Öreg vagyok én már tankolni

  2011. július 26. - papptibi Címkék: porsche diesel panamera

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A XI. Blitz Weekend képekben
2015-07-27 19:29:36

Gabi, akit az udvari dohányzóhelyen csak Mantás Gabesz néven szólítanak, az idén újabb fejlesztéseket hajtott

Itt sem Ferrariból van a kerítés...
2015-07-16 17:43:31

Az autósport a hőskorban még a városokban zajlott, de idővel száműződött onnan. Aztán az autósport gondolt

A legkirályabb ötlet, amit gumin láttam
2015-06-06 14:02:50

A minap gumibemutatón jártam, bár ilyesmiről nem szoktunk írni, egyszerű megfontolásból. Marha nehéz

Kéne egy Tesla?
2015-05-15 18:19:48

Vagy beérnéd egy villany-Golffal is? Netán utálod a villanyautókat, mert az autó benzinnel megy? Az sem baj. A

Hogy gáz-e egy dízel Porsche? Lehet, hogy bizonyos körökben az, pláne, ha korábban már volt az embernek dolga benzinessel. De szerintem visszataszító dolog ennyit tankolni egy kőgazdagnak is. Nem mintha nem bírná megfizetni, hanem az állandó kútra rohangálás a zsibbasztó. Viszont a dízelmotorral van egy olyan autó, aminek a határait távolról sem tudjuk kitapogatni: csak a magabiztosság van, a káprázatos futómű, a briliáns kormányzás és a minden képzeletemet felülmúló mérnöki teljesítmény. De aki nem tol le a dízel Panamera torkán legalább tíz litert, az higgyék el, jobban jár egy Audival.

Mai bemutatónk blogposztja.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr173099649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Schütii 2011.07.26. 09:22:03

@magyar_ellenállás: Peeersze, az aranytojást tojó tyúkból meg legyen halotti toros leves, mi?

biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2011.07.26. 09:22:47

Hehe, már látom is, hogy félreeső volt TSZ / kolhozudvarban tankolják a pánamérát, a jó bugázott gázolajjal, kanna a C oszlopon, olajasrongyon, lopócsövön megy le a nafta, jó mocskos kannából. Én a Porsche helyében a káeurópai, balkáni és ruszki piacokra (ezekre a emerging marketekre, ahogy Zuffenhassenben az öltönyösök prezijében benne található.) külön gázolaj előszűrőrendszert építetnék be a garanciális problémák cégre hárításának csökkentése érdekében.

Hurri Kán 2011.07.26. 09:25:02

@Schütii:
JAh, értem... Lehet...

Egyébként ez a Co2 mizéria is baromi szánalmas, akkora szemfényvesztés, hogy leírhatatlan...

Schütii 2011.07.26. 09:25:12

@gyvy: papptibinek már azzal sincs. persze lehet hogy az én pofámat is be lehetne fogni egy egynapos all-inclusive tesztelési lehetőséggel.

szszg 2011.07.26. 09:25:31

Puccos teherautó, vazze... az autó benzinnel megy.

magyar_ellenállás 2011.07.26. 09:27:06

@Schütii: "Peeersze, az aranytojást tojó tyúkból meg legyen halotti toros leves, mi?"

Nem. Azt majd elviszi a következő H(szám)N(szám) vírus, amit épp most legóznak össze szorgos kis kezek.

(A Blikknél szeretnék írni, és most gyakorlom a szakmát.)

Hurri Kán 2011.07.26. 09:29:35

@Schütii:
Félre ne érts, bizonyára jó autó, kiváló autó, de nekem akkor is olyan, mint a halászlé lófejből: nem az igazi...

biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2011.07.26. 09:39:51

A legjobb a folyóírással írt krómozott (műanyag) diesel felirat. Hát ezt is megértük! Hogy lehet vele villogni! "Nemcsak hogy pannamerrát vettünk, hanem még ráadásul dízel is!" [V. Géza építőipari vállalkozó válsza ivócimborái kérdésére, 2013-ban a Zöldfa kocsmában, a kies Gyömrői úton, szemben a Sárkány Center kínai-bevásárlóközponttal.]

2011.07.26. 09:45:30

panamerabol kene a francnak vmi fejletepos turbos benzines autopalya cirkalo.

teljesen oke a dizel. nem sportauto ez. sajna ezt a szot mar nem lehet kozvetlenul osszekotni a Porsche nevvel.

Schütii 2011.07.26. 09:46:41

@magyar_ellenállás: Ja... akkor viszont jól csinálod! :D

Schütii 2011.07.26. 09:53:14

@gyvy: ÁÁh, nem is érdekel már, ahol a (dicső) múlt is csak egy ócska marketingelem, ott már tökmindegy hogy dízel e vagy micsoda..

springbok 2011.07.26. 09:59:31

Elarulom, miert kell a dizel, mielott tovabb hizlaljuk feleslegesen a blogot.
Uj auto eladasban a cegautok viszik a primet szerte europaban. Ha a Porsche szeretne labdaba rugni ebben a szegmensben, akkor meg kellett tennie ezt a lepest. Nem kell ezt tul sokaig ragozni, egyszeru gazdasagi erdekek vezettek ide.

Amugy meg akinek ennyi penze van vegyen inkabb hybrid-eket es ne szemetelje tele gyerekei es gyerekeink tudejet . Tipikusan az "oda sz..rsz ahol eszel" esete , minden 9 liternel tobbet zabalo szemelyauto menjen a kukaba. sztem

biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2011.07.26. 09:59:55

@ruskyy: Ismerősömnek van egy Porsche 928-a, amit a német turbospecialista HGP műhelyében biturbora építettek át (elég komolyan, a 944 Turbo hajtókarjai vannak benne). No, ez sem "fejbetépős autpálya cirkáló, mivel a turbo arra szolgál elsősorban (értsd ott lép be): ha 168-ról kell gyorsítani mondjuk úgy 280 magasságáig. Akkor viszont rendesen, alatta, mondjuk így a nyugodt aututópályaüzemben semmit sem érezni ebből, a fogyasztás meg az 5 literes ellenére 14 körül megáll.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.07.26. 10:04:20

Nekem tök mindegy, egyszerűen ez az autó nem tetszik. Soha nem venném meg, szóval tőlem akár gőzzel is hajthatják... :-(

khaleeji 2011.07.26. 10:07:48

a dízel ma már korántsem azt jelenti, mint 1-2 évtizeddel ezelőtt.

nem csak a fogyasztása 2/3-a a hasonló benzinesének, de a nagyobb rugalmasság miatt sokkal kellemesebb is vezetni, sokkal erősebbnek érződik, mint egy ugyanolyan max. teljesítményű benzines.
a dízel már kis fordulaton is erős, míg a benzinmotort alaposan ki kell huzatni, hogy gyorsuljon.

egyedül a hang az ,amiben a benzines jobb, de ez is csak 6 hengertől felfelé igaz, egy 4 hengeres benzinmotor hangja egyáltalán nem nevezhető szépnek.
az új prémium dízelautók pedig gyakorlatilag némák, akár 200-al is hang nélkül suhannak.

Schütii 2011.07.26. 10:08:48

@biturbo s: Miért is kell 168-ról 280-ra gyorsítani? Mer az jó,vagy mi?

gromek7 2011.07.26. 10:10:55

"De aki nem tol le a dízel Panamera torkán legalább tíz litert, az higgyék el, jobban jár egy Audival."

Ez szép volt és benne volt a lényeg

Schütii 2011.07.26. 10:17:57

@khaleeji: Hát.. te magad is lemaradtál 1-2 évtizeddel. A mai csillió-sebességes okos automatákkal egy szívó bezinest sem kell tudni vezetni. Na persze, a fogyasztásbeli különbség a dízel imidzsét erősíti továbbra is.

Hurri Kán 2011.07.26. 10:19:26

@Schütii:
Az első nagyszervízig mindenképp...

biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2011.07.26. 10:22:41

@Schütii: Praktikusan marhaság. Eljárt az idő az ilyen autók fölött. Szép, meg jó, de az említett ismerősöm is 1,3-as Micrával jár.

biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2011.07.26. 10:25:01

@khaleeji: de 200e környékén már kezd megjönni a hangjuk, az a híresen kellemes.

Nem fair egyébként forgatónyomaték kapcsán összehasonlítani egy szívó benzinest egy feltöltött dízellel.

Shadowbull 2011.07.26. 10:25:27

Volt szerencsem a Panamera Turbo S-hez.

eletem egyik legjobb autoja. pedig vezettem egy parat.

dizelben sem lehet rossz, de megiscsak benzinessel az igazi.

sb

Hurri Kán 2011.07.26. 10:27:08

@Shadowbull:
És el is fértél benne? :)

Bár, ha Walter R. is bele tudta magát hajtogatni... :)

Schütii 2011.07.26. 10:27:34

@gyvy: Azért gondolom egy 5 literes Porse V8 hozzáértők átalakítása mellett sem lesz egy állatorvosi ló. Na meg arról nem is beszélve, hogy a fíling az sokak számára MINDEN pénzt megér. Sokat mesélhetnének erről a sztár-tyúnerek (BRABUS (Buschmann), GEIGER és még sokan mások.)

sikeres-e 2011.07.26. 10:29:08

Inkább olvadnának össze a VW-el és gyártanának VW név alatt kizárólag "IGAZI" Porschekat! Akkor nem kéne terepjárokkal meg dízelekkel bohóckodniuk. Így csak szánalmas "kurv@" már a Porsche. :-(

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.07.26. 10:30:57

@magyar_ellenállás: Muhaha.

A többi "szakértönek" pedig:
Nem a faszt, nem kéne. Persze.

Hurri Kán 2011.07.26. 10:31:18

@Schütii:
A dízelre értettem, hogy az első nagyszervízig lehet örülni az alacsony fogyasztásnak... :)

Hát igen, az biztos, h a nagy benzinesnek, ha szívó, ha feltöltött, nincs párja...

Német pályán hagyott már állva egy-két Brabus, stb. feliratú jószág, pedig mi se 140-nel mentünk ;-)

Shadowbull 2011.07.26. 10:32:45

@gyvy: Igen. 4 felnott ember kenyelmesen elfer benne.

sb

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.07.26. 10:33:31

@springbok: Amúgy meg akinek ennyi pénze van, annak a Panamera minimum második, harmadik autója és nem megy vele évi 42 ezer kilométert, mint a magyar dógozó az egyetlen autójával.

ShwartzWazul 2011.07.26. 10:34:05

Ez az autó nem sportkocsi, de ezt azért elmondhatjuk a benzinesre is.
1.9 tonna. Ez a baj. Beül Jürgen, és máris 2 tonna. És még csak egyedül ücsörög. Pont kétszer olyan nehéz, mint amennyinek lennie kéne. Ez a szörnyű a mai autóiparban.

1kutya 2011.07.26. 10:40:45

a rendes porsche 6hengeres boxer, léghűtéses és a farában hordja a motorját.

ezt nem tudom minek nevezni, mert nálunk gázolaj a traktort meg a telekjárót hajcsa, azokra meg nem nagyon hasonlít:)

Gomulka Béla 2011.07.26. 10:42:49

@ShwartzWazul: Ez az. Nagy, nehéz, csendes és kényelmes luxusautó. Miért kéne elvárni, hogy úgy menjen, mint egy Ariel Atom? Ami a Porsche jelvényt és a hozzá kapcsolódó fetisizmust illeti: látta valaki a Brigitte Bardot-t, hogy is néz ki manapság? Emlékszik valaki arra, hogy ki és mi is volt szeretett Viktorunk 1989-ben? Így megy ez. Változunk.

M@tek@ · http://www.dusza.sk 2011.07.26. 10:44:02

@ommm: Ott a pont. Erről van szó. A Panamera és a Cayenne hozza a sok dellát, hogy lehessen venni 911et.
A sok talpasnak meg a Cayenneben és Panameraban van annyi Porshce, hogy beakadjon a horog.
Amúgy meg érdemes lenne összehasonlítani a 3,0TDI Touareget a 3,0TDI Cayennel, vagy akár a Hybrideket, és a különbségek ott is nagyok lesznek.
A Cayenne alváza bitang jó. Az a 20% amiben eltér a Cayenne a Touaregtől. Nah, éppen az ami Porsche benne. :-)

amatőr 2011.07.26. 10:47:29

Bioetanolos változat nincs? Ha van, már megyek is színt választani :)))

HugoHugo 2011.07.26. 10:53:06

Azért irigylem a problémáitokat... Ahh bakker.. egy Porschét kell vezetnem.. hát élet ez? Alul vagyok fizetve az ilyen melóhoz!

Nyehh :D

Amúgy a Panamera szerintem bűn ronda.... De azért egyszer kipróbálnám ;)

Polly-pudli-pötty 2011.07.26. 10:56:17

@biturbo s: "Hehe, már látom is, hogy félreeső volt TSZ / kolhozudvarban tankolják a pánamérát, a jó bugázott gázolajjal, kanna a C oszlopon, olajasrongyon, lopócsövön megy le a nafta, jó mocskos kannából."

Szomszéd pont így tankolja a w212 e220cdi-t,csak neki házhoz viszik a kannákat. :D

Schütii 2011.07.26. 11:01:17

@gyvy: Hát nézd, ez mára már nem ennyire evidens. Főleg hogy ezek az autók nem az első tulajnál látják meg a 300,000. kilométert, az álmodozó magyar meg hadd szopjon. Az alacsony szervízköltségre a benzinesség sem gyógyír már, különösen ebben a ligában nem.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.07.26. 11:05:18

@1kutya: És mégis vinni fogják, mint a cukrot.

Hurri Kán 2011.07.26. 11:05:28

@Schütii:
Én most nem a visszatekert órával eladott, kintről behozott dízelekről beszélek...

Igaz, ma már kezdenek kiszorulni a nagyobb lökettérfogatú szívóbenzinesek is, de ha kifogsz egy pár éves, normális állapotút, szerintem sokáig autó marad, ha egy kicsit odafigyelsz rá.

enthusiastic 2011.07.26. 11:06:09

valljuk meg őszintén egy politikus vagy diplomata mégsem farolhat be egy cayenne-nel a protokoll-találkozókra. erre készült ez a kocsi, meg arra hogy ma már minden mezei politikus lázárblokkolós ódival jár. fejjebb kellett baszni a lécet. kéne.

Hurri Kán 2011.07.26. 11:06:52

@1kutya:
Vót régen, ami Porshce volt, és dízel, és elöl hordta a motorját...

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/82/Porsche_Traktor_Diesel_Super.jpg
:D

Schütii 2011.07.26. 11:10:11

@gyvy: Ha nincs visszatekerve, akkor is ugyanez a helyzet. Már a motorháztető felnyitása is súlyos tízezrekbe fáj ezekben a magasságokban. Szerintem 100,000 km-ig ezekkel nincsen nagy gond, vagy ha van is, az is garanciában letudható. Szóval csak az olcsóbb szervízre számítva nem érdemes a benyásra voksolni. Ez van. Kitalálták ezt rendesen.

AUTÓNEPPER · http://autonepper.blog.hu 2011.07.26. 11:35:38

Ne aggódjatok,amíg a fritz benéz egy-két szalagkorlátot az Autobahn-on és szépen lezúzza az elejét,addig lesz eladó óccsó Porsche Panamera féláron nálam is.

Schütii 2011.07.26. 11:45:25

@AUTÓNEPPER: Na mi van, homlokon csókolt a csonti?

gigabursch 2011.07.26. 11:57:40

@ommm:
Kösz. Nem tudtam...
:-)

gumifust 2011.07.26. 12:01:38

"De aki nem tol le a dízel Panamera torkán legalább tíz litert, az higgyék el, jobban jár egy Audival."

Igy van ! Biztos vagyok benne , hogy remek auto a dizel motorral , de azert remlem nem felejtik el az emberek hogy a Porsche nem a takarekossagrol lett hires , hanem arrol hogy ezek bizony kokemeny sportautok.

Egyebkent nehezen tudom elkepzelni azt hogy ha van valakinek 20 millaja autora akkor az ne tudja megtankolni ... A kornyezetvedelemrol csak annyit , hogy Csikos irt korabban az uj dizelekrol , aminek kb annyi volt a konkluzioja , hogy lehet hogy a fustos dizelek meg kevesbe voltak kartekonyak .

Titkon remlem hogy sikerul az autogyaraknak kifejleszteni egy uj benzinmotort ami porig alazza a dizeleket .

2011.07.26. 12:08:17

@ommm: melyik resze nem ertheto?
egy 2 tonnas granturismoba, ha funkcionalitast nezunk (es most azt is nezzuk, hisz dizel), akkor teljesen okes a dizel.
bar emlekszem anno a 6-os bmw dizel valtozatainal mar Istenkaromlast emlegettetek.

fiatalabb koromban, amikor meghallottam a Porsche nevet, akkor automatikusan egy csapatos, hellyel-kozzel eppen utcan is hasznalhato sportautora asszocialtam. manapsag ez mar nem igy van, hisz elszaporodtak a seggszelloztetos, masszirozos suv porsche-k.

ebbol nem azt kell leszurni, hogy barmifele bajom lenne ezzel. haladni kell a korral...

plephyl 2011.07.26. 12:14:53

túl nagy, túl nehéz túl gyenge.

inkább egy 911-es.

ommm 2011.07.26. 12:15:46

@ruskyy: "nem sportauto ez. sajna ezt a szot mar nem lehet kozvetlenul osszekotni a Porsche nevvel. "

Ez így azért nem egészen így van.

AUTÓNEPPER · http://autonepper.blog.hu 2011.07.26. 12:20:36

@Schütii: kikérem magamnak a csontival való összehasonlítást.

Bambano 2011.07.26. 12:33:50

@khaleeji: a dízel motor meg a nagyobb rugalmasság... na, mára is megvolt a napi röhögés.

Ugye nem olvastunk soha egyetlen tc-s tesztet sem alapjáraton lefulladó agyonszidott dízelekről... oké, elfogadom, hogy a duplaturbós dízelek ezen a területen valamivel jobbak, de a dízelek zöme nem bmw meg porsche gyártású. Meg ott vannak a nyomatékadatok, 1750-2500 között megjön a rengeteg nyomaték... teljes 750 rpm tartományban. Ez rugalmas?

A poszthoz annyit, én inkább tankolnám a benzinest.

1kutya 2011.07.26. 12:34:31

@malenykij polgar: aztat én nem mondtam.

@gyvy: persze hogy volt, az öreg Ferdinándék anno minden gyártottak, ami mozog.

bár ha így nézzük, akkor nekem meg van Lamborghinim bibííí:-DDD

2011.07.26. 12:53:09

@Bambano: azert nezz meg utana annak a nyomatek gorbe adatnak ;)

Rocko- 2011.07.26. 13:02:24

dízel? akkor nem, kössz.
:)

GGG77 2011.07.26. 13:13:33

Nem az a bajom vele, hogy dízel. Hanem az, hogy ronda. Élőben még inkább, mint a képeken.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.07.26. 13:14:18

@springbok: Szóval a tiéd fogyasztása megáll 8.9 alatt? :DDD

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.07.26. 13:20:35

@amatőr: Tessék kapaszkodni, indul a hullámvasút:

en.wikipedia.org/wiki/Koenigsegg_CCXR

Lehet szaladni színt választani ;-)

yenoee 2011.07.26. 13:39:20

@gyvy: Asszem gyártottak ők olajradiátort is.

vagodeszka 2011.07.26. 13:40:39

Kit érdekel, hogy benzines vagy diesel ha egyszerűen RONDA.

Hurri Kán 2011.07.26. 13:43:18

@yenoee:
Ezt látod nem is tudtam :)

911 Turbo 2011.07.26. 13:45:40

A Porsche benzines , kétajtós , léghűtéses , 6 hengeres és kerek első lámpái vannak .

Larry Silverstein 2011.07.26. 13:46:53

PappTibi

az úgynevezett NEDC-ciklus köztudottan még távoli kapcsolatot sem ápol a valósággal

Vitatkoznék.

A család 1.0ás Corsát, 1.4es Astrát, 2.2es dízel Mondeot használ. Mindegyik a gyári értéken fogyaszt. A Corsa, Astra vidéki város 20-30%, maradék országút 90-100, a Mondi Bp. 20%, többi M1 autópálya 130-140.

A régebbi autóimból a Puntóm 1 literrel többet evett a szabványnál, a Mazdám 1 literrel kevesebbet.

Nem mindenki rallye-driver.

Amúgy nekem inkább A6ost ide, ez ronda.

vasgyuszi 2011.07.26. 13:48:37

@f0CuS: nem fogja, hacsak nem proli magyarokról beszélünk. Értelmesebb országban értelmesebb emberek körében ez nem szégyen...

Egyébként nagyon állat a hangja. Szépen elfedték a VW-s TDI kerregést.

1kutya 2011.07.26. 13:51:13

@yenoee: a skoda meg tábori mozsárágyút.

Hurri Kán 2011.07.26. 13:52:39

@1kutya:
Bizony... meg mozdonyt... előbb, mint autót.

1kutya 2011.07.26. 13:54:03

@gyvy: akkéne még!:-DDD dojcsfahr motoros, 200 lóerős same iron, de gyakorlatilag uaz, mint a lambo traktorok, csak piros (oldalán a designed by giugiaro meg minden).

Schütii 2011.07.26. 13:54:10

@gumifust: Peersze, mer a Csikós írta, akkor az a tuti, mi?.. csak hogy ezzel is szalonképesebbé tegye Erácskáját, sőt még tán a jó fiút is felfedezhetjük benne, hogy ő bizony nem büdösít az orrunk alá holmi EU IV-es fostalicskákkal. Az aki kis borsodi brikett meg amit Erácska pukizik, mit számít a tartályhajók mocskához képest?... Hát tényleg. Ahhoz képest semmit. Ahhoz képest.

Hurri Kán 2011.07.26. 13:57:18

@1kutya:
Remek darab... Oszt' a Nordslejfén mennyit megyen? :D

Larry Silverstein 2011.07.26. 13:59:16

Audi A6ban elfér a Quattro ugyanolyan motor alatt, itt meg nem fér el? És ezt így hogy?

Shadowbull 2011.07.26. 14:08:01

@Báthory: Vallszinuleg az A6-ban sokkal elorebb van a motor az elso tengelyhez kepest. Igy nem kell alatta-mellette bohockodni.

sb

plephyl 2011.07.26. 14:22:33

@vasgyuszi: így köll magyarozni. ha már zsidózni cigányozni nem lehet, valakiket csak kell szidni, nem igaz???

plephyl 2011.07.26. 14:23:37

@vasgyuszi: zsidózni is szoktál vagy csak magyarozni?

plephyl 2011.07.26. 14:27:23

bocs, aszittem elnyelte.

1kutya 2011.07.26. 14:33:30

@gyvy: szólóban, vontatmánnyal, vagy 4 fejes váltvaforgató ekével szeretnéd tudni?:-DDD

gumifust 2011.07.26. 14:37:05

@Schütii: Igazabol a benzines motort akartam fenyezni . Es Csikos pont szidta abban a cikkeben az uj dizeleket amit azert ala is tamasztott , nekem meg pont jol jon az a cikk mert dizeles barataim orra ala szoktam neha dorgolni amikor arrol dicskszenek hogy milyen jo a dizel . Biztos jo is de en akkor se szeretem , kerreg (nekem az ujjak is ) , szuk fordulatszam tartomanyban hasznalhatod (alladoan valtogatni kell , es ha nem a fogyasztasra gyursz akkor dinamikus hasznalat mellett az etvagya is megjon .
Cserebe draga szerelni , es sokkal tobb a karosanyag kibocsatasa (nem csak a co-t kell nezni) De ha gondolod megkeresem neked a cikket , bar sajna a tc honlapjan nem a legegyszerubb visszakeresni a regi cikkeket.

tomnemtom 2011.07.26. 15:09:03

na.
ezmá valami.
a második dízel, ami kéne.
a W115 után.

1kutya 2011.07.26. 15:41:05

@gyvy: jó, majd lemérem legközelebb, ha megyek:-DDD

@Bambano: van erősebb is, de az nem "Lambo":)

Bambano 2011.07.26. 15:52:11

@1kutya: lehet, egyszer írhatnának cikket a tc-sek arról is, hogy a mezőgazdasági gépek között megvan-e ugyanez a hype, mint a kocsiknál... zöldben ugráló szarvas rulez :)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.07.26. 16:32:50

@malenykij polgar: A nem kéne és a nem venném meg között óriási azért a különbség!

1kutya 2011.07.26. 16:45:16

@Bambano: írhatnának, mert szerintem megvan.

egyébként mostanság a szarvas jános nem túl jól teljesít (a cégnél a nagygép olyan volt, most lett lecserélve), nálunk inkább a hagyományból élnek, pedig náluk volt először pl common rail. legnagyobb bajuk, hogy rengeteget zabálnak és egy olyan iparágban, mint a mezőgazdaság nagyon nem mindegy, hogy 60l-el szántasz ki egy ha-t vagy 45-el (amit a dojfahr motoros gépek pl. simán tudnak).

bizé 2011.07.26. 17:31:36

Hová tart ez a világ? Ezeknek semmi sem szent?! Mi lesz a következő egy diesel ferrari!!!???

gazserm 2011.07.26. 17:36:46

Dízel. Nem jó, ám legyen ha ettől veszik. Csak ne lenne ilyen ronda!

Negrogo 2011.07.26. 17:37:27

@bizé: Azert egy ilyen autoba nem szentsegtores egy diesel. Audi A6-7 ben is van ahogy a BMW 5er Touringban vagy 5GT -ben vagy a merci CSL ben is. Bar uriember nem jar dieselel:D

bizé 2011.07.26. 17:46:55

@mennyi?husz!: Bele lehet ebbe mán sza.ni! Egy porsche ha kenik neki üvölcsön ne kormoljom , meghát ahogy kinéz!

Macskavirág 2011.07.26. 20:12:02

Jó lesz ez, kíváncsi vagyok itthon hány fog az utcán szaladgálni. BMW-ből is a 718-as lenne a legkelendőbb idehaza, ha lenne ilyen.

Rocko- 2011.07.26. 21:57:47

@Tomi1973Wien: noja. mert RENGETEG ilyet láttunk.
pontosan nullát.

Akarki lehetek 2011.07.26. 22:10:11

Na, már itt is a sok tudor, és a diesel-benzin háború.
Újra konTROLLálják a blogot, miközben beszélnek SZÍVÓbenzines és TURBÓdieselről. Persze a Porsche tud 2200-4500-as fordulatig is folyamatos 685 Nm-t 3,6-os turbóbenzinessel, de ez ne érdekeljen senkit. Csak alényeg, hogy alulról nem húz... LOL
Amíg a benzinest eladják így is, addig minek kezdjék el a drágább technológiát beépíteni? Minden cég a maga hasznáért termel.
Tesztet lehet olvasni ilyen motorokról, csak előtte nem kéne ilyeneket irogatni.

Ráadásul most én leszek a hülye, mert ha a fogalmatlan vagdalkozásba bekerül valami, ami a pontatlan logikai menetet helyesebb irányba tereli, akkor az ellenérdekelt tábor elkezd hőzöngeni...

Egyébként nekem egyikre sincs pénzem, szóval nekem mindegy, melyik motorral szólja le a hozzám hasonlóan ruppótlan csóró magyar...

DrSzoke 2011.07.26. 23:14:30

@Schütii: szervizeltem mar par V6 tdi Audi-VW-t.A szamla lattan a tulajoknak alaposan kikerekedett a szemuk.Egyedi ablaktorlo lapat,dupla pollenszuro,longlife olaj,stb. Nem igazan lehet 1500 dollar alatt kihozni,gondolom otthon a Mozaikban sincs meg 200 alatt.Nem a csoro autoja ez,meg ha keveset is fogyaszt.Atlagauto uj ar meg ennek az uj ara aranyos az atlagauto VS porke szervizarakkal.Aki ezt ujonnan megveszi nem lesz gond,6-8 evesen a 3. gazda viszont elzalogosithatja a hazat ha eletben akarja majd tartani.

robertocrack 2011.07.27. 07:39:37

majd ha felszolgáló fizetésemből telik ilyenre,akkor ilyet fogok venni.....addig zsigulival repesztek.....

Specialized78 2011.07.27. 09:14:22

Szerintem már régen semmi gond nincsen a luxuskategóriában a diesel technikával.Személy szerint engem már nem vonz a végletekig pörgethetőség.Sokkal többet ér a nyomaték.Persze a benzines Panamera is vélhetően böszmén nyomatékos,de rendjén van a gázolaj ebben az autóban.

szivodizel 2011.07.27. 13:49:20

A Passatba miert nem teszik be ezt a 3 literes motort? A regebbi(B5.5-be) volt 6 hengeres dizel, a mostaniba meg a 2 literes van, pedig rohogve elferne a motorterbe, s a jaraskultura azert nem ugyanaz.
süti beállítások módosítása