Totalcar Trackday 2012 (Megtelt!)

Most megmutathatod!

  2012. február 23. - ommm Címkék: autózás pályanap slovakiaring trackdy totlcar

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

visual small
 

Felhívásunk kérdezz-felelek-posztja.

UPDATE: A nagy érdeklődésre való tekintettel gyorsan megtudtuk a bérsisak, transzponder (köridő méréshez) és a komplett box bérleti díját, íme:         Bukósisak – kb. 25-30 darab áll a rendelkezésre, bérlés: 10 € (+ kaució: személyi igazolvány pl.), maszk: 2 €, Box: 75 € / nap, transzponder: 15 € / nap

Persze nem kizárt, hogy többen használnak egy sisakot, ez megoldható, ha nem ugyanabban a csoportban vannak.

UPDATE2: A gyorsabb, áttekinthetőbb lebonyolítás érdekében (valamint a jelentkezők magas száma miatt) úgy döntöttünk, hogy az egyes meneteket nem 7 körben, hanem 20 percben maximalizáljuk. Így mindenki jobban jár. Köszönjük!

UPDATE 3: Többen kérdezték, mi a helyzet a biztosítással. A jelenlegi állás szerint ún. kiegészítő biztosítást az autó KGFB-biztosító társaságánál lehet kötni, az ár változó, de maximum pár ezer forintból megúszható.

MEGTELT! De nézőként is szívesen látunk mindenkit. Az ő számukra a belépés ingyenes.

FRISS: Hamarosan érkezik a sokak számára már jól ismert felelősségvállalási nyilatkozat magyar nyelven. Minden érintettnek továbbküldjük, valamint körbejárjuk a biztosítás kérdést. A Hungaroring szabályzata azonban sokat mond, így működik ez nagyjából mindenütt. Aki a pályára hajt, az lényegében csak magára számíthat, attól függetlenül, ki okozta a kárt:

...a versenypályán bekövetkezett esetleges balesetek megítélésénél nem a közúti közlekedésre vonatkozó szabályok, hanem az FIA sportszabályai az irányadók. (Kivételes esetektől eltekintve, az ütközéseket általában „szokásos versenybalesetnek” minősíti.)

Addig is angolul tudók itt elolvashatják, letölthetik, németül tudók pedig itt. Ha ezt kinyomtatva, megértve és aláírva magukkal hozzák, elfogadjuk ezt is, nem muszáj megvárni a magyart.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr754175996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzso_bácsi 2012.02.24. 22:29:25

Én tuti ott leszek, számomra már csak az a kérdés, hogy hova, és milyen adatokkal utaljam a 60 evrópát.
BUKÓSISAK! Ezennel felajánlok egy esztétikailag nem elragadó, kis méretü bukósisakot (gyereknek, barátnönek, kisebb fejü férfinak akár az egész napra... Ha valakit érdekel, szóljon, térítésmentes a téma.
És mindenkit aki aggódik, megnyugtatok:
- javarészt nem vérprofik fognak felmenni az aszfaltra
- ez nem verseny: nincs meghirdetve csata a pozícióért, sem küzdelem a másodpercekért
- aki tart az ismeretlen pálya ívektöl, az fokozatosan, körröl körre vállalja be a tempót, nem kell kapkodni, egész napja lesz rá
- senki sem lez lebúúúúúúúúzva, ha pl. körhátrányban végez, ez nem erröl szól
- én pl. valszeg le fogok már az elején szándékosan maradni, hogy aztán kockázatmentesen a saját szórakozásomra körözzek
- utcai autóval érkezök lehetöleg a lehetö legtöbb lomtól szabadítsák meg a jármüvet, és majd a pályán fokozottan figyeljenek a fék "betompulására" (mert ha tiporják, fáradni fog), a hütövíz órájára, és ha felvillanna az olajnyomás kijelzö, azonnal hagyják abba a forszírozott tempót. (elöfordulhat, hogy csak vissza kell hüteni a felhígult "utcai" olajat)
- Indulás elött ajánlott esetleg maximumig felnyomni az olajszintet, és estleg tartalékba hozni - etaponk után lesni a nívópálcát.
- DRIFTEREK! Tavaly fél füllel olyat hallottam, hogy
hivatalosan nincs engedélyezve a kilincsel elöre téma, én a szervezöség helyében rákérdeznék.
- a boxban van lehetöség tankolni, de akkor se nézik ki az embert, ha esetleg kannából löttyint a tartályba
Szerintem csúcs progi lesz, nagyon várom már:) Van két hétvégém, hogy felkészítsem a taligám + gumit szerezzek rája. De ha fúj, ha esik, ha havazik, én ott leszek biztosan... Még egyszer respect és le a kalappal a srácok elött, hogy összehozták ezt a rendezvényt

PaJa1 2012.02.24. 22:56:00

Köszi a hasznos infókat!

PaJa1 2012.02.24. 23:01:03

Egyszerre kb hány autó lesz majd kint a pályán?

bahahaha 2012.02.24. 23:25:51

Aki a monitor mellett is ismerkedne a palyaval, annak erdemes korbenezni az onboard videok kozott:

www.youtube.com/watch?v=b0FGer-6t1g

www.youtube.com/watch?v=YgauUBkN1ZQ

rFactorhoz palya:
www.nogripracing.com/details.php?filenr=31197

velo · http://www.astra-coupe.hu 2012.02.25. 00:59:11

Azoknak akik esetleg Pestről vagy környékéről jönnének, nem lenne jó megbeszélni egy helyet + időpontot gyülekező gyanánt, közösen lezúzni?

Van igény ilyesmire, vagy mindenki menjen magának amikor akar...?

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.25. 01:17:03

Eloszor es utoljara evekkel ezelott kimentem a sajat kocsimmal ( clk amg 55 ) akkor volt ket eves, felhuzva 450+LE re, mentem par kort, istencsaszarnak hittem magam, majd beultem az anyosulesre es vitt ketto darab kort egy volt profi pilota baratom - olyan erzesem volt mintha lenne egy draga hegedum es en a sonkat vagom rajta de a baratom zenelni is tud vele. Most a gyari 650 loeros kocsimmal ESZEMBE se jut palyara menni. Max a parkoloig.

Robika83 2012.02.25. 03:12:33

@velo: Én benne vagyok, Pestről indulunk akár találkozhatunk akárhol is... :) Pályán akartok menni, vagy nem, én megmondom őszintén nem akarok 3000ft-ot kidobni az ablakon azért, hogy 200km-t a pályán menjek...

Robika83 2012.02.25. 03:19:16

Az előbb túloztam a 200 km-rel... 130km... :)

WeAreEngerland 2012.02.25. 03:46:11

Na jelentkezés leadva:D reméljük a legjobbakat.

ommm 2012.02.25. 11:34:22

@Bubyking: 25-30 bukósisak van, ami bérelhető. Egyszerre max. 25 autó lesz a pályán, szóval nem lesz gond. Még akkor sem, ha ketten ülnek egy-egy autóban, mert annyi bukó összejön.

@szájhúzó kutya: A Csallóközi és a felvidéki magyarok, valamint az értelmes emberek nevében köszönjük ezt a pazar módon idióta hozzászólást. Viszlát!

sZoMy · http://www.digivilag.hu 2012.02.25. 12:45:22

@ommm: Volvo van már a nevezők közt? :) Illetve hely még van?

PaJa1 2012.02.25. 13:50:50

@dabadab: én nem tudok regisztrálni az oldalra, és ha esetleg más is hasonló cipőben jár és szeretne ismerkedni a pályával akkor neki itt egy alternatív elérhetőség:
obhunracing.com/downloads/Slovakiaring 4 track in 1 v1_0 by pristy27.rar
a fájlnevet megőriztem eredeti formában, lehet gubanc lesz a szóközökkel, ha így lenne szóljatok átírom.

PaJa1 2012.02.25. 14:02:16

Ha kattintásra nem is működik, kijelölés másolás, beillesztés még játszik.

ommm 2012.02.25. 16:28:41

@PaJa1: Hmm...csak jelzem, hogy nem valami jó modell :) A valóságban kicsit zűrösebb a hely :)

@sZoMy: Igen, egy már van.

PaJa1 2012.02.25. 16:43:42

@ommm: Azért ez is több, mint egy google earth féle prezentáció :)
Írták is nogrip-en hogy nem az igazi, de hát ez van. Még nem készült jobb.

Robika83 2012.02.25. 17:40:03

@ommm: Az eddigi nevezők körülbelüli lóerő eloszlásáról megtudhatunk valamit? Mire számítsak a kemény 100lóerőmmel, egy körön kettőt vernek majd rám a legkissebb kategóriában, vagy van esélyem? :)

33621 2012.02.25. 19:18:28

Most láttam Csikós ERA-át itt cívishonban parkolni, csak nem ide vette meg valaki?

ommm 2012.02.25. 22:54:27

@Robika83: Persze. Ötventől hatszázig, bár nem hiszem, hogy ez túl hasznos lenne neked. Azt - gondolom - nem feltételezed, hogy a versenypályán sosem járt, családi autóval érkező egy csoportban lesz a félprofi versenypilótával és autójával? :)

Igyekszünk optimálisan elszórni a résztvevőket, ahogy lezárult a nevezés, körbeküldünk egy időbeosztást.

Noname 2 2012.02.25. 23:08:23

@33621: 426-os HEMI motor van benne gondolom...

Dzso_bácsi 2012.02.26. 08:21:10

Hali!
Milyen számlára lehet utalni a nevezés összegét és milyen adatokkal?

ommm 2012.02.26. 11:44:14

@Dzso_bácsi: Ha jelentkeztél úgy, ahogy kell és leírtam a cikkben, akkor már minden bizonnyal kaptál vissza egy e-mailt tőlem, abból megtudsz mindent.
üdv

szpotter 2012.02.26. 12:59:12

Én jelentkeztem "úgy, ahogy kell" és csak ezt az e-mailt kaptam, idézem szó szerint:

"Szervusz!

Oké, vettük!
üdv"

Ez lenne minden vagy még jön még egy e-mail?
Köszi a választ előre is.

whitecrx (törölt) 2012.02.26. 13:08:46

Nagyon jó ötlet, grat! Sajnos a CRX alatt most se fék, se váltó, se gumi. Remélem lesz még ilyen. Sosem voltam még pályán, de egyszer muszáj lesz kipróbálnom a rexet.

Dzso_bácsi 2012.02.26. 14:59:27

@szpotter: Nekem is valami hasonló jött le, pedig autót + adatait, rendszámot, pilótanevet (bukósisak meglétét) stb... jelentettem. Kihagyhattam valamit? Mert válaszként csak annyit kaptam, hogy
Oké, gyere, várunk. Verdát csekkolom!
üdv
Vályi István

Holnap teszek egy új próbát, vasárnap inkább már nem zargatnám a szervezöséget.

tánczi 2012.02.26. 15:23:57

Olyan kategória, hogy egyterű, lesz? :)

ommm 2012.02.26. 17:04:19

@Dzso_bácsi: @szpotter:
Uraim, ne várjanak többet, minden információt megtalálnak a felhívásban. Ha önök beregisztráltak, akkor be vannak regisztrálva, szombaton reggel a kapuban várok mindenkit. Az adataikra éppen a csoportbeosztás és az azonosíthatóság miatt volt szükség. Aki jelezte elővételi szándékát, azt összekötöttem a Slovakiaring irodájával, a többiek a helyszínen fizetik ki a regdíjat.
Ahogy lezártuk a reglistát, mindenkinek küldök egy e-mailt a részletekkel.

Dzso_bácsi 2012.02.26. 17:25:28

@ommm: Zsír:) Köszi, nincs para!

szpotter 2012.02.26. 17:44:50

OK. Akkor nálam is "no para".
Köszi a választ :)

pfvari 2012.02.26. 20:21:32

Azt lehet tudni hogy melyik nyomvonal lesz kijelölve a rendezvény idejére? A teljes 5900 méteres vagy rövidített táv?

V700 2012.02.26. 22:08:58

Sziasztok!

A Pestről történő indulást illetően javasolnék egy reggel 7 órai találkozót a budaörsi Agip kútnál lévő McDonalds oldalsó, nagy parkolójában. Indulás előtti esetleges kaja, tankolás, matrica miegyéb itt mind megoldható. Max. 1/4 8-kor el is kellene indulni, hogy normál tempóban 9-re odaérjünk.

PaJa1 2012.02.26. 23:53:47

Hoppá az elővételi szándék jelzése lemaradt. Írok még egy mailt. Bocsi.

juhasz.csanad 2012.02.27. 01:32:19

Győrből vagy a környékről valaki megy? Esetleg innen is lehetne közös indulás...

effendi79 2012.02.27. 09:38:22

@V700: Jó ötlet, de a verseny berlingom nem megy valós 130-at, így elindulok előbb, aztán majd valahol leelőztök. :-)

GorCseW 2012.02.27. 11:43:41

Sziasztok,

filóztam egy kicsit, a beosztást / köridőt / pályahasználatot illetően.

Amit találtam infót köridőről pl:
www.ladiescup.hu/q1_szlovakia.pdf

ez alapján feltételezem, hogy egy ~3:10-es idő már jónak számít egy utcai kocsival, pályaismeret nélkül.

Az etapok ugye 20 percben vannak meghatározva. T.f.h. áll majd a max 25 fős csoport osztás, így pl. négy csoport lesz.
Amennyiben szigorúan betartják a rajtoltatást, [gondolom boxutcából egyesével] és mire mindenki megfutja a 20 percét + levezető kört, egy csoport ~30-35 perc alatt rotálódik a pályán, ha nem kell takarítani / menteni.
Így ha 10 órakor lesz eligazítás, jó eséllyel lesz olyan csoport, aki pályazárásig max 3x lesz a pályán, ez nagyjából 15 éles kört jelent. [ami azért nem annyira sok, ráadásul az egy óra autózásért 7-et dekkolsz]

mind1 menni kell azt majd jó lesz....

Más....
a driftereknek egy ötlet:
még szezonon kívül [amíg a motorosok el nem lepik]le kell menni Kakucsra autózni napi 12e forintért. Garantáltan hamarabb fáradsz el v. a technika mintsem, hogy kiautózd a teljes napot.

pfvari 2012.02.27. 12:09:08

@GorCseW: Nekem ugyan eddig csak motoros pályanyíltnapokkal vannak tapasztalataim, de a 20 perces turnus szerintem maximum 30 percenkénti váltást azért lehetővé tesz, és a 4 csoport is erősen worst case eset, szerintem reálisan 70 autóval számolhatunk, ami három csoportba lebontható. Viszont egy óra ebédszünet szokott lenni egésznapos nyíltnapokon.

rbhun 2012.02.27. 13:09:40

Tisztelt omm,
mivel a célcsoport úgy látom hangsúlyozottan amatőr, nagy számban elsőbálozó pályanapos, örülnénk egy nagyobb lélegzetvételű cikknek arról hogy mire érdemes számitani, mit nem illik (nyilván nem dudáljuk le a másikat ha lassúbb, de bennem felmerült hogy egyáltalán szabad-e előzni?), volt a drifteres kérdés, mi a transponder, hogy kapjuk meg az adatokat, és azt sem bánnám, ha olyanok akik mentek már a csapatból a pályán részletesebben leirják melyik kanyar milyen. Vagy mikor kell azt mondani a technikának hogy elég. Én sajnos (vagy nem) számomra elég új autóval érkezem, biztos vagyok benne hogy a 10 éves Boxster többet tud a pályázásról mint én, de szeretném minnél jobban felkésziteni, hogy ne legyen baj.
Az is szuper lenne ha valamelyik biztositó meglátná a lehetőséget és kitelepülne, hogy ott lehessen egynapos biztositást kötni!

köszi
rb

juhasz.csanad 2012.02.27. 13:49:49

@rbhun: Holnap megyek be a Generalihoz itt Győrben, és megpróbálom kicitálni őket, van ott ismerettségem!

juhasz.csanad 2012.02.27. 14:05:12

Beszéltem telefonon a győri igazgatóval, azt mondta beszél a pesti góréval! Külön erre nincs termékük, de megpróbálnak valamit alkotni! Ha van valami, kiírom!
Üdv: Cs.

ommm 2012.02.27. 14:37:36

@GorCseW: 2:55-öt lehet menni a tévéadásban is látott Type-R-rel.

ommm 2012.02.27. 14:43:56

@GorCseW: Nem jól számolsz.
25 autó, 3 másodperces indulással.
20 perc az 20 perc, mint mindenütt.
100 autó esetében 4 csoport.
van jó esetben 8 óránk.
Számolj utána.
10.30-tól indul az első csoport
És 15 kör egy ilyen hosszú pályán NAGYON sok tud lenni.
Ha voltál már pályanapon egy HRing-szerű helyen, akkor tudod.
Ha nem, akkor nem csodálkoznál el azon, ami mindenütt a világon egyforma.
Én kérek elnézést.

@pfvari: Így igaz. Számolunk azzal is, hogy nem mindenki jön el.

@rbhun: Nyugalom. Akik először járnak ilyen helyen, azoknak Karottával elmondunk ezt-azt, az első csoportban azok lesznek, aki már rutinosabbak vagy profi/félprofi versenyzők.

És persze egész nap ott vagyunk erre, lesz időnk mindent megbeszélni.

@juhasz.csanad: Minden biztosítónak kellene, hogy legyen ún. kiegészítő biztosítása.

effendi79 2012.02.27. 18:20:23

@ommm: még egy dolog eszembe jutott. Van lehetőség arra, hogy az autóban lévő felesleges cuccokat lepakoljuk valahova? Ez szerintem mindenkinek fontos lehet, aki nem trélerrel viszi az autót. Benne lesznek a szerszámok, enni-innivaló, alkatrészek, ruhák, stb. Ezernyi dolog, amit ki kéne rakni, mielőtt pályára megyünk. Azt írtad, hogy van lehetőség boxot bérelni, de ha nem muszáj, lomtárnak kissé költséges lenne.

rbhun 2012.02.27. 18:21:45

nagyon kevés egyetlen (némileg kopott) garnitúra gumival érkezni egy 220 lóerős hátsókerekes kocsihoz? attól tartok egy új garnitúra (és annak leamortizálása) már nem fér be a keretbe.

rbhun 2012.02.27. 18:25:47

@V700: nekem jó lenne egy budaörsi tali. Ki jönne még konvolyban Pestről?

ommm 2012.02.27. 18:27:59

@effendi79: Nézd, lerakni bárhová le lehet, de külön helység nincs. Erre szolgálnak a boxok. Én biztosan azt csinálnám, hogy öten-hatan összeállnánk és kibérelnénk egyet. Sajnálom, ez máshol is így van.

@rbhun: Idézem a diszklémer szövegét:
"Figyelem, a pályanap nem driftedzés! Nyilván nem végeznek ki senkit a pálya szélén, ha itt-ott elmegy keresztbe az autó, de alapvetően – főleg a többi csoporttárs érdekében – nem szeretnénk, ha keresztül-kasul közlekedő autókkal lenne tele a csaknem hat kilométeres pálya. Gondolj mindig arra, hogy a mögötted jövő esetleg kezdő, vagy éppen túl gyorsan jön és a keresztben autózással komoly veszélyhelyzetet teremthetsz és az sosem jó. Ezért maximális körültekintést kérünk."

effendi79 2012.02.27. 18:31:53

Ok, köszi!

És mennyibe kerül a boxbérlés?
Meg akkor érdekelne valakit rajtam kívül?

ommm 2012.02.27. 18:34:18

@effendi79: 75 euró egy napra.
B terv, hogy valamelyik néző autójában tárolod (de psszt, halkan mondtam csak).

balogh_gabor 2012.02.27. 20:03:48

@ommm: "az első csoportban azok lesznek, aki már rutinosabbak vagy profi/félprofi versenyzők."
Ezt hogy döntitek el?

balogh_gabor 2012.02.27. 20:10:26

@rbhun: vezetési stílus függő. Egy átlagos, sportos prémiumguminak szerintem ki kell bírnia, ha nem ész nélkül csúszol minden kanyarban.
Futamok között nem árt ellenőrizni őket azért.

Az biztos, hogy szépen le fog gömbölyödni az oldala a nap végére :)

Én is utcaival közlekedem a nyílt napokon (egyszer vettem használt slicket, meg is jártam vele). Pirelli PZero, 240Le első keréken, 2 HRing nyiltnap után egyedül annyi bajuk van, hogy elkopott az oldaluk, sarkuk, vagy hogy hívják azt a részt :)

ommm 2012.02.27. 20:40:54

@bege: Elég sokukat ismerjük már innen-onnan. Aztán, aki becsövezett autóval jön, az jó eséllyel ismeri már az autóját.
Persze embere válogatja, ők sem ússzák meg, de - mivel jártak már hasonló rendezvényen - nagy előnyben vannak a kezdőkkel (és ez NEM negatív jelző) szemben, mert tisztában vannak vele, mi és hogyan fogy a pályán.

velo · http://www.astra-coupe.hu 2012.02.27. 22:17:09

@rbhun: ezt énis támogatnám. Jó lenne előre felkészülni olyan dolgokra, amik másoknak egyételműek, de a többségnek nem. Mert aki volt többször, annak biztosan nyilvánvaló mi hogyan zajlik egy ilyen napon, de sokunkban teljes sötétség honol erről.
Egy jó cikk segítene eligazodni az amatőr szekciónak is, jó oolvasottságot hozna, illetve kedvet kapnának olyanok is, akik azért nem olvasnak bele egy ilyen trackdayes felhívásba, mert messziről kerülik az egészet, pont azért, mert nem tudják mit és hogyan: ergo szvsz sokan úgy gondolhatják, hogy minek menjen ilyen eseményre a széria autójával, úgyis biztos csak bukócsöves félprofik lesznek -> eszébe sem jut beleolvasi, elgondolkozni rajta stb...

Szóval jól jönne valóban egy átfogó cikk, mi merre hány méter, hogyan és miként zajlanak a napok, stb.

rbhun feltett egy csokorban számos olyan kérdést, amire sokan nem tudják a választ, vagy csak részben. És biztos vagyok benne, hogy még millió ilyen kérdés van, melyek fel sem merülnek az autóversenyzéshez nem szokott emberekben, ugyanis ez egy külön műfaj, kismillió összetevővel.

"Akik először járnak ilyen helyen, azoknak Karottával elmondunk ezt-azt" --- közel sem biztos, hogy egy gyors eligazításon mindenki mindent megért. Vagy monjuk valaki bármi miatt később érkezik és lemarad a meetingről... Menjen kérdezősködni fűt-fát, hogy akkor most wtf?

Volt már szó arról, hogy mit érdemes vinni... Ez is olyanok részéről aki már voltak hasonló napon. De pl az 5literes desztilált vízről nem beszélt senki, ami sokmindenkinél életet menthet. Vagy mondjuk hogy kötél legyen nálad, mert ha lehal a géped, nem biztos, hogy lesz annál az embernél aki van olyan jó, hogy esetleg hazahúzna. Vagy egyáltalán, lehet ilyen esetben egyezkedni a többiekkel, vagy nem érdemes, mert úgyis mindenki élből elküld és hívjál trélert 3-400 ezerért?

Biztosítás megint egy jó kérdés érdemi válaszok nélkül.

Szerintem bőven lenne mit írni a témáról, hogy azok is megfelelően tájékoztatva legyenek, akik először mennének ilyen eseményre... Nem mellesleg érdekes és olvasmányos cikk írható a témáról, ami biztos sokunkat érdekelne.

ommm 2012.02.27. 22:30:02

@velo: Rengeteg cikk és írás született már a témáról, nincs benne nagy misztikum, minden világos lesz. Külön levelet kap mindegyik regisztrált, egyelőre egy csatolmányra várunk, azt hozzá akarjuk csapni.
Ez a poszt éppen ilyen célból lett létrehozva, hogy az esetleges kérdéseket tisztázzuk.
A kötél jó eséllyel az autó szükséges felszereléséhez tartozik, nem találkoztam még olyannal, akinél ne lett volna.
Arról, hogy ki küld el és ki nem, nem tudunk nyilatkozni, ez nem a cikken, hanem az embereken múlik.

Nem a világ végén leszünk, desztvizet Szlovákiában is árulnak és lesz annyi üresjárat, hogy közben be lehessen szerezni. Sőt, annyi is, hogy az első körök tapasztalatait megbeszéljük.

A biztosítás specifikus, van, ahol helyben lehet kötni, van, ahol nem. Itt ez még nem megoldott, de rajta vagyunk a témán, szakértőnk már nyomoz az ügyben.

"Menjen kérdezősködni fűt-fát, hogy akkor most wtf?"

Egyrészt a fent említett levélben minden benne lesz, másrészt az esküvőt sem ismétlik meg, mert elkésett egy vendég. Egy óra lesz a regisztrációra, kilenckor kezdünk.

Le volt írva, itt is, hogy csoportokba fogtok kerülni, hozzávetőlegesen egyformán erős és/vagy gyors autókkal ill. figyelembe vesszük azt, hogy valaki kezdő vagy már rutinos.

Ez is benne lesz az említett levélben. A többi kérdés jöhet ide.

szpotter 2012.02.27. 22:45:06

Pls help: a desztillált víz minek kellene az autóba? (Ez most tényleg komolyan kérdezem)

ommm 2012.02.27. 22:50:30

@szpotter: Ezt én sem értettem. De elképzelhető, hogy valaki hengerfejesre hajtja az autót, aztán nyeli a vizet (vagy rossz a termosztát stb.)
Én inkább egy liter olajat vinnék, a felhígult utcai (nem verseny) olajat egy kicsit is kopott motor már jobban csócsálja, mint máskor...
Vizet bárhol kapsz, típusspecifikus olajat nem.

29 Palms 2012.02.28. 01:40:17

Szóval megtelt...na mindegy, úgyis nagyon messze alussza még téli álmát az autó, amivel lehetett volna igazán zúzni.

Az elmondottakon túl utcai autóval én egy futóműbeállításra beneveznék előtte, ha nem tudom hogy viselkedik a gép nagyobb sebességeknél. Mert azért az hajszál tud lenni a levesben, ha nagy tempónál, vagy onnan fékezésnél úgy remeg minden, mint miskolci kocsonyában a béka. Meg amúgy sem árt néha.

Jó szórakozást mindenkinek, irígy vagyok mint az állat.

erokun 2012.02.28. 01:42:32

egy kósza kóbor pillanatra elképzeltem ahogy a matizzal hasítom a betont, boruláshatáron őrült röhögés közepette..de inkább nem akarnék közröhej tárgya lenni,akkor már inkább a tipo,csak az meg foltozás alatt van :)

PaJa1 2012.02.28. 10:40:01

Elkezdek írni egy checklist féleséget az eddig leírtak alapján.

szpotter 2012.02.28. 11:32:42

@ommm
Ha van rá lehetőség közzé lehetne tenni a jelentkezett autók listáját? Köszi szépen.

ommm 2012.02.28. 11:41:34

@szpotter: Lesz ilyen, lesz ilyen.

iszits 2012.02.28. 18:26:24

Szia omm !...most lett visszarakva gyűrűzés után a motor a kocsiba, azóta mentem vele jóha 2000 km-t. Nem lenne bölcs most széthajtani, erről sajnos most lemaradok.
Viszont mindenképp ki szeretnék menni csak úgy látogatónak. Oda lehet menni majd hozzátok, meg esetleg a többi indulóhoz, hogy testközelből láthassak, vagy száműzve lennénk mi nem indulók a tribünre?? És ha esetleg fennmarad pár hely, mert mégse jött el valaki, akkor lehet még befizetni a helyszinen??
Köszi!

ommm 2012.02.28. 22:24:44

@iszits: Persze, nézőknek ingyenes, a paddockba minden bizonnyal be lehet jönni, egyedül a boxutcában nem mászkálhat majd mindenki összevissza. Szívesen látunk!

juhasz.csanad 2012.02.28. 23:37:10

Kösz a részletes e-mail-t!:)

juhasz.csanad 2012.03.01. 13:46:57

Kérdés: ha keresztben meg van repedve a szélvédő, akkor az kizárást jelent? Májusban amúgy is cserés lenne, de ha nem muszáj, akkor most megkímélném magamat az 50k aranytallértól!

ommm 2012.03.01. 13:53:44

@juhasz.csanad: Hááát...nem akarlak elkeseríteni, de az rád nézve is veszélyes, versenypályán különösen. Egy V6-os 406-kupénál nyilván nem olcsó, de ha keresztben olyan, akkor (és ezért ne haragudj) mi biztosan nem engedünk fel a pályára vele. Sajnálom és remélem, megérted.

juhasz.csanad 2012.03.01. 14:06:24

@ommm: Oké, köszi, mindenképp csere akkor, mert ide menni KELL!

Dragon.22 2012.03.01. 16:38:04

A másik blogban már feltettem a kérdést, de szerintem ott nem volt jó helyen. Szóval: fotózni milyen feltételekkel lehet menni? A pályára is szeretnék kijutni, nem csak a parkolóba. Erre van-e lehetőség? Felelősségvállalási (vagy mi a hivatalos neve) nyilatkozat gondolom alap. Láthatósági mellény dettó. Anyagi vonzata van-e a dolognak?
Előre is köszi a segítséget!

ommm 2012.03.01. 17:05:02

@Dragon.22: Nem hinném. Mellény legyen, kijelölt fotóhelyen szerintem megoldjuk.

WeAreEngerland 2012.03.01. 19:41:46

Írtam ommm-nek is külön emailt itt is leírom és aki hamar olvassa az még lecsaphat az utolsó helyre mert nekem sajnos az ott létem igen kétséges mivel ma traileren vittem a kocsit szerelőhöz ami váltó cserés lesz vagy szerencsésebb esetben csak fogaskerék csere ami nem vész mert csak röpke 110.000 a bontott váltó de hogy nem okos döntés pályán küldeni egy zsír új alkatrészt az biztos. És mivel ma hallgattam égésteret hogy sokan mennének csak nincs hely így aki igazán fanatikus vagy váró listás az örülhet és még remélem időben szóltam mert 9 nap még van...
Akik mennek azoknak felejthetetlen élményt kívánok.

Dragon.22 2012.03.01. 22:26:08

@ommm: Mellényt viszek, de az is lehet, hogy viszünk. Még eldől addig. Ha minden jól megy nem egyedül megyek, de ez még a jövő zenéje. :)

Robika83 2012.03.02. 09:54:24

@ommm: 2-3 napja láttam, hogy lesz egy lista, amiben a résztvevő autók lesznek benne, az hogy áll? (Tudom, százezer másik dolgotok is van). Illetve ha viszek magammal gumikat, a pályára mehetek-e 4 különböző mintázatú gumival?

Robika83 2012.03.02. 09:56:37

Ja, még valami, olvastam a részvételi nyilatkozatot, amiben az áll, hogy nem készíthetünk képeket, videókat csak külön engedéllyel, ha a kocsiból szeretném felvenni fix állvánnyal a kört, az hogy oldható meg?

tdaved 2012.03.02. 18:46:16

Résztvevō list a less :-) ?? Sokan kérdezik tôlem,jönnènek Gyôrbôl rentgetegen.:-) :-) :-) :-)

ommm 2012.03.02. 19:51:15

@Robika83: Úgy, hogy szólsz nekem :)

Lista van, megpróbálom Genfből feltölteni, de az Égéstér 5. adásából sok mindent megtudhatsz.

tdaved 2012.03.02. 22:23:39

Csak nézők ! Mindenki az enyémbe akar űlni :) de nagyon kiváncsi itt már mindenki szerintem...:) Az égéstér 5. adását sajnos nem tudom megnézni,csak hang van kép nincs:(

Rocko- 2012.03.02. 23:25:06

@tdaved: ez általában jellemző a rádióadásokra. :))))

tdaved 2012.03.03. 18:29:41

@Rocko-: naeztbenéztem:):):) jájj , valahogy éreztem:)

Z o z ó 2012.03.04. 22:33:20

Srácok!

Aki csak nézőnek megy, annak kell valahol jelentkeznie valamire?Együtt "vonulunk", vagy mindenki fakultatív odamegy, beengedik aztán jól érzi magát?:)

Imi36 2012.03.05. 20:22:09

Ha jó idő lesz, én bevállalom motorral. Ha valaki csatlakozna esetleg hozzám, a következő útvonal tuti: Monor, Üllő, Budapest, aztán meglátjuk, lehet, hogy nem pályán mennék, majd kiderül. Start 8 körül, hátha nem csak én vagyon elvetemült, mert a fórumon már leugattak, hogy 15 fokban az ördöggel való cimborálás, ha az ember motorra ül.
Ommm, egy hely még van, ha gondolod ;)

let's get ready to rumble!

Imi36 2012.03.05. 20:29:11

@ommm:
www.idokep.hu/elorejelzes
Sok jóval egyelőre sajnos nem kecsegtet...

V700 2012.03.05. 20:56:31

Akiknek van kedvük együtt menni; szombat reggel 7-kor a budaörsi Agip kútnál lévő McDonalds oldalsó, nagy parkolójában találkozunk. Indulás legkésőbb 1/4 8-kor.

Imi36 2012.03.05. 21:26:11

@V700: Milyen útvonalon mentek?

Robika83 2012.03.05. 22:28:13

freemeteo.com/default.asp?pid=22&la=16&gid=3060308&nDate=5

Ők hála az égnek nem mondanak esőt... :) Valaki, aki nem akar pályán menni?

Z o z ó 2012.03.05. 22:57:53

Még annyi hogy Szlovákiába kell valami matricát venni? Vagy csak autópályára kell ott is?

effendi79 2012.03.05. 23:50:58

@Z o z ó: A viamichelin szerint nem kell matrica (legalábbis arra az útvonalra, amin eljutunk a pályáig).

Viszont elég sok lakott területen visz át az út. A szlovákok mennyire szeretnek trafizgatni, tudja valaki?

Z o z ó 2012.03.06. 00:15:10

@effendi79: anno mikor még jártunk ki hozzájuk síelni akkor szerettek.

Lantis 2012.03.06. 08:14:01

2012 marcius 10-en parlamenti valasztasok vannak Szlovakiaban,
a rendorok inkabb a valasztasok biztositasara lesznek beallitva,
de nem kizart a trafizgatas sem

V700 2012.03.06. 10:40:26

Az útvonal; Budaörs M1 - M1-ről 13-as főút Komáromig - átlépés Szlovákiába - 63-as főút Dunaszerdahely (Dunajska Streda)irányába - Dunaszerdahely mellett továbbhaladunk a 63-ason Pozsony felé - kb. 10 km múlva a 63-asról jobbra fordulunk Hlavnánál Vieska majd Orechová Potón felé, a Slovakiaring ott található (remélhetőleg kitáblázva, még sosem voltam). Menetidő Budaörsről kb. 2 óra. Összesen 160 km, melynek a fele magyar autópályán, másik fele szlovák főúton.

kockablogger 2012.03.06. 16:34:24

A boxban lehet tankolni témához csak egyetlen oktondi kérdés: Etanoljuk van? Csak mert azzal megy a vasparipa és bizony van különbség, főleg, ha belenyúlok a konfigba is :) Viszont hülyén jönne ki, pár kört csapatni, aztán rátankolni benyát és kapcsolgatni, hogy jó-nemjó, meg kecskeként ugrálni egy parkettagáznál, amíg ki nem ürül a szesz a tankból teljesen.

pfvari 2012.03.06. 16:53:37

@kockablogger: Tudtommal szlovákiában az E85 nem kapható.

kockablogger 2012.03.06. 19:27:34

Hát az a baj, hogy én is így tudtam. Na mindegy, akkor majd improvizálok :) Azért köszi!

kamikazeee 2012.03.09. 18:23:47

Sok sikert mindenkinek, aki megy... - aki pedig most otthon marad, (mint például én is) azok el ne felejtsék, hogy most indul a WTCC szezon - Michelisz Norbival és Wéber Gáborral!

rbhun 2012.03.09. 19:55:12

@V700: Én ott leszek, kékesszürke Porsche boxster. Ki lesz még?
Ommm szerint Győr felé jobb az út.

tdaved 2012.03.09. 20:14:09

Megyünk mi is M3 és M5 :):)

tdaved 2012.03.09. 20:15:55

Győr Galántai úti Mol benzinkut 8.00-8.15 találkozó és indulás,ha valaki gondolja csatlakozzon:):)

tdaved 2012.03.09. 20:17:07

@V700:Szerintem ideértek,és nektek is útba esik. Győr Galántai úti Mol benzinkut 8.00-8.15 találkozó és indulás,ha valaki gondolja csatlakozzon:):)

juhasz.csanad 2012.03.09. 20:34:01

Peugeot 406 coupe 3.0 V6 kiszáll, mivel nem érkezett meg időben a szélvédő! Sajna ez van! Jó szórakozást!

rbhun 2012.03.09. 22:45:09

@ommm: szabad még két hülye kérdést? :)
van a helyen pénzautómata, ahová el lehet látogatni euróért?
a transpondert vissza kell adni menetenként vagy 5€ egész napra?
+1: van sisakom, a maszk kötelező?

köszi és jó éjt
süti beállítások módosítása