Gondtalan élet egymillióért

  2011. október 14. - ommm Címkék: vélemény mercedes seat renault

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Egymillió forint, az már hét számjegy, manapság pedig hétszámjegyes összeget illik komolyan venni. Főleg, ha használtautóra költjük. Remegett is a térdünk rendesen.

Mai cikkünk blogposztja.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr773302206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kámasuka 2011.10.14. 16:08:23

@Leadfoot: nem is reménytelenül ronda, inkább csak unalmas...

Csak egyvalamiért lehet nem szeretni a G Astrát, azért mert rengeteg van belőle. Unalmas, igen.

1 misiért szerintem az emberek 99%a megveszne egy kis unalomért, jó hosszú évekre szóló unalomért. Pláne aki már szívott valami egzotikummal mint egy jóképü torkosborz. Aki meg az unalmat unja, az vehet Citroent, Rover75öt, Saabot vagy egyéb faszságot...:))

Kámasuka 2011.10.14. 16:11:06

@ingenium rusticus /Csellók és gordonkák vegyesen.: Nem nagy kaland, elhiszem, a saját benzines Mazdát 305ezerel adtam el, akkor sem volt semmi baja a motornak meg a váltónak, olajat sem evett egy decit se. Nekem eza normális. Pénzt úgysem kapsz érte.

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.14. 16:28:12

@BenFranklin: Hát igen. Valamit csak az isten tud és a Japánok. Ez ilyen közös titok.

Az árát már megkereste, nem adom el. Négy év múlva jó lesz a gyereknek első verdának.

Feszter 2011.10.14. 16:52:02

Már többedszerre csináljátok meg, hogy bementek pesti használtautó-kereskedésbe szarráélt, visszapörgetett, ki tudja honnan szakadt autókatat nézni. Miért jó ez? Ne mondjátok hogy mert az átlag vásárló ezt teszi. Akkor elég barom a magyar átlag. Menjetek el házhoz kocsit venni. 1 milláért lehet ezeknél jobbat venni szerencse nélkül is. (nem állíyom hogy kereskedésben nem lehet kifogni jót, de hát na azért tudjátok mi a stájsz...)

coord 2011.10.14. 17:19:43

@BenFranklin: Maximálisan egyet tudok érteni ezzel. Volt egy-egy ilyen "ritkaság" autó a családban is (pont Rover), az előző munkahelyemen is (Korando). Persze egy darabig élveztük, mert hú de jó mindenki megnézi, nincs az utcán egy tucat belőle ha körbenézel. Aztán bizony jöttek a fájdalmas szervízköltségek, meg az, hogy sok helyen azt sem tudták hogyan kell szétszedni. Típushibákról végképp fogalmuk sem volt. Az alkatrészeket beszerezni sem volt egyszerű, ráadásul horror árakon. Rengeteget kellett költeni rájuk. Aztán a melóhelyi tapasztalatokból okulva egy szép napon javasoltam a faternak, hogy szabaduljunk meg a rovartól, de gyorsan. Na az sem volt egyszerű, annál nehezebb csak a melós Korandó volt (kb másfél évig hirdettük). Eladási áron is buktunk.
Aztán mindkét esetben tucatautó lett vásárolva. Gond nélkül teljesítenek évek óta, minimális szervízköltséggel.
Szóval aki élvezi azt, hogy egy pénztemetőben ül, de megéri neki, mert megnézik vele, hát csak csinálja, nekem elég volt. Senki nem sírja vissza a két csillivilli pénzszivattyút (tény, hogy jól nézett ki mind a kettő). Én inkább az unalmas tucatra szavazok. Senkinek nem kívánom azt az érzést, amikor jön a telefon:
- Még ne igyál meg semmit, mert úton vagyunk, lehet jönni kell vontatni!!! :-)
További jó roverezgetést, saabozgatást!

yxcvbnma 2011.10.14. 17:29:10

Én azt nem értem, hogy miért a Weltautohoz mentek millió környéki autókat nézni.

A Weltauto kínálata nem ezekre a kocsikon alapul, ez gyakorlatilag náluk a legalja.

Náluk jellemzően páréves, ebből adódóan drágább kocsik a jellemzőek. A neten lévő kínálatuk 10%-a van 1 millió alatt.

A németes rendet, és ilyen külsőségből származó plusz rezsiköltséget meg rá kell hogy terheljék a kocsik árára. Így lesznek az alacsonyabb árú autókból a kategóriájuk legdrágábbja.

Nincs semmi érdekeltségem a céghez, de ez azért szemet szúrt egy kicsit.

lutria 2011.10.14. 17:38:53

Az azért furcsa hogy a cikk elején fényezik a céget az átvizsgálással meg a hibák kijavításával,azután meg el akarják adni a mercit repedt szélvédővel meg rossz zárakkal stb.Első látásra bárkit elijesz a vásárlástól pláne egy nőt aki magának venné hogy rögtön viheti a szervízbe mert úgy le sem tudja vizsgáztatni.

ommm 2011.10.14. 18:09:36

@debrejo: Meg. Komplett vezérlése cserélve volt.

Aeolian 2011.10.14. 18:09:40

Öröm látni, hogy még mindig valahol ott járunk, ahol a Kár a benzinért c. film vonatkozó részeiben ábrázolják a kérdést. Vagy az alapigazságok soha nem változnak.

Himoto 2011.10.14. 19:14:43

Két éve én is A osztályú mercit nézegettem megvételre egy milla körül. Végül egy fullextrás japán ignis lett belőle. És sokkal jobb vétel volt.

Kámasuka 2011.10.14. 19:22:18

@ingenium rusticus /Csellók és gordonkák vegyesen.: Akárhogy nézem az 320000.- pénz. Egyébként ennyit kilóméterben simán elmegy az SDI. ----ennyit km-ben bármelyik szívó benzines is elmegy.

barumka 2011.10.14. 19:47:09

Jaj de megy a vy a vakítás. Weltautó? Itt csak fasza kocsik vannak mi. Régebben, kb 5-6 éve, megnéztem egy vidáki weltes kocsit. csak egy típust lerestem, elmentem az országban bárhová, ahol egy kedvezőnek tűnőt láttam. Szóval ismerős volt a kocsi, akkoriban nem sok szaladgált még belőle. Mivel a városban voltak barátaim, leinformáltam rendszám alapján. Kérdeztem közben az értékesítőtől hogy kié volt a kocsi, miért van frissen átírva. Mondta hogy egy idős bácsi cége volt a tulaj, de áttették magán névre a számla miatt. Közben megjött az infó telefonon, hogy egy rally versenyző haveré volt, amivel tréningezett a murvás versenyekre a kocsival.... Ok. Mondom valós a km benne? Persze hizsen welt garival adják. Mondom ok. Közben beszéltem a versenyzővel, ő 250 ezerrel adta le, most 101 ezer van benne. Szóval ennyit a weltről. A másik ilyen sztori, egy fővárosi weltnél volt, kérdeztem ugyanannál a típusnál hogy szervizkönyv akad e- Erre az értékesítő, üresen 5 ezer, pecsételve 10 ezer ft ért van könyv. Nem baj. Menjen mindenki flancos telepre garanciával kocsit venni..

Rocko- 2011.10.14. 19:48:37

@Feszter: "Ne mondjátok hogy mert az átlag vásárló ezt teszi."
de.

gobolyosg 2011.10.14. 20:01:16

A Carisma tesztje benne van az AutóMotor legutóbbi számában egy S40-nel.

johnibyg 2011.10.14. 20:01:52

Nekünk volt ilyen verziójú Thaliánk. Fehér. Dízel. 7 év, 95E km.
Pontosan hozta, amit kellett: viszonylag alacsony fogyasztás, 4 embert 8-9 napi felszereléssel elvitt az Alpokba. Egyszer igaz alig akart ott elindulni reggel (kb. 10 fok volt este), és majdnem lemerült az akksi, mire beindult. Nem tudjuk, mi volt vele, de kb. 6-szor voltunk ott egy hétre és semmi ilyen nem fordult azon kívül elő. Ja, és kevesebbet fogyasztott az Alpokban, mint itthon...
Külsejére: nem lehet rámondani, hogy csúnya, de tényleg elveszik a tömegben (lopakodó).
Belső: a csomagtartóban el lehetett veszni szinte. Kicsit sok volt a műanyag, de olcsóbb volt, mint a Clio, ezért kicsit népautó lett. Sok embernek ez volt az első új nyugati autója, vigyáztak rá, mint a hímestojásra.
Az 58. oldalon található fület kb. az utolsó másfél évben törtem le véletlen... Út szélén úgy emlékszem soha nem hagyott minket, de sokszor kellett neki első fényszórót cserélni. Meg jóval többet kelett vinni szervizbe, mint az 1 literes swiftet (igaz, nem volt sok alkalom).
Mindent összevetve szerettük. :)

Másfél éve adtuk el, mikor jött az új autó. Elment apám kereskedésbe (Suzuki). Eladóval beszél, az elnézett apám mellett a Thaliára, egy kérdése volt: hogy azt eladjuk-e. Kiderült, hogy nagy a kereslete most, így a Renault ottmaradt. Kb. 600-700 ezret engedtek a másikból (reális érték). A cikkben szereplő fel van árazva, kb. 100-150 ezerrel minimum.

Kámasuka 2011.10.14. 20:07:23

@johnibyg: Thalia mér nyugati autó? Nem Törökországban gyártják?

!Ubyka! 2011.10.14. 20:21:44

@1kutya:
hát nem tudom, de ha a kölykök nem okádják össze, törlik a kutyaszart a kárpitba a lábukról, meg rágózzák tele a kárpitot, akkor nem látok okot rá hogy épp azok lakják le.
Ja ha valaki képtelen rendre szoktatni őket, és félig szétolvadt fagyival dobálja be őket, meg chipssel fogja be a szájukat az oviig vezető úton akkor ez lesz belőle. De az minősíti a szülői hozáállást is.
@ingenium rusticus /Csellók és gordonkák vegyesen.:
azért tényleg kicsit nagyon mesébeillőek azok a fogyasztási adatok, max egy PriusII-es zabálna 4,5-öt 140-nél azt is lejtőn hátszélben.
@BenFranklin:
1 gurigáért már azért hülyének kell lenni hogy ne akadjon fel egy príma VW. Az meg nem azért "presztízsautó" amiért te azt gondolod, hanem mert stabilan hozza a minőséget a kategóriatársakkal szemben. Még ha becsúszik pár szar széria is pl GolfIV.
@Leadfoot:
azért itt nálunk olcsóért jóra a megoldás tényleg egy Opel. Azt csak egy amatőr hagyja ki a lehetőségek közül. Kizárt hogy pár hónap alatt ne találj első tulajos magánszemélytől. Leellenőrizteted az első Opel szervízben aztán megmondják a tutit.

Mercedes E 280 CDI 2011.10.14. 20:25:33

Csak a Merci,ha csillag van,nagy baj nem lehet:-)

Aldo Moro 2011.10.14. 20:43:20

Gyerekek! Nálam egy autó ott kezdődik, hogy jó legyen ránézni. A Croma persze megvan, csak mostanság túl sokat dolgozom és nincs időm irni, de a hétvégén sort keritek rá.

Mercedes E 280 CDI 2011.10.14. 20:46:52

@Aldo Moro:

ha már olasz akkor: Thema 8.32

Na arra jó ránézni

Kámasuka 2011.10.14. 20:54:16

@Aldo Moro: Hehe a Croma az nagy divatdiktátor, legalább olyan szép mint a kocka Lada.

zols 2011.10.14. 20:59:45

Ilyen cikket kérünk minden héten! A legközelebbit családi kombikról! :)

3 gb 2011.10.14. 21:07:19

Gondtalan élet 1 milláért? 1 hét a haverokkal a trópusokon!

megint 2011.10.14. 21:38:21

Jó hát azért ez alapján nem kell az adott típust megítélni, biztos lehet találni szép állapotút is, ami műszakilag is rendben van.

Prérifarkasz 2011.10.14. 21:45:23

Kicsit zavar az autók ára mellé kalkulált javítási + alkatrészköltség.... Elég olcsó szerelőhöz járok, meg az alkatrészeketis többnyire bontóból szerzem, de f.ngom sincsen, hogy lehet pl egy Mercinél a két központi zár javítását 10 ezerből megúszni???? De a többi tétel is alul van kalkulálva. 10 ezerből még a munkadíj is nehezen jönne ki, főleg egy weltautós szintű szervizben... Ha pedig mondjuk a zármotor rossz, ugye az is nehezen fog 10 ezer alatt maradni...

Prérifarkasz 2011.10.14. 21:49:42

@BenFranklin: Ha már Croma és Thema így összejött, az ugyanaz a konstrukció + Alfa 164 + Saab 9000
Igaz a Thema 8.32-ben Ferrari motor dobog... :)

Prérifarkasz 2011.10.14. 21:51:39

@BenFranklin: Miért?? A "nyugati" autókat nem törökök gyártják?? :)

ommm 2011.10.14. 21:58:15

@Prérifarkasz: Ezért írtunk alkatrészárakat, nem szervizköltésgeket.
A központi zár valószínűleg csak egy pucolást kíván, netán kábelszakadást kimérni. Emiatt ritkán visz egy ilyen korú autót márkaszervizbe az ember... Zármotort cserélni nem nehéz, a bontók tele vannak vele.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.10.14. 22:01:28

"Viszont hiába nőtt a keret, azért még mindig okosabban tesszük, ha az egyszerűbb, újkorukban olcsóbb, ámde fiatalabb és kisebb autók közül választunk, cserébe jó eséllyel kapunk garanciát és tiszta múltat is."

Ennyi. Amúgy nagyon mellé lehet nyúlni, de szerintem a Weltautonál inkább a szép telepet fizeti meg az ember, aki keresgél, minimum ilyeneket talál olcsóbban is.

nikó 78 2011.10.14. 22:15:25

Jó drágán mérik a szart mifelénk ,ez ismét bebizonyosodott.Ennyi pénzért Europa boldogabbik felén ugyanezekből megkímélt példányokat bőven találni.Thaliából mondjuk nem, mert az a balkáni keletnek készült.De a cikk is azt sugalja, igazából ez való nekünk.Köszönjük!!!

Feszter 2011.10.14. 22:15:53

A 4 karikas nyugati premium auto bizonyos tipusait megy Gyorben. A tervezes a nyugati gyerekek meg a gyartas soran a minoseggbiztositas ;)

Index Elek 2011.10.14. 22:16:42

A cikket elolvastam, a képeket megnéztem. Szerintem meg van tekerve minden autó elég keményen.

A Thalia minimum 2x ennyit futott. Nagyon meg van kopva a kozmetika alatt minden humán interfész.

A Seat egy roncs, minimum 400e km van benne és sosem volt gazdája. Ezt csak hajtották amíg lehetett.

Az A-klasse pedig egy eleve csődnek indult vergődés végső haláltusája. A "még mindig van némi presztízse" ugye csak keserédes irónia volt Csikós részéről?

Döbbentesen balkáni mindegyik gép a Seat és az A-klasse is, a Thalia reális km-t ismerve akár használható is lenne. Csak akkor nem ennyibe kerülne persze.

Lesittelni minden csaló neppert, nem kell a rossz rinyálásuk. Maradjon meg az a pár aki tisztességes.

johnibyg 2011.10.14. 22:28:46

@ommm: Am. az egyik képen (7.) van egy kameraboy is. A tévében is benne lesz ez?

Kámasuka 2011.10.14. 23:29:48

@Index Elek: Hülyeség. Most minden kommenthuszár attól hiszi okosnak magát, hogy ő kiszúrta hogy 3xannyi km van a kocsikban mint az órában. Magyarországon az átlagautó még 15ezret se megy évente, pláne ebben a kisautó kategóriában.

A Thaliát 90% olyan réteg vette amelyik 10ezret (se) megy évente. A másik kettő sem a km miatt gázos hanem mert leéltek.

Hun_Bela 2011.10.14. 23:36:39

Én most nem akarok dicsekedni, csak a saját igen pozitív tapasztalatomat mesélném el.
1,2 ért sikerült vennem 2 éve egy 2002 végi, gyakorlatilag 2003 as Corolla kombit.
Ami nemcsak papíron volt hibátlan, hanem élőben is.
Nem tulzás, hogy új autó szaga volt amikor elhoztam, kilóméter az volt benne, de rendbe volt tartva elötte is, igaz, énis megadtam neki mindent aminek papíron eljött az ideje, de nemis volt gond, közel két évig napi 100-150 kilómétert futott, továbbra is zeró hibával. Nem akarok reklámozni, de a kereskedés ahonnan vettem, 100% ban korrekt volt, szívből ajánlom mindenkinek, priviben elmondom bárkinek, hogy melyik az.
Legyetek jók. és Rosszat meg ne vegyetek. :)

Kámasuka 2011.10.14. 23:45:08

@Hun_Bela: Be is b*szna ha már egy Corolla elromlana. Nekem is hihetetlen mit kibírt a 323.

Hun_Bela 2011.10.14. 23:58:02

@BenFranklin: Ezekszerint vannak még értelmes emberek is a világon.
Egyébként jótanács minden hosszútávra tervező használtautó vásárlónak, jobban jár, most egy jobb állapotú drágább autóval, mint egy olcsóbb al, amire a kettő közti különbség fél év alatt 3 szor rámegy szervízben.
(bár én a francia gyártmányokra nem tekintek autóként, és elég sok németet is kerülök messziről, azért a legtöbb néptől kilehet fogni 1-1 jó verdát, csak nemszabad rá sajnálni.)

Bye

Himoto 2011.10.15. 07:19:30

@BenFranklin:
Hát tudnék mutatni olyan 1.2-es fóbiát ami még nincs két éves de az órája a 200.000km-t karcolja.

Himoto 2011.10.15. 07:21:39

@Himoto:
Meg olyat is ami már elmúlt 10 éves, de még 9000km sincs benne.

AtoszMester 2011.10.15. 07:45:49

Nem lepodtem meg, de Ti igen. A franciak ar/felszereltseg es belso anyagminoseg teren mindig kiemelkedoek voltak.

ommm 2011.10.15. 08:32:26

@Index Elek: Azt hittem, szerdai cikkünk rádöbbent pár olvasót arra, hogy sok esetben nem a nepper nyúlt a kilométerórához, hanem a "becsületes" magánember. Úgy látszik, nem sikerült maradéktalanul eloszlatni ezt a kizárólagos bűnbaknak kikiáltást.

@BenFranklin: Én is így gondolom.

@johnibyg: A poszt elején és e cikkben is van egy videó. Ahhoz kellett operatőr :)

GGG77 2011.10.15. 09:29:23

A Thalia győzelme nem meglepő. Kiváló ár/érték arányú autó volt.

Index Elek 2011.10.15. 16:22:11

@BenFranklin:

"Hülyeség. Most minden kommenthuszár attól hiszi okosnak magát, hogy ő kiszúrta hogy 3xannyi km van a kocsikban mint az órában. Magyarországon az átlagautó még 15ezret se megy évente, pláne ebben a kisautó kategóriában.

A Thaliát 90% olyan réteg vette amelyik 10ezret (se) megy évente. A másik kettő sem a km miatt gázos hanem mert leéltek. "

A keveset futott átlagautó alighanem kiköt ismerősnél, aki lecsap rá ha megtudja hogy eladó. Amit nem lehet értelmes idő és energiaráfordítással eladni az megy a nepperekhez. Akik megtekerik szépen, aztán megy a szívás a következő tulajnál.

Biztos szegényes a fantáziám, de mi történt a Seattal mondjuk? Trafóolaj vagy traktorból lefejtett olajjal ment? Gyakran ugrattak vele és mentek földúton? Vagy mivel lehet annyira lelakni egy alapvetően aszfaltozott úton való közlekedésre tervezett gépjárművet mint a példa mutatja?

Vagy a Merci. Az mitől ilyen romos?

Kámasuka 2011.10.15. 18:30:05

@Index Elek: Mint mondtam, az átlagautó évi 15ezret sem fut. Az átlagthalia 10et se. Mind ismerőshöz kerül? Lótojt.

Nem tudom mit tekernek a nepperek. Több a szöveg, mint a valóság. Meg a magyar imád sírni ha kell ha nem. Én idén beadtam bizományba öreg Mazdámat 305ezerrel(14 évesen), annyival adta el. Korábbi Puntómat 180ezerrel adtam el, újkorától, 13 évig használtam. Ha annyi időse eladom mint a cikkben levők 90 lett volna benne. A Mazda az alig több mint évi 20ezrével a 'sokat futott' kategória, többet megyek mint az ismerőseim, mert napi 50 a bejárás melóba. Anyám a Corsájába évi 6ot tesz, sógor a Fókuszába évi 8at. Mindkettő mindennapi használatban van, ált. a városban vagy a környéken. Tesóm dízel, páréves Mondeo kombit használ, autópályán, bp-i mindennapjaiban tömegközlekedik. Évi 15.

Sokkal-sokkal több autót használnak így mint a területi képviselői Astrák, Passatok(évi 50-100). Ha azok 3-5 évesen még szépek, akkor visszatekerik őket. Meg a behozott luxuskocsikat és középkategóriásokat. Ez abból derül ki, hogy a közterhek és költségek ellenére is olcsóbbak a magyar neppernél, mint a hasonló óraállású németek.

A tucatautók nagyobb részét meggyőződésem szerint nem tekerik(attól még lehetnek lepusztultak).

Az meg újságírás, hogy úgy teszik össze a cikket, hogy 3 autóból 2 szar, különben nem lenne mit fikázni, és harmadannyi komment nem jönne össze. És akkor egy kicsit te is érezheted nyertesnek magadat, mert lám, tudnál te 1 misiért sokkal jobbat. Meg az emberek 99%a is rajtad kívül. Ennyi.

Kámasuka 2011.10.15. 18:39:16

@BenFranklin: Most azt már nem is merem írni, hogy a nagyfater '86 óta használja a Skoda 120ast, most 80 éves, minden héten vagy 2szer elmegy a piacra meg templomba, meg évente 4x rokont látogat 50-100 km. 91.000 van benne...:))

hauptrichter 2011.10.15. 18:46:42

Kedves Csikós, Vályi és Stumpf,
nagyon kedvesen mondom, de... elmentek Ti a francba... :-)
Mi az a Weltautó? Amit eddig hallottam / tapasztaltam róluk, az elég negatív, kozmetikázott / visszatekert autók tömkelege, a megtévesztően rendezett telepek mögött sok hazugság lapul itt is.
Tehát:
Ha ilyen "1 m Ft-om van" tesztet akartok csinálni, miért nem mentek el egy általatok is ismert, megbízhatóbbnak tűnő helyre, pl. itt van ez itt rögtön:
totalcar.hu/magazin/velemeny/2011/10/12/a_magyar_hasznaltauto-vasarlo_hulye/
NEM IGAZ, hogy nem tudnátok normális autókat 1 m ft-ért kinézni!!! :-)
Üdv. és várom a teszt ismétlését normális(abb) telephelyen :-)

steve30 2011.10.15. 18:54:55

És az egymilliónkkal,elmentünk a használtatókereskedésbe.:)
Hát itt a hiba.Ne menjünk oda.Ennyi pénzért sokkal,de sokkal jobb autót lehet venni.Egy magánembernél vásárolt autó,kisebb rizikó.Sokat elárul a környezet,és az eladó viselkedése,ha odafigyelünk rá.

steve30 2011.10.15. 18:57:48

@hauptrichter: Teljes mértékben osztom a véleményedet.Ernyiért tényleg sokkal jobbak vannak.Nem is értem a Tc-seket.Mintha direkt csinálnák.Esküszöm hogy ezek dilettánsnak.

Kámasuka 2011.10.15. 19:10:44

@hauptrichter: @steve30:

Látom egyikőtöknek sincs fingja se mi történik.

Vettek autót? Nem. Maguknak kerestek? Életükben ennyi pénzt nem láttak együtt. Az volt a cél hogy 1 misiért a legjobb autókról írjanak? Dehogy.

Ez egy lap. El kell adni. Minnél többen olvassák, annál jobb. Ha három kifogástalan autóról szólna a cikk, nem lenne harmadannyi hozzászólás se. Azt nem lehet kommentelni hogyvalami okés. Ezért sza a 3 autóból 2. Igy elmondhatja a fogalmatlan user, mekkora király ő, mert ő 1 misiért 3 ennél jobb gépet is tud venni. És nyertesnek érezheti magát, egyszer az életben....:))

alx 2011.10.15. 19:32:30

Én 6 évig használtam az 1.4-es 2011-es Ibizánmat, kb. 90e km-el adtam el 9 évesen majdnem 900.000-ért. Optikai tuninggal + mindig márkaszervizbe hordtam. Belülről szinte semmi kopás nem volt, ülések, ajtók nagyon szép állapotban, fedélzeti komputer és minden elektronika működött.

alx 2011.10.15. 19:34:07

@alx: bocs, 2001-es akart lenni. :)

hauptrichter 2011.10.15. 19:44:04

@BenFranklin:
Teljesen igazad van, tudjuk is alapvetően, hogy erről szól, de azért lenne egy kis társadalmi felelősségük is, nem? :-) Találjanak már egy-egy mittudomén Opelt, Fordot, Skodát (akár kereskedőnél is), ami jó állapotban van és igen, ÁRADOZZANAK róla (ne csak a Kredencről meg erről arról). Reményt is a Magyarnak! :-)

Kámasuka 2011.10.15. 20:34:54

@hauptrichter: Kapnak pénzt az után hogy segítenek a usereknek? Autót keresnek nekik? Nem. Kapnak pénzt azután, hogy csak elolassák az okosságot? Igen. Ennyi.

ommm 2011.10.15. 21:03:56

@hauptrichter: @steve30:
Köszönjük srácok, hogy
1. bemutatjátok nekünk a kollégát, akit pár éve személyesen is ismerünk. Nem gondoljátok, hogy ha megoldható lett volna, vagy ha igényelte volna, akkor az ő kínálatából válogattunk volna? Az mennyire lett volna fair?

2. ismételten jelzem, hogy ha nem lennének vásárlók tízezrei, akik kereskedésekben veszik meg az autót, akkor minden bizonnyal már régen bezártak volna ezek, nem gondoljátok? Na ezért megyünk el kereskedésekbe. Az autóbuzi magánhirdetésekkel járja az országot, ha kell, az autózás iránt nem fogékonyak pedig bemennek a telepre és vesznek egyet.
Ez a cikksorozat nekik készült leginkább.
Arra pedig nem térnék most ki 47-szer, hogy miért megoldhatatlan magánhirdetésekből összeharácsolni 3-4 autót és azokról írni. És nem is biztos, hogy akarunk, lehet, hogy egy-egy kérdéses km-óra állású magánhirdetésnek nagy sértődés lenne a vége.
Köszönöm, hogy ezredszer is leírhattam.

Index Elek 2011.10.15. 21:23:46

@BenFranklin:

Ebben egyet kell értsek. Minden cikk a gumicsont effektusra van kihegyezve. Aztán megy az egymás marása és pörög a számláló.

Én azon csodálkozom hogy miként lehet ennyire lelakni autókat. Hogy minden el van törve, minden le van kopva, minden szét van k*rva. Milyen emberek birtokolják ezeket?

A sztereotípia sajnos olyan jelenség ami statisztikán alapul. Ha nem lenne annyi tekerős nepper akkor nem lenne ennyi negatív sztereotípia körülöttük.

Tényleg tengermély tisztelet annak aki nem teker, de most már nagyon rendet kellene rakni ezen a területen (is).

Az nonszens hogy nem lehet bízni egyáltalán egy használt autóban és birtokba vétel után biztonság kedvéért mindent cserélni kell. Ember embernek farkasa így.

Lehet hogy túlságosan idealista vagyok, ez esetben elnézést kérek...

Krisi 2011.10.15. 21:23:51

@Aldo Moro: most miért, szerinttem a Thaliára is jó ránézni: ránézek, és jó érzés fog el, hogy nem az enyém :D

Kámasuka 2011.10.15. 21:43:42

@Index Elek: A sztereotípia sajnos olyan jelenség ami statisztikán alapul. Ha nem lenne annyi tekerős nepper akkor nem lenne ennyi negatív sztereotípia körülöttük.---Semmilyen erre vonatkozó statisztikát soha nem láttam. Ha láttam volna akkor sem hinnék neki.

Az nonszens hogy nem lehet bízni egyáltalán egy használt autóban és birtokba vétel után biztonság kedvéért mindent cserélni kell. Ember embernek farkasa így.----Utóbbi 5 évben vettem:

B Vectra kereskedőnél(németország) 7 éves, 100e km, benzin, valószínü tekert, de belementem a játékba az állapot/ár miatt--2 évig használtam ráköltés nélkül, eladva.

G Astra bizományis(szlovákia) 5 éves, 50ezer km, ismert előélet. 20at tettem bele minden gond nélkül és marad sokáig.

Mondeo 2005, dízel, 5évesen, 128ezer km, lehet tekerve, 20 ment bele volt 300 euró költség EGR miatt, amúgy nem volt gond, használatban.

Corsa B 10 évesen benzin 166e, reális állapot, húdeolcsó. 2 év, 10 ment bele semmi gond nem volt, használatban.

Focus 2 2006, benzin, 40000 km, ismert előélet, 3 évesen: pár apró bosszantó dolog volt, pénzt nem kellett költeni, használatban.

/Persze nem mindet én használom de mindnek a vételénél ott voltam, szük családi kocsik/

Nem vagyok müszaki ember, csak érdeklődő. Nem csinálok semmi különöset csak tömegcikket veszek, hol kéne mindent cserélni? Vétel előtt átnézetek mindent. A Mazdát, a Vectrát, a Puntot aki tőlem megvette talán szart vett? Mert? A hibákról beszámoltam és nekem is többen őszintének tüntek az eladók közül. Van a másik fajta, nem muszáj vele üzletet kötni, igaz?

Kámasuka 2011.10.15. 21:49:19

@BenFranklin: Ja a Focus volt Magyarországról. A többi az 1 Vectrán kívül Szlovákiából.

Kámasuka 2011.10.15. 21:55:49

@BenFranklin: Mondeo szlovák nepper, Focus magyar magánszemély Corsa szlovák magánszemély.

Mi a tanulság? Semmi..:)Legfeljebb hogy jó vétel lehet kereskedőnél is meg magánszemélynél is, benzin is meg dízel is, sokat meg keveset futott is. Max. annyit tartok be hogy kizárom a ritkaságokat.

Dornbi · http://www.kockak.hu/ 2011.10.15. 22:47:11

"A sors valahogy úgy hozta, hogy egyikünk sem vett még ennyi pénzért autót."

Értem én, hogy az más kategória, de Csikós pontonja nem másfél millába került anno?

Csak hogy kekeckedjek :)

Hajobert 2011.10.15. 23:46:32

Annyira jókat írtatok róla, hogy azt hiszem veszek egy GeniTháliát...

Index Elek 2011.10.16. 11:27:34

@BenFranklin:

Az átnézetés fontos. Ott van a baj, hogy ha tekert az autó akkor nem tudhatod hogy mondjuk a vízpumpa vagy a vezérlés hogyan is áll. Tegyük fel hogy nem vagy sem szerelő, sem vérprofi. Egyszerű halandó. Felkészülsz a szervízperiódusokból, megnézed hogy melyik szervíznél mit kell cserélni. Mivel az eladó állítja hogy rendben van, valamint a szereléseket/cseréket elvégezték időben, így betervezed hogy mikor cseréltetsz mondjuk éppen vezérlést. Aztán 10e km-el előtte a szíj elszakad, a motor pedig szétveri saját magát.

Ekkor a tekerés rögtön más megvilágításba kerül.

Nem az a baj, hogy más számot bámulsz a műszerfalon. Hanem ez vastagon csalás. Komoly pénzekre vágnak meg téged mint következő tulajt csak azért mert előtted csalt valaki. Legyen magánszemély vagy nepper. Ezt rendbe kellene rakni.

Mivel nem az az alap hogy a kocsi rendben van, hanem az hogy át akarnak vágni, ezért teljesen megfordul a normális rutin. Nem úgy kezded a kocsi használatát hogy mész vele, hanem a mások által elcsalt karbantartást kell neked kipótolni. Fordítva ül a lovon a lovas, nem?

Az lenne az alap hogy a kocsi megkapta a karbantartást, a műszaki meg van újítva és kapsz egy listát hogy mi volt cserélve és mikor. Ha pedig valami cserére érett és közeleg az időpontja akkor annyival olcsóbb. Ha 367e km-t futott akkor annyit. Legyen rend végre.

Kámasuka 2011.10.16. 11:51:15

@Index Elek: Épp azért soroltam a példáimat hogy más is lássa. Egyik kocsin se cseréltem se vezérlést, se semmit a vétel után. Olajat,szürőket ált. igen(nem mindig), nem egy drága dolog. És 5ből 5ször nem szívtam meg. Én közben eladtam 3 autót, ezek már régiek és elhasználtak voltak, ennek megfelelően voltak hibáik és hugyér-szarér adtam őket, megadva, hogy mit kell majd a gazdinak rákölteni. Ez így korrekt. Akkor az 8ból 8. Szóval szerintem a legtöbb ember túl paranoiás.

Amúgy ha vezetett szervizkönyves, leinformálható, garanciás használtautó kell, akkor az is van a piacon, meg kell fizetni.
Mindig azok sírnak a leghangosabban, akik adott évjáratban a legkevesebb kilométeres, legjobban felszerelt, a internetes legolcsóbb ár -20%os autót vették meg a legalávalóbb kereskedés legcigányabb sarkából. És akkor a világ meg hülye, de ők vasutasok.

Index Elek 2011.10.16. 13:23:22

@BenFranklin:

Elhiszem hogy sokan akarnak egy álmot megvalósítani, ők tényleg menthetetlenek. De amikor a szalonból megvett autóról derül ki hogy törött vagy használt újra "visszatekerve" akkor azért nem a kisember a vasutas.

Rendet kellene rakni, csak ezt tudom ismételni.

B.GY. 2011.10.16. 14:59:01

Merjek én ezek után autót venni?Kinéztem egy pár G astrát.Mindegyik kereskedő megesküdött mindenre:)Aztán meg ha elmegyek megnézni kókány az összes.

Kámasuka 2011.10.16. 16:31:14

@B.GY.: G Astra az pont annyi van mint égen a csillag. Magánszemélytől és kereskedőtől is. Kókány is meg pöpec is. 1,5ből kijön egy újszerü egy kis kereséssel.

B.GY. 2011.10.16. 17:07:41

Én kombit keresek 1.6-os 8 szelepest.Abból nem sok van.Max.1 milkát "áldozok" rá.Számomra annál többet kiadni autóért hülyeség.

Kámasuka 2011.10.16. 17:16:48

@B.GY.: Hát olyat 2004 után már nem gyártottak, meg itthon előtte se volt népszerü. Úgyhogy annak a motorverziónak a nagy része magánimport. Ez mondjuk nem jelent feltétlenül semmi rosszat, de oda kell figyelni mert a németeknél ez volt a taxis/céges/gátőrös benzinmotor, magánvevők a 16 szelepest vették.

Mivel ritka, kérdezd itt: opelforum.hu, adj fel egy hirdetést az oldalon, ha ők nem tudnak segíteni akkor senki.

B.GY. 2011.10.16. 17:30:10

Találtam olyat is amit Magyarországon helyeztek forgalomba újonnan,legalábbis ezt írta az eladó.Az évjárathoz stimmelt a rendszám.Akkor csak volt itthon újonnan is.2000 körüli évjáratokat nézek.2004-es az már bőven millió felett van.Hirdetést azért nem adok fel,nem egetverően sűrgős.Van másik kocsim is,ami teljesen jól szolgál,csak kombi kellene.

hauptrichter 2011.10.16. 17:32:02

---Ommm
Hát kedves Ommm,
lehet, hogy steve30-nak válaszoltál, de az én felvetésem kapcsán igencsak mellé ment a válaszod :-)
Na nem baj, van ilyen, szóval tudom, hogy ismeritek a hivatkozott kollégát (én is azt írtam) és igen, ha tudtok korrekt(ebb) autókereskedésről, akkor IGEN, csináljatok neki(k) nyugodtan reklámot, mert pl. ezzel tényleg segítitek azt a pár embert, aki venne is autót, nem is ért hozzá és titeket is olvas (még ha nem is kommentel) ---> ez lenne egyfajta társadalmi felelősségvállalás / felelősség.
Ami a problémám: az eddigi sorozat 3 tesztjéből egy normális autót normális áron nem sikerült kihoznotok. Lehet, hogy ez a nagy magyar valóság, de lehet az is, hogy direkt csináljátok. Ha ez utóbbi a helyzet, akkor igen, ezzel bajom van.
Üdv. és további jó szövegértést kívánok!

Kámasuka 2011.10.16. 17:33:29

@B.GY.: Nem kerül semmibe, azért mondtam.

B.GY. 2011.10.16. 17:45:43

@BenFranklin: A Vectrafórumon tag vagyok,ott segítettek a márkatársak sok mindenben.Lehet írok a G astrásoknak is.Köszi a segítséget neked is.Van most egy bizalomgerjesztő.Opel márkakereskedés árulja,beszéltem is a szervízvezetővel.Minden jót megigért:)www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_caravan_1.6-4793154

Hurri Kán 2011.10.16. 17:50:28

@B.GY.:
Ha átnézeted, és rendben van a vezérlés, vagy kicseréled, nem kell félni a 16 szelepes motortól sem.

B.GY. 2011.10.16. 17:51:17

Na ennek meg a gazdájával beszéltem.650 ezerért adta el a kereskedőnek ugyanennyi óraállással.A hátsó sárvédő lett fényezve meg gondolom kiglancolták. www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_caravan_1.6_gl_klimas_megkimelt_allapot-5110421

Kámasuka 2011.10.16. 17:52:52

@gyvy: Bházz komlett motorokat lehet kukázni G Astrához egy 50esért. Parából nem vennémegy hót szar motorral.

Kámasuka 2011.10.16. 17:56:24

@B.GY.: Én 100%ra mondtam volna a kép alapján és a motor miatt hogy céges volt, de ha jó állapotú akkor meglehet venni. A km-állást még a gazdi pörgette vissza mert 130cal nem néz így ki a belseje. Ettől függetlenül is vehető ha jó.

Kámasuka 2011.10.16. 18:10:38

@B.GY.: A 2. tetszik jobban. Mindenesetre ha hosszú távra tervezek én fehér Astra kombit meg se néznék. Az elsőnek lehetett 5 tulaja is, a másodiknál hiába beszéltél a gazdával, az is 2 tulajos. Rendőrautó is lehetett. A km mind2 esetben oda van állítva, ahova az ember elvárja. A motorvariáns sosem volt népszerü a magánemberek körében. Az hogy törésmentes, egyik hirdetésben sincs benne, pedig kereskedő ilyet nem felejt el(sőt..:)). Én még keresgélnék.

Kámasuka 2011.10.16. 18:40:00

@B.GY.: 2-nál klíma van, de az ablak tekerős....ilyen kombót magánember biztosan nem vett.

B.GY. 2011.10.16. 19:07:18

@BenFranklin: A második biztosan nem újonnan forgalomba helyezett,mert IXN a rendszáma.1999-ben talán a G vége volt vagy H eleje.Az elsőnek meg nem tudom a rendszámát.Lemegyek megnézem,aztán utánanézek az előéletének.Sötétkékek is vannak,de sötét autót nem szeretnék venni.Rendszám után könnyű megkeresni a tulajt.Aztán ha már ő eladta a neppernek nem érdeke hazudozni nekem a kocsiról.Volt olyan faszi aki normális volt,csak csodálkozott hogy találtam meg:)

B.GY. 2011.10.16. 19:12:39

Na meg azt nem értem a 888 ezres Astránál,hogy a rendszáma a régi magyar zászós,nem az uniós.A szélvédőn meg rajta van az a matrica.Azt nem csak az uniós rendszámosok kaptak?Nekem H-s a rendszámom,de azon nincsen még matrica.Nem a J-től indult ez?

Kámasuka 2011.10.16. 19:27:39

@B.GY.: Ne foglalkozz a rendszámmal, 1 dolog a sok közül. Ha 1 napra kivonják a forgalomból aztán forgalomba kerül, akkor a rendszám már nem mond semmit.

Van a neten egy gyüjtemény pdf-ben, hogyan vegyünk használtautót vagy ilyesmi, 40 oldal, képekkel, tippekkel. A legjobb amit ebben a témában láttam, nagyon alapos munka. Nem tudom a TC hogy nem adta le a dolgot. Valami fórumtárstól kaptam anno.

Kámasuka 2011.10.16. 19:30:51

@B.GY.: Ha szereted megkeresni a gazdát, ennyi erővel vehetnél magánszemélytől. Csak az a baj, hogy az ilyen tizenéves kocsiknál már nem valószínü az 1 tulaj, úgyhogy sok okosságot kell kombózni, mert ez nem segít.

B.GY. 2011.10.16. 20:04:14

@BenFranklin: Vennék én magánszemélytől,de mire felhívom már nincs meg az a válasz.Aztán megkérdezem a szokásost,hogy ugye kereskedő vette meg.Mindig igen volt a válasz.Sajnos ők hamarabb lecsapnak rá mint én.Be van nekik állítva valami,hogy az új autók egyből megjelennek vagy mi.Az egyik Astrás ember mesélte mikor felhívtam.A másodiknál azt mondta,hogy újonnan vette.Az is levolt írva miket cserélt rajta.Persze hogy azonal megvette a nepper:)Ezt a pdf-es fájlt megkeresem.Köszi.

RWD 2011.10.16. 20:47:49

Vidi végén a számnak mi a címe? Olyan ismerős.

B.GY. 2011.10.16. 20:52:36

@BenFranklin: Megtaláltam a könyvet e-bookban.Tényleg tanulságos.Ha erre gondoltál.
hogyanvegyunkhasznaltautot.info/ebook/index.html

rATdrAgOn 2011.10.16. 20:57:22

Nos, a videó, meg a cikk alapján én még mindig úgy vagyok vele, hogy 1M HUF-ért is csak zsákbamacskát lehet venni. :)
Maradok a fosfrancia 20+ éves bx-nél. Igaz, azt most néztem, eurotax szerint már 50kHUF-ot _SEM_ ér. :) Nembaj, nekem még jó lesz egy ideig. :)

Kámasuka 2011.10.16. 21:40:33

@B.GY.: Te is beálljthatsz ilyet a keresőkön...:)

Másrészt nem viccből adják kereskedőknek a kocsit a júzerek, hanem kínjukban. Én is árultam tavaly 9 hónapig, még komoly érdeklődő se volt. Aztán ment bizományiba 3 hét alatt elkelt(drágábban mint előtte én árultam).

B.GY. 2011.10.16. 21:47:51

@BenFranklin: Én hiába állitok be ilyet a keresőn,nem ülök egész nap a gép előtt mint a nepperek.Reggel elmegyek dolgozni,este hazaérek:)Mire találo egy úlat a hahun ami tulajos,már el is kelt.Kapós ez a G astra mint régen a banán:)

B.GY. 2011.10.16. 21:49:16

Na nem kellett volna annyi sört innom.Kicsit félreütöttem:)

ommm 2011.10.17. 09:07:04

@B.GY.: Látod, látod, panaszkodsz, panaszkodsz, holott elég lenne beállítani a figyelőt a HaHu-n. A kereskedő nem trükközik, csak használja ezt a lehetőséget, ami mindenkinek adott.

Suttora 2011.10.17. 09:28:17

@B.GY.: A dunaföldvári Astra-t ismerem, szerintem felesleges elmenned. Azért van magyar zászlós rendszám a képen, mert az egy próbarendszám, az uniós címke az ablakban pedig egy C-s rendszámhoz tartozik (külföldi tulajdonban lévő vámkezelt autó).

Ez még nem lenne baj, de mikor én néztem (áprilisban), a kuplungja halott volt és forralta a vizet...

Kámasuka 2011.10.17. 10:47:29

@ommm: Botsánat, botsánat. Pedig majd mindennap jövök ide, valahogy mégis kimaradt. Biztos akkor voltam hávájozni Hawaii-ban.

B.GY. 2011.10.17. 21:17:24

@Suttora: Köszönöm a hasznos információt.2 hete beszéltem az szervízvezetővel,ő használja.Azt mondta,hogy a kuplung most lett kicserélve.Pestre jár fel vele,de itt nem tudtunk találkozni.Próbáltam alkudni,de nem engedett az árból,azt mondta,hogy átnézem és ami rossz azt kicserélik.Akkor gondolom ha külföldi akkor nem 130 ezer van benne.Spóroltál nekem egy utat:)Kössz!!!

B.GY. 2011.10.17. 21:21:38

@ommm: Nem panaszként jegyeztem meg.Tudom én,hogy szemesnek áll a világ:)Hiába állítanám be,mire nekem megjelenik már megveszi a kereskedő.Reggel elmegyek dolgozni,ilyenkor meg hazaérek.Nem tudom nézni annyiszor,mint a nepper aki ebből él.ha ebből élnék én is,akkor más lenne a helyzet:)

közösperonos átszállás 2011.10.19. 14:30:24

@BenFranklin: "Csak egyvalamiért lehet nem szeretni a G Astrát, azért mert rengeteg van belőle. Unalmas, igen."

Meg mert olcsó hatású autó. A 307-esem Rollsnak tűnik átülve, pedighát...

cso zsi 2011.10.20. 09:38:38

@B.GY.: JCD-től volt úniós rendszám. Apám Thaliája alig 500-nyira volt tőle. Nálunk a "pót" kék matricáért büntettek, míg a románok vígan szaladgáltak szintén matricázva, holott ők még messze voltak az EU-tól.

haggyadaszt 2012.04.19. 11:43:37

ha nem választhatnék mást, csak ezt a hármat, akkor a Mergát vittem volna el. Aprópénzből szépíthető, szolgáltatásokban, élvezetben (és presztízsben) magasról hugyozik a kis gnóm Thaliára, mint ahogy azokon a szánalmas kis matricákon Kázmér szokott a Suzuki-emblémára.
süti beállítások módosítása