyar autóval. :) ja, nincs? akkor marad az ekhós szekér.
a Fabia jó választás. (ott nem volt baj hogy cseh? :) )

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.12.29. 20:18:22

@Rocko-: hat egy ikarus busz tulzas lett volna, MADE IN HUNGARY ide vagy oda! :D mondjunk csaladunk kozvetlenul erintve volt trianon utan, innen a fobia, ezert lett fabia :D

nem, a csehekkel nem volt baj, a cseh pilzeni sorok jok, Praga szep, ( foleg az arviz utan, erdemes megnezni ) a cseh emberek nem szorostalpuak, szoval a Skoda jo auto kell hogy legyen :D mindenkinek mas a szempont ha kocsit vesz! :D:D:D

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.12.29. 20:19:57

ez a B max fiesta alapu? van ertelme ilyen kis autonak hogy mpv legyen? ez a toloajto ficsor inkabb erdekes mint hasznalthato, ugy nez ki.

Rocko- 2012.12.29. 20:30:41

@visszakettopadlogaz: "innen a fobia, ezert lett fabia :D"
:D

"hat egy ikarus busz tulzas lett volna"
ha volna rá lehetőségem, tuti vennék egy felújított IK260-ast. mindig azt mondják hogy járjak busszal dolgozni...

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.12.29. 21:02:43

@Rocko-: jogositvanyom ( magyar ) van ra, hala az MHSZ es idoknek :)

kar hogy itt esely sincs ra beszerezni ilyeneket, mar elgondolkodtam egy BlueBird en ( tipikus iskola busz, LA-LasVegas kozott az autopalya mellett le van rakva vagy 3000, messzirol sargallik a sivatagban ) de nem lenne konnyes a szemem ha felszallnak egy sajatra mert nincs emlekem rola kiskoromban. Milyen mas lenne egy ikarus.... meg egy ifa motoros is... ehhh

egy Simson S70-es zold bukkant fel az ebayen iowaban, lecsusztam rola, meg egy baratom emlitette akart venni trabantot mert otthon volt neki, aranyarban tudott volna csak venni es ugye azzal egy metert sem mehetsz public roadon mert sosem volt regisztralva es termeszetessen nem CARB approved. ( California Air Resources Board )

amugy sosem gondoltam volna hogy a sok autom mellett egy simsont nem tudok megvenni! :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.12.29. 21:05:05

@Rocko-: mindig azt mondják hogy járjak busszal dolgozni...

:D :D :D

Rocko- 2012.12.29. 21:06:58

@visszakettopadlogaz: (itt tudod kommentálni a B-Maszkot: totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2012/12/29/akiknek_kell_a_b-max/ )

ez a BlueBird jó. vegyél egyet és alakítsd át lakóautónak. ;)

szoci gépjárművet európából importáljatok. ;)

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.12.29. 21:12:48

@Rocko-: van lakokocsim, az kilove

az importalas meg nyogve nyelos, ha lenne kis korrupcio errefele akkor talan de nincs. A vadonatuj moszkvics alekot sem engedelyeztek kb 15 eve, egy gazdag orosz ( ide kozel van oroszorszag sziberiai resze, sok az orosz friscoban ) hozta, az engedelyezesi eljaras vegen summa summarum az jott ki hogy erossen kornyezet szennyezo, baleset veszelyes es vagy kiviszik az orszagbol vagy bezuzzak igazoltan ! :D ennek ellenere lattam LADA t, ( my lada a rendszama ) azt alliotlag oregonon keresztul hoztak ( ott nincs smog check insp ) de lehet urban legend nem tobb.

dobsz egy mailcimet kuldok kepet a ladarol, felelmetessen nez ki californiai plate el ! :D

Rocko- 2012.12.29. 21:22:00

@visszakettopadlogaz: no igen, más államon át talán lehet.
képet én is láttam Trabantról, Ladáról Amerikában vagy Kanadában. :)

XGH97 2012.12.29. 22:09:35

A totalcar úgy jó ahogy van. Szinte nincs olyan nap, hogy ne olvasnám. Végre egy hely ahol nem csak a sablonos újautós cikkeket nyomatják, hanem használtatókról is lehet olvasni. Csak így tovább & BUÉK!

Nagyhús 2012.12.30. 11:24:19

Úgy 20 éve ráharaptam Winklerre. Akkor kutyakritikákat írt a Narancsba. Humoros volt és okos. Látszott, élvezi amit csinál, és szereti a kutyákat.
Aztán 8-10 évvel később láttam, hogy műsort vezet a tévében egy másik csávóval. Megnéztem, gondoltam mit veszíthetek, lesznek jobb, és gyengébb pillanatok. Az autók nem igazán érdekeltek, a "másik" sem, de Winkler igen.
A műsorban, a társa valami autó kapcsán Sztanyiszlavszkijt emlegette. És tudta mit beszél. Ő volt Karotta. Teljesen egyenrangú partner lett. Imádta amit csinált, és jól csinálta.
Mindketten éltek-haltak az autókért. Művészi magasságokba emelték az autókritikát, mint műfajt. Kettejük egymásra találása volt a huszadik század végének, talán, legszerencsésebb eseménye. Párosuk tömegvonzása olyan erős, hogy a mai Magyarországon elképzelhető legfaszább bandát rántották maguk köré.
Nem kezdek felsorolásba, nem akarok senkit megsérteni, mind nagyon jók vagytok. További jó munkát, jó kocsikat, motorokat.
Ui.:Kedvenceim Csikós és Vályi mesterek, ám a véleményem merőben szubjektív. A végén félve teszem hozzá, Winkler fakul. Mindig frappírozna, minden áron. Abba kellene hagyni, tudott, hogy okos vagy.

Frw 2013.01.01. 09:45:17

B.U.É.K. !
cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_110_Super_Sport
Erről is írjatok valami anyagot. Szerintem nem sokan hallottak róla.

Frw 2013.01.01. 09:54:33

Vagy mi lett ezzel pl:
http://translate.google.com/translate?hl=en&langpair=cs|en&u=skoda.daves.cz/Ceskoslovenske_kupe_GT

Ayrton70 2013.01.06. 05:26:01

Én nem bánom,hogy készül a TC,csak CSERÉLJÉK MÁR LE KAROTTA KÉT UJJAS VIGYORÁT,mert már az agyamra megy!!!!
Nem találtatok jobb képet???????????????????????
süti beállítások módosítása