Nem védem

  2010. október 02. - papptibi Címkék: maybach párizs 2010

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A XI. Blitz Weekend képekben
2015-07-27 19:29:36

Gabi, akit az udvari dohányzóhelyen csak Mantás Gabesz néven szólítanak, az idén újabb fejlesztéseket hajtott

Itt sem Ferrariból van a kerítés...
2015-07-16 17:43:31

Az autósport a hőskorban még a városokban zajlott, de idővel száműződött onnan. Aztán az autósport gondolt

A legkirályabb ötlet, amit gumin láttam
2015-06-06 14:02:50

A minap gumibemutatón jártam, bár ilyesmiről nem szoktunk írni, egyszerű megfontolásból. Marha nehéz

Kéne egy Tesla?
2015-05-15 18:19:48

Vagy beérnéd egy villany-Golffal is? Netán utálod a villanyautókat, mert az autó benzinnel megy? Az sem baj. A

Az autószalonokon egyre kisebb súllyal jelenik meg a Mercedes oldalhajtása, az über-luxuswageneket gyártó Maybach. Idén Párizsban annak ellenére ilyen könnyen áttekinthető volt a stand, hogy az előző S osztály alapjára épített 57-es és 62-es típus megújult.

Eláruljam, mit tettek vele? Mit jelent a sajtóanyag által „erőlködés nélkül felsőbbrendű, feltűnő külső”? Szempillás lámpák, LED-sor, új lökhárító és motorházfedél.

A Mercedesnek el kellene döntenie végre, hogy ezzel mit akar. Szerintem semmit, valószínűleg amíg akar rá pár madár, addig gyártják

Tényleg feltűnő. Földbe gyökereztem, amikor megláttam. Egy biztos, valóban erőlködés nélkül csinálták, simán elővették a D&W katalógust, megnézték a legordenárébb ötleteket, oszt kész.

Az eredeti formát sem értettem. Elhiszem, hogy a jó ízlés és a pénz nem mindig jár kéz a kézben, de hogy egy lenézett koreai tucatautó felfrissítésén biztos többet törik a fejüket, mint ezen.

Megismerik az előző S-osztály műszerfalát? A váltó ötgangos, a motor háromszelepes

Nem védem őket, mert ez védhetetlen. Egy 40-60 ezret futott, két-három éves Maybach amúgy 170 ezer euró környékén megkapható, tessék megnézni a mobilén. Hol van itt a legenda, meg a nagy konstruktőr szelleme? Tessék már megnézni egy régi Maybachot, ha máshol nem, a Közlekedési Múzeum raktárában, amikor kinyitják. ELáruljam, milyen? Szép. Illetve, gyönyörű. Még kopottan, restaurálatlanul is.

Ez az ára. Uraim, ez nem több vérlázító sufnituningnál, gondolom, van valahol kék neon is az alján

A kiállított 57 S alapára 471 ezer euró. Jó lehet a tudat, ha az embernek ennyi elcseszni való pénze van, na de akkor is. A Maybach legendájának újrateremtése valahogy nem sikerült, ez csupán egy szuperszonikusan elértéktelenedő überbóvli. Kár, mert amúgy a benne található luxus lenyűgöző, a világító tetővel, a lefektethető hátsó üléssel, a bőrkárpit Swarowsky-kristályokkal díszített kédereivel, és más hasonló nyalánkságokkal akár üthetnék a Rollsokat. Ahogy a bitrubós, mostantól 630 lóerős V12-es motorral is, amely 1000 newtonmétert ad le. Bizony. Betűvel is leírom: ezret.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr462338408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sztahanov istvan · http://www.boltban.blog.hu 2010.10.02. 08:48:54

Pár éve azt hitték, hogy egy vicc a "Kína lenyomja Európát" szöveg.
Ezt a műanyagbálnát elnézve nem vicc...

nyikk 2010.10.02. 08:51:50

Hájas drogdíler csokireppereknek éppen megteszi majd:))))

12csab 2010.10.02. 09:04:26

teszt nem lesz róla?

ca2 2010.10.02. 09:20:16

Hát igen, ha a 30-as években gyártott Maybach-hoz hasonlítom akkor valóban egy vicc.
De valahol ez minden autóra igaz. A 60-as 70-es évek autóinak még voltak részleteik, ott valóban volt design. Aztán elkezdődött az egyen préseltlemezekből az ízléstelen pléhkasznik gyártása. Ez persze nyilván költségtakarékossági okokból történik, és a "népautó" kategóriában valahol érthető is.
Na de hogy egy 20M+-os luxus szedán úgy nézzen ki mint mondjuk a Lexus LS?
Miben nyilvánul meg ott a prémium design?
Leginkább az árcédulában.
A mai autógyártók valahogy elegánsan figyelmen kívül hagyják azt a tényt, hogy egy luxus autó nem csak az árcédulától luxus autó (elvileg).

u4hgn 2010.10.02. 09:24:58

A mindenhonnan folyó swarowskyzás már kezd szánalmas lenni, főleg miután a tízemeletes panelben lakó szomszéd csajnak is van karkötője tőlük.

Zed is not dead yet 2010.10.02. 10:01:17

Swarowsky = üveggyöngy. Ennyi és nem több.

hungarian_expat 2010.10.02. 10:37:16

@ca2: Pont attól igazi luxusautó, mert 150 milliós mivolta ellenére úgy néz ki, mint egy 20 milliós autó - nem hivalkodik. Nem hiába fedezhetöek fel rajta a régi S osztály vonalai, pedig kívül egyetlen elemük sem közös. Ez egy elegáns "understatement", ami elegáns finomsággal mégis kellö figyelmet biztosít a benne utazónak megérkezéskor.

ykk2 2010.10.02. 10:50:15

@hungarian_expat: Remélem csak ironizálsz...

mohusssska 2010.10.02. 11:05:03

@ca2: az LS pont hogy szép!

Jay350i 2010.10.02. 11:09:20

mennyetek már a fenébe, a maybach úgy tökéletes autó ahogy van! Az meg hogy mennyibe kerül? Nem mi vagyunk a fő vásárlóközönség, ne is sírjon a szánk!
Sok irigy f_sz ha ilyenetek lenne most bezzeg kussolnátok ezerrel...

Hurri Kán 2010.10.02. 11:09:32

Ezt nem kéne erőltetni a Daimlernek.

Isuzu standról akarok beszámolót!!!

ca2 2010.10.02. 11:21:34

@mohusssska: Lehet hogy szép (szerintem nem) de totál ötlettelen, részletek nélküli "tömegmunka", pontosan azokkal a nagyipari megoldásokkal készül mint mondjuk egy dacia.
Egy prémium autótól ilyen téren én kicsit többet várnék.

csipa 2010.10.02. 11:25:02

A Swarowskiban nincs "y" , ez nem Body Sylvy

ca2 2010.10.02. 11:32:16

@hungarian_expat: Ez ugye vicc!
Sztem egy ilyen luxustermék vásárlója nem azt várja, hogy az autó a hárommal ezelőtti S mercire hajazzon, hanem azt, hogy egyéniséget, magas technikai színvonalat, a szürke tömegből való kitörés képességét sugallja.
A maybach nem suzuki tulajoknak designolja az autóit, hogy "jajj, milyen szolid eleganciával hasonlít az S mercire..."
A maybach vásárló nem szeretne egy mercire hgasonlítani, futkos a hátán a hideg ha azt mondják neki, hogy ez tulajdonképpen egy mercedes.

ca2 2010.10.02. 11:41:37

@hungarian_expat: Nézz meg egy 1930-as maybach zeppelint.
Az egy olyan forma, ami mai szemmel is üt.
Nem szolid "eleganciával hasonlít egy lovasszekérre", hanem megtestesíti mindazt amit a maybach név jelent (vagy manapság inkább már csak kéne, hogy jelentsen)

redriot77 2010.10.02. 12:06:05

Ez az igazi európai luxusautó:

www.mechatronik.de/en/engineering/the-m-coupe.html

Ugye nem mondja senki komolyan hogy a Maybach elegánsabb? :)

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.10.02. 12:08:18

nekem meg az a véleményem, hogy direkt úgy fotózzátok, hogy szarul nézzen ki

ez a facelift áprilisban jött ki és vannak róla olyan képek is, amiken kifejezetten gyönyörűen néz ki a kocsi:

special.blog.hu/2010/04/23/maybach_57_facelift

csak hát a fikázás több olvasót hoz, akik mind biztosak benne, hogy ti sokkal szebb Maybachot terveznétek

véleményem szerint a Maybach esetén a fikázásra csak a FAB Design verzió jogos, az tényleg homasita:

special.blog.hu/2010/03/31/maybach_57s_fab_design

viszont még kétszer annyiba kerül

na jó, az első lámpa nekem sem igazán tetszik, de a faceliftes autó többi részével abszolút elégedett vagyok

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.10.02. 12:11:28

@redriot77: tény, hogy a W111 Coupe a valaha gyártott legszebb Merci (ezért is van nekem is egy, csak nem ilyen szép még)

viszont az is tény, hogy egy másik (alacsonyabb) nagyságrend, mint a Maybach

ráadásul a Mechatronik árképzése hasonló a Maybach-hoz, a linkelt autót utoljára 241.000 EUR-ért árulták Essenben (és nem is adták el, mert azóta is hirdetik)

Reap that ass (törölt) 2010.10.02. 12:16:01

HA flancolni akarnék, akkor egy Pullmann S...Legalább ilyen látványos, sokkal kevesebbért...

karlov 2010.10.02. 12:18:22

Mellé lőttek ennyi.
Az RR sokkal tradicionálisabb lett ,meg van benne minden amiért szeretik,tisztelik ezt a fajta autót de ebből hiányzik az a fajta stílus,egyediség ezért hamvába hal(t).
Ámen

Balu az Alfás 2010.10.02. 12:18:31

"Felsőbbrendű külső".... Ez nevetséges, tipikus fricc autógyártási felfogás...

kran72 2010.10.02. 12:28:09

Kedves szerzők! Elnézést kérek a türelmetlenségemért,de ott ahol Önök vannak,most mutatják be az új Focust! Lehet,hogy több emberkét érdekelne mint az új Maybach.Ha készül a kért tudósítás akkor természetesen tárgytalan az írásom.

Hurri Kán 2010.10.02. 12:32:03

@izidro Nozal: ez meg még jobb ;)
http://www.youtube.com/watch?v=R0ZPJw8gwi4&feature=player_embedded#!

toncsi64 2010.10.02. 12:43:48

Túl azon, hogy nekem nagyon tetszenek egy dolog biztos. Túlságosan Mercedesek. Aki 4-5x annyi pénzt ad valamiért az nem szeretné ha párhozamot vonna bárki az olcsóbb verzióval. Ha jól emlékszem, talán a 2-es (?) Golt Gti-nél volt valamiféle vásárlói háborgás a szériától nem eléggé különbözés okán, miközben az árcédula jelentősen eltért. Ekkora összegnél gondolom ez hatványozottan jelentkezik. Ezzel együtt például a szolgáltatásait illetően azt gondolom, hogy a konkurrencia a fasorban sincs !

ca2 2010.10.02. 13:17:04

@toncsi64: Pontosan erről beszéltem én is!
Egy maybach vásárló számára az nem pozitívum, hogy "s mercis".
Hogy ne mondjam, talán az is bele férne a dologba, hogy az auto külseje ne "tömeggyártás mellékterméke" design jegyében készüljön.
És itt most nem elsősorban a formára gondolok, hanem a részletek megoldására, amivel manapság úgy látszik még ezen a szinten sem éri meg foglalkozni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.02. 13:21:44

Ez gáz. A külseje leginkább a gengszterlimó szerepre teszi alkalmassá... Ami pedig pár kategóriával lejjebb van...
Egyébként tényleg szégyen-gyalázat... Jó a Merci, csak a Maybach, még ha egy S osztály is van alatta, pont a hihetetlen luxusról szólna... nem lehet, hogy attól sz*rnak, hogy a S-nek lesz konkurrencia? De az is lejjebb van pár kategóriával, mitől lenne... nem érteni...

Bentley cikket akarok!

megint 2010.10.02. 13:36:31

Ronda, giccses, mercitől nem várnánk ilyet, bár a rollstól sem várnánk a tetőkárpitra "csillagokat".

Dome 3.0R 2010.10.02. 15:04:35

Kb ket hete bontottuk szet az egyik legjobban meno merci dealernel a maybach szobat,ami azert volt ha valaki maybachot akar venni akkor ebbe a kulonszobaba ultettek le. A szoba egyebkent barhol osszeszerelheto panelokbol alt nehany nagyon draga butorral es az anyagmintakkal, csak a szoba erteke kb 400.000 usd es ha maybachot akkarsz arulni akkor ezt meg kell vedd a mercitol. Most meg a tulaj szepen elrakta az egeszet a raktarba,kell a hely a sima merciknek!

borg07 2010.10.02. 15:37:22

"amely 1000 newtonmétert ad le"
A motor teljesítményt adhat le, nem nyomatékot!!!!!
Maximális nyomaték az 1000Nm, adott fordulatszámon. Én is tudok 1000NM-ert, 100N erőt 10m-es rúddal bármikor, csak hát nem tudom ezt több ezres percenkénti fordulatszámmal, mondjuk 10m-es sugarú körben futva.
Teljesítmény=fordulatszám X nyomaték!

lwl (törölt) 2010.10.02. 17:13:40

"A Maybach legendájának újrateremtése valahogy nem sikerült, ez csupán egy szuperszonikusan elértéktelenedő überbóvli."

Nem te vagy a celkozonseg, papa, hanem a dusgazdag arabok es azsiaiak. Miert kene hogy neked tetsszen?

DestinyClassSpaceShip 2010.10.02. 17:23:39

Örülnék neki, ha olyan dúsgazdag ember lehetnék, aki egy ilyen "ronda" autót vesz, csak hogy legyen.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.10.02. 17:29:42

Na legalább megspóroltunk 500 000 €-t!

Ha még pár ilyen autót nem veszünk meg, akkor máris milliomosok leszünk euróban!

equium 12345 2010.10.02. 17:41:47

@ca2: neked hany "premium" autod volt eddig?

lwl (törölt) 2010.10.02. 17:46:38

@sztahanov istvan: A Maybach nem Kinaban keszul, de javits ki batran, ha nem igy lenne. A kinai milliomosok szaporodnak, mindossze.

equium 12345 2010.10.02. 17:49:01

nekem tetszik a kocsi es gyanitom az itt fikazok tobbsege vigyazba allna, ha megallna elotte egy ilyen. meg a papptibi is :)

ca2 2010.10.02. 17:57:48

@equium 12345: Egy sem. IS Lexusom van, de szerintem az baromira messze esik a prémium kategóriától, bár van aki szerint meg már egy passat is az...
Prémium autóról úgy a 7-es bmw, ls lesxus kategóriájától beszélnék.

lwl (törölt) 2010.10.02. 18:18:58

@ca2: Az mar a luxus kategoria.

ommm 2010.10.02. 18:31:19

@lwl: Elég szar ízlésük van. E helyett a nevetséges borzalom helyett járhatnának ilyennel is:
www.seriouswheels.com/pics-mno/Maybach-Zeppelin-DS8-Pebble-Beach-ra-1024x768.jpg

De nem.

ca2 2010.10.02. 18:55:33

@lwl: Hát figyi, ahogy vesszük...
Magyarországon végül is ha az átlagfizetéshez arányítjuk az árakat akkor már egy corolla vagy jetta is luxus.
Azért mondjuk Németországban egy is , 3-as bmw vagy e merci tulajra nem mondják azt, hogy drága autója van és hát azért ezeknek az autóknak nem Magyarország az elsődleges célpiaca.
Én ezekre csak azt mondanám, hogy "minőségi" autók (az már egy másik kérdés, hogy mennyire és miben...)
Prémiumnak én még egy gs lexust is csak fenntartásokkal gondolok. Sztem az ls az ami már egyértelműen prémium kategória.

Waldorf Rolandó 2010.10.02. 19:06:19

ronda, dehát a mai mercik is azok

karikaV43 2010.10.02. 19:15:53

Hát gyerek korom óta szeretem eme kategória gépeit,meg a Bmw M5,AMG merci és hasonlókat.Ez tényleg szörnyű és ez nem irigység ez kb.olyan mint egy kínai bömbi utánzat.Azért a Maybach ezzel a külsővel nem vetélytárs a rollsnak sem a Bentley-nek.Még a belseje sem az igazi.Pedig a fritzek tudnának ennél jobbat is.Bár a merci mostanában designba elég szar.Hiányzik a korrekt merci a palettáról és akkor 150milláért egy ráncfelvarott s osztályt adni elég gáz.

karikaV43 2010.10.02. 19:17:51

@ca2: prémium kategória nem az S osztály az már a felső-luxus,az E merci,5-ös Bmw ezek a prémium modellek.

karikaV43 2010.10.02. 19:18:55

@ca2: az E ostály és társai a prémium kategória.

ca2 2010.10.02. 19:30:33

@karikaV43: Igen, végül is rosszul írtam ,mert az is-hez meg a 3-as bmw-hez a c mercit kellett volna írnom.
Az e merci az már inkább bmw 5 , meg gs lexus szint.
Ezt már lehet prémium kategóriának nevezni, de az is, 3-as, c vonulat sztem nem az. Az utóbbiak Németországban egy középosztály béli embernek (ami ott nem vállalkozót, hanem mondjuk egy állami hivatalnokot jelent) simán beleférnek, így azért prémiumozni őket sztem túlzás.
"S osztály az már a felső-luxus"
Én a felső luxus kifejezést inkább az aston martin, maserati és társaiknál érzem jogosnak. Ebbe max az S felső széle fér bele.

toncsi64 2010.10.02. 19:31:42

@karikaV43:

Azért a belsejét nem illetném kritikával. Szerintem pont ott hozza azt amit ezért a pénzért a leendő tulajdonosok joggal elvárhatnak. Sőt... A gond csak az, hogy a "csomagolás" nincs összhangban vele.

ca2 2010.10.02. 19:40:30

@karikaV43: "Bár a merci mostanában designba elég szar"

Nekem a C tetszik. Az mondjuk a kategóriájában tényleg egy minőséget sugall.
Nem feltétlenül szebb, de sztem elegánsabb meg kidolgozottabb mint az is meg a 3-as bmw.
Inkább én a motorokat érzem kicsit gáznak.
Lehet, hogy tartós meg csendes, meg minden, de teljesítményben tíz évvel le vannak maradva a bmw meg lexus mögött.
Igaz, hogy az E merci célközönsége nem feltétlenül "teljesítmény orientált".
A minőség nem tudom milyen. Az is meg a 3-as azért sztem távolról sem hibátlan ezen a téren, így lehet hogy ott meg a mercinek van 10 év előnye.

toncsi64 2010.10.02. 19:43:02

@ommm:

Ezen a "problémán" már sokszor gondolkoztam magam is. Egy csomó ember kiad vagyonokat egy "különleges" autóért (mondjuk a prémium kategória felső szegmenséért) miközben azért a pénzért vehetne VALÓBAN kuriózumot mint pl. az általad is linkelt. Mert azért azt látni kell, hogy aki az említett sávból választja az új autóját olyan körökben mozog ahol simán szembejöhet vele egy ugyanolyan.Tök gáz. Nem ?!
Persze ehhez kellene egy kis jó izlés, nem pedig menni a trend után...

ca2 2010.10.02. 19:44:36

@gyvy: Volt egy olyan változata ami nem ilyen csapott hátú, hanem szögletesebb a háta...
Az sztem nagyon ütött.

ca2 2010.10.02. 19:47:35

@toncsi64: Vagy a gyártók részéről kellene egy kis jó ízlés...
Ha az autó nem csak az árában hanem tulajdonságaiban is különleges akkor sztem nem olyan gáz ha szembe jön.
Ehhez persze a faceliftes s merci maybachként kevés.

toncsi64 2010.10.02. 19:56:54

@ca2:

Persze igazad van, de azért a vásárló dönti el, hogy mit vesz meg és azzal hová "pozicionálja" magát. Például egy ilyen Maybach áráért mondjuk vehetne egy W100 Landauletet. Azt gondolom egy olyan környezetben is döbbenetet okozna ahol a Maybach megszokottnak minősül + befektetésként is funkcionálna. Nos, egy ilyen választáshoz azonban nem elég megnézni hogy a "többiek" mivel járnak. Nyílván írhattam volna más tipust is, csak ez tünt kézenfekvőnek :)

ca2 2010.10.02. 19:58:08

@equium 12345: "nekem tetszik a kocsi es gyanitom az itt fikazok tobbsege vigyazba allna, ha megallna elotte egy ilyen. meg a papptibi is :"

Figyi itt most nem azt fikázzuk, hogy "dehogy kéne ilyen szar" Nyilván szívesen venném ha az lenne a legfőbb gondom, hogy most akkor megvegyem-e ezt a maybachot vagy inkább vegyek egy aston martint az asszonynak meg egy porschét...
Csak ez a megoldás kb olyan, mint ha a renault mondjuk az új lagunaként a logant akarná eladni kicsit nagyobban, kicsit felspécizve.
Egy ilyen megoldás az über-luxus kategóriában meg különösen furcsa.

ommm 2010.10.02. 20:05:18

@karikaV43: A kategóriát ne keverd az osztállyal! Prémium gyártók és luxus-kategória. Egyik a gyártó, másik a modell pozicionálása.

mernokbazis.hu · http://www.mernokbazis.hu/ 2010.10.02. 20:17:43

Tegyenek bele inkább ilyen motort: www.mernokbazis.hu/cikkek/ketutemu-motor-ujragondolva
Akkor még különlegesek is lehetnek. Az 1000 Nm mára már nem az, bár kétségtelen: szép adat.

Sombrero_P 2010.10.02. 20:24:29

Érthetelen... már megint és ismételten bebizonyosodott mennyire nem ért a tisztelt újságíró a kocsikhoz, ha nem tud érdemi véleményt alkotni, csak lehúzni és fikázni tud, már elnézést a fogalmazásért. Ha látott volna élőben Maybachot, vagy ha vezette volna, más lenne a véleménye... Kritizálni mindig egyszerűbb mint valamit alkotni. Idézhetnék más színvonalasabb oldalakról, de felesleges lenn. Van egy barátom, aki egy ismert autóimortőrnél dolgozik, mesélte mennyire "szakszerűen" bánnak a kocsikkal. Mindenféle szakértelem nélkül tapossák a kocsikat, száguldoznak, némelyiknek nincs is saját kocsija, nem fizetnek a parkolási, és egyéb birságokért, és ezt miért? Azért, hogy lefikázhassanak mégegy kocsit. Mert ezt teszik. Mennyire szánalmas, és undorító, hogy egy képzetlen, szakbarbár ennyire lesújtó cikket merjen írni egy ilyen nagyszerű műszaki csodáról? Mennyire igénytelenek vagyunk, meddig kell ezt még tűrnünk, hová süllyed a színvonal? Mikor lép már végre valaki és rúgja ki az egész bandát? Még a régi Winkler korszakban jó volt ez az oldal, most meg csak a fikázó fröcsögés ez egész. Sajnálom magunkat, magamat, amiért nincs másik oldal. Ja, mielőtt megkapnám, én szakképzett mérnök lennék, és egész véletlenül Németországban élek, és egy nagy német autógyártónál dolgozom, ami nem a Mercedes, de attól még csodálom amit alkottak, mert ellentétben az itteni cikkírókkal, én képben vagyok, és én tényleg tudom. Csak infóként, az oldal újságírói tiltólistán vannak a Mercinél, és erősen gondolkodnak az én anyacégemnél is, eljutottak a központi marketing osztályra is a „színvonalas” írásaik, gondolom, megunták ott is a szakértelem nélküli fikázást, és itt nem az építő kritikára gondolunk.

Hurri Kán 2010.10.02. 20:37:10

@ca2: jaja, az a zárt változat, olyan van a Közlekedési Múzeumnak. Kint volt a 2008-as őszi Oldtimer-Show-n és még romosan is monumentális. Bár abban az időben ezeket a kocsikat szinte bármilyen felépítménnyel lehetett kérni.

karikaV43 2010.10.02. 20:37:33

@toncsi64: a hátsó traktust nem is gondoltam,de az eleje szerintem nem a kívánt színvonal,és persze nem az anyag minőség miatt.Biztos a garázsomba jobban tetszene,de erről inkább nem álmodozom.
A mercinek kellene egy kis vér frissítés.
Szép lassan a 3-ik helyre csúsztak a bömbi,meg a drága vw mögé.Hozzá teszem én nem szeretem a mercit,de a 70-es évek végéig szép és jó kocsikat csináltak,kár a múlt időért.

karikaV43 2010.10.02. 20:46:31

@ca2: új c-t ma láttam élőben közelről,tényleg nem rossz. Nem ültem benne gondolom az anyagokkal baj nem lehet,a motorjai szerintem abban a kategóriába elég.
Még szebb is mint a hármas,bár e méretben a 4 karikás vw A5 jobban tetszik,meg a kúpé bömbi,persze a merci sima szedán a kúpé azért ott sem szokott gáz lenni.Nekem az Audival vannak fenntartásaim miért kerül duplájába mikor az egész egy Volkswagen,ugye a passat szívott az első superbbel,most annak is felvitték az árát,ne legyen konkurencia.Na pl. az új passat nagyon nulla,fel sem fog tűnni az úton,egyszerűen láthatatlan.

ca2 2010.10.02. 20:46:48

@Sombrero_P: Figyi, sztem itt senki sem azt állítja, hogy a maybach az egy szar.
Egyszerűen csak kicsit furcsa felfogásnak tűnik, hogy tulajdonképpen faceliftes s merci külsejével jelenik meg egy új modell.
Ez kb olyan mint ha mondjuk a renault az új lagunaként egy kicsit nagyobb, kicsit felspécizett logant próbálna elsütni.

karikaV43 2010.10.02. 20:50:45

@ommm: hát elég sokszor olvastam pl. peugeot 407-tel kapcsolatban a prémium kategóriát,pedig a gyártó nem igazán tartozik oda.Amennyire én tudom a felső-közép kategóriát nevezik prémiumnak,de lehet rosszul vagyok tájékozódva.

karikaV43 2010.10.02. 21:07:24

@Sombrero_P: figyu sztem azért ez nem olyan igazságtalan a kritika,ennyi pénzért tessék tervezni alkotni,a technika adott ez a kocsi egy Amg 55-ös szintet tud 150milláért és ez vele a baj,a Maybachtól az ember nem ilyet vár,amikor feltámadt a márka az első gép azért sokkal jobb volt.
Meg kell nézni a Rolls Royce vagy a Bentley elkapott egy vonalat és évtizedek óta azt viszi,az autói elegánsak,benne van a tradició,ez hiányzik ebből a kocsiból nem a technika és nem az anyag,hanem az ami miatt ennek az autónak nem egy levetett S osztály kabátot kellene viselni.
Stuttgartba elő kellene keresni egy régi darabot azt meg nézni és mai formára rajzolni,rögtön ütne.Több autón lehet látni,hogy ez működik.Akár a Bugattit nézzük vagy az új Audi Quattrot.

steve71y 2010.10.02. 21:08:03

Szerintem meg a cikk írójának mentek el otthonról.
A Maybach jelenleg (amúgy sosem volt) nem mértékadó márka orosz oligarchák veszik és olyan üzletemberek akik meg sem nézik kívülről az autót. Csak drága legyen és kényelmes...
Ha a törénelmi hátterét nézed az sem túl hízelgő
Hitler
Horthy
Mussolini
Goebbels

ca2 2010.10.02. 21:26:21

@steve71y: "Ha a törénelmi hátterét nézed az sem túl hízelgő
Hitler
Horthy
Mussolini
Goebbels "

Jó, akkor ilyen alapon a 9/11-hez meg boeinget használtak, arra se üljünk fel többé?

Hurri Kán 2010.10.02. 21:29:43

@steve71y: mitől is nem volt mértékadó márka?

DrSzoke 2010.10.02. 22:18:54

Sztem a gyar es az auto vevokore pont leszarja a sok idiota FIKAZO VELEMENYT.
Csomoan mondanak 20ft-al a zsebukben ezt-azt.Nem nektek kell hogy teccen!!!!
Vegyetek szutyokit fel millaert hasznaltan,
vagy BKV berletet,ez az auto meg annak epult aki ki is birja fizetni.Ha kifizeti,akkor teccik neki valamiert es ez az o maganugye.Viszont a gyar ezzel elerte a celjat,eladta.Azzal nem lenne elorebb ha pozitiv velemenyt mondananak az ureszsebu internethuszarok a TC kommentekben,de a kutya se venne....

Hurri Kán 2010.10.02. 22:21:01

@DrSzoke: Ettől még tény hogy a Maybach üzletileg masszív bukás a Mercinek.

karikaV43 2010.10.02. 22:40:14

@DrSzoke: ez nekünk nem erről szól,erre a kategóriára az emberek jó része csodálattal néz,ez a kocsi viszont nem mozgatja meg az ingereket.Üzletileg ugyanolyan bukta mint a VW Phaeton.Az összes komment közt a tiéd volt a leg fikázóbb. A többi laza eszme csere.Van Gogh képem se lesz ettől még nem biztos,hogy nálad csóróbb vagyok és nem biztos az sem, mert 10millió dollárba kerül akkor tetszik is.A Suzukit meg hagyom neked,nekem jó a mostani autóm is.

DrSzoke 2010.10.02. 22:40:17

@gyvy: Fogalmam sincs.De akkor majd abbahagyjak a gyartast.Vagy presztizsbol folytatjak ha nekik belefer.Ez az o dolguk,
viszont nehany kommentelo ertelmi szinvonala,hozzaertese verforralo.Csak azt nem tudom,akkor miert nem ok dolgoznak a Merga marketing,tervezo es egyeb posztjain,
ha ennyire tudjak mit kene es hogyan.Vagy annyira megsem okosak?

DrSzoke 2010.10.02. 22:45:52

@karikaV43: minden gyarnak vannak bukasai.
Lehet hogy ez is az lesz,de nem igazan erdekel.Ez a magamutogato kategoria nem az en stilusom.Nem is tudnam megvenni,ha meg ennyi penzem lenne,abbol inkabb vennek itt a kornyeken egy hazat egy eldugott tengerobolben es boldogan jarnek tovabb a 88-as audi qp kvatrommal.

Hurri Kán 2010.10.02. 22:51:07

@DrSzoke: no azt az Audit én is elszedném tőled !!!

Rocko- 2010.10.02. 23:09:52

@GYUSZI BACSl: na hát, pár gyári fotó, amin direkt az előnyös oldala van beállítva.
ki hallott ilyet?!
nonszensz.

Beaver100 2010.10.03. 02:36:28

Kivancsi volnak mivel jarsz te -paptibike-
hogy igy lefikazod ezt az autot, Hat eloszor is nem a Magyar piacra terveztek ezt az autot -ott van nektek a suzuki- nem kell agodni az osszes legyartott Maybach el lessz adva minden problema nelkul.

FeroxX 2010.10.03. 02:51:45

hát igen, ehhez képest egy RR Phantom tényleg felsőbbrendűséget és atom luxust testesít meg, ha látok egyet az utcán mindig körbecsodálom, de ezt lehet észre sem venném két merci között szal gáz..

amúgy volt faszán kinéző modern Maybach, az Axelero

www.larevueautomobile.com/images/Maybach/Exelero/Exterieur/Maybach_Exelero_004.jpg

csak aszem ez tanulmány státuszon nem igen jutott tovább.

DrSzoke 2010.10.03. 06:04:17

@gyvy:
Nem adom,csak a testemen at.160e original km,bontatlan meg minden benne.Nem volt bojreszernel,nem sufnituningoltak rajta,nem volt torve.Igy is marad.

P_Lac 2010.10.03. 09:10:12

Az árát adják ide, ,,sok dögös prostit lehet érte kapni" :-)

Rocko- 2010.10.03. 09:16:03

@Sombrero_P: "Ha látott volna élőben Maybachot"
mint ha épp egy olyan posthoz írnál, amiben épp az Maybachról láttotakat írják le.
"vagy ha vezette volna, más lenne a véleménye..."
gondolom tisztában vagy az autókiállítás fogalmával.
"Kritizálni mindig egyszerűbb mint valamit alkotni"
hány autót is raktál össze a kezeddel, hogy van merszed véleményt alkotni?
vagy ha már témánál vagyunk: hány tesztet írtál?

Rocko- 2010.10.03. 09:38:31

@gyvy: aki kvatronak írka a quattrot, attól én is.

DrSzoke 2010.10.03. 09:50:06

@Rocko-:

Akkor elmondom,audis korokben regota katronak,kotronak vagy eppen kvatronak hivjuk.Faj?

Rocko- 2010.10.03. 11:42:08

@DrSzoke: melyik körökben? a fejedben lévő körökben.
merthogy a magyar audiklub körberöhögi az ilyen hülyéket, akik kvattronak meg kwattronak hívják a quattrot.
és fájni fáj. a hülyeséged.

MT21013 2010.10.03. 12:02:19

Szerintem a Maybach sztori már a legelején elbukott. Azért gondolom ezt, mert egy ilyen név és a hozzá kapcsolt elvárások lényegesen komolyabb projektet feltételeztek volna. A W220-as S-Klasse kaszni kicsit megnyújtva, formátlan első gülülámpákkal és ízléstelenül hivalkodó hűtőmaszkkal. Méltatlan volt. Persze ez csak magánvélemény. Az viszont, hogy ezen a kinézeten az elmúlt évtizedben nem sikerült továbblépni...nos erről szól a cikk.

karikaV43 2010.10.03. 13:22:29

@FeroxX: igen erről beszéltem az egy Maybach,nem ilyen fos mint ami a cikkbe van.

Hurri Kán 2010.10.03. 14:17:41

@Rocko-: :DDD Akár fizikális erőszak árán is!!!
Merci-versenyes link jó volt amit küldtem?

Rocko- 2010.10.03. 15:25:44

@gyvy: :)
elolvastam, igen, köszi.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2010.10.03. 15:34:49

Kimész egy repülőtérre. Ha valaki a legolcsóbb Cessna Citation-t kereste használta, de ő már sugárhajtású magángéppel érkezik akkor feltűnő akar lenni.

Aki viszont egy BBJből szál ki, amit nem közpénzev vett, hanem az övé, na annak nem igénye, hogy a gépe feltűnő legyen. Igen egy BBJ (Boeing Business Jet) nem néz ki alapvetően máshogy mint az alapjául szolgálló utasszállító (amit akár belülről is ismerhetsz pl. turistaosztályrül), mert nem státusszimbólum akar lenni, hanem kényelmes. Azok számára akiknek már nincs szükségük arra, hogy fittogtassák az éppen megszerzett státuszukat.

A Maybachot pedig nem feltétlenül a használt Citation-t vásárlóknak készítik, hanem azoknak akik megengedhetik maguknak a BBJ-t.

Nem az a cél, hogy körbeálld: Húúú, ez az ember megengedheti magának a Maybachot, a BBJt, akármit. Az a cél, hogy kényelmesen eljusson A-ból B-be, és ne kelljen azzal megküzdenie, hogy feltűnő.

A luxushoz ragaszkodik, a feltűnés inkább teher. (Aki eléri azt, hogy többre értékelje a saját idejét, mint a feltünősködét, nem akarja feltünősködésre pazarolni a perceit az érti miről van szó.)

És ha nem élményautózásra vezet sportkocsit, hanem a kényelemre vágyik akkor nem érdekli a vezetési élmény. Ugyanis hátul ül. Hogy a sofőr (vesd össze alkalmazott) élvezi-e a vezetést, tetszik-e neki a műszerfel, nem egy lényeges kérdés, hanem egy végtelenül távoli világ: Az alkalmazottaké.

A Maybachnak éppen az a baja, hogy nem jobb akar lenni, nem aadott elvárásoknak akar megfelelni, csak különbözni akar.

ommm 2010.10.03. 15:46:45

@Sombrero_P: "Csak infóként, az oldal újságírói tiltólistán vannak a Mercinél,"

Tényleg?

Hurri Kán 2010.10.03. 16:05:34

@ommm: már megint nem fértetek a bőrötökbe? Ejnye :DD

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2010.10.03. 20:01:32

Inkább egy merci s600 tényleg fullosan, long változatban, mint ez. Jó a Maybach feltámadt, de akkor sincs már olyan, mint 90 éve...

DATSUN 2010.10.03. 21:26:54

Tegyünk tisztába néhány dolgot! A fikázás ha neked ez a cikk az, akkor te egy hülye vagy! Ez egy teljesen jó cikk! Nem helyezi a saját FÍRTAKT wartburgja elé,mögé meg sehova!!!!!Gyerekek: ÁR -ÉRTÉK! vágjátok? A példával mutatja hogy mennyire nem értéktartó!!! megmutatja ,hogy Mercihasonmás! A kategóriáktól tekintsünk el most, ezért a pénzértén sem ezt venném! A gazdag aki ki nem akar kitűnni az megint nem ezt veszi,mert ez is feltűnő jelenség,(mint a rolls,a bently stb...) Ezt a pénzét megmutató ember veszi meg,talán ha nem tetszik neki akkor is. Ezt nevezzük STÁTUSSZIMBÓLUMNAK! Egyébként én is szívesebben látnám egy igazi RETRO_MODERN karoszériával(30as 40es évek áthozva a mai forma ill. technológiai világba) Ha most azt mondom,hogy NEMKÉNE akkor azt az árához viszonyítva értem(ennyi pénzért sokmindent,akár értéktartóbbat is lehet kapni,meg szebbet,jobbat.....tudom..de én egy 32éves datsun sunny hatchback-al járok..nekem nem lehet véleményem..... Gondoljatok a lexusra! hol volt 15éve? Az infinitire(vagy hogy irják)ra ? mi az? Nem ismerjük? A micsu sigmára? hol vannak ezek nálunk? egyik fent, másik lent!!!! Nehéz úgynevezett prémium kategoriát kreálni!!!! Remélem sikerül nekik idővel! Angol arcokat a brigádba,japán motort az orrába és egy szexis kaszni valahonnan az olasz csizma szárából!!! HAjráááááá!

csipa 2010.10.04. 00:18:41

Akkor ne javitsd ki, maradj paraszt!

fogash 2010.10.04. 09:48:21

embörök, a LUXUS arról szól, hogy ÉRTELMETLENÜL DRÁGA. Ér egy bőr derékszíj 1500 eurót? Nem, de a Hermes annyiért adja, és megveszik. Ér egy Vertu telefon 6-8000 eurót? Nem, mert egy butább nokia tudását hozza, mégis megveszik. Pontosabb egy 300.000 eurós Vacheron Constantin, mint egy 30 eurós Casio? Nem, mégis megveszik.

A luxus attól luxus, hogy semmi értelme nincs. Célja egy: megmutatni, hogy a tárgy gazdája EZT IS megengedheti magának. Understatement? Lóf@szt, sírjon le róla, hogy IGAZÁN sokba került. Nem úgy sokba, mint egy szétpimpelt Hummer, vagy S600AMG, hanem annak a tízszeresébe. Mert a Maybach, Veyron és tsai arról szólnak: aki ilyenben ül, annak van egymillió eurója egy autóra, és nem csak ez az egy autója van. Nincs ár-érték arány, nincs funkcionalitás. Bármelyik Nike cipó kényelmesebb, mint egy Prada/Gucci/stb, de az utóbbiakról tudják, hogy 500 USD volt, és EZ számít azoknál, akik ilyeneket RENDSZERESEN vesznek. Egyszerű halandó ezt úgysem érti meg soha.

hdnctrl 2010.10.04. 13:01:08

ahogy megveszed, kidobtál kb 100.000 EUR-t az ablakon, mert aznap már annyival kevesebbért tudod eladni - de mivel ez neked egy verébfingnyi összeg, leszarod. na ez a luxus ;) bizonyára lehet így is élvezni az életet, nem csak úgy, ahogy az átlag halandó teszi, akinek kb ugyanekkora öröm, ha összejön a pénz a suzukira (most, hogy betiltották a nyakra-főre-ész-nélkül hitelfelvételeket).

1977unicum 2010.10.04. 13:03:34

übergagyi s osztály ! tömören és röviden majd rájönnek hogy ezzel csak lejáratják a márkát . mert megpróbálták feléleszteni de ez valahogy nem sikerült nekik !!!

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.10.04. 16:46:10

@ommm: Ahhoz nem adnak olyan aftersales szolgáltatást, mint a mai Maybachhoz. A célcsoportnak ez is számít.

Ez az írás egy fikázás, Pista.

Oldm4n 2011.04.24. 19:00:39

A vonalai gyönyörűen nagymercisek. A szemetet kell lefaragni róla (morcosítás, ledsorok, műszempilla, LÁMPA, etc.)és NORMÁLISAN, ELEGÁNSAN-ÍZLÉSESEN ÚJRAGONDOLNI egy épelméjű tuningműhely által. És akkor nagyon nagyot ütne. Ez így egy "tunnyinkverda" (sic) olyan Bummbaszkisan förtelmes kékledesen cicás napellenzős. De az alapja igenis szép. (Ja, S mergás)
süti beállítások módosítása