Turbót a BMW-re, aztán szeszt bele!

  2010. március 21. - papptibi Címkék: bmw turbó etanol e85 tuningshow 2010 totalcar

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A XI. Blitz Weekend képekben
2015-07-27 19:29:36

Gabi, akit az udvari dohányzóhelyen csak Mantás Gabesz néven szólítanak, az idén újabb fejlesztéseket hajtott

Itt sem Ferrariból van a kerítés...
2015-07-16 17:43:31

Az autósport a hőskorban még a városokban zajlott, de idővel száműződött onnan. Aztán az autósport gondolt

A legkirályabb ötlet, amit gumin láttam
2015-06-06 14:02:50

A minap gumibemutatón jártam, bár ilyesmiről nem szoktunk írni, egyszerű megfontolásból. Marha nehéz

Kéne egy Tesla?
2015-05-15 18:19:48

Vagy beérnéd egy villany-Golffal is? Netán utálod a villanyautókat, mert az autó benzinnel megy? Az sem baj. A

Van, aki nem az optikai tuningra helyezi a hangsúlyt. Szerencsére. A teljesítményt növelni persze költségesebb játék, meg némi tudás is kell hozzá. De a Carstyling Tuning Show-n vannak páran, akik nem ijednek meg az ilyesmitől.

bmwturbo7

A Z3-as motorja picike, 1,8-as, szinte turbósítás után kiált. A feltöltővel már egészen normális teljesítményt produkál, gondolom 240 ló és 310 Nm birtokában a gép köszönőviszonyban sincs az eredeti verzió lomhaságával.

bmwturbo8

A nagyobb erőhöz új, kovácsolt dugattyúkat és más hengerfejtömítést kapott. Azért futotta optikai tuningra is, jól is néz ki a hosszú orrú roadster, aminek eddig felesegesen sok hely volt a motorterében. Most már ilyesmiről szó sincs.

bmwturbo6

A turbósítás izgalmasabb, ha az alapmotor eleve nagy. A 328-as Touring motorjára nem csak simán ráakasztották a feltöltőt, hanem VANOS-t is kapott. A teljesítmény döbbenetes: 430 lóerő. A töltőnyomás 1,3 bar, ami elég kemény dolog, de ennek (is) köszönhető az 580 Nm nyomaték.

bmwturbo1

A kombinak van még egy érdekessége. A tulaj a motorelektronikát úgy programozta, hogy etanollal (pontosabban E85-tel) üzemeljen. Így a fogyasztás 12-30 l/100 km között alakul, de ha kiszámoljuk, fogyasztásnövekedéssel együtt is körülbelül úgy jön ki az üzemanyagszámla, mintha 260 Ft lenne a benzin litere. Élni tudni kell.

bmwturbo2

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr721857123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.03.21. 18:58:11

A 430 LÓERŐ??? hát nem tudom

bango skank 2010.03.21. 18:59:32

nem szeretem a bmw-ket de ezek legalább egész jól néznek ki.

Maci_GSXR1000 2010.03.21. 19:16:34

bango skank miket szeretsz? opeleket, hondákat? daciakat???

bexxter 2010.03.21. 19:17:48

Hajrá speerZsóti! :))

romesz 2010.03.21. 19:19:18

erdekes ez az E85 megoldas.

Babaolaj 2010.03.21. 19:28:34

E36 Touring szép!!!

mp320 2010.03.21. 19:28:40

hanyadek, ahogy kineznek ezek

romesz 2010.03.21. 19:31:26

ha valaki nem vesz reszt versenyben, minek tesz turbot a BMW-ba?
Nagyon jol megy a bimer a turbo nelkul is

bexxter 2010.03.21. 19:32:55

@mp320: vagy esetleg csak irigy vagy :))
Pedig ezek nincsenek teleaggatva homasitás cuccokkal...

bexxter 2010.03.21. 19:34:30

@romesz: Ha valaki nem versenyez, minek nagy fék meg szárny a kocsira? Mégis sokan rakják fel.. mert így tetszik nekik.

romesz 2010.03.21. 19:36:17

@bexxter: a szarny az valoban birkasag.
A nagy fek viszont nem felesleges, mert jobban megfogja a kocsit. En sem versenyzek de "nagy" fekek vannak a gepen.

romesz 2010.03.21. 19:41:16

@bexxter: " mert így tetszik nekik"

ez teljesen igaz.

Leadfoot 2010.03.21. 19:48:02

"Van, aki nem az optikai tuningra helyezi a hangsúlyt."

Hát, a kombi oké, de azért a Z-n van némi cicásítás: aránytalanul nagy és undorítóan csillogó malomkerék felnik, csirkeháló meg azok a lámpák... de ott legalább a csaj egész aranyos.

megint 2010.03.21. 19:59:05

Ez a Z3 jól néz ki??? Szerintem ritka ronda egy gnóm lett így, NFS-es csúfságot csináltak belőle.

zalkapone 2010.03.21. 20:08:14

Hogy jutottatok be Tibi?! Két óra várakozás után feladtuk, és inkább elmentünk sörözni. Ekkora bakit, mint ez a nyomorult detektorkapu, amin mindenkinek át kell menni... Egy ilyen rendezvényen, ahol várható, hogy csiliárd ember lesz! A parkolóról meg ne is beszéljünk! Se egy normális biztonsági őr, aki legalább megpróbálna irányítani, vagy segíteni... Ja, a bejáratnál lévő őrség is minőségi volt! Még a magyart is törte a szerencsétlen, nemhogy bármilyen más nyelven beszélne! Szervezőknek ülj le, egyes!

Dr. Robin Masters 2010.03.21. 20:15:57

A Z3-on a felni lehetne valami visszafogottabb is.

Phrascarica 2010.03.21. 20:31:21

Nekem meg 1.5 bar a turbónyomás NYERTEM! :D

akos696 · www.focusauto.hu 2010.03.21. 20:44:39

Valaki magyarázza már el nekem, hogy mi a túróra jó az autók elejére tett csirekrács, azon kívül, hogy kurvaronda?! Miért kell ezzel kezdeni mindenféle tuningot?

papptibi 2010.03.21. 20:46:07

@zalkapone: Én korán mentem. Mondjuk a detektorkapu vicces volt: kivettem mindent a zsebemből, de a félköbméteres fotóstáskát meg se nézték.

zalkapone 2010.03.21. 20:51:15

@papptibi:

Mi negyed tizenkettőre értünk oda, és még a sor elején volt olyan, aki nyolc órakor állt be a sorba. Elképesztő! Meg az is, hogy volt olyan, aki ezt végigvárta...

totyy528 2010.03.21. 21:00:44

A szervezés tényleg kivánnivalót hagyott maga után!
A csirkerács meg azért kell vazze, mert ha a nagy légbeömlők csupaszon nézelődnének k@rvára hülyén nézne ki. A legfőbb oka viszont az, hogy mivel a rácsok mögé általában drága turbóhűtőket szerelnek, és neadj isten egy nagyobb kavics, ág becsapódna a hűtőbe, ezt a rács fogja fel.

titkosgyilkos 2010.03.21. 21:02:40

A Z3 felnijére nincs mentség, ezt még a csajszi sem tudja kompenzálni. A többi cicásítás határeset. A Touring okés.

akos696 2010.03.21. 20:44:39

Azért kell a csirkeháló, hogy fennakadjon rajta az elöl haladó által esetlegesen felvert kavics, és ne az intercoolert verje szét. Én legalábbis ezzel ideologizálnám meg, ha lenne efféle rács az autómon. Más kérdés, ha nincs mögötte mit védeni... No de az optikai tuning javarészt egyébként is arról szól, hogy úgy nézzen ki az autó, mintha tudna gyorsan menni.

Szsrobert 2010.03.21. 21:08:24

Kot-kot, csipcsipcsip. Csirkerács mindenek felett. :-)

ommm 2010.03.21. 21:11:34

Az a touring - ha ügyesen csinálták meg - érdekes egy darab lehet. Ráadásul az angel eyeson kivül nem is fáj nagyon semmije. Grat!

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.03.21. 21:12:07

@zalkapone: újabban a Hungexpo minden rendezvényén ez az őrület van a beléptetéssel

utoljára az UKBA szakmai napon voltam bent, 55 perc volt, mire meg tudtam venni a 2500 Ft-os jegyemet

Baselban az óravásáron kb. 200.000 ember be tud menni 15 perc alatt úgy, hogy senki nem öli meg a másikat, pedig ott több érték van kitéve, mint itt (pl. egy egész emelet tele gyémántokkal olyan x csilliárd Ft értékben)

butschq 2010.03.21. 21:39:58

így kell turbózni, nem úgy mint a calibrások:)

morcosboci 2010.03.21. 21:48:03

Ennyi erővel miért mennek az autók 150 felett ha 130 a megengedett? Minden autót 150-re kellene tervezni, sokkal olcsóbbak lennének és könnyebbek. Nekem egy kombi autó nem sportkocsi, egy szép kupé, na az már más tészta.

Negrogo 2010.03.21. 21:48:58

@totyy528: Az, hogy nem gyari M-es a lokos pl hanem vmi utangyartott tuning az egy dolog itt inkabb a baj az, hogy szurke a racs resz nem pedig fekete. A felni ronda ahogy a kromos tuning lampa is ettol meg az utolagos angyalszemes bura is jobb lenne. Amugy sose ertettem miert aggatnak fel ilyen "tuning" cumokat BMW-re. Mas markara oke de itt lehetne valogatni az igenyes, minosegi markak kozul: Hartge, ACS, Alpina ne adj isten, de ott a RD Sport, Hamann, mennyivel jobban nezne ki.

mlt3 (törölt) 2010.03.21. 21:52:59

"A 328-as Touring motorjára nem csak simán ráakasztották a feltöltőt, hanem VANOS-t is kapott. A teljesítmény döbbenetes: 430 lóerő."

Az elettartam rovidulese is dobbenetes lesz, ha alublokkos M52-t hasznalt a mutatvanyhoz.

mlt3 (törölt) 2010.03.21. 21:55:02

@akos696: Elmeletem szerint a csirkeracsos autok tulajai olasz ettermekben dolgoznak, es alkalmankent sajtreszelokent hasznat veszik.

Krisi 2010.03.21. 22:02:12

@zalkapone: gondolom az lehet az előzménye, hogy két hete bringaexpón - az is itt volt - egy aljaarcú selejt betelefonált, hogy bombariadó, és emiatt ki kellett üríteniük az egészet.
szerintem a szervezők féltek, hogy megint ez lesz, ezért volt a beléptető rendszer.

persze a megoldás minősége már más dolog, de hát az expó már csak ilyen, ez van, ezt kell szeretni. a transpack+printexpo kiállítás mongyuk jó volt még ősszel, ott szinte csak szakmabeliek voltak, ráadásul a nagyrészük ingyenjeggyel, akkor semmit nem kellett sorbaállnom :)

szóval inkább örülj neki, hogy söröztetek egy jót :D

kombi viszont nagyon bejön, fele ennyi lóval és rendes benzinnel kéne is!

zalkapone 2010.03.21. 22:07:13

@Krisi:

A sörözés része jó is volt! :-)
Kiültünk teraszra, néztük a csajokat, sütött a nap...

zalkapone 2010.03.21. 22:09:41

@GYUSZI BACSI:

Viszont ha minden rendezvényen ez van, akkor miért nem törekednek a változásra? Én például ez miatt a szombati eset miatt biztos jó darabig a környékére se nézek annak a helynek. És nem én leszek az egyetlen, aki így gondolja...

Gico 2010.03.21. 22:21:23

Ekkora baszomnehéz malomkerekekkel kár a turbo a z3-ra...

totyy528 2010.03.21. 22:35:02

Sztem is. Akinek nem tetszik a rács nem megy ki, nem nézi :-)

Bulywif 2010.03.21. 22:35:59

remélem kitiltanak ezért!:-D
látom errefelé is sok a makákó!mi van fikagépek?nem tetszik semmi,mi?ha majd egyszer eljuttok oda hogy egy hasonló kaliberü autót tudnátok építeni,amiben ugyan ennyi melótok van mint nekik akkor szóljatok és jövünk a haverokkal beszólni!nekik ez jön be és ez tetszik!ők nagy örömmel és kedvel építették ezeket a gépeket nem kevés energiából!ti meg leköpköditek?magyarok vagyunk nem?hát persze...tipikus!:-D

ocsisajt78 2010.03.21. 22:56:27

@akos696: mar masok is megirtak... Mazdimnal is vedi az intercoolert a kavicsoktol, meg hasonlo dolgoktol :)

ja amugy a kombit blokkolnam! nem nagyon szeretem az e36 szeriat, de ez iszonyat nagy sleeper car, szal kene :)

Átvitel honvéd 2010.03.21. 23:06:12

Teljesen laikusként azt gondolnám, hogy az E85-öt az alkohol nagyobb párolgáshője miatt használja; "nagy" turbónyomás mellett ez biztosan előnyt jelent.

romesz 2010.03.21. 23:08:20

@Bulywif: "?magyarok vagyunk nem?hát persze...tipikus!:-D"

Ez nem csak magyar szokas, olvasgass bele mas nemzetek forumaiba es meglatod, hogy szapuljak egymast. Semmi kulonbseg.

nzo88 2010.03.21. 23:47:35

A csirkehálóban az a vicces, hogy a jajj-de-csúnyán ha egy szutyi-mutyi Kadetten van, akkor jajj-de-csúnya, ha egy turbós bajoron akkor jól néz ki??!! Na ne! Az sehol nem jó, csak a csirkék előtt. Értem én, hogy M5 feel, de nem kéne erőltetni. Ettől függetlenül nekem jó lenne mindkét blokk. A Z3 alapból sem lomha, könnyeden forog 7 kiló körül, igaz, egész hatvanas rendszerrel.. Ezt átéltem, nem rossz az szívóként sem. A 318is-ben meg egyenesen üt. Azt is átéltem. Meg egy vti is. Ha mindenáron BMW, akkor 36 coupé, belebiggyeszteni, és hajrá.

vitya25i 2010.03.21. 23:59:01

@ommm: ommm, miért fáj a standlichtringen? Az egyetlen autó, aminek jól áll, az a BMW. Az összes többin ugyanolyan hülyén néz ki, mint nem Lexuson a "lexuslámpa". Márkaidegen. De egy bimmeren nem az, még ha utólag is került fel rá.

kismajom2 2010.03.22. 02:01:45

csatlakozom a tömeghez: az E36 nagyon jó, a Z3 viszont gagyi lett a felnik és a fényes csirkeháló miatt. ezek sokkal inkább illenének valami homasitás csodaszuzukira mint egy Z3-ra... ettől függetlenül biztos ügyesen át van alakítva.

Jay350i 2010.03.22. 08:37:54

"A 328-as Touring motorjára nem csak simán ráakasztották a feltöltőt, hanem VANOS-t is kapott"
Ez most elírás akar lenni? :O
M52 alapból vanosos, nem VEMS-et akartatok írni véletlenségből?:) Bár VEMS+Vanos kombó megintcsak érdekes, nem tudom ki meg hogy tudja felprogizni rá...

Devil2 2010.03.22. 08:48:22

A 328-as motorja eleve VANOS-os..
Úgy látom, inkább az M3 motorjának a szívósorát kapta meg, hegerenkénti pillangószelepekkel.

Devil2 2010.03.22. 08:55:06

@mlt3: Á, szerintem kizárt, minden valamire való turbósító tudja, hogy M50-es blokk kell az ilyen projekthez.

Devil2 2010.03.22. 08:59:34

@Jay325i: Ha tényleg M50-es blokkot kapott az autó, akkor annak volt VANOS nélküli verziója is eleinte. De valóban aggályos az hogy hogyan lehet installálni az egészet.

krisz078 2010.03.22. 09:36:57

Hello!

Az miért jó a bmw-re amg kereket tesznek fel?
Szerintem a bmw-nél is gyártanak nagyon szép felniket. A tavalyi kiállításon is azon csodálkoztam hogy csomó autóra ezt felnit rakták fel. Egy mercin ez nagyon jól néz ki de más kocsikon nem.

ora et labora 2010.03.22. 10:36:47

Én kifejezetten csípem a turbós bmw-ket, főleg az új coupe 335i-t.

gonosztojás (törölt) 2010.03.22. 11:53:52

Hmmm.
Az 528i-m 7 mp alatt automatával "S"-ben 100 felett van és 250-et megy...
Mi a faxnak megturbózni?
Hülyegyerekgizdulásra streetracerkodni nem ilyen autóval járnak..
Hülyegyerekek szórakoztató show-ja.

Sturmbock2 2010.03.22. 13:12:50

7 mp ma már nem egy nagy hugyozás. Ha meg lenne turbózva a te 528i-d, hirtelen rájönnél mi van, hogy nem csak 3000 fölött jön a huhuhú, hanem alatta, és SOKKAL szélesebb az a fordulatszámtartomány amit használhatsz. De persze tisztelem a dolgot, ha ez nem érdekel mert csak egyenesbe nyomom az autóbáhnon, ja (pedig automatával ott lent hiányozhat). ebbe az 328i-be ez már asszema harmadik turbó-verziós, és a gyerek nem dobálta ki a blokkokat, eredeti www.oktuning.hu/01.php?cmd=view&id=78 itt mikor megkapta a nagyobb turbót

speer1 2010.03.22. 14:12:32

@gonosztojás:
Tojzi és a többi taknyosorrú zseni!Minek turbó egy ilyenbe, Pl. azért,hogyha előzés közben a mellettem lévő büdöstojás elkezdi nyomni,akkor ne dögöljön meg az ember a családjával együtt,hanem lepatanjak róla ,és biztonságosan megelőzzem ,ha már ekkora broki! Ez gizdulás? BMW 528 autómacsaka,gratulálok,símán vehetnél egy elsőkerékhajtásos bármit....
A sok szakértő jószemű zseninek: ez nem m52-es blokk,hanem M52Tu.(M54)Azaz ACÉLHÜVELYES alublokk,tehát sosem látott nicasylt!És ha netán nicasyl-os volna,akkor mizúú,benéz a ló? Olyan seggek vagytok,hogy ez már fáj.... A duplavanos nem dolgozik benne,turbós ,megfelelően befokolt vezérműtengelyekkel műkszik,de elmondanám,hogy akár működhetne is a vanos,mert kivezérelhető,csak töltöttnél nincsen akkora jelentősége,nem érdemes időt pazarolni rá.
Sötét embereknek nem kéne irogatniuk,csak azért ,mert elvileg ismerik az ABC-t,és tiszteletem a kb. 20% kivételnek!
És nyugodtan lehet menni ALPINA,HARTGE,és HAMANN "bácsihoz" egy taliga pénzel,és akkor majd jól is fog kinézni,mert nélkülük,még a kerék sem kerek volna.És hogy szeretnék beülni egy gyönyörűen felszpojlerozott csicsa-picsa fosládába ,amivel egy IFÁ-t kicsit nyögve,de legyűrök.....

speer1 2010.03.22. 15:07:11

@gonosztojás: Minek a turbó? Tudod mikor előzől,és a büdöstojás elkezdi nyomni melletted,mert addig ugye ráért,de amint megelőznéd,már egyből sietős...na ilyenkor leppatan a gyökérről az ember,és jó eséllyel nem nyírom ki a családom! Ez gizdulás hülyegyerek?Tudod az ilyen büdös köcsögök miatt kell az erős autó,mert a tahó attól,hogy BMW-be v. AUDIBA mereszti a valagát,azt hisz,hogy övé a világ...és igen is jó érzés,hogy autópályán,ha rámvillognak a belső sávban,nem kell kitakarodnom,mint neked ! 528iA ,gratulálok,vezethetnél akár elsőkerékhajtsú bármit is....
A jószemű ,zseni,szakértőknek mondanám,hogy ez nem M52 blokk,bár ez kb. 5méterről is látszik.Ez M52TU("M54"),ACÉLHÜVELYES alublokk,miért is kéne M50? És mi volna ha netán még a nicasyl-os alublokk volna,benéz a ló?
Kis tudással a fejetekben marha nagy hülyeségeket mondtok....Megláttok egy ALPINA,HAMANN,HARTGE feliratot ,és áll a bré? Ő nélkülük még a kerék sem kerek volna! Vegyetek az említett tuningcégek közül tuningolt,épített autót....vagy inkább most mégsem,és veszel egy túrórudit a közértben?
A Z3-on túl nagy a kerék? És ....nem nektek rakta fel ,így jár már évek óta,csak megkérték,és begurúlt egy kiállításra,mert van az autónak erre méltó része is! Erre a sok élesszemű mit szúr ki,hogy nagy a kerék,nem való rá.
Az emberi butaság táptalaja a mérhetetlen írigység,ami belőletek árad! Lehet csinálni bárkinek hasonlót,jobbat,de bármilyen is lesz,lehet azt is porigfikázni,mert ebben marha jók vagytok....

Suttora 2010.03.22. 15:24:06

@speer1: Sok mindenben igazad van, de ha valaki kiállításra viszi az autóját, akkor számolnia kell azzal, hogy lesz aki véleményt mond róla és az is vastagon benne van a pakliban, hogy nem fog mindenkinek tetszeni. El kell tudni viselni a negatív kritikát is, vagy ki sem kell hozni a garázsból az autót, főleg nem kiállításra. Ez erről szól.

speer1 2010.03.22. 15:49:30

@Suttora: A negatív kritikával semmi bajom,nem vagyunk egyformák,nem tetszhet mindenkinek ugyanaz.Hidd el a kombi az emberek 70%-ának nem is autó,tehát akár rakétahajtóművet is rakhatnék bele,akkor sem volna "semmi különös".De ez így o.k is,nekem is vannak sokkal jobban tetsző típusok,de mivel a kombiságával sokmindent nemlehet kezdeni,hát kezdtem azzal amivel lehet, a motorjával.Mikor azonban szakmai zöldségeket ÁLLÍTANAK be tudásként,arra már nem mondom azt ,hogy o.k!

Érdekes 2010.03.22. 15:54:59

"Minek a turbó? Tudod az ilyen büdös köcsögök miatt kell az erős autó,mert a tahó attól,"
SzÓvaL ezért találták fel a turbót, khm....ezek a büdöstojások milyen egy kocsogok hahhh le kell szórítani, olyankor, ha veszélybe kerülsz.És akkor nem lesz baj XD
"Az emberi butaság táptalaja a mérhetetlen írigység,ami belőletek árad! "
Nyilván itt mindenki irigy a tikrácsos (gyönyörűséges?) malomkerekes Z3ra!(FYI, ez "BISSZTOS irigy vagy!" duma csak a buta emberek "érvrendszere")...a motorjával nincs gáz..De jobban járt volna, ha valami szebb 17-es 18as bmw görgöt alárak, a többit hagyja gyáriba..

Sturmbock2 2010.03.22. 16:20:39

Úgy általában az a baj, hogy hiánycikk az elfogadás. Példul Z3: nagy kerék, króm, stb. Ha ez teccik okés, ha nem akkor is odanézel nem? Ha a tiéd lenne ráraknál egy gyári BMW-t mert neked az teccik, sebaj. A turbó tuningra beszólni, az más, az gáz, mert ez higgyétek el igen magas szintű dolog. Nem egy délután kell hozzá, nem egy kulcskészlet, és nem egy ikeás szerelési könyv, hogy hol húzd meg.
Ember beszól, hogy hüjestrírrécinges, közben melleskedik, hogy az ő bömöse hét alatt százon van - ha ez neki fontos, akkor csak odalép néha? Nem?
Meg mi az, hogy ne vidd ki kiállításra? Attól még lehet bántó a letrézés. Nem pszihológusok járnak kiállításra egyik oldalról sem. Joga van a srácnak felszívni magát, ha letrézik! Főleg ebben a kocsma gyereidebazz stílusban.
Egyébként meg a Show-n is az elismerés volt túlsúlyba, három meg beszól, és? Radarozzon máshol, senkit nem érdekel.

speer1 2010.03.22. 16:28:00

Aki ismer,az pontosan tudja,miért került utólagosan turbó egy kombira,aki meg nem ismer azok meg majd úgyis megmondják.Egy másik autó leszorításához nem turbó kell ,hanem nagyobb tömeg.Bár van az a nagy turbó ,amivel már jó vagy erre is,már ha közel áll hozzád ez a megoldás,én nem élek ilyesmivel.....részemről dobtam az egész témát ,vagytok itt elegen az "érvrendszerből"majd mindig találtok magatoknak kivesézni valót.

Sturmbock2 2010.03.22. 16:46:20

@speer1: igazad van, nem turbó kell a leszorításhoz, de abban nincs igazad, hogy nagyobb tömeg kell. A jelszó az agreszivitás!

slythug 2010.03.22. 16:46:38

nagyon bejövős a kombi, csak azt nem tudom ekkora teljesítmény növelésnél, mit kezdenek a váltóval? a tengelykapcsolót gondolom egy kerámia nyomólappal elintézik :D

Érdekes 2010.03.22. 17:04:40

@speer1: Kokrétan, ha nem engedi , hogy megelőzd, és frontálisan ütközöl (esetleg halál) az gyilkosság.Élete végéig börtönben rohasztanám az ilyet, aztán el agyalgathatna a dolgon...

Jamesblond 2010.03.22. 17:07:16

Azért azt se felejtsük el, hogy a képen látható dolog (autó, nő, bármi)a valóságban sokkal szebb lehet, nagyobbat "üthet". A teljesítmény növelését leszámítva a tuning szerintem (ha nincs sok pénz) A kereknél kezdődik. Nekem terepjáróm van, gazdag sem vagyok. De alig bírok bemászni hál'istennek. Meg is mondják: "Minek ez a városba?" Mert ha a paréj a TESCO parkolóban lát már azt hiszi csak oda járok vele (mint ő). Nekem az egész BMW-s dologban azok a nagy brutál kerekek tetszenek. Na meg a 28-as a 430 lóval vazze! 430 ló és a rács a téma?! Nekem akkor is tetszene már csak a belbecs miatt is ha Zuk kaszniban lenne. De én csak egy átlagos krapek vagyok nekem sok mindennel ki lehet szúrni a szemem. Pl zene, erő, méret, festés, stb... Úgyhogy végre nálunk is vannak olyan mukik, akik otthon a pecuban BMW-t turbósítanak. Bár ott tartana az ország, hogy mindenki turbot rendelne a neten és értene is ahhoz, hogy felrakja magának a gépre hadd tépjen az asszony a boltba vele. mi lennénk a gépészklán itt Magyarországon a világ népe között. Ehelyett jók vagyunk tüdőrákban, piában, meg öngyilkosságban... Hajrá magyarok, a turbo a barátod nem a bank!

speer1 2010.03.22. 17:15:53

@Érdekes: Sajna ez az általad írt ,de meguszott,túlélt konkrét helyzet motívált annó,hogy csinálni kell egy olyat,még ha kombi is,amiben akkora teljesítménytartaléknak kell lennie,hogy gyakorlatilag az előzendő autó sofőrje,bármit is csinálhasson a gázpedállal,ne okozhasson fejfájást.Tehát semmiféle gizdulásról nem volt szó,ez csak túlélés! Végre van közös hangnem,nem jobb így? :-)

speer1 2010.03.22. 17:20:16

@slythug: Az a jó a bömikben,hogy a gyári alkatrészek elég jól túlméretezettek.Tehát megúsztam egy 6-tollú szintertárcsával,és egy e46M3-ból származó szerkezettel.A váltó ,diffi,féltengelyek,utcai használat mellett teljesen jól bírják!

speer1 2010.03.22. 17:23:14

@Sturmbock2: Az agresszívitással nincs bajom,csak a leszoritással.Nem az utakon kell vagánykodni!! :-)

Érdekes 2010.03.22. 18:27:58

@speer1: speer :) nekem az égegyadta világon semmi problémám nem volt a kombival :) Sőt..továbbmegyek, tetszik is.Az, h van benne teljesítmény többlet hab a tortán.Nekem egy kombi opc insignia is tetszene :D Konkrétan nincs bajom a kombival..annál inkább vicces volt, amit írtam, a Z3-on..Az nem jött be csak.

Ezexerint már volt ilyen "eseted", hát nem írigyellek...gyorsan kirángattam volna az illetőt a másik kocsiból, andrenalinntól fütve.Persze csak módjával, mert az önbíráskodást sem jutalmazzák pirosponttal :D

speer1 2010.03.22. 19:08:10

@Érdekes: Minden tetszik,főként a lovak!
Az árával viszont valszeg. ebben az életemben lennének gondjaim... :-)

ommm 2010.03.22. 20:51:37

@vitya25i: Persze, persze, csak épp a boldog-boldogtalan felhasználás taposta mélyen a porba az egészet. Na meg mondjuk én szeretem, ha valamin nem látszik, hogy bütykölve van :)

romesz 2010.03.22. 23:28:57

@ommm: en is azt szeretm, ha valami ugy nez ki, mintha senki nem nyult volna hozza

speer1 2010.03.23. 07:46:13

@ommm: Ez sajna így van...mindenben látni ma már angyalfényes lámpát,típustól függetlenűl.Én konkrétan csak azért cseréltem ilyenre,mert a gyáriak topított izzó előtti részén a plexi bebarnúlt.Ekkor kerültek be ezek a lámpák,gondolván,hogy talán BMW-be a legkevésbé idegen az angyalfény.A teljesítményt érintő ilyen jellegű átalakítást,már sajna elég nehéz gyáriasan megoldani,szinte esély sincs rá!

Jay350i 2010.03.23. 07:52:48

Mondd meg nekik Zsolti! Király a gép az a lényeg aki fikázza az meg irigy f_sz!!!
Gratula és így tovább! ;) már sokszor gratulálni akartam csak Poweres topicodat nem akartam szétoffolni, de le a kalappal előtted meg a gép előtt!

speer1 2010.03.23. 08:40:06

@Jay325i: Köszi szépen,de símán szétoffolhatod! :-) Ami ott az off,máshol arról beszének hónapok óta folyamatosan,úgyhogy ha gondolod símán belefér! :-)

Phatrow (törölt) 2010.03.23. 08:52:03

Szépek, szépek, meg erősek, de én inkább a kis barnát offolnám szét a Z3-asban.

szunyii 2010.04.06. 08:56:09

A 328 Touringról olvastam már valahol.
Aranyos kis autó, de akkor már egy 5-össel csináltam volna. E34 vagy E39-cel.
mondjuk az 535-öt D:

Bár a 430 lóerő annak is elég lenne
süti beállítások módosítása