Az utóbbi napok híre, hogy újabb nagy konszern döntött úgy, hogy felhagy a teljesen önálló fejlesztéssel és inkább költséget csökkent. A Ford okosan úgy döntött, hogy SUV-jai és kisteherautói megmentése érdekében összeáll a Toyotával, melynek nagyon bejött a hybrid-technológiába vert minden egyes jen, sokan állnak sorba a technológiáért. Most éppen a Ford.
Ennek kapcsán aztán eszembe is jutott a Car Magazine-os Ben Oliver által immáron másodszor kidolgozott autós metrótérképe, mellyel utoljára egy tavalyi magazinban találkoztam és olyan hasznosnak bizonyult, hogy azóta is itt lóg a falon.
Hopsz, ezt közzé kéne tenni, elkerülendő a sok félreértést, amikor a kommentablakban esnek egymásnak tulajdonképpeni konszerntársak. Ha ön is tudni szeretné ezentúl, mi köze lehet a BMW-nek a Daimlerhez, a Mitsubishinek a Subaruhoz, Infinitinek a Ladához, akkor tessék, töltse le, nyomtassa ki, máris tisztábban lát majd az autóipari őskáoszban.