Régi divat a héliumláb

Honda Insight 2002 és 2009

  2010. február 22. - papptibi Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A XI. Blitz Weekend képekben
2015-07-27 19:29:36

Gabi, akit az udvari dohányzóhelyen csak Mantás Gabesz néven szólítanak, az idén újabb fejlesztéseket hajtott

Itt sem Ferrariból van a kerítés...
2015-07-16 17:43:31

Az autósport a hőskorban még a városokban zajlott, de idővel száműződött onnan. Aztán az autósport gondolt

A legkirályabb ötlet, amit gumin láttam
2015-06-06 14:02:50

A minap gumibemutatón jártam, bár ilyesmiről nem szoktunk írni, egyszerű megfontolásból. Marha nehéz

Kéne egy Tesla?
2015-05-15 18:19:48

Vagy beérnéd egy villany-Golffal is? Netán utálod a villanyautókat, mert az autó benzinnel megy? Az sem baj. A

 

Egyszer, valamelyik német márkánál azt mondták, hogy a vezető nyomasztása akár 15 százalékot is jelenthet a fogyasztásban. Az a baj, hogy a Honda 40-50 százalékot akar kisajtolni az emberből.

Vélemények azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr911780445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gico 2010.02.22. 12:00:16

Ez a régi Insight nekem nagyon megtetszett:D

puspunk (törölt) · http://rozsdaboglya.blogspot.com 2010.02.22. 13:11:05

legalabb nem fog elrohadni, mire veteran lesz :)

lipicaicukorgyaros 2010.02.22. 13:43:02

Ha a Honda ezzel a gagyi Star Trek fílingű dizájnnal azt hiszi, hogy jó lesz a piacon, akkor kurvára téved. Tragikus kinézete van, soha nem nevezném autónak. A belseje meg aztán végképp horror. Csili-vili fröccsöntött gagyerák. Mint valami 80-as évkbeli 1.0-ás kvarcjáték. A Honda utolsó igazi Hondája 95-01-ben gyártódott, neve Civic. Azóta megy a vesszőfutás, kínai piacos gagyizás a köbön. Toyota dettó. Miért kellett ezt tenni a Hondával?

gramercy 2010.02.22. 14:00:23

Tragikus amit a Honda az elmult egy evtizedben muvelt: volt egy szuper sportautojuk tobb mint egy evtizedig, befejeztek (NSX), nincs helyette semmi. Volt egy szuper sportcabriojuk tobb mint egy evtizedig, befejeztek (S2000), nincs helyette semmi. Volt egy jo sportos hatchbackjuk, atszabtak, (Civic EK6), most van helyette egy kommersz urhajo a yuppieknak - macphersonnal....

Csinaltak helyettuk ket SUV-ot meg egy semmire sem hasznalhato hibridet. Egyedul a hidrogenhajtasos FCX Clarity er barmit is az elmult 10 evukbol. Szanalmas es nagy kar ertuk.

biker_kolee 2010.02.22. 14:05:04

Hobbiból, dísznek, néha villantani jóvóna a régi Insight. Az újat meg vegyék, akiknek az tetszik.

szálka 2010.02.22. 14:37:12

csak aztán nehogy begyűjtsék az "álámínumot" az erre szakosodott brigádok és ha tudnák h még ólom van benne bőséggel
8D

lipicaicukorgyaros 2010.02.22. 14:42:01

@gramercy: Ennyi, ez így igaz. Csak nem egy ugyancsak megcsömörlött volt Honda-tulaj?! :) Milyen jó gép is volt az a Honda S2000... Micsoda sikító kurva, imádtam.

GGG77 2010.02.22. 14:55:49

Bár sajnos sosem volt Hondám, egyetértek az előttem szólókkal. A régi értékeknek annyi, az új típusok, főleg a Civic, borzalmasak. Ezt az űrhajó dizájnt még 4 év alatt sem tudtam megszokni, még mindig fennakadok ha látok egyet, annyira ronda.

nem kéne... 2010.02.22. 15:00:40

azé az milyen már, hogy volt vagy három-négy népszerűbb típus, ezek most nincsenek és a hondások azon siránkoznak, hogy bezzeg régen.
de most komolyan, kösz fiúk, megcsináltátok a napomat.
:))))))))

gramercy 2010.02.22. 15:05:17

@nem kéne...: ha unalmas de megbizhato autot akarunk ami japan, arra ott van a Toyota

a Honda pont azt tette tonkre ami kiemelte oket

Beeni 2010.02.22. 15:28:22

a régi hondák is csak egy darab fröccsöntött müanyagok voltak, viszont ez a régi kis insight nagyon mókás kis kocsinak látszik, a maga béna módján. :)
simán kéne csak úgy a garázsba:))

lipicaicukorgyaros 2010.02.22. 15:40:18

@nem kéne...: Örülünk, ha ilyen kevés és eivdens dolog kielégít, mint az, hogy a Honda régen nagyszerű autókat alkotott. :D

@Beeni: Ez nem igaz. A Honda a megvehető árú sportosan elegáns, de alacsony költségekkel fentartható, minőségi kocsik körébe tartozott. A kategóriájában általában nem volt versenytársa (motor/váltó/futómű/alaktényező/ár)

Beeni 2010.02.22. 16:41:29

@lipicaicukorgyaros: nekem aztán lehet magyarázni, hogy sportosan elegáns(béka lámpás civic?), minőségi kocsi(10-15 éve a belét a hondáknak nem lehetett meg külömböztetni az egyes swift belétől, se anyagba se dizájnba, kivétel persze a legend, nsx?, meg a prémiumabb modellek, de a civic viszont nem volt különb tőle) azt elismerem, viszont, hogy minőségbe nagyon ott vannak. A kategóriájában talán azért nem volt vetélytársa, mert nem volt még egy olyan gyártó amely ilyen magas fordulaton müködő motort tett egy kisautóba. Nem, ez most nem egy kötekedő komment volt, én is szeretek néhány japán tipusú autót, pl a jdm suzuki cappucino az egy haláli kis autó.:D De ha japán, akkor inkább nein, danke:) Na béke.:)

nem kéne... 2010.02.22. 16:47:18

@lipicaicukorgyaros:

régen?
ember.
de most komolyan. olyan 88-89 között jött ki az a honda civic, ami előtti hondával élő ember nem hajlandó foglalkozni.
és az régen volt, mi?
hát...
:))))))

nem kéne... 2010.02.22. 16:48:42

@nem kéne...:

na jó, a crxet vegyük még ide, aztán szevasztok.
régen, az.
:))

Első Ábrahám 2010.02.22. 17:10:52

@nem kéne...:

Ne mond már!
Nézz meg bármilyen Hondát, ami 1980-ban gyártásban volt, instant get. Persze lehet, hogy súlyosan perverz vagyok...

w a s d 2010.02.22. 17:14:51

@Beeni: És a busz- Civic- ig a kasznijuk is olyan "kemény" volt, mint a régi Swifté.:D

lipicaicukorgyaros 2010.02.22. 19:28:41

@nem kéne...: Ha vezetted - én igen -, akkor tudod, h befosás volt. Most nyilván nem a BMW-vel akarom összehasonlítani, de azért amit kell, azt ismerjük el. A Honda kibaszott jó autókat gyártott.

w a s d 2010.02.22. 19:29:11

@nem kéne...: Azért a 4körlámpás Accordok, meg a legelső Prelude jól néznek ki eléggé.

1kutya 2010.02.22. 20:09:19

zagyszivattyú, hajó/repgépmotor, rotációs kapa...

az autó már nem megy!

sajnos:(

Rocko- 2010.02.22. 21:09:46

@nem kéne...: mit akarsz te a skodás gyerektől? :)

mlt3 (törölt) 2010.02.22. 21:09:48

@F/: Szerintem vegyel egyet, aztan majd meseld el, mit tapasztaltal.

nem kéne... 2010.02.22. 21:39:51

@lipicaicukorgyaros:

namost az, hogy valamiben beszarsz, meg az, hogy valami jó, az nincs feltétlenül fedésben egymással szerintem.

STi-2009 2010.02.22. 21:44:29

Nem értem, mire jó ez a hibridesdi... Ennyi környezetvédő nincs azért...Mindenki a kevés fogyasztásra megy...Csak azt nem veszik észre, hogy kis motor nehezen visz el egy 1200-1300 kg-os kasztnit, hiába a turbo meg a villany, bazzeg.. 7-7,2-es fogyasztást anno az 1.5-ös huszoniksz éves nagy Polskiból is ki lehetett hozni, abban meg nem volt elektrokütyühegy, és nem került 5 millába

STi-2009 2010.02.22. 21:49:37

@STi-2009:
Ja és az, ha odaléptél neki, akkor ment kiló hatvanat is, a normális csomagtér és az 5 személy szállítása meg szériatartozék volt:D

gramercy 2010.02.22. 21:53:08

@nem kéne...: te a Honda-gyalazasra izgulsz?

Shadowbull 2010.02.22. 23:46:29

"A trükk az, hogy a benzinmotor ki tudja kapcsolni magát menet közben, csupán elektromos energiával haladhatunk – ezt az őse nem tudta, csupán annyit, hogy lámpánál leállítja a motort."

En eddig ugy tudtam, hogy ezt az uj Insight sem tudja, mivel mild hibrid.

Most akkor hogy is van ez?

sb

conmorientes 2010.02.23. 01:00:43

Nékem ez a régi féle űr insight mán akkor tetszett amikor Rongyláb Jani, ismertebb nevén John Travolta futot vele egy filmben.
Emlékeim szerint onnan kezdték el zabálni az USA-ban. Volt vele szerpentinen is, de szerencsére nem dobott akkorát mint egy máásik James egy 550-es típussal.

No aki emléxik és meg tudja mondani a film címét az virtuélisan megdughatja az insight-ba a főhősnőt......

Nores 2010.02.23. 12:21:46

Csinos az új elölről, főleg ebben a színben.

Nores 2010.02.23. 12:23:22

bár, lehetne egy árnyalattal sötétebb is az a kék...

butschq 2010.02.23. 12:31:34

nem is tudtam, hogy volt első generációs insight

w a s d 2010.02.23. 12:51:59

@mlt3: Jól néz ki. Nem azt mondtam, hogy kellene egy. Ha ilyen korú autót akarnék, szinte természetes, hogy inkább VW- t vennék, vagy valami hasonlót, amihez azért valamennyire alkatrészt is lehet találni. Meg van választék, nem évente egyet meghirdetnek valamelyik magyar használt- autós oldalon.
(Mondjuk érdekes, hogy miért van szinte bármelyik tömeggyártó 1985 előtti modelljeiből kevesebb, mint VW- ből? Az egyszerűen tartósabb (vagy emberi összegből javítható, ha kell, és nem a roncstelep marad az egyetlen reális választási lehetőség), vagy csak annyival többet hoztak be az országba belőle?)

acsa77 2010.02.23. 14:06:29

@STi-2009: a 7.2 a téli ólomlábra vonatkozott. Amióta elolvastam több éve a takarékos vezetés tizparancsolatát, azóta hiába lépem túl sokszor a határokat 10%-kal, még igy is be tudom tartani a gyári fogyasztási adatokat.

Egyébként a 7.2 is nagyon jó, mert nehéz kisautók vagy kompaktok hagyományos 1.6-os motorral 1-2 literrel többet fogyasztanak ilyenkor.

Szóval Bende fogyasztásához csak kicsit kell hozzátenni a komfort érdekében.

Ahogy fejlődni fog az akkutechnika, és ahogy a nehezen szabályozható megújuló és nukleáris energia teret hódit, úgy lesz egyre fontosabb szerepe a tölthető hibrid, majd tisztán elektromos kocsiknak.

nem kéne... 2010.02.23. 16:38:41

@F/:

nem azért, mert a többit elbontották, hanem mert ebből hoztak sokat, merthogy hú, kurvasokat bír. lehet. de tudnék hozni olyan ellenpéldákat, aminek a közvélemény szerint már háromszor a bontóban van a helye, szóval nem látom én azt a kategória és kortársakhoz viszonyatott marhanagy előnyt.

MANszerelő 2010.02.23. 17:49:27

@acsa77: Irán most telepít két új urán dúsító üzemet.

w a s d 2010.02.23. 17:51:27

@nem kéne...:
Azért az szerintem elég nagy előny, hogy pl. 2- es Golfhoz valószínűleg a legközelebbi (öreg autókkal is foglalkozó) bontóban is kapok alkatrészt, egy 3. generációs Civichez meg nem biztos. Mert olyan autóhoz nem éri meg annyira szerintem alkatrészt tartogatni, amiből szemmel láthatóan kevesebb fut itthon (függetlenül attól, hogy esetleg az egyik modell gyakorisága csak az emberek közt terjedő szóbeszédnek köszönhető).
Én meg lusta vagyok, ezért (főleg mindennapi használatra) olyan autót választok ha lehet, aminél az alkatrészbeszerzés nem igényel sok utánjárást. És lehetőleg olcsó is.

w a s d 2010.02.23. 18:05:22

@F/:
Persze mindez 25 év fölötti autókra. De mivel a Golfokért, amelyik ki is néz valahogy, rengeteget kérnek, ezért nem is nagyon gondolkodok ilyen korú autókban egyenlőre. VW- ban sem.

2010.02.23. 21:11:06

Jó, hogy vannak ezek a hibridek, de felmerül bennem egy kérdés: Mi lesz, ha az akksik egyszer megadják magukat? Márpedig ez ugye, be fog következni. És mivel egy autó ki van téve az időjárás hatásainak, valószínűleg hamarabb következik ez be, mint a laptopomnál. És ha arra gondolok, hogy a laptopba az a 15 dekás apróság 10-20 ezer forint, akkor egy autóba a 100-200 kiló lítium-ionos cucc egy új autó árával vetekedhet. Biztosan megéri?

acsa77 2010.02.23. 22:15:12

@kermi: A notebookokból kispórolják az intelligens töltési elektronikát, bár egy időben IBM-ben volt. Az új Apple-laptopokban ismét van ilyesmi. A hibrid autóknál ráadásul még könnyebb a helyzet, mert nincs használati jelentősége ill. szükségszerűsége a teljes töltöttségnek.

Nem vagyok benne biztos, de tudtommal, a mai akkukban igen sok a fölös tömeg. Majd ha menni fog a nanotechnológia itt is, akkor jön el a "kánaán".

ghostdog75 2010.02.24. 11:29:56

az első insight egy sokkal testhezállóbb szerepet kapott ebben a filmben
amikor a prof. kocsija volt...a havas filmben

www.imcdb.org/vehicle_7641-Honda-Insight-ZE1-2000.html

apropó,ha a cikkből Gergő olvasná még ezt,dobj egy emailt,kérlek!
thnx

2010.02.27. 19:07:38

@acsa77: Bocsánat, hogy csak most reagálok, azért remélem, elnézel még erre az oldalra. Lítium-ionos akksikról beszélünk. Nem spórolhatnak ki semmilyen töltési elektronikát, mert ha kispórolnák, valószínűleg felrobbanna az akkumulátor, de minimum tönkremenne.
süti beállítások módosítása