Plasztikbomba

Chevrolet Corvette C4

  2010. június 04. - (X) Címkék: vélemény chevrolet corvette c4

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Egy biztos: gumira nem lesz gondod. Nyereményjáték!
2014-11-20 15:23:27

Hihetetlen, hogy már három hét is eltelt azóta, hogy Totalcar lebilincselő cikksorozatot küldött

Lilla szerel: az erő nem velem van
2014-04-21 14:55:26

A Mazdám aksija célul tűzte ki magának, hogy az őrületbe kerget a random kamikaze akcióival. Gondoltam

Ilyet még nem láttál!
2013-12-23 18:33:19

Egy bocsánatkéréssel szeretném kezdeni a képek minősége miatt, de csak telefon volt nálam, annak is koszos

WTCC, Monza. Belülről
2012-03-13 10:31:00

Sági Elemér, amolyan kiküldött tudósítóként mesél a hétvégi WTCC-futamról. Ezt látni kell! - a

Myron Scott amerikai fotóriporter feltalálta a ládaderbit és nevet adott Amerika sportautójának. Mindkettő jól sikerült.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr152055346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cr500 2010.06.04. 09:34:35

Sziasztok,a tesztben szereplő c4-es fennt van a használtautón 2és fél milláért,szerintem nem sok érte,egy harmadik autónak jó lenne:-)Több amcsi verda tesztet is el birnék viselni,mondjuk a 2010-es Ford f250 6.4 v8 diesel Harley Davidson Super Duty-t,bazki milyen hosszú neve van:-)ez a kedvencem,és ebből is van az országban nem is egy. Vrrrammm Vrrrammm

Psziho 2010.06.04. 09:52:28

nem kéne,max egy hétvégére

szívjon vele más:D

jah és a C3 mérföldekkel szebb,és megbízhatóbb

Tigrisszív 2010.06.04. 10:07:48

Au, a Corvette... Lehet mindenfélét cikkezni, meg mondani, de a Corvette az Corvette és kész. Nomen est omen, hogy úgy mondjam. Bár ha a '85-'90 körüli időszakból kéne választanom jenki verdát, akkor Trans Am GTA, lehetőleg hülye KITT ficsörök nélkül... :) Igaz, hogy erő meg satöbbi szempontjából sehol nincs a Corvette-hez képest, de a formája, a kiállása az, ami utánozhatatlan. Csatlakozom CR500 kollégához, több jenki verda tesztet kíván a nép! :) Psziho kollégával is egyet kell értenem, a C3 szebb, karakteresebb. Azért a C4-el is elszégyenkeznék, ha valaki utánam hajítaná egy benzinkút tulajdonjogával együtt... :D

mükkemakk 2010.06.04. 10:19:08

Szeretem, imádom kellene...
Nincs szükségem napi hasznáaltú rendes autóra, ezért pont kellene egy ilyen a garázsba. Időtálló forma, remek autó.

Kár, hogy a kéziváltós nem olyan jó.

BMW /// 2010.06.04. 10:25:29

Camaroban ezt a félét szeretem nagyon. Egyszer ültem ilyenben nagyon durvát ütött.:)

www.hyts.hu/autok/chevrolet/camaro/chevrolet_camaro_e3.jpg

kultúrpesszimista 2010.06.04. 10:30:04

Egyszer lesz még Corvettem. Vagy ilyen, vagy más, pl. egy C6. Mert megérdemlem és mert ez az elejétől a hátuljáig AUTÓ. Pont.

kultúrpesszimista 2010.06.04. 10:32:45

@BMW ///:

Igen, ismerem ezt... Lehet, hogy jó és erős, de nem szép. Főleg egy 'vette-hez vagy egy Trans AM-hoz képest.

Vitalij 2010.06.04. 10:33:42

Azé az amerikás wunderbaum ott figyel benne :D
Viszont nincs benne automata biztonsági öv :(

esef 2010.06.04. 10:49:40

Ha műanyag kasztni, akkor Trabant.
Ha amerikai "sportkocsi", akkor Shelby Cobra.
Ha V8, akkor meg Cadillac...

szmoker (Homo Trollicus) 2010.06.04. 11:00:10

Én a Toronadoról szeretnék egy bővebb posztot :)
Esetleg ha kerítetek, egy "boattail" Buick Riviera, vagy egy Continental Mk. IV :)

gigabursch 2010.06.04. 11:02:54

Mérhetetlen módon rühellem az amerikai kocsikat, és átlagon aluli szarnak tartom őket, de szó, ami szó, ez a Corvett és egy két időbeli testvére tényleg szép lett. Kívánatosak.

Látszik, hogy ezt a kocsit mérnökök tervezték és nem díszbuzi sztájlisztok.

Hurri Kán 2010.06.04. 11:11:32

Kénekénekéne! Autó formája van, klasszikus fazon, vényóc, különösebb elektromos meg buzi marketinges agymosó hókuszpókuszok nélkül!
Ma miért nem csinálnak már ilyen autókat?

Tigrisszív 2010.06.04. 11:26:02

@gyvy: Mer' nem kőccséghatékony a gyártás-forgalmazás-marketing. A vásárló meg le van bélsarazva, vegye azt, ami van, oszt' jónapot.

kultúrpesszimista 2010.06.04. 11:28:50

@Tigrisszív:

A vásárlónak jogában áll az is, hogy magasról tegyen a mai idők autóira és vegye a régit. Csak sajnos kevés ilyen tudatos vásárló van. Fogyasztóból, konzumidiótából annál több...

Hurri Kán 2010.06.04. 11:33:10

@Tigrisszív: Bezony! De én meg a sok parizerzabáló agymosó marketingest bélsarazom le és azér se veszek új műanyagteknőt!

@kultúrpesszimista: igen, véleményem lásd fenn.
Attól meg hogy más konzumidióta és agymosott nekünk nem kell annak lenni és hál Istennek úgy látom néhányan még vagyunk ilyenek!

Hurri Kán 2010.06.04. 11:35:31

Amúgy nem értem h mitől kőccséghatékonyabb 3 évente kihozni egyre bonyolultabb egyre szarabb agyonelektrokomplikált szarokat mint gyártani viszonylag egyszerű technikával szép kocsikat, amiket jó vezetni és amire örömmel néz rá az ember és örül ha beleülhet, de ez legyen az én problémám.
C3- teszt mikor lesz?

kultúrpesszimista 2010.06.04. 11:45:14

@gyvy:

Sajnos mi a kisebbség vagyunk... A többség úgy repül rá a legújabb, torz, gnóm "autótermékcsodákra", mint nyári légy a friss sz...

Tigrisszív 2010.06.04. 11:47:35

@kultúrpesszimista: A régebbi autókat vásárlóknak is megvan a maga keresztje azért. Ettől függetlenül akkor sem vennék új autót, ha megtehetném.

Fideszman 2010.06.04. 11:58:14

Fú én se vennék új autót, egytől egyig szarok, egyszer beültem egy 15 milliós BMW-be majdnem elhánytam magam a parasztvakítástól ami abban az "autóban" volt.
Alig vártam, hogy beüljek a jól bevált megbízható egyszerűen szerelhető 1991-es opel astrámba.

joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2010.06.04. 12:00:16

Egyetlen kép sincs kibuktatott lámpákkal.
Pancser munka

Slow 2010.06.04. 12:14:07

Ezt is szeretem, de nekem is inkább egy Trans AM GTA kéne, az legalább 2+2 üléses.

Slow 2010.06.04. 12:17:32

@joeramirez: Az a többi hibái között az egyik, hogy pl. a lámpák sem nyílnak mindig.

kultúrpesszimista 2010.06.04. 12:17:32

@Bonaparte Napólejon:

Szánalmas vagy ezzel az iróniáddal. Nyilván nem erről beszél senki. De ha az a kérdés, hogy 3-4-5-6 milliós új plasztiktengert vegyen az ember, ami belül giccses és lelketlen, kívül otromba dög, vagy egy 15-20 éves (vagy még idősebb) gépet, ami bár idősebb, de nem kevésbé jó, akkor vannak, akik az utóbbira szavaznak és ezzel nem járnak rosszabbul.

nyünyüce 2010.06.04. 12:17:44

nyammm, Corvette FTW!

Nindzsaa 2010.06.04. 12:33:13

Aki fikázni fogja a c4et azt személyesen fogom elverni.

ne most 2010.06.04. 12:36:03

@Bonaparte Napólejon: Ne csak beleülj, menj is vele. Persze a 91-es Opeled nem indul, igy eszedbe sem jutott.

Tigrisszív 2010.06.04. 12:36:45

@Bonaparte Napólejon: LOL :D Elsősorban azért nem vennék új autót, mert amint kihozom a kereskedésből, fél misivel kevesebbet ér. 15 misis bömbi meg 2 millióval... :DD

Tigrisszív 2010.06.04. 12:39:03

Folyt: No meg új(szerű) BMW-vel példálózni nem teljesen célszerű, sokkal több rémtörténetet hallottam azokról, mint mondjuk egy 15 éves Corvette-ről...

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.06.04. 12:48:52

na hát ha ebbe a kocsiba még egy normál felépítésű ember sem tud normálisan beszállni, akkor én a +X kilómmal sajnos soha nem fogom tudni kipróbálni

de olyan nagyon nem is bánom, a Porsche Turbo-ba be tudok szállni, ez a lényeg, ha egyszer helyzetbe kerülök úgyis azt választanám (:

Szsrobert 2010.06.04. 12:53:00

Egy ilyen autót nem azért vesznek meg, mert kényelmesebb, vagy kevesebbet fogyaszt egy Suzukinál. Nem is azért, mert nagyobb a raktere egy Merci Sprinternél.

ddrum77 2010.06.04. 13:05:32

Egyik barátomnak van egy C4-ese, először féltem tőle, aztán megszerettem, és mivel simán kölcsönadná 1-2, már nem izgat... =) 6 sebességes, kéziváltós, a cikkben teszteltnél erősebb, 320 ló körüli. Egész kezes, de az állandó kipufugózaj zavaró.

ddrum77 2010.06.04. 13:07:08

@GYUSZI BACSl: Én 170 centi magas vagyok, pont passzolok az ülésbe, a hosszal nincs gond, de a szélesség miatt nem tud akálki beülni.

faterpolo 2010.06.04. 13:23:54

...és engem egyszer egy ilyennel hoztak el az oviból. Igaz, akkor még új autó volt, nem is volt azon a példányon kívül sok az országban. Már kis porbafingóként is tudtam, tudtuk, mi az a Corvette. Persze utána hetekig én voltam az ovi királya - a "Corvette-tel jöttek értem" című mutatványt senki sem tudta utánam csinálni:D. Még az anyósülésen, apám ölében ücsörögve is egy élmény volt. Annál rosszabb volt másnap reggel beülni a Zasztavánkba...

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2010.06.04. 13:25:11

Érdekes.
Biztos megvan a varázsa.
Nekem meg biztos nem kéne.

swt (törölt) 2010.06.04. 13:30:09

@Tigrisszív: Apro szepseghiba, hogy sem Corvette-tel, sem BMWvel nincs uzemeltetesi tapasztalatod. Igy aztan kurvara mindegy, mit hallottal.

swt (törölt) 2010.06.04. 13:34:12

@kultúrpesszimista: Szerintem meg inkabb az a nyekerges szanalmas, amit te itt rendszeresen eloadsz. Meggatol valaki abban, hogy regi autot vegyel? Nem. Akkor meg mi a fasz bajod van?

Ati81 2010.06.04. 14:04:17

Chevrolet Corvette C4 számomra a legszebb a Corvettek között nekem ilyen kellene ha választhatnék sport kocsi között.

cooperügynök · http://vilagmegvaltogondolatok.hu 2010.06.04. 14:17:19

csavarodást gátló hátsó laprúgó nekem is kell, mindenképp

Tigrisszív 2010.06.04. 14:18:50

@swt: Azért nem mindegy, hogy mit hallottam, mert akiktől hallottam, egy kivételével mind megszabadultak már a BMW-jüktől. Igaz, nem Corvette-et vettek helyette, de nem is ez a lényeg. Van itt egy szállítmányozócég tulaj, aki vett egy vatta új 530D-t. Finoman szólva nincs vele megelégedve. Mondtam is neki, hogy vén b*zi létedre (55 éves) inkább Mercedest vettél volna, ha már mindenképp kellett egy repiverda...

Tigrisszív 2010.06.04. 14:21:55

Mielőtt még félreérti bárki, nem gondolom, hogy minden 55 éves vén b*zi, csak ezt az illetőt szólítom így, mert úgy csinál, mintha 25 lenne, meg jó viszonyban is vagyunk. :)

NuMuN 2010.06.04. 14:32:37

Egyik kedvenc amcsi autóm nekem is.
Azért az elmúlt 10 évben is jelent meg pár olyan "műanyag" autó, ami ér pénzt, igaz ezeknek sanjos a fenttartása is drágább, de még az is megérné. Az meg hogy sok elem aluminium, nem mindig feltétlen hátrány. De tény hogy az azóta kiadott több ezer "modell" közül talán ha egy tucatért adnék pénzt ha lenne rá és a fenntartására, de azért ugyanolyan szívesen mint a fenti modellért :)
Ez a vélemény persze szigorúan sajátom, annak ellenére hogy ha most kellene autót cserélnem, nem feltétlen lenne 10 évnél fiatalabb, viszont új semmiképp...sajnos én sem vagyok az a tökéletesen racionálisan agyaló emberféle ... xD

swt (törölt) 2010.06.04. 14:48:39

@Tigrisszív: Ez aztan a konkretumokban gazdag, komoly erv!

GGG77 2010.06.04. 14:49:56

Bár a legkévésbé jól sikerült Corvette a 6-ból, de még így is kéne.

Z o z ó 2010.06.04. 14:52:54

kéne:)Csak nem merném sehol otthagyni,na meg a fogyasztás...:D Mondjuk egy ilyen második autónak való.

joselin 2010.06.04. 15:03:16

A C4 Callaway tuninggal 408 km/órát futott, 20 évvel a Veyron elött, tized áron.

Coyote82 2010.06.04. 15:17:08

a jó öreg szögletes Camaro az álmom...

ommm 2010.06.04. 15:30:54

@joselin: És Pista ült olyanban :))
Illetve Sledgehammerben...

w a s d 2010.06.04. 15:36:25

Nem beszólni akarok, de egy Corvette- ről szóló cikk olvasói kommentjeiben a Corvette- et dicsérve, más autókat leszólva negatív jelzőnek használni a műanyagautó kifejezést...:D

_mikulasbacsika_[+1] 2010.06.04. 16:11:45

Király autó még ma is.
Kéne hát. Ilyenbe öröm tankolni.

konti10 (törölt) 2010.06.04. 16:16:36

Biztos, hogy csak véletlen, de volt egy hasonló korú amerikai kocsim. Félmelegen az sem szeretett elindulni.

kultúrpesszimista 2010.06.04. 16:28:27

@swt:

Te vagy Bonaparte Napólejon? Úgy tűnik, nem. Akkor meg kuss. Kösz. Amúgy semmi bajom, kösz.
Van régi autóm, kiváló darab. Hello.

mate6 2010.06.04. 16:56:18

Ide inkább egy hasonló korú Camaro-t..
De ettol fuggetlenul szép darab.
Ja, új autót NEM!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.04. 17:09:26

Karotta milyen Corvette-ről is írt korábban? C6 vagy C7?
Ő inkább bohócnak érezte magát benne :D

Na de nekem is kéne egy ilyen, mert kb. annyi idős, mint a mostani autóm, de ebben legalább van p...mágnes :) És ez jó kis gép is :)

JettaTDI 2010.06.04. 17:29:05

Tetszik h asszimetrikus a felni!
Igen ritka dolog h mindkét oldal "ugyanúgy" néz ki!

Danessz 2010.06.04. 17:51:16

Még egy szar amerikai kocsi!
Jóég! 250 lovas 5.7-es v8????

Phrascarica 2010.06.04. 18:03:26

A "Corvette" nálam benne van a top 10-ben ;)

ddrum77 2010.06.04. 18:04:49

@Danessz: LOL, nem ismerem fel a nicked mellett az autót, Hyundai, Toyota, Nissan, vagy Kia? 1.4 vagy inkább 1.6-os lóerőgyár? Ki van már fizetve, vagy még a banké?

ddrum77 2010.06.04. 18:06:28

@JettaTDI: Aszimmetrikus. És ha vmelyik sérül, nehéz keríteni megfelelő oldalit.

Radical84 2010.06.04. 18:10:34

@JettaTDI: Az az érdekes, hogy nem csak a látvány miatt csinálták, jobban melegszik a motor ha fordítva vannak a felnik. :)

_mikulasbacsika_[+1] 2010.06.04. 18:10:46

@Danessz:
Ja, ami 5,7 literes és nem 500 lóerős az szerinted szar.
Szerintem még autód sincs, csak autóskártyád. Turbo rágók matricái megvannak még?

Radical84 2010.06.04. 18:12:35

@Danessz: Mi a baj azzal kapocslatban hogy 250LE és V8? Tudsz valamit az amerikában a 70es évek végén bekövetkezett olajválságról? A 250LE nem a techinka csúcsa volt, hanem a törvények szerint kiharcolható maximum.

Phrascarica 2010.06.04. 18:25:18

@ddrum77: ez biza egy Ceed, metálzenével :)

swt (törölt) 2010.06.04. 18:34:13

@JettaTDI: "Igen ritka dolog h mindkét oldal "ugyanúgy" néz ki!"

Miert lenne ritka? Szinte minden auton szimmetrikus felni van, az meg mindket oldalon ugyanugy nez ki.

Nindzsaa 2010.06.04. 18:42:45

@Danessz: Jóég!
Tényleg.
Biztos alig mozgatja.
A negyedmérföld is egy örökkévalóság neki.Elkelne belé még pár paci,hogy menjen is..

swt (törölt) 2010.06.04. 18:44:49

@Radical_: A lapatszeru kulloket elnezve, ha rendesen van rajta a felni, kiszivja a meleg levegot a fekekrol, a forditva teszed ra, befujja a kerekhazba. A szoknyaban nincs fekhuto legcsatorna? Kiprobaltad mar, mi tortenik, ha idegen, de nagyobb kullonyilasokkal rendelkezo felnit raksz ra?

Bencesz 2010.06.04. 18:45:52

Ez a héten a második izomgép, a hangjáról miért nem készült felvétel?

Bencesz 2010.06.04. 18:47:03

@Bencesz: bocsi vissazvonom, lemaradt a vége.

JettaTDI 2010.06.04. 19:21:46

@swt: Na megragadtad a lényeget...
Nyilván nem a swiftedre gondoltam...

hakapeszimaki1986 2010.06.04. 19:27:37

Nem tudom,hogy mi baja van egyeseknek az elektronikával meg a műanyagokkal.Például a családban van 2 2006 Facelift Polo,azoknak olyan üregvédelmük van,hogy szerintem 20 évig biztos nem lesz rajta rozsda.Ha kicsit is szétnézel alatta,benne akkor észre lehet venni egy csomó olyan megoldást,amelynél eszedbe jut,hogy miért nem tudták ezt 20évvel ezelőtt is így mogoldani.Meg mondjuk műanyagból vannak a pedálok?? Talán azért, hogy ne törjék szilánkosra a bokádat??Meg nézz meg egy-két töréstesztet új Vs.vótanyag autónál.
Egyébként vannak újautók régi kiforrot technológiával pl.a VW konszern autói szívó benzinesekkel.Nem kell rögtön a bevezetőmodelleket "bevezetőáron" megvenni és akkor nem lesz probléma.
Nálam a C5 HUD-vel a favorit.

hakapeszimaki1986 2010.06.04. 19:31:27

Nem tudom,hogy mi baja van egyeseknek az elektronikával meg a műanyagokkal.Például a családban van 2 2006 Facelift Polo,azoknak olyan üregvédelmük van,hogy szerintem 20 évig biztos nem lesz rajta rozsda.Ha kicsit is szétnézel alatta,benne akkor észre lehet venni egy csomó olyan megoldást,amelynél eszedbe jut,hogy miért nem tudták ezt 20évvel ezelőtt is így mogoldani.Meg mondjuk műanyagból vannak a pedálok?? Talán azért, hogy ne törjék szilánkosra a bokádat??Meg nézz meg egy-két töréstesztet új Vs.vótanyag autónál.
Egyébként vannak újautók régi kiforrot technológiával pl.a VW konszern autói szívó benzinesekkel.Nem kell rögtön a bevezetőmodelleket "bevezetőáron" megvenni és akkor nem lesz probléma.
Nálam a C5 HUD-vel a favorit.

ekutya 2010.06.04. 19:57:57

@ommm: Bazz... akkor bizony Pistának a jó ... :)

Cikk, teszt, vagy valami róla? Egy újságíró ilyenkor dolgozik, nem élvezkedik.

Jamesblond 2010.06.04. 20:24:51

Hát igen a corvette. Matchboxban van nekem is, (made in macau) minap találtam meg a padláson. Gyerekkorom kedvenc játéka volt. A kerekei úgy elkoptak a sok játéktól, hogy alapból leér a hasa a gépnek. És tessék: A cikkben is leíródott hogy gyorsan fogynak a kerekek:)
5.7 V8... NO COMMENT. Ez a kocsi minden, csak nem használhatatlan és nem unalmas. Sokan ágálnak a műanyagok miatt. Hát ennnek a gépnek a rugója is műanyagból van mégis faxa!:)
Bárcsak lenne egy ilyenem...
Bárcsak meg bírnám tankolni...

Kókler Róbert 2010.06.04. 20:25:20

Nekem annó benne volt a 3 kedvenc autómban a ZR1-es változat amibe már rendes európai motort tettek nem ezt a háború előttit. Nem magnézium az a felni ne írjatok hülyeséget, már az enyészeté lenne...Ez ámerikába biztos jó kocsi volt (bár akinek pénze volt az európai kocsit vett) de ide az "igényes" Európába kevés.Literteljesítményben meg nem éri el az 1969-es Zsiguli típusú, OHC! vezérlésű rakettát sem.

Bambano 2010.06.04. 21:19:34

kéne valami ilyen... csak nem kisblokkos:)

misinator 2010.06.04. 22:17:50

@hakapeszimaki1986:
"...Egyébként vannak újautók régi kiforrot technológiával pl.a VW konszern autói szívó benzinesekkel..."
Szét kell röhögnöm az agyam.
melyikre gondoltál? Az 1.4 16V-re, vagy a 105lovas(???) 1.6-os 16V-re. Egyik xarabb benzintemető, mint a másik. Na jó van ereje alapjáraton is, akarom mondani ott se gyengébb, mint feljebb. S hamar fűt. Még szép, ha már egyszer annyit eszik országúton-pályán, mint egy amcsi V(.
Konkrétan.
Azokkal a szar motorúakkal - is - dolgozok.
S ne gyere azzal, hogy falábam van, mert autópályán egyenletes 130-as sebességnél mi a faszért kell falnia egy egyhatos góf IV-nek 8 litert!???
Voltak jó benzin motorjai fosvágennek, amíg nem kellett euronégyeznie...

Az Audi öthengeresekkel meg példálózni nem ér: fosvágent írtál.../mégha konszerként is/.

misinator 2010.06.04. 22:19:27

@misinator: ...amcsi V.(
:-)))
Bocs.
Amcsi V8.

misinator 2010.06.04. 22:23:08

@misinator: Ja és ugyanez a vw 1.6 105(???) lóerős motor egész szépen fogyaszt a Jettában: 9-10 liter.
Úgy általában...
Minden racsingkodás nélkül 2010-ben.
Fasza.

bgy_ 2010.06.04. 22:36:31

@misinator: szerintem Te az 1.6 8V-re gondolsz, az 102 lóerő. Nekem átlagban 8.2-re jön ki a fogyasztás, rövid, hidegmotoros utak városban és nagysebességű (130-140) országutat kombinálok. Kérdezem, mennyit kéne fogyasztania? 3 litert? 1270 kg-val?

bgy_ 2010.06.04. 22:37:52

A 'vette instant get.

misinator 2010.06.04. 22:51:20

@bgy_: Nem.

totalcar.hu/tesztek/golf16/

Erre gondoltam.

Amikor a egy 96'-2002 között gyártott Primera ugyanezen utakon, tempóval elmegy max.(!) 7 literrel, akkor ez igenis egy benzintemető.

Azért nem véletlen, hogy egy jó szót nem olvashatsz e remekműről még egy autós tesztben sem...

ddrum77 2010.06.04. 23:00:36

Az ósdi Corvette V8 pályán 130-nál, 6. sebességben 7-8 között eszik. Állítólag.

Bambano 2010.06.04. 23:07:32

@misinator: haver vett 1.6-os benzines passatot:P mikor megmondta mennyit fogyaszt, akkor röhögtem el magam másodszor, csak akkor már hangosan:)

GaspiW123 2010.06.05. 06:36:06

Zsír lett a cikk, megint egy érdekes autó a TC-n! A mozgó-csapatós képeket hiányolom csupán...
Nem vagyok amerikai autó rajongó (nagyon nem) de a forma csinos!

Bontószökevény 2010.06.05. 09:50:07

Amikor a nyolcvanas évek végén, Dunaföldváron közelről körbejártem egy fekete C4-es, az szerelem volt első látásra! :D A 250 le meg bármennyire felpumpálható! Ha a tuélajnak az lenne az igénye! :D

Asphalt 2010.06.05. 11:37:02

Ezt a motort olcsón nagyon erősre lehet tuningolni aki kevésnek érzi, de az 5,6 másodperc 100-ig nem olyan gyönge.

pollucs 2010.06.05. 13:58:33

Szeretem az amerikai vasakat, bár a '80-as évek nem a kedvencem. A kapcsolók olyanok, mint a régi 626-os Mazdámban :)
Off: -Mi a jó a 80-as években?
- ?
- Az, hogy már elmúlt és nem lesz többé. :)

tükörfúró 2010.06.05. 21:00:01

'hova lesz a séta csikanók...áháháhááááá!!!

és még eladó is, nemhiszem el
mindjárt elmegy az eszem és..ááááá

Dr. Robin Masters 2010.06.05. 21:43:53

Nagyon jo, es a C5 is, a C6 mar nem tetszik a Ferrari-szeru fenyszorokkal, ugye nem buko lampa... Grand Sport valtozat kulonosen egyedi.

www.web-cars.com/images/vette_img/DSC_7848_a.jpg

visszakettopadlogaz (törölt) 2010.06.06. 02:11:29

88ban szegeden a cukrasznak volt egy piros, akkor nem gondoltam volna hogy nekem is lesz - aztan mar c6os is volt nekem, de most mercim van, ez jobb. ( clamg55 ) mindenben jobb.

RetroGer 2010.06.06. 13:54:42

Én csak Király Sanyit tudom idézni a témában. "Szép ótó"

Radical84 2010.06.08. 17:00:37

@swt: Tényleg kifelé szív, van külön a fékekhez vezető cső is.
A Grand Sport változaton ötküllős felni volt gyárilag, tehát a hűtéssel nincs gond ha nem ventillátor-felni van rajta.

Radical84 2010.06.08. 17:59:32

A felni tényleg nem magnézium, a C5 gyári felnijéről is sokáig terjedt ez a tévhit. A Corvette-et alapvetően nem luxuautónak álmodták meg az ötvenes évek elején, és a mai napig nem az a cél, hogy az igazán tehetős réteget szolgálja ki. Ezért nem is kerül annyiba, és ezért nem jut pénz szépen varrott bőr műszerfalra. A célközönségnek nem igénye.
Az már más kérdés, hogy nálunk eleve luxusnak számít egy 15-20 millió forintos autó. Egy 1-2 éves C6-os nálunk 20millió felett indul. Amerikában 12 millióért lehet elhozni a boltból. Annyiért ott egy jobban felszerelt E Mercit sem kapni... A lényeg, hogy a Corvette nem nekünk készül, kicsit sem érdekli a GM-et, hogy a balkánon mennyi Corvette fog fogyni. :)

Visszatérve a ZR1-hez... A hengerfejét, a Lotus csoport tervezte, hengerenként négy szelepppel és négy vezérműtengellyel. A teljes blokk alumíniumból készült. 96 óta egyébként minden Corvetten. A hengerfejei a cikkben említett autónak is alu-k. Egy ZR1-es akkor 60000$-ba került, míg az alapváltozat 23000$ körül mozgott! :) Keveseknek érte meg az autó alapárának további 2/3át kifizetni +125LE-ért +20Nm-ért, és -1 másodpercért 0-100-on. A ZR1 árban egy akkori 911-es Porsche-val volt hasonló szinten, míg teljesítményben a Ferrari Testarossa állt hozzá közel. :) (180000$)
A lényeg, hogy érdemes összehasonlításnál több szempontot figyelembe venni. Pl. az említett Zsiguli arányosan kevesebbet is fogyaszt? Van 480Nm nyomatéka 3000-es fordulattól?

Radical84 2010.06.08. 18:00:57

@Kókler Róbert: Az előbbi hsz-t főleg neked írtam.
süti beállítások módosítása