Tedd meg, értük

  2011. február 23. - Koncz_János Címkék: biztonság reklám

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Gázt neki, hadd piruljon!
2014-07-15 16:32:56

Figyelem! Az út paraméterei miatt személygépkocsival nehezen járható! Behajtás csak saját felelősségre!

Ne baszakodj a sorssal! +18
2014-02-01 18:02:05

Egy kellemes nyári napon négy rokonszenves ausztrál diák meglóg a suliból, bedobják a szörfdeszkát meg a

Időutazás nyolcvan DeLoreannel
2011-06-17 07:00:00

Alapvető spirituális tapasztalat, hogy a világon minden mindennel összefügg – ez teszi rejtelmessé

Tedd meg, értük
2011-02-23 12:08:45

Vagy ötszáz soros ódát írok erről a pár másodperces szpotról, vagy semmit. Inkább semmit, Önök anélkül


Vagy ötszáz soros ódát írok erről a pár másodperces szpotról, vagy semmit. Inkább semmit, Önök anélkül is érteni fogják az üzenetet. Brit közlekedésbiztonsági videó, a lehető legmagasabb fokon.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr462683309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

attila633 2011.02.23. 18:56:56

Ez egyszerűen zseniális!

f0CuS 2011.02.23. 19:08:52

Nagyon jól megcsinálták :)

Alhazred 2011.02.23. 19:10:38

ez azér' annyira nem új már

de remek

válasszmásikat 2011.02.23. 19:12:45

Nem hangzik el benne egyetlen szó sem.
Nem fröccsen benne vér.

Mégis "üt". Így kell reklámot csinálni.

CernaGeza 2011.02.23. 19:20:42

Ja, ez a felemelő kategória. ÉS jó is..

Volt a másik típus, ami egy hosszabb film volt, és az elején rögtön egy szerelmespárt tör ketté egy autó.. illetve még 4-5 hasonló epizód. Nem tud valaki hivatkozást?

(az mondjuk tényleg más kategória)

Mj3 2011.02.23. 19:22:59

Régi reklám....de egyik legjobbnak valaha!

GiXXXer 2011.02.23. 19:23:05

Igen mélyre ható gondolatokat ébreszt pusztán az érzelmekre alapozva. Sokkal jobb, mint a lassítva repkedő vérben forgó emberkés BBC-s kampány volt.

Én eddig is mindig bekötöttem magam, és ezután is be fogom! És az utasaim is! Ha makacskodnak (volt már ilyen), akkor általában az első kanyar után keresni kezdik a csatot... :)

Terry Wrist 2011.02.23. 19:44:27

az ov mellett azert azt is megtanulhatjuk belole, hogy vezetes kozben ne nezegessunk oldalra hosszu masodpercekig

f0CuS 2011.02.23. 19:45:54

Néztem régebben youtube-on angol reklámokat. Sokkal sokkolóbbak és ötletesebbek, mint legtöbb magyar. Ezáltal bizonyára a hatásuk is erőteljesebb.

2011.02.23. 19:55:29

minek öv?!
a volt osztálytársamnak az apjának a munkatársának a menyének az apja csak azért él mái napig, mert nem volt bekötve!!!!4!4!!

biker_kolee 2011.02.23. 20:05:05

Kivételek mindig vannak, akik nem kötik be az övet és még mindig élnek. Őket hívjuk mázlistáknak.

Öv kell. Nem dísznek van az autóban.

Aztat szoktam mondani volt, hogy inkább legyen az övtől gyűrött a ruhám, mint az agyvelőmtől vérfoltos.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.02.23. 20:07:09

Az angoloknál remek közlekedésbiztonsági reklámok születnek mindig (hiába, autós nemzet...) a sokkolótól a meghatóig. Az lényeg, hogy tudnak hatni az emberekre és kreatív, valamint szakmai segítséget is igénybe vesznek az elkészítéskor. Ezzel szemben itthon...

Az ausztrálok kispöcsű kompenzációs reklámja se rossz:
www.youtube.com/watch?v=TvC6RryUn0Y

De nekem ez a legkeményebb, ezt akárhányszor látom, szinte sírni tudnék (eredetileg angol, de ez az ír változat, csak a rendszámtábla különbözik, az van átfotóboltozva):

www.youtube.com/watch?v=Lw8GPiiOCpI&feature=related

DestinyClassSpaceShip 2011.02.23. 20:24:17

Hát ez egy qrvarégi videó. Jó, de qrvarégi. Ne az előző évtizedből vegyétek a híreket...

con 2011.02.23. 20:38:29

Ilyet itthon nem lehetne leadni, mert nincs benne sziréna, rendőr törött autó és OBB felirat.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.02.23. 20:45:08

@CernaGeza: Ja, épp azt linkeltem be utoljára.

Alf (törölt) 2011.02.23. 21:04:25

elég régi és nem hat meg...

Magyar[HUN] 2011.02.23. 21:31:00

Nem értem miért kell siránkozni azon, hogy régi. Nem mindenki olvas 20-30 weboldalt,ezért sokaknak új ez a videó.
Most akkor ebből kiindulva leszaroznánk a Totalcart,ha lenne egy Lambo vagy Veyron teszt, Mert már külföldön évek óta tesztelték?... Na ugye, hogy nem.

Magyar[HUN] 2011.02.23. 21:32:26

@Magyar[HUN]: Na,nem évek óta,hanem évekkel ezelőtt.

Brigi \"B. A.\" főnöke 2011.02.23. 21:45:19

Olyan nincs, hogy ne mászkáljunk száz kilométereket kilónegyvennel, javított, öt perce ütemesen kattogó gumival, egy tizenmilliós kölcsönautóval, ha otthon 2 gyereket kell etetni, és nem egy polgárháborúból menekülünk, hanem csak a szomszéd országból jövünk haza?

www.youtube.com/watch?v=Naa3qhFUlUE&NR=1

Naezatutti?! 2011.02.23. 21:49:07

Van amit azért a mi magyar rendőreink is képesek viszonylag színvonalasan -igaz sok minden ollózás benne- jól megcsinálni:
www.youtube.com/watch?v=5ljNMkwxbTw

bekman · http://bekman.blog.hu/ 2011.02.23. 21:54:27

Lehet, hogy régi, de szerintem ezt nem lehet elégszer elmondani, sulykolni, hogy a vezetés egy k.rva veszélyes "sport". És ezzel a "sporttal" NEM csak magadat veszélyezteted. Ezt a való élet igazolja sajnos. Minden nap! És amíg lesznek olyan f.szok, akiket ez "nem hat meg", addig fogja is... Majd akkor meghat, ha téged is személyesen érint... Gondolkodjon el ezen mindenki, akit "nem hat meg"!!!

vancello · http://vancello.hu 2011.02.23. 21:56:09

Lehet, hogy rohadt régi, de nagyon jó.
Talán még van, aki nem látta.

Haddel · http://zastava.gportal.hu 2011.02.23. 22:00:03

Nekem kicsit libabőrös lett a karom,szerintem hatásos reklám.

Adam2101 2011.02.23. 22:12:21

Sok-sok autó sípol,világít ha az egyik utason nincs bekapcsolva a biztonsági öv.
Van aki leszarja a sípolást,van aki kikötteti, és legmeredekebb sztori, hogy volt aki egy másik autó levágott övcsatját tette be, hogy ne "picsogjon már".
Kérdés,hogy egyszerűen miért is indul be az autó ha foglalt ülésen nincs bekapcsolva az öv?...ha hátul nem is, legalább az elsőkön.
Kétzónás digitklíma, meg sok ezerért- kevés kilométerenként cserélendő üzemanyagszűrő,megspékelve a legújabb nappalifény őrülettel az megy...ez nem.

Péter 2 2011.02.23. 22:12:46

Egy éves és egy hónapos, nem olyan nagyon régi. Mintha ennek bármi köze lenne a lényeghez...

bekman · http://bekman.blog.hu/ 2011.02.23. 22:15:46

@Adam2101: A legdurvább, hogy láttam olyan csatot imitáló műanyagot, amit direkt ezért gyártottak. Hivatalosan forgalmazzák!!! Vicc...

♥ Kitty ♥ (törölt) 2011.02.23. 22:21:22

Ezer eves, de attol meg persze tok jo. :)

Péter 2 2011.02.23. 22:26:43

Azért én nem értem, honnan kerül elő ilyenkor ez a sok agyament, aki szajkózza, hogy kurva régi meg ezeréves. 2010. január 20. (igazi terjedése a YouTube-on indult be január 29-én) olyan nagyon régen volt?

Adam2101 2011.02.23. 22:46:08

@bekman: És amikor valaki megtámadja őket, hogy mi is ez akkor letudják azzal, hogy "ha valaki táskát (vagy egyéb súlyt) tesz az ülésre, akkor ne sípoljon"
Túlélnéd a balesetet, de a táskád, oldalában a nagyi befőttjével halántékon csap. Csomag helye a csomagtartó, kombiban roló, és rögzítőfülek nem hiába vannak, sokszor rács is párosul hozzá.Én a csomagjaimat vagy hátra teszem, vagy bekötöm/lekötöm.

mvazowski 2011.02.23. 23:10:51

Tényleg régi, vagy csak én láttam túl hamar :)
Mindenesetre újabban még jobb ha bekötöd magad mert tegnap este láttam egy fakezű teszetoszát az M0-on. Tolatott mert elb@szta a lehajtót, de úgy, hogy a nagy zöld ütközőt (amik a lehajtók sarkaiban vannak)is arréb tolta ilyedtében. Remélem nem tört össze senkit.
A másik amiért szeretem ha be vannak kötve az autómban, mert qrvára utálnám, ha egy esetleges balesetben, a kb 80 kg-os hátulülő utasom rajtam keresztül közlekedne ki a szélvédőn. :P és én sem szeretném a fejemmel össze pókhálózni a szélvédőt.

Merida001 2011.02.24. 00:47:54

Ez a biztonsági öv is egy túlpörgetett dolog azért. Sok szakember is egyértelműen elmondta, hogy a b.öv nem feltétlen menti meg az embert. Ugyanis rengeteg balesetnél az öv be, vagy éppen be nem kapcsolása mentette meg a balesetet szenvedett autóst. Ez egy 50-50 százalékos tényező jelen pillanatban a baleseteket vizsgáló szakemberek szerint. Sok autós bent égett az öv miatt, vagy az öv miatt nem tudott átlendülni az anyós ülésre és ezért a "fa" aminek ütközött halálba küldte. És ez fordítva is igaz egyaránt. Szóval a lényeg, hogy nem egyértelmű az öv "mindig minden körülmények közötti" megléte.:)
A másik, hogy valahol a kresz és a rendőrei miért és milyen jogon kérik számon az övet?? Ennyi szabadsága had legyen már a kedves autósnak, hogy saját autójában azt tegyen az övével amit akar. Mert a mobil teló használata stb. az érthető, de ez az öv kérdés nem. Ezzel csak saját magunkban okozhatunk kárt vagy esetleges menekülési esélyt adhatunk magunknak egy baleset során a be nem kötés esetén...

Majdénmegmondom 2011.02.24. 07:59:41

@Merida001: Dohányos vagy. Eltaláltam?

Az unokatestvérem baleseti helyszínelő 15 éve. Megkérdeztem, hány olyan esetet látott, mikor valaki bennégett az autóban? Négyet. És hány olyat, mikor azért halt meg az illető, mert nem volt bekötve? Nem tudta megmondani- kb. 3-4 naponta szokott ilyet felmérni, tehát a 15 év alatt kb. 1500 esetben ölt meg valakit a saját hülyesége. 4 vs. 1500! Hány ember hal még meg emiatt az idióta bennégős városi legenda miatt? Mondják azt, hogy "lusta vagyok becsatolni, meg különben is, az öv b****knak meg vénasszonyoknak való". Az sokkal tisztább.

Kívánom neked, hogy karambolozz frontálisan, és persze éld is túl, hogy el tudj gondolkozni a történteken. Nekem "sikerült"-pár zúzódástól eltekintve semmi bajom nem lett, a mellettem ülő bekötetlen vezető fél szemére megvakult, az arckoponyáját kapcsokkal rakták össze, és kettő kivételével minden bordája eltörött. És persze a mai napig meg van győződve róla, hogy ha be lett volna kötve, ott hal meg az autóban...

Kifordított kacagány 2011.02.24. 08:02:20

@Adam2101: mert még én sem kapcsolom be az övet, ha ki kell állnom az udvarból, csak utána. legyen már mindenkinek annyi esze, hogy bekapcsolja, a közlekedés felelősségébe talán ez is beletartozhat, nem kell mindent a gyártóra hárítani.

@bekman: ha ilyen nem lenne, akkor vennének övhosszabbító csatot. kapható direkt kövér embereknek. abban semmi rossz nincs, az eredmény mégis ugyanaz.
nem volt rossz az a technika sem, ami az orrod alá dugta az övet, ha indítottál, de az sem lenne rossz, ha bekábeleznék az egész övet és becsatoláskor zárná az áramkört ami megszüntetné a csipogást, de azt meg mindenki a segge alatt kötné össze. az emberi tényezőt nem lehet kihagyni.

@Merida001: ezt a sok hülyeséget honnan szedted? és még el is hiszed?
mellesleg ha egy fa elől akarsz elugrani, jobban jársz, ha a kormánnyal próbálkozol. ha nem megy, úgysem lesz rá időd. egy ismerősöm ilyen elugrással próbálkozott, be is került a kórházba mert eltört a csípője. jobban járt volna, ha beköti magát.
én azt sem szeretném, ha egy frontális találkozásnál a másik autó utasa a szélvédőt áttörve az ölemben landolna. mint ahogy azt sem szeretném, ha egy véletlen koccanás során megölnék valakit, csak mert az nem volt bekötve. még akkor sem, ha nem büntetnének meg, vagy épp nem én lennék a hibás fél. kérjék csak számon az övet.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.02.24. 08:12:13

@Majdénmegmondom: Van, akit nem lehet meggyőzni, mert eldöntötte, hogy okosabb a mérnököknél, a statisztikáknál, a törvényeknél. Nem is kell meggyőzni. Majd rájön... Persze lehet, hogy késő lesz, de nem neki fog akkor már fájni, hanem azoknak, akik szerették és talán hiányozni fog nekik.

Ezt a reklámot épp az utolsó mondatom miatt hozták létre, ha nem is magad miatt, de legalább a szeretteid miatt kösd be, akik hazavárnak.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.02.24. 08:17:52

@Merida001: A légzsák is "csak" 97 százalékban ment életet, 3 százalékban öl. Mégsem tiltakozok. Ha nincs, az arány 50-50. Vagy megdöglök, vagy nem.

De a te dolgod, ha nem kötöd be, mindenki úgy kísérti a sorsot, ahogyan akarja. Ez egy szabad ország.

misi107 2011.02.24. 08:56:00

@Merida001: az utánad kommentelő egész jól leírta,mi a szitu.Ha nem bírsz a fa elől félrehajolni,akkor már a legelején el lett baszva valami,de nagyon.Az emberi hülyeséget semmivel nem lehet kivédeni,nekem kettő balesetem volt,mind a kettőnél fa volt.Az elsőnél kitolattak elém,kispókkal 50-nel durrantam neki a kikerülést követően a fának (a kedves autós észre se vette,hogy bárki is jön.Kikerülés közben lökött az autón,különben simán kikerülöm).A laza öv miatt lett egy zúzódás a mellkasomon és ennyi.Ha nem vagyok bekötve,akkor most kormánnyal a mellemben lennék elföldelve.Másodszor az út is szar volt,gyorsan is mentem.Kb. 110-zel elkaptam oldalról egy akácfát.Az egész család karcolásokkal szállt ki,anyám és az asszony kapott nagyobb ütést a jobb oldalon,a gyereknek és nekem semmi bajunk nem lett.Ezek után leszarom azokat,akik kézzel-lábbal hadakoznak ellene.

-trogerone- 2011.02.24. 08:59:47

nekem loganom van nincs tul bonyolitva nem sipol...:) fejben dol el az egesz aki nem akarja az az ugy is kijatsza
nalunk nem indul az auto amig az ovet mindenki be nem koti(pl. nem lennek oda ha a mogottem ulo lefejelne)

-trogerone- 2011.02.24. 09:06:23

latom van itt kemeny gomboc eleg....meghogy elugrik... meg van aki kitamaszt...de sebaj ez termeszetes ezt nevezik termeszetes szelekcionak :)

Bande 2011.02.24. 09:29:09

@Merida001:

Ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy persze ne foglalkozz vele ne kösd be az övet. Viszont amint összetöröd magad, és a kiérkező mentőknek helikoptert kell hozzád hívniuk és besietnek veled a kórházba, ahol próbálják az életet visszaküzdeni beléd..Nos ez mind az adófizetők pénzéből megy..nem csak a tiedből..az egész ország fizeti azt a helikoptert a kórházat..És hadd ne mi fizessünk azért mert te f@sz voltál és csesztél bekötni magad. Úgyhogy inkább vegyen elő a rendőr, büntessen meg párszor és ezzel érje el, hogy bekösd magad.Mindenkinek jobb lesz így.

-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2011.02.24. 10:35:44

aki felelőtlen fasz, az ezt is leszarja

-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2011.02.24. 10:37:29

@Majdénmegmondom: lehet venni övvágót, valami párezer forint. ralitúrában kötelező, de bárki vehet. ha ennyire félsz ettől az öv-miatt-kocsiban-ragadástól, tegyél egyet minden ajtórekeszbe.

Majdénmegmondom 2011.02.24. 11:35:24

@-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!:

Jó tipp, de a hülyéknek erre is lenne magyarázatuk.
Hopp, már meg is van: ha felborul az autó, kiesik az ajtórekeszből az övvágó, ő meg benn ég a kocsiban... :-)

DEW3yl · http://dew3yl.wordpress.com 2011.02.24. 11:52:11

Már kismillió oldalon láttam, mindenhol ajnározzák, de - annak ellenére, hogy megpróbálom megérteni - még mindig nem tudom megérteni, miért annyira jó. Persze értem én, hogy nem mindig a vért, robbanást arcba toló reklám talál a legjobban célba, nem az a legelrettentőbb, de ez akkor is gyenge szerintem.

Kifordított kacagány 2011.02.24. 12:57:53

@DEW3yl: mindenkit más fog meg, mindenkit más érint meg, a különböző reklámok különböző típusú embereknek valók. ennyi.

a 3.audimnak romlik el a váltója! 2011.02.24. 14:38:20

@CernaGeza: Ez is nagyon elgondolkodtató és megindító főleg ezzel a zenével!
www.youtube.com/watch?v=eC2SBX2nnUw

chapy 2011.02.24. 14:42:40

Nagyon jó videó, szerintem elég hatásos. Érdekes itthon évek óta nem láttam semmilyen közl. biztonsági filmet. Bár lehet, hogy csak keveset nézek tv-t.

Merida001 2011.02.24. 23:39:39

@Majdénmegmondom:

Nem dohányzom! Utálom a cigit! Nem jött be.:)
Megmentett a "nem bekötött" állapot már baleset során...túl vagyok rajta köszi!:)
Ezért is írtam, hogy nem minden esetben jó az öv és sok esetben jó...nem a lustaság volt a lényeg.

Merida001 2011.02.24. 23:41:28

@Kifordított kacagány:

nem a fa elöl ugrik el valaki te majom, hanem a lendület teszi egy üléssel arrébb a sofőrt..figyelj jobban!!!

Merida001 2011.02.24. 23:47:38

@misi107:

Konkrét eset volt egy haveromnál, hogy a nem bekötött öv mentette meg, mert a másik ülésre átlandolt, így is sérült, de kiflibe hajlott verdából nem jött volna élve ki, hogyha a bekötött állapotban lett volna jelen. Ezt a helyszínelők emelték ki, mint tényt!
És amit írtam is év tizedek óta szakemberek által vizsgált tény, hogy nem egyértelmű az öv sikere. 50-50. Ettől függetlenül kösd be magad, mert én nem mondtam, hogy ne tegyed. És azt sem hogy én nem vagyok bekötve, hiszen büntetik...de ettől még a fent írtak ténye jelen van és jelen lesz..

Merida001 2011.02.24. 23:50:24

@Bande: Fasz vagy te! Én nem azt mondtam, hogy nem kötöm be magam( nem erről szólt az írásom), figyelj oda jobban és olvasd végig még egyszer...te kis hős adófizető!:)

Merida001 2011.02.24. 23:52:39

@KuKori:

Ugyan olvasd már végig hogy mit írtam!! Nem arról szól az írásom, hogy nem kötöm be magam vagy igen...

Kifordított kacagány 2011.02.25. 07:43:53

@Merida001: te ugrálsz a fákon és én vagyok a majom? ez most akkor hogyan?
"Sok autós bent égett az öv miatt, vagy az öv miatt nem tudott átlendülni az anyós ülésre és ezért a "fa" aminek ütközött halálba küldte."
eldönthetnéd, hogy át kell-e lendülni, vagy elég csak átesni. talán nem mindegy.
talán az sem mindegy, hogy hogyan találod el a fát. ha szemből, akkor maximum a fa törzsébe fogsz esni a szélvédőn keresztül, de semmiképp nem a másik ülésre. lendülni meg egyik esetben sem fogsz. legfeljebb akkor, ha épp a fán himbálózol és látod közeledni az autót. akkor talán át tudsz lendülni egy másik fára, mielőtt leráz róla.

Merida001 2011.02.25. 09:13:11

@Kifordított kacagány:

híven tükrözi a neved a tetteidet..kifordított vagy...nyilván oldalról kapod az ütközést nem szemből. Nem megy a fizika??:)Ha szemből mész neki a fának akkor nyilván nem kerülsz a másik ülésre, mert nem arról hat rád a dolog...nem?? És akkor nem átülsz, hanem átlendülsz az erőhatás miatt - a rád ható tehetetlenség következtében. Na felfogtad végre Csita?

HakapesziM 2011.02.25. 10:01:53

Nem értem a felhajtást az övvel kapcsolatban.Hasznos,életet ment,százszor bebizonyították.A tüdőrákosok 90%-a dohányos,ez is tény.Ennek ellenére sokan szívják.Legyen az én felelőségem hogy bekötöm vagy sem.Közlekedni veszélyes,vegyük tudomásul,de tekintsük felnőttnek az embereket.Ha rajtam múlna,én azt tanácsolnám,mindenki kösse be az övet.Ennek ellenére én ritkán használom.

Kifordított kacagány 2011.02.26. 12:18:22

@Merida001: kedves barátom, a magyar nyelv azért olyan szép, mert kifejező és rengeteg apró különbséget ismer. az átlendülsz szót általában arra szoktuk használni, mikor a lendület mögött szándék is van, nem pedig akkor amikor tehetetlen szarkupacként hánykolódsz egy autó belsejében. de tekintsünk most el nyelvi hiányosságaidtól és nézzük a fizikai ismeretek terén tátongó hiányosságaidat. azt hiszem az általad vázolt eset, mikor áteshetsz a melletted lévő ülésre(figyelsz? még mindig nem lendülsz) csak tisztán oldalirányú ütközés esetén következhet be. minden más esetben össze vissza fogsz csapódni, ahogy a kis hab tested és a fizika törvényei diktálják. talán nem kell ecsetelni, hogy egy fának számtalan módon nekimehetsz. de oké, elismerem, oldalütközés esete is előfordulhat. csak kár, hogy ebben az esetben is vagy úgy esel át a másik ülésre, hogy először nekicsapódsz az éppen az utastérbe igyekvő ajtónak(és fának) és utána esel az áhított ülésre, vagy ha a másik oldalon törik a járgány, akkor pont hogy arrafelé fogsz esni, ahonnan a nagyobbik pofont kaphatod. én egyiket sem érezném kívánatos megmozdulásnak, de ha neked ez minden vágyad, nem bánom, legyen részed benne.

Merida001 2011.02.26. 14:11:59

@Kifordított kacagány:

Ajánlom neked arany János 40ezres szókincsét szarkukackám és abból bőven lehet merítened. Nagy lelki válságot okozott neked ez az "átlendülsz" kifejezésem. Kis "emós" lelkedet odaverte rendesen. Csak túléled valahogy!:)És kösd be magad, hogy nehogy "átlendülj" a nem kívánt állapotodba.:)

Rocko- 2011.02.26. 15:33:32

@Merida001: így lendülsz át a másik ülésre, kérlek alássan
www.youtube.com/watch?v=JcVSQh5MbTo

Merida001 2011.02.26. 15:45:05

@Rocko-:

Miért lendülnék így át pont én?

Rocko- 2011.02.26. 15:46:20

@Merida001: ne tőlem kérdezd, nem én találtam ki a fizikát.

Merida001 2011.02.27. 14:17:00

@Rocko-:

Te írtad ezért kérdeztem tőled. Mi volt a célod? Azt csak tudod...

Rocko- 2011.02.27. 14:22:50

@Merida001: az, hogy kurvára nem tudod megbaszni a fizikát, bármennyire erősködsz.
akik ezzel próbálkoztak, többnyire hullazsákban fekszeknek.

Merida001 2011.02.27. 17:29:12

@Rocko-:

Én nem akartam megbaszni a fizikát, vagy te próbáltad már és ezért vagy ilyen lelkes ezen a téren??
Olvasd végig mit írtam és akkor megérted az egészet. Nem egy ember úszta már meg az ütközést a be nem kötés miatt. Itt nem arról szól az egész, hogy nem kötöm be magam, vagy igen - hanem arról, hogy nem egyértelmű a b.öv használatának sikere.Ennyi.
Az meg egy megtörtént eset volt, hogy haverom megúszta élve az oldal ütközést a be nem kötése miatt - a másik ülésen kötött ki... A helyszínelő is ezt állapította meg aki több ilyen esetet látott mi te. De ettől még kösd be magad, mert az írásom nem arról szól, hogy kampányolnám a nem bekötésre utaló megállapításomat, hanem arról amit írtam fent. Én is bekötöm magam egyébként, mert jelen esetben büntetendő a dolog. Ennyi. Felfogtad?

Kifordított kacagány 2011.02.28. 14:56:28

@Merida001: javaslom ne csak ajánlgasd, próbálj belőle te is elsajátítani valamicskét. akkor talán érthetőbben ki tudod fejezni a hülyeségeidet.
a haverod nem azért úszta meg, mert nem kötötte be az övét, hanem azért mert mákja volt. az az erő amitől, a te szavaiddal élve, átlendült a másik ülésre, előbb még nekivágta egy-két ellentétes irányban elhelyezkedő felületnek(ködös szavaidból feltételezem, hogy az autó bal oldala kapta el a fát). nem tudom felétek ez mennyire áhított dolog, de felénk nem annyira. Rocko videójában az ütést az autó jobb oldala kapta, de ha a másik oldalon érte volna az ütés, akkor ugyanaz az erő ami a fickót kikapta az ülésből, előbb még nekivágta volna az ajtónak. egyik eset sem a túlélés záloga, függetlenül attól, hogy a helyszínelő több balesetet látott már életében vagy sem. sajnos a baleset lefolyását és a fizikakönyveket vélhetően ő sem látta.

Merida001 2011.02.28. 20:14:15

@Kifordított kacagány:

Itt nincs hülyeség csak egyfajta okoskodás részedről. Nyilván a helyszínelő amit megállapított az tény, mert te nem voltál ott. De a túlélő is képben volt emlékszik mai napig mindenre, eszméleténél is volt. Szóval ez csupán a balesetek válfaja lehet, hogy ki éli túl, ki nem. Be volt-e kötve vagy sem. Ez mind mind az adott szitutól függ. Egyben azért egyet értesz (talán), hogy két teljesen egyforma baleset nincs. Ezért az sem biztos, hogy az öv tud-e segíteni vagy sem. Itt még egyszer mondom nem arról szól az egész, hogy ne kössétek be magatokat vagy sem, hanem arról hogy ne büntessék az embert ilyen miatt (be nem kötés vádjával).Ennyi.
süti beállítások módosítása