A Hyundai sokat vár az új Velostertől, ez kétségtelen. Kemény, direktmarketing-eszközökkel támadják a konkurenciát, hangsúlyozva a minőséget és finoman utalva arra, hogy most aztán igazán számolatlanul tolják a pénzt a fejlesztésbe. Tegyük hozzá halkan, hogy az utóbbi évek kitartó aknamunkájának előbb-utóbb kézzelfogható eredménye lesz, autóik ma már megütik a többi (nem prémium) gyártó szintjét. De a poszt témája nem ez, hanem az a fícsör, amelyet a közeljövőben - előreláthatóan - agyba-főbe préselnek majd a fejünkbe. Ehhez kapcsolódik a reklám is, amelyet - érdekes módon - a liberális Hollandiában betiltottak.
Legyünk őszinték: a nem laikusokat nehéz elkápráztatni egy ilyen hiányosságból faragott előny-szerű kampánnyal. Főleg úgy, hogy ez a fajta ajtóelrendezés már 1961-ben sem ütött akkorát, amikor a Skoda 1202 megjelent. (A kérdés adott: mi lesz azokban az országokban, ahol bal oldali közlekedés van? Vajon ott fordított lesz az elrendezés?) Kicsit olyan szaga van, mint a DS4 lehúzhatatlan hátsó ablaka, ahol tkp. csak bónusz a két hátsó ajtó a Citroën szerint.
Az utolsó 100 komment: