Buliztunk Péter Gábor Packardjában

  2010. október 21. - Winkler Róbert Címkék: packard

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr162387686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.10.21. 08:03:37

Az első hétvégén 2700-an nézték meg a filmet. Összesen.

A Packard meg fasza. Csak azt nem tudom, hogy az ötvenes évek elején hogyan lehetett bevallani, hogy amcsi autóval gurul a góré?

bervas · http://mt10.blog.hu 2010.10.21. 08:15:33

1948-ban összegyűjtötték és elkobozták az ország összes többé-kevésbé működőképes gépkocsiját. A tulajdonosok jelképes pénzt kaptak érte.

A legluxusabb luxusautók mentek a méhbe, illetve szétvágták őket metszetnek oktatási célra. Kommunista vezető ilyennel ne flancoljon.

A nagy, kényelmes luxusautók mentek állami vezetői használatra. Ezzel már lehetett flancolni.

A közepes, kényelmes túraautók mentek minisztériumi szolgálati kocsinak.

A kisebb népautók maradhattak orvosok, állatorvosok, sztahanovisták, kisebb pártemberek tulajdonában. Olyanoknál, akiknek télen-nyáron ugrani kell a munkájuk miatt.

A többi autót szimplán bezúzták:
- ami túl régi (már akkor veterán)
- ami flancos, de nem eléggé
- ami sérülések és/vagy kopottság miatt nem használható.

Aki megpróbálta eldugni a kocsit, elvitte az ÁVÓ. Autóstul.

1958-ig egyszerű halandó nem vehetett és nem használhatott magánautót.
Ezért van, hogy pár kivételtől eltekintve gyakorlatilag nincs veterán autó Magyarországon 1958 előttről.

keepitretro 2010.10.21. 08:42:59

Namost rájöttek hogy mekkora királyság egy hat vagy nyolchengeres soros oldalszelepelt. Még egy pár év és megérjük hogy megérzik a fílinget egy v8 léghűtésesben is. Vagy azt már tudják??

zöldi 2010.10.21. 09:05:38

Jó anyag! Nekem a Buick kéne. Első blikkre azt hittem, Roadmaster.

Freddy a Krüger 2010.10.21. 09:05:41

Hát igen. Már akkor is voltak egyenlőbbek az egyenlők között...

marko73 2010.10.21. 09:17:53

Egy nagyon érdekes cikksorozat volt arról, hogy milyen amcsi autókkal furikáztak a vezetők a proletárdiktatúrában. Nem csak Péter Gábor, de Sztálin és Lenin is a rothadó kapitalizmusból szerzett verdát. Mondjuk jobban jártak, mint amikor azokat koppintani próbálták. Az American Cars magazinban jelentek meg a cikkek. Nem tudom, az online verzión fent van e: www.american-cars.hu/
Más: Péter Gábor 1993 január 23-án halt meg...ágyban, párnák közt. Ezt csak én találom furcsának?

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.10.21. 09:32:29

@sipike78: Nem mersz nyíltan zsidózni? Tényleg, hogy jön ez ide?

Nesebar 2010.10.21. 09:44:33

@malenykij polgar: Bipsi gyerek vagyok, de nem tartom lehetetlennek és elképzelhetetlennek azt, hogy a holocaust miatt sokan ellentételezésként kapták, hogy a II.vh után uralkodhatnak egy ideig, hogy milyen módon, azt ugye láthattuk/tapasztalhattuk. Itthon, meg tőlünk keletebbre is.
Egyébként ha itthonról kivonulna a biboldó nagytőke, akkor nézhetnénk nagyokat, összerogynánk rendesen...
Na ennyit a zsidó világuralomról...:-)

sealard 2010.10.21. 09:50:01

@Nesebar:
Egán Ede. Mond valamit?

Wizardus86 2010.10.21. 09:51:22

a végét már telefonnal vettétek fel?

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.10.21. 09:51:53

@sipike78: Ergo, ha te zsidó lennél, neked is sokkal jobb lenne.
Milyen egyszerü a világ.

Freddy a Krüger 2010.10.21. 09:57:19

@malenykij polgar: előre bocsátom, nem védem egyik oldalt se, mindnek megvolt-van a maga előnye-hátránya.
Csak csendben felteszem a kérdést: amikor Orbán Viktort Orsósozzák le, merthogy állítólag cigány, akkor érdekes módon senki nem ordít hogy az rasszizmus. Nem látom be tehát, hogy miért "politikailag inkorrekt" innentől teszem leírni Péter Gáborról, hogy Eisenberger,és utalni ezzel a származására amikor tényleg így hívták.

Ennyit akartam csak mondani, és mivel alapvetően nem ez a poszt témája, ezzel le is zártam, ebben a témában semmilyen hsz-re nem reagálok.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.10.21. 10:01:47

@Freddy a Krüger: Az is rasszizmus. Egyiknek sincs helye egy autós blogon, de alig 6 hozzászólás kellett, hogy egyesekböl kibújjon a sötétség.
Van akinek a pináról is csak az jutna eszébe. (Holott pont fordítva lenne egészséges, mégpedig hogy mindenröl a pina jusson eszünkbe - esetleg egy fincsi régi autó.)

Freddy a Krüger 2010.10.21. 10:03:53

@malenykij polgar: ezért is írtam hogy részemről ezzel vége.
Amúgy iazad van, mennyivel jobb lenne egész nap idős autókkal és fiatal lányokkal foglalkozni :))

Nesebar 2010.10.21. 10:08:38

@sealard: Köszi, nem ismertem, most olvastam utána a wikin. És nem ő volt az egyetlen sztem...

Nesebar 2010.10.21. 10:10:39

@malenykij polgar: Nekem a pináról a Renault jel jut eszembe, ha csajjal vagyok, és szembekerül velem a nunija, mindig egy R5 Gordini jut az eszembe. De ez fordítva is igaz...:-)

sealard 2010.10.21. 10:11:47

OFF

@Nesebar: ne wikin olvasd, igen sok tényt elhallgatnak, ez csak válasz a nagytőke kivonására, neki sikerült kisöpörnie azt a bizonyos tőkét. ezért kellett meghalnia.

Freddy a Krüger 2010.10.21. 10:12:42

@Nesebar: Egészséges gondolkozás!

Olyan gyakran jön veled szembe egy R5 Gordini ?!

Nesebar 2010.10.21. 10:14:46

@sealard: OFF
Hát ebben biztos is voltam, de ez minden ilyen hasonló érdekekre igaz, nemzettől, színtől, vallástól függetlenül.
Majd utánanézek jobban meg máshol, köszi.
És ez nem az első és utolsó...

Nesebar 2010.10.21. 10:16:09

@Freddy a Krüger: Ez minden Renault-ra érvényes, bocsi, ez lemaradt. Főleg, amikor 4 évig náluk dolgoztam...

Nesebar 2010.10.21. 10:17:34

@Freddy a Krüger: Bocsi, félreérthető voltam, ez minden Renaultra igaz. az volt kemény, amikor 4 évig náluk dolgoztam...
Jel jel hátán...

sealard 2010.10.21. 10:17:48

@Freddy a Krüger: ha nem is R5, de Gordini. ezek nem egész 8 km-re vannak tőlem :D :
www.elite-zuzwil.ch/index.php/all-cars.html?page=1&sort=year

Freddy a Krüger 2010.10.21. 10:19:28

@Nesebar: Itthon vagy a Franciáknál kint?
Nekem a Renault annyira nem a szívem csücske, de egy Fuegoval hétvégenként azért el tudnék kirándulgatni. Vagy az Alpine! De az más tészta...

Nesebar 2010.10.21. 10:19:35

@sealard: hujujuj....
Az az ISO Grifo 250.000.-CHF-ért...

Nesebar 2010.10.21. 10:20:50

@Freddy a Krüger: Itthon. A minőségről ne is beszéljünk...

Freddy a Krüger 2010.10.21. 10:21:56

@sealard: most írhatok ide valami csúnyát :DDD?

Nem is nézem tovább mer kiújul a reggeli erekcióm...

sealard 2010.10.21. 10:22:26

@Nesebar: és nem is ez a legdrágább vasuk. és annyi van egy helyen egzotikus vasakból, nemhogy garázsba nem férnek, de sokszor tető alá sem, és kint áznak egy kavicsplaccon

Freddy a Krüger 2010.10.21. 10:23:42

@sealard: nincsen ezeknek a helvét kufároknak lelkük... :)

sealard 2010.10.21. 10:23:53

@Freddy a Krüger: szerinted amikor arra megyek bevásárolni, mennyi ideig nem tudok kiszállni a kormány mögül? :D:D:D

sealard 2010.10.21. 10:25:56

@Freddy a Krüger: sose volt. jajjdecsunyán volt poszt Ferrari igen tetszetős szőnyeggel, az itt sem túl ritka. Viszont kipróbálhatod a gépeket, még akkor is, ha nincsen komoly vételi szándékod.

Freddy a Krüger 2010.10.21. 10:30:40

@sealard: feltételezem ha a 3. Monteverdit és a 7. Ferrarit próbálnám ki, addigra már csúnyán néznének rám :)))

Monteverdit egyébként látni arrafelé? Tudom hogy finoman szólva sem volt tömegautó, én utcán még sehol nem láttam (nem utcán se). Nálam a 375 is benne van a top 10-ben.

sealard 2010.10.21. 10:38:31

@Freddy a Krüger: tavasszal láttam egyet St. Gallen felé a pályán, Arbon Classics-on volt 5!!! Nyáron inkább háború előtti talicskákon csattognak ha nem esik, de azokhoz nem nagyon értek. Hja, amúgy a kereskedőnek van egy EB 110-e.

ernő50 2010.10.21. 10:43:18

Na, ez király volt Winkler, még ilyeneket csinálj. Kutass fel régi amcsi autókat és hajrá, mutasd be őket részletesen, ez megy neked, ez jó lett :-)

Freddy a Krüger 2010.10.21. 10:46:39

@sealard: Jajjj... EB110 nem érdekel, túl modern. Atlantic az igen! No azt láttam két éve volt Bécsben a Chromjuwelen kiállításon... Gyönyörű darab...

belsoseg.blog.hu/2008/01/05/chromjuwelen

sealard 2010.10.21. 10:51:52

@Freddy a Krüger: megnézegettem én most a honlapjukat, sajnos trehányak, sok autó nincsen fent. és most sárgulok nagyon, Atlantic-hoz sajna még nem volt szerencsém élőben.

akos696 · www.focusauto.hu 2010.10.21. 10:53:12

Azért van feelingje rendesen ezeknek az autóknak. Ha ezek mesélni tudnának....

Egy ilyen fekete Packardal megjelennél egy esős őszi estén egy régi polgári társasház előtt, esetleg kiszállnál kalapban, ballonkabátban és nyomnál egy dudát, valószínűleg az ablakon kinéző nyugdíjasok 99% azonnal meghalna infarktusban. Kemény idők voltak azok...

Freddy a Krüger 2010.10.21. 10:55:56

@sealard: Meg ott állt mellette az Alfa 8C 2300 (remélem jól írtam a típust), meg volt egy Bugatti Royale is a kis sor nyolcas motorkával a nózijában...

Meg ilyenek. Szóltam egyébként jó pár ismerősömnek hogy megyek ki, van a kocsiban hely, jöjjenek. Nem érek rá, majd kitalálom, mondták. Aztán mutattam a fotókat utána, verte mind a falba a fejét. Így jártak, én szóltam :DDD

anyahajókabinajtóhajtogató 2010.10.21. 10:58:43

Ismét bebizonyosodott, hogy az autós újságíró az élet császára.

sealard 2010.10.21. 11:04:53

@Freddy a Krüger: inkább majd nyáron gyere, amikor vannak veterános rendezvények

Freddy a Krüger 2010.10.21. 11:08:47

@sealard: nem most nyáron majd, hanem a bécsi kiállításra hívtam a sok nagytudásút.

Egyébként szívesen kimennék!
Tudsz valami jó honlapot ahol lehet ilyen rendezvényekről tájékozódni? Azt megköszönném.

sealard 2010.10.21. 11:17:19

@Freddy a Krüger: a német motor klassik honlapján szinte az összes európai eseményt feltüntetik.
www.motor-klassik.de

Takacsi 2010.10.21. 11:23:00

A Packard-ban a műszerfalon az egy telefon???

Sándorkarcsi (törölt) 2010.10.21. 11:32:48

Jesszus az elején az a filrendező.... A Kékosztrigában biztos alapember.

Egyébként nekem a Gaz kéne. 2700 kiló??? Beleül 5 ember meg a csomagok és már majdnem C jogsis:)

bervas · http://mt10.blog.hu 2010.10.21. 12:33:45

Az a Packard soros 8 SV tetszik. Igazi háború előtti technika.

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2010.10.21. 13:03:44

Azért élőben megnézném a gépszörnyet!

Neszójjábe__ 2010.10.21. 17:13:36

Én egyszer jártam abban az "autóparkban", ahonnan a Packardot elhozták Winklerék. Van ott még Csajka is, rendorségi és rally Wartburg, meg több katonai jármű. Sőt, a telep tulaja szerint az ott lévő péncélozott bálnmerci egykoron Swarzeneggeré volt.

GRX 2010.10.21. 17:22:18

TC, érdekes lenne egyszer megírni egy cikkben, milyen verdákat használtak népünk bölcs vezérei és sleppjük az ötvenes évektől a gengszterváltásig. Tuti hogy túlnyomó többségben lennének a hanyatló kapitalizmus termékei (talán egy-egy Csajka mellett). Moldovának volt egy könyve valamikor a nyolcvanas években "A Pénz Szaga" címmel, kamionosokról szólt, tinédzserként jópárszor elolvastam. Szerepelt benne egy tag, aki addigra kamionon ült ugyan, de bevallotta, hogy korábban államvédelmis volt. Mesélt egy balhéról a Viharsarokban, valami kuláklázadás-szerűség volt talán, és a fickó szerint "beültünk az ÁVH Pontiac kocsijába, és 180-nal söpörtünk le Sarkadig" (fejből idéztem sok év távlatából, de valahogy így szólt a szöveg). Engem már akkor megfogott, hogy milyen verdákkal hajtottak a hatalom sötét pribékjei. Amit egyszerű halandó nem is látott, vagy ha igen, akkor már rég el volt veszve.
Megmaradtak emlékeimben viszont a régi felvezetőautók, a fekvőlámpás zöldséges Mercik, meg Kádárnak is S-Klasse Mercije volt a nyolcvanas években, ha jól emlékszem.
A film egyébként klassz szerintem (a többi hat néző is ezt gondolta a nézőtéren :-/)

ommm 2010.10.21. 17:57:54

@Neszójjábe__: Előtte pedig Niki Laudáé. Láttuk. Komoly, guard-os 126-os.

Sword 2010.10.21. 18:31:28

Pista a nagytestű palóc.
Ezen majd beszartam.. :DDDD

sealard 2010.10.21. 19:17:47

@GRX: ha jól emlékszem szövetkárpittal kérte, hogy puritánabb legyen.

domeq 2010.10.21. 19:32:41

Ez a Winkler úgy néz ki, mint egy majom. Sőt rémisztő! A gépek ott vannak.

Beeni 2010.10.21. 20:47:30

"-...kicsit nehezebben csukódik...
- Mer ez á térdem volt bázki!"

ezen besírtam :DDD

ommm 2010.10.21. 21:02:55

@Sword: Változnak az idők :)

Drfiala 2010.10.21. 22:09:03

Andris Néni nagyon kis kjút. De az igazi gáz a Sanyi gyerek 9:55-nél: PEKÖRD,bazmeg! :)))))

Rocko- 2010.10.21. 22:29:28

"mer az a térdem"
:DDDD

Drfiala 2010.10.21. 22:32:29

@Nesebar:

"Bipsi gyerek vagyok, de nem tartom lehetetlennek és elképzelhetetlennek azt, hogy a holocaust miatt sokan ellentételezésként kapták, hogy a II.vh után uralkodhatnak egy ideig"

Ellentételezés,hát persze. Na és a Tanácsköztársasági gyilkos rémuralom vezéralakjai miféle "ellentételezés" fejében terrorizálhattak?

"Egyébként ha itthonról kivonulna a biboldó nagytőke, akkor nézhetnénk nagyokat, összerogynánk rendesen..."

Milyen rendesek, hogy itt maradnak. Szívességből ugyebár...

Drfiala 2010.10.21. 22:49:10

@malenykij polgar:

"Az is rasszizmus. Egyiknek sincs helye egy autós blogon, de alig 6 hozzászólás kellett, hogy egyesekböl kibújjon a sötétség."

Érdekes,az "orbán cigány takaroggy" nevű nick láttán(tucatszor hozzászóltál már vele párhuzamosan) egyszer sem jutott eszedbe ilyen magasröptű demagóg hisztibe kezdeni. Ha a kettős mérce fájna te nyüszítenél.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.10.21. 23:44:40

@Drfiala: Én egy dologtól nyüszítek: az emberi hülyeségtöl. A nevezett nick kapcsán az jutott eszembe, hogy "nicht einmal ignorieren".

Aquila non captat muscas.

Pihenj pubi.

Drfiala 2010.10.22. 02:33:36

@malenykij polgar:

"Aquila non captat muscas.

Pihenj pubi."

Pihennék én Sas bácsi de sehogysem akaródzik a fenenagy röhögés közepette, látván mily szánalmasan-szorgalmasan kapdobászni tetszik a PC-t mellőző, spikie-szerü legyeket, státt ájnfáhh ignoríren.:)))

========== vadparaszt =========== (törölt) 2010.10.22. 03:12:06

Most nem érek rá zsidózni, úgyhogy csak a Packard pártállami karrierjére térnék ki, miszerint Sztálin főelvtárs köztudottan rabja volt a márkának, mindig megrendelte személyes használatra a legújabb csúcsmodellt, néha többet is, amiket aztán a szovjet mérnököknek szoros határidővel kellett lemásolniuk a hazai autóipar számára, amivel az ő életüket is csúnyán megkeserítette, szóval így születtek a Zisz típusok, sokszor az eredeti megjelenése után mindössze fél évvel, persze ezek némileg egyszerűbbre és nehezebbre sikeredtek, egyrészt mert a szovjet ipar nem volt a megfelelő technológiák és alapanyagok birtokában, másrészt Sztálin, tanulva egy konkrét esetből, belföldi utazásai során folyamatosan merénylettől rettegett, így kocsijai többnyire erősen páncélozottak voltak, de nem bízott csak a technikában, a kóbor apácák megtévesztésére a kényelmes hátsó traktus helyett előszeretettel használta a testőrök számára kialakított, lehajtható üléseket, és másokat ültetett maga helyett az epedára, amiről több magas rangú külföldi vendég is meghökkenve számolt be később, mígnem Sztálin sofőrje fel nem lebbentette e furcsa szokásról a fátylat egy interjúban, amit élete alkonyán adott az egyik világlapnak, most pedig megyek és megnézem a videót.

Goldberg 2010.10.22. 16:13:12

A vasakat kommentálni nem szükségs.. :).
Viszont a videó legelején hallható zene címét megszabad tudakolin?

keletisarok.hu 2010.10.23. 09:15:07

malenykij polgár:

Bauer Miklós, Péter Gábor (Eisenberger Benjámin), Farkas Vladimir (Lővy Vladimir), Sós Vera, Vajda Tibor...

Csak akik fent vannak a wikipédián. De a névsorban akárhová tennéd az ujjadat, 10-ből 5-6 alkalommal blankoltra mutatnál, kis sasocskám.

a 3.audimnak romlik el a váltója! 2010.10.23. 09:39:48

jó reggelt!Valaki megmondaná hol van ez telep és látogatható-e? köszönöm

robinpater 2010.10.24. 15:38:14

@a 3.audimnak romlik el a váltója!: a telep Vác felé van, a régi kettesen kell menni. www.ksikft.hu - Keserű Sanyit kell keresni.
süti beállítások módosítása