A rettegés mocsara

  2011. szeptember 01. - ommm Címkék: audi totalcar opel seat renault használtautó fospisztolyok hatszázezer nyolcszázezer

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Nem szép sztori ez. Nyilván lesznek majd, akik megjegyzik – lehetett volna máshol autót venni, hiszen a szomszéd most adta el a hibátlan Golf III-asát ennyiért, százezer kilométerrel. Igen, csodák vannak, de ezekben a tesztekben azt szeretnénk modellezni – mit érez az egyszeri autóvásárló, aki golfhármasos szomszéd nélkül, kevés autóvásárlási tapasztalattal, nehezen összekuporgatott pénzével elindul autót venni. Mert kell neki, mert nincs haver, mert ő csak a hirdetési oldalakat ismeri és az autókereskedéseket.

Mai cikkünk blogposztja.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr643194220

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 800.000 forintos bírságot is kaphatnak a külföldi rendszámmal visszaélők 2011.09.01. 13:45:53

Múlt héten foglalkoztam azzal, hogy mikortól lépnek hatályba a külföldi rendszámokkal történő autózással kapcsolatos szabályok, valamint azzal is, hogy ki használhat jogszerűen járművén külföldi hatósági jelzést. Azonban arról nem írtam, hogy a szeptem...

Trackback: Meddig lehet Magyarországon külföldi rendszámú járművel közlekedni? 2011.09.01. 13:44:37

A blogon már kétszer is volt arról szó, hogy hamarosan vége lehet a külföldi rendszámos autózásnak Magyarországon. Rogán Antal olyan törvénymódosító javaslatot terjesztett a Parlament elé június közepén, amely megakadályozza azt, hogy a jövőben külföld...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.01. 15:52:25

@gyvy: Hát nem a Hilton, ez tény, de tágasabb, puhább anyagokkal operál és már nem kell mindent izomból működtetni, ez is valami :) Ha csak a belteret említjük.

yenoee 2011.09.01. 15:54:36

@KuKori: Takarítás, ködölés, egy első lökös, lámpák - feltámadhatott ez azóta még.
Jó régen suhancként csupa lelkesedésből ganajoztam ki a földmérős Lada kombit, az se volt sokkal szebb - az elején. Tény, hogy nem szilánkosan tört (kívül) csak horpadt.
Szal ez inkább ijesztő, felejtős onnantól lesz, ha már foglalkoztak vele és a régi gányolások mentén foszladozik. na, azt már a kozmetika se tünteti el - és ez messze nem az a gép, amire érdemes volt egy alapos külső-belső mosásnál, meg egy minimális elemcsere/pótlásnál többet áldozni.

Hurri Kán 2011.09.01. 15:57:19

@KuKori:
Maradjunk annyiban, a belépő modell mindkettőnél kb. annyira komfortos, mint egy csirkeól, egy picivel jobban felszerelt F-Astra már egyáltalán nem bántóan fapados, semmilyen téren. :)

no mail, no problem 2011.09.01. 16:09:12

@ommm: a clionál a 782 jobb szám, mint a 728.

kiralytom 2011.09.01. 16:09:35

Hát igen, jöhetne a komment, hogy a szomszéd, meg a hármas golf... DE NEKÜNK ITT VAN ELADÓ.. HIBÁTLAN, GYÖNYÖRŰ, és nem találok egy olyan 5 évvel fiatalabb 4-est, ami közel ilyen állapotban van. Vicc, h a kereskedésekben miket akarnak eladni.. az enyémre meg sokallják a vételárat, miközben az enyémhez képest a 2000-es négyes belülről egy hányadék volt.. meg kívülről is. www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_iii/volkswagen_golf_iii_1.6_cl-5056886
hát azért érdemes megnézni.. akárkinek nem adom :) szerető gazdit keres!

Infomaker 2011.09.01. 16:11:14

@ist76: 2 millió forintot költöttél rá? vagy 2 ezret?

min 2011.09.01. 16:25:21

Hát nehéz ügy ez, mintha jó orvost keresnél.
Az én autom nem lesz zsákbamacska ha jövőre eladom. 275e km de mindent megkap amit meg kell nincs is baja. A kaszni itt-ott ilyen olyan az én vagy mások ügyetlenségétől. Talán megcsináltatom de nem hiszem. Egyedüli "hátránya" sokak szemében, hogy francia. Pedig jó autó egy kicsit sajnálni is fogom de hát nagyobbra van szükség kevesebb km-rel....

AUTÓNEPPER · http://autonepper.blog.hu 2011.09.01. 16:29:36

@KuKori: Akkor miért van az,hogy sokan ezt a tipust keresik nálam?

shinny bayaar (törölt) 2011.09.01. 16:53:00

Elég szánalmas, ahogy a sapkás csávó mondja, hogy az eddigi legdrágább kocsija 8 kiló volt. Tiszta röhej, hogy itt ilyenek a fizetések. Mind a három olyan gyengén áll anyagilag, hogy (talán soha) nem tudnak maguknak venni egy rendes kocsit, pedig kb ez az életük. Ilyen kibaszott fostalicska roncsokat kell nézegetni, mert aki csak simán dolgozik, annak mind kilóg a segge a gatyábjából. Geci egy ország ez.

pickapu 2011.09.01. 16:59:08

Elgondolkodtató.
Valószínűleg mázlim volt három kereskedésben vett autómmal is, mert ennyire nem volt egyik sem gatya. Mondjuk a pickup akkor még elég fiatal volt ahhoz, hogy nagyon tönkre vágják (nem is ennyibe került), de a vásárláskor tizenegy éves Cliora sem kellett vagyonokat költeni (egyszerre:)).

Hurri Kán 2011.09.01. 17:00:13

@shinny bayaar:
Az fel sem merül benned, hogy nem akar 20 éves hitelből kocsit venni, hanem annyit költ rá, amennyit reálisnak tart erre a célra? Iszonyat szánalmas vagy.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.09.01. 17:00:52

Kedves Suba Ferenc (az autó), nyugodj békében...

feri38 2011.09.01. 17:04:20

@KuKori Ültem már néhány autóban, semmi gondom az F Astra kényelmével, komfortjával. Az ülései számomra pl. kényelmesebbek, mint a haverom Xsarájának oldaltartás nélküli ülőalkalmatosságai. Na jó, a másik haverom Lagunája más komfort, de az nem ez a kategória, akkora autó nekem nem is kell. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy én olyan autót fogtam ki 2008-ban, ami kívül belül újszerű állapotban volt 1996-os létére. Milyen kritikákat is írsz? Beltér: kétségtelenül nem a legmodernebb, de ezt az autót 20 éve tervezték, a belső esztétikájával semmi gondom, németes, precíz, rendezett. Rozsdásodik: ez valóban létező probléma akkor, ha az ember nem foglakozik vele. Én át szoktam nézni a kritikus helyeket, ha találok parányi kezdődő rozsdát, akkor irány a Cif meg a dörzsölős szivacs, és semmi gond, a folyamat megáll. Azért hogy negatívumot is mondjak, a tank betöltő nyílásnál nálam is rozsdásodik a peremnél, azt nem tudom megállítani. Nem látszik mert leszedem, meg hibajavítóval lefestem, de azt nyilván pótidommal ki kell cseréltetnem karosszériásnál, ha tökéletesre akarom hozni. Lassú: gyorsulási versenyekre nem járok, így nem érdekel hogy a gyorsulása nem vetekszik a Ferrariéval. Mondjuk ez SE(82 Le). Pályán meg gond nélkül hozza tartósan a 140-et, gyorsabban meg minek menjek, 145-nél villan a traffi...Gyorsasági probléma kilőve.
Gazdaságos: no itt meg vagyok döbbenve, hogy mire gondolsz, ennél gazdaságosabb autót benzinesben nehéz lenne gyártani. Pályán a múltkor fogyasztott Szeged-Pest-Keszthely útvonalon többnyire 140-nel 6.4-et. Melyik autó eszik ennél kevesebbet benzinesben, ami normális méretű? Ráadásul ez kombi. Télen városban 9, de ezt szerintem a többi hasonló méretű is megeszi. Amint írtam, 3 év alatt egy váltó tömítés és egy szelepfedél tömítés árát fizettem hiba javításaként, ez 20 ezer körül volt. Úgyhogy ennél gazdaságosabb autót nehéz volna gyártani benzinesben. Összefoglalva én nagyon szeretem ezt az F Astrát amit kifogtam, a szerelőm is nagyon dicséri őket, én nagyon tudom ajánlani őket mindenkinek, csak jót kell keresni. Az általad említett G Astra is jó nyilván, de én inkább a 600 körüli árra fókuszáltam, mondjuk a G-k Eco Tec motorjával kapcsolatban bizonytalan vagyok, de lehet hogy csak az F AStra Eco Tecje nem igazán jó, és utána fejlesztettek rajta. Mindenesetre G-ben a hagyományos 8 szelepes 75 lovas 1.6-ost venném, a kb 98-2001 körül gyártott G Astrákban volt olyan erőforrás.

shinny bayaar (törölt) 2011.09.01. 17:04:46

ja, iszonyat, vagy csak arra gondoltam, hogy mi van nyugatabbra te csimbók.

EgyszerVoltBudánKutyavásár 2011.09.01. 17:07:08

@Infomaker: milliót (!)
az öregecskedő tragacsok sokba kerülnek ;-)

Alir 2011.09.01. 17:08:21

Hát igen... meglehetősen borzasztó, hogy autókereskedésben ennyiért (tegyünk a szívünkre a kezünket, ez nagyon nem kevés pénz!) ilyen anyaszomorító jószágokat lehet csak kapni... Persze kizárólag ha az ember úgy van vele, hogy ez már pénz, és ennyiért aztán kompromisszumok nélkül kell az autó... Na ilyen nincs, ez az autópiaci helyzet ismeretében csak kompromisszumokkal működő kategória. Azért is tudom, mert a sógorom tavaly decemberben nagyjából ennyiért keresett autót. A fenti típusokhoz képest mondanék néhány alternatívát, amiből akár - persze hosszas utánajárás és nézelődés után - belefér a tűrhető állapotú, 150 000 km reális futásteljesítmény alatti, klímás (!) autó.

Legelőször is azt a típust ajánlanám, amit végülis a sógorom megvett és én eladtam:
Suzuki Wagon R+ !!!
Lehet rá sokmindent mondani, de ha az alapvető cél, hogy legyen egy autód, ami A-ból B-be elvisz, elvárod, hogy legyen benne klíma, tűrhetően elférjen benne 4 felnőtt ember és azok egyheti cucca (persze szigorúan kalaptartó nélkül, plafonig pakolva... :D), városban kifejezetten jó dinamikával mozogjon, országúton elfogadhatóan, és autópályán is gond nélkül menjen tartósan 130-140-nel, akkor a Wagon R+ a Te autód! De komolyan! Én bejártam vele fél Európát (É-D irányban kb. Nápoly és Rostock volt a két szélső érték, NY felé Strasbourg), soha nem hagyott ott és ment rendesen, mind e közben kb. 7,0-7,5 l/100 km-t evett, és igazán komoly baja sosem volt, az alkatrész meg iszonyú olcsó hozzá. Mivel végül a családban maradt, így tudom, hogy azóta is teszi a dolgát 120 000 km óta gond nélkül.

De további alternatívák:
F Astra (2000-2001-es gyártással, szigorúan tulajtól vásárolva!)

Daewoo Lanos (lehetőség szerint légzsákos modell, ez sajna viszonylag ritka)

Ha pedig már összegyűjtöttünk 800 000 Ft-ot, én azt mondom rakjunk hozzá még egy picit, és 950 000 Ft és 1 100 000 Ft között már tényleg lehet jó vételnek számító autót találni. Pl. Opel Astra G-ből, vagy a konszerntárs Chevrolet Lacettiből (én végül ilyet vettem, 2004-es gyártásút 1,6-os motorral, Platinum felszereltséggel, egyetlen bajom van vele, hogy kicsit sokat fogyaszt, nagy átlagban 8,5 l/100 km körül), netán Suzuki Ignisből (bár ez lényegesen kevésbé használható belterű autó, mint a Wagon R+).

Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2011.09.01. 17:08:58

Mi a fene van azon au Audi A3-on 800 ezer forint???

96-2000 közöttieket lehet errefelé kapni 600-800 FONT-ért. Azaz 180-250 ezer forintért. Teccikérteni? Harmadáért.

kétkedők kedvéért:
autotrader.co.uk/search/used/cars/audi/a3/postcode/e33ng/radius/1501/price-to/3000/quicksearch/true

EgyszerVoltBudánKutyavásár 2011.09.01. 17:10:07

@Infomaker:
Na megnéztem még 1x az excel-emet, 900.000 javításra és 500.000 volt az újrafestés
4 év alatt

shinny bayaar (törölt) 2011.09.01. 17:10:18

de egyébként nem erről van szó, hogy mit tart reálisnak? majdnem mindenkinek ez a reális, egy ilyen lerohadt széthajtott tizenéves szarputtony?
jól van ez így okostóni? na erről beszéltem.

no_holy_shit 2011.09.01. 17:23:28

@KuKori:
"G Astra fényében nem értem meg, hogy azt a büntetést négy keréken, amit F Astrának hívnak"

csereltel par pollenszurot G -astraban? G astra caravan csomagteret hasonlitottad mar F Astra caravanhoz? a G astra mar egy plasztik auto. F meg nem

gnme 2011.09.01. 17:42:33

szerintem az audi azért olyan drága mert prémiumautó

pl. szandika is elhitte, akkor nekem is el kell hinnem... há' nem? szandika egy példakép,,.. há' nem?

a másik példakép az alekosz ,, vagy rosszul gondolom?

vagy megmondták nekem mit trendi gondolni?

hmm.. a subaru guru alekoszra gyanakszik!

Dr. Robin Masters 2011.09.01. 17:45:20

Az Audi a valós km-rel, szép fogás ez, csak úgy benne felejtik a papírt. :-)

Ennyi pénzért pénzért ilyen romokat adni, inkább ezt a pénzt fektessék aranyba, az legalább értékálló.

min 2011.09.01. 17:49:19

Használt astra guruk!
Az F astra utolsó szériájának fejtámlája belemegy a G astra ülésébe?
Volt anno F astrám és szerettem a dönthetőségét a fejtámlájának. Most a második kocsink egy G astra de annak utálom a merev nyakkitörős támláját.

gnme 2011.09.01. 17:49:54

szerencsére a srácok megbecsülték az audi valódi értékét is, ..mondjuk hihetőbb

1:33

:-)

redriot77 2011.09.01. 18:25:30

Ez a 6-800ezres elég nehéz kategória. Ahogy a srácok is mondták a videóban ez már nem kevés pénz, ha ennyiért kifog egy szart az ember akkor már elég sokat bukik. Ugyanakkor ennyi pénzért általában csak öreg autót kapni. Az a '97-es A3-as már most is öreg, 3-4 év múlva meg már majd' húszéves lesz.

Én ha lenne 7-800ezrem autóra, néznék valamit inkább 350-500ért. A maradékot félretenném javításokra, de ha szerencsém lenne akkor megmaradna a pénz más dolgokra. Hiába vagyunk autóbuzik, azért másra is kell a pénz. :)

Szerintem egy 11-14 éves kocsinál nagyságrendileg ugyanakkora esély van kifogni egy szart mint egy 18-20 évesnél. Nem indokolt a feláruk.

kultúrpesszimista 2011.09.01. 18:29:03

Több mint 300 hozzászólás a semmiről. Gratulálok. Premissza: használtat nem piacról, kereskedetől. Ennyi. Mi a szart lehet ezen ennyit okoskodni? Agyhalottak..

Seca81 2011.09.01. 19:21:20

Haha :D
4 kilóért vettem a Sonátát, egy év alatt még egyszer ennyit rátoltam és most sincs megállás, jön egy teljes futómű felújítás! Magánembertől vettem, mégis rábasztam, de nem izgat túlságosan, így, hogy sok mindent megcsináltunk rajta remélem hűséges kis gép lesz még jó pár évig.
Nesze neked USA piacos Hunyadi :DDD

neverbetter 2011.09.01. 19:29:20

A teszt végén lévő megjegyzést mindenki gondolja át. Tényleg, nagyon sok autó lehet ilyen árkategóriában sokkal jobb vétel, mint ezek. Nem kell hozzá szakértő, hogy találjunk. Én pl. poénból árulom a teszteltek közül leginkább a Clio-hoz hasonlító autómat, kevesebb km-rel, klímával, rengeteg extrával, valós 130e km-rel, minden működik, teljesen rendben van, FF a monogramja... Nem teszem be a linket, mert nem a reklám helye, de aki ilyen autót néz, bőven találhat rövid idő alatt sokkal-sokkal jobb kocsikat 600-700 kategóriában.

OFF: ja, az autóm értéke 2 havi nettómnak felel meg. Valaki írta, h jobb keresettel csak drágábbat venne. Miért? Miért akarsz az autód értékvesztésének dolgozni? Annyi jobb dologra költhetjük a pénzt...

kultúrpesszimista 2011.09.01. 19:34:12

@Seca81:

Igazi lúzer dolog Hyundai-t venni. Vettél volna mondjuk Hondát egy kicsivel drágábban, még ma is gond nélkül menne. Sebaj, a saját hibáiból (is) tanul az ember.

Seca81 2011.09.01. 19:40:05

@kultúrpesszimista: Megtetszett, tele extrával, a gatyámat nem zabálja le (benzinből), jó állapotban volt, se törés, se horpadás, se rohadás, nem egy tucatautó ez a ráncfelvarrott USA piacos, szóval minden megvolt benne ami egy ugyanilyen évjáratú és állapotú Maximában/Legend-ben/BMW-ben/Audiban is megvolt, csak sajnos 2x-3x annyiért...
Szóval ha erről az oldaláról nézem a dolgot, még benne vagyok a "keretben" .
Asszem anno ezt a jellegtelen Hunyadi témát pont veled firtattam meg... :D

Seca81 2011.09.01. 19:41:51

@kultúrpesszimista: És azért ha belegondolsz, mégsem egy Accent...

kultúrpesszimista 2011.09.01. 19:47:09

@Seca81:

Próbálom megérteni, de nehezen megy. Ha már Hyundai Sonata, akkor miért nem inkább Mazda 929 (vagy Xedos 9)? Nem hiszem, hogy annyival drágább lett volna, és mégis azért... Na mindegy. Megvan, nincs jelentősége. Remélem, nem kell többet költeni már a gépre.

Seca81 2011.09.01. 20:00:08

@kultúrpesszimista: Őszintén mondom, anno a vásárlásnál igencsak körbejártam ezt a témát. És hidd el, a Xedos6-9 egyik nagy kedvencem, de baromi drágák voltak. Ugyanilyen állapotban lévő 6-ost néztem akkor 950-ért... Uhhh. Akkor talán kicsit elvakulva, de álomként ért a Sonata hirdetés.

929-ből nincs ép állapotú, és a '92-es, már gömbölyű évjárat jóformán nem létezett a magyar piacon. Figyeltem ezeket is, pár éve volt egy fent egy 300-ért, de nagyon sok hibával, leharcolva. Akkor sokat gondolkoztam azon is, felújítom magamnak, hisz idehaza egy kuriózum.

A csíklámpás Camry is tetszett, de még most drága ilyen felszereltséggel.

Ja, és ezért az árért 2 autót kaptam. A másik fent van a padláson. :D

Kösz a jókívánságot, néha már a pokolba kívántam szegényt...

Seca81 2011.09.01. 20:01:49

javítás: "de még most is drága ilyen felszereltséggel."

skyrangr 2011.09.01. 20:03:40

lóóóóóóóóóóóóóóóóóóól!
a főoldalon levő képből először az jött le, hogy '6-800e között kipróbálták a 4 bontószökevényt... nade, hogy jön ide egy kukásautó!?' :D

matatom (törölt) 2011.09.01. 20:06:05

OFF: Hát ez a Pista nagyot nőtt a szememben a Fat Joe-s mondata után. Lám-lám nem csak az autókhoz ért, hanem a hip-hophoz is. Vagy ez csak nekem újdonság? :)

kultúrpesszimista 2011.09.01. 20:06:25

@Seca81:

Mitsubishi Sigma? (Bár messze nem olyan kívánatos, mint egy csíklámpás Camry vagy Xedos 9, elismerem...)

Ronin_ 2011.09.01. 20:13:26

Az öcsém 2 hete adta el a fater '93-as, első tulajos, szervízkönyves (126 e km!) Seat Toledo 1,6i-jét (fekete, napfénytetős, törésmentes).
190 e Ft-ért!
220-ért volt meghírdetve garantált km-rel, garászban volt tartva és még csak el sem jöttek megnézni!
Végül a helyi kereskedő vette meg ennyiért és egyből kitette 300-ért.

tükörfúró 2011.09.01. 20:23:11

Aztakib@b@szott!!! ....azt a kis zöld audit meddig nézegettem.......shit!!!
És miért, na miért? Mert automata!

És ebben az árkategóriában, méretben, löktérfogatban, stb, tisztességes, embernek való, elfogadhatóan biztonságos, épeszűen javítható automata, LEGALÁBB 96'-OS "kis" kocsi használtan eladó gyakorlatilag szinte nincsen idehaza.

Néztem hasonló kategóriás automata S60 volvókat pl.
Na, ha ez a szemre egészen klassz audi egy csődtömeg, azok milyenek lehettek?!?

Mikor már rápillantva látszott, hogy a 2vel ezelőtti tulaj is csak összegányoltatta gyorsan eladásra, amikor megtörte?

Elképesztőek a hazai használtautópiaci állapotok, döbbenetesek, más szó erre nincs :(

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.01. 20:23:41

@AUTÓNEPPER: Mer' az hazai, mint a szuzuki. "Jókocsi", mi csináltuk. Meghát NÉMET!

LOL

Valójában viszont érthetetlen, hogy azt az általában fapados rozsdaboglyát, ami az átlag állapot, miért is kívánná valaki egy mit tudom én, mondjuk Corolla helyett. Nincs benne sok logika azon kívül, hogy reménykednek egy jobb állapotú példányban, mert hogy kurva sok van/volt belőle, mint a Swiftből.

Szerintem.

Vágási Matyi 2011.09.01. 20:23:51

Cordoba pro és kontra
"tucatautó, olcsó alkatrészellátással, szervizelési problémák nélkül"

Sajnos közel sem.

Seca81 2011.09.01. 20:25:07

@kultúrpesszimista: Igazad van, őt kihagytam, pedig nagyon tetszik. Szintén kevés van belőle, bár mostanában volt fent 1-2 elég olcsón.

Ettől függetlenül félszemmel figyelem a veterán/youngtimer és sport vonalat is, mostanság tetszett meg újra gyerekkori nagy kedvencem az "Autótípusok 1994" könyvből a Volvo 960... Őrület, milyen batár nagy kocka, kollégámnak is volt egy, imádta.
Tetszik a Le Baron Cabrio, öreg kis kategóriás Datsun coupe-k, öreg hetes bömös és sport vonalon is van 1-2 favorit (3000GT, 300ZX, bukólámpás Supra)...
Nehéz lesz a következő autóvásárlás. Már most úgy érzem, hogy nem fogok ragaszkodni racionális érvekhez, mint a Sonata-nál.
Szerelemből a legjobb autót venni! (RX-7)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.01. 20:28:43

@feri38: Az F Astra legnagyobb előnye az, hogy viszonylag egyszerű felépítésű és minden szerelő ismeri, mert ugye sok volt belőle. Az alkatrész is már filléres (mert abban a korban van). De -tényleg nem akarlak megsérteni- engem fegyverrel sem tudnának a megvásárlására kényszeríteni. Hacsak nem egy GSi lenne, max. két tulajos... ;) De annak valójában nem sok köze van az alap Astrához, más az ülés, a felszereltség, a menetteljesítmény, a fékrendszer, a futómű :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.01. 20:33:56

@no_holy_shit: Hahahahaha, ezt sem gondoltam, hogy hallom valaha :D Hogy az F Astra az NEM ugyanolyan plasztik autó :D "Ebben még volt anyag", mi? :D Eszem-faszom megáll.

De most komolyan, áruld el nekem, mitől kevésbé plasztik az F, mint a G Astra, halálosan komolyan érdekelne. Mert ha még első szériás kocka Kadettet mondasz, feltételekkel ugyan, de érezhető a párhuzam...

Epokit Drive 2011.09.01. 20:34:19

@ommm: Ez igaz, de ettől a tétel nem dől meg: aki elolvassa a cikketeket, az legfeljebb nem veszít (jóhiszeműen vagy sem, mindegy), de nem is nyer. Márpedig nyerni tanítani hasznosabb (szerintem), tehát ezért "reklamálom" azt, hogy nem jó (módszertanilag) a random kereskedés, hanem előzetesen válogatni kell, és inkább legyen jó reklám neki, és ezáltal néhányan talán megkeresik, és akkor ők nyerhetnek. Nyilván van nem kevés naivság ebben, nem vitatom. :)

Pootj 2011.09.01. 20:39:19

Üdv!

Elárulom a nagy titkot, hogy mit keres a cső az Astra csomagtartójában.
A kerékcsere segédeszköze!
Az Astrához ugyanis egy kb. 15 centi kerékkulcsot adnak, amivel ember legyen a talpán, aki meglazítja a 110 Nm (gyári adat) nyomatékkal meghúzott kerékcsavarokat. Ezért nekem is van egy kb. 40 centis fűtéscső a csomagtartóban. Persze egy normális keresztkulccsal jobb lenne, de ez olcsóbb megoldás.

Sayniqua (törölt) 2011.09.01. 20:45:06

B*sszátok meg, a Cordobát megsirattam... :(

Sayniqua (törölt) 2011.09.01. 20:58:46

@Alir:

1.05 milláért vettünk az asszonynak egy Suzuki Ignis Sportot. Japán, töretlen és vezetett szervízkönyves, le lellenőriztettem, minden baró. Forgalomba helyezéssel és a 4 db új gumival együtt kb. 180.000 ft-ot költöttünk rá:(olaj, olajszűrő, pollenszűrő, légszűrő, hátsó fékbetétek, váltó olaj, fékolaj, szervo olaj, gyertyák, klíma hűtő ventillátor, 4 db új nyári gumi, 3 db ablaktörlő lapát, zselés illatosító, külső belső takarítás) és azóta csak tankolja és tankolja és megy vele....sálálálálááá.. :)
Lehet fikázni a Suzuki....

apamacko 2011.09.01. 21:04:05

Előre szólok le lehet hülyézni, de :
1. körbe kell nézni kérdezni az ismerősöket kinek milyen verdával mi a tapasztalata abban az árkategóriában amire van keretünk.(a szélsőséges meséket elfelejteni persze)
2. a teljesen autó-analfabétáknak, csak szerelővel kéne autónézőbe indulni.
3. a márkakereskedő lehet, hogy drágább de fél év múlva is ott a szalon (legtöbbször) lehet állapotlapot kérni, vagy ismerős szerelővel ott átnézetni a gépet, és adnak számlát is!
4. nézzünk magánszemélynél autót, és amelyik tetszik vigyük el szintén állapotfelvételre.

Amúgy ebben az árkategóriában családinak is használható autótípusok közül lehet nézni F Astrát (2000-től!), Golf III-at (97-98), Meganet-t (99-től), s még jó pár autótípust.
És ne klímát vegyünk már mindenáron (főleg 5-800.000 Ft között) hanem auót !!!

Gondolom ezeket leírták már nagyrészt, de most nem volt kedvem elolvasni 333 kommentet, bocsi !

ja és Üdv Ciri :-)

motor77sport 2011.09.01. 21:14:21

Miért nem lehet mondjuk, 3 évente mindenkinek egy autót behozni saját részre regadó mentesen? Mondjuk lehet hogy megint a mutyizás menne, mert még a 2 éves kisgyerek is három évente cserélné a vasat.
Az f astra viszont nekem se a szívem csücske. A mindenáron németautót venni akaró réteg kocsija, (még akkor is ha ezért sokan nekemesnek)Mostanra a 90-es évek elejéről származó darabok nagyon putri állapotba kerültek.
Viszont a b corsa nem rossz. 5-600-ért nagyon szépet találni, még itthon is.

Rocko- 2011.09.01. 21:15:01

@Gyárfás: "Az a baj, ezekkel a sorozatokkal(azon kívül hogy abba ne hagyjátok) hogy egyszeri paraszt azért nem így vesz autót"
de, pontosan így. bemegy egy kereskedésbe és elhozza ami a pénzéért tetszik neki.

kzolika 2011.09.01. 21:21:22

Hát, szerintem a kor az kor, a futásteljesítmény az futásteljesítmény.
Magamból kiindulva megyek évi 30-at, egész egyszerűen nem veszek 15 éves autót, mert arra gondolok, hogy abban legalább 3-400 e km van, rögtön motorfelújítással lehet kezdeni.
Amikor nagy volt a szükség, vettem egy 6 éves Swiftet. Mert a Swift vásárlók eleve szegények voltak, szinte biztos, hogy nem extrém sokat használták, kinézet alapján is hihető volt a 100e km.
Vásárlás után abroncsok (8 db), olajok, szűrők, szíjak, gyertya, klímatöltés, azóta 10 e km-enként olajcsere, meg ami az idővel és kilométerrel a szervizintervallum szerint jön, ennyi a szervizköltsége. 2 év és 50 e km alatt beletankoltam 1,1 millió Ft-ért üzemanyagot, na ez minden autónál a nagy kiadás! (Meg az éves autópályadíj, rohadjanak meg.) 2 év alatt a vételárral együtt kb 2,1 milliót költöttem autóra, ez havi 85 e Ft. Ez rettenetesen sok, azzal együtt, hogy felette vagyok a 200-300 ezres fizetési kategóriának. Tehát aki ennyiért keres autót, az vagy legyen nagyon józan gondolkodású jól kereső vagy inkább ne vegyen, mert egy autó a vételáron felül, ha használják minden nap, még kér havi legalább 60-70 e Ft-ot! Na, ezt nem lehet az átlag magyar fizetésből csak úgy kiadni minden hónapban. Újat venni meg plusz havi 50-es törlesztővel meg egyenesen őrültség.
Ja, és nézegetve a hahu-t, az akkori vételárnál alig kevesebbért lehetne meghirdetni. Még hogy a Suzuki nem tartja az árát... :-)

ommm 2011.09.01. 21:30:02

@Pasas: Fű, már megijedtem, szerencsére a tetkó és a plusz húsz kiló mellettem szól :)

kultúrpesszimista 2011.09.01. 21:34:06

@Seca81:

"Szerelemből a legjobb autót venni!"

Na ez a beszéd! Az emberem vagy. Ez az én ars poeticám is autóválasztás ügyben. És _ez_ tényleg nem pénzkérdés. Lehet szerelemből autót venni 500e-800e Ft körül és sokmillióért is. A "jóság" nem zárja ki az érzelmi választást. Böszme Volvo ügyben csak biztatnálak: nem foghatsz mellé nagyon. Érdemes elvinni egy állapotfelmérésre és ha minden rendben, akkor viszonylag olcsón fenntarthatod (bár a fogyasztás nem egy szuzi szintje). Esetleg nézz najd meg egy full extrás Saab 9000-et is, viszonylag sok van még belőlük, a kényelme és stílusa a mai napig felülmúlhatatlan ebben a kategóriában (sőt, általában is) és nem drága a szervizelése sem, ha rendesen gondozták (a Saab tulajokra azért ez inkább többé, mint kevésbé jellemző, még itthon is). Úgyhogy hajrá, sok sikert az új autóhoz, akármikor is szánod rá magad!

Akos74 2011.09.01. 21:40:55

A céges G Astrának, amit újjonan vett a cégem, már valós 100e km után ugyanígy megvolt kopva a kormánya, kopottak voltak a pedáljai és a váltógombja is. A kocsit csak Budapesten használták.

A Dobi István utat, ma Albertírsai útnak hívják.

Valószinűleg a kereskedő legközelebb is tárt karokkal vár majd, ha autóért mentek, miután megírtátok majd az összes kocsiról, hogy vissza lett pörgetve, de jól tettétek. Most egy- másfél hónapig igen szegényes forgalomra számíthat.

Rocko- 2011.09.01. 21:50:43

@Tie: "Tényleg nincs, volt, hogy 12km-en elfogyott 60 liter LPG."
:)))

kzolika 2011.09.01. 21:57:40

Ez a kormánykopás érdekes dolog. Nővérem mind a két kezén hord gyűrűt, az ő újként vásárolt kocsijában már valamikor 80-90 e km környékén kezdett kopni a kormány. Férfiaknál is elég egy karikagyűrű és egy olyan igazi monogramos pecsétgyűrű, aztán hajrá kopás! :-)

Krisi 2011.09.01. 22:12:23

most jutott eszembe amúgy, hogy kb. 350-től már lehet klímás Escortokat venni. ha nagyon rábaszunk akkor sem tudunk 200-nál többet rákölteni, és onnantól fogva van egy tényleg jó autónk 600-ért, amiben már minden megvan. az meg senkit ne befolyásoljon hogy Motordoki nemrég jól leszólta, a Focus-hoz képest tényleg gyenge, de egy 3-as Golffal vagy Fasztrával simán felveszi a versenyt.

meg persze azt sem szabad, amit most csináltak a totálkárosok: kínálat aljáról soha nem szabad autót venni, általában nem véletlenül 2-300 ezerrel kevesebbe, mint a többi ugyanolyan évjáratú és felszereltségű.
mondjuk nekem már ott elmenne a kedvem az egész kereskedéstől, amikor megtudom hogy át akar baszni az A3-asnál a futásteljesítménnyel, vagy hogy mondjuk magától be sem indul a Clio.

de ennek ellenére mégis megélnek, mert a vásárlók egy része tényleg ilyen, hogy bemegy a kereskedésbe, azt se tudja hogy mit akar, aztán megveszi amelyik a kiállított pár darab közül legkevésbé tűnik ótvarnak.

csiky944 2011.09.01. 22:21:39

@Krisi: akksi nélkül kevés autó indul el :)

no_holy_shit 2011.09.01. 22:36:11

@KuKori:
"De most komolyan, áruld el nekem, mitől kevésbé plasztik az F, mint a G Astra, halálosan komolyan érdekelne."

- meg tudok benne karomkodas nelkul pollenszurot cserelni
- a legszurohazat annyiszor nyitom ki ahanyszor akarom. nem kell uj legszurohazat vennem, mert korbeforgott "facsavar" a muanyagban
- mert nem muanyagbol a fenyszoro
- mert meg "kötél"-n log a pillango, mert csak 1 lambda van benne, mert nem kell hordostol venni hozza az olajat

paveway 2011.09.01. 22:56:42

Krisi: én nem gondolom, hogy ezek az autók a kínálat alján vannak. Írtam pár bejegyzéssel előbb, hogy az említett Astránál újabbat (2001 vs. 1998) vettem ennél olcsóbban, klímával. Mondjuk ilyen boyracer kocsit én biztos soha meg nem vennék. Főleg ne mennyiért.

no_holy: hasonló erő és felszereltség esetén a G legalább 150 kilóval nehezebb az F-nél. Én épp, hogy nem érzem a G-t műanyagabb autónak, nekem sokkal masszívabb, mint a régi. Hogy esetleg nehezebben szerelhető, az már kérdés. De az izzócseréhez még azért nem kell leszedni a lökhárítót, mint sok újabb autónál. És a légszűrőházat patentok fogják, amik csereszabatosak a régi Opelekkel, pl. a Calibrával.

ciel 2011.09.01. 23:10:51

hajrá blogmotor!

B.GY. 2011.09.01. 23:14:36

@feri38: Én is ilyet keresek kombiba már vagy fél éve.4 db van a használtauto.hu-n ami klímás,2000 utáni,és 1.6 8V-s.Voltam a Fehér úton is megnézni egyet.Aztán Edelényben,meg a Régi fóti úton.Hát mit ne mondjak...Én úgy szoktam utánanézni a kocsiknak hogy a kti oldalon beírom a rendszámot,aztán kiírja hol volt utoljára zöldkártyán,általában ott is szervizelték.Elmegyek és megmondják hány km.volt a kocsiban akkor.A másik,rendszám alapján megkeresni a tulajt,aztán felhívni.Az egyik Astrában jóval kevesebb km.van,mint amit a tulaj mondott.Az egyik igéretesnek tűnik,de abban meg nincs klíma.Magánszemély hirdeti.Úgyhogy megtartom a 20 éves kocsimat,azzal már nem ér meglepetés:)

ciel 2011.09.01. 23:23:25

Beírom harmadszor is - ha megint kimoderáljátok akkor legalább a hibát javítsátok.

Cordoba galéria 32-es képén az Opel légbeömlője van ezzel a képaláírással:
"Vajon miért fehér ez a légbeömlő? Csak nem ez is a szétbarmolás áldozata?"

Nem lenne szerencsésebb olyannal íratni a cikket aki LÁTTA is az autókat?

B.GY. 2011.09.02. 00:07:05

Ez a G astra is zöldkártyán Sopronban volt aztán Tatabányán aztán megint Sopronban,most meg Kőbányán árulják.Tudom nem jelent semmit,de azért érdemes lenne felhívni Wendelin Gyulát,mielőtt valaki megveszi:)

Krisi 2011.09.02. 00:08:29

@paveway: hasonló korú 1.4-es, érvényes forgalmis G Astrák jelenleg a használtautón 650ezer-től vannak 1,2millióig, szóval továbbra is fenntartom, hogy a cikkben szereplő 700ezres példány a legolcsóbbak egyike, ilyet én soha nem vennék. persze ki lehet fogni jót is, nem kizárt, de elég kicsi az esélye.

@csiky944: hehe, jogos :)
de tegyük fel, hogy mondjuk elmész egy kuplerájba, ott melyik nőt választod: amelyik épp most szabadult fel, vagy amelyiket most élesztik fel defibrillátorral a kómából?
naugye :D
(jobb hasonlat nem jutott eszembe)

feri38 2011.09.02. 00:20:40

No ezt az Astra F Caravant érdemes megnézni, kérdés persze hogy milyen a valóságban. 8 szelepes, 1.6-os, elég jól felszerelt. Ha jó állapotban van, ezzel jól járhat valaki.www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_f/opel_astra_f_caravan_1.6_classic_glx_abs_alufelni-4997811

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.02. 02:31:25

@feri38: Jó a színe. Meg legalább szervó van benne, ha még viszonylag fapados is. Ez gyalult legalább :)

csiky944 2011.09.02. 07:00:22

@Krisi: nálunk is van pár autó,aminek közben lemerül az akksija,egyik sem lesz tőle rosszabb állapotú,csak lehet,hogy fél éve nem volt beindítva

yanc 2011.09.02. 10:38:39

Üdv!
Jó ez a cikksorozat, csak szerintem kicsit elnagyoltak ezek a számok!
Mutasstaok már egy helyet ahol 50-ért felújítanak egy átlagos klímakompresszort, mert már rohanok is :)

Vortex 2011.09.02. 10:53:42

@Bambano: 2011.09.01. 13:13:34
"Annak pedig, aki egy hosszú ideje álló astrát első indításkor azonnal túráztat, eltörném a lábát. Ezek után még csodálkozol, hogy füstöl? "

Ez nekem is feltűnt, autós szakemberekként ilyet művelni meglepő, még meglepőbb bevágni a videóba, és feltenni a netre :)

Vortex 2011.09.02. 10:55:47

@B.GY.: "A másik,rendszám alapján megkeresni a tulajt,aztán felhívni."

És ezt hogy? Hol lehet _legálisan_ ilyen információ birtokába jutni?

gnme 2011.09.02. 11:14:57

@Krisi: nálam a slágergyanús g astra alapozta meg, hogy amíg élek, többet gm gyártmányt nem veszek ,,

most őszintén ,, itt az ótvaros ford (nyomórudas ca. 500e km-es) nem fogyaszt annyi olajat kopott motorral (amiben már a lehúzógyűrűk és a szelepszár szimmreingek cserélve vannak, de a dugyattyú kézzel fogva lötyög a hengerben ...) ,, mint a g astra újkorától 90e km-ig

egy ocsmány mérnöki teljesítmény a benzines g

Vortex 2011.09.02. 11:38:16

@gnme: egy ocsmány mérnöki teljesítmény a benzines g

Mégis ez volt a legjobban egyben a vizsgáltak közül....

AUTÓNEPPER · http://autonepper.blog.hu 2011.09.02. 11:41:53

@no_holy_shit: meg nem kell 100.000km-ként Bosch VP 26/44 adgolót cserélni

calibra91 2011.09.02. 12:23:08

@feri38:

Ha ennyire el vagy ájulva tőle, pláne, hogy ugyanúgy gondolkodom az F Astráról, mint Te, hovatovább kombi is, meg kell, hogy kérdezzem::::

Eladod? De most komolyan!
Üdv

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.02. 12:34:39

@Rocko-: Sehová, csak elhasználták (szerintem) kőműves ótónak...

@yenoee: Ezen az autón nem volt _egyetlen_ ép elem sem kívül. Semmi. A motorja olyan hangos volt, mint egy MTZ traktor, a belteret láttad, a váltója és futóműve meg passz, de szerintem jó eséllyel -a többiből kiindulva- az is hulla volt.

calibra91 2011.09.02. 12:44:43

@feri38: Ugyanis akárki akármit mond, szerintem, ha vki kifog egy megkímélt példányt, akkor igenis JÓ autó!

A fenti kérdésre azért kérlek válaszolj! Üdv

Zsola777 2011.09.02. 12:54:09

Seat: ezt az autót gyűlölték - Auto Emocion! :D

feri38 2011.09.02. 13:00:29

@calibra91: Dehogy adom el.:) 2-3 évig még meg akarom tartani. Ki ad el maga alól manapság egy olyan autót, ami 3 év alatt 20 ezret kért javításra? 6 év alatti autóra kp-ban nincs keretem, idősebbet meg felesleges venni, amíg ez így működik. De nézzed a hirdetéseket, van belőlük rengeteg eladó, előbb-utóbb biztosan találsz jót. DE! Ahogy az autószerelőm mondta nekem mikor én kerestem:"nem szabad elkapkodni, szépen, nyugodtan ki kell várni, amíg találsz jót." Ezt a mondatot mindenki vésse a fejébe, mikor autót vagy ingatlant keres.

Jó fiú (akit w. r. ok nélkül kitiltott) 2011.09.02. 14:51:03

Jók ezek a tesztek, hűen tükrözik a magyar valóságot (pont ma láttam egy új rendszámos ezredforduló környéki fiestát, csili-vili külső mellett olyan csörgő-hörgő motorhang és füstfelhő kíséretében, hogy a döbbenet kiült az arcomra. És gondolom ezt is mostanában vehették, így látok esélyt a tesztben szereplő vasak értékesítésére is:)

CBHonda · http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CB_series 2011.09.02. 15:57:16

@Ronin_: Mert senki nem hiszi el ebben az országban... Részvétem :( Többet ért volna a vas...

B.GY. 2011.09.02. 17:38:11

@Vortex: Jó sok ismerősnek kell lenni jó helyen,vagy rendőrnek kell lenni:)Csodálkozott is az ember,hogy találtam meg.

B.GY. 2011.09.02. 17:42:08

@feri38: Néztem ezt is,csak nincs benne klíma az a baj.

B.GY. 2011.09.02. 17:45:57

@Vortex: Ja majd elfelejtettem a lényeget.Legjobb a NAV,ott még a cipőméretedet is tudják:)

MT21013 2011.09.02. 20:27:58

@motor77sport: a mindenáron német autót venni akaró réteg kocsija??? Ne haragudj de ezen jót röhögtem. Szerintem az F Astrások között van a legkevesebb valamit szimbolizálni/kompenzálni akaró személy. F kombim van. 2 gyerek, építkezés, sok kirándulás-biciklizés, olcsó, tágas, megbízható, könnyen szervizelhető, gazdaságosan fenntartható családtagot kerestem. A frank árfolyamot meg nézzegesse az akinek két anyja van :-)

MT21013 2011.09.02. 20:38:50

@feri38: nagyjából leírtad... nekem azért kell rá költögetni a kora miatt. Az éves szervizem átlagban 100 ezer Ft. Ebben a kötelező cserés dolgokon felül már bejöttek a lengéscsillapító, katalizátor, gumik, kipufogó, lambda szonda stb.stb cserék. Az autót bármikor odaviszem a hivatalos vizsgaállomásra és aggodalom nélkül viszem be, mert nem szarozok. Amit cserélni kell azt cseréljük. Sokan lehülyéznek, de ha 3,5-4 misiért veszek egy Swiftet, amiben különben nem fér el a családom + a cucc, akkor már az első nap bukok rajta annyit, amennyiből 5-6 évig fenntartom a "tevét". Berakom a 2 gyerekbiciklit, a fürdetőkádat, a táskákat a csomitartóba, elhúzom a rolót és lazán lecsapom a csomagtartót :-)))

lwcolors 2011.09.02. 21:29:25

Azért vicc, hogy egy évnyi minimálbérért ilyen kocsikat (trágyakupacokat) lehet kapni itthon.
Az Audinál nagy összegben fogadnék arra, hogy roncsprémiumos visszavett kocsi volt, amit aztán max 100 eur-ért vett meg a magyar kint a kereskedésben. De lehet hogy ingyen hozta el, a kereskedésnek az is olcsóbb volt, mint megsemmisíttetni.

denieboy 2011.09.02. 22:06:10

28 éves csajszinak első autó, Bp-re? Fiat Punto 2, imádni fogod! :)
És még Fiat Bravo 1.2, 6 liter alatt elvan mind kettő, olcsó alkatrész, stb.

feri38 2011.09.02. 22:53:31

@B.GY.: Nagyon kell az a klíma? Nem tudom hogy mennyire bírja el a motor, mint tudjuk nem túl dinamikus autók. Megvan az esélye, hogy klímával borzalmasan lomha a 8 szelepes motor. Vágatsz rá egy naptetőt, az teljesen jó. A tolótetős Wartburgjaimba szívesebben ültem mint a haverjaim klímás autóiba. Mondjuk én nem vagyok mérce, imádom a meleget, semmi gondom a 35 fokkal vagy a 38-cal.:)

B.GY. 2011.09.02. 23:46:37

@feri38: Azért kell a klíma,mert 3 kutyát hordoznék vele messzire.Főleg autópályán,és ott nem nagyon jó lehúzni az ablakot,kivisz a huzat.120 felett meg nem nagyon megyek semmilyen kocsival.Klímával szerintem ennyit is elmegy az 1.6 8V.Napfénytetőt meg nem jó vagdosni,mert beázik.Vagy gyári kellene,vagy semmilyen.

fuligjimmy 2011.09.03. 07:00:39

A fehérvári használautós bandát azért nem feltétlenül kel egy kalap alá venni. A telepen 6-8 cég autói vannak kint. Egy másik kereskedésből a cimborán egy fehér 206-os Peugeot vett kint 750-ért klímával fél éve, és nincs semmi baja. Én pedig épp most egy IV-es Golfot (!!!), 160ezer kilóméterrel (ha minden igaz...) szintén 750-ért, klímával. Szerelő megnézte, a szokásos szűrő/olaj csere, mellett gyakorlatilag nem kell rákölteni semmit, 2007-ig vezetett szervízkönyv. Egyben van, nem rohad, és úgy gondolom olyan 10 évig még mindenképp örömmel fog szolgálni alattam.

Persze, szerencse kell hozzá, ez nem is kérdés, de ettől függetlenül nem teljesen lehetetlen ilyen áron valóban jó autót venni.

Hurri Kán 2011.09.03. 12:30:30

@denieboy:
"És még Fiat Bravo 1.2, 6 liter alatt elvan mind kettő,"
Egy több, mint 1 tonnás, 1200 köbcentis motor, aminek ki kell taposni a szemét, hogy egyáltalán elinduljon, 6 liter alatt?
Szerintem neked megártott a szokatlan szeptemberi húség...

trx · http://www.conspiracy.hu/ 2011.09.03. 14:44:46

jóféle ismertető cikk ez. autókkal. motorokkal nem lehetne-e egy ugyanilyet? (ugyanis én motort akarok venni, aztán látnék ilyen vesézést abban a témában is)
Tudom, volt nemrég egy ilyen motorvásárlós cikk, de az inkább ilyen személyes történet volt, nem ilyen összehasonlítós, mimindenrefigyeljünk stb. írás.

danikA857 2011.09.03. 16:01:51

Mit fintorogsz a G Astrára hülyegyerek?!!!!

Liverpool87 2011.09.03. 16:43:34

Csak is OPel AStra G az a KIrály kocsi!!!OPEL ASTRA G FOREVER!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása