Svájci bicska apának

  2010. október 14. - ommm Címkék: vélemény nissan

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Szinte semmi különbséget nem látni rajta elődjéhez képest, aztán megyünk egy kört és saját magunkon meglepődve tudatosul bennünk, hogy kéne. Winkler állítja, ha egy sportoló javul hirtelen ekkorát, mindenki megkérdezi: kokszolsz, gecó?

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr162370343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vontod75 2010.10.14. 13:51:54

@kutyafej: Ja jó hogy írod. 15e után szinte nullára amortizálódik a fékje.
Ja és már el is felejtettem, hogy valami elktronikai fazsakodás miatt 110nél egyszer letiltott a kompúter.

foolproof 2010.10.14. 14:03:26

Remélem, a drivetrain-t ától cettig megerősítették, mert pl. a 174 pacis nyavaja qrvára nem bírja a 400 Nm-t. Kardánkereszt fogyóeszköz, terepváltó konkrétan széthullik. sajnos első kezes tapasztalat. Túl nehéz, nagy, nem fordul(13.3m, faszombamán,) de pl. lehet jobb ez a Úttaláló, kéccer annyi elég húzós érte.

V8 D Landc. Kéne.

foolproof 2010.10.14. 14:05:08

@Barby73: Ha jót akarsz, nem is kísérletezel vele...

gnme 2010.10.14. 15:00:30

Pista, ennek a kontúrját melyik lángvágós vágja?

..és annál mennyi az annyi? Eur/kg?

Alhazred 2010.10.14. 15:11:54

terepre jobb a niva/jimny/pajero, a cicaterepjárókhoz képest viszont elég bunkó formája van. ennyiért meg...

...és továbbra is: országútra/városba minek terepjáró, vagy bármi annak látszó tárgy?

csunyadiszno 2010.10.14. 15:21:58

@Alhazred: Nivával hasonlítod össze komolyan? PL. kéne egy autó ami felmegy télen a takarítatlan hegyvidéki kecóhoz, van rá mondjuk 20 millád. Gondolkodsz egy darabig, majd veszel egy nivát:)

zebraakcio · http://zebraakcio.blog.hu 2010.10.14. 16:13:51

Az ezzel az autóval a gond, hogyha megveszed, akkor már mindenki látni fogja, hogy kicsi a pöcsöd (miért csak a cikkíró beszéljen csúnyán?)

Lásd a témában klasszikus képregényt:

coppermine.styggforden.se/albums/kul/20080120/normal_Cartoon_-_Hummer.jpg

csunyadiszno 2010.10.14. 16:24:38

@zebraakcio: Ennek mi értelme van? Ezek szerint ha kispolszkival jársz, akkor nagy a pöcsöd, vagy hogyan kell érteni? Olyan nincs, hogy tetszik, van rá pénz és megveszed, minden különösebb lelki defektus vagy komplexus nélkül? Ezen az alapon bármilyen kocsit veszel valaki mindenképpen beleköt, hogy miért is vagy gázos a kocsid miatt. Ezzel komolyan foglalkozni, hogy ki mit szól az autódhoz nagyon komoly önállótlanságot feltételez. Amúgy nekem a hummer is tetszik, ennek ellenére swiftet keresek vételre 3 kilóig, ha tudtok segíteni megköszönöm:)

zebraakcio · http://zebraakcio.blog.hu 2010.10.14. 16:28:04

@csunyadiszno:

Régi tapasztalat, hogy sokan attól érzik magukat férfiasabbnak, hogy nagyobb/drágább/feltűnőbb autójuk van.
Erre építenek egyébként a sportautó reklámok is.

De ezt szerintem mások is meg fogják erősíteni.

Swiftben nem tudok segíteni, más japán autókat kedvelek. :)

Jay350i 2010.10.14. 16:29:04

a választhatók között miért nincs olyan verzió hogy BENZINES X5 kéne???
sok szar dízel aki ilyen méretü autót meg tud venni annak a tankolással se lesz gondja!

csunyadiszno 2010.10.14. 16:34:22

@zebraakcio: Értem én, persze, hogy így van. Ám itt a saját példám, ha megtehetném városba rohangálós autónak is amerikai kisbuszt választanék, aránylag erőset, automatával és minden extrával. Semmi bajom a kisszutyival csak kissé kényelmetlen. Pénzkérdés az egész. Szerintem ha mondjuk mindenki aránylag gazdag lenne, sokkal több nagy és erős kocsi lenne forgalomban, akkor azt kéne megmagyarázni, hogy miért is kell feltétlenül ilyeneket vásárolni. Csak ezt akartam mondani az előbb.

Hilux94 2010.10.14. 16:42:31

@zebraakcio: De még ennél is régebbi tapasztalat, hogy sokan attól érzik magukat kevésbé nyomorultnak, kevésbé parányinak a pöcsüket, hogy ezt a "nagyattó-kispöcs" közhelyet elpuffogtathatják. ;)

2010.10.14. 16:47:15

@zebraakcio: ezzel az a baj, hogy idejössz leégetni magad, zebraakció néven. :(
ugye te is érzed, hogy ilyen imidzs építgetéssel mennyire leszel kedvelt és tisztelt személy autós portálokon? na ugye.

ennyiért kéne a f*sznak. X5, na az kéne nekem is ;)
"játszós" autónak meg nem 16 misiért pöcsvakargatós bőrüléses cirkáló kell.
biztos vesznek majd belőle párat, de nem látom benne a rációt. (na, nem mintha a kategória társainak több lenne, de mégis)

csunyadiszno 2010.10.14. 16:55:45

@ruskyy: Nekem meg X5 nem kéne, sem ML, sem Q7. Terepjárónak drága, utazni kényelmetlen és nehézkes, hiába a nagy motorerő, meg eleve nem szimpi a kategória.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2010.10.14. 16:57:52

GYÁRTSÁK ÚJRA A GR PATROLT!
MOST!

2010.10.14. 17:00:45

@csunyadiszno: Nem kényelmes vele az utazás? LOL. Próbáld ki.
az utóbbi 4 év alatt egy e70 3.0d meg egy e70 3.0sd (utóbbi még megvan, de már megvan az útódja) fordult meg nálunk, mind hibamentes volt, igaz újan kerültek ide.

csunyadiszno 2010.10.14. 17:05:03

@Jay350i: Két kis szösszenet, egy első kézből, a másik közvetlen gyerekkori barátomtól a drága autó=nincs tankolási probléma: Gumis barátomhoz beáll tél elején egy csávó porsche cayenne-el. Milyen gumit kér? Mindegy, valami használt téli kéne neki:) Ez komoly! Másik: Késő este megyek hazafelé, beugrok tankolni a kútra. Ott áll egy defektes Bentley, tulajnak a ruhája annyi, mint az én autóm. Mondja, hogy mennyiért húznám haza Visegrádról a 12. kerületbe. Szólok neki, hogy nem lesz jó leeresztett abronccsal húzni, mert a felni árából nemhogy elvitetheti tréleren, hanem vehet egy trélert. Erre azt mondja, hogy most nem áll jól, inkább húzzam el:) Nem hittem a fülemnek.

csunyadiszno 2010.10.14. 17:09:23

@ruskyy: Kipróbáltam. Azért mondom. Tudom, hogy minőségben, státuszban egy amerikai busznak nincs köze ezekhez az autókhoz de kénylemben magasan veri őket. És hogy ne legyen vita, előre elmondom, szerintem is kiváló autók ezek, bár a régebbi ml kb olyan volt belül mint egy 120-as skoda.

Csirke72 2010.10.14. 17:12:02

Nem rossz, söt biztosan yo de nagyon kommerz.

16Mio-ért már lehet külömb 4x4-es gépeket kapni.

Nissan ezt kicsit elszúrta. Ez nem az ö árfekvése és az hogy egy 230LE V6 dizel yol megy az nem ujdonság.

A Jeep ezt a verziot 5 éve nyomatja 1 Mercedes 3000-es V6 dizellel a Garnd-ban és az azért más kategória.

A nissan pathfinder amolyan munkagép amibe fölösleges ilyen motorizáltságot nyomni.

Jay350i 2010.10.14. 17:13:18

@csunyadiszno

Tavaly 7személyes X5el (xdrive 35i) voltunk sielni 7en, (öt felnőtt két gyerek) 8napra franciaországba, 1300km-re hazulról. Kényelmesen utaztunk, tetőcsomagtartóval, snowscoottartóval a vonóhorgon, mindenünk elfért, kijöttünk 11literes átlaggal, és még fos dízelkerregést sem kellett hallgatnunk.
(Ráadásul 2300kilót tud húzni ami megintcsak nem mellékes)
Tudsz erre a célra jobb autót? Szerintem nem létezik. Ha lenne rá pénzem már itt állna a garázsban.
Sajnos egyenlőre nem lesz, így marad az 5er touring meg az E30.

Csirke72 2010.10.14. 17:14:47

@csunyadiszno:

A Jeep Grand 3.0 CRD hez hasonlithatod és az pedig 5 éves konstrukció mercedes dizellel...

Az azért igazi terepjáró és a kénylemben is más kategória.

50.000 euróért ujonnan a Jeepet is megkapod és az nem a 2010-es uj modell.

Az uj most jön ki uj mocival:)

Jay350i 2010.10.14. 17:16:28

@csunyadiszno:
az ilyennek meg csak gratulálni tudok, na ők azok aki tényleg csak mutogatni akarják hogy milyük van közben lehet mellette zsiroskenyéren meg tojáson élnek.
Szánalom.

Csirke72 2010.10.14. 17:18:56

@Jay350i:

Ha már BMW X535 d. Abban sincsen kerregés és 200-as temponál sem eszik többet 12l-nél. Na most ezt a 35i benzintemetöre nem mondhatod el.

Személyesen persze egy Jeep 3.0 CRD-t hozok elötérbe ami mellett 1 X5 35i elszégyellheti magát.

Aki megteheti az manapság csak dizelt vesz.
Nyomaték, csöndesek, strapabiróak.

Amugy én magam az igazi terepjárókat(Range Rover Sport, Jeep Cherokee) favorizálom nem az olyan X5 sikimiki városi jaszkari gépeket.

Ha már 4x4 akkor ne csak ahol a papok táncolnak.

csunyadiszno 2010.10.14. 17:20:18

@Jay350i: Ne értsetek félre, szerintem is nagyszerű autók. Én pusztán kényelmi szempontok alapján mondtam véleményt. Ilyen spec. helyzetben és ilyen célra tényleg nincs jobb. Olyasmire akarok kilyukadni, hogy nekem komfortosabbnak tűnt a régi 126 sel, vagy egy chevy busz mint pl a legújabb elötti ml vagy x5.

Vizet Prédikál 2010.10.14. 17:21:03

Az egyesült államokban élek, és SUV-al járok, mint a legtöbb többgyermekes család. Otthon eszembe nem jutott volna SUV-ot venni, az ára miatt, meg a hozzá kapcsolódó negatív asszociációk miatt, de az az igazság, hogy nagyon hamar meg lehet szeretni azt a kényelmet, amit egy SUV nyújt. Már ha persze nem utcai versenyzésre kell az autó, mert arra nem jó. Viszont a 16 milliós ár egyszerűen pofátlan. USA-ban a csúcsmodell, 5.6 literes V8-al, navi-val, merevlemezes hifivel, stb. 42800 USD, ehhez jön még pár százalék adó, de úgy is megáll 47-48 ezerben, ami alulról közelíti a 10 millió forintot. Az alapmodell V6-os benzin motorral nincs 6 millió.

Csirke72 2010.10.14. 17:21:19

@Jay350i:

Miért sok mindenkinek van mamár X5-ös és mondjuk igényesek ha franciába járnak sielni.

Az más lapra tartozik, hogy igazi kisstilü magyarok akiknek az autó státuszszimbólum és el van szállva, pedig semmi különleges mincsen benne.

A szoc rendszerben nagy dolog volt ha autód volt, most ezek az embereknek ez életcél egy X5-össel utazni:)

Csirke72 2010.10.14. 17:23:26

@Vizet Prédikál:

Jogos. Jómagam terepjáróval járok( a márka mellékes), nem SUV-val. 370.000 km van a mociban és 0 gond vele. Nem 1 öreg modell csak sokat járok üzleti uton...

Ami igaz, hogy 1 SUV ill. terepjáró sokkal komolyabb strapát kibir mint bármely személyautó...

csunyadiszno 2010.10.14. 17:23:45

@Csirke72: Neked 72-es csirkéd van ezek szerint?

Csirke72 2010.10.14. 17:24:33

@Csirke72:

Nem lenne olyan rossz ez a nissan, ha az ára olyan 10Mio körül lenne.

Ezen a pénzen minöségi prémium jeep-et kapsz németben.

Jay350i 2010.10.14. 17:25:40

@Csirke72:
Dízel strapabíró? na itt hagyjuk. Dízelmotorok utoljára szívó korukban voltak strapabírók.
Pont ezért nem fogok soha többet dizelt venni, volt már 140lovas 2,0pdtdi passat utána a6 2,5v6tdi többet voltak szervízben mint itthon megbizhatatlan fos az összes és horror hozzéjuk a motoralkatrész (turbó, PDelemek, adagoló, stb) ezért járok mostmár szívóbenzinessel, abba nincs mi elromoljon. Dízelesek meg tartsák csak el a márkaszervízeket úgy kell nekik.

Csirke72 2010.10.14. 17:26:52

@csunyadiszno:

Nem. 2005-ös Grand 3.0CRD:)

Volt Nissanom is. Yo volt de nem kellene többet a jeep után.

X5 meg amugy is csak amolyan villantó a szememben. Komoly havas pályán ahol valós difizárra van szükség, nem letakarított terepen esélytelen bármelyik x bmw.

csunyadiszno 2010.10.14. 17:29:12

@Csirke72: Milyen zár van benne és hol?

Csirke72 2010.10.14. 17:29:40

@Jay350i:

Na de ember én autókról bezsélek, NEM VW-ról:(((((

Tudom az audi a6-ok 2,5tdi 2000 évjárat küzd a TDI pumpaval. Szarok....

Ennyi.

Ha yo dizelt akarsz venni, volvo, citoen, merci vagy valami japán.

A VW már régen nem a régi...

Mondom nekem 370 van a 3.0 CRD-ben és 0 olaj fogy, viz...nem nyikorog...

Csirke72 2010.10.14. 17:32:06

@csunyadiszno:

Automata elektronikus diffizár elöl, középen, hátul.

Ha csak 1 kerékkel is tapad azzal viszi ki a gépet a szarból:)

De ez nem ujdonság. Olvasd el a Jeep Grand Cherokee techn. leirását.

Amugy a sima Liberty is közép manuális 100% diffizárral rendelkezik, felezö, hátsó 76%-os automata track lock diffizárral:)

Ennyi...

Az X5-ben nincs is felezö:(

Csirke72 2010.10.14. 17:36:46

@csunyadiszno:

Ha a Jeep Grand 3.0 CRD techn. adatlapját olvasod:

3 elektronikus diffizár(elsö, közép, hátsó)+ felezö

Ennyi. De még a Liberty is közép 100%-os, hátul 76%-os automata track lock diffizárral rendelkezik azaz még az is többet tud mint 1 X.

Csirke72 2010.10.14. 17:38:22

Na mindegy gyerekek.

Aki akar vegyen X5-öt, aki akar Nissan-t.

Aki nem akarja egyiket sem az vesz jepoooot:)

csunyadiszno 2010.10.14. 17:43:48

@Csirke72: Na ez már igen jól hangzik. Nem is tudtam, hogy az amerikaiak gyártanak autót 3 zárral.

megint 2010.10.14. 17:58:34

Jay350i, baromságot irkálsz.

zebraakcio · http://zebraakcio.blog.hu 2010.10.14. 18:23:04

@Hilux94:

Ez gyenge volt. Főleg ilyen nicknévvel.

Talán nem véletlenül született a karikatúra sem.

@csunyadiszno:

A kisbusz nekem is a dilim, szerintem egészen más kategória. Amikor az ember a cuccot/kutyát/családot csak úgy bevágja hátra...

zebraakcio · http://zebraakcio.blog.hu 2010.10.14. 18:25:06

@ruskyy:

Hát, ha nálad ezzel leégetem magam, akkor azt vállalom. :)

De azért ugye szimpátiától függetlenül megállsz majd a zebránál a gyalogosnak?

2010.10.14. 18:35:27

@zebraakcio: nem csak nálam.

amúgy meg, még neked is ;)

zebraakcio · http://zebraakcio.blog.hu 2010.10.14. 18:41:01

@ruskyy:

Köszönöm szépen. Akkor mi csak mosolyogva fogunk találkozni. :)

Jay350i 2010.10.14. 18:42:51

@Csirke72: jo neked hogy találtál jót nekem nem sikerült, ezért biztosra megyek: szivobenzin. Kevesebb alkatrész, kevesebb hibalehetőség, nagyobb megbizhatóság.
Ha már egyszer autót veszek akkor félmillió kmre minimum. Dizeltől ilyet nem lehet elvárni.

2010.10.14. 18:46:25

@Jay350i: az oké, de itt most a suvokról beszélünk, és az X5 kínálatából mutatsz nekünk szívó benyást? :)

Freddy a Krüger 2010.10.14. 18:47:45

@BMW ///: kisbuszban is magasabban ülsz (az tényleg jó), meg lehet pakolni bele, meg egy nagy kombiba is. Na jó, aki a négykerékhajtást rendszeresen kihasználja annál talán van értelme.

Jay350i 2010.10.14. 18:57:23

@ruskyy: az újból már nincs az tény, bocs ha eltértem valamennyire a témától.
Előzőből volt sor6 is meg V8is ami szivo volt.

Rocko- 2010.10.14. 19:16:26

@zebraakcio: fasz vagy - már megint.
sokan azért vesznek erős, gyors, piros autót, mert az tetszik nekik. nem lesz tőle se kisebb, se nagyobb.

zebraakcio · http://zebraakcio.blog.hu 2010.10.14. 19:22:12

@Rocko-:

Jól látod, nem lesz, de ők azt hiszik. :)

Persze tisztelet a kivételnek. Te biztos az lennél, hiszen duzzadsz az önbizalomtól és nincs szükséged ilyen segédeszközre, hogy férfinak érezd magad. De hidd el, nem mindenki ilyen tökéletes mentálisan, mint te.

karlov 2010.10.14. 19:34:06

Ez nem SUV ,hanem terepjáró az ár meg
kicsit túl vastagra sikerült de hát azt meg a piac korrigálja.

csunyadiszno 2010.10.14. 21:10:25

@karlov: Ha már e két kategória közül kell választani, akkor SUV.

BMW /// 2010.10.14. 21:34:42

@csunyadiszno: X5 ,Q7 kényelmetlen? Majd egyszer ülj bele egybe hidd el nem teherautós érzés .

csunyadiszno 2010.10.14. 21:55:31

@BMW ///: Többször elmondtam, hogy mihez képest tartom kényelmetlennek ezeket. Q7 ben nem utaztam, X5-Ml ről beszélek. Ezzel a gyerekes hülyeséggel, hogy egyszer üljek bele, pedig légyszi ne zsibbasszál. Nem tudod elképzelni, hogy úgy mondok véleményt, hogy megtettem? Szerinted ez valami elképzelhetetlen dolog, hogy egy általad ismeretlen ember utazott ilyen autókban? Nem lehetséges, hogy te nem ültél az általam említett autókban és azért mondod ezt? Sőt, mondok jobbat, egy 20 éves citroen cx is kényelmesebb mint egy 5 éves Ml.

konti10 (törölt) 2010.10.14. 22:23:53

jó kocsi, felesleges köcellékekkel,arany árban

Freddy a Krüger 2010.10.14. 22:28:05

@zebraakcio: és én most akkor hova vagyok besorolva? Nagy kocsival járok (igaz, 18 éves, kombi, mert kell a hely) de szint az összes barátmőmnek jobb kocsija volt, mint nekem. Most akkor mi a teendő?

Rocko- 2010.10.14. 22:29:25

@ruskyy: N52B30
N63B44

régiből: M54B30
M62B44
M62B46
M62B48
ha jól vettem ki.

Rocko- 2010.10.14. 22:31:02

@zebraakcio: semmilyen kapcsolat nincs aközt, h ágyban és a kocsiban mit csinálok.
max annyi, h autót vezetni meg dugni IS jó.

Freddy a Krüger 2010.10.14. 22:37:05

OFF: Láttam tegnap utcán az új Audi A7-et. Bitang jól nézett ki. ON

2010.10.14. 22:58:27

@Rocko-: az újakról van szó.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.10.14. 23:00:57

16 millió. 16 millió?! He? Kinek, csókolom, kinek?

Nem fogom megérteni, aki ilyet akar, ennyi pénzért. Ha céleszköz kell, az nem ér 16 misit (vagy van egyszerűbb, robusztusabb -megbízhatóbb- technika sokkal kevesebbért, ütni-vágni, erdőt járni az való), ha meg mutogatni való kényelmes aszfalt SUV, akkor meg ennyi körül dúskálni lehet a prémium gyártók cuccai között.

Tehát még egyszer: Kinek, csókolom, kinek?

2010.10.14. 23:01:48

@ruskyy: az N63B44 az feltöltős, az N52B30 pedig csak a fészlift előttiekben van. új x5-öst szívó motorral nem kapsz.

Freddy a Krüger 2010.10.14. 23:05:52

@KuKori: akinek olyan sok pénze van, mint amilyen kevés esze :DDD

szingrati 2010.10.14. 23:07:38

Szóval kicsit téves a megnevezés...

Nem TDI, mert a Renault az DCI.-t gyárt...:)

A cikkben szereplő kocsiban Renault motor van!

V9X kódjelű 3,0Dci V6

lwcolors 2010.10.14. 23:24:40

Látom komoly vita alakult ki a Nissan kapcsán, hogy X5 vagy mi kellene, de ez nem :)
Nekem kellene a Nissan, munkába menet egy fehér Pathfinder megy el mellettem szinte minden nap, tetszik a nagysága, a darabossága.
X5-ről annyit, hogy az 1 éves 3,5d verzió garanciális szervize nemrég kb. 800 ezer volt, a háromévesé (már nem garanciában) meg kétszer ennyi. Tudom, hogy akinek telik X5-re, az ezt is bírja...

Freddy a Krüger 2010.10.14. 23:26:16

@KuKori: na EZEK tényleg terepjárók!

Mondjuk engem ezek a terepjárók-SUV-ok teljesen hidegen hagynak... Valami szép 60-70-es évek beli klasszikus Grand Turismo, az igen, az jöhetne. Lambo Espada, Maserati Indy, Iso grifo, ez a vonal...

2010.10.14. 23:34:22

@lwcolors: 90ezer km-s szerviz 382ezer volt cmobilban. hogy jött ki a 800?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.10.14. 23:35:26

@Freddy a Krüger: 16 millióból én egy élvezetes autóparkot össze tudnék vásárolni :)

Beleférne egy ilyen Nissan (amit ugye linkeltem) felderítgetni, aztán nem is tudom, talán egy Volvo Amazon Station Wagon (de jó a "sima" is :D) kicsit nosztalgiázni, jöhetne egy használt Clio V6 baromkodni, pályára járni és valami mindennapi használatú szép ótó, nem is tudom, mondjuk Alfa 159. Meg egy Barkas, mert csak. Vicces, jópofa, kéne. Csak. De szerintem egy amcsi V8 is kijönne ezek mellé a kereből, csak a rotyogtatás kedvéért.

Freddy a Krüger 2010.10.14. 23:39:16

@KuKori: valami ilyesmi. Én mondjuk inkább germánimádó (+ angol) vagyok mint gall, de remélem ezen nem veszünk össze!

Gyorsulni nem akarok :DD

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.10.14. 23:47:28

@KuKori: Mondjuk egy 1976-os Ford Ranchero (Ford Torino pick up végülis :D) 351-es, vagy nagyonn motorral, de jöhet egy 1973-as vagy 1976-os Chevy El Camino SS :) Talán egy '67-es. A rotyogtatáshoz :)

Freddy a Krüger 2010.10.14. 23:48:58

@KuKori: Riviera Boattail? Nekem kedvencem. Vagy egy C3 Corvette, az szép.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.10.14. 23:51:37

@Freddy a Krüger: Nem hát :) Mint a felsorolásból is látod, nem vagyok autórasszista :) Van ott svéd, francia, olasz, amcsi és japán, valamint egy NDK termék is. Jó lenne egy TVR Chimaera/Cerbera is (az angol vonal), csak az már nem férne bele, meg a szervizelése sem sajnos.

Freddy a Krüger 2010.10.14. 23:59:24

@KuKori: Holden Monaro!!! Csak tudtommal az Ajrópába nem nagyon jött.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.10.15. 00:01:31

@Freddy a Krüger: Nekem az 1964-es Riviera tetszik, persze rejtett lámpával, bár nem utasítanék vissza egy Lincoln Continentalt sem vinil tetővel és kétfelé nyíló ajtókkal. A C3 örök kedvenc, a króm lökhárítós, természetesen.

www.corvetteshoptampa.com/images/cars/8029-0.JPG
www.techpin.com/wp-content/uploads/2009/11/coolest-car-ever3.jpg

Mindkét kivitel bejön, nem is tudom, melyiket választanám :)

Most pedig a sok álmodozás után megnézek egy filmet, közelebb áll a valósághoz, minthogy 16 millióm legyen... :(

ommm 2010.10.15. 00:16:06

@pickapu: Ne szívd mellre, drága barátom. Ha valakit, akkor téged biztosan NEM akartalak megbántani ezzel.

ommm 2010.10.15. 00:17:52

@kutyafej: Néha érdemes olvasni a képalákat a galériában...

ommm 2010.10.15. 00:23:09

@csunyadiszno: Rohadt kényelmes és ezzel a motorral minden, csak nem nehézkes. Vigyázz, közhely-alert!
Kátyú, csatornafedél, szar út (van belőle az országban), nem zavar. Jó kilátás, egész jó fogyasztás, sok hely.
Nagyon ciki manapság mást mondani, mint a zsolozsmázó tömeg?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.10.15. 00:54:43

@Freddy a Krüger: Ó, igen, a jó kis ausztrál szekér!

Ez a kis reklám régi kedvencem (ez a vágatlan):

www.youtube.com/watch?v=AEHFBfVGvrI&feature=related

Hát maximum az Egyesült Királyságba, de ott sem sokról tudok, ami eladó. Afféle szürke import lesz, mert jól megmérik a Holdenek árát.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.10.15. 00:56:15

Na, most eltűnt, vagy nem látható a kommentem?

csunyadiszno 2010.10.15. 01:52:25

@ommm: Igazából konkrétan ezzel az autóval kapcsolatban nem mondhatom, hogy nem kényelmes, mivel most láttam először, képen:) A nehézkességet a közúti közlekedésben értem, mert hiába erős ha nagyokat dől kanyarokban és hiába gyorsul jól a 2 tonnás kaszni, mégsem olyan, mint egy személyautó, akkor sem ha az is 2 tonna. Biztos érted, mire gondolok. Valami olyasmi érzés, mintha rakétahajtóművel tolnál előre egy kurva nagy hanyatbaszott telefonfülkét. Megy mint a disznó de valahogy mégis nehézkes. Ám te se érts félre, nekem kívülről is tetszik, a teszt véleményetek alapján meg kéne is, feltéve, hogy tudtok szerezni 3 kilóért.
BMW /// Megleptél.

Lowtyo 2010.10.15. 06:04:07

ezbazdmeg!
pista leírja, hogy nem pattog, nem esik le az útról, jól gyorsul, nem fogyaszt sokat, nem egy böszme nagy állat erre a kommentek fele arról szól, hogy szarok a suv-ok, mert pattogósak, billegnek, sokat zabálnak, nem mennek, nem gyorsulnak és batár nagyok.

antika13 2010.10.15. 12:11:05

Nem olvastam végig a cikket, a kommenteket se. A10 literes fogyasztás szerintem kamu. A régi is 16-22 között eszik. Arról nem beszélne, hogy egy szakadt nívával bámikor otthagyom terepen.
Mielőtt tamáskodna valaki, ki lett próbálva többször is!:) kamu terepjárónak nagyon jó, de minek?

Amanitin3 2010.10.15. 12:51:09

"ilyen erővel gyújtsuk fel a buszokat, a teherautókat és a Peugeot Partnereket is, és tiltsuk be a fóliázást."

a buszok meg teherautók méretére kicsit fajsúlyosabb indok áll rendelkezésre, mint az 'én azt úgy szeretem, ha nagy a kocsi, kapjátokbe'.

megint 2010.10.15. 12:58:55

csunyadiszno, én is ismerek hasonló finoman szólva is jómódú embereket, van pénzük bőven, egyszerűen ilyenek

csunyadiszno 2010.10.15. 13:14:41

@Lowtyo: Jól van, értek a szóból.

pickapu 2010.10.15. 17:07:08

@ommm: Jaj, dehogy bántódtam meg! Lehagytam a végéről a vigyor szmájlit. Baszki ennyire már ismerhetnél :) Rockoval meg Koleeval már régóta megy ez a traktoros harc, de szigorúan baráti hátbaveregetéses szinten.
Szóval semmi gáz, amúgy is péntek van iszom egy sört. :)))

pickapu 2010.10.15. 17:56:26

Ez az Amarok meg egyre jobban tetszik. Mindenképp a fapados verziót választanám, hiszen felhasználás szempontjából az nyújtja a legtöbbet. Munkára készült. Aki SUV-t akar, annak nem erre van szüksége.

sradamster 2010.10.17. 10:31:39

én ezt nem értem! sajnos úgy néz ki, hogy jó a világnak, ha csomó mindent összemosunk! összemossuk az olajos pólót az armanival, a hambit a sörrel, a terepjárást a vezetési élménnyel!? egy IGAZI terepjáró zörög, dől, ráz - aszfalton - DE nem ott a helye! miért kéne egy terepjárónak olyanokat tudnia, mint egy 7-es BMW-nek, vagy egy lexusnak? aki kisfogyasztású "járgányt" akar vegyen AIXAM-et, vagy suzukit (bár a 7,6-os fohyasztás ez utóbbinál nem tudom nevezhető e annak), aki családi autót akar vegyen 760-as kombi Volvot, vagy w124-es TD-t! akinek meg tényleg szüksége van terepjárásra, vagy olyan helyen lakik, az vegyen igazi TEREPJÁRÓT! ne értsetek félre! G-m van. terepjárós vagyok. de Pestre is csak akkor megyek be vele, ha írtó muszály. ugyanis FELESLEGES terepgumival, zajos közegben a dugóban dekkolni. amúgy meg érdekes, hogy a Mercedes G-Wagenje valahogy mindig kimarad a terepjárók felsorolásából... szép napot mindenkinek!

sradamster 2010.10.17. 11:00:51

mégvalami! sajnos csak utólag jutott eszembe, de eszembe jutott, A niva! a szovjet csoda. csoda hogy ilyet tudtak építeni! a Nivát is sokszor kihagyják a felsorolásból...

csunyadiszno 2010.10.17. 13:52:49

@sradamster: Nem olvasod rendszeresen a kommenteket. A G és a Niva is benne szokott lenni a felsorolásban, a Niva itt is benne van feljebb.

székelyvagyoknemturista · http://szekelyvagyoknemturista.reblog.hu/halottak-napjara 2018.03.23. 08:56:46

@vontod75: 10 éves 370.000 Km-es 2,5-ös Td van hasnálatban nálam. Terepen Defikkeél, stb. együtt nyúzva 8 éve a Hargitától a Kelemen Havasokig! Ha úgy terepezel, hogy akár az életd múlhat rajta, megváltoznak az összehasonlítási és értékelési szempontjaid! Ez nem egy autópályás személy, habár ott sem telyesít rosszúl. Aki oda figyelt rá és megadta neki amit kér, annak elnyűhetetlen! Egy használtautó tesztre szívesen oda adom!!! Csere többször felmerűlt az utobbi időben a kora és a sok KM miatt, de a család és a józan ész lebeszélt! Még teszönk bele 3000 000-et! Árérték arányban semmi sem tudja pótolni!! Ha utána nézel az európai bontókban, sehol sem találod a Navarákkal együtt, mert viszik mind a cukrot Kelettől Afrikáig, még a totálkáros roncsokat is!! Még most is többen fordulnak utána, mint bármelyik újonnan vehető SUV után!
süti beállítások módosítása