Alig értem haza az Opel buliról, máris a Zengő Dension Team honlapjára vetettem magam. Vannak, akik sejtik már, miért, a többieknek elmondom, hogy a hétvégén a motorsportok Mekkája ad otthont a WTCC-nek, márpedig Monza nem vicc. Monza maga a történelem, a legenda, patinás helyszznek között is a legpatinásabb. Itt minden kavics, fa és a szalagkorlát minden centimétere legendákat mesél.
Aggódtam, mert kedden - amikor utoljára beszéltem Norbival - még éppen csak kifelé tartott egy masszív náthából. Márpedig ha valahol, akkor Olaszországban ki kell vágni a rezet, de vajon elég volt-e az edzés? Érzi és érti-e már az autót annyira, hogy száz százalékot préseljen ki gépből és magából is?
Gyerekek, amikor megláttam ezt a két táblázatot, azért hízott a májam rendesen. És hízhat a mája az egész országnak, a srác a traktorból pedig megérdemli az elismerést.
Az első táblázat az első időmérő eredményét (itt fordított a rajtsorrend), míg a második értelemszerűen a második kvalifikáció eredményét mutatja. Az pedig, hogy az egyetlen autóval induló hazai csapat ott tud lenni, ráadásul úgy, hogy Michelisz Norbert a leggyorsabb BMW-pilóta a mezőnyben... Na ez a valami, nem a Noni-dzsúsz.
Ott ez a fiatal, magyar gyerek és veri a rutinos, öreg rókákat, az ex-Forma-1-es pilótákat... ez az Norbikám, örülünk neked. Persze, a Chevrolet, az iszonyatos pénzből és legjobb pilótákból álló csapat szinte megfoghatatlan, ráadásul ők tudnak sakkozni a szélárnyékkal, fel tudják húzni magukat, talán ezért is nyom sokat a latban, hogy a narancssárga-fekete BMW ott liheg mögöttük.
És bízom benne, hogy ha egy mód lesz rá, akkor el is keni a szájukat holnap. 9.00-tól edzés, 12.30-tól kezdődnek a futamok. Olyan nincs, hogy kihagyjam. Főleg úgy nem, hogy Norbi szerint lehetett volna még javítani az időn. Csekk:
Ésszel Norbi, ésszel de keményen. Mi veled vagyunk!
Az utolsó 100 komment: