Autót vennék. Jelige: politikus

  2011. február 15. - ommm Címkék: kormányzat autók politikus superb

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

lazar superb

Tőlünk, autósoktól elvárják – és nem egyszer kényszerítenek -, hogy ésszel, takarékosan és minél kevesebbet közlekedjünk, ideje bizonyítania a nép választott képviselőinek.Tessék spórolni, erre jó a Skoda Superb.

Mai cikkünk blogposztja.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr22662315

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: NEMHUNYT LÁZÁR JÁNOS - ÁLHALÁLHÍR 2011.02.15. 11:41:24

Lázár János(1975 – 2011) Hódmezővásárhely gyászol. Rapcsák Andrást követően (akinek az elhunyt egykor személyi titkára volt) egy hasonlóan fajsúlyos polgármesterük is elhalálozott.- A választópolgári kicsinyes filléreskedés végzett Jánossal! &nda...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Borogy 2011.02.15. 18:23:39

Azert, sajnos ezek, olyan, dolgok, hogy nem most kellett volna az embereknek eszukbe jutni, hanem sokkal korabban.

Magyarorszag kis orszag, nem egy nagy GDP-vel magaldott valami...

Sajnos neha ott akarnak szoritani ahol nem kene, es ott nem szoritanak ahol sokat lehetne lefaragni...

Pl megfelezni a parlamentet. Hany milliot tudnanak megsporolni? Lehet nem a kis ember minimalberet kellett volna megadoztatni. Talan tobb lenne ugy a kasszaba.

Azert a kb 10 millios orszagban biztos van az a kemeny 2 millio aki dolgozik...es adozik...

A tobbi aki a 2 milliobol el (kihasznalja) az: politikus, kozhivatalnok, diak es kulonleges barna boru sargas szemfeherjevel aki nem tudja mi az a magan tulajdon...

girda 2011.02.15. 18:35:58

@lzh6k4:
Egyetértek.
Azon kezdtem el gondolkozni, hogy mitől is olyan hihetetlenül fontos ember a politikus. Tényleg mitől? Mást sem látsz, csak, hogy összevissza szavaz a parlamentben, ha éppen ráér bemenni, majd hasonlókat csinál a saját választókörzetében, vagy az egyéb, munkahelyét jelentő hivatalában is.

Érdemes lenne mondjuk összevetni egy politikus fontosságát egy egyszerű (a szó jó értelmében egyszerű) körzeti orvoséval, vagy mondjuk egy tanáréval, vagy egy mentőautó sofőrével. A rendőröket és katonákat most hagyjuk. :)
Szerintetek Ti, akik megválasztottátok őket, kinek adnátok gyorsabb, biztonságosabb autót és mindenféle előjogokat? Kinek fontosabb számotokra az élete, az orvosodnak, aki megmenti az életedet, aki meggyógyítja a gyerekedet, vagy azé, aki kilopja a szemedet minden gondolatával?
Nem akarok általánosítani, mert nyilván fontos, hogy minden évben, de minimum minden négy évben amilyen törvényt lehet, át-, majd visszaalakítsunk, de a véleményem az, hogy semmivel nem jár ezért több, vagy bármilyen extra, mint azoknak, akik bárhol máshol végzik a mindennapi munkájukat.

Az alapok rosszak. A képviselőket, polgármestereket... mi választjuk. Nekünk kell meghatároznunk, hogy mi jár a munkájukhoz maximálisan. Ne az határozza meg egy politikus motivációját a szakma iránt, hogy itt majd ingyé lesz a benzin, meg jó a kocsi, van kéró budapesten... és nincs semmi felelősség.
Jelen helyzetben sajnos ez így működik, de a világot még viktor szerint is át kell alakítani, hát itt kezdjük!
A mentelmi jog háborít fel a legjobban. Mi indokolja egy képviselő mentelmi jogát? Valaki magyarázza meg, hogy miért van rá szükség? Vagy arról van szó, hogy várhatóan bűncselekményeket fog elkövetni és honatyaként megérdemli a mentességet?

Nem kell mentelmi jog, nem kell luxusverda, luxuskéró... Kell viszont költségtérítés, melynek minden forintját számlával kell igazolni. Ebben az országban még a wc-s néninek is adnia kell számlát, így nem lesz gond.

Meg kell fogalmazni a képviselők bérét, juttatásait nekünk, akik megválasztottuk őket.

anew 2011.02.15. 18:36:53

@Alikam: Ezzel most minden szellemi munkát, sőt a teljes demokratikus rendszert kérdőjelezed meg..Jobbat még nem talált az emberiség, pedig már sok mindent megpróbált..
Ui:Lehet szidni a politikusokat, hogy nem csinálnak semmit pl: nem takaríttatják le az utakat...De biztos, hogy mindnyájan levakarjuk a saját házunk előtti járdáról a jeget?

Astra44kW 2011.02.15. 18:55:10

Most kivételesen NEM értek egyet a cikkíróval.
Sokkal spórolósabb lenne, ha Dacia Dusterrel szerelkeznének fel. Most 4 millió alatt dízelt, jó felszereltséggel lehet beszerezni. És ha nem bérlik, hanem megveszik, fél év múlva el lehetne árverezni a járgányokat jó pénzért, pl. hogy ebben a kocsiban utazott XY kancellár, elnök, köztársasági elnök, stb. A gyűjtők biztos elkapkodnák. :)

jani130 2011.02.15. 19:06:05

Némi választék azért járjon neki, de ha én lennék ő, akkor vennék egy suzuki sx4et.
Rájöhetne, hogy az is autó, 4 kereke van és megy, mint a többi. Nyilván ízlés kérdése is egy kicsit. A fekete luxuskocsi szerintem furcsa dolog.

válasszmásikat 2011.02.15. 19:10:25

Idézet a cikkből:

"Ilyen például a Skoda Superb. Remek, számszerűsíthető érvek szólnak mellette."

És miért venne a magyar kormány cseh autót?
Az teljesen logikus, hogy a csehek a Skodát választják. Az is logikus, hogy a magyarok az Audit választják, mert az részben magyar (Győr).
És feltételezem néhány év múlva a Mercit is választani fogják (Kecskemét).

Semmi extrát nem látok a jelenségben.

Ami még magyar, a Suzuki, és az Opel. Az előbbit felejtsük el, mint kormányzati autó, az utóbbi új, nagyobb modelljein már érdemes elgondolkozni.

Saratoga V6 2011.02.15. 19:13:46

Tolókerekes Zsugormotoros speer-es Ladát az összesnek. Az első ónos eső után megoldódna a kisebb parlament kérdése is :)

szmoker (Homo Trollicus) 2011.02.15. 20:10:48

@anew: "Nem kell sajnálni a politikusoktól, ami jár nekik.Ki járjon Audival, BMW-vel, ha nem az elöljáróink?!"

Tudod mi jár nekik? A pofájuk. És nem evésre használják.
Elöljáróink meg némi (tiszteletre)méltóságot feltételez.
Ezek? Nem írom le, mert kimoderálnak.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.02.15. 20:36:30

@válasszmásikat: Értesz hozzá, látom.
Olvass vissza inkább.

Krisi 2011.02.15. 20:47:58

mér nem járnak vonattal? utaztatok már railjet-en? viszi az is a 120-at, kényelmes és halk :)

automata váltó meg minek? nem tud a sofőr váltani és kuplungot kezelni? tanuljon meg. 4x4? mifasznak? ha leesik a nagy hó akkor úgyis otthon maradnak a seggükön vagy a jól befűtött irodájukban, esetleg használják a telefon nevű szerkezet.

ja, és ennek a kommentnek a végéről sem hiányozhat az "ezért tart itt ez az ország" illetve a "bezzeg nyugaton" motívum, anélkül kimoderálnak :)

Solymász 2011.02.15. 20:49:01

@anew:
Ez valami polkorrekt marketing?
Éppen az általad oly nagyra tartott "demokratikus rendszer" tenyésztette ki a homo politicus besorolású gennyládákat világszerte.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.15. 21:15:02

@VOGAben:
- Egyik oldal : 1 ember betölti a sok tisztséget
- Másik oldal : egyiket sem végzi rendesen.

Inkább az elsővel van gáz. rendben lenne, ha egy fizut kapna. De kapja mindet!
Azt kéne, hogy lehet akárhány munkahelyük, csak 1 fizuért.
Lehet, nem lenne akkora kedv sok helyen "dolgozni" :D

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.02.15. 21:18:48

Azok kedvéért, akik még mindig azzal jönnek - így 300 hozzászóláshoz közeledve - hogy a Skoda cseh autó, az Audi (és a Suzuki) meg magyar, ezért kell Audit venni, megemlíteném a globalizációt, hátha hallottak már róla.

Autógyárak vannak, leányvállalatok és összeszerelő üzemek. Meg márkanevek, ami mögött bármi lehet.

Egy pár kérdés:
1. A Nissan Aprio japán autó?
2. A Lamborghini olasz?
3. A Kia szlovák?
4. A Skoda cseh?

Válaszok:
1. Igazából francia. Romániában összeszerelve. De lehet, hogy Marokkóban. Ugyanis a Nissan Aprio nem más, mint a Dacia Logan badge-engineered (átcímkézett) verziója. Árulják Renault Loganként is. És ha Marokkóban gyártották, akkor is román? A technika abszolút francia.

2. A Lamborghini a VW-hez tartozik, a technika Audi, a márkanév olasz legfeljebb.

3. Ha a Suzuki magyar, akkor a Kia szlovák. Ugyanis ott az összeszerelő üzem. Ja, hogy nem szlovák, hanem koreai. Akkor a Suzuki mégis japán, nem?

4. A Skoda annyira cseh, amennyire a Lamborghini olasz. A motorok, a padlólemezek mind VW. A márkanév itt is, ami cseh, semmi több. Ennyi maradt a cseheknek. :-(

És nem véletlenül nem mondom a VW-re, hogy német. Az anyacég, a VAG konszern német székhelyű, de pl. egy VW Polo jó eséllyel Spanyolországban készült. (Mint ahogy sok Ford török.)

És A6-ot, A8-at nem is szerelnek össze Győrben. Motorokat, TT-ket igen.

Íme egy térkép az európai összeszerelő üzemekről, lehet csodálkozni:
vdv.atw.hu/tc

Shadowbull 2011.02.15. 21:25:12

@bonifac: De sokkal inkabb magyar egy Audi, mint egy Skoda, nem igaz?

Lehet okoskodni, attol meg ugy van, hogy Magyarorszag profital az Audibol, es ezt bizonyos donteseknel (mondjuk hogy az arra erdemesek milyen premiumautoval jarjanak) illik figyelembe venni.

sb

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.02.15. 21:37:34

@Shadowbull: Viszont sokkal inkább magyar egy Suzuki - vagy lesz egy Mercedes - mint egy Audi.

Az Audi pedig profitál Magyarországból (különben nem lenne itt az üzem).
Vagyis a VAG profitál. A Skoda meg a VAG-hoz tartozik. Tehát, ha Skodát veszek, abból az Audi is profitál, közvetve.

Audifan 2011.02.15. 21:48:40

Mindenki a miniszter S8-asán van kiakadva.Annak idején a neoidióta Gyurcsány is vett egy W12-es Audit.Neki szabadott és még meglopta az országot.
Felölem egy politikus Royce-Rolls-al is járhat csak legyen a munkája áldásos az állampolgároknak.
Én is S8-al járok és egy szédületesen jó autót ismertem meg benne.Ország úton a rosszindulatú pletykákkal ellentétben 11-12 literböl simán elmegyek.Városban 16-17 liter.Na és?Kinek a gondje ez?Annak aki jár vele.A buzi Winkleréknek nem ezzel kellene foglalkozni,hanem azzal ami rájuk tartozik.Az S8-at azok fikázzák akik még nem ültek benne.Nincs a bolygón jobb autó ezt tapasztalatból állithatom.A köcsög-mercedes (BMW) nem közeliti ezt meg a szar hátsókerék hajtsával.Driftelni jó,de azt megegy miniszter nem szokott.

Bandi a hegyről 2011.02.15. 21:51:26

Azt értem, hogy vérlázítónak tartja a "nép", hogy közpénzen S8-cal furikázik egy közszolga. (valóban az)
Azt viszont nem, hogy egyesek miért tartják érte soknak a havi 600 ezret, mint bérleti díjat, vagy egy sima A betűsért alig kevesebbet. Mire lejár a néhány év, ezek az autók már csak töredék áron értékesíthetőek, pláne ha futásteljesítményük is ismert lesz eladáskor. 30-40 milliós autót 10-ért lehet majd eladni... De elvileg még mindig "spórol" az állam, mert nem áll autókban több kórház éves költségvetése és talán nem mutyizza ki majd 1-2 misiért a bennfentes maffia. De azért ne legyenek illúzióink, biztos van itt is visszaosztás a háttérben, csak talán az is kevesebb valamivel.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.02.15. 21:54:07

@Audifan: Senki nem mondta, hogy Gyurcsánynak szabadott. Általában a politikusokról van szó. (Csak most Lázár adott épp okot.)

Az S8 biztos jó autó. Csak politikusnak utazóautónak messze sok. Ha a mi pénzünkből megy, akkor meg végképp. Lázár meg nem dolgozott meg érte. (Feltételezem, te igen. ;-))

Ja, és Lázár János nem miniszter.

Shadowbull 2011.02.15. 21:57:55

@bonifac: "Viszont sokkal inkább magyar egy Suzuki - vagy lesz egy Mercedes - mint egy Audi."

Miert is?

Mert az osszes Audi-motort (keves kivetellel) Gyorben gyartjak mar tobb mint 15 eve, azonkivul TT-t es A3-at, valamint motorfejlesztes is tobb mint 10 eve van Gyorben?

Az Audi Hungaria sokkal nagyobb szerepet jatszik az Audi (sot az egesz VW-Konszern) mukodeseben, mint a Suzuki az egesz Suzuki cegben.

"Az Audi pedig profitál Magyarországból"

Johogy. Kolcsonosen mindket felnek jo uzlet. Nagyon jo.

"ha Skodát veszek, abból az Audi is profitál, közvetve. "

Igy van. Csakhogy egy adott szint folott nem ultetheted Skodaba a vezetoket.

Ezen lehet nyekeregni, de attol meg igy van.

Hogy hol kezdodjon ez a szint, azon lehet vitatkozni, csakhogy az itt altalanosan hasznalt "politikus" kifejezes marhara nem helyes.

A magyar politikusok nem kapnak Audit es pont. A magyar politkusok nem kapnak autot.

sb

Shadowbull 2011.02.15. 22:00:15

@Audifan: "Mindenki a miniszter S8-asán van kiakadva."

Nem miniszter.

"Annak idején a neoidióta Gyurcsány is vett egy W12-es Audit."

Mivel o volt a miniszerelnok, nyilvan jar neki a fokozottabb vedelem. Jar ugyanugy Orbannak is. Meg meg nehany embernek az orszagban.

sb

Solymász 2011.02.15. 22:16:38

Audifan:

Ha neked olyanod van, az naggyon jó.
De azér', mer' itten fikázod a többi szintén naggyon jó autót, azér a tiéd nem lesz még jobb.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.02.15. 22:17:00

@Shadowbull:

"Miert is?
Mert az osszes Audi-motort (keves kivetellel) Gyorben gyartjak mar tobb mint 15 eve, azonkivul TT-t es A3-at, valamint motorfejlesztes is tobb mint 10 eve van Gyorben?"

Pl. mert a Suzuki két évvel régebbi, kb. 20%-al több munkása van (volt, a válság miatt visszaesett), és a kezdetektől fogva nem csak motort gyárt, de autót is.

"Az Audi Hungaria sokkal nagyobb szerepet jatszik az Audi (sot az egesz VW-Konszern) mukodeseben, mint a Suzuki az egesz Suzuki cegben."

Ez könnyen meglehet, nem vitatom.
Bár a Suzuki gyárt a Fiatnak, Opelnek és gyártott a Subarunak is.

"Johogy. Kolcsonosen mindket felnek jo uzlet. Nagyon jo."

Akkor meg ne sajnáljuk őket, és ne érezzük kényszernek, hogy tőlük vásároljunk.

"Igy van. Csakhogy egy adott szint folott nem ultetheted Skodaba a vezetoket."

Igen, ezen nem is vitázott senki.

"Hogy hol kezdodjon ez a szint, azon lehet vitatkozni, csakhogy az itt altalanosan hasznalt "politikus" kifejezes marhara nem helyes."

Elég könnyű a főfejeseket kiválogatni (közjogi méltóságok, meg mondjuk a miniszterek), a többinek meg miért is adnál többet egy Skoda Superbnél? Már ha egyáltalán adnál?

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.02.15. 22:19:36

@Shadowbull: "Mivel o volt a miniszerelnok, nyilvan jar neki a fokozottabb vedelem. Jar ugyanugy Orbannak is."

Igazad van, ez nem ugrott be. Valóban jár, nem is biztos, hogy ő vette, a nagy páncélozott batárokba muszáj erős motor.

Érdekes, OV-nak elég egy VW Multivan.
Mikor lesz Bentley-je (hogy a VAG-nál maradjunk)? :-)

Csak nem Viktor szólt LJ-nak, hogy ejnye-bejnye, adod vissza az S8-at? könnyen lehet.

komikus 2011.02.15. 22:20:32

Azért azt lássuk tisztán elvtársak,hogy L.János nem adósította el hazaárulóként az országot, nem lövetett magyar emberek tömegébe stb.Párszor már újraválasztották az Őt ismerő emberek.Tehát nem csalással, árulással került oda, ahol van.Nem az anyósa ültette A8-ba.

Shadowbull 2011.02.15. 22:29:55

@bonifac: "OV-nak elég egy VW Multivan."

Dehogy eleg. 2006-ban egy pancelozott BMWvel jarkalt, amit Nemetorszagbol kapott kolcsonbe.

Es hidd el, ma sem a multivannal jarkal, a Koztarsasagi Orezred valszeg nem is engedne.

sb

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.02.15. 22:33:35

@Shadowbull: De amikor megjelenik, azzal jön. Tudja, hogy így népszerűbb.

Talán erre a többiek is rájöhetnének. Egy olcsóbb, néphez közelebb álló autóval a politikust mindjárt nem érzi - annyira basáskodó, kiskirálykodó gyűlöletes rétegnek a köznép.

Mert ma Magyarországon a politikus szitokszó, bátran mondhatjuk.

Shadowbull 2011.02.15. 22:34:22

@komikus: "L.János nem adósította el hazaárulóként az országot,"

LOL :)))

Hodmezovasarhely a legeladosodottab magyar megyei jogu varos.

sb

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.02.15. 22:35:26

@komikus: Tehát akkor neki mindent lehet. Világos.

Amúgy te ugye nem ismered?
Ha ismernéd, tudnád, milyen kiskirály Hmvhelyen. (És ezt a szó legrosszabb értelmében értsd.)

Shadowbull 2011.02.15. 22:55:38

@bonifac: "Pl. mert a Suzuki két évvel régebbi, kb. 20%-al több munkása van (volt, a válság miatt visszaesett), és a kezdetektől fogva nem csak motort gyárt, de autót is. "

Nem akarom a Suzukit leszolni, nem is lenne jogos, de az Audi egy high-tech ceg, a vilag egyik legnagyobb (ha nem a legnagyobb, nem tudom mi a mai aktualis helyzet) motorgyara, evi ketmillio motort gyart, meg mellekesen valami 60ezer autot.

A "csak motorgyar" megjegyzest nem igazan tartom megfelelonek.

"ne érezzük kényszernek, hogy tőlük vásároljunk."

Hat, szerintem meg adott esetben, ha pl. egy BMW meg egy Audi kozott kell valasztani, akkor szerintem igenis az Audit kell valasztani a magyar allamnak.

"a többinek meg miért is adnál többet egy Skoda Superbnél? Már ha egyáltalán adnál? "

Persze, nyilvan vannak meg magas poziciok egy allami szervezetben, allami vallalatok igazgatoi, allamtiktarok, mittudomen. De nekik valszeg tenyleg eleg a Superb.

sb

Rocko- 2011.02.15. 23:00:02

@Ciri: jaja. ezek a köcsögök ráadásul nem átallanak úgy címkézni, hogy az az átkozott négy henger A4-ben hosszában van, a VW-ben meg nem.

Rocko- 2011.02.15. 23:01:19

@Krisi: járjanak bringával, vazz.

Grifter 2011.02.15. 23:01:19

Egyelőre bőven elég a használt SuperB (meg a 10 éves Audi), majd ha csináltak vmit, népszavazunk róla, hogy kaphatnak-e újat.

Rocko- 2011.02.15. 23:03:09

@qmatch: pont leszarom. mert nem erre költik az adómat.

sali 320 2011.02.15. 23:03:30

sziasztok
Most olvastam a cikket csak annyit fűznék hozzá aki ezt írta és ott lenne az beülne e egy skodába??mert sztem nem ok h a csehek skodáznak mert az övék, de sajnos nekünk nincs saját autónk jaa meg összkerekes autó 140 le val elég light .Ez itt az irígységről szól sztem nem az autók viszik el a legtöbb pénzt sztem.

Rocko- 2011.02.15. 23:08:42

@bonifac: Orbán Viktornak elég a Multivan. Magyar Köztársaság 8. miniszterelnökének nem.
remélem érted.

Mosquitoo 2011.02.15. 23:19:54

Én csak azt nem értem, hogy azért, mert politikus, miért kell tizenhúszmilliós autókban fuvaroztatni a valagukat.

29 Palms 2011.02.15. 23:55:55

Na most hogy így folyton ez a téma, elgondolkodtam rajta én is. De asszem ha valami önjelölt fővezérnek érezném magam, én is hasonlóan csinálnám. Vetetnék magamnak mittudomén egy SLS Mercedest meg az aktuális legdurvább 911-est, rekvirálnám a Hungaroringet, aztán ott dekkolnék egész nap. A nép meg csinál amit akar, úgyis odavannak a liberalizmusért. A cseheknek időről-időre nincs kormányuk, a belgáknak se, azt mégis tök jól elvannak, akkor én minek idegesítsem magam? A sofőröm hordaná a pizzát, a hamburgert, a cigit meg a sört. Ezt speciel felőlem egy Trabanttal is hordhatja, csak érjen oda időben mikor éhes vagyok, különben kirúgom a picsába. Aztán odajönne valaki a sleppemből hogy "húha, gáz van, itten arról cikkeznek hogy a nép ki van akadva az autók miatt." Akkor úgy ballal elpöckölném a csikket, és mondanám hogy na akkor Totálkárt 25 millióra megbüntetni, betiltani, Ommm meg megy követ törni az uránbányába. Aztán kikapcsolnám a rajtautomatát és húznék egy 200 méteres gumicsíkot a naplementébe...

A rohadt életbe, én meg villamosmérnöknek mentem...nem tud valaki valami 2 hetes politikusképző gyorstalpalót valahol? :)

''autónepper.'' 2011.02.15. 23:56:39

@Audifan: 11-12liter persze... 530d-m nem jár el országúton 9el... nekem is volt a8am városba átlagba a 20at is megzabálta nem kell a paraszt vakítás!!!

hozzá teszem miért kapnak kék villogót a politikusok és én mért nem kaphatok?

''autónepper.'' 2011.02.15. 23:58:02

@29 Palms: nekem is hozzák a kaját minden nap akkor menő vagyok ?:D

29 Palms 2011.02.16. 00:14:16

@"autónepper.":

Attól függ...Hódmezővásárhelyen pl. akár még polgármester is lehetnél. :)

Pedig milyen jó kis város az...nem tudja valaki hogy megvan-e még az a vendéglátóipari egység, aminek a bejárata olyan mintha egy nagy hordóba mennénk bele?

hpty 2011.02.16. 01:11:13

@stevie-w: Mi ez a fűnyírófetisizmus? A dízel nem megbízható? Kimegy a világból és picivel több km-t futnak, mint a benzinzabálók!
"Jártas" kolléga! Ccccc.
:D:D:D

nawakusi 2011.02.16. 01:12:13

@dead end: ''szeretem amikor szlovák cigányok osztják az észt Magyarországon...Te ostoba, szlovák kém.
''

az ilyeneket tartalmazó hozzászólást törölni kéne, dead end felhasználót kitiltani.

hpty 2011.02.16. 01:13:36

@ommm: Hagyd, Ő "szakértő"! LOL

hpty 2011.02.16. 01:17:55

@zolika78: Audit is gyártanak, sőt, lassan Mergát is! Akkor mi legyen? :D

hpty 2011.02.16. 01:23:43

@bonifac: Ford : Saarlouis, Németország (főként)
Török: nem EU (vám), ez főleg a nem EU-s országokat "szolgálja ki"! ;)

MR KESZI 2011.02.16. 02:35:36

@Shadowbull:

"Dehogy eleg. 2006-ban egy pancelozott BMWvel jarkalt, amit Nemetorszagbol kapott kolcsonbe."

Ja! Két teljes hétre.
Egy szimpatizáns magánszemélytől párnapos haszálatra odadott autó meg aztán kurvára releváns a paranoid Gyurcsány 80 milliós, W12-es,páncélozott,közpénzen megvásárolt majd sebtiben további NÉGY ÉS FÉL MILLIÓÉRT átfényezett,(egy kedvedre való vörös hírportálnak portálnak talán elhiszed)
www.stop.hu/articles/article.php?id=337759 és a bukásáig folyamatosan használt A8-asával.
No és a Bajnainak, a válság kellős közepén,ugyanúgy az adófizetők pénzén,és szintén hatliteres, vadonat újonnan, 40 millió fölött beszerzett szolgálati autójával.

"Es hidd el, ma sem a multivannal jarkal, a Koztarsasagi Orezred valszeg nem is engedne."

Neked ha lehet inkább nem hiszünk mert a szokásosan fölényes és borzasztóan okosnak hitt észosztásod mögött megint csak piti csúsztatások és valótlanságok vannak.
Ne zavarjon, hogy kb. 200-szor lehetett már látni a hiradóban és más hazai médiumokban Orbán Multivanját, de te persze onnan kintről, a bolsi lángeszeddel természetesen ezt is jobban tudod.
Valószinűleg, pontosabban egészen biztos, hogy itt is hülyeséget beszélsz, mivel Orbán védelmét nem a Köztársasági Őrezred hanem a Terrrorelhárító Központ látja el.
Páncélozott jármű használatát pedig közjogi méltóságnak ma Magyarországon semmilyen szabály nem írja elő, függetlenül attól, hogy ezt a beszari és pofátlan Gyurcsány -mindmáig egyedüliként- magának közpénzen kibulizta.

MR KESZI 2011.02.16. 02:54:29

@Shadowbull:

"Hodmezovasarhely a legeladosodottab magyar megyei jogu varos."

Pont olyan ostoba és olcsó párhuzam ez mint amiket fentebb hordtál össze.
Meséld már el, Hódmezővásárhelynek miféle iparát játszották át külföldi kézre,milyen értékét privatizáták szanaszét,mit hordtak szét, mit szerveztek ki,hány multinak ad adókevezményt a helyi vállalkozók kárára, hány milliárdos oligarcha ül a képviselő testületben, hány vezető ellen folyik büntetőeljárás, ellentétben Magyarországgal és az azt az elmult nyolc évben irányító pártok prominenseivel.

hüle 2011.02.16. 06:43:36

Legyen automata ne terheljuk a sofort

lol legyen inkabb robotpilota es rugjak ki szegenyt nehogy valtani kene vegul is arra kapja a fizeteset mas dolga nincs
adofizetok penzet nehogymar dsg millios javitasra koltseg.

Shadowbull 2011.02.16. 08:01:18

@MR KESZI: némá, elobujtak az ostoba partharcosok...

"Egy szimpatizáns magánszemélytől párnapos haszálatra odadott autó "

egeszen konkretan egy nemetorszagi politikai part alapitvanyatol kapta hasznalatba.

Nyilvan o akkor nem volt paranoid, az egy teljesen ertheto es esszeru dolog volt. valami olyasmit is olvastam anno, hogyhat felo volt, hogy Fletoek az eletere tornek szegenynek...

Mondd, ti teljesen hulyek vagytok?

Bolsi meg a repedt sarku neniked, meg a kedvenc partod. Ha mar tisztaban vagy az olyan fogalmakkal, amikkel itt nagyvonaluan dobalozol.

sb

Audifan 2011.02.16. 08:04:54

@''autónepper.'': Most autókról beszélgetünk nem BMW-röl :)))
A régebbi A8-asaim nekem is bekajálták a 20litert városban.Az S8 is kemény dugóban fogyaszt ennyit.Én ha figyelted országútról beszéltem és ott bármilyen hihetetlen 11-12-böl erölködés nélkül elmegy.A motorok fejlődnek és a korábbi kiadású 4.2V8-al nem emlithetők egy lapon.Ez olyan mintha a karburátoros motorokat akarnád az injektorosokkal összevetni.
Kölcsönadom neked egy hétvégére és megbizonyosodhatsz róla.

Shadowbull 2011.02.16. 08:09:49

@MR KESZI: Te meg meseld mar el, hogy a hiteleket amiket olyan nagyvonaluan felvettek, pontosan mire koltottek?

Ha csupa olyan beruhazasra, ami nemsokara penzt fog hozni, es sokszorosan visszahozza az arat, akkor minden oke. Nyilvan a kerdes akkor felvetodik, hogy ilyen beruhazasokat miert is az onkormanyzatnak kell megtennie.

Ha netalantan felesleges presztizsberuhazasokra, hetzenes szokokutakra meg effele baromsagokra, esetleg a folyo mukodesi koltsegek fedezesere, segelyek fizetesere, onkormanyzati intezmenyek mukodesi koltsegeinek kicsengetesere, akkor nyugodtan titulalhatod hazaarulonak kedvenc autobolond polgarmesterunket, mert pontosan mindent ugy csinalt, mint Fletoek az ominozus 8 evuk alatt.

A tobbi frocsoges, amit itt lenyomtal, szanalmas agyatlan csapolas, semmivel sem jobb, mint amit az MSZP-fanok 8 evig nyomtak, hogy bezzeg az Orban.

sb

2011.02.16. 10:22:23

TámogatOMM!

B.

PS: Tibike15 (még az elejéről): "Ha meg nem fizetik meg jól a politikai vezetőket, akkor jön a korrupció".

Te kis naiv.
Ha nem fizetik meg őket...ugyan-ugyan. Ha megfizetik, akkor is.

MR KESZI 2011.02.16. 12:08:58

@Shadowbull:

"némá, elobujtak az ostoba partharcosok..."

Ja-ja. Amíg te böffentesz ostoba és hazug ,politikával erősen átszőtt,demagóg bulvármaszlagot az természetesen pártatlan, megfellebezhetetlen bölcsesség az internet eszétől. Aki meg a marhaságaiddal szembesít csakis és kízárólag pártharcos lehet.

"egeszen konkretan egy nemetorszagi politikai part alapitvanyatol kapta hasznalatba"

Érdekes, az egyik bibliád másképp tudja:

index.hu/belfold/ovmereny1005/

"Nyilvan o akkor nem volt paranoid, az egy teljesen ertheto es esszeru dolog volt."

Egy olyan,több napig tartó, utcai zavargásokkal teli, zűrös politikai időszakban amikor egy hazug és csaló miniszterelnök a saját szavai által lepleződik le és az ezt kiváltó megmozdulások közelében ártatalan emberek tucatjait rohamrendőrök az utcán félholtra vernek,börtönudvaron megkínoznak , iiletve a szemüket kilődözik , akkor a kormánypártokénál jóval nagyobb tömegbázissal rendelkező politikai tábor elsőszámú vezetőjének párnapos fokozott védelme teljesen érthető.
Ha mindezt ráadásul egy költséget nem okozó adományból valósítja meg az meg egyenesen ésszerű.
Paranoid az aki innetől kezdve hosszú éveken át, hivatali ideje végéig, még szarni is páncélautóval jár.Mindezt 80+ 4.5 gurigáért közpénzen.

" erre valami olyasmit is olvastam anno, hogyhat felo volt, hogy Fletoek az eletere tornek szegenynek..."

Rengeteg hülyeséget olvasol, ezt látod korábban már én is észrevettem. Ez még önmagában nem is lenne probléma.
Az igazi gond inkább az, hogy ezeket véresen komolyan veszed és ennél is cikibb, hogy az innen-onnan felkapott marhaságokat fennkölt böcsességként komment formájában leírod, hogy utánna rendszeresn pofára esve maszatolni kényszerülj.

"Mondd, ti teljesen hulyek vagytok?"

Szerintem is hülyének nézel amikor azt hiszed, hogy egy adományként két hétre odaadott köcsönautó mind pszichológiai , mind etikai és főleg gazdasági értelemben összehasonlítható egy évekig folyamatosan használt, százmillió közeli összegért adófizetői pénzen beszerzett ill. átfényzett állandó személyi használatra is igénybe vett hivatali gépkocsival.

"Bolsi meg a repedt sarku neniked, meg a kedvenc partod. Ha mar tisztaban vagy az olyan fogalmakkal, amikkel itt nagyvonaluan dobalozol."

Nevezhetlek ha akarod egy Kádár-kori ifivezetőnek is mert a tájékozottságod, az arányérzéked, na és főleg a demagógiád is kb. annak a szintjén van.

Shadowbull 2011.02.16. 12:33:14

@MR KESZI: Na, itt van az alapitvany is:

index.hu/belfold/ovny070709/

Gyonyoru egyebkent ahogy Szijjarto mondanivalojat visszabofogod. Egy onallo gondolatod sincs egyebkent, mint altalaban egyik partkatonanak sem, mindegy melyik oldalon all.

Megmondjak a hivatalos szocsovek, mit kell harsogni, aztan ismetelgetitek naphosszat.

A te esetedben ez Szijjarto es a Magyar Hirlap. Nehez eldonteni, melyik a nagyobb gaz.

Gondolkodas nincs, enyem lesz a kincs. ez a mottotok.

sb

Audifan 2011.02.16. 12:34:42

@Shadowbull: Nem ő egy hazaáruló kommunista volt.Kötél vagy golyó jár neki nem védelem és nem jó autó.

Specialized78 2011.02.16. 12:44:38

bonifác!
Arra azért nagyon ne legyél büszke,ha nem a Fideszre szavaztál.Mert akkor vagy a volt SZDSZ-re/LMP/,vagy valamelyik szélsőségre a jobb vagy bal oldalon./bakancsosok-bolsik/

MR KESZI 2011.02.16. 12:58:22

@Shadowbull:

"Egy onallo gondolatod sincs egyebkent,"

Te bezzeg tökéletesen önnálló vagy, olyannyira, hogy ezek szerint a fenti baromságaidat is temagad találtad ki.Gratulálok.

"Gondolkodas nincs, enyem lesz a kincs. ez a mottotok."

Nem az ellenvélemény hanem ez a tipikus balliberális, fennkölt okoskodás az amitől hányok.

Shadowbull 2011.02.16. 13:04:04

@MR KESZI: igy van, a sajat baromsagaimert en magam vagyok a felelos.

egy felnott embertol szerintem elvarhato, hogy kepes legyen kulonfele informaciokbol onallo velemenyt szintetizalni. es nem a kedvenc partja kedvenc szovivojenek a hulyesegeit visszabofogni.

Aztan hogy ez a sajat velemeny valaki masnak csipi a szemet, az a loteri kutyat nem erdekli.

sb

Saratoga V6 2011.02.16. 13:21:54

Az imént beszéltem lézer jani haverommal. Teljesen maga alatt van szegény, hogy ekkora vita kerekedett miatta a TC-n. Azt mondta visszaadja az ódit és rohan tavriát venni. És ha valami baj éri mert nem egy biztonságos S8-ban ül? A ti lelketeken fog száradni szegény... :) Amúgy meg mélytorkos technikát alkalmazhat az összes ingyenélő politikusbűnöző.

29 Palms 2011.02.16. 13:40:37

"Gondolkodás nincs, enyém lesz a kincs."

Ez a Kvarclovag mottója volt. Hova lett a régi jó baloldali kreativitás? Azok a remek jelszavak és mondókák, amikben még volt anyag? Már ezt is lopni kell valakitől? :)

Shadowbull 2011.02.16. 13:52:47

@29 Palms: kabe ugy fog jarni a "jobboldal" (semmi koze a jobboldalhoz egyebkent, toluk balra nem sokan vannak ma a parlamentben), mint a Kvarclovag.

Nem baj, jon majd a masik idiota tarsasag megint, es kezdodik minden elolrol.

sb

Shadowbull 2011.02.16. 13:53:32

@29 Palms: kabe ugy fog jarni a "jobboldal" (semmi koze a jobboldalhoz egyebkent, toluk balra nem sokan vannak ma a parlamentben), mint a Kvarclovag.

Nem baj, jon majd a masik idiota tarsasag megint, es kezdodik minden elolrol.

sb

Harmatos Libaf.s 2011.02.16. 13:58:06

hát erre a cikkre csak annyit tudok mondani h ÁMEN !:) szaladgáló autónak szemrebbenés nélkül dugnám a seggük alá az ujj Buzuki swiftet 1.3 as dezsővel :P én amúgy azt sem tartanám hülye megoldásnak ha saját autót v használtat vesznek állami támogatásra (nem lambot és nem is 3 éves bömöst :)) pl 5 6 de akár kedv szerint több is (én személy szerint töülnék ha patkány találkozó lenne a parlament előtt ...:D)éves passat alfa 156 agáriumba dolgozók toyota landcruiser hilux esetleg landrover discovery vw transporter T4stb stb stb

brain drain 2011.02.16. 14:06:20

@Shadowbull: Aki megadóztatja a minimálbért, egyszerűsíti az adózást (ezzel több marad az átlagpolgárnak, átlagbér vagy afeletti bruttó keresetűek esetében), az hol baloldali? A kommunikáció megint egy más kérdés, az megtévesztő. Ehhez nem értesz, maradj a német autóknál :)

Shadowbull 2011.02.16. 14:14:19

@brain drain: Ugyan mar.

Eros allam, kozpontositas, nyugdijrendszer (mondjuk amogott nem volt koncepcio, csak a penz kellet), multik, bankok pellengerre allitasa, es meg lehetne sorolni.

a Fidesz nem jobboldali, csak nemi retorikaban az. Mondjuk Magyarorszagon nincs is normalis jobb es baloldal. Populista mindegyik nagy part, a kicsikkel meg nem is erdemes foglalkozni.

sb

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.02.16. 14:29:16

@Specialized78: Az LMP inkább volt MDF.

És nem a Fideszre szavaztam. És nem szégyellem. Találgass, ha akarsz nyugodtan, de amilyen irányba megyünk (visznek/löknek), már büszke is lehetek rá.

Reménykedtem és még reménykedek, hogy lesz itt valami.
Úgy néz ki, lesz, de abban nem lesz köszönet. Senkinek, az agymosottaknak sem.

Shadowbull 2011.02.16. 14:47:39

@bonifac: Az LMP bizony az SZDSZbol meg az MSZPbol szedte ossze a leheto legkartekonyabb marhasagokat.

Amugy van meg egy opcio: nem szavazni senkire. Ha mar az ember a teljes magyar politikai palettatol hanyingert kap.

sb

brain drain 2011.02.16. 15:00:12

@Shadowbull: "Populista mindegyik nagy part", na ez a lényeg, ezért mondtam, amit mondtam, a fidesz nem baloldali párt. "Erős állam, központosítás, nyugdíjrendszer", ha tájékozódsz, akkor látod, hogy Európában nem egy példa van arra, hogy pont a jobboldali pártok retorikája, lásd pl Franciaország. A nyugdíjrendszer átalakításának kifejlete pedig még nem dőlt el, mert ha a pénzt tényleg az államadósság csökkentésére fordítják, akkor ebből még akár jól is kijöhetünk, ha nem, akkor az baj. Mindenesetre ez a párt eddig is többet tett mind pozitív mind negatív értelemben, mint az utóbbi 8 év alatt a másik. Ezt akár fideszes az ember, akár nem el kell ismerni. Márpedig én nem vagyok egyik párt katonája sem. Hívhatod te a jobbot balnak, a balt jobbnak, lényegtelen. Arra a kérdésre azért kérlek válaszolj: szerinted az a baloldali, aki pár év alatt megduplázza az államadósságot, vagy az, aki csökkenti azt? Az baloldali, aki megadóztatja a minimálbért, egyszerűsíti az adórendszert és megvágja a segélyezést? Mi a jobb, ha egy fenntarthatatlan mértékű államadósság és a demográfiai változások, és fenntarthatatlan adózás (és emiatt adókerülés) miatt és az öregedő társadalom miatt 10-20 év múlva a magyar állam bizonyára fizetésképtelen marad, vagy az, hogy ezt minden eszközzel meg akarják akadályozni? Feltevésem természetesen feltételes, mert ha eljátsszák a pénzt, mint ahogy Meggyesi a nyugdíjasokkal kapcsolatban, meg Gyurcsány mással kapcsolatban, akkor ebből még nagyobb baj lehet. Ne gondolkodj ennyire rövidtávon, ha nem jutottunk volna el idáig, akkor nem lennének ilyen problémáink. Nemde?

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.02.16. 15:03:07

@Shadowbull: Ez nem megoldás.

Majd mész te még szavazni LMP-re, ha a Fideszre szavazó határontúli magyarok és az itthoni nyolcgyerekes (+8 szavazat) megvett cigányok döntenek a sorsodról, és te leszel itthon harmadrendű állampolgár.

;-)

29 Palms 2011.02.16. 15:24:23

A szavazást én is megreformálnám. Mindenkinek lenne egy szavazata, és eldöntheti hogy az aktuális Való Világra akarja-e elszavazni, vagy a választásokon. A kettő együtt nem menne. Legalább lenne értelme a kertévéknek.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2011.02.16. 16:02:26

@brain drain:

"egyszerűsíti az adózást (ezzel több marad az átlagpolgárnak, átlagbér vagy afeletti bruttó keresetűek esetében)"

Ugye eddig volt, a jól keresőknek 32% az adójuk, a minimálbéreseknek, és a kicsivel többet keresőknek 17%, ez most az egykulcsos adórendszerrel lement 16-ra, akkor kik is jártak jól?
Szerinted a lakosság hány %-a keres havi bruttó 290000 Ft felett?

Itt olvashatsz róla kiknek jó az új egykulcsos adórendszer....

vg.hu/gazdasag/gazdasagpolitika/milliokkal-tobbet-keresnek-az-uj-adorendszerrel-a-felsovezetok-333501

megint 2011.02.16. 16:03:39

Én ahhoz kötném, hogy bizonyos IQ szint alatt ne szavazhasson senki. LMP meg kezd olyan lenni mint az mdf volt, valszeg hasonló sorsra is fog jutni

Lord heckman 2011.02.16. 16:22:15

Azért én megértem.... mégiscsak egy a GDP 5% át adó gyárról van szó, nyalni kell... Inkább csak annyi, hogy nem kéne 3 évente cserélgetni, esetleg lehetne Audis komák "levetett" 100.000 et futott 2 éves, zsírúj A6 osait megvenni feleáron :)

sramon 2011.02.16. 16:37:38

Azt hiszed szabad vagy. A tévé azt bömböli, megérdemled, érezd a szabadság frissességét, érezd a szabadság ízét. Süket szlogeneket zúdítanak a nyakadba mindenütt. Elhitetik veled, hogy csak te vagy a legfontosabb, csak te számítasz és te mindent megérdemelsz. Valójában pedig uraid mélységesen tesznek rád, és nem néznek többnek mint egyszerű rabszolgákat. Szabad vagy, azt tehetsz amit csak akarsz, amikor csak akarsz. Hiszen ez egy szabad világ! Vagy mégsem? Netán érzed a zavart a képben?

Reggel felkelsz. Csörgőóra ébreszt egy új nap robotjára. Elkezdődik a napi „szabadságod”. Szabad bemenned a munkahelyedre, szabad másoknak engedelmeskedj, szabadon hajbókolhatsz a főnökeidnek, szabad mások érdekeit szolgáld és szabad másoknak profitot termelj. Eközben végig arra gondolhatsz, hogy szabad vagy. Hiszen életed nem egy cellában telik és nincsenek börtönőrök sem. Négy évente szabadon választhatsz. Először több majd végül két paprikajancsi közül. Hiszen szabad országban élsz. Szabadságod záloga a szabad választás joga. Az ne zavarjon, hogy valójában téged senki sem képvisel. Senki sem tesz érted ha a hatalomba jut. Mert ők nálad is szabadabb emberek, akik szintúgy gyakorolják szabadságukat, és szabadon leszarják a te véleményedet a te szabadon választott választási jogodat.

A szabad emberek soha nem lázadnak. Nincs miért lázadniuk. Lázadni a rabszolgák szoktak. Lázadni csak az tud, aki felismeri, hogy szolga, élete csak szánalmas rabság és azok akiket vezetőinek hisznek nem mások mint börtönőrök, akik jó pénzért bármilyen gazdát kiszolgálnak. Ameddig szabadnak hiszed magad, nincs hogy észrevedd rabságodat. Ők, csak egyetlen dolog miatt rettegnek: a szabadság szlogenjébe burkolt régi-új rabszolgatartó világrendjük lebuktatása miatt. Hogy te, a szemükben szánalmas kis senki rájössz arra, hogy rab vagy, és emiatt egy szép napon tudatodra ébredsz. Nem akarod többé szolgálni őket.

Az igazi uraid láthatatlanok. Minden fronton harc folyik. Akár hiszed akár nem, akár észleled akár nem. Ez a harc, a legtöbb ember számára láthatatlan, láthatatlanok a hadszínterek, láthatatlanok a résztvevők, az ellenfelek. Az igazi ellenfél, valójában te vagy. Mert szerintük te, pótolható vagy. Leginkább felesleges. Lényegtelen, jelentéktelen. Legfőképpen pedig képtelen arra, hogy rájöjj kik az igazi, láthatatlan ellenfelek. Ameddig azt hiszed hogy szabad vagy, ameddig tényleg azt hiszed hogy ez a szabadság, addig nincs mitől tartaniuk. Addig te vagy a legszánalmasabb rab. Addig te vagy saját magad ellenfele.

don39 2011.02.16. 18:46:58

A Cseheknek jó a Skoda is? Na persze,hisz ők csóró nemzet,mi meg Svájc szintjén állunk.Legalábbis ha a politikusaink juttatásairól,kényelméről van szó.Hát igen,itthon,már nem lehetne ,ennél vastagabb bőr,a politikusaink pofáján.

gepesz 2011.02.16. 18:51:07

Míg a szocik voltak kormányon, addig nem nagyon férkőzött a politika erre a "fertályra", talán erre is vízhangzik a mostani ellenzék szava? lehet.....

vikk007 2011.02.16. 18:51:39

Ma jelent meg a hivatalos álláspont:

A lézerblokkoló használata,számítógépes rendszert zavaró "búncselekmény"

Akkor most jön a kérdés:

Gázárblokoló Lézer János, mellé nyűltam, előlről:

Lézerblokkoló Lázár János,tudott az autójába épített készülékről,és valószínű használták is, mert nem kaptak gyorshajtásért büntetést, pedig nincs megkülönböztető jelzés az S8-on...

Most az a kérdés: lessz e feljelentés az ügyészség részéről?

Lázár úr a médiában már elismerte, és elmondása szerint ő úgy tudta legálisan használja a készüléket...

A magyar jog szerint a tv. nem ismerése, nem mentesít a felelőség alól!

Akkor most mi lessz?

Él amentelmi jogával, vagy rá nem vonatkoznak a törvények, és feljelentést sem tesz az ügyészség az önkéntes beismerő vallomás ellenére sem?

don39 2011.02.16. 18:56:06

@Glg: Aha értem a logikádat.Ezért olcsóbb nálunk,egy A8-ast használni, üzemben tartani mint egy Skodát. De mondjuk,ezen az elven akkor járjanak Suzukival.Az a mi autónk. Nem? Nagy hülyeséget írtál,ugye tudod?

29 Palms 2011.02.16. 19:01:38

@vikk007:

"Akkor most mi lessz?"

Gondolom leszaladsz a legközelebbi rendőrörsre, és feljelented? :)

29 Palms 2011.02.16. 19:28:23

@Shadowbull:

"Nem baj, jon majd a masik idiota tarsasag megint, es kezdodik minden elolrol."

Talán annyival egy kicsit magasabbra teszi a lécet a jelenlegi társaság, hogy csinálnak valamit. Még kis jóindulattal azt is lehet mondani hogy van némi koncepciójuk, ellentétben a 8 évi semmittevéssel. Talán leesik egyszercsak a másik idióta bandának is, hogy kicsit mostmár több kell annál minthogy a miniszterelnökjelölt elénekli a bikicsunájt a helyi nyugdíjasklubnak. Aztán majdcsak haladnak lépésről-lépésre.

vikk007 2011.02.16. 20:42:19

@29 Palms:

Minek?

A mai hatályos magyar jog szerint a rendelkezésre álló tények alapján ,ezt meg kell tenni az ügyészségnek!

Max... figyelem az eseményweket,és ez segít eldönteni, hogy érdemes-e maradni,vagy el kell menni valami rendes helyre...

orbán cigány takarogggyyyyyy 2011.02.16. 21:12:51

@29 Palms:

"Talán annyival egy kicsit magasabbra teszi a lécet a jelenlegi társaság, hogy csinálnak valamit."

Egy mondatban összelehet foglalni amit csinálnak:
A saját hatalmi, és pénzügyi pozíciójuk/helyzetük megerősítését, és az átlagemberek eltiprását (helyzetük ellehetetlenítését, és elszegényítését), na ezt csinálják!

Shadowbull 2011.02.16. 21:45:45

@brain drain: Nem hiszem hogy kulonosebben bele kene menni a kerdesidbe, eleve ugy tetted fel oket, hogy sugalljanak valamit. Egyebkent az elozo kurzusrol valoszinuleg nagyon hasonlo a velemenyunk. Egy dologra azert reagalnek:

"Mi a jobb, ha egy fenntarthatatlan mértékű államadósság és a demográfiai változások, és fenntarthatatlan adózás (és emiatt adókerülés) miatt és az öregedő társadalom miatt 10-20 év múlva a magyar állam bizonyára fizetésképtelen marad, vagy az, hogy ezt minden eszközzel meg akarják akadályozni?"

Ami jelenleg tortenik az nem mas, mint a problemak jovobe tolasa. Rovid tavon javitanak a mutatokon, mert az EU ezt megkovetelte, aztan ennyi.

Hogy 30 ev mulva a rossz demografia es a szar gazdasagi helyzet miatt a komplett nyugdijrendszer fenntartahatlan lesz, az nem erdekel senkit se. Persze lehet parasztvakitani az alkotmanyba foglalt garantalt nyugdijfizetesrol.

sb

Shadowbull 2011.02.16. 21:47:27

@bonifac: Nyugi, nincs semmilyen megoldas.

De szavazzuk meg a bizalmat a Fidesznek, 4 ev mulva meglatjuk mire jutottak.

Azert orulok nagyon a ketharmadnak, mert ezek utan tenyleg nem lehet majd az ellenzekre mutogatni.

sb

Shadowbull 2011.02.16. 21:54:05

@29 Palms: A 8 evi semmitteves az tulzas.

Pont az volt a baj, hogy Meggyoek anno nagy svunggal hozzalattak a joleti rendszervaltasnak.

sb

Érdekes 2011.02.16. 22:36:25

@orbán cigány takarogggyyyyyy: Na má csak te hiányoztál ide...nem is értem eddig miért nem böfögted össze a totyikot.Inkább húznál dolgozni, ahelyett, h itt ajvékolsz.Termelj inkább és mindenkinek jobb lesz :P

Érdekes 2011.02.16. 22:45:09

@29 Palms: Na persze...meglássuk, hogy mit csinálnak pontosan a "válság adókkal" és a manyup zsével...A bajom az, hogy a segélyeket,luxus költségeket,mutyizásokat kellene leállítani és rengeteg melóhelyet kellene csinálni..h termeljen rendesen ez a "kurvaország" (hogy egy klasszikust idézzek), ne csak 2-2.5millió ember vigye a hátán a másik 8at...meg talán azt az 1 millió rokkantat is át kéne nézni..vicc komolyan..amerikában nincs ennyi roki mint itt.Legjobb lenne a rendőrség lépne az ügyekben..de amennyire impotens, ez nem fog bekövetkezni, inkább marad a bokorból mérés a 30as nyalóka mögött, óriási.Meg esetleg pár boyrészer baxogatása...közbe meg lapátolják ki az országból a milliárdokat, hihetetlen.Meg a jól megérdemelt vezér prémiumok...na mind1.

Egyébként meg mindenki sopánkodik itt, de ha ott lenne, akkor ő is kiprobálná azt a kis S8at..na mert mérne :D emberek vagyunk..de, ha már valaki vezető-felelős beosztásban van, akkor mutasson példát és ha elvan az ország adósodva, akkor ne akarjon kiskirályként/olajmágnás ként élni....VAGY!Tegyen valamit, az ország érdekében, hogy legyen miből jogosan kiérdemelnie azt az S8at, egyszerű.. :)

brain drain 2011.02.16. 23:32:45

@Shadowbull: ez igaz
"Azert orulok nagyon a ketharmadnak, mert ezek utan tenyleg nem lehet majd az ellenzekre mutogatni." Ezzel pedig tökéletesen egyetértek.

29 Palms 2011.02.17. 00:53:05

@vikk007

"Max... figyelem az eseményweket,és ez segít eldönteni, hogy érdemes-e maradni,vagy el kell menni valami rendes helyre..."

Ha van jobb lehetőséged, alkalmad, energiád, tudásod, nyelvtudásod, akkor menj. A világ egy nagy piac, a tudásért fizetnek, ha nem fizetnek, akkor elmegy. De csak azért ne menj el, mert Lázárt nem négyelik fel statáriálisan egy lézerblokkoló miatt. :)

@orbán cigány takarogggyyyyyy:

Ez a fajta pozícióba kerülés minden kormány elemi érdeke. Az egész világon minden ember/cég/szervezet a saját pénzügyi helyzetének megerősítésén dolgozik. Az átlagemberek eltiprásának meg eddig azért nem sok jele van.

@Shadowbull:

"A 8 evi semmitteves az tulzas."

Ha a Megyó féle "lapátoljuk ki a tartalékokat az ablakon, aztán majdcsak lesz valami" című gondolatsort koncepciónak tekintjük, akkor valóban csináltak valamit. Aztán megbukott, jött Gyurcsány. Aki a 100 lépésből megtett talán 2-t, aztán az elfelejtődött, majd minden évben kitalált újabb és újabb 4-5-6 pillért amit majd egyszer felépítünk. De a tavalyi pilléreket már nem építjük, az már elmúlt. Egyetlen olyan nagy volumenű project sem jut így hirtelen eszembe, ami mondjuk kormányzati/minisztériumi szintről elindulva egyértelműen költséghatékonyabbá, egyszerűbbé vagy minőségibbé tett volna bármilyen ágazatot, legyen az egészségügy, oktatás, infrastruktúra, vagy akár az állam pénzügyei. Ezen a téren 8 év hozadéka erősen tart a zérushoz.

@Érdekes:

"meglássuk, hogy mit csinálnak pontosan a "válság adókkal" és a manyup zsével"

Na arra én is kíváncsi leszek, ezek után muszáj lesz villantani.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2011.02.17. 09:52:40

@Érdekes:

A böfögés, és a hülyeségek írkálása a te asztalod, legalább abban profi vagy, örülj magadnak....

A jelenlegi kicsivel több, mint 100 alkalmazottam termel helyettem!
Több adót/járulékot fizetek havonta, mint te egész eddigi életed folyamán....

29 Palms 2011.02.18. 00:05:16

@Shadowbull,

Ezt a Fidesz is pontosan tudja, nem véletlenül ötletelnek ezerrel hogy mit kellene még kitalálni. Ha az elejétől nézed a dolgot, akkor azért valamelyest kirajzolódik egy olyan stratégia, ami nem feltétlenül védhetetlen. Mikor megérkeztek, készen kaptak egy 85%-os adósságrátát, ami mellett gyakorlatilag a mozgásterük nulla. Emellé kaptak egy IMF-et, ami magasról tesz a magyar emberek elszegényedésére vagy eltaposódására, a pénzüket akarják viszontlátni és kész. Mellesleg jogosan. Volt még egy szocialista hagyományokhoz méltóan elbaszott, valótlan adatokra épülő tarthatatlan költségvetés, aminek a módosításáról az EU hallani sem akart. Meg egy igen lyukas kincstár, amiből nem lehetett fedezni már a jelenlegi nyugdíjakat sem például. Ebből ember nem vágja ki magát radikális lépések nélkül.
A nyugdíjeinstandnak 3 hozadéka biztos van. Az egyik a lehetőség az adósságráta csökkentésére. A második, hogy a jelenlegi nyugdíjakat végre nem súlyos hitelekből kell fizetni. Ha egy nem termelő réteg szociális ellátására vesz fel egy kormány zsinórban hiteleket, ott valami nagyon el van cseszve, és abból jól nem lehet kijönni, rövid távon se. A harmadik, hogy nem az adóprésen tekertek még egy látványosat, jól keresztbetéve mindenkinek.
Bevállalták az egykulcsos adót, jól tették. Tudom hogy az alacsonyabb jövedelműeknek ez nem jött jól, csak az a gond hogy portásokra, segédmunkásokra meg kórházi ápolókra nem lehet gazdaságot alapozni. Muszáj hogy kialakuljon egy erős középréteg, akik hajlandóak adózni, nem akarnak elmenni akárhova, sőt még akár családot is megéri alapítaniuk. És ha ez a folyamat beindul, ha beindul, akkor lehet a többieken is segíteni anélkül hogy a szociális kiadások beborítanák a kasszát. Persze, van ennek ezer buktatója, de valahol el kell kezdeni.

Szóval szerintem vannak ennek a kormánynak most olyan kezdeményei, amiből akár jól is ki lehet jönni. Ez már most több, mint a duma, aztán meg a magyarázkodás, hogy miért nem csináltunk semmit x éven keresztül.

sramon 2011.02.18. 07:27:13

A világunkat mozgató gazdasági erők megnyilvánulásai mint a „VB” vagy az „Ájemef” már mindnyájuk életében érezhetőek és kézzelfoghatóak.
A pénz eredeti funkciója a csere megkönnyítése volt. A bankrendszer uzsorakamatra építő és semmiből pénzt teremtő világában a pénz adósság és az adósság pénz. A haszon viszont soha nem a miénk, hanem a bankároké. Abban a gazdaságban, ahol a pénz mint csereeszköz felett az emberek elveszítik az ellenőrzést illetve az államnak sincs beleszólása a pénzkínálat befolyásolásába, az ember és az általa megtermelt értékek pusztán könnyen megszerezhető játékszerévé válik a bankároknak, spekulánsoknak. A pénz amikor már puszta céllá válik és nem csereeszközzé a rendszerben, akkor mindenki megtapasztalhatja a valóság igazi arcát: az eladósodott állam privatizálni kényszerül a kölcsönök kamatjainak visszafizetése érdekében létfontosságú állami kézben lévő vállalatokat, közműveket, természeti kincseket illetve teljes ágazatokat, oktatásügyet, egészségügyet stb.

Ezek tipikus módszerek melyek nem következményei az „Ájemef” vagy „VB” működésének, hanem a céljai. Ennek nyomában reménytelen nyomor, szenvedő, nincstelen emberek és kivérzett gazdaságok jönnek létre, ahol a munkának már nincs becsülete és értéke, mert az emberek rabszolgákká válnak saját tulajdonukon, országukban, ha egyáltalán képesek még adott esetben megtartani földjeiket, vállalkozásaikat, munkahelyeiket.

sramon 2011.02.18. 09:44:50

A konzumidiótákká züllesztett tömegek szóma-kómában fetrengve mit sem tudnak mindarról ami körülöttük zajlik. Az általuk ismert igazság köszönő viszonyban sincs a valósággal. Demokrácia? Szólásszabadság? Még mindig vannak olyanok akik elhiszik, hogy egy olyan rendszerben ahol a tőke a hatalom és a hatalom a tőke létezik esélyegyenlőség, és te vagy én egyenlő esélyekkel indulhatnánk a tömegek valós érdekeit képviselni?
A függöny mögött állók már rég megtervezték számunkra a jövőnket. Döntéseiket jó előre hozzák meg tőlünk függetlenül, és mi mindenről csak akkor értesülhetünk, amikor azok már az általuk meghatározott módon megtörténtek. Aztán azok akik „értünk dolgoznak és minket képviselnek” majd megszavazzák őket, és az agyhalottak tömegei azt hiszik, hogy beleszólásuk van a saját életükbe. Igen, talán lehetne beleszólásunk. Ha egyszer és mindenkorra leszámolunk ezzel az illúzióval amiben mesterséges kómában tartja az uralkodó elit: az Emberiséget. Ha az emberek a saját tudatuk uraivá válnának végre, és felismernék, hogy egyetlen út létezik csak, annak felismerése végre, hogy rabszolgák vagyunk. Mert Goethe szavaival élve "az a rabszolga igazán, aki szabadnak hiszi magát,holott nem az." Csak akkor érthetjük meg valódi helyzetünket a világban ha szembenézünk a valósággal. Ameddig az emberek egymásban folyamatosan csak az ellenséget látják a tudati manipuláció megosztásának hatására, addig jöhet bármilyen társadalmi rendszer, jöhet bármennyi technikai csoda, jöhet bármennyi hamis próféta, soha nem fog véget érni az Újkori Sötétség Kora. Gyökeres megújulásra van szükségünk. Az emberi tudatosság forradalmára.
kataklizma.info/

vwgery 2011.02.20. 20:11:20

hibátlan cikk, teljesen egyetértek. viszont a superb-k helyett valami mást kellene keresni. nem kell nekünk a cseh és tót gazdaságot fellendíteni....!

tincze 2011.04.09. 12:39:48

végre egy jó 5let!
olcsó ,a lehető leg1szerűbb autót tenni a politikus urak alá!
az államok úgyis nehezen értik az idők szavát ,a világon mindenhol korruptak.
arra az "átmeneti időszakra" meg amíg az állam szerepe a zemberek konszenzusa alapján korunknak megfelelő módon újra definiálódik az ancien regim használja a minimális szolgáltatású - fullfapad- járgányokat.

Kösi 2011.08.22. 09:19:05

Érdekelne, hogy aki a Skoda Suberb klasszist ajánlotta a minisztereknek az vajon HÁNY kilométert utazott benne.

Várom megtisztelő és őszinte válaszát ! Kösi

oZZy 2012.01.23. 23:04:21

@vwgery a német gazdaságnak sem kell nagy segítség sztem. :) Azt hiszem a spórolás lenne a lényeg, nem az, h kinek lendítsük a gazdaságát. /9 Ft os üzemamyagtámogatást a kedves
államfiknak, és hölgyeknek. Úgy gondolom,
van miből saját A6 ost venni. Amortizációs
díjként, egye fene szervízelje állami pénzen.
Természetesen számlával igazolva./
süti beállítások módosítása