Hülyének néz a Cadillac

  2011. október 04. - ommm

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Remek kis videót találtam az imént a médialepedőnkben (tudják, ez az a videósáv alul, tele csupa jó kis filmecskével). Tessék, megosztom, aztán már csak két mondat lesz. Egy Cadillac-reklám.

Igen, az Escalade megverte a C300-as Mercedest. Utóbbiban egy 228 lóerős, 300 newtonmétert leadó háromliteres V6-ost, míg az amerikai SUV-ban egy 6.2 literes, 403 lóerős és 565 Nm nyomatékú V8-at találunk. Mindkettő rendelhető csak hátsó- vagy összkerékhajtással is.

Gratulálunk a Caddynek a győzelemhez!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr783276192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

p0l1c3c4r 2011.10.04. 18:34:16

srácok, srácok. az a baj a SUVokkal, hogy terepezésre alkalmatlanok, és az esetek 90%-ban (minimum) egy, max 2 ember utazik bennük. ne mondják már nekem, hogy komolyan szükség van hétköznapi használat során akár 3 liternél nagyobb motorra! egy motorcsónakot lazán el lehet húzni egy négyüléses szedánnal is (Saab 9-5 Aero nyekkenés nélkül lehúzta anno Horvátországig a 12 személyes hajót)
a SUV felesleges, és igenis bosszantó dolog, és még véletlenül sem irigykedésből mondom. én a saját lelkiismeretemmel nem tudnék elszámolni, ha napi szinten 6 literes motorokkal 23 litereket fogyasztanék százon. nem vagyok egy hatalmas környezetvédő, de ez az önző bunkóság legteteje, hogy csak azért, mert én megtehetem, ekkora lófasszal megyek a közértbe tejért. hát csoda hogy elhízott görény az összes amerikai?

Jamesblond 2011.10.04. 18:41:09

@Monçada bíboros: Hát itt a nagy kérdés! Mit jelent a nem egyenesen menni? Van olyan kanyar ahol az Escalade-es pasi izzad hogy ide nem ez kellene? Bezzeg egy mondjuk egy C merci? Az Escalade ugyanabban a kanyarban biztonságosan elfordul pl 25-30 km-es sebességgel: A C merga meg mondjuk 40-nel. Olyan nagy hátrány volna ez?
Úgy vannak (újságírók által is) beállítva a nagy SUV-k, hogy nehézkesek, ormótlanok, meg minek azok, semmire nem jók. Aki nem SUV-t vesz vajon azért nem vesz mert lassabb a kanyarsebessége? Aki C mercit vesz azért veszi mert gyorsan fordul? Meggyőződésem, hogy mi (nem C merci és nem Escalade tulajok) olyanról eszmecserélünk, ami valójában se a gyárnak, se a vásárlóknak nem számít. :) Na de valójában mennyi lehet a %-os sebességkülönbség a két autó közt kanyarban? 20% ? És a közlekedés közben az út hány %-át tesszük meg kanyarban? Szerintem a gördülő komfort sokkal fontosabb, ami az EU autókból egyre jobban kimarad, mert már egy Transitot is a Nürburgringen tesztel a TV. Kormányráncigálásra ha megdől a kaszni, az újságíró halálfélelemről számol be, ha műanyag valami az igénytelen, nagyon fontos viszont a csomagtartó mérete... Miattuk (is) lettek ilyenek a mai autók amilyenek. Múltkor ültem egy öreg fosadék Citroen BX-ben, nem akartam elhinni hogy suhan... Nem érezni benne a vonatsínt ott, ahol Seatban majd' kiesünk. viszont a citrom fordulni is tudott, nem merült fel bennem hogy de lassúak vagyunk miközben fordulunk. Szóval a gyorsaságnak a kanyarsebesség csak kis %-át teszi ki. Ha meg az erdőben versenyeznék escalade ellen, Suzuki samurai-jal mennék, mert az átfér a fa között :)

Jamesblond 2011.10.04. 18:42:23

@Monçada bíboros: Ja, azt elfelejtettem mondani hogy persze, igazad van neked is. :)

Bambano 2011.10.04. 18:50:23

@p0l1c3c4r: semmi baj sincs a 3 liternél nagyobb motorokkal, sőt :) a három liternél kisebbekkel sincs, amíg az ablakmosót hajtják...

2011.10.04. 18:55:29

@Krisi:
Rejtett, vagy levehető vonóhorog esetleg ismerős lehet? Nem? Van olyan is...olvass mielőtt írsz barátom.

Specialized78 2011.10.04. 19:02:51

Felesleges háborogni.Maga a reklám jó.Ha másért nem,azért mert itt vitáztok rajta 1000-el.Jó húzás volt a Caddy részéről.Hiába ágál ellene a cikkíró.Fordítva sül el ilyenkor a puska.

Shinjuku 2011.10.04. 19:05:21

@p0l1c3c4r: Nekem 8-at evett a Suburban... na jo, az nagyreszt nem varosban volt. Ki tud kapcsolni 4 hengert ha nem kell neki sok kakao... :)

... ... 2011.10.04. 19:19:51

áhh szem egy rakat szar ez a SUV! persze több mint kétszerakkora motorral az elején gyorsabb de a fogyasztása meg háromszorakkora ráadásul ha még lenne 500-1000 méter a pályából akkor a merci otthagyná nagyon nagy egy ijen dögnek a légellenállása (vezettem már hasonlót Q7 V12)

bpjotruska 2011.10.04. 19:26:56

Fejlodik az amerikai autoipar... Ahhoz kepest, hogy a 90es evekben egy amerikai "sportkupe" 3.8as motorral kb. annyit tudott, mint egy E300-as szivodizel Mercedes ( Ford Thunderbird 3.8: 140 LE , 180 km/h , E300 Diesel: 136LE, 200 km/h ), vagy az alap Mustang vegsebessege kisebb volt, mint egy E220as dizel taxi-Mercinek, ma mar akar egy feleakkora europai benzinest is meggyalaz egy Cadillac.

Hurri Kán 2011.10.04. 19:29:29

@bpjotruska:
Nem annyit tudtak, annyira voltak visszafojtva... Nagy különbség.

Bambano 2011.10.04. 19:32:14

@gyvy: visszafojtva? nagy blokkra rádobálták a faék egyszerűségű cuccokat és ez jött ki belőle.

foolproof 2011.10.04. 19:33:37

Aki legagyizza a Caddy-t, remélem vett már legalább 1 X5-öst nullkm-esen. A SUV kategória erről szól, arról nem a gyár tehet, hogy az ajrópaiak nem igazán szeretnek henyélve, tespedve + gurgulázva krúzolni. Pedig jaú az, sportolni + izzadni párnacsatázva kell:-)

Hurri Kán 2011.10.04. 19:35:41

@Bambano:
60-as években, 70-es évek elején ha megnézed, 5 literes, ill. 5,4-es, vagy mekkora volt a small block, kiszedtek belőle bőven 200 lóerő fölött pl., karbi kérdése is volt, aztán az olajválság után ezeket visszafojtották 140-150 lóerőre.

foolproof 2011.10.04. 19:37:41

@Bambano: Csak az a faék cucc már akkor is tudta kb. az EU3-at, míg a büszke ajrópaiak kétpofára itatták az ólmozottat:-))))Ahogy hallottam, dízelfoschok 7.5 t-ig kb. effektíve betiltva, buszok meg gázosak Meg persze a csajok is:-)

bpjotruska 2011.10.04. 19:46:56

foolproof: Es a karosanyag-kibocsatas szerinted csak az Euro-normatol fugg? Egy ilyen ketesfel-haromtonnas, hatliteres Suv amikor elpofekel kb 20-25 liter benzint, szerintem lehet euro-5os is akar, ugyis tobbet szennyez, mint 2-3 normalis eu-2es, 3as auto.

bpjotruska 2011.10.04. 19:51:28

De biztosan konnyebb jo karosanyag-kibocsajtast elerni ugy, ha egy benzinmotorbol kissebb fajlagos teljesitmenyt hoztak ki, mint Europaban egy szivodizelbol, es kissebb fordulatszamon is dolgoztak, mint az itteni dizelek.

biohazard 2011.10.04. 19:52:56

@... ...: Ha autóban, étteremben a fogyasztást nézegeted, inkább ne ülj be, mert nem engedheted meg magadnak. Tudod vannak, akiknek ez nem szempont.

... ... 2011.10.04. 20:10:52

@biohazard: háát eggyetértenék veled alapból de ennél már a hatótáv rovására megy a dolog és ez elég nagy pazarlásnak tünik sztem ebbe a cadilac-be elég lenne egy 4.2 es motor. ha valaki száguldozni akar akkor vegyen valami laposabbat mondjuk sztem ennek az árából simán kijönne egy RS6-os. persze van aki csakazértis a 3.5 tonnás "kamionjával" akar gyorsulni (ne érts férre az RS6 os is eszik mint az állat de annak már látom az értelmét ott eggyértelmú: a lehető leggyorsabb 4+1 üléses autót akaták megcsinálni. )

AciDuzzu 2011.10.04. 20:11:44

Ne nevettesenek, ezt az Escalade-et korberajzolom a Seicentoval!

Bambano 2011.10.04. 20:13:31

@AciDuzzu: úgy érted, alulról is?:)

... ... 2011.10.04. 20:15:37

mondjuk egy repülőrajtot megnézék! :D mondjuk 100km/h ról :)

foolproof 2011.10.04. 20:18:05

@AciDuzzu: Nem vagy te matócsy, hogy kompenzáljáát it jobbra+balra, a seici kb. egy kisebb úthibaként értelmezhető az átlag Caddy-user számára. Döcc és jöhet a CSI:B-A-Z County DEPT. körberajzolni, de téged:-)

foolproof 2011.10.04. 20:19:42

@bpjotruska: Ráadásul nekik ennyi elég is, pedig egy pöppet nagyobb helyen laknak, mint Ajrópa. Na, kijahülye?

Wari 2011.10.04. 20:33:20

Hogy mennyit problémáztok?? A Caddyt fehérben kérem,a Mercit pedig ezüst színben...ennyi -D -D.

G.A.P. 2011.10.04. 20:40:25

Klasszak. Egy heti benzinadagomat púzta ki a két semmirevaló kocsi a reklám alatt... Tényleg? Egy ilyen minek? Bármelyik.

biohazard 2011.10.04. 20:43:31

@... ...: Én tavaly tettem le egy FX45-öt, amit három évig használtam, tökéletes autó, pedig SUV (persze nem Escalade). Azóta is visszasírom, a Q7 sehol nincs hozzá, pedig egy bő mérettel nagyobb.

Wari 2011.10.04. 20:51:56

@foolproof: A lányoknak usában inkább az agya gázos nem? Amúgy meg az oceán bíícsen sokkal több a tehenn,mint bévács cica -D -D. 25 éve nemvolt annyi allergiás ember nálunk mint most,mert az a pár ezer teherautó,és dízel személyautó minimális kormot juttatott a levegőbe. A ólomtol sem köhögött senki,legfeljebb sörétet köptél -D. Ma meg minden második ember tápos a sok tdihdicommonrail talicska miatt-). Itt sem lenne annyi X5+Q7 meg egyéb nagy dudva,ha csak benzinest használhatnának Pesten,és a nagyobb városokban!

Mr. Waszabi 2011.10.04. 21:40:32

Valószínűleg ÁR versenyről van szó, nem lóerő. Gondolom, a C300-as vásárlóit igyekeztek rábeszélni az Escalade-ra, hasonló árkategóriában. E tekintetben nem tűnik rossz választásnak az Escalade.

c 2011.10.04. 21:48:16

6.2-es V8-as motor egy batár szekrényben.
Totálisan értelmetlen jármű.

Én ha már egy amcsi V8-ast itatnék 400-500Ft-os benyával, akkor inkább egy amcsi izomautót vennék. És nem feltétlenül újat.

Mellesleg ha már ebben a szegmensben válogathatnék vennék egy 335i-t M csomaggal, ezt a két járművet meg meghagynám a lúzereknek. :)

TSiga · http://alfaamore.hu 2011.10.04. 21:51:27

1. Amennyire hülyék az emberek az USA-ban, ezt be is veszik.
2. Az amerikaiak csak köbcentiből tudnak LE-t csinálni. De ha a 403 LE-t elosztjuk 6.2-vel az 65LE/ liter. Az 1. generációs 2.0-s Mondeonak is van 136 LE-je 2 literből. Nekem 143LE van 2 literből- 8 szeleppel.
Innentől mi a komoly?
A futómű biztos nem....

Gomulka Béla 2011.10.04. 22:38:11

Ha olyan jó, miért kell reklámozni?

3-as számú rágógumigyár 2011.10.04. 22:41:29

Borzasztó módon látszik néhány kommentelő tudatlansága az Usa-ról. Teljesen más világ. Hatalmas távolságok vannak amit nem magyar szemmel kell nézni. Általános gyakorlat, amit több tíz-ezren csinálnak a az Usa-ban, hogy nyáron pl. New Yorkban laknak, de vesznek maguknak Floridában is egy lakást, és ahogy jön a tél összepakolnak és "leköltöznek" északról délre(főleg nyugdíjasok), majd tavasszal vissza. Rengeteg holmival megpakolják a nagy hajó amcsi autóikat(egy mercit vagy bmw-t nem tudsz úgy telepakolni mert ezek nem gyártanak nagy autót) és az autópályán egy-két nap alatt lent vannak délen. Két dolgot szeretnek az amerikaiak: legyen nagy motor a kocsiban mert az megbízhatóbb, és az autó nézzen ki valahogy, legyen csilli-villi. Én sem szívesen indulnék el egy európai kis lommal hosszabb távra rendszeresen, mert az amcsi nagy köbcentis autók sokkal megbízhatóbbak és kényelmesebbek mint európai társaik.
Itt Európában sokkal közelebb vannak a városok egymáshoz, ha baj van tudsz segítséget kérni, de az Usában vannak olyan helyek ahol több száz km-en keresztül biztos nem találsz autószerelőt vagy alkatrészt. Na olyan helyen robbanjatok le egy kifinomult technológiás BMW-vel, vagy mercivel. Délen ahol lehet +50C nyáron. Ezért gyártottak sokáig nagymotoros egyszerű amcsi v8-asokat, mert az tuti nem hagy cserben.
A fogyasztásról meg annyit: egy átlag amerikai munkás hazavisz nettó 3000 dolcsit, ha neje is dolgozik az is annyit, a benzin meg 200 ft náluk. Ki a f@szt érdekel hogy 8 litert fogyaszt a verda vagy 15 litert.
Az amcsi nagyvasak a legjobbak a világon! Gázolaj pedig csak az MTZ-kbe és a buszokba való, nem az autókba.

kitfisto 2011.10.04. 22:41:42

valamit nagyon eltalaltak az escal;adenel ugy lo ki mint allatt a merci megtorpant egy picit a rajtnal

Rocko- 2011.10.04. 22:53:58

@Krisi: "autópályára tervezett terepjáró"
hol, mikor ki nyilatkozott ilyet?

Bambano 2011.10.04. 23:03:10

@3-as számú rágógumigyár: azt mondani egy olyan anyagokból összerakott belterű autóra, hogy kényelmes... hát nem is tudom, maradjunk annyiban, hogy a kényelmet másképp értelmezzük.

az összes amcsi autó durva, kidolgozatlan, elnagyolt volt, amit láttam. kb. mint egy dácsia.

azt az állításodat elfogadom, hogy legyen nagyobb motor, mert az megbízhatóbb. Elhiszem, hogy a sok köbcentis amcsi motor megbízhatóbb, mint a kevés köbcentis amcsi motor. de megbízhatóbb-e, mint egy kevés köbcentis európai motor? nem hiszem.

ja és azért lehet annyi német meg japó autót eladni amerikában, mert ezek a caddyk annyira jó autók lennének... ahha.

meg a fő probléma nem azzal van, hogy az escalade olyan, amilyen. hanem azzal, hogy az a reklám rossz.

@bpjotruska: azért emelik a fordulatszámot mostanában, mert attól tisztább lesz a motor. a nagyobb nyomástól is, ettől lett a downsizing mizéria.

Bambano 2011.10.04. 23:06:00

@Bambano: no, nem ez lesz a legpontosabban fogalmazott hozzászólásom a downsizingről, mindegy.

Rocko- 2011.10.04. 23:07:10

@Bambano: "mi is a jelentése? suburban vehicle? vagy sports utility vehicle?"
igen.
"egy olyan autó, ami alól ha kifut az aszfalt, megáll a tudomány?"
ahogy egy Swiftnél és Kalosnál is. akkor itt miért elvárás? mert magas? lol. london bus-szal se megyek terepre, pedig az bazz milyen magas.

Hurri Kán 2011.10.04. 23:09:12

@Bambano:
Pontosabban az idióta, valós használattal köszönő viszonyban sem lévő, Eu-s mérési ciklus szerint csökken a károsanyag-kibocsátás. Hogy olyankor mi van, amikor az öklömnyi méretű motort padlózni kell, hogy végre valami történjen, és orrán-száján fosik ki mindent, na olyankor nem mérik...

Rocko- 2011.10.04. 23:15:04

@Krisi: "terepjárónak akar kinézni,"
hát ezt ki állította?

Rocko- 2011.10.04. 23:19:17

@p0l1c3c4r: "az a baj a SUVokkal, hogy terepezésre alkalmatlanok"
már miért vinnéd terepre?
képzeld, az én ágyam meg elsüllyed tengeren. igaz, én nem nézem hajónak, hiába van fából.
"ne mondják már nekem, hogy komolyan szükség van hétköznapi használat során akár 3 liternél nagyobb motorra!"
ha csak 3 literből tudják kihozni azt a (hasraütés) 200 lóerőt, ami mozgat egy ekkora dobozt, akkor igen.
"a SUV felesleges"
mármint neked.
"én a saját lelkiismeretemmel nem tudnék elszámolni"
afrikában éheznek, te meg itt internetezel. ahogy ezen túlteszed magad, ők meg azon teszik túl magukat.

Bambano 2011.10.04. 23:23:47

@Rocko-: a reklámokban az ilyen autókat mindig úgy mutatják be, hogy viszi a szörfdeszkát a tengerpartra. na hogy ez a böhöm nem visz oda semmit, az biztos, hacsak nem instant vontatókötelet, mert ez úgy elsüllyed a homokban, mint a huzat.

Egyébként meg komolyan hiszem, hogy ennél a rozsdás vashalomnál suv kategóriában is van jobb. Ha meg elvetjük végre a suv kategóriát, akkor pláne.

Bambano 2011.10.04. 23:25:31

@gyvy: nem tudom, de egyre inkább helyesnek érzem, hogy a saját kis szekeremet úgy szervizeltessem, hogy még sok évig számítani lehessen rá...

Rocko- 2011.10.04. 23:27:06

@Bambano: a videon egy suv van.
bármilyen furcsa, de az autóval megállnak a homok szélénél, aztán onnan gyalog mennek le a vízhez.
tehát miért is fontos hogy mit tud aszfalton kívül?
soha, sehol, senki nem állította hogy a SUV az terepjáró.

Hurri Kán 2011.10.04. 23:29:12

@Bambano:
Érdemes is... Az a baj, lassan teljesen eltűnnek a viszonylag nagy, mármint itt Európában annak számító szívó benzinesek a középkategóriában, van max. 2 lityis turbós benzines, ha nagyobbat akarsz, azt már csak a luxuskategóriában kapod meg.
Pedig egy 2500-3000 köbcenti körüli benzinmotor, ha hidegen nem taposod szét, normál karbantartás mellett kb. örök életű.

bpjotruska 2011.10.04. 23:51:24

Rocko: Ez a SUV az egyik legmulatsagosabb kifejezes az autoiparban. Lenyegeben egy teljesen ertelmetlen kategorianak kellett talalni egy vonzo nevet, es kitalaltak, hogy "Sport Utility Vehicle" amibol legfeljebb a "vehicle" igaz, merthogy ezek a hatalmas szekrenyek tuti nem sportosak, es nem is hasznosak. Nagyjabol minden markanal lehet venni a megfelelo SUV-nal olcsobban egy eros kombit, ha kell osszkerekest is, ami jol pakolhato, jobban megy, kevesebbet fogyaszt es jobban is nez ki... csak hat az nem elegge feltuno ;-)

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.04. 23:51:37

@Shadowbull: en halvanyan inkabb a mercit tennem a topra itt amerikaban. persze ez erossen relativ de most nem a merci tulaj beszel belolem. En ugy erzem a Mercedes azert az csak Mercedes.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 00:02:05

@Shinjuku: @Shadowbull:

BMW szervizelesrol nem tudok irni, mercirol igen.

sajat CLK 55 AMGm eppen szervizben, ezt csinaljak rajta
HERE YOU GO. HERE IS LIST.
REAR TIRES ARE NOT INCLUDED IN OUR ESTIMATE.

__________________________________________________________________
Job01 AIR FILTERS DIRTY Labor: $25.00
__________________________________________________________________
112 094 06 04 Air Filter Set Set = 2 1.0 @ 38.14 =$ 38.14
203 830 09 18 ACC Cabin Filter Activ 1.0 @ 35.50 =$ 35.50
__________________________________________________________________
ENGINE AIR FILTER DIRTY. REMOVE AND REPLACE.
CABIN AIR FILTER CHACK, AND REPLACE IF NEEDED.

__________________________________________________________________
Job02 VALVE COVER GASKET Labor: $375.00
__________________________________________________________________
5344 Spark Plug IFR6D10 16.0 @ 29.06 =$ 464.96
113 016 03 21 Valve Cover Gasket 1.0 @ 22.00 =$ 22.00
113 141 09 80 Intake Manifold Gasket 1.0 @ 7.00 =$ 7.00
113 016 02 21 Valve Cover Gasket 1.0 @ 26.00 =$ 26.00
661 Ignition Wire Set 1.0 @ 345.95 =$ 345.95
__________________________________________________________________
DUE TO CONDITION OF VALVE COVER, MOST LIKELY SPARK PLUGS
HAVE NOT BEEN REPLACED.
THEREFORE: VALVE COVER SERVICE IS RECOMMENDED.
REMOVE VALVE COVERS, CLEAN SURFACE, REPLACE VALVE COVER
GASKETS.
REMOVE AND REPLACE SPARK PLUGS.
INSTALL NEW IGNITION WIRES.

__________________________________________________________________
Job03 DRIVE BELT & TESNIONER Labor: $145.00
__________________________________________________________________
6PK-2380 Multi Rib Belt 1.0 @ 65.00 =$ 65.00
000 202 00 19 Acc. Belt Idler Pulley 1.0 @ 33.50 =$ 33.50
112 200 09 70 Accessory Belt Tension 1.0 @ 208.82 =$ 208.82
__________________________________________________________________
SERPENTINE DRIVE BELT CRACKED. REMOVE AND RRPLACE DRIVE
BELT. WITH DRIVE BELT REMOVAL, MOST LIKELY DRIVE BELT
TENSIONER WILL NEED TO BE REPLACED, ALONG WITH BELT PULLEY.

__________________________________________________________________
Job04 ENGINE MOUNTS Labor: $690.00
__________________________________________________________________
220 240 06 17 Engine Mount 2.0 @ 125.48 =$ 250.96
__________________________________________________________________
LEFT AND RIGHT ENGINE MOUNT LEAKED OUT ITS` HYDRAULIC
FLUID.
REMOVE AND REPLACE BOTH ENGINE MOUNTS.

__________________________________________________________________
Job05 CONTROL ARMS Labor: $287.50
__________________________________________________________________
204 330 44 11 Control Arm 1.0 @ 159.00 =$ 159.00
204 330 19 11 Control Arm 1.0 @ 242.00 =$ 242.00
204 330 43 11 Control Arm 1.0 @ 150.00 =$ 150.00
204 330 20 11 Control Arm 1.0 @ 224.00 =$ 224.00
__________________________________________________________________
CONTROL ARM BUSHINGS ON FRONMT SUSPENSION ARE CRACKED.
CRACKED BUSHINGS WILL LEAD TO TIRE MISALIGNMENT.
REMOVE AND REPLACE CONTROL ARMS.

__________________________________________________________________
Job06 FUEL FILTER Labor: $80.50
__________________________________________________________________
002 477 30 01 Fuel Filter 1.0 @ 62.00 =$ 62.00
__________________________________________________________________
FUEL FILTER APEARS TO BE STILL ORIGINAL. DUE TO AGE AND
MILES: RECOMEND TO REPLACE.

__________________________________________________________________
Job07 P/STEERING COOLER HOSE Labor: $149.50
__________________________________________________________________
2209972652 OIL COOLER HOSE 1.0 @ 75.00 =$ 75.00
83 29 0 429 576 Power Steering Fluid P 1.0 @ 22.70 =$ 22.70
__________________________________________________________________
POWER STEERING COOLER HOSE IS LEAKING.
REMOVE AND REPLACE HOSE ASSEMBLY, FILL UP WITH NEW FLUID.

__________________________________________________________________

Recommendations: AIR FILTER DIRTY
VALVE COVER GASKET
DRIVE BELT CRACKED
REAR TIRES AT LIMIT POINT
ENGINE MOUNTS LEAKING
CONTROL ARM BUSHINGS CRACKED
POWER STEERING COOLER HOSE LEAKING
FUEL FILTER- STILL ORIGINAL/ SHOULD REPLACE

__________________________________________________________________
Estimate Cost Summary
__________________________________________________________________
Tax: $200.68
Estimate Total: $4,385.71

Krisi 2011.10.05. 00:03:08

@zzagzzeg: igen, persze, hát hogyne. biztos csak leszerelték a forgatás idejére, ez teljesen egyértelmű...

@Rocko-: jó ügyvéd módjára ki lehet forgatni az összes mondatomat és mindenbe bele lehet kötni, de szerintem mindenkinek egyértelmű, hogy eleinte az összes SUV országútra hangolt terepjáró volt, aztán abból fejlődtek ki a mai SUV-ok, amik kb ugyanaddig jutnak terepen, mint egy 911-es Porsche.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 00:08:33

@bpjotruska: hasznos mert nagy es belefer minden plus tudsz vele huzni nagy RV t vagy csonakot es ne feledd el, amerikaban sok helyen olyan tabla van az ut szelen hogy "AWD only" ( csak 4x4 es -osszkereskes-
kocsival mehetsz tovabb ) van aki olyan helyen lakik vagy ott a nyaraloja.

Bambano 2011.10.05. 00:09:38

@visszakettopadlogaz: milyen remek is egy ilyen területre hátsókerekes escalade-ot venni...

Bambano 2011.10.05. 00:11:19

@visszakettopadlogaz: még egy kérdés: amerikában vannak olyan aszfaltozott utak, ahova csak 4x4-essel szabad bemenni? mert ez a suv nem terepjáró.

Rocko- 2011.10.05. 00:11:21

@Krisi: szó sincs kiforgatásról, legalábbis a részemről.
jön egy csomó ember, akik olyan tulajdonságokat várnak el egy autóról, amit csakis ők állítanak róla.
ném én mondtam hogy terepjáró, ti mondjátok. akkor ki forgat ki mit is?

mondom: sehol nem állították, hogy ezek terepjárók.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 00:11:39

@Bambano: aki ilyen helyen lakik gondolom az tudja mit kell venni.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 00:14:36

@Bambano: vannak olyan aszfaltozott utak, pl South Lake Tahoe kornyeken. hogy miert teszik ki a tablat azt ne tolem kerdezd, aki kitette biztos tudja. ( gondolom a hirtelen leesheto ho nagysaga indokolja vagy nem tudom, nem munkam a torvenyek / szabalyok ujragondolasa :)

Rocko- 2011.10.05. 00:14:45

@bpjotruska: mit jelent neked az értelmetlen kategória kifejezés?

igen, lehet találni helyette ezer egy és mást. a kérdés hogy kell is?

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 00:18:26

@Rocko-: akkor a corvette is terepjaro - ha en mondom! :D

off road vechile es SUV az teljessen mas. senki nem akar egy suv al off roadozni, es senki nem akar egy off road truckkal vontatni/messzire utazni/munkaba jarni 100milesrol.

ket kulonbozo tipusu auto, a celkozonseguk pontossan tudja definialni mire valok es mire jok.

Rocko- 2011.10.05. 00:22:11

@visszakettopadlogaz: én is nagyjából erről beszélek.

"ket kulonbozo tipusu auto, a celkozonseguk pontossan tudja definialni mire valok es mire jok."
azért ebben nem lennék biztos. ugye, a suzukis nő esete, aki tanknak és hajónak nézte az autót, aztán meglepődött, hogy nem.

amúgy nekem kurvára nem kell SUV. ellenben meg tudom éretni, hogy valakinek igen.

viszont ezt rühellem, hogy ígym eg úgy terpejárózzák. hát faszom, kommentelőkön meg pár tompaagyú önjelölt firkászon kívül senki nem nevezi és gondolja terpejárónak. akkor másnak miért kéne?

ezek nem terepjárók. pont.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 00:25:38

@Rocko-: ugy ertettem hogy itt pontossan tudja mi a kulonbseg aki akar venni.

otthon nem tudom, otthon szerintem azert veszik mert nagy es majd jo irigy lesz a szomszed / hamarabb fizet az ados / pussymagnet

Rocko- 2011.10.05. 00:29:54

@visszakettopadlogaz: nem tudom hol az az "itt", de elhiszem. :)

mondjuk kedvenc érvem az ilyen SUV terén, hogy miért: mert át lehet látni vele a forgalmon. ó igen, átlátsz vele a piros hetes buszon, a teherautón, meg az előtted álló Q7-esen?
és ha átlátszt a forgalmon mit csinálsz? :D uyganúgy továbbra is benneülsz a dugóban...
:)

Bambano 2011.10.05. 00:30:37

@Rocko-: ha nem terepjáró, minek kapott ilyen magas kasztnit? úgy értem, ekkora hasmagasságot?

Hurri Kán 2011.10.05. 00:31:33

@Rocko-:
Jobban látod, meddig tart a dugó. Nyugodtabban ülsz benne, na. :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 00:33:56

@Rocko-: az "itt" az California, az otthon meg MAGYAROSZAG :) bar gondolom azt levagtad :D

@Bambano: mert pl a cadillac escalad alvaza pont a ford f-150 vel egyezik meg ( van escalade ban is platos mondjuk ) az meg truck es magas.

a suv ok minidg valamelyik truckbol vannak "kigyurva " lasd chevy silverado / tahoe / suburban/ yukon egykutya mind

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 00:35:12

@gyvy: meg biztonsagosabb. szamit sokat az is. ami nagy darab az altalaban jobb is ( a csajok is tudjak ezt allitolag! :D:D:D )

Hurri Kán 2011.10.05. 00:44:50

@visszakettopadlogaz:
Mondjuk magasabban ülsz, szállsz be, ez kényelmesebb, ez tény. Vagy ha gyerekeket kell ki-be pakolni gyerekülésbe, az is kényelmesebb, h nem kell olyan mélyre hajolni, nővéremék is ezért vettek pár éve kombi helyett inkább egyterűt.
Nagy darab nem biztos, h automatikusan jobb is, hidd el. ;)

Krisi 2011.10.05. 01:13:53

@Rocko-: nem csak én mondom meg pár tompaagyú firkász, hanem konkrétan szinte az összes marketinges is ezt sugallja, meg a reklámokon is úgy szokták ábrázolni, hogy épp mennek az erdőben/ mezőn/ sivatagban stb.

@visszakettopadlogaz: addig tart az a nagy biztonság, amíg egy Dévú Matizzal ütközik. onnantól kezdve hogy jön egy oszlop, fa, akármi, már egyből komoly hátránnyá válik a két és fél tonna tehetetlenül sodródó tömeg.
ugyanaz mint az embereknél: nagy ember nagyot esik :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 02:34:07

@Krisi: Ja ez igaz:) bar az embereket sokszor a biztonsag "erzese" erdekli, nem a tenyleges biztonsag

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 02:38:49

@Bambano: Epp most van a hirekben hogy havazas elofordulhat a hegyekbensnow may coming four by four recommended :))))

Amugy szerintem itt nincs is rwd full size suv. Vagy keves. LA ben gondolom ritka a havazas/aradas ott esszeru lehet.

szpsz 2011.10.05. 06:46:35

Nem olvastam a bejegyzéseket, de felmerült egy kérdés: a Mercedes nem fog nehezményezni ezért a kisfilmért?

Rocko- 2011.10.05. 07:04:36

@gyvy: fú bazze, múltkor utaztam 3 emeletes busz felső részén. igaz, 5 méter 3 óra alatt tettünk meg, de olyan zen állapotban voltam, hogy csak na. :D

Rocko- 2011.10.05. 07:11:18

@Bambano: azért, hogy ne sportautónak hívják.

nem tudom miért kapott, kérdezd meg a gyártót. de a terepjáró képesség nem (csak) ezen múlik.
sok okot el tudok rá képzelni, lehet valamelyik igaz rá, valamelyik nem.
például hogy terepet nem, de teleket tudjon járni. hogy ha pakolsz bele szöörfdeszkát, akkor ne a földre kelljen pakolni, hanem derék/kéz magasságba. ha már úgyis magasabb a felépítés, hogy fent üljél, akkor minek az autó alját letenni a földre? a padlószint amúgyis mondjuk a normáltól 10-20 centivel magasabban van, akkor mit csináljanak a személyautó és SUV valós és beltéri padlómagassága közti üres résszel? nem sokat tudnak kezdeni, vagyis ma már a hibrid akkujait teszik oda.
meg most gyorsan utánaolvasva, és nagyon leegyszerűsítve: egy plató nélküli pickupot csináltak, anak meg alapaból magasabb a felépítménye.

Rocko- 2011.10.05. 07:12:31

@visszakettopadlogaz: hát sejettem, hogy az 'itt' az nem egyenlő magyaroroszággal, a pontos helyet nem tudtam, elnézést. :
vannak itt angliából, íroroszágból, új-zélandból, neméteroszágból, ja és magyaroroszágról is. :D

Rocko- 2011.10.05. 07:14:07

@Krisi: "hanem konkrétan szinte az összes marketinges is ezt sugallja"
mutatnál párat.
"meg a reklámokon is úgy szokták ábrázolni, hogy épp mennek az erdőben/ mezőn/ sivatagban stb."
oké, de ettől lesz terepjáró?
a képe negy terepjárót láthatunk, ugye?
m.blog.hu/va/vancello/image/11october/autumn_bug.jpg

Psziho 2011.10.05. 08:30:19

az amerikai buta és cadilac-al jár,a magyar okos és swifttel

a világ már csak ilyen

Psziho 2011.10.05. 09:10:02

ha felugrana a magyar gdp a 30 szorosára,borítékolom hogy másnap alig férnénk el az utakon ezektől
addig okos és környezettudatos mértéktartó szinte mindenki amíg nincsen pénze

Krisi 2011.10.05. 09:37:37

@Rocko-: az emberek 90%-a nincs tisztában a terepjáró foglamával, nekik be is lehet magyarázni, hogy a SUV az egy terepjáró.

Rocko- 2011.10.05. 09:53:41

@Krisi: így van, be lehet magyarázni. de ôk egymás közt magyarázzák. a gyártó nem állított ilyet.
és ez igen nagy különbség.

babel 2011.10.05. 10:53:38

@Krisi: Én nem ábrándoztam, ezért kiábrándítani sem tudsz. Számomra ez egyszerű. Én elégedett vagyok a saját autóimmal, így nincs szükségem rá, hogy fikázzam a másét, avagy külső megerősítéseket várjak másoktól stb. Akinek van ilyen problémája, annak meg a maga baja, mi közöm hozzá? Remélem világos. :D

Attól meg, hogy nem értem azokat, akik igyekeznek túlegyszerűsíteni a világképüket, mindenre van kész sémájuk, válaszuk, még nyugodtan alszom. Ez megint olyan, nem kell nekem mindent érteni, nem én vagyok a jóisten. Hálistennek. :P

Bambano 2011.10.05. 11:10:13

@visszakettopadlogaz: én már csak olyan hülye vagyok, hogy még ezt a mondatot is elolvastam a posztból: "Mindkettő rendelhető csak hátsó- vagy összkerékhajtással is."

Bambano 2011.10.05. 11:15:13

érdekes módon amikor ferdén felülről mutatják a célt, akkor eléggé együtt van a két kocsi, amikor meg utána oldalról, az escalade-nek több, mint egy kocsihossz előnye van...

annyi igazság van ebben a filmben, mint a 2012-es magyar költségvetésben...

Hurri Kán 2011.10.05. 11:18:00

@Bambano:
Igazából ebben a reklámban összehasonlítják az almát a körtével. :)
Egy autó vásárlásánál nyilván elsődleges szempont, hogy o-100 gyorsulásnál ráverjen a másikra 3 métert.
Viszont: amerikai reklám ugye, na most ha ottani reklám, vagy marketingesek felmérték, h amerikai vásárlónak ez fontos szempont, h gyorsulásban megverje a C-Mercit, akkor nyilván egy reklámban ezt kell hangsúlyozni. :)

Bambano 2011.10.05. 11:19:16

@gyvy: ez egy trollmágnes poszt, az a dolgunk, hogy ragadjunk :)

Hurri Kán 2011.10.05. 11:22:30

@Bambano:
Jogos. Elvégre ki kell elégíteni a TC kattintásszám-igényét.
Meg az én apukám különben is erősebb. :D

Kámasuka 2011.10.05. 11:25:54

Escalade úgyis a telepi niggerek, középszintü drogdílerek autója. Ivy League ember nem ül be ilyenbe, csak európaiba, odaát (is).

Szóval miért is kéne inteligensebb reklám ennél?

brabus 2011.10.05. 11:51:42

Szinte minden amerikai f@sz.

Krisi 2011.10.05. 11:55:01

@zzagzzeg: ember, neked van humorérzéked. továbbra is azt akarod bemagyarázni, hogy ezen a kocsin levehető vonóhorog van, és amikor épp nem reklámfilmet forgatnak vele, akkor folyton hajókat húz a bícsre?

Krisi 2011.10.05. 12:02:31

@Krisi: amúgy igen, elképzelhető hogy ezzel a kocsival két reklám közt rendszeresen vontatnak, de ez kb annyira valószínű, mint hogy az összes autópályán villogva letolós ember valójában csak az állapotos feleségével siet a kórházba...

indapass90210 2011.10.05. 12:15:58

@Bambano: elviszlek egy körre Románia, Moldova, Ukrajna érintésével, aztán meglátod milyen hasznos állat a suv. Nem annyira kényelmetlen, mint egy rendes terepjáró, de nem is törik ki a kereke az első gödörnél, mint mondjuk egy 6-os audinak.

Tyne 2011.10.05. 13:18:04

En jelenleg egy Honda Pilotom van ami itt kint nem szamit full size suv nak de sok helyzetben az ilyen autok nagyon jo szolgalatott tudnak tenni pl aposomek olyan szakaszon laknak Kansas city nyaralo reszen hogy kint van a tabla hogy 4wd only aposomnak Caddy Ecalade van szerintem itt komentelok tobbsege meg nem ult ilyen autoban tomegehez kepest nagyon jol lehet vele kanyarodni a belso terre nagyon szep jol ossze van rakva csendes es hatlamas meretek vannak belul a motorja brutalis semmi nem adhatja vissza a V8 motorjanak sejmes jarasat amit az utas terbol nem nagyon halod kiveve ha nyomsz neki egy gaz frocsot ez az auto hosszu utakra lett kitalava hogy vontas magad utan egy hajot vagy lakokocsit es super kenyelembe eljusal A pontbol B pontba aposomek szeretnek kirandulni campingezni ezert vasaroltak suv meg azert mert amerikai szimbolum a Caddy mindenkinek azt kivanom hogy egyszer kiprobaljon egy ilyen autot es szerintem ha le vezzet benne 1000 merfoldet akkor meg fog valtozni a velemenye hogy majdnem kipihenten szal ki belole.

punicucu 2011.10.05. 14:26:45

mar csak az lenne az erdekes,ha a vegen a csíknal lenne egy fék verseny is....akkor ki gyözne?! De tök mindegy,ilyen alapon egy skodat,es egy tuareget is hasonlithatnanak,amin aztan lehetne veszekedni!

histar007 2011.10.05. 14:51:28

Szinte 2x teljesítmény nyomaték tényleg lenyomja? Miért nem a C63 AMG-ellen nyomák?
Vagy miért nem a GL osztály ellen?
Ez így értelmezhetetlen...

Krisi 2011.10.05. 15:49:06

@zzagzzeg: atyaég, mekkora pimp niggerfelnik vannak azon a gépen :)

... ... 2011.10.05. 17:27:46

@Dövan: ugye nem az A6-osra gondoltál? mer ha igen akkor eléggé tévedsz az A6 allroad quatro sokkal inkább terepjáró mint ez! ráadásul sztem a 3.0-ás motorral még jobban is gyorsul 120-felett! és kb ugyanannyit lehet bele pakolni mint ebbe és kényelem?! háát az audi készíti a világ (eggyik) legjobb belső tereit (ha nem a legjobbat) a fútómú meg lazán elsimítja a magyar "krátereket" az aszfalton.

bpjotruska 2011.10.05. 21:16:07

@visszakettopadlogaz: Volkswagen T5 vagy Vito 4x4-es verzioi, a nagy, 3.2es benzines motorokkal miben maradnak el ettol a motorizalt tombhaztol? Azokba is belefer minden, valoszinuleg mennek is rendesen ( a 130 lovas TDI T5-os is megy annyit, amennyit kell ), azokban is magasan ulsz, 230 loval mar lehet vontatni is, elfer bennuk 8-9 ember, ha kell, s nem esznek 20 folott, gondolom.... oke, nem gyorsulnak 6 masodperc allatt 100-ra, de egy harom tonna koruli gep soha nem lesz sportos, akarhogy gyorsul.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 21:29:53

@bpjotruska: egy vw vagy MB minidg is fejlettebb lesz mint egy USA car - eleg megnezni a fejleszteseket es a ra forditott osszegeket.

azert nem vesznek ilyen autokat tomegessen mert nem amerikai es nem jo nagy, az atlagember itt nem tudja mennyit eszik a kocsija es mi a kulonbseg a merev hatso hid vagy a 152 lengokaros felfuggesztes kozott.

a benzin meg most $3.80 de lemegy majd megint ugyis. ( ethanol $2.85 )

apoa 2011.10.05. 22:29:40

@AczélGyuribácsi: Miért, mikor olvastál a szerzőtől utóljára normális autós cikket? Jobban tenné, hat átmenne politikai vonalra.

indapass90210 2011.10.05. 22:35:26

@... ...: jaja, kisimítja meg magyar kráter. Azt lehet, mert összeségében nagyon jók a magyar utak. Nem láttál még te szar utat, tesvír. Itt most nem arról van szó, hogy egy 10x10 centis darabon van egy 2 centis bemélyedés...

indapass90210 2011.10.06. 08:00:25

@Tyne: 1000 mérföld után max repülőgépből szállsz ki kipihenten :)
süti beállítások módosítása